Let MH17: Trhliny v západní verzi

1. Španělský letecký dispečer Carlos

Španělský letecký dispečer Carlos údajně pracující na letišti v Borispolu, který okamžitě po havárii začal posílat tvíty v tom smyslu, že letadlo sestřelilli Ukrajinci a snaží se zametat stopy. Jeho twitterový účet ve španělštině byl následně zrušen, jeho obsah v ruštině najdete zde, screenshoty např. zde, reference k jeho osobě a popis celé kauzy v angličtině zde.

Podle jeho líčení letadlo sestřelili na příkaz někoho z ministerstva vnitra, a po havárii se do řídící věže dostavili zahraniční agenti a zaměstnanci ukrajinského MV a zabavili všem dispečerům telefony. Byly též vymazány záznamy o komunikaci s letadlem.

2. Odchýlení letadla z trasy

Někdo musel letadlo na jiný kurz přímo do centra válečných operací navést či naprogramovat. Kdo a proč to udělal? Údajná bouřka, kvůli níž se měl let odklonit, se nekonala, důkaz najdete zde.

3. Stopy po zásahu raketou vzduch-vzduch na zadní výškovce havarovaného letadla

Foto: zdroj

http://www.palba.cz/album/albums/userpics/12059/01.jpg

Zdroj: www.palba.cz

Na videozáznamu od času 0:24.

Rozbor v ruštině, z nějž vyplývá, že letadlo bylo zasaženo raketou vzduch-vzduch zezadu a svrchu.

4. Znehodnocené pasy

Na videu byly vidět  pasy obětí, některé byly dírkované, jiné s vystřiženým trojúhelníkem (zde, zde a zde). To je běžný způsob, jak se likvidují pasy po ztrátě platnosti.

5. Falešné video s „povstaleckým“ BUKem

Tohle falešné video s patřičným komentářem šlo skoro všude, autoři odmítají opravit chyby. Video je natočeno na ulici Gorkého v Krasnoarmějsku. Krasnoarmějsk ovládají od 11. 5. 2014 ukrajinští vojáci/nacigarda. Na videu vidíte billboard zadaný firmou subaru.kiev.ua neboli Bogdan auto. Je to oficiální dealer Subaru. Autosalon mají v ulici Dněpropetrovské 34. V pozadí je vidět obchod Strojdom, který je na ulici Gorkého 39. Takže pokud je skutečně vezen BUK bez jedné rakety, majdanovci udali sami sebe. Jen masmédia to vše stále obrací.

Toto falšované video bylo vyvěšeno ukrajinským ministerstvem vnitra 18. 7. 2014 zde, s falešným názvem jej vidělo zatím 1 317 139 diváků. Komentovat se nedá! Tady všude ten fake přebírají.

6. Brífink ruského ministerstva obrany

Brífink Ministerstva obrany Ruské federace ohledně katastrofy Boeingu 777 se konal dne 21. 07. 2014 – v ruském jazyce s tlumočením do angličtiny.

Shrnutí: Jednalo se o speciální brífink Ministerstva obrany Ruské federace, na kterém byly ozřejměny okolnosti katastrofy malajsijského civilního letadla na Ukrajině. Některá z prohlášení: Bylo řečeno, že ruské Ministerstvo obrany má k dispozici kosmické snímky dislokace prostředků protivzdušné obrany ukrajinské armády před katastrofou letadla. V den jeho pádu byla v oblasti Doněcku rozmístěna skupina ukrajinského zařízení protivzdušné obrany sestávající ze tří, čtyř divizí zenitových raketových komplexů BUK-M1. Zástupci ruských ozbrojených sil se ptají proč a proti komu tam mělo být použito takovéto výkonné zařízení, když jak je známo, domobranci nemají k dispozici letadla. Současně kontrolní přístroje zaznamenaly stoupání ukrajinského bojového letounu, kterým zřejmě byl SU-25, a to ve směru letu malajsijského boeingu. Vzdálenost mezi boeingem a SU-25 byla pouze 3-5 km (SU-25 je schopné krátkodobě dosáhnout výšky 10 km, ve svém vybavení má k dispozici rakety vzduch-vzduch, vzdálenost pro garantovaný zásah raketou typu, kterým disponují tato letadla, je vzdálenost do 5 km, ale mohou je zasáhnout až na vzdálenost do 12 km). Kyjev by měl odpovědět, proč a za jakým účelem bojové letadlo letělo vzdušným koridorem civilního letadla. Kromě toho se podle údajů ruských vojáků boeing odklonil od své trasy o 14 km. Poté se pokusil vrátit do koridoru, ale již to nestihnul. Ruské Ministerstvo obrany také požádalo USA, aby poskytlo světové veřejnosti k prozkoumání satelitní snímky vytvořené v okamžiku katastrofy boeingu, pokud samozřejmě vůbec existují. Také bylo oficiálně sděleno, že Rusko nepředalo domobrancům žádné systémy BUK ani jinou vojenskou výzbroj.

Námět a podklady: milda1963

Překlad: Irena

Foto: Petr Ďoubalík, www.douba.cz

 

Přejít do diskuze k článku 100 komentářů