Diskuze k článku


  • Patrik • 30. listopadu 2019

    Kdo neviděl, ať se podívá na starostu Řeporyjí v ruské tv – ale je to jen pro silné žaludky, čas od cca 39.minuty zde
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=3385&v=BN6Z3TyoUP0&feature=emb_title

  • Patrik • 30. listopadu 2019

    Oprava – čas od 36.minuty

    A když už, tak ještě odkaz na názor na Izrael:
    https://www.respekt.cz/politika/schwarzenberg-kritika-izraele-a-antisemitismus-neni-totez

  • Patrik • 30. listopadu 2019

    Právě vidím česky otitulkovaného Pjakina od paní Ireny
    https://www.youtube.com/watch?v=qD7KFSgpaOc
    Video se tady jistě objeví samostatně a velké díky za to, přesto už teď je v čase od 28. minuty možné poslechnout si zmiňovanou Pjakinovu řeč o Mezimoří.

  • orinoko • 30. listopadu 2019

    Na konkurencnim webu jeho provozovatelka označila Babiše za slabocha.
    Za slabocha. JASNY? Ne za slabingra.
    Já s tím souhlasim. V něčem těžký geroj, zaplatpambu, ale zahraniční politika je jaksi nad potřebnou celkovou elasticitu.
    Babis v této věci funguje jaksi jako hrom do police. Aha police, POLICE, no tak ta už je jaksi úplně mimo Babisovy rozlišovací schopnosti.
    Je sice leader, ale kulhá přitom jako chromajzl, a ještě se pritom otaci, kde má francouzské berle.
    Vedle maďarského Orbana působí jak politicky zjev z amatérského souboru.

  • alexithymie • 30. listopadu 2019

    Když si ještě přečtěte komentáře pod videem, tak je pikantní, jak čeští podporovatelé toho “nácka” děkuji za podporu jednoho z diskutujících (toho “obrýleného”. Že se jedná o Ukrajince (hrdého benderovce) to jim nějak uniká a nebo jsou ze stejné nacistické líhně. Ještě ho považují za “hrdinu”, protože ho jisto jistotně zavřou.
    Ti co sledují ruské polit. pořady, tak ví, že tam tak probíhají a že tam vždy stojí proti sobě diametrálně odlišní oponenti, ne jak v naší TV – tady jsou vždy přítomní jen ti, kteří mluví jen to se od nich žádá,hmmm

    Patrik napsal

    Kdo neviděl, ať se podívá na starostu Řeporyjí v ruské tv – ale je to jen pro silné žaludky, čas od cca 39.minuty zde
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=3385&v=BN6Z3TyoUP0&feature=emb_title

  • alexithymie • 30. listopadu 2019

    Celý záznam polit.diskuse, kde vystoupila naše trolová hvězda.
    56 minuta – ještě se dopředu moderátorku omluvila za “…takovou rétoriku toho samého starosty jedné části Prahy….”
    https://www.youtube.com/watch?v=BN6Z3TyoUP0&feature=share

  • QQ • 1. prosince 2019

    Naprosto neuvěřitelná podívaná na kreauturu Novotný u kterého se jedná zcela jasně o duševně chorého psychopata, jejichž základním rysem je manipulace a absence jakéhokoliv citu (sebevražda Bartošové) a studu (polonahá účast na hrdých pochodech homosexuálů v Praze) a tudíž i naprostá neschopnost jakékoliv sebereflexe. Psychiatrické vyšetření starosty Řeporyj, jako zaměstanance ve veřejné zastupitelskí funkci podle mě nabývá na aktuálnosti.

    Kromě toho co na to lékaři by me též zajímalo, jestli multikára použitá k doručení dopisu na ambasádu byla služební a jak bylo její použití včetně pohonných hmot vykázáno v účetní knize a zda nedošlo použitím vozidla ke zneužití pravomoci veřejního činitele stejně jako cesta s dopisem proběhla-li v pracovní době do jejíž náplně jistě nepatří soukromé pochůzky na ruskou ambasádu za účelem předání dopisu, který se dá poslat poštou za své v nepracovním čase.

    Ohledně slovního napadení moderátora coby feťáka šlo možná i o Freudovské přeřeknutí kdy o původ toho hnědého čvaňháku, který si v jednu chvíli chtěl Novotnej zapálit a následně ho odhodil by se možná měla též zajímat policie.

  • Bety • 1. prosince 2019

    V Řeporyjích prase ryje, kejdu k hovnu vrší,
    a přitom je přesvědčeno, že vtipem jen srší.
    Řeporyje, Řeporyje, kam jste rozum daly,
    když jste si to trapné prase na krk uvázaly?

  • alexithymie • 1. prosince 2019

    Hmm-fašismus kvete a pozor, aby nás ten smích brzy nepřešel, hmm Oděsa!!!!

    Bety napsal

    V Řeporyjích prase ryje, kejdu k hovnu vrší,
    a přitom je přesvědčeno, že vtipem jen srší.
    Řeporyje, Řeporyje, kam jste rozum daly,
    když jste si to trapné prase na krk uvázaly?

  • racek • 1. prosince 2019

    No, Babiš byl na Ukrajině v čele podnikatelské delegace, co by asi měl jiného říci, že. Ovšem sám s tím nezačal, odpovídal na dotaz.
    Anexe Krymu anexí byla, bohužel. Asi jako kdyby se odtrhlo na základě referenda Katalánsko. Referendum není v zákoně, takže to nezmění hlasování…. Právo na sebeurčení totiž platí jen někdy, že. A taky jen pro někoho a jen u někoho.
    Že ta anexe byla jednou z těch spravedlivějších a pochopitelnějších, jak z hlediska obyvatel, tak strategického pro Rusko? To ano, výpověď dohody o pronjmu Sevastopolu byla připravena a také byla připravena náhradní … No jo, chápu. Ale třeba nechápu Zakartpatskou Rus, kterou Stalin k ničemu nepotřeboval …
    svět je nespravedlivej, víte? Takové Slezko jako součást Čech, o kolik bychom byli silnější…

  • Bety • 1. prosince 2019

    Anexe Krymu? Samostatná Ukrajina vznikla 1991. Do té doby nějaké dělení na
    územní celky bylo asi tak důležité, jako u nás hranice krajů. Všechno byl SSSR. Když v roce 2004
    např. bylo převedeno 25 obcí z Kraje Vysočina do Jihomoravského kraje tak
    to těžko lze nazvat anexí.
    Navíc Krym měl vlastní parlament a za těch pouhých 13 let k Ukrajině nijak
    nepřilnul, když se během nich nejméně dvakrát pokoušel o přičlenění k Rusku.
    Potřetí se mu to podařilo ne díky anexi, ale díky tomu, že zájmy Ruska a Krymu
    se díky mizerné politice Ukrajiny a USA sešly.

  • Honza999 • 1. prosince 2019

    Bety
    s tím Krymem…

    Vzato do přesného právního posouzení, tak od prvního krymského pokusu o oddělení od Ukrajiny byl Krym Ukrajinou okupován. Po rozpadu SSSR se Krym sice stal autonomní republikou v rámci Ukrajiny, ale tehdy platná Ukrajinská ústava krymskému parlamentu dávala tu možnost rozhodnout o oddělení od Ukrajiny. Když tak Krym učinil, tehdejší ukrajinská vláda navenek dělala jako by se nic nestalo, nově vzniklé krymské vládě ale pohrozila vojenským zákrokem, pokud nebude rozhodnutí o oddělení se zrušeno.

  • Bety • 2. prosince 2019

    To právo, to právo. Není to jen tak, že pro někoho platí a pro někoho ne.
    Je to tak, že někdo se ho za všech okolností drží, zatímco druhá strana ho
    překroutí, nebo úplně otočí podle momentální potřeby, nebo ho úplně nahradí
    výhružkami.
    Takže koho se držet? Já v tom mám jasno.

  • orinoko • 2. prosince 2019

    A teď natvrdo: Nějaké právo at si vylize konečnou stanici metabolismu.
    Přestal mě zajímat svět práva právě ted, kdy nějaké povinnosti z prava vyverajici už vůbec nikoho nezajimaji.
    Tzv. Právo je zvlastni entita. Něco jako ta zasran.a Bible. Něco v ní je , ale každý si to vykládá po svem. Přičemž někdo se jakžtakž snaží, zatímco druhý s ENTITOU jenom mava a má jakékoli pravidlo na musce svého sverace.
    Tady vůbec nejde o nějaký Krym. Kdyby tam dneska nebyl Rus , tak se tam dneska se svým rypakem roztahuje émerický khaki kripl a ten skrhola s betonovou patkou tam bude mířit na den kripluvzdani.
    Nekonecne akademické diskuse jsou vepsi.
    It’s Tug Of War.
    Halic ať přitom klidně chcipne.

  • alexithymie • 2. prosince 2019

    I,
    Poznámka – Novotný versus politické „talk show“ (Rossija 1-60 minut)
    Domnívám se, že je třeba celou „kauzu“ uchopit ze sociálně psychologického hlediska z pozice atribuční teorie.
    Vymezení:
    Novotný – dg. sociopat (viz. jeho dlouhodobé excesy v nejrůznějších směrech, vždy extrémně slovně agresivního charakteru,…atd. atd.)
    Vsuvka:
    Jednání sociopata je vždy v přímé úměře s jeho inteligencí, tj. sociopat s nízkou úrovní inteligence skončí v kriminále a sociopat s vyšší úrovní inteligence skončí v nejvyšších funkcích; inteligentní sociopat si vás omotá kolem prstu během 5-ti minut
    Sociolog Hampl:
    „Pavla Novotného, řeporyjského starosty a chráněnce předsedy ODS, můžeme mít rádi nebo ne, ale rozhodně ruskou televizi totálně dostal. Rusové proti němu mohli postavit jiného klauna. Ti dva mohli po sobě metat šlehačkové dorty, a mohla to být pro všechny skvělá zábava.
    Jenže v televizi Rossia postavili klauna Novotného proti politikům a historikům. Pořad se fakticky zhroutil. A to ještě mohou být rádi, že Novotný během programu nevystrčil zadek nebo něco ještě intimnějšího.“….
    „Zkrátka, Rusko zase projevilo svou zpátečnickost. Však už sluníčkáři na twitteru jásají, jak byli odhaleni východní primitivové žijící v zemljankách. Opravdu, na poslední výkřiky liberální demokracie Rusové nemají.“
    Pan sociolog je už tak pod vlivem USA propagandy a nebo jede s nimi v jedné tramvaji. Oni si myslí, že ti Rusové jsou úplní blbci a že „MY“ jsme ti nejchytřejší!!!!

  • alexithymie • 2. prosince 2019

    II.
    Na rozdíl od něho i celé řady dalších, ti níže uvedení pochopili-ti co organizovali ten pořad nebo jejich poradci pracovali ASYMETRICKY s použitím výše uvedené sociálně psychologické metody. Takže v předpokladu předpokladů hodili „udici“ pro očekávanou jejich symetrickou odpověď, kterou předpokládali ti naši „chytrolíni“ z české strany. A zadařilo se.
    BRAVO pro níže pochopivší!!!!
    Tereza Spencerova
    v sobotu
    …jen úvaha… někteří tady u nás mají z Novotného „šou“ v ruské televizi radost, jak jim to tam natřel, jiní mají potřebu se omlouvat, nebo se od něj distancovat… ale oni, když si ho do pořadu, který v Rusku sledují miliony lidí, zvali, výsledek určitě předpokládali, protože určitě věděli, koho že si to zvou… Putin tuhle „vyzval“, aby se v Rusku přestali „vozit“ po Ukrajině… co když třeba jen hledali „vhodný argument“ pro určení nového „terče“ a Novotný v roli „užitečného idiota“ nezklamal?… schválně, jak se budou v příštích týdnech a měsících vyvíjet naše vztahy s Ruskem… Čína a Rusko tady budou, nejspíš napořád, bez ohledu na Novotného nebo Hřiba, ale kdo ví, jak budeme vypadat my (coby Evropa i coby Česko) za deset let… a možná i za dřív…
    Vadim Petrov
    v neděli
    Ano, taky jsem přesvědčen, že Pavel Novotny sehrál roli užitečného idiota, aby Ruská státní televize předvedla milionům svých diváků, jak vypadaji, mluví a chovaji se politici po třiceti letech, co nás Rusové předali Američanům. Putin si doma může přičíst body.

  • alexithymie • 2. prosince 2019

    III.
    Doporučuji vám poslechnout si celou 60-ti minutovku!
    A to už nemluvím o tom, co to nasypalo „ruské straně“. Mimo uvedené i pěkné vyprovokování toho obrýleného ukrajince či pobalťana. Pikantní však bylo, když byl vyprovokován, jak byl ihned „USTŘIŽIŽEN NOVOTNÝ“.
    Pozn. Moderátorovi z pořadu bych vytkl, že vůči Novotnému používal výraz „klóun“, právný výraz pro Novotného měl být „šut“ (šašek). Jak kdysi Werich řekl: klaun to je makačka, tím nemůže být kdekdo, ale šašků je a může se jím stát aniž to tuší….

  • alexithymie • 3. prosince 2019

    FAŠISMUS se rozjíždí:
    27.11. od 27.14 min.
    https://www.youtube.com/watch?v=l26eUpK0d64
    27.11. od 34 min.
    https://www.youtube.com/watch?v=l26eUpK0d64
    28.11. od 31.9 min. skandál v Německu a reagence ministerstva NSR
    https://www.youtube.com/watch?v=-iWZ3GCjO5k
    2.12. od 30.52
    https://www.youtube.com/watch?v=dJbltUV7bbw
    Co na to česká politická „ELITA“? Co na to „představitelé“ STÁTU především ministerstva zahraničí?

  • Patrik • 3. prosince 2019

    @alexithymie
    https://www.hlavnespravy.sk/londyne-zautocili-rabina-nechali-ho-lezat-krvi/1974585

    Všechno směřuje k likvidaci Izraele – k vítězství Koránu nad Biblí, k tomu jsou Arabové vychováváni k nenávisti k Židům (a křesťanům). V dalším k tažení na Rusko – banderovci jsou opět už dlouho školeni k tomu, že co Rus, to ŽIDobolševik. Izrael a Ukrajina jsou spojené nádoby. Nemluvě o tom, že Rusko je provokováno, aby Izrael zlikvidovalo místo Íránu – což by Židé v Rusku Putinovi neodpustili a rozvrat Ruska zevnitř by byl na světě. A, bohužel, mnozí tomu tažení proti Źidům fandí, aniž by domýšleli jeho účel. Přitom už to začíná být úplně průhledné, viz
    https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/amazon-osvetim-koncetracni-tabor-polsko-ozdoby-otvirak-na-lahve_1912021947_ako

  • Patrik • 3. prosince 2019

    @alexithymie
    Pro mě neexistuje dokument, který by svým způsobem nebyl tendenční, když ale člověk patřičně selektuje, tak si mnohé dobové informace dosadí do správné mozaiky – viz čas od cca 17. minuty plus v čase cca 18:30 Pobaltí zde
    https://www.youtube.com/watch?v=9e2n5KnJcVA&t=2727s

  • alexithymie • 4. prosince 2019

    pane,
    za a) pokud to myslíte „ironicky“ bez souvislosti s tím mnou výše uvedeném pak souhlas;
    za b) pokud to myslíte jako vaše „upřímné uchopení“ v souvislosti s tím mnou výše uvedeném, pak mně upřímně „ukápla slza“, a to:
    -brát v potaz „historické dokumenty“ uváděné na ČT2 svědčí o tom, že jste spadl z měsíce;
    -pak patříte ke „stejné partě“, jejímž bílým koněm je ten típek regionální úrovně;
    hmm

    Patrik napsal

    @alexithymie
    Pro mě neexistuje dokument, který by svým způsobem nebyl tendenční, když ale člověk patřičně selektuje, tak si mnohé dobové informace dosadí do správné mozaiky – viz čas od cca 17. minuty plus v čase cca 18:30 Pobaltí zde
    https://www.youtube.com/watch?v=9e2n5KnJcVA&t=2727s

  • alexithymie • 4. prosince 2019

    oprava: ten obrýlený je ruský liberál Nikulin!

    alexithymie napsal

    III.
    Doporučuji vám poslechnout si celou 60-ti minutovku!
    A to už nemluvím o tom, co to nasypalo „ruské straně“. Mimo uvedené i pěkné vyprovokování toho obrýleného ukrajince či pobalťana. Pikantní však bylo, když byl vyprovokován, jak byl ihned „USTŘIŽIŽEN NOVOTNÝ“.
    Pozn. Moderátorovi z pořadu bych vytkl, že vůči Novotnému používal výraz „klóun“, právný výraz pro Novotného měl být „šut“ (šašek). Jak kdysi Werich řekl: klaun to je makačka, tím nemůže být kdekdo, ale šašků je a může se jím stát aniž to tuší….