O fašistické symbolice * Proč podpindosníci spěchají s převratem v Rusku * Proč Trump nepřijel do Polska? * Kdo má zájem na 3. SV? * Útok americké armády na Idlíb * Proč Zelenskij navrhuje dát lidem právo zákonodárné iniciativy? * Proč GP vytváří centra koncentrace řízení?
Knihy VP SSSR jsou volně ke stažení v CZ/SK překladu na Leva-net. V tištěné podobě je můžete získat na http://ksbpress.cz/.
Překlad a titulky: Irena
Nevím kam s tím, snad se to může dát zde. Koneckonců je to o někdy až příliš překotném vývoji ve světě, který mnoho problémových otázek (výroba dostatku energie a její rozvedení, recyklace baterií, atp.) zatím nevyřešil, ale utíká „kupředu“ – mj. ze samého strachu „zůstat jako poslední COOL v plotě“… ČR hodně závislé na Německém automobilovém průmyslu by to tím spíš mělo zajímat. Už jsme to na OM ne až tak dávno řešili, a optimismus nevítězil. Ovšem situace se mění… Přežije německý automobilový průmysl? http://casopisargument.cz/2019/09/11/prezije-nemecky-automobilovy-prumysl/ Mne osobně v poslední době opravdu potěšily nové autobusy na CNG (stlačený zemní plyn) na… Číst vice »
„Jsou skutečně čistší, tišší, čerpací stanice už nejsou problém a vyrábí se pokud se nepletu i v ČR jako segmentové“ A to je presne ten problem. Pokud se nepletu, tak zemni plyn uz je taky pomalu tfujtajbl a to proto, ze je v zasade vyresen a nemohou se na nej nabalit parazitarni firmy. Tohle neni o ekologii, ani i ideologii, ale lobyismu a na nej navazanych kamaradskych firmach. Technologicky zvladnute CNG vesti jen umorny konkurencni boj, odehravajici se primo na ulici, zatimco tezce definovane energeticke zdroje jsou naopak prislibem mnoha lzi, falesnych podnikatelskych zameru, neboli beztrestne rozkradacky ve velkem (mysleli… Číst vice »
Re Martin – LPG
v motoristických diskusích o vývoji automobilismu vždy padne dotaz: „Proč se ignoruje relativně čistý , levný a nenáročný na novou infrastrukturu pohon na LPG a CNG – a vše se tlačí jen na elektroauta na baterie?^
To máte jako dnes skoro se vším – Nikdo to nechce, nikdo neví proč, ale prostě se to MUSÍ…
Copak o to, zakrátko i tady u nás už bude zcela vedlejší, co legislativně dělat s automobily na naftu, benzín či CNG nebo LPG, a nebo co udělat s nějakou tou eko-stopou CO2. Ve hře jsou totiž velké peníze a ty nejsou ani evropské, ba ani americké. No a zatímco Němci si už dnes právem kladou otázku „Přežije-li německý automobilový průmysl?“, tak u nás je ještě klídek před velkými změnami. Ve hře jsou totiž elektroauta a je to hra zdrojů a surovin ČÍNSKÉHO kapitálu. Jednoduchá elektroauta, jejichž levnou výrobu a budoucí export ve velkém právě Čína rozjela. A Číňan, ten… Číst vice »
No a ještě doplněk: Zde je ten komunistický kapitalismus po čínsku už jako na dlani. Z hlediska budoucnosti je tedy třeba konstatovat: Politické „neziskovky“, feudální šlechtici, církve a další paraziti v Evropě a ani tady u nás už zřejmě historicky brzy existovat nebudou. Pracovitý Číňan totiž bude už i od evropských šíbrů a celebrit především požadovat, aby nežvanili, vzdělávali se a hlavičkou a ručičkama makali. Dá jim Číňan ještě aspoň padesát let? viz The New Silk Road, Part 1: From China to Pakistan | DW Documentary https://www.youtube.com/watch?v=cUxw9Re-Z-E The New Silk Road, part 2: From Kyrgyzstan to Duisburg | DW Documentary… Číst vice »
Edward Luce pro Financial Times rozebírá, co znamená vyhození bezpečnostního poradce Johna Boltona.
Vyhození Boltona znamená konec jestřábího období
http://casopisargument.cz/2019/09/12/vyhozeni-boltona-znamena-konec-jestrabiho-obdobi/
K ekologii. Nedávno jsem v TV sledovala pořad o námořní dopravě. Nevím, jestli diváky netahali za nohu, ale tvrdili, že jedna kontejnerová loď nebo tanker vyprodukuje tolik škodlivin, jako MILION aut, nejhorší je to se sírou. Což v přepočtu znamená, že jeden tisíc těchto lodí se rovná miliardě aut, což dále znamená, že každý obyvatel Evropy včetně miminek by musel neustále používat dvě auta, aby se se to s tou tisícovkou lodí srovnalo. Těchto lodí denně brázdí oceány na třicet tisíc. Další problémy působí tím, že vyvažovací voda i voda k čištění lodí se pochopitelně čerpá z oceánu a pak… Číst vice »
Re Bety – ad „… jedna kontejnerová loď nebo tanker vyprodukuje tolik škodlivin, jako MILION aut, nejhorší je to se sírou…“ Také jsem podobná tvrzení četl a zatím to nikdo nikde nevyvrátil. Je to logické, protože tanker pak zřejmě jede na pohonnou hmotu, kterou převáží. To je jedna věc. A proč v EU chtějí pomocí „ekologických“ zákonů protlačit ta elektroauta? Vidím za tím jen a jenom peníze. Proč? Vtip je totiž v cca 10x nižší výrobní pracnosti a počtu součástek(!) auta elektrického než toho auta normálního. A když navíc 1/ montující EU automobilce ještě i Čína dodá levně Li-ion baterie… Číst vice »
KOMENTÁŘ TEREZY SPENCEROVÉ: Přelomová dohoda mezi Čínou a Íránem, Trumpovi navzdory… http://www.novarepublika.cz/2019/09/komentar-terezy-spencerove-prelomova.html cit.“ Středobodem smlouvy, jejíž plné znění zatím zveřejněno nebylo, je čínská investice 280 miliard dolarů do íránského ropného a petrochemického sektoru, na který USA uvalily své sankce. Dalších 120 miliard zamíří do rozvoje ropné a průmyslové infrastruktury. To vše se odehraje během pěti let a v případě souhlasu obou stran, nejsou vyloučeny ani dodatečné investice. Výměnou za to Teherán zaručí čínským firmám přednostní právo na účast v tendrech na nové, zmrazené nebo nedokončené projekty týkajících se ropných a plynových polí, stejně jako přednostní vstup do petrochemických projektů, včetně… Číst vice »
překlad Zvědavec: Obchodní války jsou hrou blázna
http://www.zvedavec.org/komentare/2019/09/8023-obchodni-valky-jsou-hrou-blazna.htm
RETRO: Tento graf jasně ukazuje, proč nás chtějí vlastizrádci udržet v EU! Abychom platili dluhy Západu!
http://www.novarepublika.cz/2019/09/retro-tento-graf-jasne-ukazuje-proc-nas.html
Skutečný americký dluh je 18krát vyšší, než si všichni mysleli. Co se teď stane?
http://www.novarepublika.cz/2019/09/skutecny-americky-dluh-je-18krat-vyssi.html
Покупка С-400 – ПЕРВЫЙ ШАГ! Кедми объяснил, зачем Турции РУССКИЕ „ТРИУМФЫ“ // Политика сегодня
https://www.youtube.com/watch?v=fMPknqueLZk