Putin, nové simulákrum neurotického Západu

Člověk čte naše i cizí žvásty ze světa a nestačí se divit. Po Castrovi, Chávesovi, Saddámovi, Chomejnímu, Asadovi atd. se narodil v mediální líhni Západu nový satanáš. Chodí na záchod jako my, jí křepelčí vejce, dnem a nocí nepřemýšlí o ničem jiném, než jak zničit náš ctnostný, mírotvorný, bohatý a demokratický Západ.

Západní vidění světa se stalo tak paranoickým, že už je to případ přímo pro psychiatra. A to oficiálně, stačí se podívat na tiskovky Bílého domu. V mocenském sídle západní demokracie nahradila paranoia normální fakta tak důkladně, že novináři musí tiskové mluvčí říkat, ať ty kecy zkrátí a dobere se něčeho nikoliv podstatného (to už nečeká nikdo), ale aspoň trochu rozumného. Aby napůl solidní noviny mohly napsat článek, který by neurážel inteligenci normálního čtenáře.

U nás je to už dávno jedno. Paranoia českého tisku vzhledem k Putinovi se dostala o úroveň výše. Poslušně opakuje žvásty korporátních kolegů, ale při typické české podlézavosti vůči mocným se české hvězdy digitálního brka nemohou ubránit údivu nad tím, že na ně Putin úplně kašle a vůbec o nich neví. Fascinováni touto lhostejností tak významné osoby pak kolem něj uspořádají mediální válečný tanec v plné nahotě svých myšlenek. Obdivují se tomu, že jí každé ráno ona křepelčí vejce, a že vůbec tak mocná a vlivná osoba existuje. Oni k ní pak mohou vzhlížet, jednou na ni mohou plivat a pak ji skrytě oslavovat. Protože vědí, že jejich žvásty nikdo rozumný nebere vážně, pak si mohou dělat, co chtějí. Tyto language-games českého paranoidního a infantilního žurnalismu připomínají hru děcek na pískovišti. Tam si také nedospělí jedinci mohou dělat, co chtějí. Toto místo je pro infantily všeho druhu vyhrazeno a také ohrazeno, anything goes there.

Jenže svět není infantilní hra na vojáky, protože toto vidění světa produkuje války, zatím jen lokální. Nemám rád výrobu satanášů. Pokaždé, když Západ tuto produkci pekelníků spustil, následovala nezákonná a svět devastující invaze jako do Iráku, Libye a Sýrie. Bývalou Jugoslávii nechám zvlášť, protože si nemyslím jako většina levicových aktivistů, že šlo o čistou agresi. Srbové pod Miloševičem začali etnické čistky, a to děsným způsobem. Jiná věc je humanitární bombardování civilistů v zemi, neschopnost NATO k normálnímu potrestání viníků a vznik nezávislého Kosova pod vedením zločinců, kteří se obohatili tím, že obchodovali s lidskými orgány válečných zajatců, které beztrestně zmasakrovali. Teď jsou z nich politikové ve vázankách a jezdí do Bruselu na dovolenou a na pokec o přičlenění do EU.

Takže máme pekelníka Putina, který na rozdíl od USA v Iráku, Afghánistánu a Guantanámu nemá ani oficiální koncentrák, ani nevede žádnou oficiální válku. A na druhé straně stojí Netanjahu a humanitární vraždění v Gaze, včetně ostřelování uprchlických stanovišť OSN ve školách, včetně cíleného zabíjení žen a dětí. Za to asi dostane Nobelovu cenu míru, jak to podle naší propagandy vypadá. A to raději nemluvme o Západem podporovaných, a tudíž „umírněných“ usekávačích hlav prosazujících demokracii v Sýrii a v Iráku. To není věc do mediálního salónu, pišme raději o lokálních bouřkách, prý zase jsou a budou. Toto paranoidní vidění světa produkuje nejen lež, ale hlavně nevědomost. Pak bude jednou možné žít hned vedle země ničené ve stylu Damašku nebo Doněcka, kde se páchají pogromy a lidé se upalují zaživa jako v Oděse – a nic. Až do momentu, kdy se totéž začne dít na našem sídlišti v Horní Dolní.

Převzato z e-republika.cz

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
24 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vodník
Vodník
7. 8. 2014 6:07

Srbové pod Miloševičem začali etnické čistky, a to děsným způsobem.
To není pravda. Srbové je sice (taky) prováděli, ale nezačali.

lomikel
lomikel
7. 8. 2014 7:15

clanek o nicem, lametace, zde katolickeho, intelektuala ktery nema rad pravoslavne srby.
navic miji podstatu konfrontace USA a Ruska – snaha vladcu usa o ovladnuti cele planety a nastoleni NWO. O Putina jde jen proto ze tomu zrovna stoji v ceste.

mel by napsat papazi, muze satanisty exkomunikovat, ale asi to neudal pac prijal Jacenuka. uz katolici slouzi mse za jugovostok, Rusko a Putina, ne ? tak neni co resit

peter.
7. 8. 2014 8:07

Vždy boli cielom pravoslávni.Aj teraz na Ukrajine:

http://ukraina.ru/opinions/20140806/1010079807.html

J. Hruška
J. Hruška
7. 8. 2014 8:38

lomikel napsal

clanek o nicem, lametace, zde katolickeho, intelektuala ktery nema rad pravoslavne srby.
navic miji podstatu konfrontace USA a Ruska – snaha vladcu usa o ovladnuti cele planety a nastoleni NWO. O Putina jde jen proto ze tomu zrovna stoji v ceste.

mel by napsat papazi, muze satanisty exkomunikovat, ale asi to neudal pac prijal Jacenuka.uz katolici slouzi mse za jugovostok, Rusko a Putina, ne ? tak neni co resit

Příspěvek o ničem.

lomikel
lomikel
7. 8. 2014 9:07

Hruska – vas nazor / muj nazor. dejte odkaz ne nejake oficialniprotivalecne akitvity ze strany vas katoliku a je svuj nazor zmenim.
dekuji

mirror
mirror
7. 8. 2014 9:16

lomikel napsal
dejte odkaz ne nejake oficialniprotivalecne akitvity ze strany vas katoliku

To je snadné dokázat, oni se modlí ráno v poledne a večer.

Viky
Viky
7. 8. 2014 10:07

No bývalou Jugoslávii opravdu nechte stranou pane Umlaufe. Čistá agrese to nebyla, byla to špinavá agrese. Srbové započali etnické čistky? Čtu dobře? Ona vlastně ani nebyla v čerstvě vzniklém Chorvatsku zavedena diskriminace Srbů, věc nepokračovala vyhazováním Srbů z míst ve státní správě a silových strukturách, taky přijímaná ústava Chorvatska nebyla nijak diskriminační. Ono se vlastně všechno ubíralo správným směrem,že. A to byl počátek etnických čistek pane Umlaufe. Žádný ze zúčastněných národů není jen čistým viníkem, nebo čistou obětí. Kromě Srbů a Miloševiče, ti to začali a můžou za to. Oni Franjo a Alia byli takový správní kluci, co to mysleli… Číst vice »

merlin
merlin
7. 8. 2014 11:25

Viky napsal No bývalou Jugoslávii opravdu nechte stranou pane Umlaufe. Čistá agrese to nebyla, byla to špinavá agrese. Srbové započali etnické čistky? Čtu dobře? Ona vlastně ani nebyla v čerstvě vzniklém Chorvatsku zavedena diskriminace Srbů, věc nepokračovala vyhazováním Srbů z míst ve státní správě a silových strukturách, taky přijímaná ústava Chorvatska nebyla nijak diskriminační. Ono se vlastně všechno ubíralo správným směrem,že. A to byl počátek etnických čistek pane Umlaufe. Žádný ze zúčastněných národů není jen čistým viníkem, nebo čistou obětí. Kromě Srbů a Miloševiče, ti to začali a můžou za to. Oni Franjo a Alia byli takový správní kluci, co… Číst vice »

lomikel
lomikel
7. 8. 2014 11:27

ke katolikum 1. jake je misto vatikanu v ramci pyramidy moci a rizeni sveta. jaky je jeho zamer/stanovisko k NWO. 2. jake jsou vnitrni nazorove struktury katoliku, jake jsou vnitrni mocenske sturkurty katoliku. 3. je soucasny papez jiny nez ty predchozi, tedy vnitrne jiny ne jen jinak komunikovany z meho pohledu akcpetuji katoliky jako soucast Evropskeho Dasain( ono opak muze jen magor:) silu s kterou a vuci ktere se formulovalo Evropske stetonazorove paradigma (emokracie, lidska prava, socialni stat, sekularizmus). Akceptuji je jako jedno z nabozenstvi ( coz je sociokulturni vlivova struktura majici se spiritualitou spolecneho dost malo) a ocekavam ze… Číst vice »

lomikel
lomikel
7. 8. 2014 11:29

Ne ze budou jako Halik hlasat ekumenismus od tibetu po amazonske indiany, s islamem a judaismem vcetne, na to z odpustenim sral pes, pak katolici pozbyvaji smyslu, protoze pro kontak s Bohy nebo Bohem a Jezisem (ted je vurt co si pod tim presne kdo predstavuje) neni potreba zadna zaprdena splecenska organizace krera si necha sve verici a sva prava vybrabcit islamisty. Tim nevolam po zadne svate valce ale vyjadruji podiv nad tim ze se katolici neberou za stejna prava jako si uzurpuje/ v ramci NWO destrukce Evropy dostava Islam. Neni to divne ?

Viky
Viky
7. 8. 2014 12:46

Ano,Merlin, přesně. Stejný nestejný metr. Jistěže není Putin žádné neviňátko. Jistěže má v ledasčem prsty. Jenomže vyrábět z něho démona, který za všechno může, je pořádně uhozené na hlavičku. Co by z toho všeho měl? Bolení hlavy? To musí mít z celé situace i tak. Rusko i Rusové jsou do celé situace zapleteni, jenže Rusko neznamená nutně Kreml. Jsou to třeba paramilitární struktury kozáctva na jihu RF. Putin to samozřejmě ví, a navíc použil jejich služeb na Krymu. Kdyby proti nim zasáhl, nebo začal s výraznějším nátlakem, mohl by si konflikt zavléct do ne příliš stabilního jižního Ruska. I kdyby… Číst vice »

merlin
merlin
7. 8. 2014 13:14

viky ,,Snaha o vyprovokování dalšího konfliktu je obrovská. bylo by to na dlouho, vysvětlovat souvislosti,,
Ani nemusíte, to visí naprosto hmatatelně ve vzduchu. Kdybyste to rozvedl, tak bych se asi určitě bála ještě víc než už se bojím.
Je fajn, že jste dál sem tam ,,na drátě,, ráda Vás čtu :-)

Sio
Sio
7. 8. 2014 17:42

Pokud to vezmu podle nadpisu, ano, tady má pan Umlauf pravdu. Ale to tady jistě všichni vědí. Co nevědí, to je jak to bylo v té Jugošce. A tady je jeho soud o tom, kdo začal trochu příliš kategorický. Hlavně bez důkazu. A to přidává článku propagandistickou pachuť. Jednoduchá metoda – připustím něco, co je mi i nepříjemné, ale nedá se to okecat. Třeba to o Putinovi, co už stejně kždý ví.
No a do spousty slov pak vložím nenápadný odstavec, pro který je celá članek napsán. „Srbové si začali.“
Třeba to ani nebyl úmysl. Doufám. Ale zapůsobilo to tak.

lomikel
lomikel
8. 8. 2014 10:03

http://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%A1clav_Umlauf
CV nebudi duveru.

kazdopadne, vnimam tema je sirsi nez osoba pana Umlaufa. Jaky je postoj Katolicke cirkve k deni na Ukrajine ? Jake jsou dlouhodobe cile Vatikanu v ramci NWO ? Jaka je pozice papeze a jeho poradcu v ramco pyramidy rizeni NWO. Jake je vnitrni nazorove a mocenske cleneni katoliku. Jak je to s temi svobodnymi zednari ?;) a tak.

jsou to temata aktulani a zajimava pro cloveka stojiciho mimo katolickou cirkev aby si udelal nazor zda ma smysl alespon o casti oragnizovanych krestanu uvazovat jako o potencialnich spojencich proti NWO nebo ne.

lomikel
lomikel
8. 8. 2014 10:31

hle nejake naznaky vnitrni strukruty katoliku
http://www.stjoseph.cz/halik-promluvil-vec-vyresena/
liberalove x konzervy, u vsech Bohu tezko rici kteri jsou mene sympaticti :))
poripominam mi to levy a pravy spar Demona Liberalismu…

lomikel
lomikel
8. 8. 2014 10:53

tazke na jedne strane tu mame Zednare Halika ( a dalsi) tj. jasna uderka NWO kteri destruuji katolickou cirkev zevnitr ( nez je vylouci :).

na druhe strane pak katolicke tradicionalisty jako Semin a Joch. http://cs.wikipedia.org/wiki/Michal_Sem%C3%ADn
http://cs.wikipedia.org/wiki/Katolick%C3%BD_tradicionalismus
kteri ji take destruuji (nez je vylouci :))))) http://cs.wikipedia.org/wiki/Marcel_Lefebvre

J. Hruška
J. Hruška
8. 8. 2014 13:06

Přátelé, může mi to být jedno, ale všimli jste si, že se … ehm … řekněme vrtáte do katolíků podobně, jako Obama do Ruska?

lomikel
lomikel
8. 8. 2014 13:21

ne, vrtam jen ja a otazky jsme formuloval zcela jasne. Jaky je oficialni postoj katoliku k NWO. tazu se proto ze katolici , stejne jako jine sociokulturni organizace abych byl spravedlivy, se pletou do vseho. Ted maji jedinecnou prilezitost ukazat svuj postoj k Ukrajine. Je to koneckoncu jeji krestanska povinnost, tusim ze Krystus by k tomu rekl sve zcela otevrene. Jinak mi lichotite ze me srovnavate s Obamou ;). CO se tyce vnitrni struktury katolicke cirkve tam me zajima z duvodu co jsem pospal, je mozne v ni najit platformu pro spolecny odpor proti NWO nebo ne ? Pokud ne… Číst vice »

mirror
mirror
8. 8. 2014 13:32

J. Hruška napsal
může mi to být jedno

Nemělo by vám to být jedno. Jako katolík nesete podíl viny za všechno, co lidová strana v koalici s ostatními stranami po převratu spáchala. Nesete vinu za loupeživé církevní restituce, privatizaci státního majetku a také za umrzlé bezdomovce. Mám souseda (je to rodina), který se tváří, jakoby se ho nic netýkalo, co spáchala církev. Přemýšlejte o sobě!

mirror
mirror
8. 8. 2014 13:36

mirror napsal
J. Hruška napsal
může mi to být jedno

Doporučuji cestu do Lurd a pokání. Každý den ráno a večer zazpívat pětkrát Internacionálu a Píseň práce.

mirror
mirror
8. 8. 2014 13:42

lomikel napsal
Halika

Halík šířil zlo a nenávist při svých přednáškách studentům vysokých škol v Praze. Dcera ho popsala tak, že by mi vyškrábal oči. Halíkovi zrušil Rusnok zápis některých knih do databáze RIV, protože byly podvodně vykázány jako vědecké. Jsem zvědav, jestli UK vrátila do státního rozpočtu peníze, které za Halíkovy pseudovědeská díla dostala?

J. Hruška
J. Hruška
9. 8. 2014 6:22

mirror napsal
Doporučuji cestu do Lurd a pokání. Každý den ráno a večer zazpívat pětkrát Internacionálu a Píseň práce.

a další: Zjevně vám nedochází, že pokud si přiznáte zcela zjevný fakt, že váš poměr ke katolíkům se podobá poměru Obamy či ukrajinských nacionalistů k „moskalům“, přinese vám to velkou výhodu. Můžete totiž sami na sobě zkoumat, jak takový poměr vzniká a jak se projevuje, co člověk, něčím podobným postižený nejspíš udělá. To vám dá nad těmi lidmi určitou moc.