Domů » Demokratické Maroko aneb Ráj na oko

Demokratické Maroko aneb Ráj na oko

by Stan
48 komentáře

Právě dnes byly v televizi nějaké záběry z Maroka. Bylo to v poušti. Široko daleko samý písek, písek a zase písek. A v té záplavě písku byla studna, tedy jen otvor v zemi, ze kterého několik beduínů tahalo ručně pomocí provazů a konví vodu, kterou vylévali do nějakého primitivního napajedla. Vedle trpělivě stál houf neosedlaných velbloudů a z okolí se radostně sbíhaly kozy.

Diváky této scény možná napadly tyto myšlenky: U nás je zeleně, že nevíme, co s ní, a přitom „umíráme“ hlady (pomocí podvýživy z nevýživných potravin). Máme zemědělskou půdu, kterou jsme připravili o humus, „obohatili“ jedy, zbavili zeleně a pomocí zástavby a opakovaného pěstování řepky a kukuřice (na bioplyn) ji přeměňujeme na měsíční krajinu.

Někoho možná napadne, že kdyby si ti domorodci pořídili sluneční elektrárnu a čerpadlo, že by mohli bez práce vypumpovat ze země více vody, a třeba i přeměnit okolí té studně v krásnou oázu. Mnohé jistě i napadne, že by bylo vhodné těm beduínům poslat humanitární pomoc. Určitě nemají ani školu a tím jsou znevýhodněni ohledně pracovních příležitostí na trhu práce.

Abychom uvedli věci na pravou míru, výše uvedené či podobné myšlenky napadají jenom idioty. Již v Bibli (Genesis) se dočítáme, že Adam a Eva byli v ráji a blahobytu velice nespokojení, a proto dali přednost životu v pekle, které dnes honosně nazýváme svobodou a demokracií.

V našich zemědělsky příhodných podmínkách nemůžeme nikdy žít šťastně, dokud je nepřeměníme na podmínky pouštní, a dokud se nestaneme primitivními nomády (bezdomovci). Všichni, kteří takovému procesu desertifikace brání, jsou nepřáteli pokroku, štěstí a blahobytu lidstva.

Pokud by si ti beduíni pořídili sluneční elektrárnu a čerpadlo, začaly by se u nich dít strašné věci. Především by přišli o krásnou a smysluplnou tělesnou práci na slunci a čerstvém vzduchu. Nakonec by si museli tento relax draze kupovat u nadnárodního prodejce zahradního nářadí a techniky „Horského pole“ (Mountfield).

Pokud by z podzemí třeba vypumpovali „krev země“ (ropu), podepsali by tím pro sebe i své životní teritorium rozsudek smrti. Pokud by vytvořili zelenou oázu plnou květů, tak by jim ji zabral turistický průmysl.

Nejhůře by dopadli pomocí naší lidumilné humanitární pomoci. Napřed bychom k nim poslali Coca-colu, pak Ježíše, alkohol, fotbalová trička a trenýrky, pohlavní choroby, násilí, zvrhlost a nakonec mírovou pomoc s plochou dráhou letu. Jistě by se tam zase objevili ti škaredí teroristé, proti kterým bychom zase museli bojovat, aby naše ekonomika nijak nezaostávala.

Měli bychom si zamést před vlastním prahem, vyhrnout si rukávy, nelitovat sebe ani druhé, a pustit se s vší vervou do definitivní devastace země, ve které jako občané žijeme. Stejně již dávno není naše. A my vůbec nejsme svoji. Patříme kdekomu a kdečemu, jenom nepatříme sobě.

A nemá již žádný význam, abychom k sobě přicházeli. Sebemenší takový pokus je mučením sebe, které všichni psychologové odmítají, a také je provázen hrůzou a bolestí, která z toho usebrání pocházejí. A také strašnou nevolí pocházející našeho demokratického prostředí, neboť bychom se začali vymykat z jeho přepečlivého vlivu. Nic odpornějšího a hloupějšího by nás přece v naší hlouposti nemohlo nikdy napadnout.

A ti, kteří tu spoušť přežijí, budou opět šťastně žít na poušti, kam vždy utíkali poustevníci, mudrcové a řeholníci. A příště si musí dát již pozor. Jakmile se někdo z nich začne blbě na něco ptát, jako proč a jak, ihned je nutné mu rozbít hlavu sekeromlatem.

Je zřejmé, že strom života v ráji nebyl pro Adama a Evu tak zajímavý jako strom vědění dobrého a zlého. Prostě řečeno, pohlavní rozdělení člověka (nenávist a láska) se již tenkrát ukázalo jako zcela neuspokojivé a špatné. Bohu se ten tvůrčí porod nijak nepovedl. Dodnes se o tom přesvědčujeme, ale bezvýsledně. Není žádného divu, když naši bibličtí prarodiče byli již dementní a debilní, takže jací jiní, než degenerovaní, by mohli být jejich potomci po tolika generacích?

Může se vám také líbit

48 komentáře

Bety 30. 1. 2015 - 18:51

Starý doktor • 30. Leden 2015

http://svobodnenoviny.eu/norsky-system-odebirani-deti-je-vynosny-kseft-posudte-sami/
V reakcích našich různých politiků ten fakt , že se na odebírání dětí v Norsku pakují soukromé firmy jaksi nefiguruje. nedávno jsem četla např. prohlášení Klause mladšího, který se tomu také elegantně vyhnul. Zřejmě by to na voliče nepůsobilo dobře. Stát ten jo, ten se kritizovat může, ale to, že když jde o zisk, jdou akciovky přes mrtvoly a stát používají jako dojnou krávu, to se raději pomine. Čtenáři a posluchači pak mohou dojít k názoru, že když se ten stát neumí dobře starat, je třeba to celé předat do „zodpovědných a spolehlivých“ rukou , což jsou samozřejmě ty podnikatelské. A je vymalováno.

Irena 30. 1. 2015 - 18:24

Starý doktor napsal

http://svobodnenoviny.eu/norsky-system-odebirani-deti-je-vynosny-kseft-posudte-sami/

Nedávno jsem narazila v jednom ruském článku na to, že si to západ vypije i za žirafu Mariuse, což mě zaujalo, tak jsem se podívala po internetu, co že je tím míněno. V dánské ZOO utratili žirafáka Mariuse jenom proto, že mu nenašli druhou žirafu do páru, přičemž to udělali veřejně. Přišlo se na to podívat spousta lidí i s dětmi, a aby to stálo za to, tak tu žirafu potom také hned vyvrhli, uřízli jí hlavu, kopyta a tak… Asi aby se děti nenudili. Tolik k humánnímu Západu.

http://www.rg.ru/2014/02/11/giraf-site.html

Stalo se to asi před rokem. Já nevím, třeba jste to někde ve zprávách tehdy slyšeli, pro mě to byla novinka.

J. W. 30. 1. 2015 - 16:18

Líbezný pane Kropáči, je nesporné, že to, co občané považují za život, život vůbec není, ale pouze projekce do mrtvého dvourozměrného prostoru, kde si chtějí udělat rituální pomník. Někde v hloubi duše tuší, že nežijí a neexistují, a místo aby je to uklidnilo, tak se tím pomníkem chtějí realizovat, přesvědčit se, že to, co není pravdou je pravda. A tím vzniká demence a demokrace (fuj ty čerte, zase to hnusné a odporné slovo, které nám už 25 let mlátí tisíckrát denně vo hubu, jako předtím zas…“socializmus“, a které nahradilo starý výraz „vašismus“- přičemž „v“ je nutno čísti německy). Jo, a slovo „občan“ vzniklo jistojistotně od slova „ob-yčejný“ a „čan“ (což mislím, nikoliv myslím, znamená „číňaň“, ne?)

Kropac 30. 1. 2015 - 15:48

J. W. napsal

Pane Kropáč, v tom nesouhlasím – „žít a nechat žít“, neboť to nelze, protože právě tím vzniká zas… ta demokracie (fuj, to je ale sprosté slovo!!!). Vědecký negativizmus správně praví, že „nežít a nechat nežít“. Jinak jste/jsme hlasoval/i, jak psáno v Písmu: Na počátku bylo….. (Ale jak víme, ten počátek, to už bylo strašně a strašně pozdě, už to bylo v hajz…). Jakákoliv volba je nevolba. Svobodný nemá, co by volil, jen otrok je stavěn před volbu, tak to praví VN.

Máte nepochybně vztah ke karavanám. Před pěti lety to byla Himaláj karavana z kraje Boro v Nepálu. Jak aplikovat na takové karavany, zajisté správné pojmy negativizmu, „nežít a nechat nežít“? Proč se takoví lidé v karavanách tolik hlomejždí a namáhají?
Pokud nejde vůbec o karavany, ale o přesvědčování globálních občanů, aby pohyb svého těla a zájmů nesvěřovali robotům, varování před virtuální realitou a inteligencí. Jinak, protože slovo nelze učinit tělem, by bylo nadmíru žádoucí zabít slova. V zájmu naší ochrany před námi samými.

fajt 30. 1. 2015 - 9:04

mirror napsal

Zapomněl jsem napsat:
Svým dětem tvrdím, že nikdo jim nikdy nic zadarmo v životě nedá vyjma jejich rodičů.

koles svym potomkum rekl, ze jeho, jako predchozi generace tragicky selhaly a kdyby to bral ciste rozumem a ne pudem a nebyl z nej zkurvene egoisticky sobec, tak si je nikdy neporizoval – a s timto jeho nazorem at se divaji na svou dalsi budoucnost a at jim nic neni cizi a zakazane a spolehaji vice na pudy nez na rozum, ktery ma tendenci je vzdycky zradit. ..)

fajt 30. 1. 2015 - 8:57

mirror napsal

Slyšel jsem, že nějaký policista, když si u něj stěžuje občan s průměrnou inteligencí na nárůst zločinnosti a to, že zrovna on je její obětí, se opatrně zeptá, koho naštvaný a podvedený občan volil? Svým dětem tvrdím, že nikdo jim nikdy nic zadarmo v životě nedá. Tady se hodí zaprovokovat, že bych měl ještě dodat, že zadarmo potřebným rozdávali jenom komunisti a to už dávno skončilo. Pokud se někdo cítí režimem poškozen a volil vládnoucí stranu, má za jejím předsedou zajít a svůj hlas reklamovat. Jeden kolega tvrdil, že když se někdo narodil pod lávkou, na lávku se škrabat nemá.

v davnoveku platilo pravidlo, ze kdokoli z osady, kterou vedl voleny nacelnik, tohoto voleneho muze v cele, pri nespokojennosti s nim a ci spatnosti vladnuti, mohl vyzvat na osobni souboj – kdo vyhral, toho pravda byla velebena – sice dost primitivni a bez objektivnosti, ale pri dnesnim otresnem nemoralnim stavu stale kristalove ciste, transparentni a statne prorustove. ..)

mirror 30. 1. 2015 - 8:37

Zapomněl jsem napsat:
Svým dětem tvrdím, že nikdo jim nikdy nic zadarmo v životě nedá vyjma jejich rodičů.

mirror 30. 1. 2015 - 8:36

Slyšel jsem, že nějaký policista, když si u něj stěžuje občan s průměrnou inteligencí na nárůst zločinnosti a to, že zrovna on je její obětí, se opatrně zeptá, koho naštvaný a podvedený občan volil? Svým dětem tvrdím, že nikdo jim nikdy nic zadarmo v životě nedá. Tady se hodí zaprovokovat, že bych měl ještě dodat, že zadarmo potřebným rozdávali jenom komunisti a to už dávno skončilo. Pokud se někdo cítí režimem poškozen a volil vládnoucí stranu, má za jejím předsedou zajít a svůj hlas reklamovat. Jeden kolega tvrdil, že když se někdo narodil pod lávkou, na lávku se škrabat nemá.

J. W. 30. 1. 2015 - 8:11

Sio napsal

Slyšeli jsme slovo Boží. Už aj ten Buch je z teho volaako zmatený.

Ano Sio mio, české slovo „Bůch“ (bůh) pochází z německého „Buch“ (kniha) či anglického „book“ („ch“ se často čte nebo píše jako „k“ – např. Karlík-Charlie). A vskutku, naše pověrečné náboženství a fanatická víra se odvíjejí od knihy, písma a litery. No, nejsme úplní pitomci? Jo, ještě, když jsem za běhu laicky zkoumal česká slova, zjistil jsem, že nám je všechny ukradli Němci. Nebo tomu možná bylo naopak. Kdož ví…všeci sme ochujoveli, aj ten panbu.

J. W. 30. 1. 2015 - 8:03

Mirek napsal

Pro J. W.
Asi před 60 lety jeden indiánský zřec, když se se svým žákem bavil o lidstvu, tak mu řekl. „Největší nepřítel lidstva je jeho vlastní hloupost a na to také dojede.“
Článek to vyjadřuje na 100%.

Jistě. Není divu, neboť lidstvo je naprostá hloupost, tak co od ní čekat. „Jakékoliv změny jsou možné jen přes mrtvoly“, to zase říkal před 60 lety můj děd, který vyhrál 1. Světovou válku velice zvláštním způsobem. Na úrovni občanské tuhé hmoty měl zajisté naprostou pravdu. Nejhorší jsou ti naivní hejlové a nejapní optimisté, kteří si myslí, že ještě není tak zle, a ještě více to tuhnutí podporují – erekce pohlavní a ekonomická jim zatemňuje mozek. Pochválen buď JK, slyšeli jsme slovo B.!

Mirek 30. 1. 2015 - 7:25

Pro J. W.
Asi před 60 lety jeden indiánský zřec, když se se svým žákem bavil o lidstvu, tak mu řekl. „Největší nepřítel lidstva je jeho vlastní hloupost a na to také dojede.“
Článek to vyjadřuje na 100%.

Aleš 29. 1. 2015 - 23:44

16 – 20 března budu velice blízko Prahy, to by šlo, jen to není o víkendu

Sio 29. 1. 2015 - 22:27

peter. napsal
Neviem ako u vás v Česku ale u nás idú naši Rómovia s dobou,aspoň čo sa ekológie a využívania OZE týka.
http://archiv.roumen.cz/a/spokojena_rodina_s_vlastni_elektrarnou.jpg

Co mají dělat, když si spálili došky nad hlavou?

hudryper 29. 1. 2015 - 22:25

Smysluplné nabídky občas vyhlásí Stan. Já zpravidla zajistím nějaký salónek v hospodě a pak se
tam sejdeme dva-tři. I když jsme sezení uspořádali ve Frýdku a jeli nepragocentricky tak daleko na východ,přišlo na sraz více lidí z Čech než z Moravy, přesto,že to měli lidé z Ostravska za humny.
Přetože věděli,že k nám příjde pobýt i Honza Keller. Cestou zpět jsme si říkali “ bylo to naposledy“.
Ale nebylo a pár setkání se ještě i potom uskutečnilo,ovšem už pouze v Praze.Je třeba pohlédnout
realitě zpříma do očí,milý Aleši…

Aleš 29. 1. 2015 - 22:16

fajte: Světové dění je ovlivňováno buď starostmi či radostmi každodenního života. Některé starosti jsou natolik legrační či prchavé, asi na úrovni zlomeného nehtíku 14 leté puberťačky. Taky zrovna nevrním blahem nad každodenním životem v kokotlině, možná brzy pochopíte přesněji, ale přesto. Zkuste jednu užitečnou inovaci. Začíná na n a končí na e a není to ne. Každý vojín má v torně maršálskou hůl. Možná je pro Vás stejně úsměvné, že vám to říkám, protože se máte relativně ještě dobře díky nerespektu k té inovaci. Ale nikdo z těch, co mají moc jednoduše ovlivnit světové dění nejsou žádní nadlidé, jsou z masa a kostí jako my. Je to jen trik si nechat namluvit, že nic nezmůžeme.

Georgius z Raduně 29. 1. 2015 - 22:05

Děkuji za smysluplnou nabídku. Obávám se však, že nemohu přislíbit. Vidím to totiž tak, že co životní klikař sejdu asi tak za pět minut válka nějakou přirozenou příčinou – tedy zanedbáním lékařské péče při dříve banální zdravotní potíži „přiměřené věku“ – a vy dva s hurdyperem mi budete závidět.

Aleš 29. 1. 2015 - 21:45

Chlapi, minule to sice nevyšlo, ale příště se už setkáme na pivu. Georgiovi na nízký tlak, Martinovi na ty „korále“ a fajtovi proti rezignaci a Jiřímu Wolkerovi ať nějaký Charlie humanitárně nevystřílí jeho redakci nebo poštovní schránku.
https://www.youtube.com/watch?v=eKHu-xQczxo

J. W. 29. 1. 2015 - 21:05

Jo, máte opravdu svatou pravdu. Byly to nějaké gumovky nebo co z plastu, ale nenašel jsem proto žádný správný výraz, a také jsem nechtěl prásknout, že je tím pádem už také zasáhla demokracie, a že jsou někde…
Mimoto, u uměleckého díla nehodnotíme takové formální nepřesnosti, ale libozvučnost jazyka, ne? Beduíní nejsou rozhodně zabednění. To se týká jenom nás….Navrhuji abychom se u té díry v zemi sešli v 17.00 hod. po válce. U Kalicha to už asi nepůjde….

Georgius z Raduně 29. 1. 2015 - 20:46

Je šíleně nízký tlak vzduchu a jsem hotov ve smyslu grogy. Přesto však už od prvního odstavce vím, že autor článku nám stejně jako hurdyper nepodává použitelný obraz skutečnosti a že s nimi tedy nemohu zásadně souhlasit. Žádné konve – nýbrž jakási gumová vědra měli ti beduíni na špagátě. Když jsem to uviděl, tak u mne stoupli v ceně, neboť ani ti beduíni nejsou ortodoxní tradicionalisté a i při své lásce ke kultuře předků se užitečným inovacím nebrání. Nemohu sice posloužit přesvědčivým důkazem z vše a jedině správně vědoucí Wikipedie (americký vyhledávač mi na pojem „konev“ nabídl pouze Ivana Stěpanoviče Koněva *1897 až +1973, ruského vojevůdce a sovětského maršála) ale i tak mi snad z vlastní životní zkušenosti uvěříte, že konev bývala tradičně plechová, zinkovaná, cínovaná nebo smaltovaná. Ve všech případech především neskladná a pro přepravu na hřbetě velblouda málo vhodná. Beduíni fakt nejsou blbí. Toto je jediné pozitivum, které jsem z celého článku a z následné debaty dokázal vytěžit. A to zítra ráno má být jen 973 milibarů – tedy oficiálních hektopascalů! Na teplotu a rosný bod raději nemyslet!

J. W. 29. 1. 2015 - 20:10

Pane Kropáč, v tom nesouhlasím – „žít a nechat žít“, neboť to nelze, protože právě tím vzniká zas… ta demokracie (fuj, to je ale sprosté slovo!!!). Vědecký negativizmus správně praví, že „nežít a nechat nežít“. Jinak jste/jsme hlasoval/i, jak psáno v Písmu: Na počátku bylo….. (Ale jak víme, ten počátek, to už bylo strašně a strašně pozdě, už to bylo v hajz…). Jakákoliv volba je nevolba. Svobodný nemá, co by volil, jen otrok je stavěn před volbu, tak to praví VN.

Kropac 29. 1. 2015 - 19:42

Je to dost jednoduché. Žít a nechat žít. V prostředí a kultuře místa, kam kdo patří. Třeba i 100 let za opicemi. Tedy ty opice nemají kapsy ani bankovní konta. Člověk v Ráji nikdy nevydrží. Nemá tam svobodu volby, žít-nežít v souladu s přírodou. Toť základem vyžírání jiných. Těžko mi budete rozumět. Pro objasnění uvádím též jeden odkaz:
http://www.redboryyys.cz/
Je o něm i video, stačí do vyhledávače napsat Boris Rudý. Bydlí v Ústí, Předlicích, Marxova ulice.
Jinak – jakápak svoboda a demokracie. Nehlasoval jsem ani o tom, zda se mám narodit. Natož kdy, kde a komu. A mám to na doživotí. Sancta Muerte.

peter. 29. 1. 2015 - 19:15

Sio napsal

Slyšeli jsme slovo Boží. Už aj ten Buch je z teho volaako zmatený.

Neviem ako u vás v Česku ale u nás idú naši Rómovia s dobou,aspoň čo sa ekológie a využívania OZE týka.
http://archiv.roumen.cz/a/spokojena_rodina_s_vlastni_elektrarnou.jpg

J. W. 29. 1. 2015 - 18:46

Peter: „Uvažujem o tom tak,či my vlastne tým, že im vnucujeme naše predstavy o šťastí,nezbavujeme toto etnikum toho,čo oni sami považujú za šťastný život.“ Při všech těch finančně drahých kampaních proti-protiromským náladám a výstupům v občanské společnosti vždy zaznívá slavičí fašoidní, náckovská a genocidní propaganda, totiž ta, že je musíme přizpůsobovat, vzdělávat, předělávat. Říká se tomu svoboda a demokracie, aby to tak neřvalo. Což nemají právo na svůj způsob života, když se tak řve o svobodě a demokracii? (Jistě nemají, jako nikdo ostatně nikdo…).

Sio 29. 1. 2015 - 18:44

Slyšeli jsme slovo Boží. Už aj ten Buch je z teho volaako zmatený.

peter. 29. 1. 2015 - 18:10

hudryper napsal
Peter, dnešní korumpování cikánů u nás a možná i na Slovensku,to nic není. Zažil jsem poblíž Florencie protestní demonstraci cikánů jedoucích ve svých obyťácích,kterou protestovali proti tomu,že jim místní úřady nezajistily úklid v prostorách určených k jejich kempování,zejména
v koupelnách a WC!

Ja sa zase pamätám,bolo to aj v TV a novinách,ako prišli francúzski cigáni do Prahy niekedy v 90 alebo 91 roku.Prišli v bielych mercedesoch,každý ťahal za sebou karavan a utáborili sa na Letnej.Rozbehli sa po meste nakupovať,(vtedy ešte bolo u nás všetko neuveriteľne lacné v porovnaní so západom),a keď odišli,ostali po nich kôpky hovien a hromada smetia.Tí francúzski cigáni sa okrem tých meďákov od našich príliš neodlišovali.Cigánka,keď to na ňu prišlo,si prehodila sukňu cez hlavu a vysrala sa tam,kde práve bola.V novinách vtedy písali,že si vykonala potrebu,ale v skutočnosti sa vysrala.Však ako ináč……deti vetra!

hudryper 29. 1. 2015 - 17:53

peter. napsal
Ide o zákon z r.1888,ktorý vymedzuje správanie sa obcí a četníctva k cigánom.

peter.Citovat

Peter, dnešní korumpování cikánů u nás a možná i na Slovensku,to nic není. Zažil jsem poblíž Florencie protestní demonstraci cikánů jedoucích ve svých obyťácích,kterou protestovali proti tomu,že jim místní úřady nezajistily úklid v prostorách určených k jejich kempování,zejména
v koupelnách a WC !

peter. 29. 1. 2015 - 16:32

peter. napsal
peter. • 29. Leden 201

ospravedlňujem sa za ten odkaz,nejako sa mi stratil.Ide o zákon z r.1888,ktorý vymedzuje správanie sa obcí a četníctva k cigánom.

peter. 29. 1. 2015 - 16:29

V súvislosti s článkom ma napadla situácia v ktorej sa ocitlo u nás žijúce cigánske etnikum.Uvažujem o tom tak,či my vlastne tým,že im vnucujeme naše predstavy o šťastí,nezbavujeme toto etnikum toho,čo oni sami považujú za šťastný život.Je nám neustále vtĺkané do hláv,že tomuto etniku zablokovala majorita v ktorej toto etnikum žije všetky šance na svoj rozvoj a teda že je diskriminované.Pritom pravdou je,že samotní cigáni nepreferujú,dokonca odmietajú akákoľvek šance ktoré im majorita ponúka,aby zmenili svoj po stáročia zaužívaný spôsob života.Prosto,odmietajú asimiláciu.Keď si človek prečíta zákony,ktoré vyhlasovali európske štáty k cigánom zistíme,že boli neobyčajne tvrdé a diskriminačné.napr.tento :
http://mail.centrum.sk/download.php?msg_id=000000000034000000140212463e&idx=6&filename=ATT00015.jpg&r=1.0289566800692262
A v demokratickej I.ČSR to nebolo o nič lepšie.Napriek tomu však cigánov volali „deti vetra“ a vo Francúzsku dokonca vznikol pojem „Bohém,Bohéma“odvodený od českých cigánov ktorí tam prikočovali a ich život inšpiroval francúzsku smotánku k napodobňovaniu spôsobu cigánskeho života.Možno by aj pre nich aj pre nás bolo bývalo lepšie,keby ostali žiť podľa svojich predstáv,pri rešpektovaní a nekompromisnom vymáhaní zákonov krajiny v ktorej sa nachádzajú.V dnešnej situácii,keď na tomto etniku parazitujú desiatky rôznych nadácií a organizácií,keď klauzula o „ľudských právach“ znemožňuje akékoľvek riešenie cigánskej otázky,ma nenapadá nič iné len to,že oni(podobne ako tí beduíni)nikdy nebudú chcieť žiť podľa našich predstáv a od tohoto poznania sa treba odraziť aj pri nazeraní na cigánov.Súčasná ľudsko právna legislatíva a vládami pestovaný návyk na parazitický spôsob života z cigánov vytvárajú narastajúcu hrozbu pre nás všetkých.

J. W. 29. 1. 2015 - 15:16

Hudryper výše praví: „Žijeme v korporátním fašismu.“ Možná, že lze upřímně dodat: „Slyšeli jsme slovo boží.“ Neboť jak praví písmo: „Přišel mezi své a oni jej nepoznali.“ Je to podobné, jako když žijeme v gravitačním poli a přestali jsme jej vnímat. Můžete se dívat kolem sebe jak chcete, ale žádnou gravitaci možná nikde vidět nebudete – jen to, že občas něco padne k zemi, ale ani to si již neuvědomíte, že to vlastně padá k zemi. Možná se budete učit ve škole při fyzice vzorce vypočítávající gravitaci, a budete možná pyšní, že tu gravitaci přece znáte, zatímco druzí idioté nikoliv. Ale pokud tu tíži někdo nazve trefným jménem, jistě se tou tíží potrefené husy (které tou tíží nejvíce samy trpí), dotčeně ozvou. Nebo ne?

J. W. 29. 1. 2015 - 15:03

fajt napsal

ja bych se misto psave jaloviny radeji vratil k clanku – pac ackoliv je to pojate usmevne a s nadsazkou, je v tom vice pravdy a skutecnostinez je nekomu mile. ..)

Ano, to by mohlo být lepší. Zajímalo by mne, jestli někdo z čtenářů ví, o co v něm vlastně hlavně jde (meritum věci). Čistě jen jako zpětná kontola pro autora. Předem děkuji. JW

fajt 29. 1. 2015 - 13:39

ja bych se misto psave jaloviny radeji vratil k clanku – pac ackoliv je to pojate usmevne a s nadsazkou, je v tom vice pravdy a skutecnosti nez je nekomu mile. ..)

Martin (už bez taky m) 29. 1. 2015 - 13:27

https://www.youtube.com/watch?v=pLmOu17SgzQ

Na otázku: „Tak kdy to vzdáte?“
je třeba stále odpovídat: NIKDY!
POŘÁD…

hudryper 29. 1. 2015 - 13:23

Dolmen napsal
jsou způsobeny právě vítězným kapitalismem – se kterým se patrně ve značné míře ztotožňujete, viz nevychoval jsem žádné vypatlané blbečky –

Vaše logické vývody stran mého ztotožnění s kapitalismem,které čerpáte z mé poznámky,že jsem
nevychoval vypatlané blbečky, jsou poněkud jak z myšlenkových pochodů Járy da Zimmermanna.
Já se do Vás nenavezl,kdybych to měl v úmyslu,vypadalo by to dost jinak. V každém případě jsem byl překvapen jak málo mne znáte z diskuzí na OM,že jste na mě použil sociální kartu.
Dovolte ještě jednu poznámku. Máte zřejmě jistotu,že se nacházíme v kapitalismu,jenže tak tomu není,vážený. Žijeme v korporátním fašismu lakovaným uměle levicovými politickými stranami
na právní stát. O těch právech rozhodují loutkovodiči,kteří mají politiky stran na provázcích.Takže
za naše neštěstí vůkol nemůže kapitalismus,ale ani socialismus,nýbrž podíl darebáků v národě,
kteří už celá staletí panáčkují před svými páníčky v zahraničí i doma a jako věrní lokajové uměli
tlouct své podřízené tak, aby to hodně bolelo a pokud možno na očích svého panstva. Na tom stavěli a staví dosud zaorálkové,kalouskové či štětinové svou pozici. Věřím,že se dočkají spravedlivé odměny za všechny ty statisíce nešťastných hnotnou i duchovní exekucí postižených.

Dolmen 29. 1. 2015 - 12:23

Vážený hudrypere, nevím proč se do mě navážíte, když jsem reagoval na příspěvek fajtův a nikoliv na váš. Já vám vaše štěstíčko neberu a ani v nejmenším vám ho nezávidím. Já jsem jenom chtěl říct, že když člověk, který není zcela sobecký, kolem sebe vidí tolik smutných osudů a nemůže pomoci, protože jsou způsobeny právě vítězným kapitalismem – se kterým se patrně ve značné míře ztotožňujete, viz nevychoval jsem žádné vypatlané blbečky – nemůže být ani plně šťrastný. Vám se tohle daří, tož buďte na sebe hrd!

hudryper 29. 1. 2015 - 11:21

Vážený Dolmene, zjevně si pletete svobodu a vlastně luxus stýkat se jen s lidmi,s nimiž se stýkat chci a nestýkat s těmi,s nimiž nechci, s mentální retardovaností, Až tohoto luxusu dosáhnete , já
jsem na něj dosáhnul už v prvních létech normalizace,pochopíte v čem tkví skutečné bohatství,
aniž se musíte o ně strachovat. Přitom jsem nevychoval žádné vypatlané blbečky a ani s vnoučaty
to nevidím špatně. Neumím si představit toho Vašeho „giganta bez jakýchkoliv sociálních emocí“,
protože něco takového je zjevný protimluv,pokud nejde o monstrum,což by zase nekorespondovalo
s Vaším kritickým postojem k této společnosti po přežití 45 normalizačních let až do dneška.

Dolmen 29. 1. 2015 - 11:07

Fajtova reakce na hudrypera mě rovněž velmi pobavila a musím uznat, chca nechca, že má chlapec pravdu. Prožívat plnohodnotné štěstí ve smutné české kokotlině, na to aby byl jeden buď gigant bez jakýchkoliv sociálních emocí, nebo lehce, raději více, deviovaný, a ještě lépe – mentálně retardovaný. Fáze demoralizace české veřejnosti již byla dokončena a úspěšně završena, protože se za 26 let podařilo vyrobit cca 1,5 až 2 generace naprosto vypatlaných a degenerovanému kapitalismu zcela oddaných blbečků, kteří nade vše milují „svobodu“, „demokracii“, „lidská práva“ a hlavně peníze a ze srdce nenávidí menšinu těch, kteří ještě přemýšlejí (jako např. pan fajt). Nyní probíhá fáze destabilizace společnosti veřejné blbosti….a to nejen v kokotlině. Těch následných fází se velmi obávám, protože to už bude patrně fáze fašizace.

fajt 29. 1. 2015 - 9:27

v prve rade kvituji, ze moje reakce dorazila i k vam – jsem rad, ze vas “ podobenstvi“ pobavilo a abych rekl pravdu, ani jsem nic jineho neocekaval … ale dejte vedet, az radosti vaseho kazdodeniho zivota preci jenom zacnou vyznamne ovlivnovat svetove udalosti, to vite, kazdy mame receptory ( a nasledne predstavy) asi nastavene jinak. ..)

Vasi zene a Vam taky preji hezky den. 🙂

hudryper 29. 1. 2015 - 9:21

Je to sice mimo téma,společné to má jen s tím,že kam šlápne Zaorálek,tam léta tráva neroste . Je to naprosto správná výzva prof. Krejčího :
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/Profesor-Krejci-Prisel-cas-to-rici-Dokud-CSSD-nevymeni-Zaoralka-nesmime-ji-volit-v-zadnych-volbach-359391

hudryper 29. 1. 2015 - 9:07

Díky, faite, s chutí jsme se i s manželkou zasmáli po ránu nad Vaší reakcí. Takže mé přání k Vašemu úsměvu nezůstalo jen při něm. Věřím,že jste pobavil tím aktuálním podobenstvím z
doby před 70 a více léty i ostatní čtenáře. Přeji dobrý den. H.

fajt 29. 1. 2015 - 8:38

hudryper napsal
Taková reakce na úsměvné řádky pana Wachka ukazuje,milý fajte,že nejste šťastný. Jako byste psal z vězení,obklopen jenom surovými bachaři a spoluvězni. Já se každou chvíli raduju ze seznámení s hodnými a druhým přejícími lidmi,kteří cítí s neštěstím druhých a nemají nikdy daleko k pomoci
postiženým. Možná by Vám pomohlo studium knih C.G.Junga.Přeji Vám lepší náladu a úsměv.

hudrypere, jezisi, vy by jste se uprimne radoval i v koncentraku v rade na svou davku plynu – jiste, ze nikde nepobiham jak nejaky sileny adamita a nervu na potkani v jake prdelo sodome gomore uz jsme, ja si to proste taky uzivam jak se mi na patricny status v pyramidalnim darwinismu slusi a patri … s tou pomoci bliznimu svemu jsem hodne opatrny a dost adresny, pac jak uz jsem psal, v kazdem z nas je vice toho zla nez dobra ( viz i dnesni realita) a od prirody jsme vice sobci ( tedy drava zver) nez bytosti s rozumem. ..)

PS : vice me zaujalo cteni o bottleneck efektu u homo opicaka a pak studie diverzity DNA, ktera odhaluje jednu velmi temnou stranku opicakovy historie, ze ktere ho zachranil pouze velmi nekrestansky incest ( mozna proto i ta porno bajka o Adamovi a Eve je stezejnim dejovym pilirem v holy komiksu ). ..)

hudryper 29. 1. 2015 - 8:20

fajt napsal
fajt • 29. Leden 2015

jj, rikam to furt, ze v lidech je lasky a dobroty jak v prdeli medu

Taková reakce na úsměvné řádky pana Wachka ukazuje,milý fajte,že nejste šťastný. Jako byste psal z vězení,obklopen jenom surovými bachaři a spoluvězni. Já se každou chvíli raduju ze seznámení s hodnými a druhým přejícími lidmi,kteří cítí s neštěstím druhých a nemají nikdy daleko k pomoci
postiženým. Možná by Vám pomohlo studium knih C.G.Junga.Přeji Vám lepší náladu a úsměv.

bbb 29. 1. 2015 - 8:11

Doporučuje se svoboda, lépe, když žijí po svém.

fajt 29. 1. 2015 - 8:08

jj, rikam to furt, ze v lidech je lasky a dobroty jak v prdeli medu … a tohle je v rozene, hotove generacni stigma, ktere uz nejde napravit. ..

fr 29. 1. 2015 - 7:28

trefné, smutné.. vyprávět to jako pohádku dětem

Slobo 29. 1. 2015 - 5:24

Pokud by z podzemí třeba vypumpovali „krev země“ (ropu)
… i ti
ISIS-aci by se tam objevili

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1393/07/30/139307301301301173900323.jpg

Zanechat komentář