Tak já už vím, proč ČT neodvysílala Carlsonovo interview s Putinem, paní Müllerová

„Tak já už vím, proč ČT neodvysílala Carlsonovo interview s Putinem, paní Müllerová.“

„Skutečně? Tak spusťte. Na to jsem moc zvědavá.“

„To jsem byl i já, paní domácí. Ale je to jednodušší, než byste tušila. ČT ten pořad neodvysílala, protože usoudila, že by o něj čeští diváci neměli zájem.“

„Cože? Tak teď nevím, jestli jste zešílel vy, nebo ta televize, pane Švejk. Vždyť během jediného dne to interview jen na sociálních sítích, včetně YouTube či Carslonových webových stránek na sociální síti X, zhlédlo 145 milionu lidí, což je snad světový rekord. Číslo, které ovšem bude hodně vyšší,  vezmeme-li v potaz i miliony ruských diváků, kteří, protože Kreml své statistiky nezveřejňuje, v odhadovaném počtu diváků nefigurují. A jen tak na okraj. Portál Echo24,cz uvedl své povídání o předmětném interview slovy: Putin dobývá svět díky rozhovoru s Carlsonem. Takže jak jste, prosímváspánbůh, přišel, pane Švejk, na ten nesmysl, že ČT to interview neodvysílala proto, že je oklasifikovala jako pro Čechy nezajímavé?“

„Protože ČT je za pro Čechy nezajímavé označila.“

„No to snad ne! A jak to udělala?“

„Jednoduše. V upoutávkách na svůj nedělní večerní program Newsroom ČT24 o něm řekla zhruba toto: „V interview Carlsona s Putinem se americký novinář ptá a Putin odpovídá. A co že to říká? Ale prosím vás, koho by to zajímalo?“

„Ano, chápu milostpane. ČT se rozhodla ochránit nás od zcepeňující nudy Putinových odpovědí. A víte, co by mě v té souvislosti zajímalo? Co na to Amerika? Taky tam měli z Putina takový vítr jako na Kavčích horách?“

„Ani bych neřekl, paní domácí. Rozhovor byl ve Spojených státech oficiálně přístupný na  řadě sociálních sítí, včetně X, YouTube nebo přímo na webových stránkách Tuckera Carlsona. A měl i vysoký počet diváků, kteří stiskli tlačítko „líbí se“. Na X jich bylo 825 tisíc, na YouTube 562 tisíc. Dohromady šlo tedy jen na těchto dvou sítích o 1,4 milionů lidí, kteří dali videu „like“. 

„Ano, takže jako vždycky. My prostě musíme být američtější než Amerika a poturčenci horší Turka. Řekněte mi, pane Švejk, kdy z nás toto lokajské hňupství spadne? A dočkáme se toho někdy?“

 

 

4.7 14 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
63 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
fajt
15. 2. 2024 7:13

https://twitter.com/i/status/1756753729582227795 – zajímavý, více než celý rozhovor s carem. ..)

bylo chybou zdejších korporátních hovad, že tento rozhovor nedali na přímo do nějakého tv kanálu, jak sám zde Carlson říká, vova ve vysvětlování svých myšlenkových pochodů moc dobrej není, no a druhá věc, která se táhla celým pokecem, byla naprostá touha vovy se tak moc dostat do přízně západu a hlavně amerického partňora ( jak říká sám Carlson, vova je z nenávisti americké korporace k němu a k Rusku moc smutný a neskonale nešťastný). ..)

fajt
Reply to  Stan
15. 2. 2024 10:59

Carlson se nechal unést ( kochal se ) Kremlem a nakonec i samotným Putinem ( z jeho a západního pohledu dosáhl profesního vrcholu), ale to je pro skutečné nahlédnutí do dnešního geopolitického stavu ( na ruské straně) prostě málo – je zajímavé, že v ruském prostředí není jediný novinář nebo osobnost, která by Putina reálně vyzpovídala a ukázala ( ani ne západu, jako ruským občanům), co se vlastně v Kremlu děje a jak bude třebas dál vypadat podivně válečná akce ruského vedení ( což dnes je výhradně Putin) – rozumím tomu, že světoví vládci se už dávno odpoutali od lidu… Číst vice »

orinoko
Reply to  fajt
15. 2. 2024 10:32

A to jim šel covidove na ruku. Respektive židovské medicínské lobby v Rusku. Chce haličskou denacifikaci a armádu přitom brzdí. Je ztělesněním rozporů o cili ruské akce jakoby se zalekl, co tomu řekne emero chcipak. Čili… je možné, že konečná prezentace jako porážka Ruska bude výsledkem.
To tady zase bude pozdvižení.

fajt
Reply to  orinoko
15. 2. 2024 11:21

Putin jako kdyby ztratil drajw a nakonec se nedrží ani vlastních zásad ( samozřejmě musí reagovat operačně na místě, ale neměl by u toho popřít sám sebe) – výsledkem je Rusko, které si od kolektivního západu nechá líbit neskutečné věci a přitom nejvíce trestá své vlastní lidi ( někdy i za prostý projev bona fide obecně k ruským zájmům, zemi a lidu), kteří se chopili prvotního nadšení a putinových slibů o lepším světě a novém společenském paradigmatu v Ruské zemi … nechci ani domýšlet jeho nástupce, protože ( mám za to) dnes ani není – no a další podobný (… Číst vice »

orinoko
Reply to  fajt
15. 2. 2024 11:47

V souvislosti s posledním potopenim ruské vysadkove lodi to zase v ruskych kuloarech vře. Chybí jen jedno slovo – Putin. Napadá mě, jestli to není gesto vůči Zápachu, nemáme čím napadnout Odesu.
Je neuvěřitelné, jak Rusko dokáže nesporné úspěchy devalvovat nepochopitelnymi lapsy. Za dva roky už mělo dojít k základní stabilizaci veliciho sboru. Námořnictvo přitom tu samou dobu připomíná jakousi Šípkovou Růženu, která netuší, že je ve válce.

fajt
Reply to  orinoko
15. 2. 2024 12:16

to mi znova připomnělo slova sovětského gardového lajtnanta na Libavé v osmdesátkách – špatný vojenský velitel je ten, který má v boji ( ale i v míru) veliké ztráty na svém mužstvu i materiálu, no ale daleko horší velitel je takový, který nemá žádné ztráty – takže asi tak o ruské logice a vojenském vnímaní světa i boje ( a moc se na tom nezměnilo, protože tehdejší nižší důstojnici jsou dnes generálové a admirálové) – jeho kádrová politika ( a nejenom v armádě) , tak to by bylo na hodně dlouho, tady to smrdí úplným záměrem nechat Rusko v západním… Číst vice »

fajt
Reply to  fajt
15. 2. 2024 12:19

jo a chystám se na festyn ( to bude asi poslední akce v rámci rocku, na kterou půjdu ). ..)

https://www.rorygallagherfestival.com/ballyshannon.html

orinoko
Reply to  fajt
15. 2. 2024 12:47

To by stálo za to. Wishbone Ash, Ten Years After, zbytky jednotlivců z někdejší slávy… poslední bitva vzplala. Na mě je to moc daleko. I teď nejspíše budu muset něco zrušit.
Jinak jsem objevil formaci Hiseman, Cleminson, Mark … ? , basák od Tempest. Znějí jako současní Cream.

orinoko
Reply to  orinoko
15. 2. 2024 12:52

Katastrofa! Těžce mi odchází fotografická paměť.

https://youtu.be/p2c1h3cjju8

fajt
Reply to  orinoko
15. 2. 2024 13:21

a to zní dobře – to si pustím celé někdy na večer. ..)

mě se už taky nikam tak daleko k vůli kapele nechce – jsem zjistil, že mi ani gorol dechovka není přetivná :) ( ale tady jsem to slíbil, no a na paměť RG to dám) – apt. v místě a trochu kouknem po okolí ( snad už ira spí :)) – ještě se chystám za kuzinem do korporace, to bude bude trochu náročnější ( roky člověk nezastaví), z toho mám docela respekt, snad tam trefím na něco spešl ( tř. Tom Scholz, ELO, Ted Nugent ). ..)

orinoko
Reply to  fajt
15. 2. 2024 15:30

Napsal jsem na Novou republiku něco kritického k Rusku potažmo Putinovi. Na základě výkladových blabolu exota Svatose, jehož fantazie je už dlouho za hranou přijatelných alternativ. Je zvláštní, že předchozí minely ho nikterak neomezují ve tvorbě nových kravin. Patří k těm, kteří dokonce popiraji fakta, třeba ta o poslední ruské potopene lodi. A mínusu jak v tašce baterií. Takže také stádo, jen prepolovane. Klapky na bulevnach.

orinoko
Reply to  fajt
15. 2. 2024 15:43

Klasické pokrytectví trubky. Copa NATO komunita? Mně to problém nedělá, ale pochybuji, že by mi prošly kozy na muziku Jeff Becka. Asi to zkusím.

https://youtu.be/l9tVHQ_4o7k?si=gFC2cB9Mq0ZLXpCg

fajt
Reply to  orinoko
15. 2. 2024 20:24

hezké 🙂 – a tady něco pro zdraví a s humorem. ..)

https://www.facebook.com/reel/1446534006217515

orinoko
Reply to  fajt
15. 2. 2024 21:57

Šéf Cernomorske flotily Sokolov byl odvolán. NATO, že mělo jít u Krymu o flignu, čili svého druhu pátrací akci, jde o zvláštní vyústění situace. Dvojitý sesup a náhrada. Ale i to bude jistě zase nějaký špek.

fajt
Reply to  orinoko
16. 2. 2024 7:39

ano, byl odejít s přepychovou penzí a všemi poctami – celá akce kolem potopení této kocábky neskutečně smrdí, dalo by se říci, že se na tom ruská armáda ( zase) podílela – ale ne vojáčci na palubě, protože ti šli i s loďkou pod vodu ( a nebylo jich málo) – tím, že se na ruské straně v tuto chvíli dost tvrdě trestá jakákoliv zmínka o armádním šlendriánu a nebo rovnou o velitelském sabotérství, či neschopnosti, tak se mezi mužiky už celý problém šíří pouze šeptandou a nebo neveřejnými kanály, na venek je vsjo v parjadke a neschopnosti armádního velení… Číst vice »

orinoko
Reply to  fajt
16. 2. 2024 8:22

Hlavně, že Svatoš a pár dalších blbcu věc bagatelizuji, označují za fejk nebo to přímo popírají. Fakta s těmito eskamotery zase míří do kouta. Doba opravdových debilu. A je úplně jedno, ve které části informačního spektra se nacházejí. Cílem je vlastní spektakl.

fajt
Reply to  orinoko
16. 2. 2024 12:30

tak někdo si jednou v životě vybere favorita, no a když se ten jeho boreček v reálu nakonec ukáže trochu nehezky až dacansky, tak nejsou schopni to pojmout a raději nepřijmou skutečnost, pak jsou z toho takové upatlané reakce a veletoče. ..)

navalnýj je kaput – a nejlepším vysvětlením by bylo, že si Kreml konečně sundal rukavice … ale ono to nakonec bude o něčem jiném. ..)

orinoko
Reply to  fajt
16. 2. 2024 6:12

Větry Zachudu.

c540c0d03afd5aac4c1be9736e21d
fajt
Reply to  orinoko
16. 2. 2024 8:18

Авдеевка. Будни штурмовика › ПОЛИТИКУС (politikus.info) – fragment z útočného oddílu RA – tyhle úderné jednotky byly kdysi za trest, tady byla životnost počítána na minuty a válečné štěstí ( což je největší deviza frontového vojáčka ) bylo otázkou dní … nerozumím, proč si ruská armáda libuje v takovém masakru, který ale nic moc strategicky neřeší a má hlavně velké ztráty na vlastním mužstvu – opravdu nemá takticky na víc, potřebuje takový křest bojem, aby zbytek armády poslouchal na slovo … a nebo je to čistě nehezký záměr. ..)

orinoko
Reply to  fajt
16. 2. 2024 15:40

Podle předpokladů se vyrojila množina mínusu. Je ovšem možné, že teď už došlo k propojení fanatiků dvou táborů:
Vyhulovacu 5KK a vyznavačů bezchybneho Ruska. No… s těmi by nechtěl mít nic společného ani Putin. Je to zasobarna cvoku popirajicich realitu , která se nedá okecat.
A jako vždy – Rusko postupuje na zemi, proto je zapotřebí pekelný řev Zápachu.

fajt
Reply to  orinoko
16. 2. 2024 19:25

tak tuhle množinu mám úplně u řiti, ti mi chleba nezlevní, život nezlepší a pokud mají jakýsi duševní cákanec na kebuli, tak to je jenom jejich problém. ..) jsem teď zvědav, jestli biden splní hrozbu a jestli osten chazaři pochopí, že na západ ( a do emerické korporace) mají cestu zarúbanú, a to navždy. navalný byl feťák, čert ví, co mu v dojče rajchu píchli do dupy ( třebas zrovna pfizer byl ten vrah ) a jak u nich pobral absťák – ať si na západě dělají global elitáři nějaké oslavné seance a buzeranti s nepřeberným množstvím úchylných pohlaví mají… Číst vice »

orinoko
Reply to  orinoko
17. 2. 2024 5:22

Mapa úspěšného ruského postupu dostala mínusy. Kartografické sdělení pravdy se nelíbí. Chápu, že emero koprofilum vadí, když ukroboti míří do hajZLU, a tak už teď nadávají i Zápachu, že za to může, protože nedodává vlastní muže. Ani zbraně ani peníze.

Alva
Alva
Reply to  fajt
16. 2. 2024 21:26

Vy a Orinoko si přečtěte: https://www.pokec24.cz/politika/rozhovor-carlson-putin/# a možná že vám ten rozhovor pomůže ledacos pochopit. Především že ten rozhovor nebyl určen prinárné nám: „Publicista Tucker Carlson se ještě před začátkem interview pokusil na sociální síti X vysvětlit, proč jej vlastně pořídil. Z interview se strůjcem války proti Ukrajině totiž sklidil nemalou porci kritiky. Chtěl dát Putinovi prostor se vyjádřit a ruský prezident jej využil k historickému exkurzu až do 9. století, na kterém vystavěl konstrukci vysvětlující, proč bylo 24. února 2022 třeba napadnout sousední stát. Ukrajina je podle něj nedílnou součástí Ruska. To několikrát zopakoval i ve dvouhodinovém rozhovoru s Carlsonem „Je… Číst vice »

orinoko
Reply to  Alva
17. 2. 2024 4:35

Řekněme, že jsem blbej, rád se nechám poučit…. tak co se tam vlastně děje? Rozhovor jsem si poslechl a nic revolučního jsem v něm nenašel. Rovněž nic nového. Vlastně jsem od něj nic neočekával.

zajoch
Reply to  orinoko
17. 2. 2024 8:05

Nemyslím, že jsi takový, jak zde píšeš. Jsi podle mne radikální a přímočarý. Chtěl bys rychlé vyřešení Ukrajiny Ruskem i přesto, že proti němu válčí celý kolektivní Západ nejen obětovanými lidmi, technikou ale i propagandou. Důkazem vlivu propagandy je to, kolik našich lidí se nechává ještě po více než padesáti letech ovlivnit a donekonečna se nechávají burcovat rokem 1968 a nic co bylo důvodem k t.zv. obsazení ČSSR a co se dělo ve východním bloku potom neberou v úvahu. Myslím si, že Putin toho v rozhovoru řekl dost a podstatné věci a ten rozhovor vyžadoval od něho hodně diplomacie. Nenechal… Číst vice »

orinoko
Reply to  zajoch
17. 2. 2024 8:34

Byl jsem to já, kdo napsal: nemusí se tak úplně vyhrávat, hlavně ať se neprohrava, a také – pomalý postup je dokladem starostí o vlastní lidske životy . Ovšem přicházet o ně slendrianskym způsobem někde v nekrytem přístavu nebo na moři, jak se to děje vlastně neustále, tak to vyvolává nekonečné otázky. O mě nejde, zase se ptá především část ruské armády. Asi také tato část nepochopila, co se děje. Např, proč se toleruji ztráty, jejichž výskyt měl být už dávno eliminován. A které zjevně mapují už příští terén: Baltske moře, Kaliningrad, Podnestri. Putin měl jet do Turecka, naštěstí z… Číst vice »

Gatta
Gatta
Reply to  orinoko
17. 2. 2024 9:22

Z ruske strany se rádo mluvi o „kotli“ o operačním a hrozicím úplněm oblíčení, ale vždy je z toho taková jakási kapsa ze které ti „obkličeni“ víceméně pohodově vycouvají.

Ano, Stalingrad to byl „kotel“ a 100 000 zajatců.

Ale možná je to zese jeden z těch nám nepochopitelných záměrů.

fajt
Reply to  Alva
17. 2. 2024 7:31

ale copak, vám vadí, že mám jiný názor směrem na východ než vy?? tak to máte dost blbý. ..) koukám, že někteří jedinci ani nechtějí připustit, že v tom našem pokakaném světě mohla nastat situace, že včil není alternativa pro to všeobecné světové bahno a globální marasmus – a ať se na mě nikdo nezlobí, ale není mojí povinností obdivovat a dokonce glorifikovat pouze menší zlo … nebo se jenom tvářit a houpat hlavou – přitom zavírat oči nad zjevnými nepravostmi až zlým úmyslem a tak nějak doufat, že se to samo od sebe spraví a bude zase ráj na… Číst vice »

peter.
Reply to  fajt
17. 2. 2024 11:19

Jediné, čo môžeme ľutovať je to, že sme na Ukrajinu nezaútočili skôr, povedal Vladimir Putin v rozhovore pre televíziu Rossija-1. Interview s moderátorom Pavlom Zarubinom sa týkalo predovšetkým rozhovoru ruského prezidenta s Tuckerom Carlsonom. https://standard.sk/568928/jedine-co-mozeme-lutovat-je-to-ze-sme-na-ukrajinu-nezautocili-skor-povedal-vladimir-putin O ostatných „nepríjemnostiach“ súvisiacich s vojnou na Ukrajine hovorí už viac ako rok V.V.Pjakin vo svojich pravidelných vstupoch. Možno sa dožijem aj chvíle,keď Putin verejne prizná,že dovoliť presuny západniarskych zbraní,zbraňových systémov a munície celkom nerušene od západnej hranice Ukrajiny až na 1500 km vzdialený front bola…no….chyba! Takéto chyby stoja už státisíce ľudských životov a podľa mňa ich nemožno len tak zmiesť zo stola vetou….“urobili sme chybu“. Spomínam na „ostré“diskusie na… Číst vice »

Last edited 2 měsíců před by peter.
fajt
Reply to  peter.
17. 2. 2024 12:31

Peter, těch pochybení ( a dokonce zjevné zlé kroky s premeditací) je na kremelské straně více než dost ( to bych tady musel napsat dost obsáhlý elaborát) – mi ale tady nejde o to za každou cenu dehonestovat putina ( a za ním celé skryté vedení), ale o skutečnou podstatu a záměr kremelských vládců s jejich základními tézemi a myšlenkami, se kterými jsou v silném nesouladu, dokonce u toho neplní ani základní postuláty mocných k ruskému lidu – ale nechť, protistrana už dávno absolutně nic nedodržuje a když může tak udeří, podvede, ukrade, sebere a zavraždí – takže tady bych… Číst vice »

orinoko
Reply to  fajt
17. 2. 2024 12:59

Nelze si nevšimnout, že Kreml etc se stal uzavřeným klubem, který má nejvyšší čas medializovat nějakou omladinu kolem sebe. Naryskin a spol už mají také svoje roky.
Docela mě zaujalo, jak se Putin okatě disTANCUJE od bolševiku. To je ke komunistům už jen kousek. Kdysi jsem měl velké problémy s výroky, že komunisté mají svoje různé bible, víru a chrámy, v nichž se odehrávají rituály.
Nekriticka víra v Putina připomíná papezskou neomylnost, a nepripustnost pochyb ruskym směrem pak katolickou víru, kterou drazdime my husiti, kalvinisti etc.
To ovšem není náš problém

fajt
Reply to  orinoko
17. 2. 2024 13:15

Politikům se nevěří, politikové se kontrolují. Věří se v Boha, věří se v přírodu, věří se v krásu, věří se v myšlenku, ideu. V politika se nevěří, a kdo v něho věří, je idiot. – a tohle Krylovo prohlášení, které beru za nadčasové, by se mělo aplikovat i na Putina. ..)

sektáři všech stran a všech náboženství ( a do toho patří i politika ) jsou po většinou nebezpeční i sami sobě, pokud ještě nabydou přesvědčení, že je třeba nepřítele zničit i v názorech ( bez ohledu na obecnou pravdu), pak je to v podstatě hotová diagnóza. ..)

orinoko
Reply to  fajt
17. 2. 2024 13:21

Teď jsem zhledl animaci útoku dronove lodni smečky v souvislosti s poslední potopenou ruskou lodi.
A končilo to útokem na Krymsky most. Až ten spadne, co asi celadka udělá? To se ve válce stává? Nezajímavé…

peter.
Reply to  fajt
17. 2. 2024 13:26

Ja viem . Ale dnes nemáš na výber a každá aktivita ktorá má za ciel zachovanie ruskej štátnosti,je vítaná.Bez Ruska,nech už akéhokoľvek by bol svet taký,aký si ho naplánovali smradi z USA a všelijakí Schwabovia,Gatesovia,Sorosovia a podobná háveď. A pod Čínu sa mi nechce. Takže napriek všetkým chybám či už úmyselných alebo nie,držím palce Rusku.Nech tú vojnu vyhrá a potom sa môže bilancovať a hodnotiť.Obávam sa však,že to skončí zase ako vždy….prímerím. Ešte treba počkať na potvrdenie Putina vo funkcii prezidenta a výhru Trumpa v USA.Tí dvaja sa potom dohodnú.Neočakávam,žiadny postup Ruska za Dneper a myslím,že k denacifikácii,demilitarizácii a neutralite… Číst vice »

fajt
Reply to  peter.
17. 2. 2024 13:40

Peter, uvidíme – krom toho my jsme na to malí páni, abychom kroutili kormidlem dějin, my budeme navždy odkázáni na tragickou sílu osudu, tedy na libovůli mocipánů ze všech světových stran, jinak pro obyčejného člověka na světě dobře už bylo, no a někteří se na demolici svých vymožeností a lidství sami osobně podíleli, či jenom strpěli rozval společnosti – zodpovědnost tř. za 89 nám už nikdo neodpáře – na druhou stranu, kdybych tehdy tušil, jak brutální může být dno kapitalisty a hlavně jeho otroka, tak Gustu Husáka bráním vlastním tělem a veškrnu bych rozerval na kusy pro psy. ..)

peter.
Reply to  fajt
17. 2. 2024 23:19

Jožo! Raz tá vojna skončí,vojaci sa vrátia domov a začnú klásť nepríjemné otázky Generálnemu štábu,Ministrovi obrany aj samotnému Putinovi.Budú chcieť vedieť,prečo ich muselo zomrieť tak veľa.Kto zavinil,že sa zbrane zo Západu ktoré ich zabíjali, dostali nerušene až na front.Ako je možné,že ukrajinské tanky a technika jazdili na ruskú naftu, prečo slávna Čiernomorská flotila zlyhala na celej čiare,prečo „ruskí“ oligarchovia finančne podporovali radšej AFU ako ruských vojakov….otázok budú mať veľa,budú nepríjemné a len tak ľahko ich nikto neojebe ani neodignoruje.Lebo je známe,že vojaci poznačení vojnou sa len ťažko dokážu adaptovať na mierový život bez toho,aby sa im dostalo vysvetlenia a odpovedí… Číst vice »

fajt
Reply to  peter.
18. 2. 2024 18:53

👍

zajoch
15. 2. 2024 7:25

Pane Mane, vaše s vtipem napsané články moc ráda čtu. A na závěrečnou otázku paní Müllerové „kdy z nás toto lokajské hňupství spadne“ je docela snadné odpovědět. Až nebudeme mít na místech, na nichž se rozhoduje, lokaje a hňupy, kteří umožní, aby se falšovaly volby a aby na těchto místech byli pořád ti samí. Je to jistě o něco složitější, ale řekla bych, že to platí také.

Botičky od Diora
Botičky od Diora
Reply to  zajoch
16. 2. 2024 12:10

Sametově to asi nebude.

PPK
PPK
Reply to  zajoch
16. 2. 2024 13:42

Ano, satirické články pana Mana mají typický haškovský humor, kritizující chyby vládců s elegancí a bez nenávisti. Z textů je přitom zřejmé, že z doby před-převratové autor není zatížen (na rozdíl od některých tzv. bývalých disidentů) ani nenávistí, ani záznamem v tzv. „svazcích“, kterým by ho dnes mohl někdo z novodobé StB nutit k novinářskému trollení, či dokonce k aktivní chvále činů politických celebrit a jejich totalitních novot dneška. A to je dnes neobvyklé a hodné ocenění. Zkrátka, paní zajoch, máte pravdu!

Gatta
Gatta
17. 2. 2024 9:08

Rozhovor jsem četl a viděl. Nevím, jestli to bylo úplé znění, takže se možná mýlím, ale podle toho, co se ke mě dostalo tak ani Putin zdaleka nebyl komplexní, jako obvykle. Je také velkou otázkou co oba aktéři tímto rozhovorem sledovali a na jaké formě a rozsahu se spolu dohodli. Otázky nebyly servilní, sle ani nešly ani na opravdu kontroverzní body. V rozhovoru třeba nepado téma ruských surovin a jejich zoufalý nedostatek v EU, při Putinově deklarovaném nezájmu o pobaltí nepadla otázka Kaliningradu … Odhadoval bych, že se shodli ns nutnosti přispět ke snížení všeobecného napětí a hysterie, ke snížení… Číst vice »

Bety
Bety
17. 2. 2024 10:45

Tady pan fajt všechno ví, všechno zná. Proč tedy zapomíná na informační embargo, které se tímto rozhovorem docela dost prolomilo?? Pro toho, kdo navštěvuje „dezinformační weby“ není žádnou novinkou, že je ukrajinský režim nacistický, ale ví to většina lidí? O tom silně pochybuji. ČT s jeho bobříkem mlčení není žádnou výjimkou. Pan Carlsson, který má dost rozumu, musí trnout obavou, že III.světová by byla katastrofou i pro jeho Ameriku a vidí, jak jsme do ní tlačeni. Já nestojím o archanděla Michaela s planoucím mečem ať to stojí, co to stojí. O to by žádný rozumný člověk stát neměl, a Putin… Číst vice »

orinoko
Reply to  Bety
17. 2. 2024 11:15

Základní otázka? Co ta hromada železa od Krymu na jih v noci v tom místě dělala? Nebyla v pohybu, byla zakotvena … vysadkova loď mimo přístav a konkrétní účel… a mířilo na ní snad 5 kusů ultrapomalych dronu-člunu, které musely urazit vcelku dlouhou cestu. Víte to? Ano nebo ne? Pokud nikoli, ale vlastně i v opačném případě, a na nic se neptate, tak se propriste vyhněte jakýmkoli zminkam o věcech, jejichž pozadí Vás vlastně nezajímá. Selektivní přístup – komu slouží český Fiala zajímá, co se stalo u Krymu nezajímá, tak to už je příznak schizofrenie, v níž nelze pravdu najít… Číst vice »

Bety
Bety
Reply to  orinoko
17. 2. 2024 14:11

Tak děkuji. Teď už jsem k tomu, čím jste mne počastoval už dříve ještě schizofrenik.
Psala jsem snad, že se Rusko nepotýká s žádnými problémy, že prostě nemá chybu?? Nějak o tom nevím. Naopak, když fajt v zájmu rádoby objektivity, na něm nenajde nitku suchou, vřele ho podpoříte.
Je mi líto, ale než fajta, to už můžu rovnou studovat Novinky. Vyjde to na stejno.

orinoko
Reply to  Bety
17. 2. 2024 15:13

Nehodlám pokračovat ve zjevně mimochodne rozpravě. Jedna věc bez povšimnutí. Naše kriticnost vždycky vyletne, když ze strany ruského vedení dochází k nepochopitelné devalvaci nespornych úspěchů v terénu, draze vykoupenych při střelbě z kulometu, zatímco to samé vedení je maximálně pod palbou hnojometu. Velmi doporučuji studium ruských zdrojů. Frustrace z kremelskych veletocu je ocividna, zatím bez požadavků na změnu. Konečná únava z Putinovy nesrozumitelné šachovnice už ale těžce halí obzor. Jeden opravdový špek mu musel odhalit někdo jiný. Totiž: Emero blicka, žid z Halice … Blinken … prohlásil, že jeho rodina uprchla z Ruska ! RUSKA!!! Nikoli z Ukrajiny, kde už… Číst vice »

PPK
PPK
Reply to  orinoko
17. 2. 2024 15:41

Orinoko, když už se tak poněkud podrážděně kriticky pouštíš do ženských, které asi na vojně nebyly, tak Ti položím jednu technickou: Byl jsi na vojně Ty? A pokud ano, tak kde jsi byl posádkou? Já jsem odsloužil přijímač v Hranicích na Moravě a pak celkem 26 měsíců ve Staré Boleslavi, kterou teď Američané dostali od naší militantní nevojákyně. Takže povídej, ty štábní veliteli, jsem zvědav.

orinoko
Reply to  PPK
17. 2. 2024 16:12

Proč ne, i na demagogii lze samozřejmě odpovědět. Na vojně jsem nebyl, ekvivalent jsem si odkroutil v bolševickém kriminale. Modrá knížka měla svuj objektivní důvod, problémy s páteří. Později operace, dneska ty samé problémy. Pokud se vyžaduje účast ve formaci jakožto předpoklad účasti v diskusi o problému, pak divák nemůže kritizovat herce, nepolitik politika, bílý černého a naopak, mluvčí pantomimu a humor tragédii. Nehledě na mojí neúčast ve khaki životě jsem si jí dost užil v rámci volna stazistu, a to bývala leckdy tragédie. Rozvádět to nebudu, filmy jsou toho plné. A krim? Tam šlo nejen o presdržku. Člověk musel… Číst vice »

PPK
PPK
Reply to  orinoko
17. 2. 2024 17:10

No víš, já jsem si jen vzpomněl na esej Karla Čapka o profesi divadelního kritika jako o člověku, který píše, jak by něco dělal, kdyby to uměl. Mmch, Švandrlíkův Jasánek byl vojín stejně tak jako já po celou tu dobu, kdy jsem sloužil (i když nástěnky můj obor nebyl). Na rozdíl od jistého Grosse, který oproti svému budoucímu synovi to jako útvarový pošťák dotáhl alespoň na svobodníka. Tož tak. Ale jinak dík za pravdomluvnou upřímnost.

fajt
Reply to  orinoko
17. 2. 2024 19:33

to je marný, někteří jsou celí zoufalí, když jim padá ten jejich vymodlený oltář i se svatým alfonzem – tady je každá diskuze i polemika naprosto jalová. ..)

Gatta
Gatta
Reply to  PPK
17. 2. 2024 17:00

Zdravim 2 roky ZVS nebo kriminal – oboje škola života – a pak záleži případ od případu a kus od kusu, jaké to je s jaké to nechá ja člověku následky. Nedavno říkal jeden v životé suverénní známý (40 let, tedy ne vojně nebyl), že viděl film Tankový prapor. Byl z toho naprosto pobouřený a zmatený a používal různé dehonestující fráze dnešní doby. Tak jsem si ho pro osvěženi pustil, že jen nahlédnu. Nakonec jsem ho v pohodě shlédl celý a dokonce jsem se místy i zasmál. A to jako film umělecky opravdu není nic moc, spíše je dokument doby.… Číst vice »

Bety
Bety
Reply to  PPK
17. 2. 2024 17:38

Děkuji. Fakt nejsem voják, ale tady šlo o ten rozhovor, na ten jsem vyjádřila názor. A že fajt tu neustále maluje Kreml na černo a odvádí tím pozornost od toho, o čem je řeč ve článku
nevidí jen ten, kdo to vidět nechce.
V každém případě mne to odradilo – znovu – se tady o něčem bavit.

PPK
PPK
Reply to  Bety
17. 2. 2024 18:22

Není zač, paní Bety. Možná nebude od věci, podívat se na ještě jedno video už zcela neoficiální, ale pro situaci budoucnosti Tuckera charakteristické, které v Moskvě natočil po rozhovoru s VVP:

https://twitter.com/jan_jirkal/status/1756753729582227795

Bety
Bety
Reply to  PPK
17. 2. 2024 21:06

Dík.

Gatta
Gatta
Reply to  PPK
17. 2. 2024 22:13

Zdravím – video dobré.
Trucker je lepší, než jsem si myslel.

Jinak pro mne jen potvrzeni to ho, co jsem sem psal o rozhovoru dnes ráno.

fajt
Reply to  Bety
17. 2. 2024 19:35

ale prd, kreml se na černo lakuje sám, a jde mu to docela dobře. ..)

Gatta
Gatta
Reply to  Bety
17. 2. 2024 22:21

A teď si představte, že přestat se zde o čemkoliv bavit jsem měl 2x i k kvůli Vám.
A to přitom Vás i Vašich příspěvků jsem si vždy cenil, což platí do dnes.

Jj, to je ta škola sebeovládáni, snahy pochopit a hledat cestu a slova. :-)

Bety
Bety
Reply to  Gatta
18. 2. 2024 9:11

No to mě mrzí, promiňte. Jestli jsem vás někdy urazila nebylo to záměrné. Vaše příspěvky čtu vždy.

Gatta
Gatta
Reply to  Bety
18. 2. 2024 9:43

Jen jsme si nerozuměli. Slova se dají chápat mnohdy různě a každý má jiný způsob myšlení. A ne vždy dost trpělivé empatie. Plati samozřejmě i pro mne.

K panu fajtovi – také jsem se s ním někdy neshodnul. Na druhé straně jeho „černé“ příspěvky vždy čtu a kontrolně je „hodím na misku vah“ jestli náhodou nejsem moc naivní.
A občas mu dám plus. (což je mu určitě úplě jedno)

Alva
Alva
Reply to  Bety
18. 2. 2024 1:59

Hlavně ani jeden z nich nepochopil význam věty, že ten rozhovor nebyl určen prinárné nám„:

Nebo že by jim dělalo potíže pochopit, že válečné strany jsou USA zastoupené Ukrajinou a Rusko? Zdá se snad ČR být důležitější než USA + KoZa?

Všechny ty rady, které se objeví vždycky ex post – to se dobře radí, když je průběh a hlavně výsledek jednotlivých bojových operací nebo diplomatických jednání už známý a pak je snadné předstírat, že Gosudar je neschopný blb a jeden každý z těch radilů by všechno zvládl „levou zadní“.

Last edited 2 měsíců před by Alva
Bety
Bety
Reply to  Alva
18. 2. 2024 10:25

Přesně to jsem měla na mysli s tím informačním embargem.
Byl to především rozhovor se ZÁPADNÍM novinářem, pro ZÁPADNÍ publikum, které má díky médiím naprosto jednostranné informace. Kdo se připravuje na válku, vždy
zvoleného nepřítele vykresluje jako nelidské etnikum.
Také Ukrajinci tam mohli najít leccos k zamyšlení.
Snad to pomůže.

fajt
Reply to  Bety
17. 2. 2024 12:15

a vy ten svět máte zrychtovaný taky dost jednoduše – za všechno špatné na ruské straně může prostě fajt – no a já vám to rozporovat nebudu. ..)

Botičky od Diora
Botičky od Diora
Reply to  fajt
18. 2. 2024 10:03

PPP Pošanej Polskej Pošuk, zde naprosto zbytečnej :-)))