Agent Kremlu? To rozhodně nejsem, říká autor rekordní stížnosti na Českou televizi

Reklama


Ta stížnost vzbudila rozruch i velké emoce. Měla 500 stran a kritizovala zpravodajství České televize, především za způsob pokrývání událostí na Ukrajině. Někteří experti tvrdí, že musí být dílem více lidí a nejspíše byla zaplacena Kremlem. K autorství se hlásí 24-letý student práv Petr Pražák z Hradce Králové. HlídacíPes.org se s ním sešel a hovořil o okolnostech vzniku stížnosti i o jeho názorech na média, Rusko či Miloše Zemana.  

Při osobním setkání rozhodnutí začít sepisovat své dojmy z vysílání České televize vysvětluje detailněji:

„Neměl jsem v úmyslu napsat pět set stran textu, vznikalo to postupně. Nacházel jsem další a další případy a postupně se to rozrostlo. Psal jsem to sám, ve svém volném čase. Když to spočítáte vyjde vám to v průměru na jednu stránku denně. Někdy byla jedna, někdy jich bylo třicet.“

Psát začal v září 2014, skončil krátce před podáním, letos v dubnu. „To dezinformování už bylo nesnesitelné, ať už bylo úmyslné, či neúmyslné,“ popisuje své pocity. Informace z televize se rozhodl ověřovat z jiných zdrojů – zahraničních i českých.

Celý článek najdete na Hlidacipes.org

Stanův komentář: Doporučuji čtenářům i diskusi pod článkem.

Přejít do diskuze k článku 13 komentářů