Rozhodně jsem souhlasil

Před volbami jsem se z médií velice důležitě dozvěděl, že mám volit menší zlo. Rozhodně jsem s tím souhlasil. Dozvídal jsem se to důležitě celých 28 let. Můžete si vybírat jen mezi čertem a ďáblem. Bohužel jsem se z médií nedozvěděl, co mám dělat, když si chci vybrat to zlo největší? Jak jej mám poznat, když všechny strany a všichni kandidáti jsou tak líbezní?

Všechny politické strany jsou přísně pozitivní. Všechny srší kritikou, optimizmem, nadějí a vírou. Všechny se ohánějí levičáckou propagandou. Dokonce i americký prezident na nás chrlí pozitivní levičácké a komunistické žvásty. Jen úplný hlupák neví, že každé volby jsou podvodné, že vždy vyhraje jen ten, kdo skutečně vládne. (To jsi ty!) No řekněte sami, jak by mohly existovat nějaké svobodné volby, když svoboda neexistuje?

Číst volební programy se však rozhodně vyplatí. Naplní vás radostí. Dobře se pobavíte. Byly jich plné domovní schránky. Všechny byly zásadně pozitivní, jenom jeden program tam scházel. Totiž ten nejhorší. Zjistil jsem to až na poslední chvíli. Všechny jsem totiž po přečtení vyhodil do popelnice.

Nakonec se mi to všechno rozleželo v hlavě. V bláhové naději, že půjde o nejhorší stranu, jsem z té popelnice vybral program, který byl úplně nejpitomější. Ten mi seděl. Rozhodně jsem s ním musel souhlasit. Proč? To se dozvíte nakonec.

V tom programu jsem si přečetl, že prý není nad demokracii. Rozhodně jsem s tím souhlasil. Nic horšího už být nemůže. Jak pro koho. Zatím. Program obsahoval níže uvedené body:

  1. Komunisty prý napadlo, že vytvoří ráj na zemi, ale nějak se jim to prý nepovedlo. Rozhodně jsem s tím souhlasil. Ráj na zemi rozhodně vytvořit nelze, ale peklo zcela určitě ano.
  2. Komunistická ideologie je prý špatná. Rozhodně jsem s tím souhlasil. Za 28 let jsem se od nikoho nedozvěděl, v čem je vlastně špatná. Musel jsem kvůli tomu dodatečně po roce 1989 přečíst všechna hlavní díla klasiků marxizmu-leninizmu. A když jsem na to přišel, v čem je špatná, vůbec nikoho to nezajímá a nikdo tomu nerozumí. (viz bod 10.)
  3. Demokracie je stále ohrožena. Rozhodně jsem s tím souhlasil. Bez ohrožení nelze v demokracii žít.
  4. Demokracii musíme bránit. Rozhodně jsem s tím souhlasil. Zásadně tak činíme na území nepřítele, kterého si snadno, vždy a všude vytvoříme. Bez nepřátel nemůže demokracie existovat. Demokracie je nepřátelství.
  5. Bez demokracie bychom nemohli cestovat. Rozhodně jsem s tím souhlasil. Kdo na to nemá, cestovat nemůže. Někdo nemůže ze zdravotních důvodů.
  6. Bez demokracie bychom se nemohli svobodně vyjadřovat. Rozhodně jsem s tím souhlasil. Nikdo vás dnes neposlouchá, každý jenom chce, abyste poslouchali vy jeho.
  7. Bez demokracie se nemůžeme svobodně shromažďovat. Rozhodně jsem s tím souhlasil. Můžete se svobodně shromažďovat, ale není s kým. Každý občan je zcela sám, jako kůl v plotě. Pokud nemáte finanční lepidlo, nikdo se s vámi družit nebude. (viz bod 4.)
  8. Bez demokracie by někteří nemohli studovat. Rozhodně jsem s tím souhlasil. Někteří by nemohli studovat, stejně jako dřív před rokem 1989, protože nemají dost rozumu, známostí, příslušnosti nebo peněz.
  9. Bez demokracie by někteří nemohli pracovat. Rozhodně jsem s tím souhlasil. Bez demokracie by někteří, kteří nemohou, museli pracovat. Ostatně práce jako taková stejně již mizí a brzy zmizí.
  10. Bez demokracie bychom měli prázdné regály. Rozhodně jsem s tím souhlasil. Jde nám jenom o prázdné nebo plné regály, břicha, koryta, pohlavní orgány a peněženky.
  11. Máte jít hlavně k volbám. Rozhodně jsem s tím souhlasil. Volte, jedno koho, abyste potom mohli nadávat na druhé, nikoliv na sebe.

Myslíte si, že jsem blbec? Rozhodně s tím souhlasím.

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
28 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
idiotronic
21. 10. 2017 13:42

Místnosti se už uzavřely, sčítáme hlasy. Některé vlastnosti voleb jsou stálé:
Bajka volební
(volně podle Ezopa)

Stojí, stojí voli
na volebním poli
hádají se koho zvolit
na vedoucí roli

Slyšelo je tele
prohlásilo směle:
,,Zvolíme si velevola,
ať nám kráčí v čele!“

Dle té moudré rady
všichni dohromady
zvolili si velevola
a teď hubnou hlady

Každý vůl i kráva
přesto bučí ,,Sláva!
Přišla éra prosperity,
pokroku a práva!“

V téhle bajce není
žádné naučení,
neboť tam, kde volí voli,
svět se sotva změní. (Jiří Žáček)

fantomas
21. 10. 2017 14:57

Rozhodně s tím souhlasím. A ještě k volbám „Dobré heslo může pozdržet vývoj o padesát let“ a proto , kašlu NATO.

Béda
21. 10. 2017 15:36

Tzv. liberalni systemova levice – ČSSD + KSČM. Co zaseli, to sklidili. Přiště možna vypadnu ze sněmovny.

zart
zart
22. 10. 2017 4:25

Tzv. demo(ličně)kradické volby jsou skvělým podvodem na voly, vol(„pé“)iče a voličky). Nikdo jiný než jejich vykutálený hňup, kovboj, dobytkář a řezník je vyhrát nemůže. V balíku volebních lístků v našem volebním výběhu jsem nenašel jediné jméno osoby, kterou bych osobně znal. Nikomu to v mém okolí nepřijde nijak divné. Po vítězství nepracujícího lidu v 1989 jsem zakládal politickou stranu, ale nikoho ze svých známých, kamarádů, přátel, rodinných příslušníků i spolupracovníků jsem nějaké k aktivní politické práci dodnes nepřesvědčil. Něco takového je jim úplně, ale úplně, ukradené. Musím však stále a stále poslouchat jejich nářky, nadávky, stížnosti a kritiky na „demokraticky“… Číst vice »

peter.
22. 10. 2017 6:32

Na východe nacisti,na juhu a severe pravica,na západe bohviečo…všade okolo nás popadali soc.vlády ako gate.Fico spamätaj sa a začni niečo robiť,lebo padneš tiež.To čo sa stalo v ČR nieje náhoda.Je to trend. Socialistické vlády v Európe padajú jedna za druhou,lebo pred obhajobu práv ľudí práce postavili obhajobu práv sexuálnych a rôznych iných menšín a postavili sa jednoznačne na stranu vojny a kapitalistického teroru ktorého sa dopúšťa USA a štáty NATO na celom svete. ČSSD sa môže obrodiť a vrátiť sa na miesto,ktoré tradične zaujímala v politike v priestore Čiech.Je to len otázka výberu osobností a návratu k tradičným hodnotám „socanov“.U… Číst vice »

Martin (už bez taky m)
22. 10. 2017 7:06

Nemalou část důvodů výraznějšího propadu KSČM peter popsal. Více nás tu poukazovalo na to, že co fungovalo ještě ve volbách předchozích nebude fungovat věčně. Komunisté až příliš počítali do svého „stabilního voličského základu“ PROTESTNÍ HLASY, které se tentokráte s docela slušnou jistotou mohly „realizovat“ u řady dalších subjektů ( Piráti, SPD…). Protestní volič dneška není apriori vždy většinově levicový, spíše střed. Babiš šikovně vsadil na „pojďme s marasmem něco udělat“ a vydělal na „všeobecném srocení proti staviteli Čapího hnízda“, idiotskou protibabišovskou kampaň ČSSD (která v PLNÉ NAHOTĚ dokázala personální a tématickou neschopnost strany v realizaci svých témat která jak mnozí… Číst vice »

navstevnik
navstevnik
22. 10. 2017 7:46

ad Martin

Mohl byste, prosím, naznačit,jak si tu manipulaci představujete?

peter.
22. 10. 2017 7:51

Za chvíľu opadá zo stromov lístie a v korunách stromov v parkoch,sa objavia veľké gule vždy zeleného imela.K imelu majú mnohí ľudia romantický vzťah.No len dovtedy,kým si neuvedomia,že sa jedná o parazitickú rastlinu,ktorá strom zabíja.Tak je to aj so socialistami.Odsunuli na bok svoju agendu obhajcov práv pracujúcich ľudí a začali živiť parazitov.LGBTI komunity a iné menšiny.Ale to predsa nebolo dôvodom pre vznik socialistických strán.Z obhajcoov práv ľudí práce,sa transformovali na niečo celkom iné.Neviem pochopiť,prečo agendu obhajcov sexuálnych a iných menšín včítane sprievodných javov ako sú genderizmus,feminizmus a multikulturalizmus prevzali na seba práve socialisti a zelení. Veď LGBTI komunity a rôzne… Číst vice »

navstevnik
navstevnik
22. 10. 2017 8:35

Stan napsal Ten nárůst TOP09 v posledních několika procentech sčítaných okrsků byl až podezřelý. Chápu, že nejdéle se sčítají ty největší volební obvody ve velkých městech, ale v minulých parlamentních volbách, jestli si to dobře pamatuji, tak se konečné výsledky od těch po nasčítání cca 60 % volebních okrsků měnily jen v řádu setin procent. Tady TOP09 byla ještěpo nasčítání 90 % okrsků hluboko pod čarou ponoru. A nakonec skončila na 5,3%. Zdá se mi to až matematicky nemožné. V době, kdy bylo sečteno 60 % okrsků, bylo v Praze sečteno necelé 1% s podporou 12% pro TOP. V Praze… Číst vice »

Martin (už bez taky m)
22. 10. 2017 8:58

peter. napsal Za chvíľu opadá zo stromov lístie a v korunách stromov v parkoch,sa objavia veľké gule vždy zeleného imela.K imelu majú mnohí ľudia romantický vzťah.No len dovtedy,kým si neuvedomia,že sa jedná o parazitickú rastlinu,ktorá strom zabíja.Tak je to aj so socialistami.Odsunuli na bok svoju agendu obhajcov práv pracujúcich ľudí a začali živiť parazitov.LGBTI komunity a iné menšiny.Ale to predsa nebolo dôvodom pre vznik socialistických strán.Z obhajcoov práv ľudí práce,sa transformovali na niečo celkom iné.Neviem pochopiť,prečo agendu obhajcov sexuálnych a iných menšín včítane sprievodných javov ako sú genderizmus,feminizmus a multikulturalizmus prevzali na seba práve socialisti a zelení. Veď LGBTI komunity… Číst vice »

Martin (už bez taky m)
22. 10. 2017 9:02

Poznámka: tentokrát tuším více volil i MS kraj (z těch lidnatých kde je TOP 09 vrcholeně neoblíbená). Ano, možná nepřišlo o tolik více lidí, ale více jich přišlo, a poněkud jinak rozděleno než „obvykle“. Technicky si myslím manipulace je možná kdykoliv je dostatečná vůle. A Kraďous mimo parlament- to volalo po kriminálu nejen na sociálních sítích. A „zavřít oči“ by mohli i jiní „napravo“…

Martin (už bez taky m)
22. 10. 2017 9:46

Před víc jak deseti lety jsem několikráte Zaorálka i pochválil, dokonce si vzpomínám na celkem zajímavé debaty v Komorní scéně Aréna (tuším?) kde zval i Jana Kellera… Nyní je to člověk zcela evidentně tak zdeformovaný funkcemi a dlouhodobým pobytem ve sněmovně, že naprosto nereálně uvažuje i v domácí politice. Takže už jen stručně: dokud v ČSSD budou na viditelných vlivových pozicích dále Zaorálek a viditelně i poslanec Sobotka bez jakékoliv protiváhy vracející se ke „kořenům“, potud bude ČSSD nadále padat – a pro příště ji čeká nejspíše mimoparlamentní role. Pokud bude v opozici (a čištění Andrejových polobotek lidé tohoto typu… Číst vice »

navstevnik
navstevnik
22. 10. 2017 9:52

V MS je účast 55 v Praze 67. V 16 hodin byly vesnice skoro sečteny. Je pravda, že s výjimkou Opavy je v MS TOP slabá i ve městech, ovšem rozdíl mezi 1-2% a 3% je menší než 3 a 12 v Praze (mnohem lidnatější notabene). Jinak souhlasím, že ve světě počítačů je možné cokoliv. Ovšem, že by ODSáci na okrscích přihrávali TOPce hlasy (tak aby to nikdo neviděl) je podle mě zcela mimo mísu. To Vám třídní vidění světa zatemňuje mysl. Jinak sociální sítě jsou ošidná věc – všichni žijeme ve svým, většinou zcela se míjejících se sociálních bublinách.… Číst vice »

navstevnik
navstevnik
22. 10. 2017 9:55

ještě upřesnění
… že by ODSáci přihrávali SVOJE hlasy…

Gatta
Gatta
22. 10. 2017 9:57

Stan napsal Ten nárůst TOP09 v posledních několika procentech sčítaných okrsků byl až podezřelý. Chápu, že nejdéle se sčítají ty největší volební obvody ve velkých městech, ale v minulých parlamentních volbách, jestli si to dobře pamatuji, tak se konečné výsledky od těch po nasčítání cca 60 % volebních okrsků měnily jen v řádu setin procent. Tady TOP09 byla ještěpo nasčítání 90 % okrsků hluboko pod čarou ponoru. A nakonec skončila na 5,3%. Zdá se mi to až matematicky nemožné. Nejsem příznivec konspiračních teorií o volebních podvodech, ale … Na rozdíl od Stana moc nechápu, jak je možné, že v okamžiku,… Číst vice »

navstevnik
navstevnik
22. 10. 2017 11:42

Stan napsal Ten nárůst TOP09 v posledních několika procentech sčítaných okrsků byl až podezřelý. Chápu, že nejdéle se sčítají ty největší volební obvody ve velkých městech, ale v minulých parlamentních volbách, jestli si to dobře pamatuji, tak se konečné výsledky od těch po nasčítání cca 60 % volebních okrsků měnily jen v řádu setin procent. Tady TOP09 byla ještěpo nasčítání 90 % okrsků hluboko pod čarou ponoru. A nakonec skončila na 5,3%. Zdá se mi to až matematicky nemožné. Asi je neproduktivní v této debatě pokračovat, spekulujeme oba – já i Vy. Trvám si na tom, že jiná manipulace, než… Číst vice »

Irena
22. 10. 2017 11:58

V souvislosti s tím je dobré se podívat na výsledky podle jednotlivých volebních obvodů, jak ze statistického hlediska možné, aby se v některých okrscích lišila volba voličů o celých 10%? https://www.novinky.cz/volby/snemovna-2017/hlavni-mesto-praha/praha/6369-praha-1 Na Praze 1 má TOPka téměř 20% !!! V Plzni, Brně (město) byla ráda, že dolezla na 7% a přitom ten průřez voličů by se na velkých městech až tak lišit neměl. Ovšem čím blíže ke středu Praha 1, 2 apod. nárůst až o 10% i v porovnání se zbytkem Prahy, kde se to pohybuje tak okolo 10-13%, což už je podle mě nadhodnocené, ale ještě by se dalo… Číst vice »

navstevnik
navstevnik
22. 10. 2017 11:59

Gatta napsal Nejsem příznivec konspiračních teorií o volebních podvodech, ale … Na rozdíl od Stana moc nechápu, jak je možné, že v okamžiku, kdy je ve státě sečteno více než 95 % okrsků (a to včetně Brna, Ostravy, Plzně a dalších statutárních měst), tak v Praze to ve stejném okamžiku dělalo sotva 60 %. Dále se mi zdá až nemožné, že hlavním městě je pravidelně podstatně jiné hlasování než ne zdytku republiky – a to i s přihlédnutí k počtu studentů, státních zaměstnanců a vysokopříjmových platů. Možná je to tak a v pro pražáky skutečně končí svět za Honími Počernicemi.… Číst vice »

Irena
22. 10. 2017 12:00

Ostrava město 2,8 TOPka, tam mají lidé rozum.

navstevnik
navstevnik
22. 10. 2017 12:22

Irena napsal V souvislosti s tím je dobré se podívat na výsledky podle jednotlivých volebních obvodů, jak ze statistického hlediska možné, aby se v některých okrscích lišila volba voličů o celých 10%? https://www.novinky.cz/volby/snemovna-2017/hlavni-mesto-praha/praha/6369-praha-1 Na Praze 1 má TOPka téměř 20% !!! V Plzni, Brně (město) byla ráda, že dolezla na 7% a přitom ten průřez voličů by se na velkých městech až tak lišit neměl. Ovšem čím blíže ke středu Praha 1, 2 apod. nárůst až o 10% i v porovnání se zbytkem Prahy, kde se to pohybuje tak okolo 10-13%, což už je podle mě nadhodnocené, ale ještě by… Číst vice »

Irena
22. 10. 2017 12:27

navstevnik napsal
Vycházíte z mylného předpokladu, že TOPKU volila všechna velká města. To ale tentokrát není pravda. Vůbec nechci mluvit o Ostravě nebo Ústí, ale i ostatních krajských městech krutě ztratila. Nakonec i tý Praze je to oproti minule debakl, až 4. místo a 12%to je krutý pád. A nebýt knížete a Ferrriho, pros..la by to ještě víc a já bych tady nemusel vyvracet nesmyslná konspirační podezření.

Ano? A těch 20% oproti v průměru 10% vysvětlíte prosím jak?

navstevnik
navstevnik
22. 10. 2017 12:35

Přece je ještě jedna poznámka. Skoro stejný přírůstek jako TOP zaznamenala i ODS. Protože tam o klausuli nešlo, tak jste si toho (zřejmě) ani nevšimli. Dolů šli Okamura, Babiš a KSČ. Nemohu si pomoci, ale vše do sebe zapadá.

navstevnik
navstevnik
22. 10. 2017 12:47

Irena napsal
Ano? A těch 20% oproti v průměru 10% vysvětlíte prosím jak?

Nejsem si jist jestli rozumím otázce, ale zkusím odpovědět. V centru Prahy nebo ve vilové Praze 6 má TOP cca 20 procent, protože je to echt Praha. Na okrajích má kolem 10%. A protože centrum a Ořechovka je méně lidnatá, celkový výsledek za Prahu 12% je blíž těm 10ti než 20ti.

Gatta
Gatta
22. 10. 2017 13:09

Re navstevnik – ad volby v USA – podívejte se na výsledky voleb – http://www.politico.com/mapdata-2016/2016-election/results/map/president/
proklikem na detail se dostanete na volební obvody a zde si můžete srovnat konkrétní čísla .

Nevím jak kdo ,ale pro mě třeba Řeporyje ještě opravdovou Prahou nejsou. :-)

navstevnik
navstevnik
22. 10. 2017 13:45

Děkuji, zkoušel jsem stát New York, tam, zdá se, máte pravdu (venkov Trumpa města Hillary). U Californie už si tak jistý nejsem, ale to už je pro mě vyšší dívčí v zeměpisu USA a fůra času, tohle do detailu studovat. A dalších 48 států.. Zajímavá otázka by bylo, zda je to to konstanta americké volební mapy, nebo specifikum volby Trump-Clintonová – tedy venkov volí (konzervativní) republikány, města (liberální) demokraty. Já bych si tipl, že ano, alezkoumat to asi nemám čas. Díval jsem se na výsledky v Řeporyjích a zdá se mi, že mají blíž Praze 6 než Ostravě, a považuji… Číst vice »

navstevnik
navstevnik
22. 10. 2017 13:49

napsal jsem to zmateně: myslím, že to, venkov volí reps a města dem., je konstanta americké volební mapy