Domů » Nechceš Rusa – nemáš Rusa

Nechceš Rusa – nemáš Rusa

by Stan
45 komentáře

Podnikatelé v cestovním ruchu si stýskají, že letos přijelo na pravoslavné Vánoce do Čech málo ruských turistů, kteří jinak zachraňovali hotelům bilance. Jistě v tom hrají svoji roli i finanční potíže, do kterých se Rusko v poslední době propadlo a které rodící se ruskou střední sílu, citelně zasáhly, ale ruku na srdce, myslíte si, že i kdyby to měli, že by sem Rusové přijeli? Myslíte, že jsou Rusové celí žhaví jezdit na návštěvu k někomu, kdo se na ně dívá s patra, má pro ně jen nadávky a slova pohrdání? Vy byste snad dávali vydělat někomu, kdo vás chce mít za nepřítele a chce vás vidět na kolenou? Tak proč čekáte, že to budou dělat Rusové, že se budou chovat, jako kdyby žádné vyvolávání duchů studené války a jejich zběsilé přihřívání z naší strany nebylo? Vzhledem k tomu, jak se k Rusům v poslední době chováme, budeme nakonec rádi, když k nám na „dovolenou“ žádní nepřijedou.

Převzato z blogu Tribun

Může se vám také líbit

45 komentáře

idiotronic 10. 1. 2015 - 1:03

Rozbití´´ČSFR´´se´´hodilo´´Schwarzenbergovi´´i´bobmbardérovi-restituovali
nezákonně´´a´´Rakousku´´odpadl´´konkurent´´Jugo-typu.Zničení´´průmyslu
zrušilo-mezinárodní-pozici.Pozor,Čechoslováci-existovali.Znal-jsem-je-z-vojenské-základní-služby-a-z-Mochovců.Schopný-diplomat-Beneš-který-během-války-držel-tajnou-službu-a-stát-obnovil,už-nebude-mít-šanci.Po-rozprodeji
zlata-nelze,,Británii“-opakovat.The-end

Béda 9. 1. 2015 - 20:24

Ještě dovětek. Kdoví co bylo iniciací těch jednání. Mohly to být třeba Pravdoláskařské experimenty s likvidací těžkého zbrojařství (zejména na Slovensku) anebo s pomlčkou.

peter. 9. 1. 2015 - 20:22

Sio napsal
Mám dojem, že v tomto jim opravdu radit nemusím. Nicméně, co se muslimské imigrace týče, zřejmě nabrali vítr, šprajcují se, panáčci. Radši jim tam prý pošlou peníze.

Kanada sa mi v posledných rokoch nejako zhnusila.Asi vďaka ich politickej špičke.Týmto si ale šplhli :
http://www.czechfreepress.cz/cfp-doporucuje/vzkaz-vsem-muslimum-v-zapadnich-zemich.html

Béda 9. 1. 2015 - 20:21

Béda napsal
Dovolím si vám oponovat. Rozpad ČSR bylo ryze POLITICKÉ ROZHODNUTÍ POLITICKÝCH ELIT. Nic jiného bych za tím nehledal. Lidí se nikdo nezeptal. Tyto elity si usurpovaly na základě volebního výsledku pravomoc samy rozhodnout o této věci, stejně jako později o otázce vstupu do NATO v ČR. Rovněž si chtěly usurpovat právo rozhodnout o umístění amerického radaru systému PRO v Brdech…

Stejně tak jak si tato nepočetná skupina usurpovala pravomoc rozhodnpout o privatizaci českého státu, vstupu ČR do válek (původně jsme vstupovali do obranného paktu, který zavazoval řešit konflikty primárně nenásilným – diplomatickým způsobem…)

Béda 9. 1. 2015 - 20:19

Sio napsal
Taky mě to napadlo. Le výraz „kosmopolitní“ má více poněkud se lišících významů. Kosmopolita se někdy překládá jako „světoobčan“. Tedy člověk se nemusí hlásit k nějakému státu, protože se cítí být občanem světa. To ale vůbec neznamená, že by tím ztratil národnost, neboť s tou se rodí. Pravda, byl tu úspěšně vytvořen americký národ nebo třeba kanadský národ, belgický národ a myslím, že je to legitimní. Stejně jako nebyla vůbec špatná myšlenka čechoslovenkého národa, bohužel rozbitá podle mého názoru díky převaze katolictví na slovensku. Poku bychom se všichni cítili čechoslováky, asi by k rozdělení Československa nedošlo a nikdo by se necítil jako lepší nebo horší. Halt, nepodařilo se.

Dovolím si vám oponovat. Rozpad ČSR bylo ryze POLITICKÉ ROZHODNUTÍ POLITICKÝCH ELIT. Nic jiného bych za tím nehledal. Lidí se nikdo nezeptal. Tyto elity si usurpovaly na základě volebního výsledku pravomoc samy rozhodnout o této věci, stejně jako později o otázce vstupu do NATO v ČR. Rovněž si chtěly usurpovat právo rozhodnout o umístění amerického radaru systému PRO v Brdech…

Sio 9. 1. 2015 - 20:14

peter. napsal
Kozmopolitný národ je označenie pre židov.

Taky mě to napadlo. Le výraz „kosmopolitní“ má více poněkud se lišících významů. Kosmopolita se někdy překládá jako „světoobčan“. Tedy člověk se nemusí hlásit k nějakému státu, protože se cítí být občanem světa. To ale vůbec neznamená, že by tím ztratil národnost, neboť s tou se rodí. Pravda, byl tu úspěšně vytvořen americký národ nebo třeba kanadský národ, belgický národ a myslím, že je to legitimní. Stejně jako nebyla vůbec špatná myšlenka čechoslovenkého národa, bohužel rozbitá podle mého názoru díky převaze katolictví na slovensku. Poku bychom se všichni cítili čechoslováky, asi by k rozdělení Československa nedošlo a nikdo by se necítil jako lepší nebo horší. Halt, nepodařilo se.

Sio 9. 1. 2015 - 19:58

fajt napsal
v teto veci se musite obracen na nasi vladu, ta je jeste vice usluznejsi celosvetovemu fasismu ne ta puvodni protektoratni. ..)

Mám dojem, že v tomto jim opravdu radit nemusím. Nicméně, co se muslimské imigrace týče, zřejmě nabrali vítr, šprajcují se, panáčci. Radši jim tam prý pošlou peníze.

idiotronic 9. 1. 2015 - 19:28

Gatta napsal

Jasně ať si zůstanou v Rusku … je ty peníze nám mohli poslat …

Může to proběhnout i obráceně. Peníze složí v Rusku a tady se obrátí na ruskou ubytovací síť. Komunity ve velkých městech už máme, jinak by na Václaváku nebyly reklamy na ruské cestovky po ČR s cenami v eurech. V Plzni existuje ve čtvrti shodou okolností zvané Petrohrad ( po převratu též Bronx) prodejna
3ka3ka , která sice nějaké potraviny prodává (spíše speciality), ale je i kontaktním místem ruské komunity, pokud se týká informací o zdravotním pojištění či zubolékařských službách (Bitterdent). Prodávají (kromě matrjošek, pochopitelně) i CD-DVD a knihy v ruštině, hlavně pro děti. V době embarga na ruské zboží působí charakteristika prodejny ,,potraviny z ruska“ podvratně…

peter. 9. 1. 2015 - 17:16

Ladislav Hinner napsal
Sociolog Ulrich Becktvrdí, že etnický národ symbolizují zbraně (tanky) zatímco kosmopolitní národ finanční zbraně (zmrazení účtů).

Kozmopolitný národ je označenie pre židov.

Béda 9. 1. 2015 - 14:22

Admirál napsal
Kosmopolitní národ – zvláštní slovní spojení – významy kosmopolitní a národ se podle mne spojit nedají.

Buď jsem kosmopolitní – rozuměj ultraliberál, arciidividualista a nebo se cítím příslušníkem nějakého národa.

I vy šťourale jeden! 🙂 Přece klasickým kosmopolitním národem jsou |Američané z USA. Jestliže USA absorbovaly 100 anebo 1000 ruských přistěhovalců (není podstatné), pak mají právo na ruskou zemi a určování ruské politiky. Krom toho jejich dolar, protože jejich obyvatelstvo tvoří snad všechny rasy, kultury, náboženství, jazykové skupiny, politické proudy… by měl být jediným společným světovým platidlem. Proto jejich národní zájem je univerzálním zájmem všech národů světa a jejich měna by měla být jedinou univerzální měbńou světa aby demokraticky odrážela skutečnost. A jejich prezident by měl být prezidentem zeměkoule. A na tom už se usilovně pracuje, aby tomu tak bylo. Ti, kteří se budou nedemokraticky vzpěčovat univerzální pravdě a lásce budou k míru a pravdě humanitárně donuceni – někdo válkou, převratem a tam kde to nejde nasílu, demokratizací zevnitř za pomoci ekonomických sankcí.

Admirál 9. 1. 2015 - 14:06

Ladislav Hinner napsal
Sociolog Ulrich Becktvrdí, že etnický národ symbolizují zbraně (tanky) zatímco kosmopolitní národ finanční zbraně (zmrazení účtů).

Kosmopolitní národ – zvláštní slovní spojení – významy kosmopolitní a národ se podle mne spojit nedají.

Buď jsem kosmopolitní – rozuměj ultraliberál, arciidividualista a nebo se cítím příslušníkem nějakého národa.

Béda 9. 1. 2015 - 13:51

zajoch napsal

Siovi: máte pravdu a děkuji za pochopení. A opět od Vás trefa. Takový člověk dokonce často ani v Rusku nebyl. On jen papouškuje po druhých. Ještě letos zjara jsem se opravdu rozkřikla na jednoho mladšího souseda, který pronesl tu stupidní větu: Rusko zůstane Ruskem – ve smyslu známém – pořád špatné. Bez ostychu jsem na něj ječela na zahradě. Uběhlo tři čtvrtě roku a synek se stal proruským, uznává nejen ruskou kulturu, tu on uznával vždy, ale i současnou ruskou politiku. Takže snad někteří inteligentní lidé se probouzejí.

A ještě Bédovi : nafurt v dobrém!

To je přece jasné! 🙂

Béda 9. 1. 2015 - 13:45

Ladislav Hinner napsal
Sociolog Ulrich Becktvrdí, že etnický národ symbolizují zbraně (tanky) zatímco kosmopolitní národ finanční zbraně (zmrazení účtů).

Kosmopolitní národ to je pro mne odchovance starých struktur docela neotřelý název pro národ, který je prý definován společným jazykem, územím, historií, tradicemi, kulturou. Každý den se člověk musí učit. Taky mi je divné když někdo o Američanech (z USA) mluví jako o národě. Jestliže jde o národ, pak se tím vysvětlují taky (celo)globální „NÁRODNÍ“ zájmy USA.

Ladislav Hinner 9. 1. 2015 - 13:39

tatar napsal

Nebo jim prostě přestali fungovat kreditky vydaný ruskýma bankama. Naposled jsem to řešil s ruskými kolegy v Londýně, kde nemohli zaplatit za hotel. Důsledek sankcí.

Sociolog Ulrich Beck tvrdí, že etnický národ symbolizují zbraně (tanky) zatímco kosmopolitní národ finanční zbraně (zmrazení účtů).

hudryper 9. 1. 2015 - 13:11

Béda : Po přečtení Vaší reakce na poznámku zajocha jsem se opravdu s chutí zasmál. Myslím,že jsem v tom okamžiku pochopil i důkladnost,s jakou klidně posté poukazujete na zjevné rozpory mezi slovy politiků a jejich činy. Patrně neznáte dostatečně dobře dámu s nickem zajoch,protože v opačném případě byste ani pod vlivem alkoholu či jiné drogy nemohl dojít k závěru,že mířila na Vás. Ona , když se po delší době vrátila k diskusi pod článkem a zjistila, co jste z její poznámky
vyrozuměl ,se zoufale snažila několikrát se Vám omluvit – a vy jste to přešel bez úsměvu, málem
jste přemýšlel o změně nicku,což by ve Vašem případě byla přímo konspirace. Nikdo by Vás ve
Vašich článcích a příspěvcích nepoznal. Určitě ! Račte odpustit při Vašem vzdělání ! Nechci tu
trousit rady,ale už pan Sokrates pravil : Kdybys mlčel,zůstal bys filosofem a cosi o uměřenosti.

fajt 9. 1. 2015 - 12:26

Béda napsal
dnes se již neříká archaicky fašismu ale celosvětové demokracii pod jediným Vůdcem z nadřazeného státu.

och, zapomnel jsem, sorry – ale kdo by to rekl, ze jednou nejvyssim demo skinem bude facet cerny jako bota. ..)

Béda 9. 1. 2015 - 12:18

fajt napsal
v teto veci se musite obracen na nasi vladu, ta je jeste vice usluznejsi celosvetovemu fasismu ne ta puvodni protektoratni. ..)

dnes se již neříká archaicky fašismu ale celosvětové demokracii pod jediným Vůdcem z nadřazeného státu.

fajt 9. 1. 2015 - 12:17

Sio napsal
Kšeft se zase pohne. Teď budou místo nich jezdit kultivovaní Ukrajinci. V našich lázních se budou léčit na náklady (našeho) státu.

v teto veci se musite obracen na nasi vladu, ta je jeste vice usluznejsi celosvetovemu fasismu ne ta puvodni protektoratni. ..)

zajoch 9. 1. 2015 - 11:57

Siovi: máte pravdu a děkuji za pochopení. A opět od Vás trefa. Takový člověk dokonce často ani v Rusku nebyl. On jen papouškuje po druhých. Ještě letos zjara jsem se opravdu rozkřikla na jednoho mladšího souseda, který pronesl tu stupidní větu: Rusko zůstane Ruskem – ve smyslu známém – pořád špatné. Bez ostychu jsem na něj ječela na zahradě. Uběhlo tři čtvrtě roku a synek se stal proruským, uznává nejen ruskou kulturu, tu on uznával vždy, ale i současnou ruskou politiku. Takže snad někteří inteligentní lidé se probouzejí.

A ještě Bédovi : nafurt v dobrém! 🙂

Sio 9. 1. 2015 - 11:52

fajt napsal
mate pravdu , Tribune – a protoze uz neplati ( nemohou, maj bankovni banan ) , tak uz neporoucej. ..)

ale v podstate jdou spravne ( do Evropy) se svym nastupujicim demokapikem

Kšeft se zase pohne. Teď budou místo nich jezdit kultivovaní Ukrajinci. V našich lázních se budou léčit na náklady (našeho) státu.

zajoch 9. 1. 2015 - 11:48

Bédovi: 🙂 🙂

Sio 9. 1. 2015 - 11:47

Béda napsal
Tá ironie je přece do očí bijící.

Já bych proto řekl, že to Zajoch nemyslela na vás.

Sio 9. 1. 2015 - 11:45

zajoch napsal

Nejsměšnější je, když se s pohrdáním o Rusech vyjadřuje český nevzdělanec a buran.

Zajoch, tohle zažívám už déle, než třicet let. Takový člověk se tam protáhl někde po centru Moskvy nebo Petrohradu a už ví všechno, dokonce si myslí, že umí rusky. Nemá cenu mu cokoli vysvětlovat. Neposlouchá a nechce slyšet.

Béda 9. 1. 2015 - 11:23

fajt napsal
ale Bedo, ti jsou preci flexibilni a pragmaticti ( jako i lide tady) ne, ti preci chteli habsburka na cezkem trunu proto, aby mohli i ruskeho turistu vice okradat a statu mene platit na danich , to jejich hrane zapaleni protiruske aktivity ma jiste finacni hranice, pro ktere ma i knize pochopeni, ti by klidne z minuty na minutuzmenili radikalne retoriku a jeste by po lidech chteli, aby jim za to zadara tleskali. ..)

Tak to jsem nedomyslel. Netušil jsem, že čeští hoteliéři by mohli chtít odčerpáním dolarových rezerv oslabit svého ruského nepřítele.

aram 9. 1. 2015 - 11:22

Béda napsal
Tak to nejsou zdaleka sami. V Čr jsou docela známé zájezdy kultivované německé, britské a irské omladiny, při kterých diskrétně (p méně diskrétně) zasahovala Policie ČR (pomáhat a chránit). Tož, kdo na to má, ten „si poroučí“.

Přidám bohaté klienty z arabského světa, konkrétně Saudy. Západočeské lázně (např. Jáchymov) by o těchto pacientech mohly psát story, jak dokážou doslova vybydlet hotelové apartmány až tak, že musí po jejich odjezdu projít celkovou rekonstrukcí. Koho mi to jenom připomíná?

Béda 9. 1. 2015 - 11:21

zajoch,

jsem moc rád, že je to jinak než jsem si to vyložil. Už jsem uvažoval, že si změním nick (pokud to vůbec jde) na Béda – nevzdělanec a buran. 🙂

zajoch 9. 1. 2015 - 11:16

Och bože Bédo, co mi to píšete? Ještě že jsem se podívala do dalších komentářů, jinak by na mně zůstalo, že jsem nevychovanec. Vždyť jsem se vašemu komentáři pobaveně zasmála jako vtipnému! A moje poznámka platila obecně a ani ne na všechny Čechy, protože podle vlastního okolí mohu zodpovědně napsat, že se pohled na ruské lidi mění k dobrému. Bylo to míněno přesně jak jsem to napsala na část lidí u nás, kterou jsem označila dost „nevěžlivě“. Omlouvám se vám, jestli to u vás zanechalo nemilý pocit, ale neplatilo to vám. Ono mě ani nenapadlo, že by bylo možno takto mou poznámku vyložit.

fajt 9. 1. 2015 - 10:57

Béda napsal

fajt,

zaspekuluji si. Řekněme, že většina z těch pražských „in a cool“ hoteliérů volí Karla, podporuje Kyjev. V takovém případě by měli přímo zářit radostí, že už k nim nenávidění Rusové, („mužici“, barbaři“- někdo mne třeba opět vytkne buranství a nevzdělanost – na to jsem v internetových diskusích už zvyklý – jsem taky komouš, mužik, stalinista…) nejezdí. Natožpak aby si kvůli tomu stěžovali.

ale Bedo, ti jsou preci flexibilni a pragmaticti ( jako i lide tady) ne, ti preci chteli habsburka na cezkem trunu proto, aby mohli i ruskeho turistu vice okradat a statu mene platit na danich , to jejich hrane zapaleni protiruske aktivity ma jiste finacni hranice, pro ktere ma i knize pochopeni, ti by klidne z minuty na minutu zmenili radikalne retoriku a jeste by po lidech chteli, aby jim za to zadara tleskali. ..)

Béda 9. 1. 2015 - 10:54

fajt,

jak už jserm ve své nevzdělanosti a buranství naznačil. Ti hoteliéři by si měli vstoupit do svědomí a pokusit se přilákat ukrajinské turisty. (buďto oligarchy anebo ty z ATO – možná by na to dostali od Zadolárka anebo z EU nějakou dotaci, když teď s demokraty s kyjeva tolik „kamarádíme“.

Béda 9. 1. 2015 - 10:51

fajt,

zaspekuluji si. Řekněme, že většina z těch pražských „in a cool“ hoteliérů volí Karla, podporuje Kyjev. V takovém případě by měli přímo zářit radostí, že už k nim nenávidění Rusové, („mužici“, barbaři“- někdo mne třeba opět vytkne buranství a nevzdělanost – na to jsem v internetových diskusích už zvyklý – jsem taky komouš, mužik, stalinista…) nejezdí. Natožpak aby si kvůli tomu stěžovali.

fajt 9. 1. 2015 - 10:46

Tribun napsal
Kdo platí, ten poroučí – to je přece podstat té naší západní svobody a demokracie ala kapitalismus.

mate pravdu , Tribune – a protoze uz neplati ( nemohou, maj bankovni banan ) , tak uz neporoucej. ..)

ale v podstate jdou spravne ( do Evropy) se svym nastupujicim demokapikem 🙂

Tribun 9. 1. 2015 - 10:41

fajt napsal

mno, nektere turisticke regiony a destinace si od ruskych klientu i dost oddychly – ja si je z par pobytu taky pamatuji jako ne zrovnamoc dobre ( si zaplatili a proto si mysleli, ze muzou vsechno) a klidne ( a vetsinou dost namazane) sousedy, aroganci oplyvavaly i babusky s rebjonky, pamatuji jak na jednom reckem ostrove kazdou noc zasahovala mistni policejni hlidka proti ozralym turistum z ruskych cestovek, dokonce jednou museli povolat i zasahovou jednotku, pac molodci i devuskyzlikvidovali nejaky zabavny klub a pak se chystali na dalsi. ..)

Kdo platí, ten poroučí – to je přece podstat té naší západní svobody a demokracie ala kapitalismus.

fajt 9. 1. 2015 - 10:39

Béda napsal
Tak to nejsou zdaleka sami. V Čr jsou docela známé zájezdy kultivované německé, britské a irské omladiny, při kterých diskrétně (p méně diskrétně) zasahovala Policie ČR (pomáhat a chránit). Tož, kdo na to má, ten „si poroučí“.

mno, nebyla to jenom omladina, ale mate pravdu, zrovna nemci jsou znami, jak si na jihu Evropy vyhazuji z kopytka ( a mistnimi pohrdaj ) a irove a danove delaji opilecke najezdy tr. do Praglu – ale musim rici, ze na ruskeho trochu kultivovaneho turistu jsem na ostrovech nenarazil ( ale zase jsem nechodil po vylozene kulturnich akcich ), kterym se radeji i tihle zdivoceli turiste z Evropy radeji vyhli – mi stacilo, jak se mi jeden nachcanej Ivan snazil na hlavni ulici za bileho dne stipnout z legrace propujcenou ctyrkolku, musel jsem ho fest prastit a je mu to bylo stejne jedno ( no tak jsem mu smejdovi nalozil ) – ale trebas v takovych Karlovych Varech je to mozna uplna idylka a mistni maji rusaky vylozene za zupa klienty. 🙂

Béda 9. 1. 2015 - 10:17

fajt napsal

mno, nektere turisticke regiony a destinace si od ruskych klientu i dost oddychly – ja si je z par pobytu taky pamatuji jako ne zrovnamoc dobre ( si zaplatili a proto si mysleli, ze muzou vsechno) a klidne ( a vetsinou dost namazane) sousedy, aroganci oplyvavaly i babusky s rebjonky, pamatuji jak na jednom reckem ostrove kazdou noc zasahovala mistni policejni hlidka proti ozralym turistum z ruskych cestovek, dokonce jednou museli povolat i zasahovou jednotku, pac molodci i devuskyzlikvidovali nejaky zabavny klub a pak se chystali na dalsi. ..)

Tak to nejsou zdaleka sami. V Čr jsou docela známé zájezdy kultivované německé, britské a irské omladiny, při kterých diskrétně (p méně diskrétně) zasahovala Policie ČR (pomáhat a chránit). Tož, kdo na to má, ten „si poroučí“.

fajt 9. 1. 2015 - 10:13

mno, nektere turisticke regiony a destinace si od ruskych klientu i dost oddychly – ja si je z par pobytu taky pamatuji jako ne zrovna moc dobre ( si zaplatili a proto si mysleli, ze muzou vsechno) a klidne ( a vetsinou dost namazane) sousedy, aroganci oplyvavaly i babusky s rebjonky, pamatuji jak na jednom reckem ostrove kazdou noc zasahovala mistni policejni hlidka proti ozralym turistum z ruskych cestovek, dokonce jednou museli povolat i zasahovou jednotku, pac molodci i devusky zlikvidovali nejaky zabavny klub a pak se chystali na dalsi. ..)

tatar 9. 1. 2015 - 9:43

Nebo jim prostě přestali fungovat kreditky vydaný ruskýma bankama. Naposled jsem to řešil s ruskými kolegy v Londýně, kde nemohli zaplatit za hotel. Důsledek sankcí.

mirror 9. 1. 2015 - 8:39

Pro vzdělané Rusy s pamětí je Československo, resp. Česko, školou života. Gagarin navštívil jako první cizí město Prahu, Remek byl občanem prvního státu mimo SSSR a USA, který se dostal do kosmu. Rusové zavedli u nás licenční výrobu MIG 15. Chování našich představitelů musí být pro vnímavé Rusy velkým nevděkem. Už pro nás ze sympatií nikdy nehnou prstem. Podali jsme prst gaunerským disidentům a oni nám utrhli celou ruku a uvalili na nás zátěž zrádců. Opadávající vlna návštěv z Ruska se týkala zbohatlíků. Už se nabažili, budou jezdit jinde. Co by slušní Rusové u nás hledali?

Béda 9. 1. 2015 - 8:36

Béda napsal
To jste si nevšimla té ironie, zajochu? Vy si skutečně myslíte, že jsem to myslel tak, jak jsem to napsal po všech těch článcích?

Tá ironie je přece do očí bijící.

Béda 9. 1. 2015 - 8:32

zajoch napsal

Nejsměšnější je, když se s pohrdáním o Rusech vyjadřuje český nevzdělanec a buran.

To jste si nevšimla té ironie, zajochu? Vy si skutečně myslíte, že jsem to myslel tak, jak jsem to napsal po všech těch článcích?

zajoch 9. 1. 2015 - 8:30

Nejsměšnější je, když se s pohrdáním o Rusech vyjadřuje český nevzdělanec a buran.

Béda 9. 1. 2015 - 7:47

Gatta napsal

Jasně ať si zůstanou v Rusku … je ty peníze nám mohli poslat …

Mohli poslat peníze a poslat místo sebe Ukrajince ze západní Ukrajiny – nejlépe bojovníky z ATO, aby si trochu v přátelském prostředí oddechli od „odpovědné dobře vykonané“ práce (bojují přece za nás za všechny za mír, humanitu, lidská práva a demokracii) na jihovýchodě. To jsou slušní a kultivovaní lidé, na rozdíl od zaostalých a necivilizovaných Rusů.

Gatta 9. 1. 2015 - 7:37

Jasně ať si zůstanou v Rusku … je ty peníze nám mohli poslat …

Zanechat komentář