Přidejte učitelům!

Učitelé se zase bouří. Mají malé platy. Práce s lidmi je tou nejhorší, jaká může být, a učitelé nechtějí dělat svoji špinavou práci pro stát za tak málo peněz. Musí tělesně umrtvovat nejmladší generace lidí, zpracovávat jejich mysl a vědomí, a průmyslově z nich vyrábět občany způsobilé pro jejich další zneužívání zaprodaným státem a cizí ekonomikou.

Ten stát nazýváme právním, ale již neuvádíme, pro koho je vlastně hlavně právní. Rovněž se nijak příliš neuvádí, že stát slouží ekonomice. Veřejně se nalhává, že stát ekonomiku údajně reguluje. Je v tom pořádný kus jízlivé ironie, neboť každému je jasné, že ta ekonomika je ekonomikou globální a jejím účelem je naprostá lokální závislost, devastace přírody, genocida lidské bytosti a vytváření lidské bídy a nedostatku z nadbytku.

Vykořisťované občany nelze děsit tím, že účelem ekonomiky ničení je blahobyt těch, kteří k tomu ničení lokajsky nejvíce přispívají a slouží, a naopak bída těch, kterým v zastoupení vládnou. Proto z úst všech správných demokratů, egocentristů, ekonomů, politiků, kapitalistů a jiných parazitů slyšíme tolik optimistických, komunistických a humanistických žvástů, které zakrývají opačnou praxi.

Chytřejší parazit má oproti hloupějším hostitelům jeden duševní rozměr navíc. Parazit má k dispozici podvojné myšlení, zatímco hostitel pouze jednoduché. Rozlišujícím činitelem je dědičnost (povaha, pokrevní a třídní původ) a vlivy prostředí (výchova a vzdělání).

Učitelé vyrábějí pro stát normální, duševně a tělesně deformované občany. Nahrazují v jejich mysli (mozku) přírodní realitu umělou. Normalita je dnes ovšem vysoce patologická. Je to závažná nemoc, která své hostitele chrání. Náš normální život je veskrze patologický. Žijeme ve virtuálním konstruktu a ztotožnění s jeho patologickou bází považujeme za normální a správné.

Vzdělání je jednou z hlavních příčin lidského neštěstí, nespokojenosti a devastace přírody. Kdo z těch všech gramotů, vzdělanců a inteligentů dosáhne vrcholu vzdělání a pochopí, že je vlastně k ničemu? Kdo z nich pochopí, že účelem teorie je její negace a praxe? Za praxi se dnes ovšem vydává služba v okovech teorie, která ve skutečnosti žádnou praxí není.

Tvrdé drogy dnes kolují i na základních školách. Příčiny narkomanie dětí a mládeže se hledají v omamných látkách nebo výchovných chybách rodičů. Méně již v masové mediální manipulaci veřejného mínění (reklama, propaganda, zvrácená kultura) a již vůbec nikoliv ve vzdělání. Je to pochopitelné, neboť zájem vysoce parazitní ekonomiky je nadevše.

Také se vám ještě po padesáti či šedesáti letech v noci zdají školní horory? Také se ve snech děsíte zkoušek, školy a učitelů? Ještě se divíte, že školní mládež hledá únik ze školního stresu v drogách? A jak jste na tom sami vy, se svým konzumem? Kolik kilo sádla máte navíc? Kolik vykouříte denně cigaret a vypijete alkoholu? Také hledáte úlevu v lécích, nakupování, televizi, autech, hobby, fotbalu či jiných zdánlivě bezpečných obezličkách?

Devastační ekonomika produkuje čím dál tím více nezpůsobilých občanů. Mimo zmíněné občany nedospělé jsou to lidé staří, nemocní, slabomyslní, smyslově postižení, nezaměstnaní, nebydlící a jiní, kteří nejsou schopni držet krok se zvráceným pokrokem, který nelze zastavit. Všichni tito zaostávají ve vzdělávání a potřebují velice jednoduché sociální prostředí, které není založeno na gramatické způsobilosti, na špatně pochopitelných spekulacích vychytralých obchodníků s lidskou bídou a zoufalstvím.

Klasickou pomůckou školního vzdělání byla dnes tolik zavrhovaná rákoska. Idioti namlouvají sobě i druhým, že jejím účelem byla šikana a ponižování rozvíjející se osobnosti (egoizmu) dítek školou povinných. Generace občanů a učitelů deformované výchovou a vzděláním k absurdnímu rozvíjení pudových (konzumních) sklonů nechápou, že primárním účelem rákosky byla připomínka těla, vrácení duševně bloumajícího žáka do tělesné reality. Myslím, že je zbytečné vykládat těm, kteří toto nechápou, o co jde. Nechtělo by to přidat učitelům, jejich chlebodárcům a nejen jim, ale všem, pár ran rákoskou, aby se všichni vzpamatovali?

Hlavním předmětem školního vzdělání by měla být tělesná výchova. Pokud toto neakceptujeme a prakticky nerealizujeme, je úplně jedno, jakým způsobem sejdeme z povrchu zemského. Jistě jste si již všimli, že poslední dobou se všechny tyto vlivy synergicky spojují. Stačí pozorovat sebe a své chování, a zděsíte se, jak jste normální.

[do_widget id='custom_html-6']

22 comments on “Přidejte učitelům!

  • ježiši, to zase jalově tahá i za prostou pudovou logiku – prostě nikomu na falešných losech nepřidávejte ( už vůbec ne od vrchních lichvářů), spíše mezi sprostým lidem rozdejte železa a ten by konečně měl najít poslední zbytky odvahy a zakroutit svým řezníkům hrdly. ..)

  • fantomas says:

    Jo , to je fakt , je mi 60 let a dnes se mi zase zdálo o velkých dřevěných dveřích do školní budovy a už jsem tak otupělý , že jsem se ani nevzbudil hrůzou . Pouze minulý týden se mi zdálo , že jdu zase nepřipravený nevím už na jaký to bylo předmět a byl jsem zpocený až na …… a nespal jsem od 3 hodin , větší trauma normálně nezažívám a to si se mnou vytíraj konečník jak to jde. Škola hrou to určitě nebyla , spíš jízda strašidelným zámkem. Jsou k sežrání tahle rádoby jelita národa. Vzpomínky z koncentračního tábora nejsou tak hluboce uložené a traumatuzující neboť včera v televizi jeden pamětník z k.t. vykládal , že byl v lágru mladý a že byl v pohodě a smál se při tom/pondělí ČT1 , zprávy 19.00 hod/. NEKECÁM. A mlátili tam kostičky do chodníku a říká se tomu kameny zmizelých. Těm se to musí připomínat , to je divné. Já si na školní docházku vzpomínám sám a nemám k tomu reklamu v ČT. Vzpomínky nemizí. Asi mám kameny zatlučený v hlavě !!!
    Fantomas.

  • Jiri Sohaj says:

    Nepřidávat ale výrazně diferencovat. Každý z nás měl učitele přísné co naučili, liberální co občas taky naučili a pak soudružky učitelky.
    Dát volnou ruku ředitelům, jako v byznysu, aby ukázali co je v nich, zda mají odvahu výrazně odměnit dobré a ubrat špatným. Nedokáží-li to, vyměnit je až se najde tem pravý.

  • Základní školní vzdělání je povinné, má jej tedy platit ten, kdo jej jako takové vyžaduje. Že jej platí otroci svým dětem sami, ze svého kapesného, je všivácká zlodějna. V kriminálu můžete zkoušet se vzděláváním, co chcete, ale pořád to bude kriminál….

  • Téměř úplně všechna výchova, vzdělání, činnost a hlavně informace, které dolujeme z Vesmíru, slouží pouze k jeho škodě a ničení. Lidé jsou pouze parazité Vesmíru, kteří vůbec nic netvoří, ale pouze spotřebovávají a ničí. Naříkáme na globální korporátní fašismus, ale zastáváme s ním naprosto stejnou ideovou podstatu. Pouze se stejné sváří se stejným. Když nám někdo připomene náš mylný a zhoubný postoj, velice nás to rozčílí.

  • idiotronic says:

    zart napsal

    Základní školní vzdělání je povinné, má jej tedy platit ten, kdo jej jako takové vyžaduje. Že jej platí otroci svým dětem sami, ze svého kapesného, je všivácká zlodějna. V kriminálu můžete zkoušet se vzděláváním, co chcete, ale pořád to bude kriminál….

    Polovina hochů ze třídy kterou jsem navštěvoval,prošla později kriminálem. Učitel měl řešit (odpovídá za dění ve třídě bez výjimky) třeba takové události o přestávce , jako vypálení nápisu na tvář SELLIER BELLOT rozžhavenou prázdnou loveckou patronou. Obětí byla dívka , později maturantka, pachatelé přešli , když byla zřízena, do zvláštní školy. Učitel se nechtěl se třídou vyfotografovat.
    Inkluze je tedy dávno vyzkoušena a zapomenuta. Musíme si ji zopakovat. Učitel nakonec odešel učit do zvláštní školy, 1150 kčs mu, hamounovi, připadalo málo.
    (1964)

  • idiotronic napsal
    Polovina hochů ze třídy kterou jsem navštěvoval,prošla později kriminálem. Učitel měl řešit (odpovídá za dění ve třídě bez výjimky) třeba takové události o přestávce , jako vypálení nápisu na tvář SELLIER BELLOT rozžhavenou prázdnou loveckou patronou. Obětí byla dívka , pozdějimaturantka, pachatelépřešli, když byla zřízena, do zvláštní školy. Učitel se nechtěl se třídou vyfotografovat.
    Inkluze je tedy dávno vyzkoušena a zapomenuta. Musíme si ji zopakovat. Učitel nakonec odešel učit do zvláštní školy, 1150 kčs mu, hamounovi, připadalomálo.
    (1964)

    V letech, o kterých píšete, aspoň u nás na 1. ZDŠ, se vesele žáky fackovalo každou hodinu. Pokud si žák doma postěžoval, dostal od rodičů nářez další. Excesy se také děly, ale bylo to krátce po II. světové válce, v době temna, a u nás na ZDŠ byla spousta učitelů mentálně a morálně postižených. Situace se výrazně zlepšila kolem 1967, kdy nastoupilo uvolnění a nová generace učitelů. Prospěch vyloženě špatných žáků („debilů“) se velice zlepšil a stal se dokonce i výborným, neboť předměty pravdivě a poutavě podávané je velice zajímaly. Vše opět skapalo po 1968, kdy se učitelský sbor opět zhroutil do stavu temna. Nyní máme pomalu 30 let po „revoluci“ a stav na školách je problematický. Vytrvalá a systematická genocidní výchova k tzv. svobodě a demokracii přináší své požadované plody. Je to jistě správné, neboť nevratně zdegenerovaní občané netrpí…

  • Jiri Sohaj napsal

    Nepřidávat ale výrazně diferencovat. Každý z nás měl učitele přísné co naučili, liberální co občas taky naučili a pak soudružky učitelky.
    Dát volnou ruku ředitelům, jako v byznysu, aby ukázali co je v nich, zda mají odvahu výrazně odměnit dobré a ubrat špatným. Nedokáží-li to, vyměnit je až se najde tem pravý.

    Autor se nám snaží asi naznačit, že děti jsou naše budoucnost. Máme se tedy na co těšit. Dnes žijeme v obchodním věku, předpovězeném ve Védách před tisíci lety. Po něm přichází věk totálnímo marasmu, případně i masakrů, o čemž nikdo dnes nepochybuje. Vše je dnes tedy pouze obchod, který pouze ze všeho ubírá hodnotu…. Ve školách nejsou učitelé, školníci a ředitelé, ale pouzí obchodníci. Rovněž rodiče a přátelé školy a žáci jsou pouze obchodníky. Vlastně nyní, když to píši také obchoduji – s lidskou bídou a mizérií.

  • fajt napsal

    ježiši, to zase jalově tahá i za prostou pudovou logiku – prostě nikomu na falešných losech nepřidávejte ( už vůbec ne od vrchních lichvářů), spíše mezi sprostým lidem rozdejte železa a ten by konečně měl najít poslední zbytky odvahy a zakroutit svým řezníkům hrdly. ..)

    To jste nic s tou svojí pudovou logikou právě nepochopil. Ke komu mluvíte, aby rozdal lidem železa? A jakým lidem? Nejsou to pouze ušlapaní, zrádní, vychytralí, oportunističtí maloměšťáci, kteří se jako hnusný sliz táhnou za jakoukoliv vládnoucí třídou a s ubohou podělaností podporují své řezníky? Jak byste chtěl vychovávat děti a mládež? Psychologickými kázáními, umrtováním těla neustálým sezením, konzumem, pornografií, médiálními srač.ami, přípravky na erekci, drogama, pohlavním zneužíváním, příživnictvím, záměrnou nezaměstnaností, kritikou, která povoluje jenom chválení, orwellovským vyhrožováním strašáky a jinými našimi euroatlantickými hodnotami a naším mrzkým a ohavným způsbem života??

  • zart napsal
    To jste nic s tou svojí pudovou logikou právě nepochopil. Ke komu mluvíte, aby rozdal lidem železa? A jakým lidem? Nejsou to pouze ušlapaní, zrádní, vychytralí, oportunističtí maloměšťáci, kteří se jako hnusný sliz táhnou za jakoukoliv vládnoucí třídou a s ubohou podělaností podporují své řezníky? Jak byste chtěl vychovávat děti a mládež? Psychologickými kázáními, umrtováním těla neustálým sezením, konzumem, pornografií, médiálními srač.ami, přípravky na erekci, drogama, pohlavním zneužíváním, příživnictvím, záměrnou nezaměstnaností, kritikou, která povoluje jenom chválení, orwellovským vyhrožováním strašáky a jinými našimi euroatlantickými hodnotami a naším mrzkým a ohavným způsbem života??

    ale pochopil, jenom jsem chtěl být v tom nastalém civilizačním moru trochu optimista – jinak to vidím stejně jako vy, tento nárůdek ( a nejenom on) za více než 25 let neskutečně zdegeneroval a do čela si vytlačil gaunery, které tento svět ještě neviděl, servisní jelita jsou v lidojedské řeži schopné všeho a masa otroků se navždy vzdala svého orgánu, který naprosto zbytečně tahá na krku, takže očekávaný výsledek tohoto zběsilého konglomerátu musí zákonitě vést k tomu nejhoršímu, snad si z toho příroda vezme ponaučení a už nikdy nedopustí, aby se podobný tvor kdy vůbec pohyboval na téhle planetě. ..)

    https://www.csfd.cz/film/251444-ztracene-mesto-z/prehled/ – tady bych vám doporučil životopisné movie, které docela hezky ukazuje proměnu jednoho zapáleného jedince, který při touze po lidské slávě a společensky třídnímu obdivu došel k prostému zjištění, že jeho vlastní společnost bílého muže je neskutečný shit a dle všeho nakonec našel svůj klid a harmonii v samotném lůně matky přírody za pomocí osvícení samotnými “ divochy“ . ..)

  • Možná jsem autora špatně pochopila, ale tak se mi zdá že nám sděluje, že vzdělání je příčina všeho neštěstí, ať je takové, nebo makové.
    V tom případě ale nechápu, proč si stěžuje?? Se stavem našeho školství jsme velmi nespokojeni, tak může jásat.
    Ostatně ryba smrdí od hlavy, tak to neházejte na učitele, kteří byli, jsou a nejspíše i budou jak dobří, tak průměrní a také vysloveně špatní. Spíš bychom se měli snažit, aby těch posledních bylo co nejméně a tady zase záleží na té hlavě, bohužel.
    Nevím, kde vzal autor jednoho příspěvku svá moudra o mlácení žáků v každé hodině – nejspíše z filmu Obecná škola, a předkládá nám to, jak je dobrým zvykem, jako svůj vlastní zážitek. Já mohu jen říci, že v devítce našemu učiteli matematiky ujely nervy nad jedním drzým hajzlíkem a kvůli té facce, co mu dal, měl dost velké nepříjemnosti. Ale respekt k učitelům byl v té době rozhodně daleko větší a rákoskou to tedy nebylo. Vliv na to podle mého měli i rodiče, kteří ,ač mohli být s jednotlivým učitelem nespokojeni, školu a vzdělání respektovali.

  • peter. says:

    Bety napsal
    tak to neházejte na učitele, kteří byli, jsou a nejspíše i budou jak dobří, tak průměrní a také vysloveně špatní. Spíš bychom se m

    Súhlasím!
    Napokon každý,kto kydá na učiteľov v minulom režime by si mal položiť otázku:“Som ja menej vzdelaný a hlúpejší ako to,čo vychádza zo škôl dnes“?

  • Citovat fajt • 6. září 2017: Tak to jsem rád, že si rozumíme. Koukám, že někteří s tím mají potíže. Není divu, když jim schází kus mozku ušlapaný vzděláním a tím zbylým mozkem oteklým snaží se téma vysvětlit objektivně a logicky – čili úplně, ale úplně blbě. Typické pro tu degenerativní chorobu je „moudré“ uvažování ve stylu: „Víte, všichni tací nejsou, je to subjektivní názor autora, to JÁ znám jednoho, a ten takový vůbec není.“ Blbost by nebyla blbostí, kdyby si ji blbec přiznal. Ona se však sama chrání. A díky ní máme zajištěn ekonomický růst.

  • A že by se mělo něco dělat s tím ušlapaným kusem mozku/mysli/vědomí (a hmotou na to vázanou), lze pochopit jen jím, nikoliv tím zbylým kusem deformovaným (Začarovaný kruh).

  • cnemo says:

    Škola je podle mne zařízení, které naučit či „spolunaučit“ 3 věcem:

    1. Komunikaci v hierarchické struktuře (rovní, nadřízení atd.)
    2. Slušnému a civilizované chování
    3. Know-how předků

    Dnes jsou poškozeny všechny 3 oblasti.

    První nesmyslnou hypertrofií tzv. „práv dítěte“ a související nemožnost vynutit si civilizované chování žáka.

    Druhá rozkladem elementární morálky dobroserskou dekadentní elitou. Upřednostňování parazitů, sexuálních deviací a vylhaných -ismů (feminismus, multikulturalismus…) před rodinou, pracovitostí, ohleduplností a přiměřeností.

    Třetí pokusem o maximalizaci formálního vzdělání, respektive titulu i dětí retardovaných či prostě jen intelektuálně neschopných, daný stupeň korektně zvládnout. Výsledek je kontinuální proces devalvace vzdělání.

    Naše školství není ani dobré, ani špatné, je jen produktem nemocné společnosti. Náprava je možná jedině tehdy, kdy se změní celospolečenské klima.

    Co se týká platů učitelů, nemyslím si, že by byli nějak přehnaně nízké ve srovnání s okolím. Učitelské povolání nikdy nebude patřit mzdové špičce, má jiné benefity jako jistota práce, prázdniny či rozumné pracovní prostředí. Přál bych každému učiteli poznat realitu v privátních společnostech, možná by si svého místa více vážili. Na druhou stranu jejich rozumná životní úroveň je nutností. To však nepatří jednorázové navýšení platu o 15% spojené předvolební kampaní upadající vládní strany.

  • Cnemo, přihořívá, dostal jste se fundovaně na dosah hořlaviny (merita článku): „Náprava je možná jedině tehdy, kdy se změní celospolečenské klima.“ Jenomže, to bychom museli změnit k lepšímu člověka, který tvoří společnost a celospolečenské klima. Jenomže tato hořlavina je velice výbušná. Znáte někoho, kdo by se chtěl změnit k lepšímu? A aby věděl jak? Aby se to netýkalo pouze abstraktní části mysli (osoby) odpoutané od materiálu „devalvovaného vzděláním“, výchovou a „společenským klimatem“, který onu abstraktní osobu vytváří a řídí?? (Všimněte si, prosím, jak se všichni, nejen v diskusi, té výbušnině pečlivě vyhýbají.)

  • Pan fajt • 6. září 2017, tak to jsem rád, že si rozumíme. Koukám, že někteří s tím mají potíže. Není divu, když jim schází část mozku (mysli) ušlapaná výchovou a vzděláním a tou zbylou oteklou částí snaží se téma vysvětlit objektivně, logicky a úplně špatně. Je to civilizační degenerativní choroba, díky níž máme zajištěn ekonomický růst a blahobyt duševně nemocných a morálně zkažených. A že by se mělo něco dělat s tou ušlapanou částí mozku (mysli, vědomí) a zkaženou hmotou, která ji vytváří a řídí, lze bohužel pochopit jenom tou rehabilitovanou ušlapanou částí „mozku“. Pokud budem postupovat jiným směrem, je jedno jak, stejně mizerně zajdeme v úplném mravním, bytostném, sociálním, politickém i ekonomickém úpadku.

  • Bety napsal

    Možná jsem autora špatně pochopila, ale tak se mi zdá že nám sděluje, že vzdělání je příčina všeho neštěstí, ať je takové, nebo makové.
    V tom případě ale nechápu, proč si stěžuje?? Se stavem našeho školství jsmevelmi nespokojeni, tak může jásat.
    Ostatně ryba smrdí od hlavy, tak to neházejte na učitele, kteří byli, jsou a nejspíše i budou jak dobří, tak průměrní a také vysloveně špatní. Spíš bychom se měli snažit, aby těch posledních bylo co nejméně a tady zase záleží na té hlavě, bohužel.
    Nevím, kde vzal autor jednoho příspěvku svá moudra o mlácení žáků v každé hodině – nejspíše z filmu Obecná škola, a předkládá nám to, jak je dobrým zvykem, jako svůj vlastní zážitek. Já mohu jen říci, že v devítce našemu učiteli matematiky ujely nervy nad jedním drzým hajzlíkem a kvůli té facce, co mu dal, měl dost velké nepříjemnosti. Ale respekt k učitelům byl v té době rozhodně daleko větší a rákoskou to tedy nebylo. Vliv na to podle mého měli i rodiče, kteří ,ač mohli být s jednotlivým učitelem nespokojeni, školu a vzdělání respektovali.

    V dávných dobách, kdy lidé byli dosud lidmi a šťastnými lidmi, bylo vzdělání vyhrazeno jenom elitě, která zodpovědně řídila společnost. Obecný lid nebyl obecnou školou nijak obtěžován a deformován. Žil šťastně. Pak se vynález písma, jako všechny vynálezy, proti přirodě, otočily proti lidem. Nyní klová orel Prométeovi játra za to, že dal nezodpovědně lidem oheň. A vskutku už s tím vařením na všech kanálech a vařičích a absurdně kombinovaným žrádlem totálně zešíleli!! Z mužů i žen se staly dementní vařečky.

  • Poctivy Ovcan says:

    Možná jsem něco přehlédl, ale zdá se mi, že diskuzi zapadlo podstatné. To, co se ve škole učí jsou informace a informace o informačních procesech a zdrojích. To znamená, že všechno jsou už v době redpodukování látky studentům výsledné produkty (viz obchod , PR,…). Informace, jak společností i školou jsou chápány, jsou otiskem, chcete-li průmětem, vícerozměrné reality (4D–>1D). Při studiu se obecně nedbá ani na objekt, který promítáme, ani na prostředí do něhož se promítání provádí, natož stav objektu po provedení otisku. Tyto „okrajové podmínky“ nepředstavují v naší veliké době nic, než balast „právem“ patřícím do odpadu.

Napsat komentář


[do_widget id=recent-posts-2]