V. V. Pjakin: Otázky a odpovědi ze dne 7. 3. 2016

Kdo potřebuje válku na Ukrajině? * Protiukrajinský týden v Evropě * Starikov vs. Žirinovskij o Stalinovi * Ambice pravoslavné církve a diskreditace katolické církve * Pravda o Stalinovi vítězí * Příměří v Sýrii jako vítězství Ruska? * Problémy Turecka * Problémy přesunu biblického projektu do Číny

Překlad a titulky: Irena

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
97 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
hudryper
hudryper
13. 3. 2016 9:38

Vyslechl jsem si ho už v pátek a poté doporučil totéž jedné známé,spisovatelce v zahraničí. To proto, že jsem se musel i přes vážnost probíraných témat občas i usmát. Její reakce mne vůbec nepřekvapila . Zde je : „Vcera jsem se divala na Pjakina, tak doopravdy se odkryl. Nejvice se svym komentarem o tom, jak si Cechoslovaci vybrali sovetskou cestu. Ani ho nenapadlo zminit unorovy majdan, tenkrat sponzorovany z Moskvy a to, co po nem nasledovalo, tak podobne dnesnim udalostem na Ukrajine, velmi podobne imperialni motivaci Američanů. Dalsi argument o zidech je take znacne otrepany. Demagogicky zapomel dodat, ze je… Číst vice »

peter.
13. 3. 2016 11:38

hudryper napsal Vyslechl jsem si ho už v pátek p.hudryper: Aj ja som si to pozrel na Leva-Nete hneď,ako sa to tam objavilo.Tentokrát poruším svoj záväzok,že sa k Pjakinovi nebudem vyjadrovať,lebo ma zaujala pasáž,v ktorej hovorí o tv súboji medzi Žirinovským a Starikovom.Kým Žirinovskij je v mojich očiach populistický pajác,ktorý si zabezpečuje stabilný elektorát často veľkohubými vyhláseniami o sile Ruska a ostro sa vymedzuje proti stalinizmu,tak Starikov Stalina obhajuje a ostáva aj patrioto.Pjakin mu to síce priznáva,ale bez akéhokoľvek dôkazu ho nepriamo podozrieva z toho,že podporuje Antmajdan popa Gapona smerujúci k zvrhnutiu Putina.Obviňuje ho aj z „ungerizmu“,čo je slovo odvodené… Číst vice »

peter.
13. 3. 2016 11:45

pokr.
Oceňuje jeho vojenské schopnosti a tvrdí o ňom,že dva krát prekazil Sojeným štátom pokus o zatiahnutie Ruska do vojny.Vtedy Strelkov-hrdina,dnes Strelkov-ľudský odpad.U Pjakina sa niekedy oplatí konfrontovať ho s jeho staršími
hodnoteniami a vyjadreniami.

orinoko
13. 3. 2016 11:50

Nedivim se, ze bezne Pjakina nesleduji. Je to vzdycky dlouhe. Ale tentokrat celkem vyzivne. Tak predevsim k soudruzce spisovatelce , jez je zminena v prvnim prispevku. V prvnich volbach po Druhe svetove valce dalo ceskoslovenske obyvatelstvo hlasy komunistum naprosto dobrovolne a zcela urcite pod dojmem, ze Sovetsky svaz je alternativa ke vsem CembrLEJNUM, Dala di ERUM a podobne svoloci. Unor 1948 byl logickym nasledkem narustajiciho napeti mezi sferami vlivu vitezu nad Nemeckem. Nemecko si jebe svuj vlastni UNOR dodnes. Pjakin tentokrat pouzival daleko mene svych zabehnutych klise, a vice mluvil konkretne. Syrie a Halic si dneska stoji neuveritelne paralelne, byt… Číst vice »

Martin (už bez taky m)
13. 3. 2016 14:16

Na tohoto Pjakina jsem si jej udělal. Je velmi dobrý. Připomínání vzdělávání v poslední č. je důležité, ovšem všichni ho nemusí pochopit. Jeho vysvětlení situace a pozice Turecka a Erdogana víceméně sdílím- ne nekriticky přejímám, ale (za sebe) víceméně sdílím. Nepřesnosti k jeho hodnocení role E. Beneše lze ve výsledku prominout. Trendy popisuje správně. Dtto Minsk, a „zastavení palby a jednání s vybranými“ v Sýrii. Význam obou opakovaně vysvětluje, a není jeho chybou pokud je hned nepochopíme. Vyjádření vedení MZV a prezidenta RF o tom, že domácí problémy si musí řešit a vyřešit sami domácí obyvatelé nejsou klišé, nýbrž velmi… Číst vice »

Martin (už bez taky m)
13. 3. 2016 14:19

Schází mi tam dvě úvodní věty:
Omezené možnosti.
Málo času, hodně práce.
Ale…

Sio
Sio
13. 3. 2016 15:02

Pjakin se nepřesností samozřejmě dopouští. Také jsem si všiml toho popisu dějů v ČSR po válce. Pak jsem o tom uvažoval. Sedí na to i to, co zmínil orinoko. V roce 1947 byly bezesporu svobodné volby a únor je jejich následkem. Takže zpět k Pjakinovi a jeho chybám, kdo nic nedělá, nic nepokazí. Šlo mu především o demonstraci procesu legalizace moci skrze prezidenta, který se vrátí z exilu a pak legálně převezme moc někdo jiný.
Já taky nežeru všechno, co řekne. Ale dokáže vždy přijít s něčím zajímavým.

alexithymie54
alexithymie54
13. 3. 2016 15:57

Trochu musím přidat do mlýna. hudryper • 13. Březen 2016 ….„Vcera jsem se divala na Pjakina, tak doopravdy se odkryl. Nejvice se svym komentarem o tom, jak si Cechoslovaci vybrali sovetskou cestu. Ani ho nenapadlo zminit unorovy majdan, tenkrat sponzorovany z Moskvy a to, co po nem nasledovalo, tak podobne dnesnim udalostem na Ukrajine, velmi podobne imperialni motivaci Američanů. reakce: Výše uvedené je typickým projevem „demagogického rétora“ . Orinoko už níže správně reagoval, když uvedl, že tuto skutečnost je nezbytné dát do souvislostí s volbami v ČR včetně situací a náladami v ČR po II.sv.válce. Skutečnost svým „stylem“ :-))) správně… Číst vice »

alexithymie54
alexithymie54
13. 3. 2016 16:17

pokr. SSSR i období po Gorbačovovi. Zcela zjevně Pjakin říká, že tým Starikova byl špatně připraven na diskusi v TV studiu a tedy na veřejné vystoupení ori diváky. Jejich příprava by byla dobrá tak na setkání historiků, ale nikoli pro sledování běžnými občany. Situaci bych přirovnal k českému demagogickému rétorovi Kalouskovi v pořadu Jílkové (upozorňuji, že ten pořad nesleduji, ale chtěl jsem slyšet co tam produkovala věhlasná brněnská učitelka). Tam Kalousek provedl srovnání referenda na Krymu s událostmí v ČR před mnichovem. Kalousek říká-volně cituji, jak by se vám líbilo, když 95 % občanů chtělo přičlenit k říši a tak… Číst vice »

alexithymie54
alexithymie54
13. 3. 2016 16:21

kandidovat a na rozdíl od Strelkova se dost jednoznačně staví za politiku Putina.

Pozn.
Připouštím, že z vystoupení Pjakina je patrné „stranění“, ale bez stranění určitému „ideologickému“ pohledu na svět, život, atd. by to ani nešlo.
To si přece musíme všichni sáhnout do svých „makovic“ .-)))

peter.
13. 3. 2016 16:39

alexithymie napsal Zcela zjevně Pjakin říká, že tým Starikova byl špatně připraven na diskusi v TV Lenže na toto som ja dôraz nekládol Ten som dával na nepriame obvinenia Starikova z „ungernizmu“,z davového elitarizmu a z účasti na gaponovskom antimajdane,tj.na zvrhnutí Putina a nastolení krvavého diktátora(krvavý barón Ungern von Sternberg).Na to som poukazoval!Odkaz na Pjakinove hodnotenie Strelkova je podľa mňa jednoznačný.On bol odvolaný po tom,čo ho filcka Kurgiňan začal obviňovať z vojenských pochybení.Keby sa správal Strelkov tak ako si to Kurgiňan predstavoval,tak by sa asi tá vojna ktorú Strelkov prekazil uskutočnila.Nedá sa hovoriť o tom,že Strelkov len splnil niečí rozkaz.Sám… Číst vice »

aram
aram
13. 3. 2016 16:46

Jen připomenu, že ty volby byly v květnu 1946 a komunisté získali nejvíc v pohraničí. Tedy tam, kde se před válkou, jak uvádí alexithymie, nejvíc Němců vyslovilo pro začlenění k říši.
comment image
Tam, kde je barva nejtmavší, tam dostali nejvíc. V Tachově přes 70 procent.

peter.
13. 3. 2016 16:52

aram napsal
volby byly v květnu 1946 a komunisté získali nejvíc v pohraničí. Tedy tam, kde se před válkou, jak uvádí alexithymie, nejvíc Něm

A ja iba doplním,že na Slovensku komunisti nevyhrali.Vyhrala Demokratická strana.
Ani podľa mňa sa vo februári 48 nejednalo o puč.ČSR sa priklonila k ZSSR z vôle ľudu.(Aj keď len českého)

Martin (už bez taky m)
13. 3. 2016 17:13

Že by nová forma „zásobování“ „umírněné opozice“??? http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/397498-radikalni-fronta-an-nusra-se-v-syrii-zmocnila-zbrani-dodanych-rebelum-z-usa.html To Syrská armáda se s „ozbrojenci“ až tak nese.e… http://www.aktualnikonflikty.eu/viewtopic.php?id=13&p=402 Viz ta palba z Gradů, střílí nejméně 2 baterie… + užívání termobarické munice při obsazování výšin kolem Palmýry… Na ISIL i Al-NuSRÁČE se zkrátka žádné příměří nevztahuje…a pokud to v poušti či polopoušti jde, „gumovačka“ probíhá stále… PS1: Zajímalo by mne čí přenosný PLRK stál za sestřelením syrského Mig-21 a smrtí pilota… Ti by měli by dostávat řád za každý vzlet, za to že si do tak olétaných strojů vůbec odváží sednout… Čest jeho památce boje proti teroristům! PS2: furt čekám kdy… Číst vice »

aram
aram
13. 3. 2016 17:14

peter.
máte pravdu a navíc to bylo velkým rozdílem. Druhá v pořadí, Komunistická, získala polovinu procent 61/30. V Českých zemích to bylo 43/25 Komunisti/Národní socialisti, Sociální demokracie byla poslední se 14 procenty.
Takže souhlasím i s tím, že puč to nebyl.

Sio
Sio
13. 3. 2016 18:01

aram napsal

Jen připomenu, že ty volby byly v květnu 1946 a komunisté získali nejvíc v pohraničí. Tedy tam, kde se před válkou, jak uvádí alexithymie, nejvíc Němců vyslovilo pro začlenění k říši.
comment image
Tam, kde je barva nejtmavší, tam dostali nejvíc. V Tachově přes 70 procent.

Mapka sama o sobě není dostatečně vypovídající. V oněch oblastech po vystěhování Němců zbylo totiž velmi málo lidí. Proto vysoké procento hlasů pro komunisty v těchto krajích nemělo takovou váhu, jako v krajích normálně obydlených. Samozřejmě také se po odsunu Němců směnila s přicházejícími osídlenci i sociální struktura obyvatel v těchto okresech. Přicházeli zejména lidé mladí, nemajetní a více bylo můžů.

Sio
Sio
13. 3. 2016 18:09

peter. napsal A ja iba doplním,že na Slovensku komunisti nevyhrali.Vyhrala Demokratická strana. Ani podľa mňa sa vo februári 48 nejednalo o puč.ČSR sa priklonila k ZSSR z vôle ľudu.(Aj keď len českého) Slovensko bylo v poněkud zvláštní pozici, protože v průběhu války stálo oficiálně za Hitlerem. Tím, že se znovu obnovilo Československo, stal se de jure ze Slovenska – poraženého státu, který by musel platit reparace, část Československa – vítězného státu. A to díky Svobodově armádě a exilové vládě v Londýně, o tom není pochyb. Prokletím Slováků, což je národ, který je mi velmi blízký, je klerikalismus. Bohužel, má sílu… Číst vice »

Bety
Bety
13. 3. 2016 19:25

Peter, změna je život. A to i změna názorů na určitou osobu. Z toho, že udělám jednu věc dobře mě můžete hodnotit dobře v danou chvíli, ne napořád.
Kdyby jste se např. podíval do materiálu Sad roste sám, tak byste zjistil, že třeba Putin si v té době, kdy to bylo psáno, u KOBáků nijak zvlášť dobře nestál. Na základě jeho činů svůj postoj k němu přehodnotili a tak to snad má být, ne?
Jinak Starikova mám ráda a každý (i Pjakin) se může mýlit.

peter.
13. 3. 2016 19:31

Sio napsal
Slovensko bylo v poněkud zvláštní pozici, protože v průběhu války stálo oficiálně za Hitlerem. Tím, že se znovu obnovilo Československo, stal se de jure ze Slovenska – poraženého státu, který by musel platit reparace, část Československa – vítěznéh

Sio:
Slovensko sa stalo členom víťaznej spojeneckej koalície vďaka SNP.Išlo o druhé najväčšie protifašistické vystúpenie,hneď po Juhoslávi.Slovenská povstalecká armáda bola zaradená medzi armády spojeneckej koalície.Len preto bolo Slovensko zaradené medzi víťazné štáty.Nie preto,že sa len zviezlo pri víťaznom protektoráte Čechy a Morava.

peter.
13. 3. 2016 19:58

Bety napsal Peter, změna je život. A to i změna názorů na určitou osobu. Z toho, že udělám jednu věc dobře mě můžete hodnotit dobře v danou chvíli, ne napořád. Kdyby jste se např. podíval do materiálu Sad roste sám, tak byste zjistil, že třeba Putin si v té době, kdy to bylo psáno, u KOBáků nijak zvlášť dobře nestál. Na základě jeho činů svůj postoj k němu přehodnotili a tak to snad má být, ne? Jinak Starikova mám ráda a každý (i Pjakin) se může mýlit. Bety: Keď ja si myslím,že Strelkov sa previnil hlavne tým,že postavil základy pre… Číst vice »

peter.
13. 3. 2016 20:18

Bety:
Veď ja si Pjakina tiež rád pozriem a vypočujem,len z rôznych dôvodov sa k jeho vystúpeniam nechcem vyjadrovať.Ako vidno,aj dnes som mal ísť radšej na pivo ako sa k jeho videu vyjadrovať.Nech len ďalej natáča tie videá,lebo pre mňa je zaujímavé porovnávať v čase tie jeho hodnotenia a analýzy.

aram
aram
13. 3. 2016 20:18

peter. napsal Bety: Keď ja si myslím,že Strelkov sa previnil hlavne tým,že postavil základy pre vznik Novoruska.DNR a LNR.Kurgiňana iní „vojenskí stratégovia“ mu vyčítajú,že opustil Slaviansk.Podľa nich tam mal asi padnúť aj s opolčencami, ktorým velili v tom čase aj dnes už popraveníMozgovoj a spol.Tú vojnu o Donbas s tisíckami mŕtvych asi nechcel nikto. Já si vzpomínám, že Pjakin v jednom svém dílu mluvil o Strelkovovi a Slavjansku v souvislosti se setřelením MH17. Pokud si dobře pamatuji říkal, že Strelkov tím, že těsně před pádem ustoupil ze Slavjanska vyrazil trumf u ruky Ukrům (Západu), protože to údajně mělo být naplánováno… Číst vice »

peter.
13. 3. 2016 20:43

aram napsal
Já si vzpomínám, že Pjakin v jednom svém dílu mluvil o Strelkovovi a Slavjansku v souvislosti se setřelením MH17. Pokud si dobře pamatuji

Áno,na tú časť Pjakinovho rozprávania som nechal vo svojom prvom komente(druhý koment v poradí) odkaz.

Alena
Alena
13. 3. 2016 20:49

pan Pjakin hodnotí týdenní události a je si vědom toho, že jeho hodnocení poslouchá hodně lidí . Ne vše řekne otevřeně, jen to, co si může dovolit. Čím více lidí ho poslouchá, tím více dokáže ovlivnit budoucnost. V jeho názorech je proto zastoupena i proruská propaganda. Už podruhé po sobě se vyjádřil k ČR, vždy v souvislosti s 2.světovou, odsunu Němců a poválečným uspořádáním.Troufnu si zakonspirovat- mohl získat zpětnou vazbu z česka na vyjádření o nehumánním odsunu Němců po druhé světové, a připadá mi, že v tomto díle se k této problematice i z tohoto důvodu vrátil. Přikláním se k… Číst vice »

Alena
Alena
13. 3. 2016 21:03

pokr. zatím jsme pouze rozkradená země se zaprodanými politiky, a pomalu vymírajícím národem. Kdy nastane konečný pád do propasti, abychom věděli, zda je to konečná pro tento stát nebo je nějaká naděje na národní obrození?
Perlička- všichni čtenáři zde horlivě sledují politiku. O kolik jsme přišli šlendriánstvím při údržbě svarů v Dukovanech a kolik nás to stálo? Dle Drábkové v OVM přes miliardu. Bude za to někdo potrestán a je to medializováno?
Ani náhodou. Je nutno krabatit čelo nad záporným důchodcovským účtem a přidat důchodcům, pokud vůbec, k důchodu řádově desetikoruny měsíčně.

Bety
Bety
13. 3. 2016 21:28

Peter, od toho zde přece diskuze jsou. Jsou také od toho, abychom své názory mohli porovnat s tím, co si o dané problematice myslí někdo jiný, mohli se nad tím zamyslet a případně svůj náhled i změnit.
Třeba o SNP si myslím totéž co vy – je to něco, na co Slováci mohou být hrdi a je to důležitá součást i československé historie.

peter.
13. 3. 2016 22:44

peter. napsal

Takto dnes žijú Strelkovovi spolubojovníci:
http://www.politnavigator.net/sbu-skhvatila-zamestitelya-strelkova-iz-za-nishhety-on-vernulsya-iz-rossii.html

Toto je podľa mňa prejav „davového elitarizmu“!Na dave z najnižšej vrstvy „Pjakinovej pyramídy“nezáleží.Je to len spotrebný materiál.Záleží iba na elitách z vyšších vrstiev tej pyramídy.Ungernizmus ako vyšitý.
A Achmetov s Jurijom Bojkom sa už chystajú.Bojko do Luganska a Achmetov do Donecka,
http://rusvesna.su/recent_opinions/1457867902

fajt
14. 3. 2016 6:18

peter. napsal Toto je podľa mňa prejav „davového elitarizmu“!Na dave z najnižšej vrstvy „Pjakinovej pyramídy“nezáleží.Je to len spotrebný materiál.Záleží iba na elitách z vyšších vrstiev tej pyramídy.Ungernizmus ako vyšitý. A Achmetov s Jurijom Bojkom sa už chystajú.Bojko do Luganska a Achmetov do Donecka, http://rusvesna.su/recent_opinions/1457867902 jj, současný Kreml je jenom jiná větev starého NWO, takže stále platí, že nejdříve by se měl člověk starat o svůj majetek ( ber kde ber ), pak si koupit čest ( strach je ten nejlepší a nejlacinější prostředek ) a až nakonec ( a to jenom okrajově) o věci veřejné ( tedy společensky prospěšné a… Číst vice »

fajt
14. 3. 2016 6:19

opět mě tento ruský druid a uspávač hadů ničím nepřekvapil. ..)

Bety
Bety
14. 3. 2016 6:51

Peter, ten Politnavigator ve mně nevzbuzuje důvěru, vypadá na Pátou kolonu.

peter.
14. 3. 2016 12:59

K Pjakinovmu „gaponovskému“antimajdanu.
Ide o popa Georgija Apollonoviča Gapona.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Georgij_Gapon

peter.
14. 3. 2016 13:07

peter. napsal

K Pjakinovmu „gaponovskému“antimajdanu.
Ide o popa Georgija Apollonoviča Gapona.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Georgij_Gapon

Problém Pjakinovho spájania Gapona s hnutím „Antimajdan“ spočíva v tom,že pop Gapon viedol masy proti cárovi.Bol to revolucionár.A hnutie Antimajdan je zamerané na ochranu Putina a Ruska pred piatou kolónou a pred tzv.“farebnou“revolúciou.

M.C.
14. 3. 2016 13:52

fajt napsal

opět mě tento ruský druid a uspávač hadů ničím nepřekvapil. ..)

Ani vy jste ničím nepřekvapil.
Druidové byli přírodní lékaři, šamani a ochránci stromů, nevím jak to souvisí s Pjakinem.

Mě tempo Pjakinova výkladu uspává taky, ale on to asi dělá záměrně, aby byla jeho řeč dobře srozumitelná a dala se dobře překládat a titulkovat.
Nějakou zpětnou vazbu dostává určitě.

Irena
14. 3. 2016 13:53

Ke Gaponovi. Víte Peter, problém je v tom, že každý proces je řízený a jeho řízení se dá buď zmocnit, nebo ho nasměrovat žádoucím směrem, který s tím původním záměrem neměl moc společného, či jednoduše zneužít například k vyvolání nepokojů, protože jakmile je jednou dav na ulici… Takovým jednodušším příkladem změny původního záměru je pochod Nesmrtelného pluku, který v podstatě organizovala opozice a těmi fotografiemi padlých vojáků měl být zdůrazněn spíše počet obětí 2. světové války, než vítězství, ale tím, že se Putin postavil do jeho čela se jim celá fabulace zhroutila. Putin se tak ztotožnil se svým národem, jako… Číst vice »

Sio
Sio
14. 3. 2016 13:57

peter. napsal
Sio:
Slovensko sa stalo členom víťaznej spojeneckej koalície vďaka SNP.Išlo o druhé najväčšie protifašistické vystúpenie,hneď po Juhoslávi.Slovenská povstalecká armáda bola zaradená medzi armády spojeneckej koalície.Len preto bolo Slovensko zaradené medzi víťazné štáty.Nie preto,že sa len zviezlo pri víťaznom protektoráte Čechy a Morava.

Ano, SNP bylo velmi důležité, souhlasím. Byl to lidový projev, povstání i proti elitám Slovenského štátu. A jednoznačně sehrálo velkou roli v procesu přiřazení Slovenska k vítězům. Protektorát Čechy a Morava samozřejmě k vítězným mocnostem nepatřil, stejně jako Slovenský štát ne. K vítězným mocnostem patřilo Československo.

Sio
Sio
14. 3. 2016 14:05

peter. napsal Starikov naozaj patrí medzi zakladateľov hnutia „Antimajdan“.Mé byť Pjakinom kritizovaný pre toto? http://www.topky.sk/cl/1000745/1458115/Obrovska-demonstracia-v-Moskve–Proti-Majdanu-protestuje-40-tisic-ludi- http://www.hlavnespravy.sk/antimajdan-mieni-bojovat-proti-farebnym-revoluciam-v-rusku/510559 Popravdě, ať se na mě nikdo nezlobí, Starikov je mnohem významnější osobnost, než Pjakin. Antimajdan je velmi potřebné hnutí, pokud by něco podobného existovalo na Ukrajině, Majdan by neměl šanci na úspěch. Vtip je v tom, že antimajdan stojí mimo oficiální státní strukturu a proti ze západu řízenému „lidovém“ majdanu, který zvládne pár set, max tisícovek lidí, je automaticky připraven skutečně lidový antimajdan, který je schopen zmobilizovat lidí řádově víc. Je to vynikající imunitní mechanismus upevňující stabilitu demokratické vlády. Tedy pokud má skutečnou podporu… Číst vice »

Irena
14. 3. 2016 14:16

Разведопрос: Николай Стариков про Сталина и репрессии
https://www.youtube.com/watch?v=2LbyQVFgLFM

peter.
14. 3. 2016 14:44

Sio:
Bolo to hlavne ľudové povstanie za Československo a proti nacizmu.V tom povstaní viali v Banskej Bystrici československé zástavy.Nie slovenské.Osobne si myslím,že Československo si zaslúžilo byť medzi víťaznými štátmi rovnako ba možno aj
viac,ako Francúzsko s jeho vichistickou vládou a 33.Waffen Grenadier – division der SS Charlemagne.
https://www.youtube.com/watch?v=QxLE_bETNQM
Pred spojeneckou okupačnou správou zachránil Francúzsko Charles de Gaulle viac politickou ako bojovou aktivitou.

Aleš
Aleš
14. 3. 2016 14:57

Připomenu jen několik faktů. Klement Gottwald byl demokraticky zvoleným předsedou vlády od roku 1947. S okupací vojsk Varšavské smlouvy se nikdy obyvatelé Československa neztotožnili. Od 12.3. 1999 jsme satelitem NATO. A naše vláda je plně jen okupační správou. Dobu svojí samostatnosti mezi odchodem posledního sovětského vojáka a vstupem do NATO prohýřily naše „elity“ rozvratem a rozkradením státu, kdy v tu dobu tomu „veleli“ pánové Klaus a Havel (se svým alterego kancléřem Karlem von S.) Teď trochu zaspekuluji. Následek cíle sametového Majdanu nám došel až teď v důsledku se Schapirovými přehmaty či děním na Ukrajině. Jestli pan tehdejší předseda vlády a… Číst vice »

Ladislav Hinner
Ladislav Hinner
14. 3. 2016 17:02

Jeden z důvodů, proč v ČSR v únoru zvítězili komunisté, byla naivní důvěra v komunistické řešení všech problémů, kterými je těhotný kapitalismus, a které dnes znovu prožíváme. Dnešní nejstarší generace Slezanů si jistě vzpomíná na bezvýchodnou chudobu horníků z karvinských dolů a Lazů, jejichž děti ještě po válce běhaly celé léto po škváře bosé… Baron Larysch a jemu podobní nebyli lidumilové, stejně, jako dnes tak adorovaný Baťa.

fajt
14. 3. 2016 18:11

https://russian.rt.com/article/153568 – o tomto kroku se už nějakou chvíli na ruských webech píše ( i když byl vždycky ohnivě vyvracen a oficíry popírán ), ale počkal jsem si až to bude ofiko – takže dávám Asadovi rok a pak půjde jako Batman, Mozgovoj, či Drjumov…hezké carské šachmaty. ..)

takže ruský druid ví derjmo, ale zase uspává pěkně. ..)

peter.
14. 3. 2016 18:35

fajt napsal

https://russian.rt.com/article/153568 – o tomto kroku se už nějakou chvíli na ruských webech píše ( i když byl vždycky ohnivě vyvracen a oficíry popírán ), ale počkal jsem si až to bude ofiko – takže dávám Asadovi rok a pak půjde jako Batman, Mozgovoj, či Drjumov…hezké carské šachmaty. ..)

takže ruský druid ví derjmo, ale zase uspává pěkně. ..)

Rusi uvoľnili priestor Erdoganovi, Saúdom, USA a Kataru.Tá plynová rúra z Kataru do Európy asi predsa len povedie cez Sýriu.Niekto o tom rozhodol a Putin poslúchol.

fajt
14. 3. 2016 18:46

peter. napsal Rusi uvoľnili priestor Erdoganovi, Saúdom, USA a Kataru.Tá plynová rúra z Kataru do Európy asi predsa len povedie cez Sýriu.Niekto o tom rozhodol a Putin poslúchol. no, nemá to daleko k úprku ( i když spořádanému ), asi je to pro Rusko drahý, ruští liberálové jsou den ze dne silnější, tamní ekonomika jde silně do stagnace a vypadá to, že dollar se opětovně stal měnou mužíků – poslední dobou Putin udělal dost nezdravých kompromisů a jeho vize nového Ruska už dávno vzala za své, tedy pokud to už od začátku nebyl pravý záměr ( páč kdo osobně přeje… Číst vice »

peter.
14. 3. 2016 19:37

fajt napsal
nemá to daleko k úprku ( i když spořádanému ), asi je to pro Rusko drahý, ruští liberálové jsou den ze dne silnějš

Ale zase,nechávajú tam tie S-400,takže Turci a Saudi to nebudú mať jednoduché.Píšu,že misia splnila cieľ.Ale Aleppo dobyté nie je.Ani Rakká a Palmíra na ktorú ešte včera ruské lietadlá útočili.Neviem ako budú reagovať Hizbolláh ktorému Izrael zase vybombardoval základňu(S – 400 to asi nezaregistrovali) a Irán.Erdogan určite neponechá Kurdov n pokoji.Ten ústup nebol avizovaný a je prekvapujúco náhly.

fajt
14. 3. 2016 19:55

peter. napsal Ale zase,nechávajú tam tie S-400,takže Turci a Saudi to nebudú mať jednoduché.Píšu,že misia splnila cieľ.Ale Aleppo dobyté nie je.Ani Rakká a Palmíra na ktorú ešte včera ruské lietadlá útočili.Neviem ako budú reagovať Hizbolláh ktorému Izrael zase vybombardoval základňu(S – 400 to asi nezaregistrovali) a Irán.Erdogan určite neponechá Kurdov n pokoji.Ten ústup nebol avizovaný a je prekvapujúco náhly. jde určitě o nějakou vyšší dohodu, kterou se ani nesnažili prostému lidu nějak vysvětlovat ( je mi záhadou, jak tam teď dojde čínská vojenské pomoc…asi to byl jenom takový de-informační balonek ), tedy nepovažovali to za vhodné zatěžovat plebs – s… Číst vice »

peter.
14. 3. 2016 20:08

fajt napsal
jde určitě o nějakou vyšší dohodu,

Neviem,ale ako sa zdá,aj Američanov tá správa šokovala:
http://rusvesna.su/news/1457981112

Béda
14. 3. 2016 20:10

Německo: Po těžkých ztrátách CDU a vzestuou AfD eskaluje debata o migrační politice. „Jde o existenci. Ze sestupu se může stát i pád“, varoval premiér Bavorska Seehofer (CSU).“Potřebujeme změnu politiky.“ Merkelová řekla, že bude dál držet stejný kurz, že bude v principu pokračovat v tom, co dělala v minulých měsících. A že lidé neporozuměli její politice. A že lidi těžce nesou taková dohadování. Seehofer žádal, aby se teď CDU přizpůsobila sílící kritice z Bavorska. Seehofer již dříve požadoval, aby Merkelová podobně jako Rakousko či Slovinsko zavedla denní kvótu na přijímání azylantů a také, aby se zabezpečily německé hranice. Na rozdíl… Číst vice »