Dobrovolník z Česka se přihlásil do Doněcké armády

Na mítinku v Doněcku vystoupil český dobrovolník z jednotky „Vostok“. „Přijel jsem z České republiky bojovat proti „nacgvardiji“… Je vás zde mnoho. Proč nebojujete?“, zeptal se na mítinku doněckých horníků Ivo Stejskal.

Námět: Irena

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
107 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Sio
Sio
19. 6. 2014 21:15

Možná sám nebude tak moc platný. Ale je to povzbuzení pro ty lidi a přínos pro náš národ.

bbb
bbb
20. 6. 2014 6:13

„Před krátkou dobou se zde odehrála následující situace. Dějí se zde ohavné věci. Přes Slawjansk letělo normální dopravní letadlo. Při náletu na Slavjansk byl za tímto dopravním letadlem schován vojenský bitevní letoun Ukrajiny, spustil se níže, odhodil bomby a zase se schoval za dopraví letadlo. Tímto chtěla chunta docílit, aby lidé ve Slawjansku sestřelili dopravní letadlo a potom byli prohlášeni za teroristy. Zemřeli by stovky cestujících, byla by to globální katastrofa. Tímto by nás chtěli prohlásit za teroristy, ale to je lež. My jsme úplně normální lidé. Chceme jenom chránit naše město a naše domovy.“
http://www.osud.cz/proti-ukrajinske-junte-zacinaji-bojovat-i-prosti-ukrajinci-ukrajinky-berou-do-ruky-zbrane

zajoch
20. 6. 2014 7:49

Zpráva mě také zaujala a kdyby nebyla zde, ocitla by se v dalších RO. Našla jsem ji na Rusvesna.su. Ve vyjádření pro novináře řekl, že přišel jako Slovan pomoci Slovanům proti genocidě. To mi připadá lidské. Ze způsobu jeho vystoupení je vidět, že se nejedná o žádnou pózu, že jeho krátký a neučesaný projev nebyl předem připravený.

Vaska
Vaska
20. 6. 2014 8:11

začíná to nabírat podobu se Španělskem – interbrigadisti proti tomu náckoj frankoj – tenkrát jich tam od nás bylo 3000 .

bublin
bublin
20. 6. 2014 9:24

Obě strany dělají co mohou, aby překonaly nechuť prostých Ukrajinců bojovat. Ten člověk není nic jiného než agitátor, co asi stejně nesplní svůj úkol. Pokud má Ukrajinec volit mezi možností obvyklého bídného živoření a zapojením se do bojů, volí logicky méně nebezpečnou variantu. V případě své smrti totiž odsuzuje svou rodinu k bezvýchodné bídě.

Béda
20. 6. 2014 9:28

K nechuti běžných Ukrajinců bojovat proti fašistům a genocidě. Otázka je, co provedou fašisté (viz hajlujícího Janukovyče, ale i Tymošenkovou, kteří by nejraději „podlidi“ „vyhladili“) s těmi nebojujícími Ukrajinci z jihovýchodu, kteří se navíc narodili na nesprávném místě, které si chtějí ukrást pro sebe západní korporace. Já bych na jejich místě asi raději volil nejistotu se zbraní než fašistickou „jistotu“.

bublin
bublin
20. 6. 2014 9:36

http://www.blisty.cz/art/73637.html
http://www.blisty.cz/art/73639.html

Tak to vypadá, že militanti obou stran jsou při chuti a mluví pravdu, jenom když se spletou.

bublin
bublin
20. 6. 2014 9:51

Béda napsal

K nechuti běžných Ukrajinců bojovat proti fašistům a genocidě. Otázka je, co provedou fašisté (viz hajlujícího Janukovyče, ale i Tymošenkovou, kteří by nejraději „podlidi“ „vyhladili“) s těmi nebojujícími Ukrajinci z jihovýchodu, kteří se navíc narodili na nesprávném místě, které si chtějí ukrást pro sebe západní korporace. Já bych na jejich místě asi raději volil nejistotu se zbraní než fašistickou „jistotu“.

(Janukovyče?)
Problém je, že Kyjev nemá všechny svoje militanty pod kontrolou a těm druhým ještě zní v uších slova Putina o pomoci v případě nouze.
Sice chápu co myslíte, ale méně toho proklamovaného hrdinství.

Béda
20. 6. 2014 10:05

oprava: …Jaceňuka (chybička se vloudila)

Gatta
Gatta
20. 6. 2014 10:12

bublin napsal

http://www.blisty.cz/art/73637.html
http://www.blisty.cz/art/73639.html

Tak to vypadá, že militanti obou stran jsou při chuti a mluví pravdu, jenom když se spletou.

:-)
Když na BL píší, že Ukrajinci povídají, že jim někdo napsal a přiznal se, že druhá strana lhala – tak to určitě musí být pravda :-)

Informační válka, jako každá jiná, se vede z obou stran.

Béda
20. 6. 2014 10:25

Ukrajina vede rozhovory s věřiteli o restrukturaci jejích zahraničních dluhů, řekl ve čtvrtek činitel z mezinárodní finanční asociace po nedávné schůzce s ukrajinskými činiteli…V podstatě je jedinou otázkou to, zda restrukturace insolventní Ukrajiny, která ztratila své východní průmyslové regiony ve prospěch „separatistů“, a není už schopná obsluhovat svůj existující dluh, proběhne během vyhlášení vládního bankrotu nebo bez něj, což by zemi umožnilo bezešvé pokračování v její existenci, jako kdyby to byla země, která vydala původní dluhopisy za původních podmínek (sprostá narážka, že?). Co by ale mohlo učinit ukrajinskou restrukturaci fascinující, by bylo to, kdyby těmi „aktivistickými“ držiteli obligací, čili supy,… Číst vice »

lomikel
lomikel
20. 6. 2014 10:31

gatt – tohle je zajimavy problem postoje k udalostem, mohu se pokusit stat stranou, pozorovat, komentovat a nechat zivot jit kolem. Tedy pokud jsem dost daleko od epicentra, jsem +- zajisteny ekonimicky atd. Je to takovy (vnejsi) disent informacne/demokratickeho veku, plkaci disent. Takhle se ale, (s) pravdou a laskou :), zadny boj vyhrat neda. Obzvlaste pokud nektere ze stran zneuziva dlohodobe budovene koncepty prava a humanity tim ze je oficialne prosazuje ale realne na ne pece. Pro me z toho plyne zaver ze kazdy zpusob dobry, pro Doneckou a Luganskou republiku. Pro rozliseni zcela staci ze utocnik je chunta, ze… Číst vice »

Béda
20. 6. 2014 10:44

Ještě k tomu příspěvku o „restrukturalizaci dluhu“, případně státním bankrotu Ukrajiny. Rusko drží v ruce významné dluhy Ukrajiny, které tato není schopna splatit a v podstatě není nikdo, kdo by to za nichtěl anebo byl schopen udělat v celém rozsahu zadlužení. navíc Rusko má v rukou plynovou „kartu“ vůči neplatiči a zloději tranzitovaných surovin a je velevýznamným obchodním partnerem Ukrajiny. Takže pokud si fašisté v Kyjevě myslí, že jim ruské okopávání kotníků jen tak lehko přejde asi jsou na velkém omylu. Musí řešit nejenom otázku státního bankrotu, otázku tranzitu plynu – to by od nich mohlo odehnat vlažnějící podporu EU… Číst vice »

Gatta
Gatta
20. 6. 2014 10:46

Re lomikel (pokud to mělo být na mě):
Ne, nejsem ani moderně „korektní“ ani nestranně nezaujatý.

Na článku BL mi jen přišlo komické, že to tam někdo vůbec dává jako fakt k věření když Ukrajinci říkají, že Rusové lžou. A někdo tomu dokonce i věří jako ověřené zprávě. A to v době kdy se umírá.

Na druhou stranu jsem opatrný ke všem informacím – často totiž člověk nemůže věřit že se stalo tak jak říkají, ani tomu co vidíte na vlastní oči. Natož na videu.
Je přece válka … a v ní je vše dovoleno.

lomikel
lomikel
20. 6. 2014 10:51

gatta – ne na Vas, ale navazano na Vas post :)

Seal
Seal
20. 6. 2014 11:11

Gatta napsal Když na BL píší, že Ukrajinci povídají, že jim někdo napsal a přiznal se, že druhá strana lhala – tak to určitě musí být pravda Informační válka, jako každá jiná, se vede z obou stran. Informační válka stejně jako propaganda je svinstvo, které využívá toho, že lidé mají potřebu něčemu věřit. V podstatě není rozdíl mezi tím, jestli nabízíte „výhodnou“ půjčku, drahé hrnce s doživotní zárukou, anebo přímočaré vysvětlení ukrajinského konfliktu, ve kterém se ve skutečnosti odraží hafo vlivových skupin a konkrétních zájmů. Vyznání z víry předvedl nedávno dokonce i p. Umlauf, když v článku o mediálních manipulacích… Číst vice »

Gatta
Gatta
20. 6. 2014 11:22

Re Seal – už jsem vysvětlil výše.

Dobrá, už nepíšu nic kapitálkami – nebudu dávat ani smajlíky. Mohou být špatně pochopeny.

Sugar Ray
Sugar Ray
20. 6. 2014 12:15

Ať nejdřív junta restruktualizuje svoje hlavy bídný , svoje morální hodnoty a pak teprve můžou přemýšlet o restruktualizaci jejich dluhů , Rusko už jim v současný době maximálně restruktualizuje jejich zadnice nic víc . Západ to jsou svině o těch ani nemluvim . Ty jsou tak schopný je ještě víc zadlužit jinak nic . No nevěřte ničemu lidi , dám vám radu až uvidíte video z okupovaných oblastí kde jsou rozstřílený lidi , zmaskarovaný civilisti , zničený domy , školy , nemocnice etc. nevěřte tomu berte to s rezervou , ne ještě líp berte to s úsměvem , nikdy nevíte… Číst vice »

bublin
bublin
20. 6. 2014 12:25

lomikel napsal
Pro me z toho plyne zaver ze kazdy zpusob dobry, pro Doneckou a Luganskou republiku. Pro rozliseni zcela staci ze utocnik je chunta, ze civilisty zabiji chunta. Vse ostanti povoleno v boji o preziti.

Po anexi Krymu si Kyjev a Moskva nemají co vyčítat. Je jen snad rozdíl v tom, že to Moskva zvládla naprosto profesionálně. Oběma stranám není co věřit. S vaší podlední větou naprosto souhlasím, musíte si ovšem uvědomit, že o život jde všem zúčastněným.

Béda
20. 6. 2014 12:35

Již jsem o tom psal – dokonce krátký článek. Podstatné v celém řetězci souvislostí je kdo je iniciátorem a kdo je útočníkem. Kdo první začal používat, na čí popud (instrukce) násilí a kdo má v tomto iniciativu. Dle mého názoru situace zde je naprosto jasná. Násilí nezačali v žádném případě provozovat ruskojazyční menšiny. Právě naopak. prvotné násilí začalo na Majdanu a poslézer bylo podle zadání CIA, které ten bordel řídí z MV Ukrajiny cíleně přeneseno na jv Ukrajiny, kde mají západní firmy „zajištěné“ na 50 let své surovinové zájmy. Mezihrou v romro byl jazykový zákon, který obnažil fašistickou podstatu zinscenovaného… Číst vice »

Sugar Ray
Sugar Ray
20. 6. 2014 12:48

Souhlas s Bédou , to je to podstatný zbytek mě nezajímá , ta hra na uvědomělý a lidi nad věcí to si strčte víte kam . Co nám to ten pán na videu dělá ? Kdo to ví ať se přihlásí . Já , já v první lavici se hlásí snaživka – Pane učitely já si myslim že lidé co bojují s fašistickou vládou toho využily a natočily s ním rozhovor aby lidi viděly že i z Čech tam někdo je ochotnej přijet na pomoc a dobrovolně se přidat k domobraně . Jasně že když už tam je tak to… Číst vice »

lomikel
lomikel
20. 6. 2014 12:59

http://www.nebruselu.cz/20140617.htm
V Oděse, Donbasu, Slavjansku, Luhansku, Mariupoli a na mnoha dalších místech umírají nevinní lidé. Ozbrojenci kyjevské vlády ostřelují města, obytné čtvrti, vesnice. Oběťmi jsou také děti a ženy.

Naše vláda k těmto zločinům MLČÍ!

„Lidskoprávní organizace“, jindy tak aktivní, MLČÍ!

Evropská unie a její orgány MLČÍ!

MY MLČET NEBUDEM!
V neděli 22. června 2014 v 16:00 se sejdeme v Praze na Hradčanském náměstí

realnych akci – nemyslim psani na webech je malo. jsem zvedav kdo zas prijde hledat hnidy. Tim nemyslim standardni blbobijce kde je to jasne, ale vyvazovaze nazoru a jedine spravedlive :)

Béda
20. 6. 2014 13:04

lomikel napsal http://www.nebruselu.cz/20140617.htm V Oděse, Donbasu, Slavjansku, Luhansku, Mariupoli a na mnoha dalších místech umírají nevinní lidé. Ozbrojenci kyjevské vlády ostřelují města, obytné čtvrti, vesnice. Oběťmi jsou také děti a ženy. Naše vláda k těmto zločinům MLČÍ! „Lidskoprávní organizace“, jindy tak aktivní, MLČÍ! Evropská unie a její orgány MLČÍ! MY MLČET NEBUDEM! V neděli 22. června 2014 v 16:00 se sejdeme v Praze na Hradčanském náměstí — realnych akci – nemyslim psani na webech je malo. jsem zvedav kdo zas prijde hledat hnidy. Tim nemyslim standardni blbobijce kde je to jasne, ale vyvazovaze nazoru a jedine spravedlive Takové detaily, že… Číst vice »

lomikel
lomikel
20. 6. 2014 13:05

bublin – (nejde mi citovat) zakladni vec je to ze jak na krymu tak v obou republikch probehlo referendum. Chunbta se dostala k moci prevratem realizovanym par tisici ulicnich bojuvek v kyjeve a nasledne zastrasenim poslacnu v parlamentu, hlasovanim za dva atd.

ja vyhazim z toho ze referendem projevena vule mistnich obyvatel je jasny ukazatel smeru, vse ostanti sjou technicke detaily. Kam bychom prisli kdybychom nebrali refernedme projevenou, a jeste tak jasne projevenou , vuli obyvatel jako primarni. To je podstata lidskych prav, demokracie zakotvena v idealech nasi eroatlanticke civilizace.

Béda
20. 6. 2014 13:11

Ještě dovětek. Sorosovi humanisté ostatně stáli při přípravách toho fašistického převratu v Kyjevě. Tragédií Ukrajinců, kteří o tom možná ještě nevědí je, ža ani potlačení povstání na jv země jim nepřinese žádný blahobyt. Kdyby ten bordel na jihovýchodě razem ustal, najednou by Majdanisté ztratili nepřítele a zjistili by, že byli jak tomu obvykle bývá západem a oligarchy sprostě podvedeni. To co přijde, bude ještě mnohem horší než za janukovyče. Rusko jim možná něco dávalo „z dobroty širokého slovanského srdce a ledasco bylo ochotno přehlédnout“, západ ten jim dá všechno na úrok s finálním vyvlastněním ve prospěch západních korporací.

bublin
bublin
20. 6. 2014 13:13

Béda napsal
Již jsem o tom psal – dokonce krátký článek. Podstatné v celém řetězci souvislostí je kdo je iniciátorem a kdo je útočníkem. Kdo první začal používat, na čí popud (instrukce) násilí a kdo má v tomto iniciativu.

Majdan byl puč, jistě, ale nepředcházelo mu něco? Policie nedokázala zvládnout situaci? Proč byli tak trestuhodně pasivní?

Béda
20. 6. 2014 13:17

Protože Janukovyč jim to nařídil a nařídil jim to, protože dostal od ředitele zeměkoule a jeho evropských podržtašků nůž na krk. Krom sankcí, embarga, mu navíc hrozilo vydírání zablokováním jeho „čistých kont“ v západních bankách (taková konta mají všichni ukrajinští oligarchové, takže vichni jsou v tomhle směru stejně vydíratelní).

Béda
20. 6. 2014 13:21

Dovětek. To ale není vůbec podstatné. Podstatné je, že někdo nalil 5 miliard do „demokratizace“ Ukrajiny. Nepochybuji o tom, že ty peníze byly použity pátou kolonou k „PŠM“ u ukrajinské veřejnosti (vy hlavně potřebujete demokratizovat a osvobodit souzi – hlavně nečtěte text asociační dohody), přípravy a vyzbrojení bijců pro případ „nepohody“, logistiku Majdanu… Příprava byla dlouhodobá a scénář kopíroval metodiku „tréninkových“ center pro přípravu barevných „revolucí“ (převratů). A toho se organizítoři majdanu drželi. Krom toho dostávali mediální, politickou, finanční …podporu.

Sugar Ray
Sugar Ray
20. 6. 2014 13:36

bubline ty jsi jak zaseknutá deska , ty to vidíš tak že na JV UK je všechno v pohodě lidi si tak normálně žijou , chodí do práce , na zahrádce si pěstujou okurky a rajčátka , grilovačky , opalovačky akože dovolenkáris , klídek pohoda nic se neděje . V tom ale nepochopitelně z ničeho nic začnou agitovat nějací nezodpovědní války chtivý fanatici co chtěj aby se lidi přidaly na jejich stranu a bojovaly ve válce ? Ty máš dost , protože se chtěj jen tak bez důvodu odtrhnout od Kyjeva – UK , no to má logiku , nikomu… Číst vice »

Seal
Seal
20. 6. 2014 13:45

Gatta napsal Re Seal – už jsem vysvětlil výše. Dobrá, už nepíšu nic kapitálkami – nebudu dávat ani smajlíky. Mohou být špatně pochopeny. OK, správné rozhodnutí, protože situace je díky blízkosti Ukrajiny poněkud vážnější, než jak tomu zatím bylo v podobných konfliktech obvyklé. A tam, kde jde už i o naše zájmy, by tím spíš mělo platit jednoduché pravidlo: Ten, kdo nabízí z nějakého důvodu pouze jednostranné informace nebo přímočarou pravdu(třeba i proto, že uvěřil vlastní propagandě)je nejspíš mameluk, protože s těmi ostatními, kteří furt tak nějak přirozeně tápou a nevědí, v něčím zájmu manipuluje. Šmankote, tenhle princip „inženýrů lidských… Číst vice »

Béda
20. 6. 2014 13:55

pane Seale. „Inženýři“ jsou ti kteří PŘIPRAVILI MAJDAN a REŽÍROVALI TAŽENÍ PROTI TERORISTŮM. Ne ti, kteří zde spekulují o tom, jak to vlastně bylo a snaží se rozplétat spleť kauzality a souvislostí. A „inženýři“ kteří manipulují jsou taky ti, kteří od začátku v mainstreamu zastírali brutalitu na majdanu, podstatu a provedení „demokratické revoluce“ (cítíte tu ironii u každégho slova?) v Kyjevě. A ti, kteří přešli v mainstreamu, který nejvíc ovlivňuje veřejné mínění bez mihnutí oka pobyt Brennera v převleku před tažením na jihovýchod a režiséry z CIA na MV v Kyjevě a taky ti, které nezajímají nevinné oběti, použití zakázané… Číst vice »

Béda
20. 6. 2014 14:00

Pokračřování. A taky ti, co splichtili Asociační dohodu ale veřejnost s ní zapomněli seznámit, taky ti co nalili 5 miliard do příprav Majdanu, ti co cvičili bijce z pravého sektoru. To všechno jsou Inženýři dnešního dění na Ukrajině. Kdybych zašel ještě dál, pak jsou to autoři PNAC a jejich politické loutky, které rozehrávají své vražedné „hry“ v Evropě, kolem Evropy, v Rusku, v okolí Číny… A za tím vším stojí zájmy hlavních „inženýrů“ – ty dávají věci a jednotlivé „projekty“, uvádějí barevné scénáře do pohybu.

Seal
Seal
20. 6. 2014 14:04

Béda napsal pane Seale. „Inženýři“ jsou ti kteří PŘIPRAVILI MAJDAN a REŽÍROVALI TAŽENÍ PROTI TERORISTŮM. Ne ti, kteří zde spekulují o tom, jak to vlastně bylo a snaží se rozplétat spleť kauzality a souvislostí. A „inženýři“ kteří manipulují jsou taky ti, kteří od začátku v mainstreamu zastírali brutalitu na majdanu, podstatu a provedení „demokratické revoluce“ (cítíte tu ironii u každégho slova?) v Kyjevě. A ti, kteří přešli v mainstreamu, který nejvíc ovlivňuje veřejné mínění bez mihnutí oka pobyt Brennera v převleku před tažením na jihovýchod a režiséry z CIA na MV v Kyjevě a taky ti, které nezajímají nevinné oběti,… Číst vice »

merlin
merlin
20. 6. 2014 14:05

seal – Vy jste poslední dobou nějaký naštvaný. Stranit někomu je normální, je to v naší /zvířecí, savčí/ výbavě. A nezlobte se, většina populace netráví hodinu na internetu, aby se dobrala pravdy. používá -li jedna strana demagogické žvásty, těžko si pro mne hrát na spravedlivého a analytika propagandy a té druhé straně něbo stranám to rozmlouvat. Já si navíc myslím, a´t už to dopadne jak chce a dobře jistě ne, že v neprávu byl na počátku západ. nyní to nedokážu při jednotlivých akcích už diferencovat a posuzovat. Schwarzenberg, Kocáb a spol tam neměli co dělat. A zadarmo a bez postranních… Číst vice »

mirror
mirror
20. 6. 2014 14:06

Pravděpodobný scénař Majdanu počítal s rozhodným zásahem milice a berkutu v Kyjevě. Odezvou by byl rozklad olympijských her, například bojkotem závěrečného vystoupení, pokřik na ulicích a interview hloupých sportovců vykutáleným novinářům. Na Rusko by se vylévaly kýble špíny a sraček. Západ by si vychutnával kolaps her. Ať se snažili demokraticko-fašističtí pouliční rváči jak chtěli, tvrdý zásah nepřicházel. Demokraté mlátili berkuťáky řetězy a plameny útočily na hlavy chudáků policajtů a pořád nic. Demokrati a ochránci lidských práv vytáhli poslední trumf z rukávu a nechali odstřelovače střílet na obě znepřátelené strany. Kde má tato hypotéza chybu?

merlin
merlin
20. 6. 2014 14:06

A ještě bych dodala, že mi to nepříjemně připomíná jugošku.

Sugar Ray
Sugar Ray
20. 6. 2014 14:13

Chce někdo uvěřit nějaký „pravdě“ ať je jakákoliv ? Chytat se něčeho za každou cenu ? Jenom pro svůj osobní pocit že je v obraze ?
Cítí se někdo být manipulovanej ?
Kdy budete mít pocit že teď už je to „ono“ v roce 2016 ? 2017 ? ….
To už budete mít dostatek relevatních informací a budete to moci objektivně s křížkem po funuse zhodnotit ?
Já to pořád nechňápu vaše ctihnodnosti . Na co se teda pořád čeká ?
Ještě mi to nikdo nevysvětlil .

lomikel
lomikel
20. 6. 2014 14:18

stranit znamena si vybrat(muzu si vybrat i treti , ctvrtou, nebo xtou stranu, nebo si mohu stranu definovat sam) a zapojit se do zivota, ostatek je v postu ktery jsem zkopirujie: „tohle je zajimavy problem postoje k udalostem, mohu se pokusit stat stranou, pozorovat, komentovat a nechat zivot jit kolem. Tedy pokud jsem dost daleko od epicentra, jsem +- zajisteny ekonimicky atd. Je to takovy (vnejsi) disent informacne/demokratickeho veku, plkaci disent. Takhle se ale, (s) pravdou a laskou :), zadny boj vyhrat neda. Obzvlaste pokud nektere ze stran zneuziva dlohodobe budovene koncepty prava a humanity tim ze je oficialne prosazuje… Číst vice »

Béda
20. 6. 2014 14:32

Já jsem si vybral. A klidně budu „stranit“. Nenechám házet špínu na Rusy, kteří byli již po několikáté (Kosovo, Abcházie, Ukrajina) vtaženi jako druzí do děje pečlivými režiséry „humanitárních“ převratů. A nenechám dělat „teroristy“ z lidí kteří se brání FAŠISTŮM (doslova a do písmene – hajlování premiéra s terminologií „podlidí“ a „vyhlazování“, „demokratů“ s jazykovým zákonem, Pravým sektorem, ikonou Banderovců), nenechám špinit lidi, kteří brání svoji zemi před „humanitární“ krádeží v cizím zájmu kvůli surovinám, nemínit ponechat bez povšimnutí sprosté vraždění a nereflektování diplomatických a kompromisních řešení (všechny nabídky Porošenka a spol. byly v podstatě nekompromisním jednostranným ultimátem, nevstřícným k… Číst vice »

Béda
20. 6. 2014 14:35

A mimochodem, Putin je taky oligarcha -akorát, že se odmítá podřídit NWO diktátu a hledí si ruských zájmů. Patrně humanitě nejvíc vadí, že se nenechá snadno manipulovat anebo koupit.

lomikel
lomikel
20. 6. 2014 14:40

merlin- k te jugoscke.
http://vasevec.parlamentnilisty.cz/srebrenica-je-podle-agenta-cia-baera-vysledkem-politickeho-marketingu
http://www.ebritic.com/?p=213256 vice originalni zdroj

takle se to dela, kopi se vsichni herci a nekteri po predstaveni odejdou. tazke v kontextu diskuse zbyva overit jeslti si Doneck a Luganska plati Usaci ;)

merlin
merlin
20. 6. 2014 15:02

lomikel napsal

merlin- k te jugoscke.
http://vasevec.parlamentnilisty.cz/srebrenica-je-podle-agenta-cia-baera-vysledkem-politickeho-marketingu
http://www.ebritic.com/?p=213256 vice originalni zdroj

takle se to dela, kopi se vsichni herci a nekteri po predstaveni odejdou. tazke v kontextu diskuse zbyva overit jeslti si Doneck a Luganska plati Usaci

nějak z toho nemůžu vyčíst jestli je to agent – placený spolupracovník nebo operativec – zaměstnanec. V prvním případě nejsou informace zajímavé a důvěryhodné, a v druhém případě zkuste hodnotit nikoliv pravdivost výroků, nýbrž proč to říká a proč právě teď. I v nejlepším případě to bude jen pouliční směska polopravd a lží.

Sio
Sio
20. 6. 2014 15:05

Gatta napsal Re lomikel (pokud to mělo být na mě): Ne, nejsem ani moderně „korektní“ ani nestranně nezaujatý. Na článku BL mi jen přišlo komické, že to tam někdo vůbec dává jako fakt k věření když Ukrajinci říkají, že Rusové lžou. A někdo tomu dokonce i věří jako ověřené zprávě. A to v době kdy se umírá. Na druhou stranu jsem opatrný ke všem informacím – často totiž člověk nemůže věřit že se stalo tak jak říkají, ani tomu co vidíte na vlastní oči. Natož na videu. Je přece válka … a v ní je vše dovoleno. Ruská pátá kolona… Číst vice »

Alena
Alena
20. 6. 2014 15:07

Při rozloze Ukrajiny a dlouhých hranicích s Ruskem může být bratrovražedná válka dlouhá.Po pročtení diskuse se nedivím, že pro většinu Čechů je nestravitelná jakákoliv propaganda z jedné a druhé strany a nabádají k racionalitě.. Pro Čechy, kteří klidně nechali rozkrást tuto zemi a teď se v poklidu koukaj na poslední sousto-církevní restituce- vlastenectví už fakt nic neznamená

Seal
Seal
20. 6. 2014 15:07

merlin napsal A ještě bych dodala, že mi to nepříjemně připomíná jugošku. Merlin, tu Jugošku jsem tu přece připomínal už jaksi dřív, stejně jako nějaké další věci, o kterým se teď už konečně píše v mééédiích. A naštvaný určitě nejsem, protože i v případě té Ukrajiny je vidět, že pořád ještě existují lidé, kterým to pořád ještě normálně myslí. A v rámci mé „objektivity“, které se vysmíváte, považuji za hodně optimistické zjištění, že pořád existují lidé, kteří považují za jediné správné tgenhle konflikt zastavit. To samozřejmě není jenom otázka dostupných informací (i když zásadní postoje se snáze zaujímají v situaci,… Číst vice »

lomikel
lomikel
20. 6. 2014 15:16

konflikt by slo zastavit jedna-dve, stacila by rezoluce OSN, voska OSN a demilitarizovany koridor na styky Republik se zbytkem puvodni Ukrajiny. Je to az bych rekl primitivni, ale Kyjev ani Republiky proti OSN nepujdou.

Zajem na tom neni ze strany USA.