Výhledy pro Ukrajinu, Rusko a Evropu? Samé ztráty…

Popusťme uzdu fantazii a uvažujme, co nastane, jestliže uspěje americká politika organizována lidmi kolem FED a jejich slouhy. Ukrajina bude udržována ve stavu bojové pohotovosti proti Rusku, které promešká příležitost navrátit Ukrajinu do sféry svého vlivu násilnou cestou . Ani jejich případný úspěšný vojenský zákrok, by nevyvedl Rusko ze šlamastiky, byl by jen další ekonomickou zátěží, násobenou averzí a odbojem části domorodého obyvatelstva. Takový vývoj je nepravděpodobný a ničeho pro Rusko neřešící.

Pravděpodobnější verzi je faktická (skrytá) okupace Ukrajiny Západem, její odtržení od ekonomických vazeb na Rusko. Jeho bývalý souputník, ačkoli zmítán ekonomickými problémy, bude zmilitarizován, což bude také prostředkem k částečné eliminací potenciálního sociálního neklidu, nebezpečného zejména u mladých, jinak nezaměstnatelných. Američané jsou přesvědčeni, že náklady tohoto druhu jsou dobrou investicí.

Neklid v přilehlých, zajména muslimských oblastech, je již dlouhodobě živen a souběžně bude připravována barevná revolta v samotném Rusku. Výhodou nadnárodního korporativismu, který ovládá také ruskou ekonomiku, jsou jeho mimoregionální a státem obtížně kontrolovatelné vazby a k vnitřnímu rozvratu postačuje několik vlivných osobností a média. Role Andropova, Gorbačova či Jelcina je přetřásána jen v konspiračních teoriích, ale výsledek pociťují občané denně. Nikde není psáno, že se podobný scénář nemůže opakovat.

Rusko může být natolik oslabeno vnitřně, že tísněno ze všech stran bude na obranu za cenu rozpoutání světového kataklyzmatu rezignovat a možná i opakovanou zradou se podvolí. Na Sibiř a Dálný východ nebudou pochodovat toliko pluky cizích armád, ale především nadnárodní firmy, které technicky modernějšími prostředky budou exploatovat vzácné a potřebné suroviny všeho druhu. Američané se „demokraticky“ podělí troškou o kořist s přilehlou a stále nebezpečnější Čínou, čímž ji načas uklidní.

Co z toho plyne pro nás, Evropany? V první fázi omezení ekonomické spolupráce s Ruskem, zvýšené náklady na sanaci zhroucené ukrajinské ekonomiky, jejiž dopad pocítí především přilehlý region. Nedostatek plynu a nafty nám rádi nahradí a draze budou prodávat vítězové. Zatím samé ztráty, neboť rozšíření spotřebitelského trhu, kde bychom prodali přebytky, je ve zbídačeném kraji v nedohlednu. Snad jen nějaké zbraně, ale obchod a vyzbrojování budou organizovat Američané sami. Stejně jako exploataci a obchod s nově obsazenými nálezišti. Takže Evropo, staneš se periferií, odkázanou na dobročinnost Američanů, kteří jsou dobromyslností těhotní. Ale na to si už někteří rychle a rádi zvykají.

5 1 hlas
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
115 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
bublin
bublin
4. 8. 2014 9:16

„Nedostatek plynu a nafty nám rádi nahradí a draze budou prodávat vítězové….“

Jak to technicky provedou?

bublin
bublin
4. 8. 2014 9:19

„Takže Evropo, staneš se periferií, odkázanou na dobročinnost Američanů, kteří jsou dobromyslností těhotní. Ale na to si už někteří rychle a rádi zvykají.“

To je legrační : náš stát se stane periferií periferie, dosti chutná představa.

fajt
4. 8. 2014 9:57

I to se muže stát, dokonce se uvažuje o roli Putina jako o misi černého prince NWO. Evropa má v tom svinstvu nezanedbatelnou roli, ignoruje a mohutně ustupuje americkému zlu, zase jednou jasně prokázala svou evoluční zbytečnost. ..

bmw525i
bmw525i
4. 8. 2014 10:47

Včera jsem narazil na zajímavý článek. Jestli je to pravda, pak se situace radikálně změnila. Článek je na http://leva-net.webnode.cz/products/mohla-29-7-zacit-valka-mezi-ruskem-a-ukrajinou-/
Ale nikde, ani u nás, ani v ruském, nebo USA tisku jsem nenašel potvrzení, zdroje. To video však existuje, ale moje angličtina není na takové úrovni, abych potvrdil, že ten „překlad“ je skutečně překlad toho, co se v tom videu mluví. Uměl by to někdo potvrdit, nebo najít nějaký jiný zdroj?

bmw525i
bmw525i
4. 8. 2014 10:48

Ještě doplnění to video v originále je na http://www.youtube.com/watch?v=ePAUEQiGwhI

mirror
mirror
4. 8. 2014 12:08

Putin vzkázal Zemanovi, Sobotkovi a Zaorálkovi, aby si strčili do řiti malé proudové motory z Velké Bíteše. Rusové si je začnou vyrábět sami
http://www.novinky.cz/ekonomika/344074-zbavme-se-ceskych-motoru-u-malych-letadel-potrebujeme-ruske-vyzval-putin.html

Zase se položí k radosti západní konkurence solidní česká strojírenská firma. Hrdost Čechů by měla být stejná jako Poláků. Motory by měli nadrtit na majé kousky a začít prodávat v maloobchodě.

Atlantis
Atlantis
4. 8. 2014 12:27

mirror napsal Putin vzkázal Zemanovi, Sobotkovi a Zaorálkovi, aby si strčili do řiti malé proudové motory z Velké Bíteše. Rusové si je začnou vyrábět sami http://www.novinky.cz/ekonomika/344074-zbavme-se-ceskych-motoru-u-malych-letadel-potrebujeme-ruske-vyzval-putin.html Zase se položí k radosti západní konkurence solidní česká strojírenská firma. Hrdost Čechů by měla být stejná jako Poláků. Motory by měli nadrtit na majé kousky a začít prodávat v maloobchodě. On toho bude muset začít vyrábět víc, třeba auta (Žigulíky nahradí Bavoráky užívané vládou )pak google nahradí vyhledávač Izvestija a data storage IBM typu Shark nahradí sasčotnaja mašina v imeni Lenina, SW Oracle databázija onlajn vremeni od ruské státní firmy SovTvarnice. Vyhazuju Vindousy… Číst vice »

Stan
Admin
Reply to  Atlantis
4. 8. 2014 13:07

Auta pod vlastní značkou se už vyrábějí ledaskde, třeba i v Číně a Indii, ruská verze vyhledávače existuje, jmenuje se Yandex a jako základní jej mají nastavenu 2/3 Rusů, okamžitě využitelných opensource programů je hafo, ty předražené, pomalé, k zavirování náchylné, profízlované a nespolehlivé „Vindousy“ jste měl vyhodit už dávno. To jen někteří Češi, kteří si nevidí na špičku nosu, mají o jaderné a kosmické velmoci představu, že je to země ožralých mužiků. Přitom se my sami už pětadvacet let systematicky politicky i technologicky propadáme na úroveň kolonie na druhou.

Béda
4. 8. 2014 12:33

Atlantis,

ono to má i druhou stranu. Něco z toho si Rusové vyvinou a vyrobí sami, něco získají od třetí strany – BRICS, něco budou muset oželet, něco nahradí alternativou – budou mít velkou motivaci. Otázkou ale je, co s těmi přebytky budou dělat kapouni na západě, kde lidem ubývá peněz i práce. Kam je dají? A co bude se vzájemnými závazky a pohledávkam, případně půjčkama firem vázanými na byznys s Ruskem, který padl v DŮSLEDKU POLITICKÉHO ROZHODNUTÍ, nikoliv konkurenčního tržního boje?

Béda
4. 8. 2014 12:35

Dovětek: bude politická reprezentace postižené podnikatele a zaměstnance v důsledku svých rozhodnutí nějak odškodňovat, případně z čeho je odškodní? Žeby firmy jako EXXON, VISA, McDonald, americké banky, internetové společnosti (Google etc) … jen tak oželely výpadky příjmů a ztrátu trhů?

mirror
mirror
4. 8. 2014 12:36

Ještě poznámka. Přesná strojírenská výroba vyžaduje drahé obráběcí stroje a testovací zařízení. Jak se podle oficiálních informací jeví, První brněnská se k této výrobě upnula, protože jejich technici jsou fakt výborní. A nejen ona, na vývoji se podílejí i další podniky. Ztráta odbytu tu firmu položí. Ze dne na den nelze začít vyrábět proudové motory do zahradních sekaček. Nikdo nemůže čekat, že k nám budou mít Rusové nějaké ohledy. Žádná vyspělá země od nás proudové motory odebírat nebude, protože má zájem rozvíjet vlastní letecký průmysl.

fajt
4. 8. 2014 13:02

mirror napsal Ještě poznámka. Přesná strojírenská výroba vyžaduje drahé obráběcí stroje a testovací zařízení. Jak se podle oficiálních informací jeví, První brněnská se k této výrobě upnula, protože jejich technici jsou fakt výborní. A nejen ona, na vývoji se podílejí i další podniky. Ztráta odbytu tu firmu položí. Ze dne na den nelze začít vyrábět proudové motory do zahradních sekaček. Nikdo nemůže čekat, že k nám budou mít Rusové nějaké ohledy. Žádná vyspělá země od nás proudové motory odebírat nebude, protože má zájem rozvíjet vlastní letecký průmysl. no nic zabalí výrobu a půjdou se vlastenecky poklonit vašíkovi havlů jak to… Číst vice »

Alena
Alena
4. 8. 2014 13:03

Švýcarsko prohlásilo, že sankce vůči Rusku zavádět nebude. Obávám se, že sankce postihnou především úplné vazaly jako jsme my. Předpokládám, že Německo si svou výrobu s Ruskem udrží a zodpoví.

fajt
4. 8. 2014 13:04

No evidentně stát ( už několik desítek let ) sere na své obyvatelstvo, mělo by se obyvatelstvo vysrat na tento stát ( a všechny svazky, které k tomu i patří ). ..

Atlantis
Atlantis
4. 8. 2014 13:07

Béda napsal Atlantis, ono to má i druhou stranu. Něco z toho si Rusové vyvinou a vyrobí sami, něco získají od třetí strany – BRICS, něco budou muset oželet, něco nahradí alternativou – budou mít velkou motivaci. Otázkou ale je, co s těmi přebytky budou dělat kapouni na západě, kde lidem ubývá peněz i práce. Kam je dají? A co bude se vzájemnými závazky a pohledávkam, případně půjčkama firem vázanými na byznys s Ruskem, který padl v DŮSLEDKU POLITICKÉHO ROZHODNUTÍ, nikoliv konkurenčního tržního boje? Jako za RVHP, jsme dodávali dodávat 80% svého HDP do zemí tábora míra a socialismu a… Číst vice »

zajoch
4. 8. 2014 13:09

Mirror zde uvádí konkretní dopady sankcí na Rusko u nás, které dnes zveřejnily pod trapným titulkem Novinky. Vím, jsme kolonie USA a Německa (asi se o nás podle nějakého klíče dělí), musíme tedy poslouchat. Zřejmě jako obvykle jsme papežštější papeže. Ovšem Putin včas upozorňoval na důsledky sankcí a dopady na Evropu a snad kdyby se Americe postavila celá Evropa, nebo alespoň její významnější státy a nepřijala nic z toho, USA by neměly šanci k nim Evropu dotlačit. Francie se prý už začala vzpírat, ale proč je hospodářsky silné Německo tak povolné i přes všechny ostudy, které jim USA nadělaly. Proč… Číst vice »

Martin (už bez taky m)
4. 8. 2014 13:16

pro fajt: nemůžeme se vykašlat na stát. To pak budeme co? Obyvatelé? -KOHO, ČEHO?! To se máme zařadit mezi ty „legální daňové úniky“, respektovat jako dannost (nezměnitelnou realitu) špatné zákony, špatné státní rozhodování, řízení či špatné státní úředníky? Ne vážení, zvednout zadky a dělat „kromě svého“ taky něco pro tu společnost.
Udělat s tím bordelem něco, to je cesta. „Vzít si ten stát zpátky“…
PS: značka Atlantis je dle mne „mírně sofistikovaný“ protiruský provokatér…

Béda
4. 8. 2014 13:16

Atlantis napsal Jako za RVHP, jsme dodávali dodávat 80% svého HDP do zemí tábora míra a socialismu a dostávali za to šmejdy, v případě soudruhů Arabášů díky na věčnou oplátku….No a z roku na rok má ČR následující obchodní bilanci… – Německo 31% – Slovensko 9% – Polsko, Itálie, Francie 5% – Velká Británie, Nizozemsko, Rakousko 4% – USA a Kanada 3% – Rusko, Čína 1%…. Hmmm, proč jsou pro nás Rusové tak důležití a myslíme si, že jejich trh kde si podávají ruce nouze s bídou a kde neplatit za odebrané zboží je asi tak normální jako Nastěnčin úděl… Číst vice »

Béda
4. 8. 2014 13:20

zajoch napsal Mirror zde uvádí konkretní dopady sankcí na Rusko u nás, které dnes zveřejnily pod trapným titulkem Novinky. Vím, jsme kolonie USA a Německa (asi se o nás podle nějakého klíče dělí), musíme tedy poslouchat. Zřejmě jako obvykle jsme papežštější papeže. Ovšem Putin včas upozorňoval na důsledky sankcí a dopady na Evropu a snad kdyby se Americe postavila celá Evropa, nebo alespoň její významnější státy a nepřijala nic z toho, USA by neměly šanci k nim Evropu dotlačit. Francie se prý už začala vzpírat, ale proč je hospodářsky silné Německo tak povolné i přes všechny ostudy, které jim USA… Číst vice »

Alena
Alena
4. 8. 2014 13:23

Atlantis napsal Jako za RVHP, jsme dodávali dodávat 80% svého HDP do zemí tábora míra a socialismu a dostávali za to šmejdy, v případě soudruhů Arabášů díky na věčnou oplátku….No a z roku na rok má ČR následující obchodní bilanci… – Německo 31% – Slovensko 9% – Polsko, Itálie, Francie 5% – Velká Británie, Nizozemsko, Rakousko 4% – USA a Kanada 3% – Rusko, Čína 1%…. Hmmm, proč jsou pro nás Rusové tak důležití a myslíme si, že jejich trh kde si podávají ruce nouze s bídou a kde neplatit za odebrané zboží je asi tak normální jako Nastěnčin úděl… Číst vice »

Béda
4. 8. 2014 13:27

Alena,

zde na místě je spíš otázka. A proč jsou pro nás tolik důležití amíci? Proč nemůžeme obchodovat s Rusy anebo kýmkoliv přímo za jejich anebo naši měnu ale musíme přispívat na blahobyt amíků skrze dolar, který je podložený jenom vírou?

Alena
Alena
4. 8. 2014 13:29

Béda napsal

Alena,

zde na místě je spíš otázka. A proč jsou pro nás tolik důležití amíci? Proč nemůžeme obchodovat s Rusy anebo kýmkoliv přímo za jejich anebo naši měnu ale musíme přispívat na blahobyt amíků skrze dolar, který je podložený jenom vírou?

odpověď je jasná a známá všem. Protože jsme jejich kolonie

Atlantis
Atlantis
4. 8. 2014 13:43

Alena napsal Ano, a Německo má zase příznivou obchodní bilanci s Ruskem, a opuštění ruských trhů by pro Němce znamenalo velké zvýšení nezaměstnanosti. No, proč obchodovat s Ruskem přímo, když to děláme nepřímo přes Němce za výrobní ceny, bez zisku pro nás. Dále, s Ruskem máme zápornou obchodní bilanci, a to kvůli plynu. Byko by výhodné vyměňovat zboží za plyn. Opravdu nevím kdo vám nakukal, že, cituji: „Ano, a Německo má zase příznivou obchodní bilanci s Ruskem, a opuštění ruských trhů by pro Němce znamenalo velké zvýšení nezaměstnanosti.“ To máte z ruských zpráv? Export do Ruska opět je asi na… Číst vice »

Stan
Admin
Reply to  Atlantis
4. 8. 2014 14:07

Přestaňte hloupě žvanit, kupte si kotel na dříví, a pak pilu na ramena a alou do lesa. Zima bez ruského plynu bude krušná!

mirror
mirror
4. 8. 2014 13:47

Je smutné, že se najde řada Čechů s mentalitou pacholka na Schwarzenbergově panství, kde pracují za 30% platu pacholka v Rakousku a k tomu jsou ochotni vylízat bezplatně knížeti zadek. Současně se omlouvám slušným diskutérům. České platy u VW Group jsou 60% platů německých.

fajt
4. 8. 2014 14:17

Martin (už bez taky m) napsal pro fajt: nemůžeme se vykašlat na stát. To pak budeme co? Obyvatelé? -KOHO, ČEHO?! To se máme zařadit mezi ty „legální daňové úniky“, respektovat jako dannost (nezměnitelnou realitu) špatné zákony, špatné státní rozhodování, řízení či špatné státní úředníky? Ne vážení, zvednout zadky a dělat „kromě svého“ taky něco pro tu společnost. Udělat s tím bordelem něco, to je cesta. „Vzít si ten stát zpátky“… PS: značka Atlantis je dle mne „mírně sofistikovaný“ protiruský provokatér… přestat platit daně darebákům ( jedno, že si říkají stát ) je první reálný krok k nápravě věcí veřejných –… Číst vice »

fajt
4. 8. 2014 14:19

Stan napsal

Přestaňte hloupě žvanit, kupte si kotel na dříví, a pak pilu na ramena a alou do lesa. Zima bez ruského plynu bude krušná!

a k tomu i nějaké železo, protože ti hladoví a zmrzlí ukrové se poženou přes tyhle ustrašené domkaře. ..

Alena
Alena
4. 8. 2014 14:27

Atlantis napsal Opravdu nevím kdo vám nakukal, že, cituji: „Ano, a Německo má zase příznivou obchodní bilanci s Ruskem, a opuštění ruských trhů by pro Němce znamenalo velké zvýšení nezaměstnanosti.“ To máte z ruských zpráv? Export do Ruska opět je asi na 2% jejich vývozu a Rusko není ani v TOP 10 zemích, které se v Německých statistikách uvádějí. Kdo je tedy opravdu nejdůležitejší, kam Německo vyváží. Na prvním místě Francie a v těsném závěsu USA. Pro zajímavost v první desítce nejsou pro Německo bezvýznamné (dozajista bez úvozovek) země jako Rusko nebo Čína, Indie, Brazílie a všechny ty údajně „vyspělé“… Číst vice »

mirror
mirror
4. 8. 2014 14:33
Atlantis
Atlantis
4. 8. 2014 14:38

Stan napsal Přestaňte hloupě žvanit, kupte si kotel na dříví, a pak pilu na ramena a alou do lesa. Zima bez ruského plynu bude krušná! Proč myslíte? Možná, že jen soudíte podle sebe. Nakonec proč bych měl mít doma vůbec něco na plyn? Jestli jste to myslel spíše jako zbožné přání, pak u něj i zůstane. „Evropská Unie je z 25 % závislá na ruském plynu a ropě, nicméně když tento problém obrátíme – ruský státní rozpočet je naopak ze 40 % navázaný na příjmy z prodeje nerostných surovin. Přes 60 % prostředků získaných z exportů získává Rusko z vývozu… Číst vice »

Béda
4. 8. 2014 14:45

Atlantis napsal Proč myslíte? Možná, že jen soudíte podle sebe. Nakonec proč bych měl mít doma vůbec něco na plyn? Jestli jste to myslel spíše jako zbožné přání, pak u něj i zůstane. „Evropská Unie je z 25 % závislá na ruském plynu a ropě, nicméně když tento problém obrátíme – ruský státní rozpočet je naopak ze 40 % navázaný na příjmy z prodeje nerostných surovin. Přes 60 % prostředků získaných z exportů získává Rusko z vývozu energetických komodit, z nichž většina směřuje právě do zemí osmadvacítky. “ http://www.euractiv.cz/vnejsi-vztahy/link-dossier/vztahy-evropske-unie-a-ruska-000047 Jinak řečeno, další mýtus. Jsme závislí na Rusku. 25% ke v… Číst vice »

Alena
Alena
4. 8. 2014 14:49

Atlantis napsal Proč myslíte? Možná, že jen soudíte podle sebe. Nakonec proč bych měl mít doma vůbec něco na plyn? Jestli jste to myslel spíše jako zbožné přání, pak u něj i zůstane. „Evropská Unie je z 25 % závislá na ruském plynu a ropě, nicméně když tento problém obrátíme – ruský státní rozpočet je naopak ze 40 % navázaný na příjmy z prodeje nerostných surovin. Přes 60 % prostředků získaných z exportů získává Rusko z vývozu energetických komodit, z nichž většina směřuje právě do zemí osmadvacítky. “ http://www.euractiv.cz/vnejsi-vztahy/link-dossier/vztahy-evropske-unie-a-ruska-000047 Jinak řečeno, další mýtus. Jsme závislí na Rusku. 25% ke v… Číst vice »

Atlantis
Atlantis
4. 8. 2014 15:04

Béda napsal Žvaníte jako obvykle. Jestli si dobře vzpomínám, tak Rusové, Putina nevyjímaje vždycky nazývali své evropské a dokonce i americké protějšky partnery („partňory“) a za nepřátele Rusy vydávají právě tito partneři, přičemž ti američtí „partneři“ ruské nepořátele přímo vyrábějí. Putim může klidně říkat, že Západ miluje nade vše, důležité je, jaký režim budeje a jakou ideologii jeho režim otevřeně hlásá. Možná už jste slyšel o Alexanderovi Duginovi. Píše na otevřeně nacistický web Délský potapěč (zajímalo by mě, že něco takového ještě BIS či jiné rozvědky nepochytali a nepozavírali, protože jsou tam překlady projevů celé evropské i americké nacistické scény… Číst vice »

Alena
Alena
4. 8. 2014 15:05

Alena napsal
no, abych nežila v bludu, budu se muset orientovat na vás a ne na oficiální zprávy. Rusko je na 10.tém místě (tabulka-teritoriální struktura-nejdůležitější exportní trhy SRN)
němečtí byzmysmeni by měli mazat za Vámi, sami neví, co činí
http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/nemect-byznysmeni-spechaji-do-moskvy-vi-dobre-proc/r~d636827ab99d11e3b4c00025900fea04/

omlouvám se, zapomněla jsem uveřejnit zde odkaz
http://www.businessinfo.cz/cs/clanky/nemecko-zahranicni-obchod-zeme-19046.html#sec2

Erich
Erich
4. 8. 2014 15:09

Atlantis – porovnávate neporovnatelné. To čo Rusko dováža z západu, stroje, chémia a pod. si môže zadovážiť aj z iných zdrojov. Možno v nižšej kvalite, ale predsa. To sa ale nedá povedať opačne EU jednoducho by nemala skade nahradiť výpadok ruského plynu či ropy! Čo sa týka rozpočtu, predpokladám že rusy by 40% výpadok, krátkodobo (niekolko mesiacov)v núdzovom režime zvládly, ale pochybujem že rovnako dlhé obdobie by zvládla EU bez plynu. To že vy nemáte doma nič na plyn nie je podstatné. Na plyn ale idú výrobné konlomeráty, ktoré keď sa zastavia tak škody budú obrovské.Stačí pozrieť dosah poslednej plynovej… Číst vice »

Atlantis
Atlantis
4. 8. 2014 15:15

Alena napsal Míra závislosti se mezi jednotlivými členskými státy velmi výrazně liší. Kupříkladu pobaltské země, Finsko nebo Slovensko jsou na ruském plynu zcela závislé – jeho dovoz pokrývá 100% jejich spotřeby; v případě České republiky je to něco přes 70%, Francie a Itálie odebírají z Ruska necelých 30% spotřeby, v případě Nizozemí jde jen o 6%. To máte pravdu, což ovšem prabic nevysvětluje, proč bych měl chodit do lesa na dříví. Kdo nechce plyn a tudíž má jiné energetické alternativy, pak mu může být jedno jestli Stan mrzne, byť by to byl třeba jeho soused. Tímpádem nám může být líto… Číst vice »

Stan
Admin
Reply to  Atlantis
4. 8. 2014 19:51

On ten plyn taky maličko souvisí s elektřinou, cenami PHM do aut i cenami uhlí. Takže to bude fungovat jako domino. Pořádná zásoba dříví a klasická kamna se budou v případě, že se krize do podzimu nevyřeší, hodit. Takže ještě jednou a naposled: Přestat oblbovat sofistikovanými řečičkami, které Vám tady stejně nikdo nežere, pilku na ramena a alou do lesa.

Alena
Alena
4. 8. 2014 15:21

Atlantis napsal Putim může klidně říkat, že Západ miluje nade vše, důležité je, jaký režim budeje a jakou ideologii jeho režim otevřeně hlásá. Možná už jste slyšel o Alexanderovi Duginovi. Píše na otevřeně nacistický web Délský potapěč (zajímalo by mě, že něco takového ještě BIS či jiné rozvědky nepochytali a nepozavírali, protože jsou tam překlady projevů celé evropské i americké nacistické scény coby výrony nenávisti). „Alexandr Dugin: Pokud jste globalista, jste naším nepřítelem“ http://deliandiver.org/2012/08/alexandr-dugin-pokud-jste-globalista-jste-nasim-nepritelem.html On je duchovní otec nové nacionalně bolševicky konzervatzivní ideologie, kterou má Rusko navrátit k carsko-stalinskému imperialismu bigotně nábožensky mysticizního tmářství, kdy za světové zlo má liberální… Číst vice »

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
4. 8. 2014 15:22

Z lidí, kteří uvažují jako nick Atlantis, je mi blujno. Pragmatik, jenž si nechce připustit, že Rusko dnes nelze porazit bez zničení planety. A dráždit je ekonomicky v současné geopolitické a geoekonomické situaci může jen naiva nebo zločinec. Ovšem jsou mezi námi psychicky ujetí jedinci, kteří si nepřátele vyrábějí „ze sportu“.

děda
děda
4. 8. 2014 15:24

Už šestý rok nám euroatlantikům hospodářství jaksi vázne. A úroky z těch dluhů všeho druhu, jichž je jaksi nadbytek, pořád nabíhají a nabíhají. Tisk dolarů a dluhopisů to jaksi natrvalo něřeší. Konečně je na obzoru řešení – našel se nepřítel. Ale prdlajs! Byl zahájena jeho výroba, konečně už dostatešně velkého. Dokončena bude zahájením války. Takže, moji milí spoluobčané Evropy, teď se uskromníte, a nebudete remcat. Máme zdůvodnění (Boeing přece sestřelili Rusi, extrémě samostatný a svobodný Krym byl anektován, atd.atd.) Nyní nastoupí sankce v režimu čím hůř tím líp. My umíme hospodářství řídit, ale jak vidíte, nepřítel to pokazil. A pozor,… Číst vice »

Alena
Alena
4. 8. 2014 15:25

Atlantis napsal To máte pravdu, což ovšem prabic nevysvětluje, proč bych měl chodit do lesa na dříví. Kdo nechce plyn a tudíž má jiné energetické alternativy, pak mu může být jedno jestli Stan mrzne, byť by to byl třeba jeho soused. Tímpádem nám může být líto Slováků či kohokoli, kdo zavislý na Rusku je. Každá závislost je hloupá, neodpovědná a následky jí, si obvykle musí přičíst ten, kdo s touto závislostí nic nedělá a pak pláče v momentě, kdy tato závislost je mu na obtíž či mu způsobuje znatelnou bolest. Bolest je indikátor také navýsost individuální. Někdo se může cítit… Číst vice »

Sugar Ray
Sugar Ray
4. 8. 2014 15:25

Atlantis ty hňupe , Atlanťani byly prej vyspělou civilizací , měly třetí oko :-) ale stejně zanikly jako tvůj druh Blboun Nejapný , protože se domnívaly že jsou chytrý a nezávislý , nejlepčí a nejftipnější , transparetní , flexibilní a propagandou omyvatelní . Dobře to napsal Koller v tom článku jak sem dával Béda myslim – Z hlediska vojenského průmyslu budou české ztráty minimální, s výjimkou oprav vrtulníků, protože toto obvykle výnosné odvětví jsme si z velké části už zlikvidovali ve prospěch konkurence, stejně jako textilní a obuvnický průmysl a soběstačné zemědělství. Ale následky sankcí mohou být zlé v případě… Číst vice »

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
4. 8. 2014 15:32

Všichni sobečtí jedinci, kteří – tak jako tady Atlantis – schvalují sankce si nejspíš neuvědomují, že Rusko nutí budovat si nezávislost a odůvodněně pohlížet na své sousedy jako na nepřátele. A v Rusku je tento postoj odůvodněný už od roku 1917, takže Putin s militarizací celé země nebude mít sebemenší problém. Milióny mrtvých jsou dobrý argument.

Sugar Ray
Sugar Ray
4. 8. 2014 15:32

Atlantis ty magore Alena má pravdu ,a dál víš že se plyn používá v obrovskym množství i v chemickym průmyslu ty hlavo antiruská ? To jsou obrovský množství plynu jenom v malý továrně , nejsou jenom eloktronický pece a podobný zařízení kde se musí žíhat , sušit a já nevim co . Víš ty pakoni kolik je takových firem a pokud se zdraží plyn jaký to bude mít následky ? Zase jako vždy to odserou ty menší firmy a samozřejmě zaměstnanci v už tak velký nezaměstnanosti a tak dál , to je jenom jeden příklad , se zamysli ty magore… Číst vice »

děda
děda
4. 8. 2014 15:33

A můj tip dlouhodobějšího výhledu?
Buď krutá válka s netušeným výsledkem,
nebo podstatné posílení pozice Ruska.

hudryper
hudryper
4. 8. 2014 15:35

Atlantis napsal Tímpádem nám může být líto Slováků či kohokoli, kdo zavislý na Rusku je. Každá závislost je hloupá, neodpovědná a následky jí, si obvykle musí přičíst ten, kdo s touto závislostí nic nedělá a pak pláče v momentě, kdy tato závislost je mu na obtíž či mu způsobuje znatelnou bolest. Zcela trapná je ovšem závislost nicka Atlantis na příjmech z jeho ubohé účasti na této diskusi. Nechápu proč se bavíte s autorem,který tak zřejmě projevuje bezohlednost k celým národům,jejichž geografické umístění je vlastní příčinou plné závislosti na dodávkách energie plynu.Nevidím zásadní rozdíl mezi jeho rétorikou a tou,kterou se vyznačují… Číst vice »

Sugar Ray
Sugar Ray
4. 8. 2014 15:42

Atlantis chci vidět sílu tvojí vůle až budeš chcípat hlady , to bude vůle dávno v prdeli už za dva dny a nezávislost si na chleba nenamažeš .
Blboun Nejapný byl tvrdohlavej druh , šel do toho po hlavě , zaniknul kvůli rozpočtové odpovědnosti , škrtům , utahování opasků .
Poslední projev vrchního ptáka Blbouna byl že proti terorismu a ruskému imperialismu budou bojovat až do posledního jedince i kdyby to mělo znamenat zánik druhu , no a lidi jedou po stejný trajektorii , planet opic 3 již brzy ve vašich kinech a záhy na vaší planetě :-)

Sugar Ray
Sugar Ray
4. 8. 2014 15:47

A to že jsi závislej na energiích , na slunci , potravě , vodě , elektřině , plynu atd. Je tvoje blbost , měl jses narodit na jiný planetě .
To že je tvoje země závislá na surovinách je její blbost páč , měla vziknout jinde kde je těch surovin dostatek a nemusela se dostat do závislosti na jiných zemích který je mají , to je blbá , ubohá až trapná situace .

petr
petr
4. 8. 2014 15:57

Řeči se mluví a pivo se pije – typické české jednání.
Zde je realita a doufám že pravdivá: http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/4565-ukrajina-porazka-obrovske-skupiny-karnych-sil-by-mohla-spustit-retezovou-reakci

Alena
Alena
4. 8. 2014 15:59

http://czech.ruvr.ru/news/2014_08_04/Rogozin-Reakci-Ruska-na-sankce-bude-naproste-nahrazeni-dovozu-4303/
Pokud se to Rusům podaří, vyjdou z tohoto boje posíleni a nezávislí. Surovinové zdroje mají, potřebují vzdělané obyvatelstvo, a jejich školství , zvláště technické, je kvalitní

Sugar Ray
Sugar Ray
4. 8. 2014 16:18

Až pojede kolona posledních Atlanťanů do Ruska omluvit se a vyjednávat o pomoci -( bude to kolona mezků) , ropu mít už dávno nebudou . Tak oni nepochcípaj hlady protože budou mít tu silnou vůli ale protože se budou obávat těch mužiků , za každym bukem separatist , terorist , imperialist , antikrist , mužik s kalašnikovem . Budou se bát že jim kolonu rozstřelí separatisti systémem Buk , jedna rána a stádo mezků na sračky , to bude ten důvod proč se tam ani nevydaj , ne pro hrdost ale ze strachu :-) Opevní se v jejich proevropský Atlantidě… Číst vice »