Teroristická internacionála

Naprostá většina reakcí na teroristické útoky v Paříži na sociálních sítích se, alespoň co jsem já pozoroval, nese v duchu perverzního triumfalismu: „My jsme vám to říkali“ a nepokryté radosti, že protimuslimské a protiimigrantské předsudky není třeba revidovat, ale naopak je možné je upevnit a rozšířit. Ve spoustě z nich ale zaznívá ještě něco mnohem temnějšího a zlověstnějšího, hlas bestie, kterou jsme dlouho drželi na řetězu a která cítí, že by ten řetěz teď mohl povolit, hlas ryzího antihumanismus volající po agresivním silovém řešení. Nejenom navenek, ale i dovnitř.

Lidé, kteří považují Evropu za nedostatečně militarizovanou, změkčilou a zbabělou a každého, kdo váhá s ránou a člověka vidí i v tom, kde žije za hranicemi Evropy, mají za nebezpečného zrádce, zde byli vždy. Teď se ale s vydatnou pomocí teroristů mohou z periférie dostat až do vládních paláců. Stačí, aby jim zmatení, vystresovaní a polekané Evropané dopřáli sluchu. Pokud je teroristou ten, kdo chce vládnout skrze teror, pak je jedno, jestli přichází zvenčí, nebo už je uvnitř, jestli chce dobývat, nebo chránit – pořád je to terorista.

A teroristé si jdou na ruku. Možná nevědomě, možná neplánovaně, možná sami sobě navzdory, ale jdou. To, co teď Evropu nejvíce ohrožuje, je teroristická internacionála, synergie mezi teroristy zvenčí a těmi, kteří by nás před nimi skrze teror chtěli chránit. Nebude to bolet hned, nejprve půjdou za potlesku davů na jatka uprchlíci, ale hned po nich ti, kteří je na ta jatka hnát nechtěli, pak ti, co budou pochybovat o evangeliu síly a agresivity a pak… Teroristům stačí jen celý proces nastartovat, o vítězství teroristické internacionály se pak postarají vystrašení slušní lidé sami.

Převzato z blogu Tribun

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
91 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
to je jedno
to je jedno
16. 11. 2015 13:48

Těch teroristických útoků bude více a více. A nejen ve Francii. Vzpomeňme kolik jich už letos bylo. Rozhodně více než loni. A to ještě rok nekončí. Vysoké riziko bude pak na Vánočních trzích, které se mnohde již nebudou nazývat Vánočními nýbr orwellovsky „Zimní trhy“. Více info zde: http://www.ivcrn.cz/vyse-pravdepodobnosti-teroristickych-utoku-aneb-nabozenstvi-miru/

peter.
16. 11. 2015 14:22

Tribun:
Váš predpoklad,že tí ktorí vystupujú a vyslovujú sa proti prílevu imigrantov na svoje územie (podotýkam,že nikto z „odporcov“nebol proti pomoci ľuďom spĺňajúcim podmienky pre poskytnutie azylu) sú potenciálni“domáci teroristi“ ktorých cieľom je spojiť sa s islamskými teroristami aby spoločnými silami vyvraždili ľudí ako ste vy,teda vo vašom ponímaní všetkých slušných ľudí,vás predurčuje k urýchlenému vyhľadanie lekárskej pomoci,najlepšie psychiatrickej.A ďalej už radšej nebudm na tú vašu fantasmagóriu reagovať,lebo by som mohol napísať niečo,čo by ma potom mohlo mrzieť.

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
16. 11. 2015 14:43

peter. napsal Tribun: Váš predpoklad,že tí ktorí vystupujú a vyslovujú sa proti prílevu imigrantov na svoje územie (podotýkam,že nikto z „odporcov“nebol proti pomoci ľuďom spĺňajúcim podmienky pre poskytnutie azylu) sú potenciálni“domáci teroristi“ ktorých cieľom je spojiť sa s islamskými teroristami aby spoločnými silami vyvraždili ľudí ako ste vy,teda vo vašom ponímaní všetkých slušných ľudí,vás predurčuje k urýchlenému vyhľadanie lekárskej pomoci,najlepšie psychiatrickej.A ďalej už radšej nebudm na tú vašu fantasmagóriu reagovať,lebo by som mohol napísať niečo,čo by ma potom mohlo mrzieť. Peter, bezvýhradný souhlas. Přečetl jsem si i komentáře u něj „doma“ a došel jsem k názoru, že když pro něj… Číst vice »

peter.
16. 11. 2015 15:09

Georgius z Raduně: Ten človek je alebo zaslepený tou svojou podivnou ideológiou alebo je to provokatér.Že by to bol len hlupák sa napísať nedá lebo ním zjavne nie je.Píše,že všetci,čo sme upozorňovali na hrozby ktoré tá imigračná vlna so sebou môže priniesť,sa teraz triumfálne radujeme.Čo si to ten……dovoľuje?!Dnes pri nákupe v Kauflande rozhlasom vyzvali kupujúcich k minúte ticha za obete teroristov v Paríži.Kaufland bol plný kupujúcich,no všetci zastali na mieste a na minútu tam zavládlo absolútne ticho.A tento …..si dovolí napísať,že niekto z odporcov imigrácie(tých je u nás na Slovensku viac ako 80%) má radosť z tejto tragédie a z… Číst vice »

jogín
jogín
16. 11. 2015 15:16

Uprchlíkům nejde o záchranu života. Mohli zůstat v první bezpečné zemi, ale jdou za lepším. Je to přirozené. Ovšem je také přirozené kopnout je do zadku. Nakonec v každé zemi funguje kolektivní vina, když se nechají ovládnout fanatiky, je to jejich chyba. Samozřejmě totéž platí o nás. Pokud spolkneme propagandu a necháme si sebrat svoji zem, dostaneme co si zasloužíme.

Béda
16. 11. 2015 15:17

Násilí jak známo plodí násilí. Nejdřív k pojmologii termínu teror. Teror podle mého mínění je uvědomělé otevřené organizované násilí anebo vydírání (zastrašování) násilím s cílem prosazení určitých politických cílů. Z tohoto pohledem jsou terorem jak „zušlechťovací (demokratizační, humanizující a bůhjví jak pojmenované vraždění a násilí) války křesťanských zemí (státní teror), tak asymetrický odpor proti nim (v islámských zemích) . Obě skupiny používají násilí k prosazení určitých politických cílů. Pokud jde o migraci a teror. Migrace je bezesporu sekundárním důsledkem státního terorismu západních zemí v mateřských zemích migrantů. To, co provádějí různě namotivovaní migranti v hostitelských zemích (viz události v Paříži)… Číst vice »

Tribun
Admin
16. 11. 2015 15:17

Georgius z Raduně napsal Peter, bezvýhradný souhlas. Přečetl jsem si i komentáře u něj „doma“ a došel jsem k názoru, že když pro něj rodina je přežitek, nehodící se do dnešní doby, tak je zbytečné čtením jeho názorů ztrácet čas. Mnohem důležitější je raději přemýšlet, jak z toho ven. Pro vás je zase přežitek člověk. Nevím jak vaši, ale tu moji rodinu tvoří lidé a pokud má být zachována, tak nezbytně nutná podmínka je, aby jejím členům nikdo neupíral jejich lidství. A já „jen“ odmítám druhým činit to, co nechci, aby druzí činili mě. To „jen“ jsem dal do uvozovek… Číst vice »

Béda
16. 11. 2015 15:21

podporovatelé „humanitárních“ válek, ktreré jsou aktem státního terorismu vůči jiným zemím a jejich obyvatelstvu. Poslední skupinou jsou ti, kteří požadují striktní oddělení nesourodých a vzájemně nekompatibilních kulturních a společenských entit a pomoci migrantům v jejich domovině. V tomto požadavku není obsaženo žádné zastrašování ani násilí, pakliže se přivandrovalci dobrovolně požadavku návratu do své domoviny. Pokud někdo v tomto spatřuje prvky teroru, tak bych si dovolil prohlásit, že tento „teror“ je tím nejmenším ze všech vyjmenovaných.

Gatta
Gatta
16. 11. 2015 15:26

jogín napsal Uprchlíkům nejde o záchranu života. Mohli zůstat v první bezpečné zemi, ale jdou za lepším. Je to přirozené. Ovšem je také přirozené kopnout je do zadku. Nakonec v každé zemi funguje kolektivní vina, když se nechají ovládnout fanatiky, je to jejich chyba. Samozřejmě totéž platí o nás. Pokud spolkneme propagandu a necháme si sebrat svoji zem, dostaneme co si zasloužíme. Tak jest … Spousta lidí v Evropě (slovo „občanů“ mi nějak nešlo napsat) si myslí, že za 2-4 roky, tedy pokud budou mít ten den náladu, tak zajdou k volbám a tam hodí do urny lístek s přáníčky… Číst vice »

Béda
16. 11. 2015 15:32

Tribun,

jenom bych si dovolil podotknout. Mnozí ze skalních stoupenců migrace v západních zemích (multikulti gay-lesbické komunity, femininistky, mladé studentky zvyklé chodit ve volném oděvu) ani netuší co vlastně podporují (je ovšem možné, že jim to časem dojde) . Poučený člověk provádí prevenci -třeba že nezve do svého domu lidi, kteří mají jiné zvyklosti, které jsou protikladné jeho způsobu života). To dělá pouze blbec.

Béda
16. 11. 2015 15:34

Dovětek – nezve NATRVALO do svého domu… To dělá pouze blbec anebo masochista.

Gatta
Gatta
16. 11. 2015 15:43
Béda
16. 11. 2015 15:46

Gatta napsal

https://www.youtube.com/watch?v=T47vNlh13zU

Dával jsem na to odkaz již včera anebo dnes ráno (už si nepamatuji) ale dobře, že to připomínáte.

fajt
16. 11. 2015 15:49

http://cz.sputniknews.com/svet/20151116/1685920/putin-rusko-ukrajina-dluh-splacet.html – v podstatě dává úlevu FEDu, který Rusko ale vůbec nešetří, raději ani nevědět, co v Turecku ukutili s otrokem z bílé chýše. ..

Gatta
Gatta
16. 11. 2015 15:55

Béda napsal Dovětek – nezve NATRVALO do svého domu… To dělá pouze blbec anebo masochista. Nebo člověk zaprodaný, nebo člověk vydíraný … takový totiž udělá cokoliv. Představme si, jaká je asi odměna, kterou mohou dostat odpovědné EU elity za svá špatná rozhodnutí. Za rozhodnutží která už dnes ničí životy běženců a které mohou zničit stávající život v celé Evropě. Kolik to je milionů, či miliard dolarů, kolika politikům hrozí ztráta postavení, nebo dokonce možná i smrt ?? A naproti tomu, jakou negativní hodnotu mají jejich rozhodnutí pro miliardu evropanů i arabů ??? Možná je německá politička pod tlakem, bojí se… Číst vice »

Gatta
Gatta
16. 11. 2015 15:56

Béda napsal
Dával jsem na to odkaz již včera anebo dnes ráno (už si nepamatuji) ale dobře, že to připomínáte.

Nejsem tady stále takže … a taky se mi to stává .

fajt
16. 11. 2015 16:05

pamatuje ještě někdo, jak obrovský problém byl pro Evropu průjezd Nočních Vlků z Moskvy, kteří chtěli uctít památku miliony mrtvých sovětských vojáků, bez kterých by žádná EU nebyla – za to extrémní a silně ozbrojení islamisté si po Evropě špacírují jako by se nechumelilo. ..)

Béda
16. 11. 2015 16:11

fajt napsal

pamatuje ještě někdo, jak obrovský problém byl pro Evropu průjezd Nočních Vlků z Moskvy, kteří chtěli uctít památku miliony mrtvých sovětských vojáků, bez kterých by žádná EU nebyla – za to extrémní a silně ozbrojení islamisté si po Evropě špacírují jako by se nechumelilo. ..)

Víte co všechno by se mohlo stát, kdyby sem ty neozbrojené motocyklisty na pár dní vpustili? Proti tomu je vpuštění milionu migrantů natrvalo vůbec nic! Ještě , že křížem krážem vandrují naši osvoboditelé ve svých pancéřových vracích. :)

Gatta
Gatta
16. 11. 2015 16:14

Re fajt – pamatujete si jaký to byl problém hoden Olympijské blokády, kyž prý kdesi v Rusku nechteli pustit do baru jakéhosi sexuálně dezorientovaného jedince.

Jo to byly starosti … to byl veget …

Alena
Alena
16. 11. 2015 16:17

Tribun napsal Pro vás je zase přežitek člověk. Nevím jak vaši, ale tu moji rodinu tvoří lidé a pokud má být zachována, tak nezbytně nutná podmínka je, aby jejím členům nikdo neupíral jejich lidství. A já „jen“ odmítám druhým činit to, co nechci, aby druzí činili mě. To „jen“ jsem dal do uvozovek proto, že jak se ukazuje to není žádné jen, ale pro mnohé nepochopitelné a nedosažitelné maximum. upírat lidství lze živým lidem, ne mrtvolám, po teroristickém útoku. A Vaše třetí věta- a já jen odmítám…..tím chcete říci, že až češi budou utíkat ze země rozvrácené muslimy, budou požadovat… Číst vice »

Gatta
Gatta
16. 11. 2015 16:24

A co je mi divné …

Ať se tady probírají otázky migrace muslimů do Evropy, nebo se tady kde kdo z nás neuctivě otírá o Církev Svatou – tak ze strany katolíků a věřících … TICHO.

Kde je ray ? … by nám to vysvěztlil … asi donekonečna přepočítává restituce a těší se jak biudou jednou kostely nacpané ze strachu z islamistů. Tak hlavne pozor, jen aby se u obojího těžce nepřepočítal.

fajt
16. 11. 2015 16:29

Béda napsal Víte co všechno by se mohlo stát, kdyby sem ty neozbrojené motocyklisty na pár dní vpustili? Proti tomu je vpuštění milionu migrantů natrvalo vůbec nic! Ještě , že křížem krážem vandrují naši osvoboditelé ve svých pancéřových vracích. dnes jsem nechtíc zahlídnul Hurvajze, jak celý šťastný povídal nějaký tv pipině slastně, že jeden z údajných teroristů z Paříže prý před léty projel českem, a to dokonce dvakrát – chvíli jsem na toho idiota koukal, jestli to opravdu myslí vážně, no a pak jsem si řekl, že bych ho neměl potkat osobně, protože by mi asi dost bolely klouby na… Číst vice »

peter.
16. 11. 2015 16:30

fajt napsal

http://cz.sputniknews.com/svet/20151116/1685920/putin-rusko-ukrajina-dluh-splacet.html – v podstatě dává úlevu FEDu, který Rusko ale vůbec nešetří, raději ani nevědět,cov Turecku ukutilis otrokem z bílé chýše. ..

fajt:
Tí kreténi v Kyjeve to nielenže neocenia ako akt dobrej vôle zo strany Ruska ale ten potkan Jaceniuk a všetci ukronacisti s ním, budú vytrubovať do sveta,že svojim tvrdým postojom dali Rusku „do zubov“ a donútili ho kapitulovať.To bude v Kyjeve slávy.Keď raz veľmoc niečo opakovane vyhlási,tak by od toho nemala odstúpiť! Ak teda chce ostať veľmocou.

Gatta
Gatta
16. 11. 2015 16:32

Re fajt – vy mu křivdíte.
Já myslím, že jako poutová atrakce by byl dobrý.

cnemo
16. 11. 2015 16:34

No, svůj názor potenciálního teroristy jsem již dostatečně vyjádřil zde

https://nautilus2.wordpress.com/2015/11/15/jak-psat-slepemu-a-hrat-hluchemu/#comments

Doporučuji všem diskusi u Tribuna na blogu, někteří jeho čtenáři mu trochu dali zabrat:)

http://tribun.name/2015/11/15/teroristicka-internacionala/comment-page-1/#comment-99984

BTW, podobné názory jsem u něj více méně čekal, ale s tou rodinou mě opravdu dostal:)

fajt
16. 11. 2015 16:43

peter. napsal fajt: Tí kreténi v Kyjeve to nielenže neocenia ako akt dobrej vôle zo strany Ruska ale ten potkan Jaceniuk a všetci ukronacisti s ním, budú vytrubovať do sveta,že svojim tvrdým postojom dali Rusku „do zubov“ a donútili ho kapitulovať.To bude v Kyjeve slávy.Keď raz veľmoc niečo opakovane vyhlási,tak by od toho nemala odstúpiť! Ak teda chce ostať veľmocou. kdyby raději nic nepronášel, tohle jenom posílí banderovce a zmate obyčejné ukrajince ( o Novorossii ani nemluvě a Girkinova slova budou mít něco do sebe), to normálně vypadá, jako by si minský mír uplácel penězi svých mužíků…no uvidíme časem, ale… Číst vice »

fajt
16. 11. 2015 16:46

Gatta napsal

Re fajt – vy mu křivdíte.
Já myslím, že jako poutová atrakce by byl dobrý.

hodně předražená venkovská atrakce, krom toho moc líbivě nevypadá a zábava s ní je taky béčková. ..)

Béda
16. 11. 2015 16:54

Jinak pane Tribune,

islám je naprosto NESLUČITELNÝ s tzv. západní demokracií. Obsahově i formálně. Islám to je absolutní podřízenost Koránu. Korán určuje způsob života, tresty, vztahy (muž žena, hetero a homosexuálové atd., atd.) Korán znamená nesmiřitelné až militantní šíření náboženské ideologie jakýmikoliv prostředky (i za cenu podrazů, podvodů…) a prosazení vlastních hodnot, vlastní dominance…

Béda
16. 11. 2015 17:11

Dnes ráno dorazilo do Pirea cca 5 tisíc migrantů. Většina z nich chce pokračovat do západní Evropy.
http://www.zvedavec.org/vezkratce/11644/

Béda
16. 11. 2015 17:26

http://www.novarepublika.cz/2015/11/pc-roberts-pariz-vsechno-meni-angela.html v reakci na Paříž budou i další země následovat Francii v uzavírání hranic s cílem vzít tímto manévrem vítr z plachet disidentským protiuprchlickým a protievropským stranám ve svých zemích., a uchovat tak moc svému současné panující establishmentu. Nyní zcela nový apel k vypuzení uprchlíků ze země zazněl i z Německa…Nová vojenská opatření proti Islamskému státu, západní intervence v Sýrii bez souhlasu syrské vlády, zavedení nového vlasteneckého zákona (tzv. Patriot actu) v evropských zemích a možná, že i přijetí ještě drakoničtějšíiho Patriot actu v USA – to všechno odejme Trumpovi a Sandersovi převládající pozornost veřejnosti, …Stejně jako 11. září, či… Číst vice »

Sio
Sio
16. 11. 2015 17:31

Tribun napsal Pro vás je zase přežitek člověk. Nevím jak vaši, ale tu moji rodinu tvoří lidé a pokud má být zachována, tak nezbytně nutná podmínka je, aby jejím členům nikdo neupíral jejich lidství. A já „jen“ odmítám druhým činit to, co nechci, aby druzí činili mě. To „jen“ jsem dal do uvozovek proto, že jak se ukazuje to není žádné jen, ale pro mnohé nepochopitelné a nedosažitelné maximum. Tribun, jako většinu zdejších diskutérů, mě napadá spousta věcí, ale nebudu vás tu nálepkovat, nemá to smysl. Ani nevím, jak to všechno ve skutečnosti myslíte, co vás k podobným názorům vede.… Číst vice »

Sio
Sio
16. 11. 2015 17:38

„A teroristé si jdou na ruku. Možná nevědomě, možná neplánovaně, možná sami sobě navzdory, ale jdou. To, co teď Evropu nejvíce ohrožuje, je teroristická internacionála, synergie mezi teroristy zvenčí a těmi, kteří by nás před nimi skrze teror chtěli chránit. Nebude to bolet hned, nejprve půjdou za potlesku davů na jatka uprchlíci, ale hned po nich ti, kteří je na ta jatka hnát nechtěli, pak ti, co budou pochybovat o evangeliu síly a agresivity a pak… Teroristům stačí jen celý proces nastartovat, o vítězství teroristické internacionály se pak postarají vystrašení slušní lidé sami.“ No, to máte pravdu. Tvrdím to tu… Číst vice »

peter.
16. 11. 2015 17:40

Irena napsal

http://politikus.ru/articles/63046-a-za-istoriey-vy-vse-ravno-vernetes.html

p.Irena :
Po tom Tribunovi ste mi vrátila dobrú náladu.Ďakujem za ten odkaz!

Irena
16. 11. 2015 18:08

peter. napsal
p.Irena :
Po tom Tribunovi ste mi vrátila dobrú náladu.Ďakujem za ten odkaz!

Nemáte zač :-)

peter.
16. 11. 2015 18:34

Keď vidím koľko prejavov úcty súcitu a kondolencií prejavuje OPRÁVNENE (!!!) Francúzsku celý svet a keď si spomeniem na ten fingovaný pochod lídrov štátov Európy vtedy,keď teroristi vystrielali redakciu Charlie Hebdo,tak mi je smutno z toho,že na Rusov ktorí zahynuli po teroristickom útoku na ruské lietadlo na Sinaji a ktorých bolo o skoro sto viac ako teraz mŕtvych v Paríži, ako by sa už zabudlo.Akoby to neboli ľudia ktorých rodiny,pozostalí a Rusko ako štát,si zaslúžia minimálne také prejavy úcty,rozhorčenia a prejavov sústrasti ako sa dostáva rodinám,pozostalým a celému Francúzsku pri obetiach parížskeho masakru.Obama sa neunúval ani s kondolenciou Putinovi.Veď to… Číst vice »

fajt
16. 11. 2015 18:38

tady se celou dobu politicky proklamuje, že s teroristy se vyjednávat nemá a pak si všichni mocní v Turecku daj dostaveníčko s teroristou namber one Husseinem a domlouvají se s ním, jak s terorismem budou bojovat – no není ten dnešní svět úplně v prdeli ?!. ..)

K. J.
K. J.
16. 11. 2015 18:38

Sice není apríla, ale to nevadí. V Evropě je poslední dobou apríl prakticky každý den…
https://www.youtube.com/watch?v=Zkj8kqO1U_s

Dolmen
Dolmen
16. 11. 2015 19:08

peter. napsal
Irena napsal

http://politikus.ru/articles/63046-a-za-istoriey-vy-vse-ravno-vernetes.html

p.Irena :
Po tom Tribunovi ste mi vrátila dobrú náladu.Ďakujem za ten odkaz!

I mně. Kéž by to takhle fungovalo!

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
16. 11. 2015 19:18

Tribun napsal Pro vás je zase přežitek člověk. Nevím jak vaši, ale tu moji rodinu tvoří lidé a pokud má být zachována, tak nezbytně nutná podmínka je, aby jejím členům nikdo neupíral jejich lidství. A já „jen“ odmítám druhým činit to, co nechci, aby druzí činili mě. To „jen“ jsem dal do uvozovek proto, že jak se ukazuje to není žádné jen, ale pro mnohé nepochopitelné a nedosažitelné maximum. Tribune, v jednom jsme si podobní. Také já jsem člověk nenásilný a odmítám činit druhým, co nechci, aby druzí činili mé maličkosti. Také moji rodinu tvoří lidé a pokud má být… Číst vice »

Vlastimil
Vlastimil
16. 11. 2015 19:19

Hezký večer všem diskutujícím. Není to marná rozprava, leč, nějak mi chybí návrh smysluplného řešení. Zaujal mne především Tribun se svým : „… něčiňte jiným to, co nechete aby jiní činili vám…“ parafrázuji. Celé bych to viděl a odlehčil následovně. Z blázince propouštějí pana Žížalu. Trpěl fobií, že ho sezobne kos. Nyní odchází a psychiatru se dme hruď jak byl úspěšný. Náhle s hrůzou vidí jak se tryskem pan Žízala vrací zpátky a křičí: kos, kos, doktor ho zadrží a hovoří. Vy jste člověk a ne žížala, to přeci víte! Na to bývalý pacient: A ví to taky ten kos?… Číst vice »

hudryper
hudryper
16. 11. 2015 19:38

fajt napsal raději ani nevědět, co v Turecku ukutili s otrokem z bílé chýše. .. Nájemník z bílé chýše mne po rozhovoru s Putinem mile překvapil. Prohlásil,že v žádném případě nepošle pozemní vojsko do Sýrie a Iráku a že vytvářet tam bezletové zóny rozhodl,že by bylo kontraproduktivní !!! Takže kolego Fajte,co je na nějakých 3 mld. dolarů (stejně nedobytných) proti tomu,že se Obama šprajcnul jednoznačně a hlavně veřejně svým dobráckým neoconům ? Proč by měl Putin přivádět Obamovu křehkou pozici do akutních finančních problémů. Zdá se,že skutečně převzal stát USA FED,že nejde jen o změnu jeho internetového providera z org… Číst vice »

Béda
16. 11. 2015 19:39

Béda napsal http://www.literarky.cz/blogy/tereza-spencerova/20996-masakr-v-paii-v-kontextu-reality Nedávno odtajněné dokumenty Pentagonu navíc ukazují, že tajná služba americké armády DIA už na počátku roku 2012 považovala Islámský stát za „strategický nástroj“, přičemž generál Michael Flynn, který loni odstoupil z postu šéfa DIA, letos v srpnu v rozhovoru pro Al Džazíru konstatoval, že Obamova administrativa nedbala na varování zpravodajců, podle nichž zahraniční podpora syrským rebelům pomáhá vzestupu Daeše. „Myslím, že to bylo rozhodnutí. Myslím, že to bylo vědomé rozhodnutí,“ shrnul generál Flynn s tím, že Bílý dům přihlížel vzniku a posilování Daeše coby nástroje ke svržení Bašára Asada a nechával na Perském zálivu a Turecku, aby… Číst vice »

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
16. 11. 2015 19:41

peter. napsal Keď vidím koľko prejavov úcty súcitu a kondolencií prejavuje OPRÁVNENE (!!!) Francúzsku celý svet a keď si spomeniem na ten fingovaný pochod lídrov štátov Európy vtedy,keď teroristi vystrielali redakciu Charlie Hebdo,tak mi je smutno z toho,že na Rusov ktorí zahynuli po teroristickom útoku na ruské lietadlo na Sinaji a ktorých bolo o skoro sto viac ako teraz mŕtvych v Paríži, ako by sa už zabudlo.Akoby to neboli ľudia ktorých rodiny,pozostalí a Rusko ako štát,si zaslúžia minimálne také prejavy úcty,rozhorčenia a prejavov sústrasti ako sa dostáva rodinám,pozostalým a celému Francúzsku pri obetiach parížskeho masakru.Obama sa neunúval ani s kondolenciou… Číst vice »

Béda
16. 11. 2015 19:44

…Nové informace nasvědčují tomu, že zatímco Ankara s posvěcením NATO údajně bojuje proti Daeši, turecká tajná služba loni eskortovala do Sýrie nejméně šest desítek lidí, kteří se chtěli přidat k Daeši. Paradoxní je, že většinou to byli lidé, kteří už byli v Turecku vězněni v souvislosti s teroristickými aktivitami. Při jejich přechodu hranice byly vypnuty bezpečnostní kamery a pohraničníci byli posláni pryč. Německý Bundeswehr k tomu nyní mimochodem potvrzuje, že Daeš v Iráku nasazuje proti Kurdům chemické zbraně a ke stejnému závěru dospěly i USA. Dva poslanci tureckého parlamentu za levicovou Republikánskou lidovou stranu (CHP), Eren Erdem a Ali Seker,… Číst vice »

Béda
16. 11. 2015 20:03

Ještě k pojmu terorizmus: prvotním hybatelem současného terorismu byl STÁTNÍ TEROR západních zemí (organizované násilí Západu) v islámských zemích, případně jejich politika vůči těmto zemím. To mělo 2 NÁSLEDKY v oblasti terorismu: 1/ terorismus v zemích , které Západ uvrhl do násilí a chaosu 2/ nynější přelití terorismu v rámci migračních vln do západních zemí. Z toho plyne, že za veškerý politický teror dneška může nesmyslná a kontraproduktivní politika západních zemí – ať již se jedná o vojenské napadání cizích zemí, zinscenované politické převraty v ncih, vraždění, mučení v těchto zemích, vnucování svých politických představ a zájmů neslučitelných s místními… Číst vice »

peter.
16. 11. 2015 20:26

Georgius z Raduně napsal kdyby měl člověk tři vysoké školy a nepoučil se z dějepisu, tak zůstane blbej – ale o ty školy dobrým lidem nebezpečnější Georgius z Raduně: Vaša babička bola bezpochyby múdra žena.Na dedinách voľakedy takto múdri starí ľudia žili a tešili sa všeobecnej úcte.Poznal som ich mnoho,a spomínam na jedného z nich z rodnej dedinky mojej manželky,kde mám dnes chalupu.Ani neviem ako sa volal priezviskom,ale volali ho Vojak.Pre mňa to bol ujko Vojak.Tak tento ujko Vojak vždy vedel kedy prídem a celý deň ma vyčkával.Posadil ma na lavičku pred domom a musel som ho informovať o všetkom,čo… Číst vice »

fajt
16. 11. 2015 20:27

hudryper napsal hudryper jde o důvěru a zásadovost, taky o tu hromadu mrtvých, kteří za něco bojovali ( a co se ukázalo akorát hodno kšeftu, a to ještě s darebákama, kteří nikdy nedrželi slovo ve vysoké politice ) a taky, tak dlouho se mobilizuje pro boj s nepřítelem a pak se ( zase ) dělají ( staré ) kompromisy a handly až nakonec dobrá věc ztratí to, co ji dělalo evoluční a neporazitelnou – vidíte v tom dílčí pozitiva ( ta tam určitě jsou), ale já tady celkově vidím ústup od původního záměru, kdy může dojít ( zase ) k… Číst vice »