Za koho to na Ukrajině štve Petříček proti Rusku?

Ministr zahraničí ČR Petříček je na Ukrajině a jeho prvním hostitelem byl jeho rezortní ukrajinský kolega Klimkin. A aby byl postoj a směřování obou těchto mužú pro světovou veřejnost dostatečně jasný a výmluvný, nejednali na Ukrajinském ministerstvu zahraničí, ale na MINISTRY OF FOREIGN AFFAIRS OF UKRAINE, jak prokázal velkými písmeny vyvedený text umístěný na pozadí místnosti, ve které oba ministři tiskovou konferenci uspořádali. Nu a ideově po anglosasku se oba ministři na zmíněné konferenci též vyjadřovali. Klimkin ocenil Petříčkem „naprosto jasný“ oficiální český postoj podporující sankce EU proti Rusku a odsouzení ruské agrese Krymu, k čemuž Petříček dodal, že ČR nebývale tvrdě odsuzuje hybridní válku, kterou Rusko proti Ukrajině na východě země vede. „Ukrajina musí bojovat současně na dvou frontách, proti ruské agresi a proti proruským povstalcům na východě, a druhou frontou je potřeba modernizovat Ukrajinu,“ řekl Petříček.

Mluvil i o pomoci, kterou ČR Ukrajině poskytuje. Ukrajinu označil za klíčovou zemi východního partnerství (zřejmě proto, že představuje nejvýhodnější nástupnické území pro útok proti Rusku-pozn. aut.), s kterou už sice nemá společné hranice, ale nicméně ji i tak vnímá jako svého souseda.

Nejmilovanějšího ze všech sousedů, které má, tlačí se mi do pera, a to proto, protože je ze všech nejrusofobnější, stejně jako je sociální demokrat Petříček zřejmě nejrusofobnější ze všech ministrů české vlády. A člověk, který žlučovitě zlostné výpady tohoto člověka proti Rusku čte už po několikáté, se nemůže zbavit otázky, do jaké míry vyjadřují jeho protiruské výpady názor celé české vlády. Premiér Babiš se zatím k této otázce nevyjádřil, zato s podporou všeho, co Petříček v Kyjevu učinil a řekl, si pospíšil vyjádřit svůj plný souhlas Hamáček, předseda ČSSD. Bývalé to strany českých pracujících lidí.

Inu i tak se bijí hřebíky do rakví.

Vždyť propánakrále, pane Petříčku a pane Hamáčku, i Němec Günther Verheugen viděl, že to, co dnes Ukrajině z Kyjeva vládne, je čistokrevná vláda fašistů z masa a kostí. A vy, Češi, to nevidíte?

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
13 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Botičky od Diora
Botičky od Diora
28. 1. 2019 19:17

Stačí se podívat na politické reálie, kdy je Rusko dnes a denně obviňováno z vměšování do dění na Ukrajině, z vedení hybridní války (rukama svých údajných loutek) anebo dokonce u otevřené války na Ukrajině. Přitom petříčků, co toto prohlašují, se nikdy nepodívají do svého vlastního zrcadla. Jsou to oni, kdo zvenčí zinscenovali, otevřeně podprovoali – VMĚŠOVALI SE do politických procesů na Ukrajině podpořili násilný, nedemokratický, nevolební, neústavní převrat, jsou to oni, kteří podpořili svůj vlastní loutkový režim oligarchů, aby se mohli namlsat na Ukrajině a podporovali a podporují tento loutkový režim v antirusismu. A vo tom to celé je. Když… Číst vice »

Suchec
Suchec
28. 1. 2019 22:12

Botičky od Diora napsal Stačí se podívat na politické reálie, kdy je Rusko dnes a denně obviňováno z vměšování do dění na Ukrajině, z vedení hybridní války (rukama svých údajných loutek) anebo dokonce u otevřené války na Ukrajině. Přitom petříčků, co toto prohlašují, se nikdy nepodívají do svého vlastního zrcadla. Jsou to oni, kdo zvenčí zinscenovali, otevřeně podprovoali – VMĚŠOVALI SE do politických procesů na Ukrajině podpořili násilný, nedemokratický, nevolební, neústavní převrat, jsou to oni, kteří podpořili svůj vlastní loutkový režim oligarchů, aby se mohli namlsat na Ukrajině a podporovali a podporují tento loutkový režim v antirusismu. A vo tom… Číst vice »

Aleš
Aleš
28. 1. 2019 23:32

Dulesové se již určitě smaží v pekle, ale další světová celebrita s aureolou distingované dámy udržuje navzdory nebo spíš i DÍKY!!! brexitu tyto zrůdné doktríny v chodu. Alžběta 2, kdo by to do ní řekl? Americká idiocie v tom přeci nemůže zůstat sama.

idiotronic
29. 1. 2019 5:39

Aleš napsal
Americká idiocie v tom přeci nemůže zůstat sama.

  
Citovat

Pochopitelně, vždyť v Afghánistánu také stojíme neochvějně na její straně.

g.hrosik
29. 1. 2019 9:05

Inu, ten mládenec z Loretánskýho ze sebe opět udělal blba (krátce předtím i v prohlášení k Venezuele). Takhle to chlapci a děvčata s oranžovou růží nevyhrajou…:-)

Dolmen
Dolmen
29. 1. 2019 21:29

Vážení, bacha! Petříček je pouhý Babišův klaun, vyslovuje to, co se oligarcha ostýchá vyslovit, ale myslí si to.

racek
racek
30. 1. 2019 0:10

No, mohlo to být horší. Konec konců, Krym byla anexe, i když se souhlasem obrovské většiny obyvatel, ruská podpora vzbouřenců na Donbasu bylo taky vměšování atd. Samozřejmě, důvody jsou jasný, že. Žadná velmoc by to neřešila jinak, že. Takže i Zeman to anexí nazývá… A v této fázi je třeba zdvořile vyslechnout názory hostitelů… a něco zažbrblat o podpoře… a vyčkat věcí příštích. A ano, tak si to Babiš i Zeman přejí. Vono po volbách zvítězí pragmatismus. Možná, snad, doufám… A co si myslíme je věc jiná. Elementární spravedlnost v tomto případě není. Snad jen Krymčanům je lépe a Rusko… Číst vice »

Aleš
Aleš
30. 1. 2019 12:25

Pokud Krym byla anexe, pak vznik drtivé většiny všech států světa vznikl anexemi. Indiánské kmeny, polabští a podunajští Slované, srbští obyvatelé Kosova, všichni by mohli vyprávět, jak přišel někdo jiný, „silnější“ a začal dělat nové pořádky. A Krym? Nebylo nic jiného, než že za silné podpory vlastního obyvatelstva teritoria se občané dohodli o obnovení pořádků, které tu do 50. let 20. století panovali a které dle mezinárodního práva ani nikdy nezanikly (Komunistická strana Sovětského svazu nebyla subjektem mezinárodního práva). Krym Ukrajině? Jedině za předpokladu, že ….. Nevím, kam až bychom se to dostali v úvahách, kdo komu by co vracel,… Číst vice »

Botičky od Diora
Botičky od Diora
30. 1. 2019 15:14

Racku, ruská podpora vzbouřenců na Donbasu bylo opravdu taky vměšování???
Dejte volný průběh své fantazii a popište co by provedl Pravý sektor s Krymčany bez tohoto „vměšování“.

racek
racek
30. 1. 2019 23:01

Botičky od Diora … ale já s Vámi přece souhlasím. Samozřejmě, Rusko to udělat muselo. Že to bylo vyprovokováno atd. je pravda, ale prostředky a podpora vměšování jsou. Třeba jako 3 mld. tolárků na podporu prezidentské kampaně Jelzina či zbraně pro vzbouřence na Kavkaze nebo podpora protivládních a teroristických akcí Ujgurů v Číně nebo Gruzínský útok na Abcházii, o Sýrii ani nemluvě, že. Malý rozdíl je ovšem v tom, že Rusové chránili své území či ukrajinské Rusy. USA tedy američany rozhodně ne.

Admirál
Admirál
31. 1. 2019 12:29

Vsaďte se, že až se spojí Kosovo s Albánií, že to anexe v žádném případě nebude.

racek
racek
2. 2. 2019 1:52

Admirále, proč by se spojovali … Kosovo žije hlavně s dotací EU a skoro nikdo, stejně jako v Bosně, už tam nepracuje. Albánci musí pěkně za svoje a makat na svých chudých políčkách …

Punta
Punta
3. 2. 2019 16:29

No, ty Banderovce mu rozhodně neodpustím. Možná je to hodně iracionální, ale ČSSD už můj hlas nikdy nedostane!