Ukrajina: Videopřehled ze 25. 1. 2015

Ukrajinští fašisté. Již brzy i ve vašich městech (18+)

Trailer filmu. Když stát ovládnou oligarchové, fašismus na sebe nenechá dlouho čekat.

***

20. 1. 2015, Doněck. Tisková konference prezidenta DLR Alexandra Zacharčenka

Ukrajinští vojácí jako potrava pro děla kvůli tříminutovému propagandistickému klipu.

***

21. 1. 2015, Doněck. Umřít není strašné, když se odevzdáš do rukou Ježíše Krista

U 16 ukrajinských vojáků, kteří byli zavaleni pod sutinami Doněckého letiště, našel Motorolův oddíl americké diktafony a v nich v ruštině a angličtině nahrané kázání (nejspíše baptistického kněze) na téma: „Umřít není strašné, když se odevzdáš do rukou Ježíše Krista.“ Ukrajinská verze tohoto hypnotického kázání nebyla nalezena.

***

22. 1. 2015, Praha. Kolik hlav bylo uřezáno?

Na ČT přirovnávají Novorusko k Islámskému státu.

***

23. 1. 2015, Luhansk. Plotnickij potvrdil smrt starosty města Pěrvomajsk

Hlava samozvané Luhanské lidové republiky Igor Plotnickij potvrdil, že dnes bylo nalezeno tělo starosty města Pěrvomajsk Jevgenije Iščenka.

Dříve Luhanské informační středisko informovalo s odkazem na zdroj z Lidové milice LLR, že v pátek byly v Pěrvomajsku nalezeny těla hlavy administrativy Pěrvomajska Jevgenije Iščenka a dalších tří lidí, nejspíše dobrovolníků.

„Dnes byl nalezen starosta města Pěrvomajsk (Jevgenij) Išenko, které jsem osobně jmenoval do funkce, a který čestně plnil své povinnosti. Tímto vyjadřuji soustrast jeho příbuzným a blízkým“, prohlásil Plotnickij před novináři.

Prohlásil, že uložil orgánům činným v trestním řízení najít viníky, přičemž poznamenal, že „kdo byl zákazníkem, je i tak zřejmé.“ Také potvrdil, že společně s ním byla nalezena těla tří dobrovolníků, se kterými Iščenko rozděloval humanitární pomoc.

Později Plotnický telefonicky sdělil RIA Novosti, že dobrovolníci byli nejspíše obyvateli LLR, ale zatím to nebylo s konečnou platností potvrzeno, vyšetřování pokračuje.

„Nebylo to ostřelování. Byla to diverzní skupina, které postřílela civilisty. Je to další zločin kyjevského režimu“, prohlásil Plotnickij.

(Pozn. edit.: Teror ve stylu IS – jako na zavolanou. Teď ještě zjistit, kdo vraždil.)

Zdroj: RIA Novosti

Překlad: Irena

***

23. 1. 2015, Žitomir. „Uvědomělí příbuzní“ nechápou, jak mohou trestat karatele Olega Mikaca

Plačící příbuzná zajatého velitele brigády skrz slzy opakuje, jak mohly, pravého důstojníka skvělé ukrajinské armády, který již kolikátý měsíc ostřeloval Doněck a zabíjel antiukrajinské nelidi „lugandony“, stařenky z tlupy bít a plivat po něm , že to mohly dělat pouze za peníze. (Pozn. překl.: Podle sebe soudím tebe, že?).

Lidé jsou natolik pod vlivem ukrajinské propagandy, že si nedokážou přestavit, že pokud tvé město celé měsíce ostřeluje ta sběř, kterou potom přivedou do ulic města, tak jí asi těžko budete zasypávat květinami. A ne proto, že by vám za plivání zaplatil Putin, ale proto, že když pochováváte své příbuzné a známé zabité tímto člověkem, když chodíte rozbitými ulicemi, okolo spálených školek, když už se nedokážete dopočítat zničených domů a spálených bytů, tak mizí chuť bratrsky vítat „hrdiny, kteří brání svoji vlast“. Po pohřbech zabitých dětí lidé nemají chuť do tváře těchto hrdinů jenom plivat!

V 21. století je asi porušením lidských práv nenávidět nepřátele, kteří tě přišli zabít.

PS: Z toho videa se člověku leda tak udělá zle, ale jinak než by čekali jeho protagonisté. Kromě toho, že celé video vychvalují svého spasitele Ukrajiny, který za ní trpěl a riskoval svůj život, má chlap na konci tu drzost jim vyčítat, že je vodí ulicemi, aby viděli důsledky svého osvobozování. Jak jsou ti „uvědomělí“ jemní lidé, oni přece zajatým separatistům v Kyjevě nic podobného neprovádějí.

Zdroj: Politikus.ru

Překlad: Irena

***

23. 1. 2015, Mariupol po ostřelování Grady

Mariupol byl ostřelován teroristy, ať už jimi byl kdokoliv. Autentický záběr z kamery v autě.

Místním není do řeči. Ani přespolním (2:30 min.)

A ještě jednou „přespolní“. Tentokrát v uniformách SS Azov.

***

Lekce ukrajinštiny: Bandera (18+)

Ivan Poběda vás v několika lekcích naučí ukrajinsky mluvit i myslet. Tedy pokud už máte alespoň základy ruštiny.

[do_widget id='custom_html-6']

43 comments on “Ukrajina: Videopřehled ze 25. 1. 2015

  • jak je naprosto lehke zmanipulovat lidi ( jak lehce se nechaji strachem spoutat) – Ukrajina je taky zarny priklad toho, ze technologie a systemy cloveka naprosto predbehly jeho lidstvi a dusevni schopnosti. ..

  • http://www.hlavnespravy.sk/rusko-vetovalo-vyhlasenie-bezpecnostnej-rady-k-utoku-separatistov-na-mariupol/521109

    Rusko zablokovalo v noci nadnes znenie textu spoločného tlačového vyhlásenia členov Bezpečnostnej rady OSN (BR OSN), ktoré by kritizovalo sobotňajší útok proruských separatistov na strategicky významné mesto Mariupol na juhovýchode Ukrajiny. Napísala to agentúra Reuters…“Rusko práve zablokovalo vyhlásenie BR OSN tým, že doň odmietlo zahrnúť odsúdenie nedávnych provokatívnych verejných vyhlásení separatistov,“ uviedol nemenovaný diplomat, ktorého citoval Reuters.

    Ruská misia pri OSN pre Reuters uviedla „nedospeli sme ku konsenzu.. pretože delegácia Británie trvala na odsúdení niektorých vyhlásení síl domobrany“.

    Návrh vyhlásenia, ktorého obsah citoval Reuters, špeciálne menuje Alexandra Zacharčenka, lídra samozvanej Doneckej ľudovej republiky (DĽR) na východe Ukrajiny. Zacharčenko v sobotu povedal, že Mariupol „je najlepším pamätníkom pre našich mŕtvych“ a prisľúbil ďalšie vojenské ťaženie.

    Vo vetovanom návrhu znenia vyhlásenia Bezpečnostná rada „takéto nezodpovedné oznámenia čo najdôraznejšie odsudzuje“.

  • http://www.hlavnespravy.sk/americka-armada-na-ukrajine-zacne-na-jar-s-vycvikom-ukrajinskej-narodnej-gardy/521123

    „Hovorca Európskeho velenia USA, David Westover informoval, že výcvik Ukrajinskej Národnej gardy začne na jar na žiadosť Kyjeva

    David Westover pre Sputnik uviedol: „Školenie, ktoré je naplánované na začiatok jari, sa uskutoční na žiadosť Ukrajinskej vlády, ktorá plánujú reformovať svoje policajné sily a vytvoriť tak novo vznikajúcu Národnú gardu.“

    Ilustračné foto

    Westover vo vyhlásení pokračuje slovami, že „misia je súčasťou iniciatívy ministerstva zahraničia USA na pomoc Ukrajine, pri posilňovaní svojej schopnosti presadzovania práva, vedenia vnútornej obrany a schopnosti udržania právneho štátu.“..“ Takže USA budou náckům v Kyjevě, které řídí jejich CIA pomáhat udržovat „prosazovat právo, vedení vnitřní obrany, schopnost udržení právního státu apomáhat jim reformovat jejich policejní síly. Asi takhle: http://www.hlavnespravy.sk/v-usa-policajt-zjavne-zabil-cernocha-video-sa-siri-po-internete/521193

  • Béda napsal

    http://www.hlavnespravy.sk/americka-armada-na-ukrajine-zacne-na-jar-s-vycvikom-ukrajinskej-narodnej-gardy/521123

    „Hovorca Európskeho velenia USA, David Westover informoval, že výcvik Ukrajinskej Národnej gardy začne na jar na žiadosť Kyjeva

    David Westover pre Sputnik uviedol: „Školenie, ktoré je naplánované na začiatok jari, sa uskutoční na žiadosť Ukrajinskej vlády, ktorá plánujú reformovať svoje policajné sily a vytvoriť tak novo vznikajúcu Národnú gardu.“

    Ilustračné foto

    Westover vo vyhlásení pokračuje slovami, že „misia je súčasťou iniciatívy ministerstva zahraničia USA na pomoc Ukrajine, pri posilňovaní svojej schopnosti presadzovania práva, vedenia vnútornej obrany a schopnosti udržania právneho štátu.“..“ Takže USA budou náckům v Kyjevě, které řídí jejich CIA pomáhat udržovat „prosazovat právo, vedení vnitřní obrany, schopnost udržení právního státu apomáhat jim reformovat jejich policejní síly. Asi takhle: http://www.hlavnespravy.sk/v-usa-policajt-zjavne-zabil-cernocha-video-sa-siri-po-internete/521193

    tak Ukrajina se stava ostrym treningovym polygonem mocnych – uvidime, kudy se pohne fronta, jestli na Rusko a nebo na Evropu. ..

  • Sergej Markov – poradca prezidenta Putina
    Po oslobodení Mariupoľu armádou Novoruska bude nasledovať nové kolo útoku na Rusko a nové sankcie.Po oslobodení Slavianska to bude ešte horšie.Po oslobodení Záporožia a vytvorení pozemnej cesty na Krym,budú Rusku hroziť vojnou.Po oslobodení Charkova a Odesy začnú jednať úplne inak,budú chcieť rozhovory a dohodu.Všetky sankcie EU budú zrušené(USA si budú chcieť zachovať tvár),chunta bude odstavená od moci,Ukrajina sa stane demokratickou a federálnou.To všetko je opakovanie dobytia Kyjeva v r.1169(oficiálne uznávaný koniec Kyjevského štátu).To všetko preto,že západ má obavy z toho,že jeho politika povedie k spojeniu veľkej časti Ukrajiny s Ruskom.
    https://www.facebook.com/sergey.markov.5

  • Starý doktor says:

    Západní žoldáci či NATO? 24.1.2015 v Mariupolu – videodůkaz
    25.01.2015 11:32
    Reportáž mariupolské televize o ostřelování Mariupolu
    stopáž 2:35-2:45 – Američan či Angličan, v plné polní, pronese něco ve smyslu „not my face, please“
    a zakryje si rukou tvář:

    https://www.youtube.com/watch?v=kiwIUsX63Hk&x-yt-ts=1421914688&x-yt-cl=84503534

    http://leva-net.webnode.cz/news/zapadni-zoldaci-ci-nato-24-1-2015-v-mariupolu-videodukaz/

  • Neměla by se ČR Banderovcům omluvit za spoluúčast na okupaci Ukrajiny za 2.SV? „…Součástí 1.ukrajinského frontu byl za druhé světové války na území bývalého Sovětského svazu nejdříve vojenský prapor pod vedením plukovníka Ludvíka Svobody, později brigáda a ještě později 1.československý armádní sbor. Ergo, už u Sokolova jsme my, smíšení Čechoslováci (omluva, Češi a Slováci), Rusíni, Židé a všelijací nešťastníci z gulagů, hlásící se nějak k ČSR, začali osvobozovat, eh, vlastně okupovat Ukrajinu…“ http://www.ucho24.cz/cs/clanky/i-my-jsme-se-podileli-na-osvobozeni-pardon-okupaci-ukrajiny/

  • V sobotu měli sociální demokraté v Olomouci schůzi, na které vylučovali neposlušné členy, kteří snad chtěli hlasovat o kandidátkách. Asi nepochopili, komu strana patří. Na televizních záběrech byli vidět Sobotka, Zaorálek a také Keller. Domnívám se, že se tam muselo také mluvit o Ukrajině. Schází mi definování postoje socdem k Banderovi a k Praseňukovi (© orinoko).

  • peter. napsal
    Má pravdu chalan.No aby to malo nejakú odozvu,mali by tak urobiť viacerí.Aspoň 15 -20-ti.

    Možno namietať,že tam išiel dobrovoľne a za peniaze.No v dnešnej dobe,keď má človek zabezpečiť svoju rodinu je nútený prijať dobre platenú prácu,aj keď je v rozpore s jeho svedomím.A keď po absolvovaní takejto skúsenosti zistí,že veru nemá byť na čo hrdý a že bol vlastne zneužitý pre zločinnú vec,je otázkou charakteru,či sa takýto človek dokáže otvorene priznať k tomu,že vlastne kryl zločinca,aby ten mohol spáchať zločin.Niekto s tým dokáže žiť a niekto zase nie.Toto bude ten druhý prípad.

  • peter. napsal
    Má pravdu chalan.No aby to malo nejakú odozvu,mali by tak urobiť viacerí.Aspoň 15 -20-ti.

    Ale napálil to s vojenskou přímočarostí a bez servítků. Napsal, jak jimi pohrdá, to je síla.

  • Strelkov zase kritizuje.Tentokrát Krymčanov.
    http://www.politnavigator.net/chego-ne-khvatilo-donecku-strelkov-napomnil-kak-vezhlivye-lyudi-zagonyali-komandu-pobeditelejj-v-vs-kryma.html
    Ja som si toho človeka vždy vážil a v čase keď bolo uzavreté prímerie v Minsku som zdieľal jeho názory.Dnes sa vedú možno že rozhodujúce boje v ktorých vyhrá ten,kto je viac motivovaný a má vyššiu bojovú morálku.A ja musím povedať,že Strelkov tým,že verejne kritizuje minulé alebo súčasné rozhodnutia dnešných veliteľov,veci víťazstva škodí.On už ničomu nevelí,tak by sa mal so svojimi nespochybniteľnými zásluhami stiahnuť do úzadia a čakať,kým ho povolajú.Dnes už začína pripomínať rozmaznané decko,ktorému zobrali hračku.Škodí.Demotivuje,nespája ale vnáša rozkol a neistotu.A to aj vtedy,ak má pravdu.

  • hudryper says:

    peter. napsal
    Škodí.Demotivuje,nespája ale vnáša rozkol a neistotu.A to aj vtedy,ak má pravdu.

    Souhlasím s Vámi, Peter , Strelkovovi stoupl do hlavy jeho nezpochybnítelný vojenský úspěch a
    je přesvědčen,že jeho odvolání z vedení války proti ukrům byl projevem zrady k opolčencům.
    Jeho politické limity se projevily v duelu v ruské televizi,na Starikova neměl i když by samozřejmě bylo s podivem,kdyby voják obstál v podmínkách vyhovujících spíše intelektuálovi. Na frontě by
    tomu bylo přesně naopak. Strelkov se stal světoznámým „geniálním stratégem“ a má zřejmě zato,
    že není doceňován těmi,od nichž by si to především přál.

  • hylahty says:

    „Hlava samozvané Luhanské lidové republiky Igor Plotnickij potvrdil, že dnes bylo nalezeno tělo starosty města Pěrvomajsk Jevgenije Iščenka.“

    Hm, řekl bych, že v LNR něco pěkně smrdí. Nebo se na pana Iščenka taky začne házet špína jako na Betmena? Zrovna do toho Iščenka bych to podle těch videí, který jsem viděl, neřekl, že by byl někdo, u koho by byl důvod ho odstranit. Snad nám to pan Pjakin zase hezky vysvětlí v příštím dílu Vapros i Vatvět.
    Jestli ono by nestálo spíš za to odstranit tu vepřovou hlavu Plotnickýho, protože to je od pohledu takovej ten ruskej mafián, kterej se napakoval při perestrojce za rozpadu SSSR.

    A to, že hned začne Plotnicky křičet, že to je další zločin Kyjevského režimu, to nasvědčuje spíš tomu, že zloděj křičí chyťte zloděje. Kdyby Kyjevskému režimu pan Iščenko, o kterém jste tady sami, myslím, že konkrétně paní Irena, psali, že vypadá jako správný chlap a že takhle nějak si představujete vzor rudoarmějce (a já naprosto souhlasím, na mě ten člověk působil naprosto rovným dojmem), tak vadil, že by ho měl chuť zlikvidovat, tak k tomu měl dost příležitostí a času předtím, když ten Pěrvomajsk vyloženě ostřelovali. Tak proč zrovna teď?

    Ono to spíš smrdí tím, že pan Iščenko zastával nějaké ideály, které zrovna nejsou na stejné harmonické s ideály pana Plotnického.

    Co Vy si o tom myslíte, paní Ireno?

  • @Peter, @hudryper: souhlas. Někdy člověk bývá v něčem vynikající a v jinem zase jako malé dítě. Platí to všeobecně. Málokdo dokáže v sobě skloubit vojáka i politika.

  • hylahty napsal
    Co Vy si o tom myslíte, paní Ireno?

    Taky se mi to moc nezdá. Je jasné, že velitelé jsou tvrdohlaví a jdou si za svým, a nad nimi musí stát někdo, kdo je zvládne, což Plotnickij očividně není. (Na tohle byl mimochodem asi celkem dobrý právě Strelkov, na takovou pozici.) Nevím, zda to také není důvod, proč dosud nevzniklo Novorusko. V DLR mají teď svých problémů dost, než aby řešili ty v LLR. Myslím, že měl Pjakin pravdu v tom, že každý z těch velitelů se měl stát zároveň i politikem ve smyslu ne ve funkci ale v uplatňování své pravdy, v manévrování a v aktivitě. Potom by možná mezi sebou dokázali najít sílu, aby vymetli špínu, pokud tam je. Oni se každý soustředili na svůj úsek a zdálky kritizovali, co se děje a nechali se odpravovat jeden po druhém, a to je chyba. S tím Iščenkem mě teda vytočili maximálně. Na druhou stranu je pravda, že v jednom videu doslova vyzýval druhou stranu, ať si pro něj přijdou, což mohlo někoho z těch diverzních skupin, které tam určitě také jsou motivovat. Ať se jeho vrahové smaží v pekle, proklínám je, ať jsou z které chtějí strany!

    Mimochodem, byl by to výborný politický kandidát pro dobu po válce. To ho také mohlo stát život.

    Řekla bych, že teď, když se útočí na to není čas, ale jakmile se situace uklidní, tak by se mělo začít něco dít. Pokud zbylí velitelé nemají v hlavě slámu, tak si musí vyčistit týl.

  • hylahty says:

    Děkuju za odpověď, paní Ireno.
    Jenom technická – proč přistupujete na nepřesný termín našich korporátních masmédií LLR (potažmo DLR), když oni se sami nazvali Луганская Народная Республика (potažmo Донецкая народная республика)?
    Tzn. zkratka by měla být LNR, protože to není v originálu Luhanská Lidová Republika. Lidové jsou akorát Čína a Severní Korea. A bohužel si myslím, že přesně takovouhle očerněnou nálepku chtějí korporátní masmédia nasazovat i DNR a LNR.
    Ono bohužel Luhanská (Doněcká) Národní Republika nezní tak zprofanovaně a nedá se do toho tak krásně strefovat.
    I ubohá Wikipedia to má označené jako Lidové republiky, jenže tam se nic moc jinýho předpokládat nedá, když to tam může sesmolit kdejakej mistr, kterej může editovat / umazávat podstatný technický informace třeba o Su-25.
    Bohužel česká verze Hlasu Ruska v tomhle taky nedělá zrovna nejlepší službu, když na tento termín přistoupila.

  • A proč bych nepřistoupila. Dříve byly všechny republiky lidové a bylo to tak v pořádku. Jednou zase tedy Pjakin, abych tady nedělala z něho modlu, ale řekl, že pokud vám někdo vezme a zprofanuje nějaký symbol a termín, tak se nesmíte nechat dát a vzít si ho zpátky. Já na „lidová“ nevidím nic nepatřičného, přece i zdrojem demokracie je lid, či ne?

  • hylahty says:

    Víte, já na tom termínu taky nevidím nic špatného. Jenže o mě nejde, resp. až v té poslední řadě. Jde o mínění většiny. A tak, jak já to vnímám, většina má zafixováno, že termín „lidová“, „lidové“ = komunistická, komunistické. Že to třeba nemusí být správná interpretace, to už je věc jiná. Ale faktem je, že většina lidí v Česku přistoupila na tezi, že komunismus = zlo, nebo aspoň minimálně to, že komunismus byl jenom špatný. Neexistovaly podle nich žádné kladné stránky. To, že komunismus tady nikdy nebyl a že ten sám o sobě je (tedy aspoň podle mě, ale shodl jsem se na tom s více lidmi) utopie, která v praxi nikdy nemůže fungovat, to už ta většina, o které se tady bavíme, a jejíž hlas a vnímání je rozhodující pro změnu, nikdy nepochopí. Nechci, aby to vyznělo, že z lidí dělám hlupáky a sám ze sebe nějakého chytrolína (jak říkám, na mě záleží až v té poslední řadě). Tak spíš budu říkat, že takovéhle drobné nuance jsou pro většinu lidí nepodstatné na to, aby se jimi zabývali a plýtvali na ně svůj drahocenný čas, který raději věnují rodině a svým zálibám.
    A kdo vymyslel komunismus za čí peníze, to tady psát nemusím, protože co jsem tady, i na spřátelených stránkách od vás (více lidí) četl, tak historii a politologii rozumíte a máte je nastudované daleko více než já.
    Proto si myslím, že je lepší se držet těch termínů, které si sami ti lidi pro ty jejich státní útvary dali (Vy jim je teď přejmenováváte, a to je asi to nejpodstatnější).
    Ono na „národní“ také není nic špatného a nepatřičného, i když to bylo v minulosti pošpiněné a zprofanované, že?

  • hylahty says:

    Stan napsal

    Jestli se nepletu, ruský „narod“ je česky „lid“. Národ by byla „nacija“.

    Přiznám se, že tyhle drobný nuance v Ruštině zase já nedávám, ale asi to tak je, co jsem to teď hledal. V tom případě se omlouvám paní Ireně i všem ostatním a říkejte směle LLR a DLR.
    Nicméně to, co jsem napsal, to nezmění. Akorát se do toho budou korporátní fašouni strefovat, že jsou to komunistický státní útvary a srovnávat to s KLDR.
    Nechť žije vůle lidu! :)

  • Starý doktor says:

    Novorusko – vzali Popasnou, 8000 vojáků Kyjeva je v kotli

    25.01.2015 22:13

    ТаuRus |

    V kotli „Děbalcovo“ je 8000 ukrajinských vojáků. Bez možnosti utéct do Ruska. Takže, mají jen 2 možnosti – smrt nebo zajetí.
    To bude „světová“, rozhořčená veřejnost opět řvát…
    http://politikus.ru/events/41257-popasnaya-vzyata-v-kotle-v-debalcevo-8000-ukrainskih-soldat.html
    http://leva-net.webnode.cz/news/novorusko-vzali-popasnou-8000-vojaku-kyjeva-je-v-kotli/

  • Starý doktor says:

    Kdo střílel na Mariupol
    25.01.15 Poslal místní občan Sergej z Mariupolu.

    „Během noci se v Mariupolu nic nepřihodilo. Podle fotek a videí, které se objevily na internetu, bych jako člověk, který prožil v Mariupolu 40 lety, odhadl směr střelby sever – severovýchod. Tomu, co říká OBSE, že palba přichází z východu a určují přesnou vzdálenost, nevěřím, z jediného důvodu, protože za 2 hodiny určit vzdálenost a směr, je obtížné. Zatím město je klidné a nejsou zde zesílené hlídky. Severním směrem je osada Sartana, podřízená iljičovské okresní radě Mariupolu. Za ní, za Sartanou na tzv asfaltce jsou „Grady“ ukrajinské armády, ví to celý Mariupol, odtud stříleli a větrem je to sneslo na obytné oblasti, čili špatná korekce. To je chyba ukrajinské armády. Nyní obyvatelé Mariupolu mají dvě verze: Buď provokace ze strany ukrajinské armády, nebo špatný výpočet. Volala mi známá a říkala, že třicet minut před ostřelováním jim vypnuli elektřinu a vodu. Což může znamenat provokaci. Většina obyvatel Mariupolu čeká domobranu Novorossii a nechce zde vidět ukrajinskou armádu, zejména prapor „Azov“, který se zabývá rabováním a násilím. Lidé chtějí, aby rychle zmizeli
    https://vlkovobloguje.wordpress.com/2015/01/26/ukrajinska-svodka-ze-dne-25-01-2014/#more-938996

  • Starý doktor says:

    25.01.15 Zpráva a fotografie bloggerů.

    „V Oděse, vojáky ukrajinské armády pohřbívají jako chirurgický odpad. Příbuzným obětí tvrdí, že vojáci zmizeli beze stopy nebo dezertovali. Dělají to proto, aby nemuseli zaplatit kompenzace a skryli skutečný počet obětí. „Svidomye vlastenci“, kteří křičeli o „biologickém odpadu“ a „Koloradech podlidech„, se sami stali pro svůj stát něčím podobným „chirurgickému odpadu“.

    http://cs624327.vk.me/v624327272/17ffa/5r3BYBdS3T8.jpg

    Original: https://pbs.twimg.com/media/B8M2oo4CAAIHvsY.jpg
    https://vlkovobloguje.wordpress.com/2015/01/26/ukrajinska-svodka-ze-dne-25-01-2014/#more-938996

  • Starý doktor says:

    Na území Bilého domu dnes, ve 3 ráno přístal dron. Přestože oficiélní představitelé tvrdí, že žádné nebezpečí nehrozilo, případ vyšetřují.
    http://www.nbcwashington.com/news/local/Device-Found-on-White-House-Grounds-289756051.html

    Andrej Bileckij – velitel batalionu AZOV ve svém blogu napsal:
    Musíme se podívat pravdě do oči. Probouzení může být bolestivé. Situace na frontě je kritická…Ukrajinští generalové a politikové už válku prohrali. A západ nepomohl…A potom výzval národ, aby sám šel umírat na frontu, za svobodu…jsou potřeba tisíce, až miliony!….
    http://politikus.ru/events/41320-kombat-azova-zapad-ne-pomog-voyna-proigrana-situaciya-na-fronte-kriticheskaya.html
    http://leva-net.webnode.cz/news/ze-sveta/

  • Martin (už bez taky m) says:

    Starý doktor napsal

    Na území Bilého domu dnes, ve 3 ráno přístal dron. Přestože oficiélní představitelé tvrdí, že žádné nebezpečí nehrozilo, případ vyšetřují.
    http://www.nbcwashington.com/news/local/Device-Found-on-White-House-Grounds-289756051.html

    Andrej Bileckij – velitel batalionu AZOV ve svém blogu napsal:
    Musíme se podívat pravdě do oči. Probouzení může být bolestivé. Situace na frontě je kritická…Ukrajinští generalové a politikové už válku prohrali. A západ nepomohl…A potom výzval národ, aby sám šel umírat na frontu, za svobodu…jsou potřeba tisíce, až miliony!….
    http://politikus.ru/events/41320-kombat-azova-zapad-ne-pomog-voyna-proigrana-situaciya-na-fronte-kriticheskaya.html
    http://leva-net.webnode.cz/news/ze-sveta/

    Jsem rád, že odhad toho kdo lépe využije „příměří“ mi zatím vychází.
    Za Ukrajinu ologarchů nikdo soudný umírat nebude a nepůjde!
    Snad již mnozí pochopili, proč velitelé opolčenců i Zacharčenko našli čas na veřejně sdělované výzvy k matkám a lidem na Ukrajině…
    Všichni prostí Ukrajinci nejsou fašisté, a nehodlají vyhlazovat Moskaly a Moskvu atomovkama… Holt bojovat u počítače či v nějaké PC hře a ve skutečnosti to je cosi úplně jiného. Musí být za co, za koho a musí být proč riskovat denně život…
    Pár dobrovolných nájemných vrahů to nepořeší, ani nevyřeší.
    A na závěr „názor do pranice“: bez „příměří“, bez toho že se ukázalo jak se kdo chová ke svým, bez bolesti a znovunalezení vůle k vítězství, bez dozbrojení, reorganizace a jednotného velení by toto nebylo… Navíc připomínám, že Ukrofašouni mají obrovský problém: zcela zdefraudovali slovo DŮVĚRA. Vůči sobě navzájem, vůči prostým lidem i vůči zahraničí…
    Bude to ještě tvrdé, ale Novorosija zvítězí!
    Očekávám brzké zhroucení mnoha úseků fronty, ale také zvýšenou snahu diverzními způsoby pozabíjet velitele opolčenců.
    Je třeba postupovat nadále uvážlivě, je otázka zda jsou síly na bleskové obchvaty Mauripole a Slavjanska dokud nebude likvidován Delbacebský kotel.
    Zálohy Ukrů je třeba „podemlít“…
    Informační válka a dezinformace budou nyní masové a někdy i zcela nahradí reálné informace – ano, také způsob.
    Odposlech komunikace ukrovelení a jeho chlebodárců musí být nyní opravdu zajímavý… kde vzít další „užitečné idioty“, „potravu pro kanóny“…
    Pokud se Ukrofašouni podívají skutečně „pravdě do očí“, pochopí, že už zcela prohráli v motivaci, a kvalitě velitelů jak nižších stupňů, tak disciplíně, kázni i organizaci výše. Mají každý příliš individualistické „své vlastní“ zájmy, při šikovné práci se pozabíjí navzájem.

Napsat komentář


[do_widget id=recent-posts-2]