Václav Bartuška má konečně Jasno. Já také

Málo co v našem tisku způsobí, že v šokové emoční reakci ustrnu. Vlastně od dob staré dobré Albrightové a jejího prohlášení o užitečnosti smrti půl milonů dětí v Íráku, které zemřely za americkou demokracii a její transplantaci na Blízký východ, se mi už nic podobného nestalo. Až dneska po otevření tohoto článku . Četla jsem si ho zcela zkonsternovaná několikrát po sobě a nemohla jsem pořád věřit. Slova Bartušky „…Pokud se jim postavíte rychle čelem, jako to udělali třeba v Oděse, kde je prostě upálili, nebo v Dněpropetrovsku, kde je prostě zabili a pohřbili u silnice, tak máte klid…“ se mě velmi negativně dotkla. Něčeho hodně hluboko ve mně. Normálně bych napsala pana Bartušky, ale v tomto případě ne, protože tímto ztratil atribut lidství. Takže jaký pan.

Je-li pro něj přínosné řešení uspořádat hon na lidi /mnozí byli ještě náctiletí studenti/, nahnat je do domu a zapálit, blahopřeji mu k posunu do oblasti tak velké patologie, že z ní není návratu. Tam ho bohužel následovat nemůžu, neobdivuji masové vrahy ani jejich fandy a nechci s nimi sdílet jejich psychické podnebí. Není zdravé.

Šla jsem na originál rozhovoru, abych mu neublížila.  Dočetla jsem se, Václav Bartuška je dnes vládní zmocněnec pro energetickou bezpečnost a posledních deset let se pohybuje v blízkosti vrcholných politiků nejen v Česku, ale i v zahraničí. Patrně se začal cítit mocný a důležitý. Možná proto z toho rozhovoru čiší i pohrdání českými spoluobčany. Má dojem, že je už v jiné, „lepší“ kategorii. ČÍm více se lidé cítí výš než ostatní, tím snadněji je dehumanizují a tím snadněji pak rozhodují krutě a asociálně, když se na rozhodování mají možnost podílet.

To, co“diplomat“ Bartuška předvedl, znamená, že se dostal do takového stadia dehumanizace, že  odebírá jiným lidské vlastnosti. Dokonce si je dehumanizuje i mechanisticky, v jeho představě nejsou ani citliví na bolest, prostě to pro něho už nejsou lidé.

Dehumanizace pomáhá zbavovat se viny, pravidelně provází genocidy a občanské války, potlačuje empatii a soucit, umožňuje snadněji zabíjet nebo nechat zabíjet, případně souhlasit s masovým vyvražďováním bez morálních zábran a výčitek svědomí.

Jak se z autora Polojasna stane klasický případ Koukolíkova deprivanta, nevím. Ale je mi velmi líto, že jsem si tehdy jeho knihu ze stipendia koupila a přispěla mu tím na v článku zmíněnou cestu kolem světa, kterou podnikl z výtěžku prodeje. Vůbec k ničemu mu  nebyla, jak se nyní ukázalo. Stal se z něj totiž jen „diplomat“, který by mohl klidně dělat ideologického frontmana Islámskému státu.

Kdybych se proti jeho výroku neozvala, stala bych se součástí zla, které výše citovanými slovy šíří. Zla naprosté nečinnosti. Umožnila bych mu se domnívat, že to, co řekl, přijímám a schvaluji, i když jen mlčením. Že se smiřuji s tím, že sociální situace je pro něho nastavená tak, že on tohle říkat může bez odezvy, beztrestně.

Pokud v naší společnosti aspoň ještě něco dobrého funguje, jestli zde jsou ještě nějaké hodnoty, které jsou absolutní, měl by za to být potrestán ztrátou sociálního statusu a veřejným odsouzením. Pokud nebude, bude to ostudná vizitka pro nás všechny. Pro celou společnost. A to se týká i našich sociálních demokratů, kteří ho aktuálně zaměstnávají.

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
88 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
orinoko
26. 4. 2015 13:51

Bartuška se vypracoval … na naprosté a totalitní hovado. Někdejší konspirátor zaparkoval u soudce Lynče. To musí být hromadný orgasmus skutečných impotentů, když se jeho kádrová liga zmocní diskuse. Nejsem si jist, jestli už nějaký předbíhavý dement soudruha Bartušku necpe do linie možných budoucích prezidentistických kandidátů.
Už jsou tam jak na hřadu … Halík, pravicový Kondelík, zelená guma – poplašňák NATO, Kocáb, Bartuška, Dlouhý /Tlustý a Mojše Roentgen/ , Almara ze Žďáru a milovnice malířského Mistra Bušisty … panoptikum z Havlova tržiště.

Béda
26. 4. 2015 14:07

Bartuška plně zapadá do Zadolárkovy zahraničněpolitické linie. Není se čemu divit. překvapilo by mě spíš, kdyby tam byl někdo kdo odsuzuje fašistický puč na majdanu, jehož se stal Zadolárek součástí.

Martin (už bez taky m)
26. 4. 2015 14:12

Kdo toto CÍLENĚ napíše je takové hovado, že… omlouvám se všem „ovádům“… Posun merdií je děsivý, a nedochází k němu „samosebou“, náhodou, ani nejde o „výjimečný exces či úlet“… Také jsem přečetl originál a musím říci, že je to ZCELA INTEGRÁLNÍ SOUČÁST SDĚLOVANÉHO NÁZORU – tedy spíše „nádoru“. Tohle přece jen v „době předukrajinské“ tady takto prezentováno nebývalo. Nyní… Máme se změnit v tupé stádo bez citu a bez lidskosti. MERDE! Tohle že je „diplomat“ a tento člověk je placen s veřejných zdrojů?! Fašoun každým coulem! Kdyby mu někdo chtěl přispět „na imidž“ nějakým tím správným nápisem na zeď, tak… Číst vice »

Aleš
Aleš
26. 4. 2015 14:17

Paní Merlin: Před dvěma lety jsem před takovými dobytky varoval. Neměla jste pro mne jediné lichotivé slovo, moje varování jste zesměšňovala, jak to šlo. Teď tu ministry dělají poskoci, které svoje kroky neudělají bez konzultací amerického velvyslanectví. A tací poskoci neudělají nic pro zastavení nástupu fašismu u nás. Naopak. Kvůli tlaku lobbystických skupin naše občany včetně žen je schopen je poslat do nesmyslné války proti Rusku. I ŠVIHLÍKOVÁ to s tím Výmarem po Česku trefila přesně. Zainteresování akckionářů Moravských naftových dolů, Mostecké či Sokolovské uhelné, OKD, solárních či větrných baronů na válce na Ukrajině je jasná. Finančním skupinám je jedno,… Číst vice »

fra
fra
26. 4. 2015 14:20

V jedné části rozhovoru Bartoška také řekl:
Hlavní problém Ruska leží na jihu, na dálném východě. Je to Čína. Viděl jsem v Číně mapy, kde je celé ruské území od Uralu na východ vyšrafováno a je tam napsáno v čínštině: “Čínské území pod dočasnou správou Ruska”. Po staletí dostávala Čína tributy od Němců, Jakutů a dalších národů na území dnešního Ruska. Imperiální archivy tyto tributy obsahují – kožešiny donesené z těchto zemí od Uralu po Amur. Čína má důvod tam jít.
Celý rozhovor je na:
http://neovlivni.cz/diplomat-bartuska-nemejte-iluze-putin-se-na-ukrajine-nezastavi/

mirror
mirror
26. 4. 2015 14:23

Dovoluji si překopíroval kus textu z původního článku, který informuje o Bartuškově životopisu: • Studoval žurnalistiku na FSV UK a patřil ke studentským vůdcům listopadové revoluce v roce 1989. • Ve 22 letech se stal členem parlamentní komise pro dohled na vyšetřování událostí 17. listopadu. (Nejen) o práci komise sepsal bestseller – knihu Polojasno. Zisk z prodeje mu umožnil vydat se na cestu kolem světa. • Pracoval jako novinář (MF Dnes), řídil českou účast na Expo 2000 v Hannoveru, založil si firmu na pořádání výstav a marketingové studie. • Od roku 2006 je zvláštním velvyslancem ČR pro energetickou bezpečnost. Za… Číst vice »

Martin (už bez taky m)
26. 4. 2015 14:26

fra napsal V jedné části rozhovoru Bartoška také řekl: Hlavní problém Ruska leží na jihu, na dálném východě. Je to Čína. Viděl jsem v Číně mapy, kde je celé ruské území od Uralu na východ vyšrafováno a je tam napsáno v čínštině: “Čínské území pod dočasnou správou Ruska”. Po staletí dostávala Čína tributy od Němců, Jakutů a dalších národů na území dnešního Ruska. Imperiální archivy tyto tributy obsahují – kožešiny donesené z těchto zemí od Uralu po Amur. Čína má důvod tam jít. Celý rozhovor je na: http://neovlivni.cz/diplomat-bartuska-nemejte-iluze-putin-se-na-ukrajine-nezastavi/ Byl bych střízlivě opatrný být RF, ale nechci idiotsky radit. Ale jinak… Číst vice »

Alena
Alena
26. 4. 2015 14:47

fašismus v naší zemi zakotvuje. Jsou to pouze Vaše vzdechy, že by toto individuum mělo být posláno do bojové linie. Nebude, musí plnit roli politruka v předpolí. Mimochodem, ta ukrajinská majdanovská sešlost, co se skvěla na Staroměstském náměstí, se už vrátila domů nebo zůstala v Praze? Měli by zůstat, budou zřejmě dohlížet na genocidu jinak smýšlejících

merlin
merlin
26. 4. 2015 15:24

fra napsal V jedné části rozhovoru Bartoška také řekl: Hlavní problém Ruska leží na jihu, na dálném východě. Je to Čína. Viděl jsem v Číně mapy, kde je celé ruské území od Uralu na východ vyšrafováno a je tam napsáno v čínštině: “Čínské území pod dočasnou správou Ruska”. Po staletí dostávala Čína tributy od Němců, Jakutů a dalších národů na území dnešního Ruska. Imperiální archivy tyto tributy obsahují – kožešiny donesené z těchto zemí od Uralu po Amur. Čína má důvod tam jít. Celý rozhovor je na: http://neovlivni.cz/diplomat-bartuska-nemejte-iluze-putin-se-na-ukrajine-nezastavi/ To jsem nekomentovala. Není v podstatě proč. Je to nesmysl. Já jsem… Číst vice »

Alena
Alena
26. 4. 2015 15:56

nemohu ten odkaz nyní najít, ale nedávno bylo video na facebooku – obstoupení pana Vyvadila, slovní vulgární útoky, naštěstí nebyly útoky fyzické. Vše se odehrávalo v Praze, za přihlížení vůdců pražského majdanu v pozadí. Četla jsem pochvalný komentář k tomuto incidentu, kde si pochvalovali, jak jsou inteligentní, když neproběhl fyzický atak.
Dále mne zaráží, že mizení lidí na Ukrajině, popravy oponentů , brutální rituální popravy opolčenců, to se všeobecně v Evropě přehlíží a nemluví se o tom. Proto se domnívám, že atmosféra v ČR a celé Evropě se bude nadále zhoršovat. Prozatím nevidím světlo na konci tunelu

hudryper
hudryper
26. 4. 2015 15:58

Bartoška si coby kandidát novinářství v komisi 17.listopadu přičuchnul k informacím,které nebyl v té době schopen vyhodnotit tak,jak by si zasluhovaly.Podobně jako stejně starý,náhlý politik Stanislav Gross, přesvědčil své nadřízené,které tehdy ještě neznal,že je mu vlastní zamlčovat věci přitom,když se tváří,že spontánně mluví pravdu. Přesně tyhle týpci byli popostrčeni mezi ksichty,jejich výraz obličejů,ať už dělali co chtěli,u většiny lidí důvěru nevyvolával. Časem si museli být vědomi,že vytvářejí stafáž režimu,který je za to výborně platí a ze své náhlé moci ZBLBLI. Vzpomeňte na všechny ty Pilipy, Bendy ,náctileté ministry obrany z KDS a podobné… Vemte jim funkci a budou mít sakramentský… Číst vice »

peter.
26. 4. 2015 16:27

Myslím,že smerujeme k tomu,že podobné názory aké verejne prezentuje tento nečlovek,sa stanú v blízkej budúcnosti normou pri hodnotení ceny ľudského života.Začíname si zvykať na hrôzy z Donbasu ktoré denne môžeme vidieť na fotkách a videách,už s nami,alebo aspoň s tými mladšími nezamáva ani beštialita s ktorou sú tie vraždy spáchané a mladá generácia si za chvíľu osvojí aj filozofiu tohoto netvora,že je lepšie protestujúcich hneď radšej upáliť ako im dovoliť protestovať.Je to predzvesť inferna,do ktorého sa rútime voľným pádom.

Asfalt
Asfalt
26. 4. 2015 16:32

Pěkný článek autorky se smutným čtením.

Pokud by náhodou někdo neměl dost, tady má nášup:
http://www.stripkyzesveta.cz/cz/media/1113/doc-radim-valencik-csc-vyvrazdete-ruske-agenty-dle-seznamu

Myslíte, že ti „demokraté“ (Pehe) na níže odkázaném videu mají maskáče od Zaorálka a jsou to ti stejní, co se léčili u nás ze zranění, která utrpěli při tréninku v upalování na majdanu?
http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/5881-sokujici-video-ukrajinsti-neonaciste-pribili-bojovnika-rebelu-ke-krizi-a-zaziva-ho-upalili

peter.
26. 4. 2015 17:02
jogín
jogín
26. 4. 2015 17:09

Viděl jsem fotky z Oděsy. A všiml jsem si několika obětí- měly spálenou jen hlavu a ruku nebo obě ruce. Způsob smrti je jasný. Nalili jim benzin na hlavu a zapálili.

bmw525i
bmw525i
26. 4. 2015 17:38

Já jsem pořád nevěděl co to je fakultu FSV UK, teď jsem se podíval – Fakulta sociálních věd. Tak to mluví za vše. To je opravdu odborník na energetiku. K obsahu článku nemám slov. Já ho četl již včera a bylo mi k blití.

Jinak na webu http://desitka.org/?p=4219#more-4219 je článeček jak Google, pokud používáte prohlížeč Chrome, vás upozorní na putinovskou propagandu, respektive, že jste navštívil stránky s putinovskou propagandou. Moc hezké!

Béda
26. 4. 2015 17:50

bmw525i napsal

Já jsem pořád nevěděl co to je fakultu FSV UK, teď jsem se podíval – Fakulta sociálních věd. Tak to mluví za vše. To je opravdu odborník na energetiku. K obsahu článku nemám slov. Já ho četl již včera a bylo mi k blití.

Jinak na webu http://desitka.org/?p=4219#more-4219 je článeček jak Google, pokud používáte prohlížeč Chrome, vás upozorní na putinovskou propagandu, respektive, že jste navštívil stránky s putinovskou propagandou. Moc hezké!

Ještě by mohl upozornit na americkou propagandu.

moje jméno
moje jméno
26. 4. 2015 18:08

merlin
stejná byla i moje reakce po ranním přečtení. Že nemohu mlčet, že se musím někde ozvat, poslat tomu hajzlovi mail s důrazným nesouhlasem, že přeci není možné, aby takovéto názory procházely bez trestu!
Jak je možné, že tu máme naši veřejnoprávní, která bude přenášet v přímém přenosu americkou plechovou kavalerii, aby pak ostrakizovala pár ruských motorkářů, kteří jedou po stopách svých dědů, ale fašistické a nelidské názory Bartušky nechá bez povšimnutí! Je mi na zvracení

Martin (už bez taky m)
26. 4. 2015 18:12

Alena napsal fašismusv naší zemi zakotvuje. Jsou to pouze Vaše vzdechy, že by toto individuum mělo být posláno do bojové linie. Nebude, musí plnit roli politruka v předpolí. Mimochodem, ta ukrajinská majdanovská sešlost, co se skvěla na Staroměstském náměstí, se už vrátila domů nebo zůstala v Praze? Měli by zůstat, budou zřejmě dohlížet na genocidu jinak smýšlejících Paní Aleno, fašismus tu nezakotvuje. Už dávno ho tu máme. Možná je to „vyčpělý termín“, ale co zde píši, netajím se tím. A sám ho mám bohužel o hodně blíže již po léta… Zde již masky dávno zahodil… Nejde o vzdechy, ale tvrdou… Číst vice »

merlin
merlin
26. 4. 2015 18:14

tohle je nový miláček A. Mitrofanova http://www.evropskehodnoty.cz, je tam i Halík, Pánek, Petr Kolář. a gen. Pavel atd. na facebooku má články Slonkové a spol. z Neovlivní.cz
AM je z nich nadšený, prý z nich vzejde další prezident. Vkládá do nich velké naděje. Zvláště zajímavé články vydává autor – analytický tým :-)

merlin
merlin
26. 4. 2015 18:17

Taky tam šaškuje ten Pilipův kámoš Bubeník, co ho jel Petr Pithart vydlužit po předchozích negociačních jednáních z lochu na Kubě kvůli špionáži

orinoko
26. 4. 2015 18:39

Je to myslící TANK. S ohledem na existenci těchto lebraků už od roku 2008 – to explodovala finanční a ekonomická krize jako plodová voda – tak jejich činnost je vpravdě mikroskopická.
Je to takový OO. Někde jsem to viděl napsané na dveřích veřejného hajzlu.

Alena
Alena
26. 4. 2015 19:07

Martin (už bez taky m) napsal Paní Aleno, fašismus tu nezakotvuje. Už dávno ho tu máme. Možná je to „vyčpělý termín“, ale co zde píši, netajím se tím. A sám ho mám bohužel o hodně blíže již po léta… Zde již masky dávno zahodil… Nejde o vzdechy, ale tvrdou práci mu osobně čelit. Holt „Sudety“ a Ostravák co nemá ve zvyku ustupovat… Pokud bych „to zabalil“, šlo by to tady šupem k ukrajinizaci poměrů… Zrovna pár dní „tamu nazad“ jsem s hrstkou podobných tvrdě tlačil na úředníky jisté instituce, aby dělali práci za níž jsou placení… Dívali se na nás… Číst vice »

Sio
Sio
26. 4. 2015 19:12

Takových hovad si neváží ani páníčkové, kterým slouží. Až ho přestanou potřebovat, začne překážet. Proč by pak měli nechat naživu potenciálního nepohodlného svědka? Důchodu se nedožije. Němcov by mohl ze záhrobí vyprávět. Být na jeho místě, tak zalezu někam, kde mě nikdo nenajde.

merlin
merlin
26. 4. 2015 19:20

orinoko napsal

Je to myslící TANK. S ohledem na existenci těchto lebraků už od roku 2008 – to explodovala finanční a ekonomická krize jako plodová voda – tak jejich činnost je vpravdě mikroskopická.
Je to takový OO. Někde jsem to viděl napsané na dveřích veřejného hajzlu.

doufám, že máte pravdu. Mají v plánu jezdit dělat osvětu po středních školách, zprostředkovávat osobně hrůzy Ruska mladí generaci

Aleš
Aleš
26. 4. 2015 19:36

Nevíte tu někdo, co znamenají ty „evropské hodnoty“? Fakt nevím. Nicméně dojde chvíle, kdy si začnu přát, aby se přání Bartuškovo s nezastavením Rusů vyplnilo, ti se s takovými ksindly jako je on srát nebudou. Již měsíc mi v kanclu visí leták z demonstrace vyzývající k vystoupení z NATO. I u nás na vesnici stojím neoblomně jako skála proti přesile Majdanistů. I těch co vyhrožují za názory rozbitím huby či upálením nebo vzývají jako guru Kraďouska. Skála má jednu vlastnost, nelze ji ignorovat. Je jedno zda začnou lidi jen pasivní resistencí či přímo otevřeným odporem. Ale nezačít rovná se přiblížit… Číst vice »

orinoko
26. 4. 2015 19:43

Já to vím, ale nesmím to napsat. Admin to nemá rád.

Alena
Alena
26. 4. 2015 19:48

co jsou to evropské hodnoty ,se bude tříbit podle toho, jaké neziskové organizace budou vytvořeny a jak velké peněžní toky do nich poplynou. Je to hlavně ochrana menšin, tedy Romů a multikulti, neboli Islamisté v česku. Dále bude velký džob osvojování dětí, což už se děje rušením klasických kojeneckých ústavů.

Aleš
Aleš
26. 4. 2015 19:49

alena: Nemáte pravdu. V listopadu na Vratimovském semináři právě pan David, kolega paní Merlin, který právě stojí za novou republikou, očekával aktivitu občanů, aby lidé jako on v tom boji nebyli tak sami. A bohužel mimo organizační tým Vratimova a přednášejících bylo číslo těch aktivních možná limitně blízké číslu 2, maximálně deset. A to je klíčem, proto po altenativě tak šlapou, včetně vytváření těch odpadlických serverů. Oni se nás bojí, ale lidé jim to svojí pasivitou vyloženě ulehčují.

Aleš
Aleš
26. 4. 2015 19:51

a tady patrně po Charlie linii taktéž se řítíte někam

Alena
Alena
26. 4. 2015 20:11

v čem nemám pravdu, pane Aleši a kam se řítím?

Neználek
Neználek
26. 4. 2015 20:23

Na zmrda je především třeba podat trestní oznámení.

Alena
Alena
26. 4. 2015 20:26

chodit na demonstrace je fajn, ale informační blokáda a manipulace české televize způsobuje, že se volí pouze pokračovatelé toho jedině správného směru. Změna by nastala tehdy, pokud by lidi začali přemýšlet a pod vábivými hesly přestali volit stále stejné g…., jako naposled . A pro současného hlavního politika, nemyslím tu plešku, je velké fandovství i na tomto webu. Takže opravdu platí, co si lidi přejí, to mají

Silentpysk
Silentpysk
26. 4. 2015 21:20

Moc se tady se vším sereme. Takový kripl už měl dávno dostat pořádně přes držku ,aby si on i jeho následovníci uvědomili, že žádný strom neroste do nebe, ani oni ne!

Starý doktor
26. 4. 2015 22:13

Silentpysk napsal Moc se tady se vším sereme. Takový kripl už měl dávno dostat pořádně přes držku ,aby si on i jeho následovníci uvědomili, že žádný strom neroste do nebe, ani oni ne! Souhlas, jinak jsem zvědav na reakci Zadolárka a spol. Vedle řady lidí velmi tvrdě na tuto zcestnost zareagoval na facebooku poslanec Jaroslav Foldyna, který prý bude žádat ministra Zaorálka, aby tohoto rádoby diplomata okamžitě z ministerstva vyhodil. Navíc po posouzení Bartuškových slov právníky je prý připraven podat i trestní oznámení. Jistě bude zajímavé sledovat, jak s požadavkem u vlády a zejména L. Zaorálka pochodí. Ministr zahraničních věcí… Číst vice »

Starý doktor
26. 4. 2015 22:37

Fašizace a přepisování dějin nabírají obrátky. Strohé sdělení v plánu událostí ČTK na 8. dubna 2015, že se tentýž den koná v salonku jedné pražské restaurace ustavující valná hromada Sudetoněmeckého krajanského sdružení v Čechách, na Moravě a ve Slezsku, probudilo můj novinářský zájem. Jací lidé se tam asi sejdou? O co jde spolku, jenž se o registraci ucházel několik let, neboť ministerstvo vnitra považovalo přípravným výborem prezentovaný program za něco, co je v rozporu s českou Ústavou a českými dějinami? Ve stanovách vidím černé na bílém, co zaznívalo z úst zakladatelů i agilních prvních členů. Spolek sice odmítá násilí, ovšem… Číst vice »

mirror
mirror
26. 4. 2015 23:05

Starý doktor napsal
Fašizace a přepisování dějin nabírají obrátky.

Zakládajícím členem Sudetoněmeckého krajanského sdružení v Čechách, na Moravě a ve Slezsku je také Šinágl. Toho jsem viděl před léty na Václaváku ve společnosti lidí, kteří jezdí v květnu s americkými jeepy z Prahy do Plzně. Už rozumím, kdo kde patří. Příhlášku s pořadovým číslem 1 podala advokátka Klára Samková.

merlin
merlin
27. 4. 2015 9:01

Tohle má být všechno? Lubomír Zaorálek na twiiteru : ,,Nesouhlasím s vyjádřením Václava Bartušky, které uvedl 24. 4. v rozhovoru na serveru Neovlivní.cz, a které se týkalo událostí v Oděse a Dněpropetrovsku. V. Bartuška použil výkladu, který je věcně nesprávný a morálně neobhajitelný. Je naprosto nepřípustné, aby zaměstnanec Ministerstva zahraničních věcí ČR mluvil o upalování a zabíjení lidí jako o prostých metodách řešení konfliktů. Panu Bartuškovi jsem jeho výrazy ostře vytkl a vyjádřil jsem zásadní odpor k podobně cynickým prohlášením.,,
On zůstane na MZV? To si snad dělají soc demáci z lidí srandu.

merlin
merlin
27. 4. 2015 9:02

Vždyť je to vládní strana, tohle nemůžou trpět.

Martin (už bez taky m)
27. 4. 2015 9:22

merlin napsal Vždyť je to vládní strana, tohle nemůžou trpět. Zjistěte prosím někdo email. adresu na MZV, ministra a dejte ji sem. Napišme pak všichni „Zazdíválkovi zadolarovitému, var. přizdisráč“ protestní email. Ten dobytek nesmí být dále placen z veřejných peněz! Tím tuplem že to obludné prohlášení už bude ve veřejném internetu „navsegda“… Tož ať je tam také prohlášení, že Václav Bartuška který jej učinil je pro nás „navsegda“ hovado a ať jej tedy zaměstnávají a platí hovada… Svůj k svému! PS: když ty emaily budou dost šířené, Zaorálek nepochybně v rámci „vlastní imidž“ bude tlačen do pozice V.Bartušku vyhodit. A… Číst vice »

Dolmen
Dolmen
27. 4. 2015 10:14

Zdá se, že se „evropské hodnoty“ začínají nezadržitelně prosazovat. Někdo tu už výstižně napsal – hitlerovské Německo bylo poraženo, ale fašismus v Evropě zvítězil. Dnes se mu říká „demokracie“.

Martin (už bez taky m)
27. 4. 2015 10:20

Dolmen napsal

Zdá se, že se „evropské hodnoty“ začínají nezadržitelně prosazovat. Někdo tu už výstižně napsal – hitlerovské Německo bylo poraženo, ale fašismus v Evropě zvítězil. Dnes se mu říká „demokracie“.

MERDE!
Ať si strčí ty jejich „evropské hodnoty“ někam!
A hóodně hluboko – vždyť soudě podle jejich konání mají v tom praxi bohatou!
Mějme a každý den prosazujme ty své!
Pohřběme už idiotský defétismus, který nám očkují každý den!
Každý den je NOVÝ ZAČÁTEK!
Návod:
https://www.youtube.com/watch?v=lTtFG0jCAAo&index=2&list=RDyv6F-1eHwzo

aram
aram
27. 4. 2015 10:34

Martin (už bez taky m) napsal
Zjistěte prosím někdo email. adresu na MZV, ministra a dejte ji sem.

Snad jedině toto:

Stížnosti na práci ministerstva a zastupitelských úřadů přijímá generální inspekce.
e-mail: stiznosti@mzv.cz

merlin
merlin
27. 4. 2015 12:06

http://lubomirzaoralek.cz/zeptejte-se-mne.php
pak i twitter Lubomír Zaorálek@ZaoralekL

Suchec
Suchec
27. 4. 2015 12:41
Suchec
Suchec
27. 4. 2015 12:54

Tak jsem Lubošovi něco napsal: Cit.“ …Jsem zvědav, co se s Bartuškou stane dál. Co s ním udělá tady pan ministr zahraničí Zaorálek! Tahle hanebná nestydatost je prostě na okamžitý vyhazov! Okamžitý. V pondělí ráno! Umíte si představit, co by se dálo, kdyby něco velmi vzdáleně takového řekl Zeman? Jaké peklo by se rozpoutalo? Kolik červenokaretníků by se okamžitě vyrojilo? Nemám Zemana rád a mám ho dokonce za místy až trapnou,sebestřednou korouhvičku. Nicméně věřím, že nic takového by si , ani náznakem nedovolil. Ale kdyby, tak v Čechách vypukne peklo. A nepochybuji ani chvíli o tom, že Bartuška by také… Číst vice »

Gatta
Gatta
27. 4. 2015 13:07

Re: Martin (už bez taky m)
https://www.youtube.com/watch?v=xDrkrTz3wRE

Přitom se mi vybavil příbeh Berberskýh běženců z Citadely:
http://mjos.sweb.cz/citadela/kapitola11.html
http://mjos.sweb.cz/citadela/kapitola12.html

orinoko
27. 4. 2015 13:29

Dorazil i bratr suchec, muj velky oblibenec z nekdejsich Akt. Socanum nastala tezka schiza. Jejich tridni rebus obtezkal emericky makak, ktery si uz dlouho nevrznul. A nepomuze jim ani pastikar.

Velekněz Ratata
Velekněz Ratata
27. 4. 2015 14:18

Dopustím se několika kontroverzních výroků. Vezmu to radši heslovitě a pokusím se neopakovat řečené: 1. Bartuška v roce 1989 studoval žurnalistiku. Tam se brávalo snad tak 20 lidí do ročníku. (Na rozdíl už od údajně prokádrovaných práv, kam v tom množství – ročník v Praze pamatuju 400 lidí, v 70s prý až kolem 700, hladce proklouzla leckterá myška bezideová – přesněji řečeno, myška neochotná recitovat husákovskou poezii, a třeba i s „vyškrtnutými“rodiči , zatímco přední recitátoři skončili jako pražští sekyrodevelopeři a tak – pardon, řeklo se heslovitě:-) O strojárně nemluvě (že já vůl tehdy nešel tam, nebo na veterinu…). Na… Číst vice »