Paříž: První „konspirační“ reakce

Už zase sebevražední atentátníci, co chodí do akce s pasy. Jeden je zastřelen, druhý se nechá vyhodit do vzduchu. A u jejich těl, ne někde v náprsní kapse nebo v autě, se najde neporušený egyptský a syrský pas.

Že to nedává logiku? Nevadí, pozemní operace narychlo spíchnuté „koalice mstitelů“ proti IS a z toho nezbytně plynoucí konfrontace s Rusy v Sýrii bude. Stejně jako eskalace nenávisti mezi ovčany a Merkelovou „lehkomyslně“ pozvanými imigranty v Evropě, zadrátování hranic, omezení občanských práv a faktický rozpad EU. První prohlášení politiků po útoku, ještě předtím, než vůbec mohli znát jakékoliv relevantní výsledky vyšetřování (např. zde a zde), se nesla v jednotném duchu: „Jsme ve válce, občané, konečně si to uvědomte a chovejte se podle toho.“

Nerad sýčkuji, ale v Paříži v pátek 13. 11. 2015 proběhly Gliwice 3. světové války.

Trochu jinak a více zeširoka v první reakci Petr Hájek.

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
56 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Alena
Alena
15. 11. 2015 8:45

Tento teroristický útok byl naplánován, a to buď jednou nebo druhou stranou. Stejně je dlouho dopředu- celá desetiletí naplánována cílená migrace do Evropy, jejímž cílem je rozpustit evropské národní státy. Tato invaze neustane, viz dnešní novinky
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/386445-s-uprchliky-mohou-do-evropy-proudit-i-teroriste-nemecka-tajna-sluzba-chce-vetsi-kontrolu.html
pouze změní podmínky v Evropě v duchu 11/9. Méně svobody, čili uprchlíci budou proudit, akorát se o tom nebude psát, a více represí, čili žádné demonstrace proti nim

Alena
Alena
15. 11. 2015 8:53

češi holt nejsou takoví vlastenci jako Poláci ( viz ohromné demonstrace Poláků), jehož nové vedení vedení anulovalo příjem uprchlíků. Jsme prej knedlíkový národ,
zřejmě pravdivé tvrzení.

Magnus Maximus
Magnus Maximus
15. 11. 2015 8:56

Jo Aleno vidím to podobně. Pro místní se utáhne opasek a tmaví budou v milionech proudit dál. Souhlasím také s tím, že jde o Sýrii. Neznám mezinárodní právo, ale myslím si že aby invaze byla podle pravidel a podle práva, tak by je musel pozvat Asad za souhlasu Ruska, Iránu, Číny případně dalších aktérů kteří jsou v tom konfliktu zainteresovaní nebo by to muselo projít přes OSN a opět za souhlasu všech. Nemůžou se tam jen tak nakýblovat a házet bombičky bez souhlasu dalších aktérů, resp. můžou ale v tom případě začne velká válka. A je otázka jestli takovou válku… Číst vice »

fajt
15. 11. 2015 9:12

to podobenství Gliwic vzpomíná čím dále více lidí, Stane, to nebezpečí války je více pravděpodobnější než sebezáchovný pud psychopatických neoconů. ..

fajt
15. 11. 2015 9:20

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/386443-vysetrovatele-identifikovali-jednoho-z-atentatniku-drive-jej-sledovala-tajna-sluzba.html – konfident a pozdější operativec jako vyšitý ( stíhaný za terorismus a přesto pro justici čistý jako lilie ) i do Sýrie ho stačili vyslat a teď může posloužit i prstem ( čert ví kde ve francouzské Guyaně hnije ). ..

Béda
15. 11. 2015 9:37

Tak hezky se nám to střídá. Jako roční období. Po 11/9 přišla do Afghánistánu Trvalá svoboda – výsledkem je trvalá okupace a rozvrácená země zmítající se v násilí, pak hledání ZHN do Iráku – dodnes se nenašly, výsledkem jsou rozvrácená země, nekončící násilí statisíce mrtvých, miliony migrantů a ISIL, pak přišla ochrana covilistů do Libye, výsledkem jsou zhroucený předtím funkční stát, statisíce migrantů, základna pro ISIL a nekončící násilí, pak přišla pomsta Asadovi za použití chemických zbraní – je jedno že je téměř s jistotou použila „umírněná“ opzice řezačů hlav usilujících o zřízení islámského chalifátu. Výsledkem jsou miliony běženců, desítky… Číst vice »

Béda
15. 11. 2015 9:40

pokračování: …NATO. A nyní přichází na řadu mnohačetné útoky islámských radikálů v jednom z center západní „demokracie“ – v Paříži. Západní lídři se již nechali slyšet, že by nás to mělo motivovat k ještě větší humanitě, rozuměj k ještě větší příchylnosti masové muslimské migrace a že následovat bude pádná odpověď a další omezení politických svobod. Co bude dál to se uvidí. Prozatím vše nasvědčuje tomu, že jsme na „dobré“ cestě k TTIP, NWO a totalitě jaká zde ještě nikdy nebyla. Opět se potvrzuje, že kapitalismus je nic jiného než jeden obrovský podvod.

fajt
15. 11. 2015 9:52

Alena napsal

češi holt nejsou takoví vlastenci jako Poláci ( viz ohromné demonstrace Poláků), jehož nové vedení vedení anulovalo příjem uprchlíků. Jsme prej knedlíkový národ,
zřejmě pravdivé tvrzení.

mám pšonky ( většinou ) za gruchy, ale pokud jde o patriotismus a národní cítění ( někdy až nepatřičné), tak Pepiki s přehledem strčí do kapsy ( kieszeni ). ..)

Béda
15. 11. 2015 9:57

Celé to divadlo v Paříži má patrně posloužit k LEGALIZACI (poskytnutí jakéhosi věrohodného důvodu) pro PŘÍMÝ vstup NATO do války v Sýrii. Poté co jim Putin jasně odkázal, že proti Asadovi provádějí zločinnou konspiraci si našly DŮVOD. Nyní už to bude pomsta útočníkům. Nevadí, že kromě syrského se u ostatků mrtvých teroristů našel také egyptský pas. Stejně jako nevadilo, že se v sutinách WTC našel pas občana Saudské Arábie. Nikdo na Egypt útočit nebude, stejně jako nikdo dodnes nezaútočil na Mekku světového terorirsmu S.Arábii. Tato středověká šariátní diktatura naopak všestrannou podporu „demokratického“ Západu.

Béda
15. 11. 2015 10:10

Klasické 2 v 1: 1/ poskytnout důvod a legalizovat vpád NATO do Sýrie, kam doteď legálně nemohly
2/ poskytnout důvod k osekání politických svobod a k plíživému zavedení korporátní totality

Magnus Maximus
Magnus Maximus
15. 11. 2015 10:53

Takže Juncker dál nabádá k přijímání migrantů. Tak je to přesně o tom, jak jsem před chvílí psal. Bez ohledu na jatka budou dál proudit tzv. uprchlíci. To je přece hajlz ! Holt nemá děti.
Zdroj: http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/386453-kvuli-utokum-nesmime-zacit-odmitat-migranty-rekl-juncker.html

Sio
Sio
15. 11. 2015 10:55

Ano, dost možná jsou to Gliwice 3. světové. Ale to je jen následek. Ať už to udělal kdokoli, na počátku jsou ti, co tu imigraci organizovaně spustili a v Evropě zase všichni ti, co pomáhali tomu procesu se rozvíjet a zesilovat.
Stačilo se rozhodně postavit tomu na hranicích Evropy a s největší pravděpodobností by k tomu nedošlo. Totalita v Evropě díky terorismu bude. Stejně jako už je v USA. Kdy příjde evropská verze „Patriot Act“?

Asfalt
Asfalt
15. 11. 2015 10:56

Béda napsal Klasické 2 v 1: 1/ poskytnout důvod a legalizovat vpád NATO do Sýrie, kam doteď legálně nemohly 2/ poskytnout důvod k osekání politických svobod a k plíživému zavedení korporátní totality Teroristický útok v Paříži nemůže vpád NATO do Sýrie legalizovat. To, jak říká Magnus Maximus, by mohl učinit Assad svým pozváním nebo by tak mohla učinit RB OSN. Je ale pravdou, že USA na mezinárodní právo z vysoka kašlou. Co se týče legitimizace takévého vpádu před veřejností, pak si myslím, že útok v Paříží tomu neodpovídá svým rozsahem. Pro náležité zvednutí veřejného mínění by podle mě muselo jít… Číst vice »

Béda
15. 11. 2015 11:04

Asfalt napsal Teroristický útok v Paříži nemůže vpád NATO do Sýrie legalizovat. To, jak říká Magnus Maximus, by mohl učinit Assad svým pozváním nebo by tak mohla učinit RB OSN. Je ale pravdou, že USA na mezinárodní právo z vysoka kašlou. Co se týče legitimizace takévého vpádu před veřejností, pak si myslím, že útok v Paříží tomu neodpovídá svým rozsahem. Pro náležité zvednutí veřejného mínění by podle mě muselo jít o větší masakr. Navíc mi zde chybí dělostřelecká příprava mediální propagandy v obsahu: Rusko v Sýrii zabíjí děti, Diktátor Putin maří syrskou svobodu a demokracii nebo tak podobně. Mohu se… Číst vice »

Pablo
Pablo
15. 11. 2015 11:08

Béda napsal Celé to divadlo v Paříži má patrně posloužit k LEGALIZACI (poskytnutí jakéhosi věrohodného důvodu) pro PŘÍMÝ vstup NATOdo války v Sýrii. Poté co jim Putin jasně odkázal, že proti Asadovi provádějí zločinnou konspiraci si našly DŮVOD. Nyní už to bude pomsta útočníkům. Nevadí, že kromě syrského se u ostatků mrtvých teroristů našel také egyptský pas. Stejně jako nevadilo, že se v sutinách WTC našel pas občana Saudské Arábie. Nikdo na Egypt útočit nebude, stejně jako nikdo dodnes nezaútočil na Mekku světového terorirsmu S.Arábii. Tato středověká šariátní diktaturanaopak všestrannou podporu „demokratického“ Západu. Osobně si to myslím také. To co… Číst vice »

ex-nemo
ex-nemo
15. 11. 2015 11:09

Přímí vykonavatelé teroru mohou být opravdu zfanatizovaní lidé, od dětství indoktrinované dogmaty o boj za nějaké náboženství. To však v žádném případě neplatí o těch, kteří stojí za tím, organizátorech těch akcí, kteří zásadně a nikdy v žádného Boha nevěří (nanejvýš tak Molocha) a sledují jen a jen vlastní zištné zájmy. Co svět světem stojí to tak bylo a je pořád. Nikdo, kdo opravdu věří v jakéhokoli Boha, který v každém náboženství je ztělesněním dobra, nemůže přece organizovat vraždění ! Jestli to v některých případech v minulosti mohlo být nejasné, zastřené a zamotané, tak v této pařížské tragedii je to… Číst vice »

fajt
15. 11. 2015 11:12

Pablo napsal
Osobně si to myslím také. To co se nepovedlo na Ukrajině – zatáhnout Rusko do války, tak to zkusí jinou cestou. Pokud by EU, potažmo NATO, vstoupily oficiálně do konfliktu v Sýrii, určitě by nebojovaly po boku Ruska a syrské armády. potom už ke konfrontaci jenom krůček. A o to stále jde …

a taky zvednout „chuť “ evropanů se nejdříve nepřímo a pak po čase i přímo a osobně zapojit do téhle třetí světové, tedy kolonie neoconů proti Rusku a jeho spojencům. ..

Asfalt
Asfalt
15. 11. 2015 11:14

Béda:
Také zdravím. Ano, je úplně jedno, jestli důvod stojí na vodě anebo ne. Také jsem byl zahraniční politikou Západu v tomto názoru již utvrzen. Pak je samozřejmě možné všechno.

Béda
15. 11. 2015 11:16

ex – nemo na rozdíl od O.Krejčího se domnívám, že tito tzv. mudžahedíni mohou být: 1/ namotivováni drogama 2/ fanatici, kteří v teroristickém činu vidí svůj „boží úkol“ 3/ odborníci, kteří provádějí sofistikované (technické dálkově odpalované, časované a pod.) sabotáže 4/ prosté živé nálože (tředba děti), které po dosažení cílového místa (uprostřed davu lidí, u policejní stanice, vojenské akademie..) dálkově odpáleni 5/ jsou motivováni penězma pro rodinu (jeden se obětuje aby se zbytek rodiny měl lépe) 6/ jsou hnáni prostou pomstou zato, co provedli západní „demokraté“ jejich rodině, zemi 7/ jsou oběťmi vydírání (neuposlechneš a uvidíš jak se povede tvé… Číst vice »

Magnus Maximus
Magnus Maximus
15. 11. 2015 11:23

Béda napsal Prozatím vše nasvědčuje tomu, že jsme na „dobré“ cestě k TTIP, NWO a totalitě jaká zde ještě nikdy nebyla. Opět se potvrzuje, že kapitalismus je nic jiného než jeden obrovský podvod. Bédo celkem souhlas, ale kvůli TTIP by se nedělala ta akce s tzv. uprchlíky do Evropy. Snaha o podepsání TTIP ukazuje, že kapitalismus už je zase v koncích, protože kapitalisti nemají koho drancovat. V zemích BRICS už to tak nejde. A kapitalismus je na tom založen. Jinak končí. S těmi přivandrovalci jde o něco většího. Věřím tomu že jde o totální přeformátování Evropských států, jejich likvidaci a… Číst vice »

Sio
Sio
15. 11. 2015 11:44

Magnus Maximus napsal

Takže Juncker dál nabádá k přijímání migrantů. Tak je to přesně o tom, jak jsem před chvílí psal. Bez ohledu na jatka budou dál proudit tzv. uprchlíci. To je přece hajlz ! Holt nemá děti.
Zdroj:http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/386453-kvuli-utokum-nesmime-zacit-odmitat-migranty-rekl-juncker.html

„Hajzl“ … to je v pořádku. Ale „Juncker“ – to už s těmi vulgarismy přeháníte, nemyslíte? Teď poslouchám Jour … už i v televizi.

Béda
15. 11. 2015 12:25

Po teroristických útocích v Paříži Západ má tři varianty dalších akcí, píše v článku pro web CNN ředitel oddělení světové bezpečnosti londýnského Asijsko-Tichomořského fondu Sajjan Gohel.

„Za prvé, mohou pokračovat v nynější strategii proti IS, která ale dokázala svoji neúčinnost. Za druhé, iniciovat pozemní operaci spolu s místními spojenci v Sýrii a Iráku, aby zničili infrastrukturu IS. Za třetí, Západ se může prostě zřeknout Iráku a Sýrie,“ píše autor. Každá z těchto variant tají v sobě jistá rizika, poznamenal expert….

Více: http://cz.sputniknews.com/svet/20151115/1675795/tri-varianty-odpovedi-utoky-pariz.html#ixzz3rYvlbzq2

Béda
15. 11. 2015 12:28

Puškov označil za viníka teroristických útoků Spojené státy

Více zde: http://leva-net.webnode.cz/news/puskov-oznacil-za-vinika-teroristickych-utoku-spojene-staty/

Béda
15. 11. 2015 12:31
K. J.
K. J.
15. 11. 2015 13:20

Globalista si prý libuje v symbolice. Tak se na to zkusme podívat i z této stránky: 11.9.2001 1+1+9+2+0+0+1=14 / 1+4=5 13.11.2015 1+3+1+1+2+0+1+5=14 / 1+4=5 nebo 11+9+2+1=23 / 2+3=5 13+11+2+1+5=32 / 3+2=5 V podstatě je to možná bezvýznamná shoda náhod. Nicméně je pravděpodobné, že občané Evropy budou svolní s omezením svých svobod, výměnou za pocit bezpečí. Může se tím urychlit například proces pouze bezhotovostních plateb, nebo čipování obyvatelstva a pod. Ukáže čas… Podobnost s 11 zářím bude v důsledcích ztráty svobod, pro obyvatelstvo Evropy. I tyto věci nese migrační vlna. Nemluvě o tom, že je naprosté ticho o dohodě TTIP, která… Číst vice »

ex-nemo
ex-nemo
15. 11. 2015 13:50

Béda Ano, vyjmenoval jste to asi všechno. Nejspíš to, podle mě, bývají lidé, od dětství idoktrinovaní nějako zmatenou mesiášskou ideou; v podstatě jsou to také jen oběti těch, kteří za tím stojí a mnou si ruce, jak se jim daří zajišťovat si svůj prospěch. Jenom ještě jedna otázka; podaří se veřejnost přesvědčit, že skutečnými nepřáteli nejsou ti vykonavatelé, nýbrž organizátoři. Uvědomí si lidé, že ti největší současní protimuslimští štváči náleží k těm kteří před časem zřídili, za cenu desítek tisíců obětí, proti vůli obyvatel, dva militantní muslimské státy v Evropě ? Nechají se lidé do nekonečna klamat nebo už konečně… Číst vice »

Béda
15. 11. 2015 14:03

http://www.hlavnespravy.sk/fico-naplna-sa-najhorsi-scenar-rizik-spojenych-s-migracnou-vlnou/708152

„Podľa premiéra Roberta Fica sa v Nemecku hovorí o takmer 350.000 ľuďoch, o ktorých sa nič nevie

Napĺňa sa najhorší scenár obrovských bezpečnostných rizík spojených s migračnou vlnou. V dnešnej mimoriadnej diskusnej relácii televízie Markíza o útokoch v Paríži to povedal premiér Robert Fico (Smer-SD). Podľa jeho slov minimálne dvaja z ôsmich atentátnikov, ktorí vo Francúzsku útočili, mali byť migranti a prišli do Európy balkánskou cestou…“

A pitmci jako Juncker a de Maiziere v tom teroru nevidí žádnou souvislost s migranty.

Béda
15. 11. 2015 14:05

“Rešpektujem, že je tu nejaká migračná kríza, ale pred právami migrantov musí byť na prvom mieste občan SR a bezpečnosť tejto krajiny,” skonštatoval premiér.(Fico)

racek
racek
15. 11. 2015 15:04

Musím říci, že něco podobného jako Hájka mě taky napadlo. Tenhle útok byl vyprovokován, bylo předem přeci jasné, že mezi tím milionem emigrantů právě tací jsou. A jak prvdoláskaři popírali ty zprávy o spoustě mladých, zdraVÝCH A DOBŘE oblečených mladíků se Smartphony a kapsami plných peněz. No, myslím že už je jich tu pár tisíc. V chaosu a nezřízeném bordelu při přijímání snadno zanikli. Teď jen nevím, jestli zaútočí taky u Mutti Merkel … U ostatních pochyby nemám. No, vlastně, na USA či Izrael taky útočit nebudou. Tím si buďte jisti. Vždyť to jsou přátelé, ne? A navíc, mají je… Číst vice »

PPK
PPK
15. 11. 2015 16:54

Protože zřejmě „západní prediktor“ usoudil, že už i tak investičně velmi drahé sociální inženýrství pomocí metody stěhování muslimských davů z Turecka a Afriky je nutné dovybavit nějakou politickou nadstavbou, tak v Paříži uspořádal teroristický útok (opět a nikoliv poprvé). Tentokrát s výsledkem cca dvou stovek mrtvých, které elity státu Francie klidně nechaly zavraždit (ovšem, že z hlediska práva patrně jen nepřímo). Byli tedy zabiti další neozbrojení a nevinní občané Francie jen proto, aby se o další krůček mohli jestřábi z NATO přiblížit k zámince, zvané bod 5 smlouvy o NATO a aby bez souhlasu vlády a prezidenta Sýrie tam konečně… Číst vice »

Béda
15. 11. 2015 17:02

PPK napsal Protože zřejmě „západní prediktor“ usoudil, že už i tak investičně velmi drahé sociální inženýrství pomocí metody stěhování muslimských davů z Turecka a Afriky je nutné dovybavit nějakou politickou nadstavbou, tak v Paříži uspořádal teroristický útok (opět a nikoliv poprvé). Tentokrát s výsledkem cca dvou stovek mrtvých, které elity státu Francie klidně nechaly zavraždit (ovšem, že z hlediska práva patrně jen nepřímo). Byli tedy zabiti další neozbrojení a nevinní občané Francie jen proto, aby se o další krůček mohli jestřábi z NATO přiblížit k zámince, zvané bod 5 smlouvy o NATO a aby bez souhlasu vlády a prezidenta Sýrie… Číst vice »

Béda
15. 11. 2015 17:20

Osobně jsem toho názoru, že „ředitel zeměkoule“ dnes velice lituje toho, že do Sýrie ) která je tradiční sférou vlivu RF – mají tam vojenskou základnu, podobně jako ji mají na Krymu) nevlítl naplno jako první a neztropil v té zemi svůj tradiční bordel a rozval (s „ochranou civilistů, hledáním chemických zbraní odstraňováním hrůzného diktátora a zaváděním islamistické „demokracie“). Poté co ho Rusové předešli a opřeli se přitom o mezinárodní právo, mlátí hlavou o zeď a hledá možnosti jak se v Sýrii vojensky uchytit a legitimizovat další ze svých agresí.

PPK
PPK
15. 11. 2015 17:22

Béda napsal Ano, to je pro samozvané „pány a vládce světa“ zcela nová situace. Pane Bédo, zdravím! Souhlasím s tím, co píšete. Ono v té celé hře je možná toho mnohem víc. Když nevyjde Sýrie, tak přesto bude alespoň možné přitvrdit režim v Evropě podobně tak, jako je tomu už v USA a to formou nějakého „EU zákona“ typu Patriot Act. Evropa zkousne i zákaz vlastnění zbraní soukromníky. Také bude možné už konečně rozjet GMO, čipování, větší odposlechy a možná i plnění potravin a očkování látkami, které zařídí nejen lepší ochranu elit, ale vhodně zreguluje mozky i počty lidí neelitních,… Číst vice »

Stenly
Stenly
15. 11. 2015 19:22

K. J. napsal Globalista si prý libuje v symbolice. Tak se na to zkusme podívat i z této stránky: 11.9.2001 1+1+9+2+0+0+1=14 / 1+4=5 13.11.2015 1+3+1+1+2+0+1+5=14 / 1+4=5 nebo 11+9+2+1=23 / 2+3=5 13+11+2+1+5=32 / 3+2=5 V podstatě je to možná bezvýznamná shoda náhod. Nicméně je pravděpodobné, že občané Evropy budou svolní s omezením svých svobod, výměnou za pocit bezpečí. Může se tím urychlit například proces pouze bezhotovostních plateb, nebo čipování obyvatelstva a pod. Ukáže čas… Podobnost s 11 zářím bude v důsledcích ztráty svobod, pro obyvatelstvo Evropy. I tyto věci nese migrační vlna. Nemluvě o tom, že je naprosté ticho o… Číst vice »

peter.
15. 11. 2015 19:39

Sio napsal Ano, dost možná jsou to Gliwice 3. světové. Ale to je jen následek. Ať už to udělal kdokoli, na počátku jsou ti, co tu imigraci organizovaně spustili a v Evropě zase všichni ti, co pomáhali tomu procesu se rozvíjet a zesilovat. Stačilo se rozhodně postavit tomu na hranicích Evropy a s největší pravděpodobností by k tomu nedošlo. Totalita v Evropě díky terorismu bude. Stejně jako už je v USA. Kdy příjde evropská verze „Patriot Act“? Sio: Ak sa v krátkej dobe,povedzme do Vianoc vyskytne niekde v EU niečo podobné alebo ešte horšie,tak prijmem tézu Gliwíc,lebo potom to už… Číst vice »

ex-nemo
ex-nemo
15. 11. 2015 19:54

Teď je třeba sledovat režimní blogy a media, abychom se dověděli co vlastně ředitelé světa tady tímhle masakrem sledovali. Zatím to vypadá že všechno co tu bylo v blogu i diskuzi řečeno, tedy: 1. Vyvolání a vystupňování davového strachu ( z muslimů, kteří ovšem budou nadále podporováni i z emigrace, která se ovšem nezastaví) 2. Omezení i těch zbytků občanských svobod, která zatím ještě nebyly suspendovány 3. Záminka k přímému zapojení NATO do války v Sýrii, a to zejména evropských států, které to rovněž budou platit 4 A zřejmě i příprava na všeobecnou „velkou“ válku která má dovršit světovou hegemonii… Číst vice »

Béda
15. 11. 2015 20:14

Zatímco němečtí studenti tráví zimu ve stanech, pro azylanty se staví apartmány
http://www.zvedavec.org/vezkratce/11622/

Bývalý muslim: 90 % sysrských muslimských uprchlíků v Německu sympatizuje s Islámským státem http://www.zvedavec.org/vezkratce/11624/

Migrační krize byla plánována před osmi léty New America Foundation
http://www.zvedavec.org/vezkratce/11630/

http://pravyprostor.cz/ahmad-almohammed-byl-prijat-jako-uprchlik-pred-valkou-a-za-mesic-vrazdil-v-parizi/

Megafon
Megafon
15. 11. 2015 20:27

Tohle jsou však Glivice II. První byly sestřelením letadla na Ukrajině. Jenže se nepodařilo dostatečně rychle předložit relevantní důkazy a tak evropané vychladli a ztratili válečné nadšení krom bratrů Poláků, kteří na konci staletého tunelu spatřili konečně možnost pokořit Rusko, které jim historicky stálo v cestě ke Slovanské dominanci. Proto teď SS urychleně lifrujou na UK zbraně, vytvářejí velitelská stanoviště ve východní Evropě a oblbují pobaltské státy a Rumuny s Bulharama o jejich nezastupitelnosti v boji proti říši zla. Nejlépe aby si to Slovani rozdali sami mezi sebou jak v Římské aréně. Čumilů a kybiců bude dost. Teď jen musí… Číst vice »

Béda
15. 11. 2015 20:32

http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/analytik-forbes-fiasko-naseho-chlapce-jacenuka/ Snížení úvěrového ratingu Kyjevu pak symbolizuje fiasko Jaceňukovy vlády, tvrdí analytik Kenneth Raposa…Podle něj „úvěrový rating“ Kyjevu snížila agentura Fitch na úroveň D, což znamená nevyhnutelný defolt některé části vnějšího dluhu. Raposa míní, že Kyjev nebyl v pátek schopen splatit eurobondy v hodnotě 250 milionů dolarů a jak analytik konstatoval, defolt přibližuje Kyjev k bankrotu. Úvěrový rating Ukrajiny je podle Fitch na úrovni „omezené platební neschopnosti“. Analytik Forbes připomíná, že rating byl snížen poté, co se zemi nepodařilo včas zaplatit 500 milionů dolarů dluhu v září. A to Ukrajincům v srpnu prezident Petro Porošenko oznámil, že krize v zemi… Číst vice »

Starý doktor
15. 11. 2015 20:46

Důkaz toho, že GP věděl o teroristických útocích 2 dní předem. Na Twitter accountu PZFeed Ebooks se 11.11.2015 (dva dny před útokem!) se objevilo toto sdělení:
Při pařížských teroristických útocích se počet mrtvých zvýšil na 120, 270 je zraněných.
Dokonce i ten počet skoro uhádli.

To sdělení tam pořád visí, nikdo to zatím neodklidil.
https://web.archive.org/web/20151114235441/https:/twitter.com/PZbooks/status/664529154344419329

fajt
15. 11. 2015 21:05

http://politikus.ru/video/62966-vladimir-putin-i-barak-obama-obschayutsya-v-kuluarah-sammita-g20.html – při pohledu na tohle opravdu nevím, jestli se mám uklidnit a nebo se začít pořádně bát. ..