Paříž jede bomby aneb Jak se prodává teror

Světem marketingu právě hýbe nová virální kampaň #PrayForParis. Už dva dny po spuštění se může řadit po bok virálních klasik jako 9/11, #occupywallstreet, #ArabSpring, #Kony, a dalších. Kreativa kampaně, plánování i exekuce na jedničku. Jak se taková kampaň dělá, se podíváme v dnešním speciálu.

Celý článek najdete zde

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
3 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
prubir
prubir
16. 11. 2015 19:20

Na to musí být člověk – dobytek s plechovým žaludkem ! Typický kapitalistický parazitní hyenismus. Důkaz, že od kreativce jen jen kousek ke kreténovi !

nedalomito
nedalomito
17. 11. 2015 7:45

:D

Amenre
Amenre
18. 11. 2015 6:40

FB zareagoval na události podezřele velmi rychle.
V pátek jsem usnul docela brzy a taky se nečekaně brzy probudil okolo jedné v noci a už na FB byla připravena trikolóra, hashtagy, logo s Eiffelovkou a pod.
V tu dobu na Novinkách psali, že je asi 20, možná 30 mrtvých a v podstatě nic nikdo pořádně nevěděl.