DĚKUJEME VÁM, Vladimire Vladimiroviči!

Zřídka se mi stává, že píšu článek a pláču, ale dnes je to ten případ. Jsou to slzy hořkosti a lítosti, v první řadě však přece jenom slzy vděku našemu prezidentovi Vladimirovi Vladimiroviči Putinovi za to, že Rusko není Ukrajina. V těchto minutách to cítím obzvláště ostře a nemohu udržet slzy.

Děkujeme Vám, Vladimire Vladimiroviči, za to, že jste se v roce 2012 nezachoval jako Viktor Janukovič a Rusko se tak nevydalo ukrajinskou cestou! Já vím, že to ani jinak být nemohlo, že vy a bývalý ukrajinský prezident jste absolutně různí lidé, že se nedá porovnávat takový státní činitel, jakým jste Vy se zbabělcem, chameleonem a obojetníkem, jakým byl Janukovič. Ale stejně Vám ZA TO DĚKUJI!

Děkuji Vám za to, že jste se neohnul a nezlomil pod tím strašným nátlakem, který byl na Vás vyvíjen ze strany lídrů všech zemí takzvaného „civilizovaného světa“. Smáli jsme se a žertovali nad tím, jak Vás přijali v Brisbane na setkání „velké dvacítky“, nad tím, jak pompézně vyhnali Rusko z „velké osmičky“. Smáli jsme se, protože jsme si úplně neuvědomovali, že se jednalo o opravdový psychologický útok, podobný tomu, který je k vidění ve Vašem oblíbeném filmu Čapajev. DĚKUJEME VÁM za to, že jste to nejen ustál, ale ještě jste dokázal svou jistotu vdechnout i všem nám ostatním!

Děkuji Vám za to, že budeme slavit 70. výročí našeho Vítězství nad nacistickým Německem navzdory sjednocené a sveřepé Evropě tak, jak se takový Den správně sluší oslavit. Hrdě, otevřeně, s čistým srdcem, pod prapory, se kterými naši předci šli do boje, a které vyvěšovali nad osvobozenými městy. Děkuji Vám za to, že nebudeme muset schovávat své svatojiřské stuhy, že se nebudeme muset úzkostlivě ohlížet přes rameno v očekávání útoku divokých hord v maskách. Děkujeme Vám za vědomí, že našim památníkům věnovaným osvoboditelům, maršálům a generálům Vítězství nic nehrozí! DĚKUJEME VÁM ZA TO!

Děkujeme Vám za to, že u nás lidi s jiným politickým a ideologickým názorem nestřílejí po tuctech a tak nedbale, jako by šlo o nějaký obtížný hmyz. Je možné se přít, nesouhlasit, ale zabíjet lidi přece není možné! Děkujeme Vám za to, že nikdo, ani vnitřní ani vnější nepřátelé, nebombardují naše města. Za to, že můžeme vycházet do ulic svých měst v kteroukoliv dobu a nemusíme se obávat, že nás někdo strčí do popelnic, zmrzačí nebo zastřelí. Dokud jsme neviděli, co se děje na Ukrajině, tak jsme si mysleli, že podobná privilegia jsou samozřejmostí a teď si ostře uvědomujeme, že právě díky Vaší odvaze, státnickému instinktu a umu se u nás nic podobného neděje. DĚKUJEME VÁM ZA TO!

A teď možná to nejdůležitější. Konkrétně se jedná o to, co osobně ve mně vyvolává ten největší pocit uznání. Děkuji Vám za slova, která jste dnes pronesl v průběhu „přímé linky“: „Žijte v klidu, válka nebude.“ Ta válka nebude v mnohém, pokud ne ve všem, díky Vám, protože ta, všechny meze překračující smečka „civilizovaného světa“, by se zcela určitě na naši zemi vrhla, pokud by se nebála jejího lídra a lidu. Události, které se odehrály před 70. lety, tu smečku poučily, že pokud jsou lídr a jeho lid jednotní, tak je lepší lídra, jeho národ a celou zemi nechat na pokoji. DĚKUJI VÁM za to, že jste jim to dal na srozuměnou!

Anastasija Skogorjeva (jožiki)

PS: Přečetla jsem si to po sobě a pomyslela si, že se mi to vyšlo takové patetické. Čert to vem, napsala jsem to tak, tak napsala!

Převzato z Politikus.ru

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
32 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Sio
Sio
18. 4. 2015 6:23

Jo, tomu říkám pochopení reality. Té paní došlo, že v Rusku to mohlo být jako na Urajině.

zart
zart
18. 4. 2015 8:06

Jo, tomu říkám „pochopení“ reality. Čistě jen osobního pudově omezeného hlediska, nikoliv osobně nezaujatého. Kdo seje vítr, nemá sklízet bouři? Jakoby se (zaujatě) zdálo, že se zase ustupuje Hitlerovi až k Moskvě.

fajt
18. 4. 2015 8:59

jj, tohle povídání bylo extra excelentní pro ruské duše, paní to pochopila dobře – stále častěji mi na mysli běží slova sovětského lajtnanta, který nám na Libavé definoval vzrorového gardového důstojníka ( velitele) – špatným komandýrem je ten, který má masové ztráty ve svém můžstvu, ale daleko horším velitelem je takový, který nemá žádné – nu vot, Ukrajinou nastal i posun při obětech, mohou být i z amerikanizované kolonie ( o zbytku světa nemluvě), taky pokrok. ..)

hudryper
hudryper
18. 4. 2015 9:19

Prvně jsem ocenil přínos nového ruského webu SPUTNIK. Čtyři a čtvrt hodiny – to je doba,po kterou se dá vydržet v jednom zápřahu před obrazovkou jen s určitým sebezapřením. A přesto jsme manželka i já fascinováni Putinem seděli a vydrželi ,ačkoliv nejsme na televizní programy adaptováni,televizor již 7 let nemaje. Putinovo intelektuální nasazení musí být pro jeho nepřátele samo o sobě obrovskou hrozbou. Kdykoliv šla řeč o křivdách na bezbranných,ať už o umírající děti, kterým o nasazení morfia rozhoduje nekonečná řada byrokratů,nebo o děti nucené přežívat bez maminky v nemocnici jen proto,aby mohly dýchat pomocí strojků,s nimiž by jim bylo… Číst vice »

fajt
18. 4. 2015 9:43

ano, i Rusko má hafo Plotnických a daří se jim opravdu dobře, prostě nemalá část ruské ekonomické elity má putinovy vize někde ( docela těžká ignorace a nebo přímo šprajc) a vypadá to, že jenom čekají, až padne jeho čas a bude nahrazen jiným baťuškou carem, který k nim a jejich praktikám bude schovívavější – opravdu to vypadá, že jediná ekonomická alternativa neoconům ( zdegenerovaným rodinným klanům) je Čína se svým konfucianismem v skoro v každém číňanovi ( no a jak si poradili s barevným vandalismem v Hong Kongu bylo naprosto mistrovské ). ..)

hudryper
hudryper
18. 4. 2015 10:06

Rozpor mezi astronomickými majetky a příjmy úředníků ve státních podnicích a majetkovými ruskými oligarchy na jedné straně a 85% podporou jednoho z nich + jeho nejbližšími poradci je
očividný. Máte fajte zřejmě pravdu, Rusku chybí potřebná ideologie,něco jako je moderní typ
konfucianismu praktikovaný v Číně. Nemyslím si,že by podobnou roli v Rusku mohla plnit jenom
Pravoslavná církev a víra . V extrémní poloze je tento sociální rozpor znát na Novorossii.kde jde
Moskvě evidentně o zachování předchozího ekonomického modelu ,za který ale musí bojovat ti
nejchudší,i když samozřejmě také bojují za přežití své a svých rodin.

Sio
Sio
18. 4. 2015 10:29

zart napsal

Jo, tomu říkám „pochopení“ reality. Čistě jen osobního pudově omezeného hlediska, nikoliv osobně nezaujatého. Kdo seje vítr, nemá sklízet bouři? Jakoby se (zaujatě) zdálo, že se zase ustupuje Hitlerovi až k Moskvě.

Kardinální otázkou ovšem zůstává, kdo tedy seje ten vítr a zda je už ten správný čas na bouři. A co je míněno vlastně tou bouří? Aby to neskončilo jadernou zimou.

zart
zart
18. 4. 2015 11:42

Sio napsal
Kardinální otázkou ovšem zůstává, kdo tedy seje ten vítr a zda je už ten správný čas na bouři. A co je míněno vlastně tou bouří? Aby to neskončilo jadernou zimou.

Ano, to je otázka: „Kdo seje vítr?“ Bouři lze navíc do určité míry a doby sklízet bez úhony. I to se již naučilo…

Irena
18. 4. 2015 14:00

Turecko a Írán budou obchodovat ve svých měnách
http://politikus.ru/events/48026-iran-i-turciya-otkazalis-ot-dollara.html
V současné době roční obrat mezi nimi 14 miliard USD.

zedd
zedd
18. 4. 2015 14:29

Úsměvná je Babišova reakce na jakýsi článek v USA médiích, kde ho přirovnívají k Berlusconimu: http://zpravy.idnes.cz/babis-foreign-policy-babisconi-dz2-/domaci.aspx?c=A150417_162444_domaci_aha Ta úsměvnost spočívá v tom, že nepřímo odsuzuje Berlusconiho. Tož najde se hrdinný CZ novinář, který by Babiše na téma Berlusconi vyslechnul? Co se Babišovi na tomto srovnání nelíbí? Nevím, jak to má s polozletilými šlapkami, ale jinak to přirovnání přece perfektně sedí: Má významný post ve vládě, ovládá významnou stranu v parlamentu, vlastní významný mediální dům a spoustu byznysu v pozadí. Tož jeho titul bych upravil na: Soudruh Oligarcha Babisconi. Nechť se hájí! Resp. nechť přímo řekne, co mu na tom srovnání vadí.… Číst vice »

zedd
zedd
18. 4. 2015 14:43

Nedalo mi to a poslal jsem na sekretariát Ano následující dotaz:

Dobrý den,

nevyrozumněl jsem, proč se pan Andrej Babiš brání srovnání s velkým státníkem Berlusconim. Nikdo jej přece neobviňuje z pohlavního styku s nezletilými prostitutkami. Jinak je pan Berlusconi bezúhonný politik, který má v srdci jen blaho své země.
Proč tedy pan Babiš uráží jinak vynikajícího politika? Co konkrétně se mu na panu Berlusconim nelíbí?

Za odpověď předem děkuje
blabla

zedd
zedd
18. 4. 2015 15:02

během 20 sekund mi přišla zjevně předem připravená odpověď následujícího znění:

Dobrý den,

Jde o klasické zkreslení médií. Jestli jste měl možnost číst celý článek v časopise FP, musí vám to být jasné. Objevuje se tam takové množství chyb, nepřesností a někdy i lží, že jsme se na redakci prostě museli obrátit. Věřte ale, že o Babisconiho šlo až na posledním místě. Jde jen o ukázku toho, že novináři, kteří to psali, naše prostředí absolutně neznají, ovšem problém je jinde…. díky, vv

zedd
zedd
18. 4. 2015 15:03

Načež jsem odpověděl:

Ještě jednou dobrý den,

v FP článku jsou jistě mnohá zkreslení, ale podstata zůstává: Pan Babiš v tuto chvíli vlastní významnou část výrobní ekonomiky, významnou část médií, zastává post ve vládě a má významné slovo ve významné parlamentní straně. Proč se tedy brání srovnání s Berlusconim? Krom těch šlapek, dělal Berlusconi něco jinak, než pan Babiš?

zedd
zedd
18. 4. 2015 15:18

Tož na tohle už odpověď v čase blesku nedorazila …

zedd
zedd
18. 4. 2015 15:43

a přece přišla:

Dobrý den,

Jak už jsem říkal, o Berlusconiho VŮBEC nejde. Jde o to, že Babisconi panu Babišovi v ČR nikdo nepřezdívá, přitom FP psalo, že je to v Česku jeho přezdívka. Kdyby to tak bylo a česká média či lidi by mu říkali Babisconi, o nic by nešlo. Redaktorka FP si ale evidentně vymyslel svůj vlastní termín a vydávala ho za obecně používaný.

zedd
zedd
18. 4. 2015 15:43

Děkuji, tomu perfektně rozumím. Na druhou stranu nepřijde Vám to označení jako trefné? Vždyť situace (odmyslíme-li šlapky a mnou ignorovanou pre 89 historii) pana Babiše a pana Berlusconiho jsou velmi podobné. Tedy pokud tomu dobře rozumím, pak se pan Babiš bude soudit o to, že mu v ČR nikdo Babisconi neříká (což je řekněme fakt), ale nijak se nebrání srovnání se samotnou osobností a situací pana Berlusconiho. Ve sporu s FP nejde o to, zda si pan Babiš ukrojil velký krajíc moci, ale o to, že mu US plátek přiřknul přezdívku, kterou nikdo v ČR neužívá. Ještě jednou bych se… Číst vice »

Irena
18. 4. 2015 16:07

A kdo je to ten Babiš? Není to ten Babisconi z ANO?

zedd
zedd
18. 4. 2015 16:38

Jistě že ANO. Jak jinak přiblížit US čtenáři naši situaci než adekvátní analogií?

Botičky od Diora
Botičky od Diora
18. 4. 2015 16:51

Doufám, že se „leho“ už přihlásil:

http://jobs.euractiv.com/job/director-126496

Kdo že seje vítr, zarte?

zedd
zedd
18. 4. 2015 16:56

BoD: Angličináři jistě v preambuli ocení perfektní newspeak. Na třech normostranách je tam řečeno, kterou řiť je třeba lízat a komu vystavit tu vlastní.

zedd
zedd
18. 4. 2015 17:45

No a poslední k AB téma: Velmi mile mne překvapila diskuse pod citovaným článkem v iDěs: My Češi, Moravané, Slezané, Romové a snad i Vietnamci, Ukrajinci, Poláci, Maďaři, Němci, Rakušané, Keltové, Rusové, Avaři, Rusíni, Valaši i Vlachové (zapomněl jsem jistě na spousty dalších) se shodnem minimálně na tom, že Andrejko je oligarcha a že jej je možno srovnat dokonce se slavným Berlusconim.

Béda
18. 4. 2015 19:02

fajt napsal

http://cz.sputniknews.com/svet/20150418/279739.html

Je vidět, že chtějí argumenty proti autentickým záběrům z Majdanu a dění na Donbasu chtějí překřičet umělou Goebbelsovskou propagandou vypracovanou podle vědeckých zásad ve filmových laboratořích.

xyht
xyht
19. 4. 2015 5:46

Dobrý den,
děkuji za pěkný článek a za názory v diskusi ,které vždy čtu.
Jsem již v důchodovém věku a tak mne zaujala v prvním diskusním příspěvku zmínka o přímé lince Putina ,pořad trvá 3.57 hod. ale nikde jsem nenašel žádný odkaz abych pořad mohl shlédnout .
Prosím ,čtete-li tento můj příspěvek a můžete mi pomoci odkazem ,budu Vám vděčný.s přáním hezkého dne všem xyht.

xyht
xyht
19. 4. 2015 10:23

Sio,
děkuji za odkaz,já se domníval,že bude s titulkama ,tak asi časem ano ..jako dokument o Krymu ,děkuji Vám Sio…a přeji hezký den Vám i ostatním

Irena
19. 4. 2015 11:12

xyht napsal

Sio,
děkuji za odkaz,já se domníval,že bude s titulkama ,tak asi časem ano ..jako dokument o Krymu ,děkuji Vám Sio…a přeji hezký den Vám i ostatním

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10000000140-televizni-debata-vladimira-putina-s-novinari-a-obcany

Tady máte alespoň část se simultánním překladem.

Vlad
Vlad
19. 4. 2015 11:53

Jako v té klasické hře – Najdi pět rozdílů anastasija skogorjeva : Děkujeme Vám, Vladimire Vladimiroviči, za to, že jste se v roce 2012 nezachoval jako Viktor Janukovič a Rusko se tak nevydalo ukrajinskou cestou! Já vím, že to ani jinak být nemohlo, že vy a bývalý ukrajinský prezident jste absolutně různí lidé, že se nedá porovnávat takový státní činitel, jakým jste Vy se zbabělcem, chameleonem a obojetníkem, jakým byl Janukovič. Ale stejně Vám ZA TO DĚKUJI! Děkuji Vám za to, že jste se neohnul a nezlomil pod tím strašným nátlakem, který byl na Vás vyvíjen ze strany lídrů všech… Číst vice »

Alena
Alena
19. 4. 2015 12:17

Irena napsal
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10000000140-televizni-debata-vladimira-putina-s-novinari-a-obcany

Tady máte alespoň část se simultánním překladem.

to se týká roku 2014. Musíme se zlepšit v ruštině. Už mluvenému slovu rozumím lépe než před půl rokem