V. V. Pjakin: Otázky a odpovědi ze dne 12. 10. 2015


Globální aspekt použití raket Kalibr * ISIL jako americké aktivum * Vztahy Turecka a ISIL * Výbuchy v Ankaře * Realizace evropského kalifátu * Obavy z teroristických útoků v Rusku * Bude Sýrie pro Rusko druhým Afghánistánem? * Bašár Asad * Role Jordánska * Útok amerického letectva na nemocnici v Kundúzu * Ukrajinská banda asociována s ISIL * Poslední majdan Tymošenkové * Odložení voleb v DNR a LNR * Zvolení Lukašenka * Ryby z „běloruského oceánu“ * Nobelova cena míru pro Alexijevičovou * Laureát Nobelovy ceny za rok 2009 vybombardoval laureáta Nobelovy ceny za rok 1999

Překlad a titulky: Irena

[do_widget id='custom_html-6']

18 comments on “V. V. Pjakin: Otázky a odpovědi ze dne 12. 10. 2015

  • hm, o evropském chalifátu se už hovoří jako o samozřejmosti. Proud uprchlíků už nebude tak brutální, že by vyvolal nepokoje. GP to usměrní tak, aby to nevyvolávalo konflikty. Místo 35 milionů jich přijde v nejbližší době pouze 5 až 10 mil. Integrace do státních a evropských struktur bude probíhat pomaloučku, postupně, takže jednolitý evropský národ vznikne bez prolití krve.
    Sluníčkářské weby jako Ostrov Janiky apod. mohou slavit, že křesťanství v Evropě , stejně jako evropské národy,budou definitivně poraženy.
    Studujte KSB a DVTŘ ať víte aspoň půl roku dopředu pesimistické zprávy!

  • J. Hruška says:

    Alena napsal

    hm, o evropském chalifátu se už hovoří jako o samozřejmosti. Proud uprchlíků už nebude tak brutální, že by vyvolal nepokoje. GP to usměrní tak, aby to nevyvolávalo konflikty. Místo 35 milionů jich přijde v nejbližší době pouze 5 až10 mil. Integrace do státních a evropských struktur bude probíhat pomaloučku, postupně, takže jednolitý evropský národ vznikne bez prolití krve.
    Sluníčkářské weby jako Ostrov Janiky apod. mohou slavit, že křesťanství v Evropě , stejně jako evropské národy,budou definitivně poraženy.
    Studujte KSB a DVTŘ ať víte aspoň půl roku dopředu pesimistické zprávy!

    Taky se to dá říct tak, že lidé pohrdli milostí a láskou Ježíše Krista, tak dostanou zákon Boží skrze Islám.

  • J. Hruška napsal
    Taky se to dá říct tak, že lidé pohrdli milostí a láskou Ježíše Krista, tak dostanou zákon Boží skrze Islám.

    lidé pohrdli církevními institucemi, a to oprávněně
    Islám byl přepsán a je zrovna tak manipulativní jako jiná náboženství

  • J. Hruška says:

    Alena napsal
    lidé pohrdli církevními institucemi, a to oprávněně
    Islám byl přepsán a je zrovna tak manipulativní jako jiná náboženství

    Moje milá, to si musíte rozhodnout sama, jestli Vám víc vadí církevní instituce nebo Ježíš jako autorita. Jen bych si dovolil připodotknout, že spousta lidí chodí do kostela, přestože jim vadí církevní instituce možná víc, než Vám.

  • J. Hruška napsal
    Moje milá, to si musíte rozhodnout sama, jestli Vám víc vadí církevní instituce nebo Ježíš jako autorita. Jen bych si dovolil připodotknout, že spousta lidí chodí do kostela, přestože jim vadí církevní instituce možná víc, než Vám.

    Z čeho usuzujete, že mi není blízký Ježíš jako autorita ?

  • Alena, Hruška: Jde snad o to, kdo je autorita, zda Ježíš, církev, oba nebo nikdo?
    Já bych řekl, že nejde ani o jedno, ale o příběh a to, co má sdělit. Nicméně do kostela nechodím, tak asi za experta nebudu.

  • Sio napsal

    Alena, Hruška: Jde snad o to, kdo je autorita, zda Ježíš, církev, oba nebo nikdo?
    Já bych řekl, že nejde ani o jedno, ale o příběh a to, co má sdělit. Nicméně do kostela nechodím, tak asi za experta nebudu.

    je schopen to rozebrat nevěřící?

  • J. Hruška says:

    Alena napsal
    Z čeho usuzujete, že mi není blízký Ježíš jako autorita ?

    Mohl bych začít „a z čeho usuzujete, že já usuzuji…“ ale bylo by to hloupé. Chtěl jsem upozornit, že pro někoho jsou církevní instituce zdrojem bolesti a problémů, pro někoho lacinou výmluvou. Rozlišit, na které je straně musí každý sám.

  • Alena napsal
    je schopen to rozebrat nevěřící?

    To jistě ano, z odstupu, který má. A z pozice nevěřícího. Mohu třeba hodnotit, co víra lidem přináší nebo také to, proč si ji vládcové vybírají a podporují. Je tady spousta aspektů, které může rozebrat.
    Co se týče niterních pocitů věřících, to bude horší. Asi jako když by farář s jeptiškou rozebírali orgasmus, který zažili maximálně sami se sebou nebo dělali poradce v oboru sexuálních praktik.
    Ale já jsem agnostik, v jisté možnosti věřím. V kostelech se o nich ovšem nemluví.

  • J. Hruška says:

    Sio napsal
    To jistě ano, z odstupu, který má. A z pozice nevěřícího. Mohu třeba hodnotit, co víra lidem přináší nebo také to, proč si ji vládcové vybírají a podporují. Je tady spousta aspektů, které může rozebrat.
    Co se týče niterních pocitů věřících, to bude horší. Asi jako když by farář s jeptiškou rozebírali orgasmus, který zažili maximálně sami se sebou nebo dělali poradce v oboru sexuálních praktik.
    Ale já jsem agnostik, v jisté možnosti věřím. V kostelech se o nich ovšem nemluví.

    Jistě. Asi jako hluchý hasič, jehož pozice je, že „basa dýl hoří“ může ze svého odstupu posoudit stradivárky.

  • J. Hruška napsal
    Jistě. Asi jako hluchý hasič, jehož pozice je, že „basa dýl hoří“ může ze svého odstupu posoudit stradivárky.

    Jak říkám, nemám pocit, že komunikuji s křesťanským bohem, proto tohle hodnotit nemohu.
    Pozemské přínosy a škody spáchané církvemi, pastýři a ovečkami klidně ano. Jsou to lidi jako já a jejich církev je pro mě organizace jako každá politická strana.
    Pro věřící možná ne, pro mě ano.
    To bych také mohl říci, že věřící nerozumí ateismu a ateistům a tedy dost těžko je mohou hodnotit a moralizovat.

  • Do boha – to není prosba, to je zaklení – vy máte starosti !!!
    A co jinak – vše vyřešeno? Nebo je to jen únik z frustrace z dnešní reality?

    Už ve své době, než se tehdy podařilo vydiskutovat všechny křesťaské nábožné otázky, tak stačil padnout Řím i Konstaninopol.

  • J. Hruška napsal
    Mohl bych začít „a z čeho usuzujete, že já usuzuji…“ ale bylo by to hloupé. Chtěl jsem upozornit, že pro někoho jsou církevní instituce zdrojem bolesti a problémů, pro někoho lacinou výmluvou. Rozlišit, na které je straně musí každý sám.

    církve jsou opravdu jen instituce, svědomí má každý své a před božím soudem bude stát sám, církve nepomohou, ani nemohou pomoci.

Napsat komentář


[do_widget id=recent-posts-2]