Světem marketingu právě hýbe nová virální kampaň #PrayForParis. Už dva dny po spuštění se může řadit po bok virálních klasik jako 9/11, #occupywallstreet, #ArabSpring, #Kony, a dalších. Kreativa kampaně, plánování i exekuce na jedničku. Jak se taková kampaň dělá, se podíváme v dnešním speciálu.
Celý článek najdete zde
Na to musí být člověk – dobytek s plechovým žaludkem ! Typický kapitalistický parazitní hyenismus. Důkaz, že od kreativce jen jen kousek ke kreténovi !
:D
FB zareagoval na události podezřele velmi rychle.
V pátek jsem usnul docela brzy a taky se nečekaně brzy probudil okolo jedné v noci a už na FB byla připravena trikolóra, hashtagy, logo s Eiffelovkou a pod.
V tu dobu na Novinkách psali, že je asi 20, možná 30 mrtvých a v podstatě nic nikdo pořádně nevěděl.