Norsko: Juvenilní justice

Horor jménem BARNEVERN.

Překlad a titulky: Irena

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
44 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
zajoch
1. 12. 2014 13:55

Norsko krade děti možná proto, že porodnost v této zemi od sedmdesátých let nedosahuje prosté reprodukce, t.j. je pod hodnotou 2 a Norsko si tak chce zajistit příznivější věkovou strukturu populace, která v posledních desetiletích vykazuje stoupající podíl lidí starších 65 let. Způsob jakým se tak děje, mi připomíná naše poměry v exekucích. Soukromá firma, na kterou se nevztahuje právo a která jedná zcela svévolně. Odnímání dětí je také taková forma exekuce, ovšem předmětem exekuce není majetek, ale děti.

ratio
ratio
1. 12. 2014 14:12

Já bych spíš řekl, že půjde o kšeft s pěstounstvím, tak jako v USA, kde jsou kvůli tomu i falešně kriminalizovány děti. Nejde pak o nic jiného, než o obchod s dětmi. Viz http://nypost.com/2014/02/23/film-details-teens-struggles-in-state-detention-in-payoff-scandal U nás to nově, po novele zákona o sociálně-právní ochraně dětí může začít také.

Irena
1. 12. 2014 14:27

Já prostě nechápu, jak je možné, že lidi něco takového trpí, ale co se divím, když můžou trpět ostřelování civilních měst plných dětí, tak jim může být nějaké odebírání dětí z rodin ukradené. Já si myslím, že kdyby to zkusili na mě, tak by to někdo tedy nepřežil. Možná, že hned na místě bych nic dělat nemohla, ale následně by si to teda někdo odnesl.

ratio
ratio
1. 12. 2014 14:42

Souhlas.

Jura
Jura
1. 12. 2014 14:47

Video je natolik šokující, že jsem ho nedokázal dokoukat ani do půlky. Příšerné!!!

mirror
mirror
1. 12. 2014 15:04

Po internetu koluje video s matkou z Česka. Jsou tam také hrozné scény. nebojte, Zaorálek zařídí nápravu.

tatar
tatar
1. 12. 2014 15:11

ratio napsal

Já bych spíš řekl, že půjde o kšeft s pěstounstvím, tak jako v USA, kde jsou kvůli tomu i falešně kriminalizovány děti. Nejde pak o nic jiného, než o obchod s dětmi. Viz http://nypost.com/2014/02/23/film-details-teens-struggles-in-state-detention-in-payoff-scandal U nás to nově, po novele zákona o sociálně-právní ochraně dětí může začít také.

U nás se platí 20 tyček za 3 děcka, no neberte to?
http://www.novinky.cz/domaci/345419-statni-pobidky-zabraly-lide-maji-o-pestounstvi-zajem.html

Já mám 3, ale mně ty prachy nikdo nedá. Kdybych přišel o práci a barák, tak mi je vezmou a ještě na tom někdo vydělá, že.

zajoch
1. 12. 2014 15:13

Bylo by zajímavé vědět jak kradou děti jiných národností. Mezi přistěhovalci nemá Rusko nikterak silné zastoupení. Nepatří mezi prvních deset. Na prvních místech je Pákistán, Švédsko a Dánsko. Jak asi berou děti Švédům a Dánům a na druhou stranu lidem z Asie a Afriky (Irák, Vietnam, Somálsko, Írán a Turecko – mezi prvními deseti v počtu přistěhovalců).

Irena
1. 12. 2014 15:48

Jura napsal

Video je natolik šokující, že jsem ho nedokázal dokoukat ani do půlky. Příšerné!!!

Juro to je škoda, ve druhé půli je tam vidět, jak si jeden chlapec poradil, aby se dostal domů. To je na tom alespoň trochu pozitivní, bohužel jeho bráška to štěstí neměl. Když jsem to vykládala v práci, tak mi to nikdo nevěřil, to se přece v těch skvělých čistých ulicích Západu nemůže dít. Kdybych vykládala, že se to děje v Rusku, tak by nejspíš jenom moudře přikyvovali, že to se dalo čekat, no není to k pos…?

aram
aram
1. 12. 2014 15:57

S přirovnáním k naší exekutorské soukromé mafii jsi mi to zajochu vzala z klávesnice. Přesně to mě totiž napadlo, když tam mluví o tom, že „firma“, která to má na svědomí je soukromá. Rodiče přijdou o děti, ale zároveň se přitom hezky dojí stát a mnozí z toho mají snadné živobytí. Jestlipak stejně jako jdou po rodičích jdou i pak po pěstounech? Těžko. To jsou vlastní, ale děti a jejich rodiče jsou jen náplavy. V té souvisloti – nepřipomíná vám to Němce a jejich program pro děti vhodné k poněmčení? Ratio píše o kšeftu s pěstounstvím – přesně a totéž… Číst vice »

Velekněz Ratata
Velekněz Ratata
1. 12. 2014 16:00

No, co tak vím, tak zatím nejefektivnější opravný prostředek se jmenuje únos vlastního dítěte kvalifikovanými ex-agenty. Nákladné a rizikové, přesto prý odzkoušeno z Polska úspěšně. Dítě ale bezchybně spolupracovalo, a to pokaždé neklapne. Ve vztahu k právním prostředkům se to má asi jako Majdan k volbám. Ale žádná sranda ani na jednu stranu. Jen si tak říkám, že je zázrak, pokud zatím nedošlo (nedošlo?) k excesu typu sebevraždy nebo úplně tutového těžkého ublížení na zdraví. Asi se čeká, až něco takového doopravdy stane, v horším případě u toho děcka (tak okolo prepubescence přestává být radno si s tím zahrávat). Spoustě… Číst vice »

PPK
PPK
1. 12. 2014 16:21

Za všemi snahami o mocenské změny politických režimů nebo o změny jejich soustavy práva (legislativy) vždy stojí jen ekonomické zájmy.

zajoch
1. 12. 2014 16:33

Píšeš aram: do hajzlu s celou tou západní lidskoprávní agendou. Ano, souhlasím. Vždyť pod krytím práv dětí se z nich vychovávají neukáznění, nepřizpůsobiví a líní tvorové, kteří jsou přesvědčeni, že okolí i rodina jsou tu jen proto, aby jim zajišťovaly pohodlí, zábavu a materiální zázemí, aniž by oni sami pro to hnuli prstem. To nevymysleli hlupáci, ale zločinci, kteří vědí, že je to jedna z forem ničení rodin, podobně jako podpora a šíření dalších zvráceností, například pornografie a homosexuálních „rodin“ s osvojenými dětmi.

Velekněz Ratata
Velekněz Ratata
1. 12. 2014 16:58

Asi se to jako problém vnímá i v Norsku. Důkaz: Naťukejte do vyhledávače „barnevern“ a jako jeden z prvních odkazů vyjede třeba http://www.barnerettsadvokater.no/. Pokud můj velký bratr Gúgl rozumí árijsky, tito „děckozáchranoadvokáti“ se sice zabývají všeobecně tím, čemu se v naší justici říká opatrovnická agenda (péče soudu o nezletilé), ale ausgerechnet druhý sloupeček (odřené kolínko) je reklama na právní služby v případech vydání „omsorgsovertakelse“ (= asi degret o převeztí péče, neplést s pošťákem Vildou-Ohnesorgem). No tak když něco stojí za reklamu na homepage, tak se to asi děje poměrně často, ne ? Tak jsem ještě zkusil rychle najít ten příslušný… Číst vice »

zajoch
1. 12. 2014 17:20

Pro Irenu: Jako věčná donkichotská osvětářka jsem video rozeslala na všechny strany a zejména jsem se starala, aby to dostali mí známí s protirusky invalidním mozkem.

Bety
Bety
1. 12. 2014 17:21

Připomíná mi to Aborigince v Austrálii.Tam také chytrolíni pod záminkou zlepšení života dětía samozřejmě také o přivedení těch „divochů“ do lůna křesťanské víry víc jak jednu generaci odebírali děti, tvrdili jim, že je rodiče nechtějí a podařilo se jim akorát totálně ty děti vykořenit a udělat z nich opilce a tuláky. Přitom jim šlo hlavně o to, aby získali poslušné služky a sluhy. No nepovedlo se. Teď se za to Australčani stydí ale je pozdě. Stejně pozdě bude pro Norsko, až tyhle ukradené děti dospějí a budou svou novou „vlast“ nenávidět. Jenže to teď nikoho nepálí, teď je to DOBRÝ… Číst vice »

Slobo
Slobo
1. 12. 2014 17:54

je cítit, že i vás tenhle problém trápí
(J.U.)

Tak trápí,
samozřejmě že trápí, protože se bojím
(A.R.)
– i když jsem s BV žádné problémy neměl a podle selského rozumu mi nehrozí,
tak vzhledem k tomu, jak dokáží vykonstruovat obvinění na základě takřka čehokoliv,
tak riziko tam je vždy

http://blog2.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A141119_436057_blogidnes

_______________________________________________
http://www.adressa.no/incoming/article2131745.ece5/binary/w680/bilde335
Publisert: 07 februar 2012
Nye prinsipper i barnevernet / adressa.no

peter.
1. 12. 2014 18:50

http://leva-net.webnode.cz/products/norska-statem-organizovana-pedofilie-a-incest/ http://euportal.parlamentnilisty.cz/AddComment.aspx?ArtId=12783&ParId=164392 Písal som,že na Slovensku sa k uvedenému problému chystá referendum,v ktorom majú Slováci rozhodnúť,či si môže byť uzavretý zväzok homosexuálov rovnocenný s manželstvom,či môžu homosexuálni partneri adoptovať deti a či majú mať rodičia právo rozhodovať ,o eticko- morálnej náplni učiva týkajúceho sa sexuálnej výchovy.Či štát smie nariadiť školám a škôlkam,učiť deti svinstvá už v materskej alebo základnej škole.Na internete sú články,ktoré popisujú otrasné prípady z Nemecka,kde už v mat.škôlkach majú deti vyhradené kútiky v ktorých sa majú učiť poznávať svoje pohlavné orgány a podobné zvrhlosti.Ak rodič nesúhlasí,zavrú ho do basy. To referendum bude podľa mňa vyhlásené za neplatné,nebude… Číst vice »

peter.
1. 12. 2014 18:55

peter. napsal
referendum,

Kto má na svedomí zavádzanie týchto svinstiev,prečo chcú morálne mrzačiť deti a čo sa od tohoto očakáva?Prečo sú to práve socialisti ktorí túto agendu prevzali a tvrdo ju presadzujú do života?Neviem nikde nájsť odpovede.

PPK
PPK
1. 12. 2014 19:01

Co je to za stát, kde obchodovat se ženami jako se sexuálním zbožím je trestné, obchodovat s lidmi jako s otrockým zbožím je trestné. Ale obchodovat se „zbožím“ s názvem DĚTI formou úředních únosů a státem placeného a do soukromé firmy zprivatizovaného už dokonce i homosexuálního opatrovnictví – to trestné není. Zdá se, že Hitler by těm árijským norským zákono-„dárcům“ mohl závidět, jak vylepšili jeho německé zákony, když se tak starají o vyrovnávání trvale klesající porodnosti jejich nordické rasy. Nemohu si pomoci, ale to norské právo mi smrdí fašismem.

Irena
1. 12. 2014 19:36

zajoch napsal

Pro Irenu: Jako věčná donkichotská osvětářka jsem video rozeslala na všechny strany a zejména jsem se starala, aby to dostali mí známí s protirusky invalidním mozkem.

Jsem ráda, vlastně to video našel Stan a Rado, já ho jenom přeložila. Měla jsem povědomí o juvenilní justici, ale když to člověk vidí na vlastní oči…. Taky se snažím to šířit, to je nejlepší možný boj, proto taky ty rodiče vydírají, aby nic nezveřejňovali, mají z toho OPRÁVNĚNÝ STRACH.

mirror
mirror
1. 12. 2014 20:58

Jak se k těmto únosům dětí staví novopečená senátorka Marie Vodičková z FOD? Žádá o dary pro klokánky a já ji vyhověl. Nepodporuji náhodou stejně hnusnou věc jako v Norsku?

peter.
1. 12. 2014 21:14

mirror napsal

Jak se k těmto únosům dětí staví novopečená senátorka Marie Vodičková z FOD? Žádá o dary pro klokánky a já ji vyhověl. Nepodporuji náhodou stejně hnusnou věc jako v Norsku?

Celkom možné,že podporujete.Ja som podporil nadáciu pre deti a moje peniaze tie kurvy preposlali nadácii Inakosť,čo sú buzny,lesby a iná svoloč.
http://www.hlavnespravy.sk/co-maju-spolocne-hodina-detom-a-presadzovanie-homoagendy-nadaciu/452699

fajt
1. 12. 2014 21:19

no někde jinde ve světě maláče vraždí, či školí k vraždění a nebo je využijí v jiném zábavném , či medicinském průmyslu – v Norsku je kradou a řeší si tím svoU natalitu a národní ( rasovou) diverzitu, když to vládám postižených rodičů nevadí, tak to bude i geopoliticky korektní. ..)

mirror
mirror
1. 12. 2014 21:45

Jsem v šoku z toho, co se děje v Norsku a možná také ve Švédsku. Další šok mám z toho, že Švédsko je sympatické Zemanovi a také sociální demokracií. Já je už vidím všude. Proboha ať už nikde nehledají pro nás vzory!!!

Sio
Sio
1. 12. 2014 22:25

Co na to mezinárodní soud ve Štrasbuku?

ratio
ratio
2. 12. 2014 9:21

Sio napsal Co na to mezinárodní soud ve Štrasbuku? Jsem přesvědčen, že tato otázka je myšlena jako (dobrý) vtip. Tzv. Evropský soud pro lidská práva při Radě Evropy funguje pouze jako evropská politická inkvizice. Většinu stížností formálně odmítá bez ohledu na to, zda skutečně došlo k porušení lidských práv (a jaké intenzity) nebo ne. Skutečně důležité je pouze to, proti kterému státu je stížnost podána a kým. Pokud je podána proti Rusku homosexuálem, který se cítí být poškozen na svých nezadatelných právech, je jisté, že uspěje, i kdyby bylo potřeba nějaké nové „lidské právo“ vymyslet nebo sepsat jakkoli krkolomné odůvodnění… Číst vice »

proradost
proradost
2. 12. 2014 10:44

Na Nory bacha přátelé, Ti v rámci historie svého národa žrali i své vlastní děti, ne aby si sami utrhli od úst, když byl hlad.

peter.
2. 12. 2014 13:49

Ani som poriadne nedopísal príspevok o antikampani proti referendu vyhlásenom na Slovensku a už sa to začalo.Smutné je,že práve v denníku Pravda
http://afinabul.blog.cz/1412/cenzura-v-pravde

peter.
2. 12. 2014 13:51

A ešte pre dokreslenie situácie okolo nórskeho obchodu s deťmi
http://afinabul.blog.cz/1412/trh-s-detmi-v-norsku-kontroluji-soukrome-britske-spolecnosti

Alena
Alena
2. 12. 2014 16:10

hnus, jedním slovem. Kolik utrpení si museli projít a procházejí rodiče dětí, to se nedá pochopit. A přitom jsem se domnívala , že Norsko je bohatá země, kde se žije dobře. Peníze ale nejsou všechno. Při pohledu na naši církev, pro kterou by mělo být manželství svátost, mne napadá, zda to nejsou také satanisti.

cnemo
2. 12. 2014 16:31

proradost napsal

Na Nory bacha přátelé, Ti v rámci historie svého národa žrali i své vlastní děti, ne aby si sami utrhli od úst, když byl hlad.

Nevím, jestli zrovna Norové, ale pokud vím, tak Eskymáci pojídání dětí v dobách hladu praktikovali. A nejednalo o samoúčelnou krutost, nýbrž o strategii přežití. Nejcennější byli aktivní lovci, protože jen ti mohli něco ulovit a zachránit ostatní, pak plodné ženy, aby bylo možné populaci obnovit. Děti a starci byli v takových krizových momentech postradatelní.

Snad jen dodatek pro tmavozelené, takto by vypadal návrat od civilizace k přírodě:)

fajt
2. 12. 2014 16:42

cnemo napsal Nevím, jestli zrovna Norové, alepokud vím, tak Eskymáci pojídání dětí v dobách hladu praktikovali. A nejednalo o samoúčelnou krutost, nýbrž o strategii přežití. Nejcennější byli aktivní lovci, protože jen ti mohli něco ulovit a zachránit ostatní, pak plodné ženy, aby bylo možné populaci obnovit. Děti a starci byli v takových krizových momentech postradatelní. Snad jen dodatek pro tmavozelené, takto by vypadal návrat od civilizace k přírodě:) jenže Norové to dělali z jiných důvodů…ale už jsem to tady jednou napsal a byl jsem gumovanej, takže kdo chce najít upa norskou duši, nechť si ji trochu nasmerfuje na netu…a pozor,… Číst vice »

Neználek
Neználek
2. 12. 2014 16:50

Alena napsal
Při pohledu na naši církev, pro kterou by mělo být manželství svátost, mne napadá, zda to nejsou také satanisti.

A víte, proč to pro ně byla svátost?

peter.
2. 12. 2014 19:48

Neználek napsal
A víte, proč to pro ně byla svátost?

Sprostejšiu otázku už vymyslí len debil.

Slobo
Slobo
3. 12. 2014 10:21

drobne upresneni
Jde o akci ctyr ucitelu __na __! jedne jedine !__ skole

bokstaven „E“
písmeno E jako slon (elefant) nebo erekce (ereksjon).
1. klasse på Breidablikk skole
Heimdal / Trondheim


peter. • 1. Prosinec 2014
link
http://euportal.parlamentnilisty.cz/AddComment.aspx?ArtId=12783&ParId=164392

http://www.pluska.sk/spravy/zo-zahranicia/pobureni-rodicia-norski-ziaci-ucia-abecedu-nahych-obrazkoch.html
z, 56 komentárov
posledny

Tomáš K. Tromsø, Norway
Jen drobne upresneni pro vasnive diskutujici.

Jde o akci ctyr ucitelu na ! jedne jedine ! skole
v celem norsku.

Proto asi ministra takova zprava prilis nezajima,
protoze jde o jednotlivy exces.
Obrazky nikdy nebyly mysleny pro deti
a ucitele je pouzili bez souhlasu autorky.

norsky:
http://www.nrk.no/trondelag/sexolog-reagerer-pa-hjemmelekse-1.11986961

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/skolestart/1-klasse-elever-fikk-penis-tegning-med-hjem-i-lekse/a/23315878/

Slobo
Slobo
3. 12. 2014 10:50

z vasnivej diskusie Nemam rada hoaxy a ine nezmysly, preto som si dala tu namahu a prelozila si original clanku do eng. Monika K. Clanok v pluske je vlastne len preklad niektorych casti original clanku, ale v konecnom dosledu vystihuje podstatu. Plus sa tam pise ze ucitelia mali na webe nast obrazky poukazujuce na „E“ aj tam bol link, cez ktory hladali a dany obrazok bol niekde na cca 40 mieste, cize je jasne ze to urobili zamerne, pretoze obrazkov slovnov tam bolo dost. Zaroven ucitelia tvrdili ze si nevsimli detaily obrazku… tak bud nosia veeelke dioptrie a vtedy ich… Číst vice »

peter.
3. 12. 2014 12:15

toto je páchanie zločinu na deťoch.A to nie som žiadny puritán.Len si myslím,že tie deti chce niekto pripraviť o to najkrajšie,čo im život môže priniesť.
http://www.hlavnespravy.sk/zufala-matka-nase-deti-mali-v-skole-znazornovat-sex/460425

ray
ray
3. 12. 2014 12:27

proti juvenilní justici se už káže i v kostelích