Diskuze k článku


  • Alena • 12. května 2017

    naštěstí jsou i názory jiné
    http://www.nwoo.org/2017/05/12/informacni-valka-12-5-2017/

  • QQ • 13. května 2017

    Jiný pohled na Čínu a vývoj v sousedící Tichomořské oblasti pro změnu z poněkud současnějšího a širšího a úhlu = https://www.youtube.com/watch?v=z-m2Z7qKLW4

  • QQ • 13. května 2017

    Jiný pohled na Čínu a vývoj v sousedící Tichomořské oblasti pro změnu z poněkud současnějšího a širšího úhlu = https://www.youtube.com/watch?v=z-m2Z7qKLW4

  • racek • 13. května 2017

    No, od člověka kterého jsem považoval za poměrně inteligentního bych opravdu nečekal tak uboze primitivní článek. Já zažil i léta padesátá a tohle se tomu opravdu plně vyrovná.
    Nejlépší léčbou je samozřejmě navštívit tu hroznou čínu, kde národ trpí pod jhem nemže si přitom ani postěžovat našemu skvělému reportérovi ČT (oni by mohli, ale on neumí čínsky tak to bere z amer. velvyslanectví) … a ubozí Tibeťané pod vedením pokrokových mnichů otročí v dolech a rolech čínským komunistům. Vyjde to tak na 45 tisíc a to by si baron mohl dovolit.

  • peter. • 13. května 2017

    racek napsal

    No, od člověka kterého jsem považoval za poměrně inteligentního bych opravdu nečekal tak uboze primitivní článek. Já zažil i léta padesátá a tohle se tomu opravdu plně vyrovná.
    Nejlépší léčbou je samozřejmě navštívit tu hroznou čínu, kde národ trpí pod jhem nemže si přitom ani postěžovat našemu skvělému reportérovi ČT (oni by mohli, ale on neumí čínsky tak to bere z amer. velvyslanectví) … a ubozí Tibeťané pod vedením pokrokových mnichů otročí v dolech a rolech čínským komunistům. Vyjde to tak na 45 tisíc a to by si baron mohl dovolit.

    +++++!!

  • Alena • 13. května 2017

    přesně, je to bulvár stylu našeho hlavního proudu, který opisuje od Goebbelse, čili útok na podvědomí a emoce, ne fakta.
    Fakta nutno hledat, a pouze s výstrahou a apelací na vlastní rozum u takového Pjakina.
    Čína už dávno není zaostalý komunistický koncentrák a la Mao ce tung, ale země, kde se stěhuje globalistické vedení, a kde se koncentrují veškeré nejvyspělejší technologie světa.
    A položme si otázku. V područí koho být? Zaostávajícího západu, jak technologicky, tak intelektuálně, nebo udržovat si kontakty se všemi, včetně Číny a Ruska?
    Samozřejmě, takový Kalousek a autor článku mají jasno viz
    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Kalousek-se-zahranicnimi-hosty-diskutoval-v-kavarne-o-EU-Rychle-do-eurozony-a-rychlejsiho-pruhu-integrace-jinak-nam-ujedou-a-odpadneme-487558
    a to mne neláká. Pokud autor článku nepředloží jiné alternativy, není pro mne věrohodným soupeřem, ale pouze zprostředkovatelem trochu jiné reality, podobné jako hlavní média

  • Béda • 13. května 2017

    Expert Pepa Shanghai Motor Show 2017 https://www.youtube.com/watch?v=VQz6oETpPvE

  • Béda • 13. května 2017

    Zde pro změnu ruská auta https://www.youtube.com/watch?v=wwzIYPdaz3Y

  • racek • 13. května 2017

    No, Bédo, víš kdo je největší výrobce osobních aut na světě?

  • Béda • 13. května 2017

    racek napsal

    No, Bédo, víš kdo je největší výrobce osobních aut na světě?

    To je otázka. Jestli absolutně podle země kde bylo vyrobeno nejvíc aut, anebo podle počtu vyrobených aut na obyvatele, anebo podle toho která země vyrobila nejvíc aut s účastí vlastního kapitálu (ve fabrikách ve vlastnictví národního kapitálu? Odpovědí mohou být různé.

    Na každý pád čínský trh je ohromný, jeho potenciál takřka „bezedný“ a expanze čínských firem v blízkých letech bude pro nečínskou konkurenci doslova zdrcující. Z těch Shanghajských autoshow je zcela nepřehlédnutelné, že čínské firmy dílem kopírují konkurenci, dílem těží z pokročilých technologií ze západních bankrotujících automobilek které nakoupily „nastojato“, masivně do automobilového průmyslu investují, protahují se na špici elektromobilů a hybridů. Co bude s evropskými automobilkami až Čína zavalí západní trhy špičkovými auty za zlomkové ceny ví jenom „Bůh“. A nebude to trvat vůbec dlouho. V jednom díle ukazovali čínský elektromobil, který jezdil rychlostí 300 km se závodním jezdcem. Po projetí prvního kola na závodní dráze si naprogramoval trasu a ve druhém jel v autonomním režimu bez řidiče pouze o 20% nižší rychlosti než v prvním kole se závodním jezdcem. Zpracování, design, crash testy, výbava již dnes řadí čínská auta na špici trhu. Za bezkonkurenční ceny.

  • Admirál • 13. května 2017

    Barone, skvělý text, jsou okamžiky, kdy si musíme vybrat z možností, které nejsou ani jedna ideální bez šmouh a vad s ohledem na své priority.

    Vy už jste si zřejmě vybral.

    Jaké to bylo minulou neděli na Václaváku?

  • racek • 13. května 2017

    Bédo, ve výrobě na obyvatele vede tuším Slovensko a my jsme asi třetí či čtvrtí. Taky údaj. Osobních aut vyrobí nejvíc v absolutním počtu Čína, už tři roky. Před 5 lety na mé poslední (asi opravdu poslední) návštěvě Číny jsem jezdil v Taxi Audi, které sice mělo veškeré vybavení, ale jen přilepenými knoflíky. Ale sočasně dobré dálnice, velmi dobře řešenou dopravu ve městech atd. Myslím že dnes už by se nechytli. Dnes už totiž začíná expanzi do USA a Evropy a brzo pochopíme, že nejen Japonci (japonec až nakonec, že) a Jižní Korejci (kopie Nissanu z 50 tých let prý.. ) umí vyrobit velmi kvalitní auta, obě jsem vlastnil či vlastním. Dávám tomu 10 let.

  • Alena • 15. května 2017

    k otázce ústavy a konání neprodleně, taky je znám jeden politik, který jednal neprodleně a i zřejmě v souladu s tehdejší ústavou, a mělo to dopad na dalších 40 let
    Eduard Beneš

  • Alena • 15. května 2017

    Alena napsal

    k otázce ústavy a konání neprodleně, taky je znám jeden politik, který jednal neprodleně a i zřejmě v souladu s tehdejší ústavou, a mělo to dopad na dalších 40 let
    Eduard Beneš

    https://cs.wikipedia.org/wiki/%C3%9Anor_1948