V. V. Pjakin: Otázky a odpovědi ze dne 30. 3. 2015

0:33 — Situace v Jemenu.

3:10 — Airbus A320 německé firmy Germanwings, který spadl ve Franci.

5:49 — Agrese fanoušků Černé hory na fotbalovém zápasu s týmem Ruska.

10:44 — Události r. 1968 v Praze.

19:54 — Sovětská vojska v Afghánistánu v roce 1979.

22:46 — O videu „Pjakinovy pohádky“

26:03 — Příčiny podpory kroků Strelkova v roce 2014 na Donbase ze strany V. Pjakina.

43:49 — Situace mezi ukrajinskými oligarchy Kolomojským a Porošenkem.

53:01 — Prohlášení Jaceňuka a Porošenka.

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
68 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
hudryper
hudryper
5. 4. 2015 9:09

Jako účastník Pražského jara a následné invaze mám zato,že pan Pjakin jen přejmenovává hlavní síly,které se tenkrát dopustily faulu na československém národě. Předchozí souhlas Bílého domu s ruskou invazí navíc nevyhodnocuje správně,nýbrž jen klišovitě. Nově se rodící společenský řád byl hrozbou nejen pro starce politbyra KSSS a jejich sloužící věrchušku v Rusku,NDR či Polsku,nýbrž možná ještě větším strašákem byl pro vládní struktury USA,Velké Británie,Francie či Německa. Jejich mladá a nastupující generace chtěla změnu a ta se nabízela na jaře 1968. Revoluční rok 1968 probíhal ve většině západních velmocí a stejně jako u nás byl potlačen hrubou silou a vyvoláváním strachu.Vládnoucí… Číst vice »

Mirek
Mirek
5. 4. 2015 10:54

hudryper • 5. Duben 2015
Jako účastník Pražského jara a následné invaze mám zato,že pan Pjakin jen přejmenovává hlavní síly,které se tenkrát dopustily faulu na československém národě. Předchozí souhlas Bílého domu s ruskou invazí …….

Také jako účastník 1968 jsem měl podobný názor na „ruskou invazi“. Z dnešního pohledu a rozhledu to vidím jinak. Po gruzínci Stalinovi vládnul SSSR ukrajinec soudruh Chruščov a v roce 1968 vládnul ukrajinec soudruh Brežněv. Takže ruská invaze je výsledek manipulace. Spíše by to měla být ukrajinská invaze. Samozřejmě okecat lze úplně vše.

Béda
5. 4. 2015 11:29

pel mel:
Generál NATO: USA musí hrát vedoucí úlohu v řešení konfliktu na Ukrajině. http://www.zvedavec.org/vezkratce/10227/

Kyjev bude masově propouštět učitele, kteří nevyznávají ideu nacionalismu http://www.zvedavec.org/vezkratce/10226/

Porošenkův zákon o stanném právu http://www.zvedavec.org/vezkratce/10221/

http://www.reformy.cz/zpravy/us-zacnou-cvicit-ukrajinskou-krajne-pravicovou-narodni-gardu-na-hitlerovy-narozeniny/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=us-zacnou-cvicit-ukrajinskou-krajne-pravic

tožtak
tožtak
5. 4. 2015 11:51

peter. napsal

https://www.youtube.com/watch?v=j3Oe914rT3U#t=165

Tak teď už je mi jasné co asi podepsali v USA naši veřejní činitelé a podle toho to i vypadá, viz Bělobrádek, Za orálek, Stropnický, no Zeman – u něho nevím, nějak zlobí a možná ani nepojede do Moskvy, až se mu stane úraz s kolenem, tak jako se to stalo mnohým před ním.

Béda
5. 4. 2015 13:06

http://cz.sputniknews.com/svet/20150405/215771.html

Zakladatel a předseda Open Society Foundation George Soros se v rozhovoru pro německý list Frankfurter Rundshau kladně vyjadřoval o politice Angely Merkelové ve vztahu k Rusku v kontextu ukrajinské krize.

„Bez Merkelové by žádné sankce proti Rusku nebyly“, domnívá se Soros….

http://cz.sputniknews.com/svet/20150405/214856.html
List Los Angeles Times napsal, že agentura pro protiraketovou obranu USA (Missile Defense Agency – MDA) za posledních deset let utratila přibližně deset miliard USD za programy, které byly následně ukončeny kvůli své neefektivitě.

abx
abx
5. 4. 2015 13:11

Vyjadrenie Piakina k roku 1968 ma dost sklamalo. Myslim ze tie jeho teorie o KOB maju svoje obmedzenia, na niektore procesy a udalosti sa daju aplikovat, na ine nie. Asi to zavisi aj od informovanosti dotycneho o veciach, na ktore teoriu aplikuje.

Alena
Alena
5. 4. 2015 13:38

aktivně se zúčastnit pražského jara a pak si poslechnout vyjádření Pjakina k roku 68 je opravdu o zklamání. Přesto bych se na to podívala z jiného pohledu- jak měli reformátoři komunismu připraveno převzetí řízení sociálních procesů? Podle mne- neměli, zatímco sovětská strana si dosadila Husáka a nastala normalizace, druhá strana by měla připraveno řízení dle sebe( podobně jako v roce 89). Je to smutné, ale tato republika si nevládne sama, je ve vleku vlády jiných, ne českých subjektů. Zajímavá byla první reakce pana Pjakina na rok 68 u nás- začal Vídní a habsburskou knihovnou. Copak tam sověti vyčetli, než z… Číst vice »

hudryper
hudryper
5. 4. 2015 14:01

Alena napsal
. Přesto bych se na to podívala z jiného pohledu- jak měli reformátoři komunismu připraveno převzetí řízení sociálních procesů

Milá Aleno, Vaše otázka demonstruje,do jaké míry se Klausovi a jeho kamarile podařilo zamlčet
skutečný stav věcí na jaře 68. Sociální a vlastně všechny důležité procesy nebylo třeba přebírat,
protože byly už pevně řízeny lidmi,kteří na reformě tvrdě pracovali nejméně od roku 1962. Akce
21.srpen byl tak masivní,protože republika stála tenkrát jako jeden muž a lidé z 95 % podporovali
propgresívní komunisty,kteří ve vsvých pozicích už dávno neměli co pro sebe osobně získat, oni
dělali reformu pro celý národ.

Alena
Alena
5. 4. 2015 14:15

pane hurdyper, co se tedy s těmi reformátory stalo, když měli tak obrovskou podporu národa. Nelze přece vyhodit lidi, kteří měli 95 % podporu národa. Pokud přesto k tomu došlo, že normalizace vše pozitivní převálcovala, co dělali reformní komunisté dále v podzemí- v chartě 77, když po roce 89 v podstatě procesy řídil prognostický ústav na jedné straně, Havel s knížetem na druhé straně , a Dubček apod. nikde?

peter.
5. 4. 2015 14:15

August 1968 sa najmä v Čechách vykladá ako niečo strašného,horšieho ako vypálenie Lidíc alebo obsadenie Sudet a následne Čiech a Moravy.Na Slovensku to ani zďaleka nie je takou národnou traumou ako v ČR.Stačí si to porovnať,s Juhosláviou,Irákom,Líbyou atď.Svet bol vtedy taký aký bol a veľmoci srať na hlavu je vždy riskantné.Na čo by sme sa pri odsudzovaní Ruska odvolávali,keby k tomu vpádu v 68 roku nedošlo?Nejako zabúdame na to,že USA sa nestiahli zo žiadneho štátu,ktorý v 2 ww obsadili.Mne Rusi nevadili a za celú dobu čo u nás boli som sa s nimi nestretol.Občania Rožňavy a iných miest kde boli… Číst vice »

Irena
5. 4. 2015 14:32

Zeman si prý nenechá foukat do kaše z amerického velvyslanectví :-)
http://politikus.ru/events/47335-zeman-otvetil-poslu-ssha-kritikovavshemu-ego-plany-posetit-moskvu.html

hudryper
hudryper
5. 4. 2015 14:41

Přesvědčen,Peter,být můžete .Na to,čo urobil Husák pre Slovensko je možné pozerať zo dvoch stran. Federalizací vznikla obrovská invaze Slováků do Prahy,ktorí umeli zpravidla let robiť tuná Slovákov. Trochu lepší majoři Terazky,kteří se na normalizační vlně vyvezli tam,kam by je normálně nikdy ani nenapadlo pozrieť. Druhý pohled těch,co na Slovensku zůstali je milosrdnější. Kvalitnější zboží ze západního dovozu na Slovensku nejen v Tuzexu, prověrky byly jen slabým odvarem těch českých,obrovské investice do dopravní infrastruktury,v Bratislavě už roupama nevěděli co dělat,a tak postavili barák rozhlasu hore základami,na špičku střechy. Když jsem byl v Bratislavě,koukám na další hypermoderní budovu a ptám se lidí… Číst vice »

hudryper
hudryper
5. 4. 2015 15:07

Alena napsal Nelze přece vyhodit lidi, kteří měli 95 % podporu národa Ale lze, Aleno, v létech 1970-73 byly vyhozeny z práce statisíce lidí,vesměs s kvalifikací řádově vyšší,než byla u těch,kteří naskákali na jejich posty. Ptáte se,co dělali tito lidé o 20 let později ? Jak kdo. Zestárli ,tenkrát jim bylo vesměs okolo 50,za sametu okolo 70. Z mladších byli rázem padesátníci se zkušeností z podřadných zaměstnání a bez vlivných konexí. S výjimkou Zemana a Ransdorfa nebyli do prognostického ústavu přijati žádní přívrženci Pražského jara. Byl to Štrougalův projekt,kterým včas reagoval už na změny z doby gensekování předchůdce Gorbačova- Andropova… Číst vice »

peter.
5. 4. 2015 15:28

hudryper Je mi ľúto,že vás osobne rok 1968 postihol a poznačil.Pre mňa znamenal vstup armád do Československa možnosť prežiť o 20 rokov viac spokojného a celkom určite aj dôstojnejšieho života. Budova rozhlasu bola vyprojektovaná v r.1967 a čo sa týka toho, kto na koho doplácal,tak k tomu sa ja vyjadrovať nebudem,lebo keď sa o tom diskutovalo naposledy,tak to k ničomu dobrému neviedlo. K socializmu už len dávam do pozornosti to,čo o ňom vyhlásil V.Havel vo svojom slávnom prejave. Úplne najradšej mám tých ohnivých bojovníkov ktorí sa veľmi zasvätene a s obrovským pátosom vyjadrujú k udalostiam v r.1968,aj keď oni sami… Číst vice »

Béda
5. 4. 2015 15:40

K 68-mému. Pominu otázku kdo na koho doplácel, protože její pokus o řešení by dnes stejně k ničemu dobrému nevedl. Jiná velice diskutabilní otázka je, kam by vedl vývoj v Československu v případě, že by nedošlo k intervenci armád VS. Odpověď neznáme a patrně se ji nikdy nedovíme. Jedno je jisté. Tehdy stejně jako v roce 1989 šlo o pokus o politické změny. Jestli by to byly reformy pouze „kosmetické“ zavádějící „socialismus s lidskou tváří“ končící na hranici existujícího systému anebo by šlo o pokus o plíživou evoluční systémovou změnu v sovětské sféře vlivu, to je otázka. Jinou otázkou je,… Číst vice »

Alena
Alena
5. 4. 2015 15:45

ne, nejde mi to na rozum, jak se rok 68 tak zvrtl- jako analogii beru nástup Putina, který dokázal zvrátit pozici Ruska ve všech směrech, a dokázal znovu z Ruska vybudovat velmoc- a to všechno takříkajíc z ničeho. Rok 68 byl naopak úplně opačný- ve vládě komunističtí reformátoři, lidé jim z 95 % věřili- tak v čem byl problém? Podle mne – vedle upřímných komunistů MUSELO být velké množství zrádců, kteří jsou vždy ochotni obrátit se na tu stranu, kde vítr fouká. Jinak k éře Husáka- tzv.Husákovy děti nám dočasně zvedají statistické údaje narozených dětí, a konkrétně jeho populační politika… Číst vice »

Béda
5. 4. 2015 16:17

Čína nevyhnutelně dosáhne toho, že juan získá status rezervní měny a sníží vliv amerického dolaru. Napsal to americký ekonom Wolf Richter v článku zveřejněném časopisem Business Insider. Podle jeho slov, USA mají sílu tento proces pouze zpomalit. Mnohé země už juan využívají při vzájemné výměně, píše Richter. Clearingové banky v juanech existují už v 15 městech světa s tím, že podobná dohoda byla uzavřena i s městem Los Angeles. Čína také uzavřela dohody o valutových swapech s centrálními bankami více, než 20 zemí, včetně spojenců USA, jako je Austrálie a Velká Británie. „Všechno jsou to drobné krůčky, ale všechny jsou… Číst vice »

hudryper
hudryper
5. 4. 2015 16:23

Alena napsal jako analogii beru nástup Putina, který dokázal zvrátit pozici Ruska ve všech směrech, a dokázal znovu z Ruska vybudovat velmoc- a to všechno takříkajíc z ničeho. Ptáte se poněkud naivně,Aleno,jedna dobře vycvičená a k vraždění odhodlaná divize převáží každou podporu elit národa. Zrádců bylo dost,ale oproti německé okupaci za války,byli opravdu nepříliš početní.Samozřejmě že když sem najely tanky a 600 000 po zuby ozbrojená armáda,že postupně řady přesvědčených vlastenců tály,ale i tento proces pozastavený hrdinným vystoupením Jana Palacha,byl relativně pomalý,až normalizátoři využili našeho vítězství v hokeji nad Rusy na MS k zneužití spontánní sešlosti na Václaváku (bylo tam… Číst vice »

Bety
Bety
5. 4. 2015 16:25

Já bych se na ten rok 68 podívala z hlediska komu to posloužilo. SSSR ne. Sice nepřišel územně o část svého vlivu, ale vlastně fakticky ji ztratil .Podívejte se, kdo tuhle zhnisanou třísku, která byla do našich vztahů zaražena, neustále aktivuje a operuje s ní. Západ s tím ztratit nemohl nic. Ať už by to dopadlo tak či tak, v každém případě získal body pro sebe. Část reformních komunistů to jistě myslela dobře, ale jsem přesvědčena, že v případě, že by SSSR nezasáhl, by byli převálcováni a rok 89 by tu byl jen o 20 let dřív. Dnes by naše… Číst vice »

hudryper
hudryper
5. 4. 2015 16:42

Bety napsal
jsem přesvědčena, že v případě, že by SSSR nezasáhl, by byli převálcováni a rok 89 by tu byl jen o 20 let dřív. Dnes by naše dluhy asi dosahovaly přímo vesmírných výšin.

Vážená historizující prognostičko,co vy víte ,že by bylo,kdyby bylo či nebylo ! Doporučuji pro pochopení toho,oč šlo v procesu ,který se vyvíjel nikoliv jen na jaře ´68,ale řadu let dříve, prostudovat knihu Oty Šika : “ Třetí cesta“ . Tenkrát jsme skutečně byli jen tak nanejvýše 3 roky
za úrovní Rakouska,potravinově zcela soběstační s vyspělým strojírenstvím a chémií a zemědělstvím,které způsobovalo kopřivku zemědělským odborníkům na západě.

Hox
Hox
5. 4. 2015 16:44

Řekl bych že „zklamání“ z vysvětlení r.68 plyne z toho, že Pjakin se zaměřil na jednu rovinu (globální procesy z konceptuálního pohledu), a většina čekala jinou rovinu, těch rovin bylo více, vzájemně vložených, a na každou se dá ještě dívat z více aspektů, a podle toho co zdůraznit a co opomenout, vyjde také mnoho varianta. Jedna rovina spočívá také v tom, že nezasáhnout tehdy, smrdělo to 3. světovou s milióny nebo stamiliony mrtvých, SSSR tehdy měl v důsledku krátkozrakosti ČS pohlavárů možnost jen volit (poté, co byly minuty „odbočky“ vedoucí k možnosti jiného urovnání) mezi špatným a velmi špatným rozhodnutím.… Číst vice »

Alena
Alena
5. 4. 2015 16:44

pane hurdyper i paní Bety, díky za obsáhlou odpověď, já chci tehdejší době jen lépe porozumět, nechci se nikoho dotknout

Hox
Hox
5. 4. 2015 16:52

ps. Pjakinem zmiňovaná práce „Západ a SSSR: jak ve skutečnosti probíhala studená válka“ je i v češtině:
http://leva-net.webnode.cz/products/zapad-a-sssr-jak-ve-skutecnosti-probihala-studena-valka-1-/

peter.
5. 4. 2015 17:00

http://www.scribd.com/doc/22479926/J-Klima-Osma%C5%A1edesat%C3%BD-Kdo-zradil-vlast#scribd
Súhrn poznatkov a zistení autora článku
Vstup vojsk VZ do ČSSR bol zámerne vyprovokovanou akciou Američanov a pravicou v KSČ vedenou A.Dubčekom,s cieľom previesť v ČSSR mocenský prevrat,pozatýkať a uväzniť predstaviteľov ľavice a nastoliť moc pravice bez ohľadu na to,že tým vyvolajú občiansku vojnu,ktorá môže prerásť do vojny širokého rozsahu.
Odporúčam k prečítaniu,aj keď ide o pomerne rozsiahlu analýzu udalostí r.1968.

Béda
5. 4. 2015 17:07

http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/byznys/sunday-times-veritele-zuri-kvuli-jistote-kyjeva-ze-mu-odepisi-dluhy/

…The Sunday Times zdůrazňuje, že držitelé eurobondů, v čele s investičním fondem US Franklin Templeton se „rozzuřili“, když ještě před zahájením jednání vyhlásila s „jistotou“ Natalie Jaresková, že věřitelé budou muset odepsat část ukrajinského zahraniční dluh. Ministryně financí tehdy zdůraznila, že otázka jeho restrukturalizace by měl být vyřešena do konce května, aby nebyla Ukrajina vyloučena z programu pomoci MMF.

hudryper
hudryper
5. 4. 2015 17:45

peter. napsal Vstup vojsk VZ do ČSSR bol zámerne vyprovokovanou akciou Američanov a pravicou v KSČ vedenou A.Dubčekom,s cieľom previesť v ČSSR mocenský prevrat,pozatýkať a uväzniť predstaviteľov ľavice a nastoliť moc pravice bez ohľadu na to,že tým vyvolajú občiansku vojnu,ktorá môže prerásť do vojny širokého rozsahu. Dezinformační materiál z dílny sovětských ideologů typu Šelest,Suslov a dalších. Nešlo o pravici v KSČ,nikdo z nich nevlastnil nic než svůj byt a chatu,nikdo neprichvatizoval,nevyhrožoval. Právě naopak se zhusta vyhrožovalo,po invazi i výhrůžky realizovaly.95% národa podporoval Dubčeka a ty z vedení KSČ,kteří představovali národem požadovanou změnu nesmyslných omezení škodících lidem i režimu ,potažmo i… Číst vice »

mirror
mirror
5. 4. 2015 18:03

Pjakin zachází s fakty dost volně. Reinharda Heydricha nezabili v Lidicích, v Ležácích nežijí hornící. Nikdo nezná všechno. Když nevím, o detailech nemluvím. Oči rve používání slova prediktor. Já to mám spojeno se zařízením nebo algoritmem pro předvídání. Myslel jsem, že se při citaci komentátoři mýlí, le Pjakin to takto vyslovuje a paní irena poctivě překládá. Nechtěl Pjakin použít slova predátor?
Praha byla označena jako okultní centrum světového židovstva. Chtělo by to podložit analýzou, kolik jich kde žije. Zajímavý postřeh, i když proti těm lidem nic nemám a špatný charakter s jejich původem nespojuji.

Bety
Bety
5. 4. 2015 18:06

hudryper napsal Vážená historizující prognostičko,co vy víte ,že by bylo,kdyby bylo či nebylo ! D Vážený hudrypetre. Titulujete mne ne zrovna vybraným způsobem, ačkoliv jsem jen vyjádřila svůj názor .V osmašedesátém mi bylo 19 a nebyla jsem slepá ani hluchá. Vy, jak to vypadá, jste se pohyboval v centru událostí, já někde na okraji. Zřejmě vám bylo ublíženo, ale já jsem s tím neměla nic společného. Vstup vojsk mě také vyvedl z míry, ale také si pamatuji hysterický tón sdělovacích prostředků a ty neskutečné fámy, které byly pouštěny do oběhu /např. kdo bude mít doma Reportéra, toho zavřou a pod/.… Číst vice »

peter.
5. 4. 2015 18:15

v r.1968 bol svet bipolárny,čo zabezpečovalo vo svete rovnováhu síl a mier a karty k takému rozdeleniu sveta boli rozdané na Jaltskej konferencii.Akékoľvek vybočenie čo i len jedného článku tzv.východného bloku by spustilo reťazovú reakciu a jeho rozklad.Šikova ekonomická politika by mohla mať úspech len vtedy ak by vyhovovala aj ekonomicko – politickým zámerom celého východného bloku a malo sa teda a priori o nej jednať s partnermi.Ak sa to nestalo,tak z pohľadu Moskvy a ostatných štátov združených vo VZ a RVHP to bol jasný pokus o ignorovanie spoločných záujmov a teda o jednoznačný pokus rozbiť socialistický blok.Aby sa mohli… Číst vice »

aram
aram
5. 4. 2015 18:27

Asi by se měl rozlišovat výraz prediktor a slovní spojení globální prediktor, které Pjakin použil. Prediktor je proměnná na jejímž základě se dá předpovídat hodnota jiné proměnné. Ovšem globální prediktor je, podle mého názoru, něco jako scénárista, který má navíc moc svůj snénář prosazovat.
V tomto článku
http://leva-net.webnode.cz/products/rozkol-v-globalnim-prediktoru-dve-kridla-princip-tvurciho-konkurzu/
je stavěn na stejnou úroveň jako globální parazitický predátor (GP/GPP). V současné době jsou údajně dva – atlantický (mozek Anglie, svaly USA) a euroasijský ( hlavní stan Vatikán/papež je zosobněním, ale není součástí ).

Sio
Sio
5. 4. 2015 18:27

Irena napsal

Zeman si prý nenechá foukat do kaše z amerického velvyslanectví
http://politikus.ru/events/47335-zeman-otvetil-poslu-ssha-kritikovavshemu-ego-plany-posetit-moskvu.html

Ty komentáře Rusů pod tím jsou pro mě jako živá voda. Zeman dělá dobře svou práci!

Irena
5. 4. 2015 18:30

mirror napsal
a paní irena poctivě překládá.

http://www.kakprosto.ru/kak-828280-chto-takoe-globalnyy-prediktor

Spešl vysvětlení pro mirrora, že prediktor je opravdu prediktor.

hudryper
hudryper
5. 4. 2015 18:32

Bety napsal Titulujete mne ne zrovna vybraným způsobem, ačkoliv jsem jen vyjádřila svůj názor Omlouvám se za titul historizující prognostičky,Trochu mne zvedlo Vaše tvrzení a ne až tak jenom názor : „v případě, že by SSSR nezasáhl, by byli převálcováni a rok 89 by tu byl jen o 20 let dřív. Dnes by naše dluhy asi dosahovaly přímo vesmírných výšin. “ K takovému tvrzení nemáte žádné relevantní argumenty,pouze jste zopakovala oblíbené klišé těch,kteří potřebovali co nejrychleji vymazat z paměti a vědomí lidí po plyšáku vše,co chtěli lidé v 68. a poté znovu v roce 1989. Jak se jim to podařilo,to… Číst vice »

Irena
5. 4. 2015 18:38

Jinak aram to vystihla přesně viz definice níže:

Глобальный предиктор — субъект глобальной политики, сценарист-планировщик ныне господствующего способа глобализации, а также социальных процессов по отношению к человечеству в целом.

Globální prediktor je subjektem globální politiky, scénárista-plánovač v současné době vládnoucího způsobu globalizace, a také sociálních procesů ve vztahu k lidstvu jako celku.

http://wiki-kob.ru/%D0%93%D0%BB%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80

Ovšem s predátorem bych to opravdu nezaměňovala.

Irena
5. 4. 2015 18:41

hudryper napsal
K takovému tvrzení nemáte žádné
relevantní argumenty,pouze jste zopakovala oblíbené klišé těch,kteří potřebovali co nejrychleji vymazat z paměti a vědomí lidí po plyšáku vše,co chtěli lidé v 68. a poté znovu v roce 1989.

Řekla bych, že nejlepším argumentem je, jak to dopadlo po roce 89, aniž se někdo ptal, co by si asi tak lidé přáli, stejně jako by se jich neptali v roce 68, pokud by se jim to tady povedlo. Pokud si někdo protiřečí tak jste to hudrypere právě vy.

Béda
5. 4. 2015 18:46

Irena napsal

Jinak aram to vystihla přesně viz definice níže:

Глобальный предиктор — субъект глобальной политики, сценарист-планировщик ныне господствующего способа глобализации, а также социальных процессов по отношению к человечеству в целом.

Globální prediktor je subjektem globální politiky, scénárista-plánovač v současné době vládnoucího způsobu globalizace, a také sociálních procesů ve vztahu k lidstvu jako celku.

http://wiki-kob.ru/%D0%93%D0%BB%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80

Ovšem s predátorem bych to opravdu nezaměňovala.

Proč ne? Globální plánovač nemůže být současně globálním predátorem?

Sio
Sio
5. 4. 2015 18:46

: Tak si to shrňme. Pjakin se vyjádřil ve smyslu, že západ si chtěl uloupnout Prahu, protože je jakýmsi židovským centerem, ale Brežněv, řízený globálním prediktorem mu v tom zabránil. Co je na tom špatně?
Kdysi jsem si myslel, že snad Česko mohlo posloužit jako jakási laboratoř pro Rusko, jak na to. Jenže to bylo dost naivní. A Gorbačovova perestrojka mi dost připomínala pražské jaro. Dopadlo to, jak to dopadlo. Nikdo neví, co by bylo pokud by armády neintervenovaly. Třeba by nám ta jarní revoluce byla stejně tak ukradena, jako ta listopadová?

mirror
mirror
5. 4. 2015 18:49

aram napsal Ovšem globální prediktor je, podle mého názoru, něco jako scénárista, který má navíc moc svůj snénář prosazovat. Predikuje se obvykle veličina, jejíž příští velikost ovlivňuje náhoda. Míra uplatnění náhody je různá Bílý šum (process, posloupnost) predikovat nelze, protože rozptyl odhadu je stejný, jakoby se neodhadovalo vůbec. Kromě bílého máme jiné posloupnosti, kde algoritmus vede na odhad, jehož rozptyl je menší než kdybychom nic neodhadovali a nechali běžet věci tak jaké jsou. Statisticky optimální predikcí se zabývali Kolmogorov, Wiener (predictor střelby na letadla) a take Astom (diakritiku jsem nepoužil). Tož tak vědecky. Jaksi se mi to se scénaristou neshoduje.… Číst vice »

hudryper
hudryper
5. 4. 2015 18:50

hudryper napsal
http://www.kakprosto.ru/kak-828280-chto-takoe-globalnyy-prediktor
Spešl vysvětlení pro mirrora, že prediktor je opravdu prediktor.

Paní Ireno, díky za link. Stále naléhavěji pociťuji,že jde o pokus vytvořit v ruském obyvatelstvu
vědomí neporazitelnosti,vždyť ruské vedení pracuje v souladu se zájmy globálního prediktora.
Jako mobilizaci národních sil Ruska to považuji v předvečer IIIWW za pochopitelnou teorii pro upevnění vědomí občanů RF podporovat Putinovo vedení státu . Myslím,že dalším krokem bude
nezbytně stalinizace Putina a z toho plynoucí potíže vnitropolitických protivníků coby zrádců. Asi
v daných podmínkách,podobných jako byly po revoluci před 80 léty,jiná cesta pro Rusko není.

Irena
5. 4. 2015 18:58

Béda napsal
Proč ne? Globální plánovač nemůže být současně globálním predátorem?

Bédo proto ne, že si v KOB potrpí na přesnost a jednoznačnost v terminologii.

mirror
mirror
5. 4. 2015 19:02

Kolegové buďte kritičtí. Vždy publikují vedle seriozních autorů různí šarlatáni (i v SSSR, například Lysenko). K vysvětlení různých procesů má Pjakin řadu zajímavých postřehů. Často se odvolává na teorii řízení. Kdo v tomto oboru pracuje a zná matematickou podstatu, je jeho odvolávkami překvapen. Je to něco navíc, čím chce Pjakin podpořit svoji pravdu. Možná, že to na někoho působí, ale ne na mne.

Bety
Bety
5. 4. 2015 19:03

Hudrypetre, napsala jsem, že jsem přesvědčena /já osobně/. To není tvrzení. S tou osobní újmou nejste sám, mně se jen opozdila o 20 let, ale také si z toho hlavu nedělám.A nebyla jsem žádný nomenklaturní kádr, aby jste si snad nemyslel. Jen se mi to nelíbilo a nemlčela jsem. Také si nemyslím, že tehdy nebylo co vylepšovat, to byste mi křivdil. Prostě si myslím, že když je západ z něčeho nadšený, tak se sociálno jaksi nekoná, vytratí se v tom oceánu lásky a svobody a volného trhu..A bojím se války a fašismu, třebaže jsem ho osobně nezažila.

Béda
5. 4. 2015 19:05

mirror napsal Predikuje se obvykle veličina, jejíž příští velikost ovlivňuje náhoda. Míra uplatnění náhody je různáBílý šum (process, posloupnost) predikovat nelze, protože rozptyl odhadu je stejný, jakoby se neodhadovalo vůbec. Kromě bílého máme jiné posloupnosti, kde algoritmus vede na odhad, jehož rozptyl je menší než kdybychom nic neodhadovali a nechali běžet věci tak jaké jsou. Statisticky optimální predikcí se zabývali Kolmogorov, Wiener (predictor střelby na letadla) a take Astom (diakritiku jsem nepoužil). Tož tak vědecky. Jaksi se mi to se scénaristou neshoduje. Scénarista naplánuje vývoj bez odchylek. mirror, nejsem sice žádný odborník ale dovolil bych si vyslovit svůj vlastní názor.… Číst vice »

mirror
mirror
5. 4. 2015 19:10

mirror napsal
ovlivňuje náhoda

Co je to náhoda? Házíme kostkou. Dráha pohybu je modelovatelná matematickými rovnicemi bez jakékoliv chyby. Abychom rovnice mohli řešit, musíme znát přesně počáteční podmínky, tj. polohu a rychlost (translační, rotační) v okamžiku, kdy kostka opouští dlaň. Tyto počáteční podmínky k řešení rovnic změřit schopni nejsme. Přesné analytické řešení nahradí teorie pravděpodobnosti, která nám určí, že pravděpodobnost každého čísla mezi 1 a šetkou (včetně obou) je 1/6. Všimněte si, není přepokládáno, že kostka nezůstane balancovat na hraně nebo vrcholu krychle.