Petiční výbor Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR 6.12.2022
Vlastimil Veselý 5:30 Daniel Vávra 34:37 Dominik Presl, vládní poradce pro boj s dezinformacemi, 54:33 Edvard Kožušník, náměstek ministra průmyslu a obchodu, 1:02:00 Viola Fieberová, vedoucí Odboru informačních služeb MPO, 1:07:12 Rozprava (přednostně poslanci) 1:12:35 Reakce SOSP: – Gabriela Sedláčková 1:21:20 – Jan Hořeňovský 1:27:55 – Daniel Vávra 1:34:32 Rozprava (ostatní) 1:35:17 Vlastimil Veselý 1:54:04 Diskuse ke schválení usnesení petičním výborem 1:59:22
Pokud někdo znemožní lidu přijímat všechny nefiltrované informace, znemožňuje mu se svobodně rozhodovat. A proto společnost, kde nějaký vyvolený lidem filtruje informace, omezuje jejich dosah na základě vlivu, kterým disponuje, za účelem udržení se u exekutivní moci, nemůže vykazovat zřetelné postupy demokracie, ale naopak oligarchické snahy o ovládnutí masy.
Námět: Rado Miko
Delší ale dobrý článek pana Vohnouta na D-FENS.
https://dfens-cz.com/cim-dal-tim-vetsi-bizar/
Nazývat společenské EU škůdce titulem „soudruh či soudružka“ je ten největší bizár v myšlení střední třídy doby současné. A opět – je jen pouhým výrazem její ideologické zmatenosti, názorové bezradnosti a tím i sociální likvidace na obzoru, přesně podle prognóz románů a filmů typu 1984 nebo Soylent Green.
Ono záleží jak to kdo vnímá. Jak zpívá Nohavica „…slova jsou jen slova, která podle potřeby obrátit se daji …“. A osobně jsem se seznámil s tolika českými a slovenskými nářečími a slangy, že člověk je zvyklý hledat významy slov i jiný než je ten obecný. Tedy k těm „soudruhům a soudružkám“ a EU společenským škůdcům – co mají společného. Neoblíbeni lidé, jejichž pozice se (velmi často) odvíjela a odvíjí ne od jejich schopností či snad nějakých voleb, ale jejichž jedinou „schopností „bylo a je „správné poitické zařazeni“. A tito lidé byli a jsou byli představiteli direktivismu. pozn. poznal jsem… Číst vice »
Jeden nadčasový Dylanův text – prý vzniklý na základě vietnamské války.
https://m.youtube.com/watch?v=cpODO4M–fY
Psát a podávat petice a žádosti není výrazem nějakého práva petenta. Je to jen výraz jeho povinnosti neprotivit se právu vladaře a naopak jeho moc ctít a pouze poníženě žádat o laskavé uvážení, zda vladař něco navíc ještě dovolí či naopak zakáže a případně – a jen podle své libovůle – i přísně potrestá.