V Novorusku vypukly ostré boje

Kyjev i povstalci od včerejška hlásí obnovení bojů v v obou odštěpeneckých republikách. Mezi vojáky obou stran i civilisty jsou hlášeny oběti na životech i zranění. Doněcký městský úřad hlásí ostřelování obytných domů. Ukrajinská armáda podle něj zničila 19 domů, v jednom z nich zahynula celá rodina.

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
22 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
peter.
10. 1. 2015 19:56

Vojenská situácia sa zmenila v prospech Ukrov.Prešli výcvikom,dostali nové zbrane.A opolčenci?
http://vlkovobloguje.wordpress.com/2015/01/10/hrochovy-denni-ruske-preklady-dnes-o-vyzve-domobrancu-putinovi/
Toto je rozhodujúce.Alebo Rusko pomôže,alebo nechá Rusov na Donbase napospas chunte.

Irena
10. 1. 2015 20:20

Polní velitelé Novoruska o nové mobilizaci
https://www.youtube.com/watch?v=xYWSsmIXsw0

fajt
10. 1. 2015 21:21

tak v cele te akci Novorossia mi prijde zatim nejvice zasadovy ke svym zvastum Jaros – ten mimochodem chodi na zasedani ukrajinskeho buzince s granatem a vazne uvazuje, ze je mezi sve kolegy banderovce brzo pohodi – kdo ma rozum ten z tech dvou podivnych republik vezme kramle a necha boj na emericke a ruske zoldaky. ..)

K. J.
K. J.
10. 1. 2015 23:37

http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/jacenuk-jiste-si-pamatujeme-sovetsky-vpad-pres-ukrajinu-do-nemecka/
Možná bude zajímavé co k tomu řeknou německá média. Jestli tedy něco řeknou. Možná se budou psát i nové učebnice dějepisu…

peter.
11. 1. 2015 7:10

Analýza vnútorných vzťahov medzi opolčením a vedením LNR,príčiny a možné následky rozporov.
http://despiteborders.com/zjednocovanie-velenia-povstalcov-na-vychode-ukrajiny-ako-cesta-k-regularnym-ozbrojenym-silam/

Sio
Sio
11. 1. 2015 8:25

peter. napsal Analýza vnútorných vzťahov medzi opolčením a vedením LNR,príčiny a možné následky rozporov. http://despiteborders.com/zjednocovanie-velenia-povstalcov-na-vychode-ukrajiny-ako-cesta-k-regularnym-ozbrojenym-silam/ Situace v mocenských strukturách DNR/LNR je značně nepřehledná, jména se objevují a mizí, nikdo moc neví, kdo je kdo, co udělal a jaký má cíl Pokud chtějí dosáhnout nějakého cíle, musí se sjednotit a to i za cenu kompromisů a možná to tam také bude potřeba vybojovat. A tady je problém s radikály. S radikalismem opřeným o vypjatý nacionalismus se musí vypořádat, protože je ještě nebezpečnější, než přímá opozice. Podle mého musí vlády DNR a LNR mít v prvé řadě zcela v rukou své lidi… Číst vice »

mirror
mirror
11. 1. 2015 9:16

Sio napsal
Situace v mocenských strukturách DNR/LNR je značně nepřehledná

Generál Šedivý v.v. minulý týden v televizní besedě sdělil, že Putin nemá Novorusii ne povel. Kdo ví, co se tam vůbec děje?

mirror
mirror
11. 1. 2015 9:19

Sio napsal
podpora otevřeně fašistických předáků je už pro EU nemožná

Sio, mýlíte se. EU začne co nevidět oslavovat nacismus, který bojoval proti komunismu. U nás je na tuto dráhu pevně nakročeno.

mirror
mirror
11. 1. 2015 9:22

Přátele, pustili jste si video nahoře. Všimněte si, jaké stavební předpisy platí v bývalém východním bloku. Každý balkon paneláku má jiné zasklení. Toto v západní Evropě žádný stavební úřad nepovolí.

peter.
11. 1. 2015 10:41

mirror napsal

Přátele, pustili jste si video nahoře. Všimněte si, jaké stavební předpisy platí v bývalém východním bloku. Každý balkon paneláku má jiné zasklení. Toto v západní Evropě žádný stavební úřad nepovolí.

A čo by ste očakával od socialistických králikární(V.Havel cit.“A v tomhle bydlí lidi?“)Západná Európa-to je iná kávička.Paláce pre pospolitý ľud,hudba,tanec,klobásy,estetické cítenie-to preto tam majú také prísne predpisy.

Sio
Sio
11. 1. 2015 12:04

mirror napsal Přátele, pustili jste si video nahoře. Všimněte si, jaké stavební předpisy platí v bývalém východním bloku. Každý balkon paneláku má jiné zasklení. Toto v západní Evropě žádný stavební úřad nepovolí. Já jsem pro určitou individualizaci. Proč by proboha musel mít každý byt stejně zasklený balkón? Nesnáším tupou unifikaci. RD se také chválabohu nestavějí podle jednoho projektu. Veřejný prostor není fabrika. Pracoval jsem v Areálu Hvězda na Petřinách. První dojem nebyl moc příznivý. Balkónky, vikýřky, věžičky atd. Mimochodem velmi drahé byty. Ale musím uznat, že se kolem toho chodilo do práce příjemně. Působilo to povzbuzujícím a uklidňujícím dojmem. http://www.faraon.cz/projekt/areal-hvezda-petriny-39#prettyPhoto… Číst vice »

mirror
mirror
11. 1. 2015 12:35

Sio napsal
Pracoval jsem v Areálu Hvězda na Petřinách. První dojem nebyl moc příznivý. Balkónky, vikýřky, věžičky atd. Mimochodem velmi drahé byty. Ale musím uznat, že se kolem toho chodilo do práce příjemně. Působilo to povzbuzujícím a uklidňujícím dojmem.

Sio, vy jste mi nerozuměl. Všechny vaše balkony na hvězdě jsou stejné. V tom je ten vtip! Já nejsem architekt, ale z diskuze skupiny studentů vyplynulo, že takový bordel v zasklení balkonů by v Německu nedovolili. Tam stavební úřad nebude nařizovat jen typ oken, ale i barvu, jakou barák natřete. Ani střešní krytinu nemůžete vybrat podle své peněženky a míry nevkusu.

peter.
11. 1. 2015 12:42

Sio
Mne sa zdá,že mirror sa už pár dní snaží o to,aby odvrátil pozornosť od diskutovanej témy.Buď celkom nevhodne ponúkne nejaké video z ruskej estrády,alebo ako teraz,keď sa diskutuje o obnovení bojov na Ukrajine,začne špiritizovať o balkónoch v Nemecku a u nás.Neviem prečo to robí,veď ak nemá čo napísať k téme,tak nech ide radšej na pivo.

mirror
mirror
11. 1. 2015 13:04

peter. napsal mirror sa už pár dní snaží o to,aby odvrátil pozornosť od diskutovanej témy Peter, asi jste si všiml, že diskutuji převážně jen v neděli. Zpráv z Ukrajiny je tolik, že z toho jde hlava kolem. Už vymizela drastická autentická videa z léta a objevují se jen projevy lokálních aktivistů. Diskuze na OM se stává dost nepřehlednou, protože komentátoři často jen kopírují texty odjinud. OM už si nevšímají autority s velkým rozhledem jako lex, věžák, oldthinker, viki, a jiní. Co je odrazuje se připojit? PPK nebo zajoch se ozvou výjimečně. Pokud nemají nic nového, tak mlčí. Tož, tak! Videa… Číst vice »

peter.
11. 1. 2015 13:33

To máte pravdu.Pred rokom tu boli diskutéri ,ktorí dali na seba zabudnúť.Škoda.

Sio
Sio
11. 1. 2015 14:26

mirror napsal
Sio, vy jste mi nerozuměl. Všechny vaše balkony na hvězdě jsou stejné. V tom je ten vtip! Já nejsem architekt, ale z diskuze skupiny studentů vyplynulo, že takový bordel v zasklení balkonů by v Německu nedovolili. Tam stavební úřad nebude nařizovat jen typ oken, ale i barvu, jakou barák natřete. Ani střešní krytinu nemůžete vybrat podle své peněženky a míry nevkusu.

No, nejsou tam tak úplně stejné. Ale samodělné zasklení paneláků hned vedle je rovněž rozdílné. Aha, tak to říkali studenti, ne vy. No tak to jo. Němci jsou halt němci, chtějí asi všechno podle pravítka.

mirror
mirror
11. 1. 2015 18:39

Sio napsal
No tak to jo. Němci jsou halt němci, chtějí asi všechno podle pravítka.

Až vás pustí do ciziny, jinde než do Bulharska, Ruska nebo na Ukrajinu. Všímejte si toho, co vidíte.

Alena
Alena
11. 1. 2015 20:51

mirror napsal Peter, asi jste si všiml, že diskutuji převážně jen v neděli. Zpráv z Ukrajiny je tolik, že z toho jde hlava kolem. Už vymizela drastická autentická videa z léta a objevují se jen projevy lokálních aktivistů. Diskuze na OM se stává dost nepřehlednou, protože komentátoři často jen kopírují texty odjinud. OM už si nevšímají autority s velkým rozhledem jako lex, věžák, oldthinker, viki, a jiní. Co je odrazuje se připojit? PPK nebo zajoch se ozvou výjimečně. Pokud nemají nic nového, tak mlčí. Tož, tak! Videa z estrád ukazují velmi zajímavé věci. Rusové jsou uvolnění a dokáží se smát.… Číst vice »

Neználek
Neználek
11. 1. 2015 20:57

Alena napsal
a právě to Rusové nechtějí. Znamenalo by to světový konflikt

Proč myslíte?

Alena
Alena
11. 1. 2015 21:42

Rusko bude přímo zapojeno do bojů. Pokud republiky uzná jen Rusko, ne ostatní státy, bude to pro Ukrajinu jen důkaz další „agrese“ Ruska. Nevím, kdo v Rusku určuje zahraniční politiku, ale s uznáním republik nesouhlasí ani pan Starikov,
http://www.zvedavec.org/komentare/2015/01/6281-usa-nemohou-zacit-na-ukrajine-velkou-valku.htm
ani pan Pjakin, zde mnohokrát uváděný v otázkách a odpovědích

peter.
12. 1. 2015 8:48

Alena napsal a právě to Rusové nechtějí. Znamenalo by to světový konflikt Myslím,že mirror má pravdu a Rusi či chcú alebo nechcú,budú musieť v Novorusku zasahovať,lebo keby nechali vzbúrencov padnúť,odrazilo by sa to na Putinovej podpore v samotnom Rusku,čo si v súčasnej dobe Putin jednoducho nemôže dovoliť.Iným dôvodom je to,že pád Novoruska by nič neriešil a iba by povzbudil chuntu a USA k ešte väčšej eskalácii konfliktu tentokrát kvôli Krymu.Navyše má Krym bez voľného prístupu po pevnine z vojenského hľadiska,pre Rusov menšiu strategickú hodnotu. Nie je to len môj názor,že Donbas mali Rusi riešiť spoločne s Krymom popr.pokračovať v ofenzíve… Číst vice »

Aleš
Aleš
12. 1. 2015 13:55

peter: Některé odsud vyhnala Čezsekta, některé odradila či aspoň rozhádala s jinými. Internetové šmírování znemožňuje příspěvky mně. Jeden z diskutérů nemá funkční počítač. A co si budeme nalhávat, nemládneme. Jeden diskutér asi
odešel v souvislosti s Djuginovou teorií…