Jediný hlas médií rozežírá naši demokracii

Naše oficiální média, ať už tištěná nebo vysílaná, stojí dnes v první linii boje proti demokracii a svobodnému jednání a vyjadřování u nás. Kdo celý tenhle politicko-propagační šik v ČR organizuje a vede, určuje jeho politickou linii pro dobu vzdálenější, kratší, nebo dokonce i pro každý den zvlášť, jak to praktikoval Goebbels, zůstává tajemstvím, ale řekl bych, že ten současný šik se vede víceméně sám sebou. Každý z toho šiku, aniž by byl kýmkoli (třeba šéfredaktorem) podroben význačnějšímu tlaku psát či vysílat tak, a ne jinak, totiž píše tak, jak činí, nejprincipiálněji ze své vlastní vůle, a místy snad dokonce i z vlastního přesvědčení. Díky tomu je pak celý tento mediální celek jednolitější a pevnější, než kdyby byl ovládán a dirigován cizí vůlí shora dolů, např. vůlí nadřízeného, třeba šéfredaktora, vydavatele atd. Úsloví, bude-li každý z nás z křemene, je celý národ z kvádrů, pak jako ulité platí i pro sevřenost tohoto mediálního šiku

Logicky ze shora načrtnutého vyvstává ovšem otázka tak palčivá, až samočinně otvírá ústa. Ale propánakrále, jak se mohlo stát, že všichni v tom šiku uvažují stejně – a tím pádem pak píší a mluví také stejně? Tedy že všichni vysílají a píší, že ďábel sídlí v Moskvě a anděl ve Washingtonu, že Putin je belzebub a Obama duch svatý, když ve veřejnosti je těch názorů nejširší paleta a spíš převažují ty opačné, než ty, které hlásají média.

Dvířka do této tajemné komnaty pootevřel až německý novinář Udo Ulfkotte ve své knize Koupení žurnalisté, která vyšla v Německu na podzim r. 2014. Novináři v Německu píší a vysílají stejně proto, prozrazuje Ulfkotte, protože si všechny, kteří v žurnalistice něco znamenají a mají jméno, koupila americká výzvědná služba CIA. Sám Ulfkotte, coby novinář deníku Frankfurter Allgemeine Zeitung, patřil do okruhu těchto Američany koupených žurnalistů, a proto techniky jejich nákupu, jak je CIA provádí, důvěrně zná. A popsal je i ve svém interview pro magazín Oriental Review. Vyplývá z něj, že CIA si německé žurnalisty nekupuje penězi, ale dary. On sám byl např. obdarován zlatými hodinkami a kompletní soupravou pro potápění, dlouhou řadou bezplatných ubytování v pětihvězdičkových hotelech na různých místech zeměkoule, bezplatnými zájezdy do USA atd. atd. Udal, že zná několik německých žurnalistů, kteří si z těchto benefitů pořídili v cizině haciendy pro letní i zimní dovolenou. Současně však uvádí, že ještě důležitější než dary je skutečnost, že velebením USA a NATO se vám dostává podpory, uznání a poct. Pokud nevelebíte, kariéra se vám rozplyne jak obláček kouře, a jste rád, že můžete třídit poštu pro vydavatele. Představte si, říká v interview dále, že stále létáte do USA a nikdy nezaplatíte ani cent. Že si vás k interview zve kupa amerických politiků, vyjadřují vám úctu a zájem – a tu jednoho dne pocítíte, jak se dostáváte do magnetického pole moci. A hned poté vás zalehne touha udržet se uvnitř toho pole co nejdéle. Každý touží být celebritou, ale stačí nevyhovující věta, úkrok mimo žádaný směr, a s vaší kariérou je konec.

Tolik tedy Udo Ulfkotte ke koupeným žurnalistům v Německu a současně i k zodpovězení otázky, jak je možné, že všichni tamní novináři píší stejně. Všichni stejně kritizují Rusko a Putina, a všichni stejně oslavují Spojené státy a Obamu. Takže je to PŘESNĚ JAKO U NÁS chce se vám vykřiknout, když se tohle dovídáte, a další myšlenkou, která na tu první logicky hned návazuje, je ta, že nejpravděpodobněji něco z toho, ne-li dokonce všechno, co Ulfkotte píše o novinářích v Německu, platí i o novinářích v Česku. Proč by totiž CIA nabízela dlaň s dolary jen Němcům, když i ona jistě zná Bismarckův výrok, že kdo ovládá Čechy, ovládá Evropu? A kromě toho, vždyť už jen ta shodnost, že se jak v Německu, tak i u nás píše podle jediného mustru – Rusko zlo, USA dobro – a na žádný jiný názor nenarazíte, kdybyste si oči vykoukali a prodejnu novin vykoupili, dokazuje, že CIA rozdává dolárky za přízeň k USA a nenávist k Rusku i u nás. Že si i naši mainstreamoví novináři nejspíš užívají podobných benefitů (a pak jsou za ně správným způsobem vděčni), kterých si užíval Ulfkotte, než mu svědomí řeklo DOST. Vždyť jen čirou náhodou se vám např. k sluchu dostane, že redaktor Dolanský z ČT absolvoval nedávno školení v BBC, a když se kouknete na jeho profil na Wikipedii, dozvíte se, že v letech 1992 ař 1998 studoval na Methacton High School v Pensylvánii, a v letech 2003 až 2004 na University of Westminster v Londýně. Možná si opravdu tohle všechno platil ze své kapsy, ale červíček pochybností už ve vás po Ulfkottově odhalení vrtá, toho se nezbavíte, a jistě mi jej jako přirozený promine i pak Dolanský. Protože to podezření, možná oprávněné a možná i neoprávněné, neplatí jen pro něj, ale snad ještě víc pro ty z nejvýše postavených zpravodajských redaktorů jak ČT tak i tisku, o kterých se (s výjimkou Michala Kubaly), na internetu kromě deseti až patnácti řádků povšechné informace nedovíte prakticky vůbec nic. Proč tahle skoupost? Jaký je pro ni důvod? Když se o každé hvězdičce na internetu dozvíte i kdy začala chodit?

Nejčerstvější a nejvýmluvnější důkaz o žulové jednotě našeho žurnalistického mainstreamu a o naprosto identických mozcích všech jeho příslušníků, přinesl ovšem až hysterický pokřik, který média strhla kolem pietního aktu u památníků padlých rudoarmějců na brněnském Centrálním hřbitově, kterého se vedle ruských motorkářů zúčastnil i jihomoravský hejtman Michal Hašek. A ještě k téhle hrůze navíc – jen si to představte – se s nimi nechal i vyfotografovat. Jako kdyby spáchal ten nejúděsnější zločin v celé historii národa na něj zaútočily stovky a možná i tisíce hlasů všech našich oficiálních médií, a nenašel se ani jediný, který by řekl to, co si v tu chvíli převážně myslel národ: NO A CO? Vždyť ti Rusové se přišli poklonit svým padlým, kteří nás Čechy zachránili od nacistického otroctví a smrti, a hejtman Hašek tam byl za všechny ty miliony svých zachráněných krajanů. Takže tam těch českých politiků mělo být mnohem víc, a kdyby spravedlnost a vděčnost na tomto světě skutečně vládla, možná jich tam měl být plný hřbitov.

Demokracie znamená mnohost názorů a ne tedy jen názor jediný, což by pochopitelně – a dokonce snad v prvé řadě – mělo platit i pro média. Takže jejich dnešní jediný hlas, který v nich vládne – je jejich nejstrašlivější obžalobou. Ničí totiž svobodné myšlení lidí, dělá z nich hlupáky, a nemíří jinam, než od demokracie k fašizmu. Není-li ovšem už sám o sobě fašismem.

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
75 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Béda
11. 5. 2016 9:44

Z kolaborátních médií: http://www.novinky.cz/ekonomika/403129-analyza-radi-cechum-s-uprchliky-usetrite-s-prehledem-lze-prijmout-80-tisic-migrantu.html

Analýza brokerské společnosti Cyrrus uvádí, že ekonomika České republiky by se bez problémů vypořádala s příchodem 50 000 až 80 000 imigrantů. Informovali o tom ve středu analytici společnosti. Podle nich by ČR měla podpořit řízenou migraci, která by postupně pomohla zaplnit volná pracovní místa. Stát by navíc mohl přijetím uprchlíků ušetřit na výdajích souvisejících se stárnutím populace až 90 miliard….

fajt
11. 5. 2016 10:02

comment image?oh=13ebfcdda11faf9aeb0e5d2b5788e522&oe=57AAABF0

fajt
11. 5. 2016 11:45

hudryper napsal

A nyní jsem zvědav,jak se s následujícími zprávami popasují naše demokratůrní sdělovadla :

http://cz.sputniknews.com/politika/20160511/3011107/europarlament-turecko-bezvizovy-rezim.html

http://www.hlavnespravy.sk/bavorsky-premier-oznamil-vitazstvo-nad-merkelovou-koniec-politiky-otvorenych-hranic/779434

absolutně nijak, psychopati u lizu a medií neznají stud ani objektivní stav věci. ..)

Gatta
Gatta
11. 5. 2016 12:41

„Demokracie znamená mnohost názorů …“.

Po přečtení Napoleonova životopisu jsem pochopil, že „Demokracie je hlavně o změně přístupu k majetku“.
Tedy že ty přístupy ke zdrojům a majetku nejsou už dědičné a omezeny na již dané vrstvy, ale že jsou přístupné všem – tedy podle jejich schopností si ty zdroje přisvojit nebo si z nich urvat.
Pokud se tuhle „pranice“ o majetky podaří udrže v civilizované a zákonné kultivovanosti a v míru, tak se tomu říká „demokracie“. Pokud dojde i na zbraně tak se tomu říká „občanská válka“.

lomikel
lomikel
11. 5. 2016 12:54

Gatta – o napoleonovi ctu rad, je to prototip vudce hybatele dejin ktery surfuje na vlne prilezitosti a smeruje spolecnost(prkno) dle sve vule a s ohledem na vlny.

Dekujeme mu za mnohe, mozna i vice nez by sam chtel, revolucni idee prezili diky jemu – dal jim cas na zvnitreni a export.

Tyhle chutne divciny to chapou :)
https://www.youtube.com/watch?v=gw4p96AHcfw

Béda
11. 5. 2016 13:10

http://www.hlavnespravy.sk/predseda-europskeho-parlamentu-zastavil-prijatie-bezvizoveho-styku-pre-turkov/779718 Podľa predsedu Európskeho parlamentu Martina Schulza nedôjde k realizácii plánovaného oslobodenia Turecka od vízovej povinnosti, pretože nestihne splniť dve základné kritériá….požiadavky reformy tureckej protiteroristickej legislatívy a zmeny v ochrane osobných údajov. “Mojou úlohou je posúdiť, či sú splnené zákonné požiadavky na prerokovanie v parlamente. Môj výsledok je, že nie sú splnené,” skonštatoval Schulz. V priebehu dňa sa stretne s tureckým ministrom pre európske záležitosti na prerokovanie situácie a či bude možné plán presunúť prípadne na október. Schulz neverí, že Erdogan teraz začne púšťať množstvo utečencov do EÚ. Je tu podľa neho komplexná dohoda medzi oboma stranami, ktorú už nemožno… Číst vice »

lomikel
lomikel
11. 5. 2016 13:17

https://www.youtube.com/watch?v=IYgDvkrife8
humorne

btw. me napadlo, ze je velke stesti kdyz je revoluce vcas prevzata/presmerovana/transformovana a dojde ke stabilizaci nejakeho noveho regime aby lide zase mohli chvili zit …

Martin (už bez taky m)
11. 5. 2016 15:06

Díky autorovi za pěkný a pravdivý článek. Jen ta situace je ještě horší pane Mane – média „hlavního proudu“ ( česky= žumpy) změněná v pouhé nástroje propagandy korporací dávno slouží nejen ničení lidskosti, ale i národa a země, společnosti… Ti jejich pracovníci, kteří nedělají co mají či se zpronevěřili cti a snaze o pravdu jako by už dnes měli ruce od krve- ne od inkoustu svých laserových tiskáren – ale od krve! A každý den by měli na hruď dostávat povinně metály“za zababělost“, „za pohodlnost“, „za sprostotu bez kouska cti“…- a pak bych je poslal v těch honosných žaketech s… Číst vice »

Gatta
Gatta
11. 5. 2016 15:16

Re Martin:

„Dem-okrást-i-je“ – velmi výstižné!

Béda
11. 5. 2016 15:56

Béda napsal Saker: http://www.eurasia24.cz/medial/673-stoji-cia-za-dehonestacni-kampani-proti-putinovi Co o tom říká Saker: „… Nedávno vyšlo najevo, že CIA působila v Německu. Myslíte si, že by mohla své aktivity rozvíjet také v jiných státech? Jsem o tom přesvědčen. Podstatou dnešních médií je zkorumpovat novináře. Jak prohlásil francouzský filozof Alain Soral (nebo také zde – pozn. Geo): „Novinář je buď nezaměstnaný, nebo prodejná prostitutka“. Samozřejmě, že existují výjimky, ale ve většině případů to platí. Tím nechci říct, že by z toho většina novinářů záměrně profitovala. Na západě se to děje velmi rafinovaně, vše je předem promyšleno. Stanoví se, které názory projdou redakční kontrolou a které… Číst vice »

Sio
Sio
11. 5. 2016 17:25

hudryper napsal

A nyní jsem zvědav,jak se s následujícími zprávami popasují naše demokratůrní sdělovadla :

http://cz.sputniknews.com/politika/20160511/3011107/europarlament-turecko-bezvizovy-rezim.html

http://www.hlavnespravy.sk/bavorsky-premier-oznamil-vitazstvo-nad-merkelovou-koniec-politiky-otvorenych-hranic/779434

No, já bych řekl, že pokud mohou uzavírat hranice Němci, tak my můžeme také.

Sio
Sio
11. 5. 2016 17:47

Irena napsal

http://politikus.ru/articles/76075-chehi-napisali-pismo-rossiyskomu-narodu.html

S vašimi komentáři pod tím článkem ohledně Zemana absolutně nesouhlasím.

Irena
11. 5. 2016 18:13

Sio napsal S vašimi komentáři pod tím článkem ohledně Zemana absolutně nesouhlasím. To je váš problém. Pokud si dobře pamatuji, tak do NATO jsme vlezli právě když byli u moci sociální demokrati, či ne? Miloš Zeman – předseda vlády České republiky (22. 7. 1998 – 12. 7. 2002) životopis http://www.vlada.cz/cz/clenove-vlady/historie-minulych-vlad/prehled-vlad-cr/1993-2007-cr/milos-zeman/prehled-ministru-24634/ Česká republika a NATO Česká republika spolu s Polskem a Maďarskem jako první země bývalého Východního bloku vstoupila 12. března 1999 do NATO. Ministr zahraničí Jan Kavan předal v americkém Independence v Missouri ratifikační listinu americké ministryni Madeleine Albrightové. https://cs.wikipedia.org/wiki/Severoatlantick%C3%A1_aliance#.C4.8Cesk.C3.A1_republika_a_NATO Ale můžu vás uklidnit. Volila jsem ho, protože jiná alternativa… Číst vice »

peter.
11. 5. 2016 18:19

Sio napsal S vašimi komentáři pod tím článkem ohledně Zemana absolutně nesouhlasím. Ja s nimi súhlasím s výhradami. Myslím,že prezidenta Zemana je potrebné hodnotiť z pohľadu funkcie ktorú aktuálne vykonáva.Je to funkcia do ktorej bol zvolený priamou voľbou,nezávisle na príslušnosti k nejakej politickej strane.Jeho vystupovanie na vonok v tejto funkcii je dôstojné a vo väčšine Čechov vzbudzuje oprávnenú hrdosť.Napokon je už vo veku,kedy si môže dovoliť vystupovať v súlade so svojim presvedčením a prevládajúcou verejnou mienkou.Nemusí sa už pchať do zadku nikomu. Ako politik v straníckom záprahu,mohol vzbudzovať pocity,ktoré p.Irena uviedla vo svojich komentoch,aj keď neviem o tom,že by sa… Číst vice »

Irena
11. 5. 2016 18:32

peter. napsal
ČESKEJ(?!) socialistickej republiky.

Peter omlouvám se, ujelo mi to, už jste od nás moc dlouho odloučení. To je samozřejmě moje chyba. Mám si to po sobě číst.

peter.
11. 5. 2016 18:33

Irena napsal
Peter omlouvám se, ujelo mi to, už jste od nás moc dlouho odloučení. To je samozřejmě moje chyba. Mám si to po sobě číst.

v pohode.

peter.
11. 5. 2016 20:26

Tentokrát to americkým buzerantom ešte nevyšlo a ich zástupca už z boja o prezidentské kreslo v USA odstúpil.Ale musia mať už veľký vplyv,keď keď sa pokúsili dostať svojho človeka na najvyšší post.
http://www.casopis-sifra.cz/pote-co-vlivny-bloger-odhalil-homosexualni-radovanky-znameho-politika-zahadne-zemrel/

peter.
11. 5. 2016 20:32

Nepochopím,ako môže inteligentný Lasica žiť s takouto 3,14čou.
http://www.extraplus.sk/clanok/herecka-bez-javiska

Sio
Sio
11. 5. 2016 22:48

Irena napsal To je váš problém. Pokud si dobře pamatuji, tak do NATO jsme vlezli právě když byli u moci sociální demokrati, či ne? Miloš Zeman – předseda vlády České republiky (22. 7. 1998 – 12. 7. 2002) životopis http://www.vlada.cz/cz/clenove-vlady/historie-minulych-vlad/prehled-vlad-cr/1993-2007-cr/milos-zeman/prehled-ministru-24634/ Česká republika a NATO Česká republika spolu s Polskem a Maďarskem jako první země bývalého Východního bloku vstoupila 12. března 1999 do NATO. Ministr zahraničí Jan Kavan předal v americkém Independence v Missouri ratifikační listinu americké ministryni Madeleine Albrightové. https://cs.wikipedia.org/wiki/Severoatlantick%C3%A1_aliance#.C4.8Cesk.C3.A1_republika_a_NATO Ale můžu vás uklidnit. Volila jsem ho, protože jiná alternativa nebyla. To ovšem neznamená, že si o něm nemyslím své.… Číst vice »

Irena
12. 5. 2016 5:14

Sio napsal U politika tolik nezáleží, jestli mává levým nebo pravým praporkem. Jde o to, jak tam naznačil jeden z diskutujících, zda pracuje pro Česko. A ukažte mi jiného vyznamného politika, který to opravdu dělá. I Rusové se dnes nepřiklánějí k názoru, že je potřeba někoho osvobozovat. Jde jim o to, zda jejich politici pracují pro Rusko. A to také Putin dělá. Nedělejme si iluze, že by nás Putin neobětoval škrtem pera, kdyby nebylo zbytí a pro Rusko by to bylo OK. Z toho důvodu mám pocit, že vaše vyjádření bylo poněkud zbytečně dohonestující. Navíc Zeman neřídí jadernou velmoc. Proto… Číst vice »

peter.
12. 5. 2016 5:31

Sio napsal
I Rusové se dnes nepřiklánějí k názoru, že je potřeba někoho osvobozovat. Jde jim o to, zda jejich politici pracují pro Rusko.

S týmto dokážem súhlasiť.História Rusov opakovane presviedča,že za svoju pomoc slovanským národom nemôžu očakávať žiadnu vďaku.Písal o tom už F.M.Dostojevskij v 19-tom storočí.Bol to múdry človek – vizionár.Jeho dielo je aktuálne aj dnes.
http://www.chelemendik.sk/Fiodor_Michajlovic_Dostojevskij_Prorocke_slova_o_Slovanoch_538077866.html

fajt
12. 5. 2016 6:17

comment image?oh=08332f14818e44f9ba9f3536aeb16a0a&oe=57E788DE

Gatta
Gatta
12. 5. 2016 8:05

Není vše jak se zdá. Někdy je třeba se podívat zblízka, někdy s s odstupem:

http://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=politics__.jpg

Admirál
Admirál
12. 5. 2016 8:13

Doporučuji přečíst – http://www.zvedavec.org/komentare/2016/05/6885-kontra-propaganda-v-ruskem-stylu.htm – to je naprosto přesné. Jak jednoduché!

Každá propaganda, aby byla co k čemu, musí obsahovat příměs pravdy a logiky. To se ale té propagandě pravdyalásky zoufale nedostává.

Naši propagandisti se dostali na úroveň propagandistů pozdního socializmu z nějakého 85. roku, tedy lépe řečeno jejich úrovně v té disciplíně ani nedosáhli. Bylo by to směšné, kdyby to nebylo k pláči.

Proto je také jejich propaganda ta zoufale neúčinná.

Admirál
Admirál
12. 5. 2016 8:33

lomikel napsal tohle me pobavilo http://www.expres.cz/organizator-je-prase-zuri-lide-na-havluv-festival-pozval-jakese-kapely-nebudou-hrat-gma-/zpravy.aspx?c=A160511_144127_dx-zpravy_pali Já ráno cestou do práce poslouchal Radiožurnál a tam to kometovali. Byla tam ukázka – organizátor v záznamu zve rozverně Jakeše na festival, ten mu odpovídá otázkou, „O čem že to je“ – z odpovědi je znát, že je starý pán už značně z formy a že prý přijede. A jako reakce – prý že Pastic People a jiní na to konto nepřijedou. To se mi snad zdá. Po skoro 30 letech, Jakeš starej páprda bez jakéhokoli byť symbolického vlivu, který jim ve své době opozičníkům měřeno dnešními měřítky (koukněme se okolo sebe) ani… Číst vice »

fajt
12. 5. 2016 8:36

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Tesim-se-az-Zeman-s-Ovcackem-budou-v-prdeli-Havel-nebyl-zadny-ozrala-sdelil-PL-herec-Oldrich-Navratil-435120 – komedianti tvrdí muziku, další generace opičáka bude plně pod vlivem neoconského sirnatého oparu historie, která miluje šmejdy a požírá hlupáky s pravdou ( hlupáci proto, že se neumí – a ještě hůře – nechtěji bránit). ..)

Irena
12. 5. 2016 8:42

Admirál napsal

Doporučuji přečíst – http://www.zvedavec.org/komentare/2016/05/6885-kontra-propaganda-v-ruskem-stylu.htm – to je naprosto přesné. Jak jednoduché!

Každá propaganda, aby byla co k čemu, musí obsahovat příměs pravdy a logiky. To se ale té propagandě pravdyalásky zoufale nedostává.

Naši propagandisti se dostali na úroveň propagandistů pozdního socializmu z nějakého 85. roku, tedy lépe řečeno jejich úrovně v té disciplíně ani nedosáhli. Bylo by to směšné, kdyby to nebylo k pláči.

Proto je také jejich propaganda ta zoufale neúčinná.

Problém je, že tam zvou i jednoho českého šaška, jenom si nepamatuji, jak se ten idiot s motýlkem jmenuje. Ten tam z nás také dělá blby.

peter.
12. 5. 2016 8:44

fajt napsal

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Tesim-se-az-Zeman-s-Ovcackem-budou-v-prdeli-Havel-nebyl-zadny-ozrala-sdelil-PL-herec-Oldrich-Navratil-435120 – komedianti tvrdí muziku, další generace opičáka bude plně pod vlivem neoconského sirnatéhooparu historie, která miluje šmejdy a požírá hlupáky s pravdou ( hlupáci proto, že se neumí – a ještě hůře – nechtěji bránit). ..)

No.Ak takíto „havloidi“ niekoho nenávidia,tak pre mňa z toho vyplýva,že ten nimi nenávidený,bude najskôr slušný človek.

fajt
12. 5. 2016 8:59

peter. napsal
No.Ak takíto „havloidi“ niekoho nenávidia,tak pre mňa z toho vyplýva,že ten nimi nenávidený,bude najskôr slušný človek.

možná jenom menší zlo, přitom spousta ( i zlých ) kompromisů a v podstatě stále plovoucí v jednom směru, i když s packou namířenou proti proudu – ale jsem už dost starej na to, abych od kohokoliv čekal na nějaké zázraky, neotřelé projevy lidskosti a civilizační důstojnosti … takže i slušnej může být. ..)

Admirál
Admirál
12. 5. 2016 9:02

Irena napsal
Problém je, že tam zvou i jednoho českého šaška, jenom si nepamatuji, jak se ten idiot s motýlkem jmenuje. Ten tam z nás také dělá blby.

Jestliže je jeho přání dělat kašpara v Rusku, je to jeho volba.

A bylo by také velmi smutné, pokud by jsme my, tedy Česká republika, velmoc protiruské propagandy, neměli v této prestižní soutěži „O největšího blba na vlnách ruských médií“ svého zástupce.

Irena
12. 5. 2016 9:24

Admirál napsal
Jestliže je jeho přání dělat kašpara v Rusku, je to jeho volba.

A bylo by také velmi smutné, pokud by jsme my, tedy Česká republika, velmoc protiruské propagandy, neměli v této prestižní soutěži „O největšího blba na vlnách ruských médií“ svého zástupce.

Tady je k vidění – jmenuje se Jiří Just ten…
2:56:55, ale neposlouchala jsem, co zrovna tady mele.
Ten motýlek a ta věc na uchu… Gejropa hadr.

Irena
12. 5. 2016 10:03

Bože já tam nedala odkaz a ještě i ten čas je špatně, jde to se mnou z kopce
https://www.youtube.com/watch?v=CFZ2FdQOKKo
1:37:48

peter.
12. 5. 2016 10:27

Irena napsal
Tady je k vidění – jmenuje se Jiří Just ten…

Mňa skôr vytáča ten mamrd Kovtun s bliznou miesto hlavy.Len zriedka možno stretnúť odpornejší zjav a Solovjevovi sa čudujem,že ho neustále pozýva a dáva mu zarobiť si celkom slušné peniaze.Čo sa toho druhého…oné…Justa týka,tak ten u Solovieva tiež parazituje dosť často a ja som len rád,že to nie je Slovák.Čím nechcem povedať,že u nás nemáme podobné a možno aj horšie typy rusofóbov. Šebej,Gál,Bútora,Vašáryová a neprekonateľný dobrosráč Kiska.

Sio
Sio
12. 5. 2016 10:47

Irena napsal
Irena

Nemám zapotřebí si nikoho idealizovat. Jen za Zemanova premiérování česká ekonomika šlapala, pak už to šlo za Grosse zu grunt a Paroubek to poněkud vyspravil. O dalších vládách ani nemluvě. Prostě měl výsledky. Zajímavé, ten váš příměr o „sr.. do vlastního hnízda“ jsem chtěl přesně použít pro ten váš diskusní příspěvek na ruském webu.
Takže – pokud si chcete před Rusy sr.. do vlastního hnízda, prosím. Mi se to ovšem nelíbí a na této pozici stojím ať už to dělá Čulík nebo někdo jiný.

Sio
Sio
12. 5. 2016 10:54

peter. napsal
S týmto dokážem súhlasiť.História Rusov opakovane presviedča,že za svoju pomoc slovanským národom nemôžu očakávať žiadnu vďaku.Písal o tom už F.M.Dostojevskij v 19-tom storočí.Bol to múdry človek – vizionár.Jeho dielo je aktuálne aj dnes.
http://www.chelemendik.sk/Fiodor_Michajlovic_Dostojevskij_Prorocke_slova_o_Slovanoch_538077866.html

Zajímavé. Pro naše posthadrákové vlády rozhodně pravdivé.

Irena
12. 5. 2016 10:59

Sio napsal
Mi se to ovšem nelíbí a na této pozici stojím ať už to dělá Čulík nebo někdo jiný.

Ano? A kde konkrétně jsem se toho dopustila? Snad tím, že by pravda měla zvítězit, nebo že by se Češi měli stydět, jaké z nich udělali hlupáky, když jim před nos strčili pár blýskavých autíček a potom jim z kapes povybírali, co v nich bylo? V podstatě tady udělali to co na Ukrajině, pouze v soft verzi.

Sio
Sio
12. 5. 2016 11:02

fajt napsal

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Tesim-se-az-Zeman-s-Ovcackem-budou-v-prdeli-Havel-nebyl-zadny-ozrala-sdelil-PL-herec-Oldrich-Navratil-435120 – komedianti tvrdí muziku, další generace opičáka bude plně pod vlivem neoconského sirnatéhooparu historie, která miluje šmejdy a požírá hlupáky s pravdou ( hlupáci proto, že se neumí – a ještě hůře – nechtěji bránit). ..)

Role budou. A prachy taky. Stačí říct na správném místě tu „správnou“ věc a jsi pro ně „náš“, viď, Oldo?