Výslech sprostého podezřelého

K presumpci neviny pánů Konvičky a Ransdorfa dle Cimrmana:

HLAVÁČEK: Dovolte mi, pane europoslanče Ransdorfe, otázku.

TRACHTA: Ale prosím vás! Žádné zdvořilosti! Klidně mu tykejte. Víte, koho máte před sebou? Sprostého vraha.

RANSDORF: No dovolte!

TRACHTA: Přinejmenším sprostého podezřelého.

HLAVÁČEK: Rozumím: tykat a těkat. Tak co, pane europoslanče Ransdorfe, ženu máš?

RANSDORF: Ne.

HLAVÁČEK: A děti také nemáš, pane europoslanče?

RANSDORF: Ne.

HLAVÁČEK: Nic nemá, pane inspektore.

TRACHTA: Dál! Dál!

HLAVÁČEK: A co takhle na psa kdybych se vás zeptal, pane europoslanče. Máš?

RANSDORF: Ne.

HLAVÁČEK: Kočka, máš?

RANSDORF: Ne.

HLAVÁČEK: Švagr, máš?

RANSDORF: Ne.

HLAVÁČEK: Účet, máš?

RANSDORF: Nějaký účet mám.

HLAVÁČEK: Má účet, pane inspektore! Přiznal se!

TRACHTA: A teď mě k tomu pusťte. – Ty že máš účet, Ransdorfe?

RANSDORF: Mám.

TRACHTA: Hovno, Ransdorfe! Hovno máš!

S panem Konvičkou si dosaďte smysl pro černý humor, podobenství vyprávěné před lety pro pár přátel na Facebooku a mlýnek – má ho doopravdy?! H…

0 0 hlas
Hodnocení článku
Odebírat
Upozornit na
126 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Admirál
Admirál
13. 12. 2015 7:40

Ransdorf je český Inadiana Jones. Jeho dobrodružsví berou dech.

Béda
Béda
13. 12. 2015 8:21

Admirál napsal

Ransdorf je český Inadiana Jones. Jeho dobrodružsví berou dech.

To jo. Jeho prezence v Eurožvanírně (za 8.000 Kč den), řidičské eskapády ožralce i příkladná pomoc sociálně „slabým“ (Huněk na vozíčku) v kooperaci citlivými a počestnými pány ze Slovenska z něj dělají příkladného komunistu. Komunistům jeho reklamní image hodně „pomáhá“.

asym
asym
13. 12. 2015 8:28

Béda napsal
To jo. Jeho prezence v Eurožvanírně (za 8.000 Kč den), řidičské eskapády ožralce i příkladná pomoc sociálně „slabým“ (Huněk na vozíčku)v kooperaci citlivými a počestnými pány ze Slovenska z něj dělají příkladného komunistu. Komunistům jeho reklamní image hodně „pomáhá“.

Béďo máte naprostou pravdu, jen mám dojem, že komunisté podcenili jaký obraz Ransdorf dělá levici na kterou se upíná mnoho voličů pro které je to jediná alternativa v současném kapitalismu pod vedením ČSSD.

fajt
fajt
13. 12. 2015 8:31

Mirek vypadl jako bagman, to byla dobrá provokačka, ten facet, co mu dal lejstra k miliardám, ale k nim musel nějak přijít, protože tohle je trochu klasa než tenhle lůzr dosud tahal ( uvidíme kdo z koho, jestli šwajc zlatokopové a nebo operativci od Husseina ) – komandíři mi jsou u zadele, ti už tady mají nesmazatelný škraloup za fejk s revolucí, nechť jim je taky země olovem. ..

Dolmen
Dolmen
13. 12. 2015 10:19

Admirál napsal Ransdorf je český Inadiana Jones. Jeho dobrodružsví berou dech. To je fakt, taky žasnu. Myslím, že technikálie celého případu ho zaujaly natolik, že se s nimi rozhodl poprat jako opravdový don Quijot de la Mancha. Bohužel mu chybí Sancho Panza a Rocinanta už mu asi dávno chcípla…, ale jinak je vynikající. Na rozdíl od Bédy si ale nemyslím, že by komančům dělal větší ostudu, než političtí podnikatelé (bylo by možno je označit i za umírněné pravdoláskaře, něco jako jsou umírnění teroristé v Sýrii) Filip, Kováčik a pravicový „komunista“, miláček havloidů, Dolejš. Ono by se těch vejlupků v téhle… Číst vice »

Sio
Sio
13. 12. 2015 11:49

Hovno, přátelé, hovno víme o tom, co se tam stalo. Přesto, jak vidím, je i tu dost těch, co asi článek nepochopili a presumpci neviny ctí asi tak, jako inspektor Trachta v článku.

Béda
Béda
13. 12. 2015 11:56

Sio,

moje babička říkala: „i studovaný a inteligentní člověk může být velký vůl.“

Pan Ransdorf má 2 VŠ, mluví prý 11 jazyky a přestože sedí na královské sesli (příjem řádově ve statisících Kč), byl v exekuci, opakovaně řídil pod vlivem alkoholu (jednou myslím někoho srazil a řešilo se to mimosoudně), přivydělává si „prezencema“ a snaží se pomoci člověku co měl problém se zákonem kvůli podvodu spolu s lidmi kteří byli souzeni kvůli podvodu.

brtnikvbrlohu1
brtnikvbrlohu1
13. 12. 2015 12:20

Tak tolik cipovin posbíraných z Blesku a jiných sdělovadel by jeden pohledal – co tu asym, dolmen, falt cancaj – pánové napřed si zjistěte skutečnosti jak to vlastně bylo (i o těch bouračkách) a pak dělejte chytrý – že třeba nikdo nevzpomene že jedině díky jemu se zbouraly neskutečné ceny za rooming, jeho zásluha za rozvoj nanotechnologií v tomto státě – jenom to nehlavnější. Nepřátel si nadělal dost – postojem k c. restitucím, aktivitou proti transatlantické obchodní dohodě, aktivitami v Ukrajině, postojem k utečencům. Jako jediný český europoslanec skládá přesný účet ze své činnosti – takřka po minutě – že… Číst vice »

Béda
Béda
13. 12. 2015 12:25

brtnikvbrlohu1,

pane brtniku, vámi jmenované zásluhy panu Ransdorfovi přece nikdo neupírá. Řeč je o jeho druhé – „hydeovské“ tváři. JInak je irelevantní, kdo zveřejnil ty věci o Ransdorfových bouračkách, exekuci, „PREZENCI“, o jeho společnících v kauze Huněk. Podstatné je přece jestli je to pravda a jestli tím nepoškozuje KSČM.

Dolmen
Dolmen
13. 12. 2015 12:40

Béda napsal moje babička říkala: „i studovaný a inteligentní člověk může být velký vůl.“ Bédo, hodnotíte lidi prizmatem jejich vyčůranosti, tak jak hodnotí většina společnosti – čím vyčůranější, tím hodnotnější – čili jen z jedné strany. Jenomže svět není placatý, je podstatně plastičtější. Znám člověka, kterého si velmi vážím pro jeho dobrotu srdce, je velice inteligentní, sečtělý, na různé životní situace dokáže hbitě a vtipně reagovat citováním celých odstavců z moudrých knih. Logické úlohy dokáže řešit s takovou bravurou, že byste možná žasnul. Bohužel ho spousta lidí zařadila, podobně jako vy jste zařadil Ransdorfa, do kategorie volů, protože se často… Číst vice »

Dolmen
Dolmen
13. 12. 2015 12:43

Béda napsal
Podstatné je přece jestli je to pravda a jestli tím nepoškozuje KSČM.

S brtníkem naprosto souhlasím, je to tak, a co se týče poškozování KSČM, tak tu nejvíce poškozuje její vrcholné vedení.

Béda
Béda
13. 12. 2015 12:52

Dolmen napsal Bédo, hodnotíte lidi prizmatem jejich vyčůranosti, tak jak hodnotí většina společnosti – čím vyčůranější, tím hodnotnější – čili jen z jedné strany. Jenomže svět není placatý, je podstatně plastičtější. Znám člověka, kterého si velmi vážím pro jeho dobrotu srdce, je velice inteligentní, sečtělý, na různé životní situace dokáže hbitě a vtipně reagovat citováním celých odstavců z moudrých knih. Logické úlohy dokáže řešit s takovou bravurou, že byste možná žasnul. Bohužel ho spousta lidí zařadila, podobně jako vy jste zařadil Ransdorfa, do kategorie volů, protože se často zachová způsobem člověka, pro kterého se mezi lidmi vžilo označení hejl.On totiž… Číst vice »

Béda
Béda
13. 12. 2015 12:55

Dolmen napsal
S brtníkem naprosto souhlasím, je to tak, a co se týče poškozování KSČM, tak tu nejvíce poškozuje její vrcholné vedení.

To je docela dobře možné, že jméno KSČM poškozuje i někdo jiný. Zde je ale řeč konkrétně o panu Ransdorfovi a o jeho (konkrétním a adresném) podílu na prezentaci KSČM – je to totiž od hadráku jeden z nejviditelnějších a nejreprezentativnějších politiků této strany.

hudryper
hudryper
13. 12. 2015 12:55

Souhlas s brtníkem : Nepřátel si nadělal dost – postojem k c. restitucím, aktivitou proti transatlantické obchodní dohodě, aktivitami v Ukrajině, postojem k utečencům. Vážení, až si v životě aspoň na chvíli vyzkoušíte jak chutná „institualizovaná nenávistná pozornost“ vaší osobě, kritizujte co hrdlo ráčí ! I u Ransdorfa platí,že nejnebezpečnějším nepřáteli jsou jeho kolegové, teprve pak funkcionáři EU a pod jejich vedením i čeští politikové ostatních partají. Je škoda,že si nesedli Ransdorf se Zemanem. Tady jde nejspíš o něco ještě z dob Prognostického ústavu. Možná ,že měl být Ransdorf figurou u Sociálních demokratů a Zeman u komunistů, kdo ví ?… Číst vice »

Béda
Béda
13. 12. 2015 13:00

Béda napsal To je docela dobře možné, že jméno KSČM poškozuje i někdo jiný. Zde je ale řeč konkrétně o panu Ransdorfovi a o jeho (konkrétním a adresném) podílu na prezentaci KSČM – je to totiž od hadráku jeden z nejviditelnějších a nejreprezentativnějších politiků této strany. Jinak se opět potvrzuje, že co je jednomu přidáno na jedné straně, bývá obvykle kompenzováno deficitem na straně jiné. Podle mého mínění by bylo bývalo slušné a konzistentní, kdyby pan Ransdorf požádal o dočasné pozastavení členství v KSČM, tak jako požádal o pozastavení členství v „socialistické“ frakci europarlamentu z důvodu, aby ji náhodou nepoškozoval.… Číst vice »

Béda
Béda
13. 12. 2015 13:07

hudryper napsal Souhlas s brtníkem : Nepřátel si nadělal dost – postojem k c. restitucím, aktivitou proti transatlantické obchodní dohodě, aktivitami v Ukrajině, postojem k utečencům. Vážení, až si v životě aspoň na chvíli vyzkoušíte jak chutná „institualizovaná nenávistná pozornost“ vaší osobě, kritizujte co hrdlo ráčí ! I u Ransdorfa platí,že nejnebezpečnějším nepřáteli jsou jeho kolegové, teprve pak funkcionáři EU a pod jejich vedením i čeští politikové ostatních partají. Je škoda,že si nesedli Ransdorf se Zemanem. Tady jde nejspíš o něco ještě z dob Prognostického ústavu. Možná ,že měl být Ransdorffigurou u Sociálních demokratů a Zeman u komunistů, kdo ví… Číst vice »

brtnikvbrlohu1
brtnikvbrlohu1
13. 12. 2015 13:07

Béda napsal brtnikvbrlohu1, pane brtniku, vámi jmenované zásluhy panu Ransdorfovi přece nikdo neupírá. Řeč je o jeho druhé – „hydeovské“ tváři. JInak je irelevantní, kdo zveřejnil ty věci o Ransdorfových bouračkách, exekuci, „PREZENCI“, o jeho společnících v kauze Huněk. Podstatné je přece jestli je to pravda a jestli tím nepoškozuje KSČM. Toť meritum věci – jestli je to pravda – a jaká je skutečná podstata věci – jak to vlastně bylo. Faktem je že má tolik „vroubků“ že se za každou cenu na něj někdo snaží ušít boudu – dál to přesně popisuje Dolmen, tady platí premisa že čím víc… Číst vice »

Béda
Béda
13. 12. 2015 13:18

brtnikvbrlohu1, pane brtníku. Já nejsem veřejně činná osoba a neberu velké peníze za svůj morální profil jako politici. Dokonce jsem dodnes neobdržel za své psaní ani jedinou korunu. To je zásadní rozdíl mezi nějakým Bédou a politiky (kupř. panem Ransdorfem). Ransdorf jako politik (dokonce komunista) musel od samého začátku počítat, že bude pod drobnohledem. Dalo by se předpokládat, že on i strana kterou zastupoval a zastupuje budou při veškeré své činnosti brát na tuto okolnost ohled. Důležité u POLITIKA není pouze kdo co říká ale taky kdo co dělá. Nejenom v práci – europarlamentu (i když i tam – viz… Číst vice »

brtnikvbrlohu1
brtnikvbrlohu1
13. 12. 2015 13:21

Hm – ale dvě poznámky – Ony dvě osobnosti se nikdy sejít nemohly – svým zaměřením jsou naprosto nekompatibilní, úvaha je mimo mísu. Z. u Komárka byl jen velice krátce – až po listopadu. A druhá – pozastavením členství – tím by pro sdělovadla přiznal vinu – to by bylo radosti na Starém bělidle – všichni pisálkové by prožívali orgasmus. A ještě – ty peníze jsou velké jen opticky – odpočítejte režii – při Bruselských cenách, provoz kanceláře atp. Pokud to dělá poctivě tak to taky něco stojí – i když jiný to shrábne za nic. Proč se to bez… Číst vice »

brtnikvbrlohu1
brtnikvbrlohu1
13. 12. 2015 13:27

Béda napsal brtnikvbrlohu1, pane brtníku. Já nejsem veřejně činná osoba a neberu velké peníze za svůj morální profil jako politici. Dokonce jsem dodnes neobdržel za své psaní ani jedinou korunu. To je zásadní rozdíl mezi nějakým Bédou a politiky (kupř. panem Ransdorfem). Ransdorf jako politik (dokonce komunista) musel od samého začátku počítat, že bude pod drobnohledem. Dalo by se předpokládat, že on i strana kterou zastupoval a zastupuje budou při veškeré své činnosti brát na tuto okolnost ohled. Důležité u POLITIKA není pouze kdo co říká ale taky kdo co dělá. Nejenom v práci – europarlamentu (i když i tam… Číst vice »

Béda
Béda
13. 12. 2015 13:29

brtnikvbrlohu1 napsal Hm – ale dvě poznámky – Ony dvě osobnosti se nikdy sejít nemohly – svým zaměřením jsou naprosto nekompatibilní, úvaha je mimo mísu. Z. u Komárka byl jen velice krátce – až po listopadu. A druhá – pozastavením členství – tím by pro sdělovadla přiznal vinu – to by bylo radosti na Starém bělidle – všichni pisálkové by prožívali orgasmus. A ještě – ty peníze jsou velké jen opticky – odpočítejte režii – při Bruselských cenách, provoz kanceláře atp. Pokud to dělá poctivě tak to taky něco stojí – i když jiný to shrábne za nic. Proč se… Číst vice »

Béda
Béda
13. 12. 2015 13:33

brtnikvbrlohu1 napsal
Hoď kamenem kdož bez viny – a kdyby odešel z politiky – musím se opakovat – to by bylo radosti……
O to tu jde a o nic jiného – to chce prostě jen víc myslet! a nežrat Blesk and company.

Tím končím – kdo tohle nechápe tam je zbytečné…

Jak myslíte. Proto taky máme dodnes v politice nezničitelné dinosaury typu Kalouska. Protože jsou samosplachovací, nemají „vnitřní zrcadlo“ a žádnou sebereflexi. Pak se nedivme, že je politika jaká je. Měli bychom mít stejná měřítka pro „jejich“ i pro ty „své“ politiky.

Dolmen
Dolmen
13. 12. 2015 13:39

Béda napsal
Pan Ransdorf by se asi měl nad sebou velice hluboko zamyslet.

Pane Bédo, to mu asi bude kulové platný…a proč, to jsem již uvedl v jednom ze svých předchozích příspěvků. Teď jenom trochu odbočím. On totiž je na tom se svojí sociální inteligencí tak trochu podobně i prezident Zeman (jestli on tam na ně v tom Prognosťáku nepůsobil nějaký skrytý zářič :-), i když ne tak zoufale jako Ransdorf. Zeman se také vždy obklopoval podivnými figurami, které ho nakonec vždycky nějak poškodily – např. Šlouf, Gross, Špidla, Sobotka, Mynář….

Dolmen
Dolmen
13. 12. 2015 13:44

Béda napsal
Tak to řeknu jinak. KAŽDÝ POLITIK (nejenom bývalý prognostik) , který leze do politiky (a mnozí si přitom zmizíkují historii) musí předem počítat s veřejnou kontrolou veškerého svého konání (komunista víc než ostatní). A tomu by měl – alespoň dokud je činný v politice – podřídit veškeré své veřejné i pracovní aktivity. Toť úděl politiků.

Ach ano, Bédo, proto také jsou „soudruzi“ v baráku na ul. Politických vězňů tiše jako myšky a ze svého doupěte raději nevystrkují ani své citlivé čumáčky. Umí své aktivity podřizovat. Toť úděl politiků.

Béda
Béda
13. 12. 2015 13:47

Dolmen napsal Pane Bédo, to mu asi bude kulové platný…a proč, to jsem již uvedl v jednom ze svých předchozích příspěvků. Teď jenom trochu odbočím. On totiž je na tom se svojí sociální inteligencí tak trochu podobně i prezident Zeman (jestli on tam na ně v tom Prognosťáku nepůsobil nějaký skrytý zářič :-), i když ne tak zoufale jako Ransdorf. Zeman se také vždy obklopoval podivnými figurami, které ho nakonec vždycky nějak poškodily – např. Šlouf, Gross, Špidla, Sobotka, Mynář…. Já to vůbec nerozporuji a souhlasím s vámi. Jenom bych přičinil poznámku – z hlediska morálky politika mi přijde svěžím… Číst vice »

Béda
Béda
13. 12. 2015 13:54

Jinak pro pana Kellera jako sociologa zajisté bude do budoucna cennou zkušeností, že byl dočasně při tom, když eurobruselští panáci kuli pikle proti lidu Evropy (viz jeho poslední článek, který odkazuji na jiném místě) i to, že měl možnost nahlédnout do vnitřku servisních elit.

Dolmen
Dolmen
13. 12. 2015 14:15

Béda napsal
z hlediska morálky politika mi přijde svěžím vánkem sociolog europoslanec Keller

Naprosto souhlasím, Jana Kellera si velmi vážím, božích darů se mu dostalo vrchovatě, takže je úplným a kompletním ČLOVĚKEM. Ale se smutkem v duši se musím ptát: To tady v české kokotlině máme jen jediného Kellera?!

merlin
merlin
13. 12. 2015 14:21

brtnikvbrlohu1 napsal Tak tolik cipovin posbíraných z Blesku a jiných sdělovadel by jeden pohledal – co tu asym, dolmen, falt cancaj – pánové napřed si zjistěte skutečnosti jak to vlastně bylo (i o těch bouračkách) a pak dělejte chytrý – že třeba nikdo nevzpomene že jedině díky jemu se zbouraly neskutečné ceny za rooming, jeho zásluha za rozvoj nanotechnologií v tomto státě – jenom to nehlavnější. Nepřátel si nadělal dost – postojem k c. restitucím, aktivitou proti transatlantické obchodní dohodě, aktivitami v Ukrajině, postojem k utečencům. Jako jediný český europoslanec skládá přesný účet ze své činnosti – takřka po minutě… Číst vice »

Béda
Béda
13. 12. 2015 14:30

merlin,

Ransdorf je dnešní Hilsner? Nepříliš inteligentní tulák a žebrák obviněný a na základě tlaku veřejného mínění a nepřímých důkazů usvědčen z násilné vraždy, člověk který se jaksi omylem ocitnul v místě kde někdo spáchal vraždu?

niky
niky
13. 12. 2015 14:37

Hmm…. tak jsem si přečetl spoustu komentářů a skoro to vypadá jako na hovínkách.cz. Odsuzujete aniž máte nějaké opravdu relevantní info. Současně jsem si přečetl něco o Švýcarském bankovnictví a začínám mít pochyby o nějaké vině, zkuste se v tom vyznat……
http://aeronet.cz/news/exkluzivne-pro-ae-news-konto-ve-svycarsku-se-muze-stat-pasti-nejen-pro-miloslava-ransdorfa-po-smrti-klienta-se-nemusi-dedici-k-penezum-uz-nikdy-dostat/

Béda
Béda
13. 12. 2015 14:46

niky,

z mého pohledu je úplně jedno jaké je švýcarské bankovnictví. Asi chci po politicích, kteří mě vyučují morálce, moc, když po nich požaduji, aby byli předvídaví, nenechali se manipulovat, případně korumpovat, (tím netvrdím, že se Ransdorf partičkou (Huněk + 3 Slováci, všichni v minulosti vyšetřováni anebo odsouzeni kvůli finančním podvodům), zatahovat do podobných kauz, jednali zodpovědně tak jak přislíbili ve volbách. Myslím, že Ransdorf se měl zamyslet nad sebou již tehdy, když ho novináři načapali s holým pozadím v Bruseli. Nejpozději tehdy, když ožralý naboural několik aut.

asym
asym
13. 12. 2015 15:04

Myslel jsem to smrtelně vážně, má 75 letá matka celoživotní volička komunistů mi dala zřetelně najevo, že jim po tomto Ransdorfově škobrtnutí přestává rozumět.
V čeZku nejsme kompletně židé, aby zde byl uplatňován princip „spravedlivý mezi národy“ za jeden kladný čin a na ostatní již nebrán zřetel. Ať se to komu líbí či nelíbí, jsem přesvědčen, že jakékoliv klopýtnutí politika KSČM žene voliče KSČM od uren.

merlin
merlin
13. 12. 2015 15:06

Béda napsal

merlin,

Ransdorf je dnešní Hilsner? Nepříliš inteligentní tulák a žebrák obviněnýa na základě tlaku veřejného mínění a nepřímých důkazů usvědčen z násilné vraždy, člověk který se jaksi omylem ocitnul v místě kde někdo spáchal vraždu?

nikoliv, ransdorf se srovnal s masarykem a toho v.H. představil j. hilsnera.:-) Fakt jsem se nestačila divit

Béda
Béda
13. 12. 2015 15:07

merlin napsal
nikoliv, ransdorf se srovnal s masarykem a toho v.H. představil j. hilsnera.:-) Fakt jsem se nestačila divit

Díky. To je tedy docela síla!

Bety
Bety
13. 12. 2015 15:15

Sio napsal
Hovno, přátelé, hovno víme o tom, co se tam stalo. Přesto, jak vidím, je i tu dost těch, co asi článek nepochopili a presumpci neviny ctí asi tak, jako inspektor Trachta v článku.

Souhlas.
Bédo, odkdy tak věříte korporátkám? Jinak až budete hledat ty stoprocentně spravedlivé a křišťálově čisté tak nejspíš uspějete jak biblický Job.
Podle mne se tu zas projevuje ten dvojí metr, kdy jedna strana nemá nárok na chyby a omyly, kdežto u té druhé se i záměrné špinavosti berou jako něco normálního.

Bety
Bety
13. 12. 2015 15:22

Pardon, biblický Lot.

Sio
Sio
13. 12. 2015 15:37

Béda napsal

Sio,

moje babička říkala: „i studovaný a inteligentní člověk může být velký vůl.“

Pan Ransdorf má 2 VŠ, mluví prý 11 jazyky a přestože sedí na královské sesli (příjem řádově ve statisících Kč),byl v exekuci, opakovaně řídil pod vlivem alkoholu (jednou myslím někoho srazil a řešilo se to mimosoudně), přivydělává si „prezencema“ a snaží se pomoci člověku co měl problém se zákonem kvůli podvodu spolu s lidmi kteří byli souzeni kvůli podvodu.

Takže není třeba nic zjišťovat, už všechno víme, že? Vaše babička měla pravdu. Taky máte nějakou školu?

Sio
Sio
13. 12. 2015 15:41

Béda napsal

brtnikvbrlohu1,

pane brtniku, vámi jmenované zásluhy panu Ransdorfovi přece nikdo neupírá. Řeč je o jeho druhé – „hydeovské“ tváři. JInak je irelevantní, kdo zveřejnil ty věci o Ransdorfových bouračkách, exekuci, „PREZENCI“, o jeho společnících v kauze Huněk. Podstatné je přece jestli je to pravda a jestli tím nepoškozuje KSČM.

:-) Jste kouzelný. Co myslíte? Je to pravda? Nebo to už VÍTE? Opravdu? Se vším všudy nebo z toho Blesku?
„Poškozuje KSČM?“ A co to jako znamená? No, mě spíše zajímá, zda prospívá lidem v této zemi.

Sio
Sio
13. 12. 2015 15:45

hudryper napsal Souhlas s brtníkem : Nepřátel si nadělal dost – postojem k c. restitucím, aktivitou proti transatlantické obchodní dohodě, aktivitami v Ukrajině, postojem k utečencům. Vážení, až si v životě aspoň na chvíli vyzkoušíte jak chutná „institualizovaná nenávistná pozornost“ vaší osobě, kritizujte co hrdlo ráčí ! I u Ransdorfa platí,že nejnebezpečnějším nepřáteli jsou jeho kolegové, teprve pak funkcionáři EU a pod jejich vedením i čeští politikové ostatních partají. Je škoda,že si nesedli Ransdorf se Zemanem. Tady jde nejspíš o něco ještě z dob Prognostického ústavu. Možná ,že měl být Ransdorffigurou u Sociálních demokratů a Zeman u komunistů, kdo ví… Číst vice »

Sio
Sio
13. 12. 2015 15:47

Béda napsal
Jinak se opět potvrzuje, že co je jednomu přidáno na jedné straně, bývá obvykle kompenzováno deficitem na straně jiné. Podle mého mínění by bylo bývalo slušné a konzistentní, kdyby pan Ransdorf požádal o dočasné pozastavení členství v KSČM, tak jako požádal o pozastavení členství v „socialistické“ frakci europarlamentu z důvodu, aby ji náhodou nepoškozoval. Po případném očištění mohl požádat o navrácení do jejích řad.

Jménem všech neokonů (ne za sebe) vám děkuji, že jste přistoupil na jejich hru „poškozování pověsti někoho či něčeho“.

Béda
Béda
13. 12. 2015 15:56

Sio napsal
Jménem všech neokonů (ne za sebe) vám děkuji, že jste přistoupil na jejich hru „poškozování pověsti někoho či něčeho“.

Tu pověst poškozují Ransdorfovi neoconi? Oni se místo něho prezentují na zasedání europarlamentu, řídí jeho fáro, oni šli spolu se slovenskými přáteli pomáhat panu Huňkovi do Švajcu? Je snad pan Ransdorf nesvéprávný? Jak vůbec napadlo promovaného historika a filosofa poskytovat právní služby v cizině? Je snad specialistou v oboru mezinárodního práva a finančnictví?

Sio
Sio
13. 12. 2015 15:57

Béda napsal niky, z mého pohledu je úplně jedno jaké je švýcarské bankovnictví. Asi chci po politicích, kteří mě vyučují morálce, moc, když po nich požaduji, aby byli předvídaví, nenechali se manipulovat, případně korumpovat, (tím netvrdím, že se Ransdorfpartičkou (Huněk + 3 Slováci, všichni v minulosti vyšetřováni anebo odsouzeni kvůli finančním podvodům), zatahovat do podobných kauz, jednali zodpovědně tak jak přislíbili ve volbách. Myslím, že Ransdorf se měl zamyslet nad sebou již tehdy, když ho novináři načapali s holým pozadím v Bruseli. Nejpozději tehdy, když ožralý naboural několik aut. Bédo … promiňte … chováte se jako blbec. Raději toho nechte.… Číst vice »

Sio
Sio
13. 12. 2015 16:05

Béda napsal Tu pověst poškozují Ransdorfovi neoconi? Oni se místo něho prezentují na zasedání europarlamentu, řídí jeho fáro, oni šli spolu se slovenskými přáteli pomáhat panu Huňkovi do Švajcu? Je snad pan Ransdorf nesvéprávný? Jak vůbec napadlo promovaného historika a filosofa poskytovat právní služby v cizině? Je snad specialistou v oboru mezinárodního práva a finančnictví? Tak to jste mě nepochopil. Argumentace typu „kdo komu škodí“ patří mezi zbraně neokony (u nás prážskou kavárnou) ovládaných mainstreamových médií. Na tomto poli KSČM nemá nárok nikdy vyhrát. Proto na tuto hru nemá přistupovat. Je to ze stejného hnízda jako Zemanův Bamberk nebo operace… Číst vice »

merlin
merlin
13. 12. 2015 16:22

Sio napsal
Takže není třeba nic zjišťovat, už všechno víme, že? Vaše babička měla pravdu. Taky máte nějakou školu?

chápu, že ho bráníš. Ale když je tak nadprůměrně inteligentní, což je obecně úzus, /kdysi to říkal i Tigrid :-)/, proč se chová divně a vypráví tak nehorázné šílenosti? nehledě na tu něm. gramatiku. vůbec nevím, co se tam dělo, ale nevěřím tomu, co říká. Viz j. interview v PL a rozhovor v událostech. Fakt děsný. Měl snad CMP? Připomnělo mi to trochu Landu v dvtv.
Organicita?

merlin
merlin
13. 12. 2015 16:24

Sio napsal
Jménem všech neokonů (ne za sebe) vám děkuji, že jste přistoupil na jejich hru „poškozování pověsti někoho či něčeho“.

no nezlob se, ale pověst mu nepoškodili neoconi, stačil na to se poškodit úplně sám

Magnus Maximus
Magnus Maximus
13. 12. 2015 16:29

Osobně jednoznačně stojím za Ransdorfem a souhlasím s názory Sia. Nevěřím tomu, jak je to prezentováno u nás. Brtník bude asi docela blízko skutečnosti. Všimli jste si, jak se začínají množit komentáře, že za masové přijímání tzv. uprchlíků můžou marxisti, neomarxisti, levičáci, neolevičáci apod. ? Jak se pravice (fašisté) tento stav snaží svalit na levici. Začal s tím Klaus a takových komentářů přibývá. Možná že právě do tohoto rámce zapadá případ Ransdorf. Přitom skutečná důsledná levice, v našich podmínkách pouze KSČM a z principu nemůže s tím mít nic společného. V marxistické literatuře jsem zatím nic nenašel o povinném míšení… Číst vice »

merlin
merlin
13. 12. 2015 16:39

sio http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1096898594-udalosti-komentare/215411000371210/obsah/440508-kauza-miloslava-ransdorfa
byla snad součást masarykova mandátu aby řešil hilsnerův případ? Taky nebyla a přitom hilsner nebyl úplně čistý člověk …. :-)

Béda
Béda
13. 12. 2015 16:41

Magnus Maximus napsal Osobně jednoznačně stojím za Ransdorfem a souhlasím s názory Sia. Nevěřím tomu, jak je to prezentováno u nás. Brtník bude asi docela blízko skutečnosti. Všimli jste si, jak se začínají množit komentáře, že za masové přijímání tzv. uprchlíků můžou marxisti, neomarxisti, levičáci, neolevičáci apod. ? Jak se pravice (fašisté) tento stav snaží svalit na levici. Začal s tím Klaus a takových komentářů přibývá. Možná že právě do tohoto rámce zapadá případ Ransdorf. Přitom skutečná důsledná levice, v našich podmínkách pouze KSČM a z principu nemůže s tím mít nic společného. V marxistické literatuře jsem zatím nic nenašel… Číst vice »

Dolmen
Dolmen
13. 12. 2015 18:00

Bédo, je mi vás téměř líto. Vám to asi vůbec nedochází, ale dostal jste se do podobné role jako Ransdorf, ale vaše role je snad ještě trapnější. Zatímco Ransdorf zaujatý výpovědní hodnotou předložených dokumentů si zkusil roli mediátora, tak vy, po své babičce velmi inteligentní, tady kopete ze všech sil za ty, kteří na Ransdorfa tenhle sofistikovaný atentát nastražili a vůbec vám nedochází, jak tu nejšpinavější část celého toho svinstva odehráváte, spolu s dalšími naivy a médii, za ně. Atentátníci to spustili a teď už se jen smějí do hrsti, protože to hlavní a nejdůležitější dějství téhle šarády odehrají vám… Číst vice »

Béda
Béda
13. 12. 2015 18:20

Dolmen napsal Bédo, je mi vás téměř líto. Vám to asi vůbec nedochází, ale dostal jste se do podobné role jako Ransdorf, ale vaše role je snad ještě trapnější. Zatímco Ransdorf zaujatý výpovědní hodnotou předložených dokumentů si zkusil roli mediátora, tak vy, po své babičce velmi inteligentní, tady kopete ze všech sil za ty, kteří na Ransdorfa tenhlesofistikovaný atentát nastražili a vůbec vámnedochází, jak tu nejšpinavější část celého toho svinstva odehráváte, spolu s dalšími naivy a médii, za ně.Atentátníci to spustili a teď už se jen smějí do hrsti, protože to hlavní a nejdůležitější dějství téhle šarády odehrají vám podobní,… Číst vice »