Volím vykoupení

Ne, nebojte se, nenašel jsem Ježíše, jen chci vyjádřit, že kdyby mě nedejbože potkala ta příhoda, že by mne unesli piráti nebo teroristi, tak bych dal přednost tomu, aby mne vláda bezcharakterně vykoupila, než aby mne charakterně nechala chcípnout. Skutečně obdivuji jistotu a zásadovost opozičních politiků, kteří si jsou jistí, že jim ani jejich příbuzným se nic takového stát nemůže, a kdyby se to náhodou stalo, tak budou na vládu tlačit, aby je proboha hlavně nezachraňovala.

Napadání vlády ze strany opozice za to, že za dvě unesené Češky zaplatila výkupné a pět unesených Čechů vyměnila za jednoho Libanonce mi přijde jako nefér pozérství, které je navíc sprosté vůči uneseným i jejich příbuzným. To se to opozici principiálně machruje, když v té situace nejsou a nejsou to ani oni, kdo by musel příbuzným rukojmí vysvětlovat, že ve státním zájmu hodili jejich příbuzné přes palubu, protože s teroristy se nevyjednává.

Co je tohle vůbec za blbost, že s teroristy se nevyjednává? Proč se nejdřív nezkusit domluvit po dobrém? A když už to nejde, proč nejprve nezaplatit, nezachránit rukojmí a až pak řešit, jak to z těch lumpů dostat zpátky? Zaplatit výkupné je možná špatný signál vyslaný teroristům, ale nezaplatit a nechat bez pomoci je zcela jistě špatný signál vyslaný vlastním občanům.

Převzato z blogu Tribun

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
72 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Sio
Sio
10. 2. 2016 20:22

Možná ale aspoň trošičku závisí na okolnostech, které k zajetí přivedly?

Tribun
Admin
10. 2. 2016 20:40

Sio napsal

Možná ale aspoň trošičku závisí na okolnostech, které k zajetí přivedly?

To myslíte takové to že se opovážili vystrčit nos z Kotlinky?

hudryper
hudryper
10. 2. 2016 20:54

Po delší době souhlasím s Tribunovým článkem bez výhrad. Strašně rád mám prdelaté úředníčky s mimořádnými platy i cenami v parlamentní restauraci obklopené policajty,jak jsou za mikrofonem
kurážní a plní odvahy chráněné imunitou. Zkrátka jde o IMUNY .

Sio
Sio
10. 2. 2016 21:33

Tribun napsal
To myslíte takové to že se opovážili vystrčit nos z Kotlinky?

Nos z Kotlinky dnes vystrkuje kdekdo, už dávno to není zajímavé, jako kdysi. Ale jde o to kdy, jak a kam, nebo ne? A možná také proč.
http://zpravy.idnes.cz/jak-ziji-unesene-cesky-pul-roku-po-navratu-fjj-/domaci.aspx?c=A150815_112726_zahranicni_san

Dana
Dana
10. 2. 2016 21:46

Kazdy v zajeti voli vykoupeni, ovsem od toho mate vladni administrativu, ktera se neridi jen osudem jednotlivcu, ale nutne podleha zajmum statu a zajmu vsech obcanu. Nasledne americka politika vuci unosum je vice vypracovana.. Voditko jsou okolnosti, tedy pricina a kontextualni situace unesenych. V pripade novinaru a zpravodajcu je to jasne, ti jdou to risikovych lokalit dobrovone a jsou si vedomi, ze kdyz budou uneseni, vlada je nevykoupi a isilak jim urizne hlavu.. To uz je risiko povolani.. Je to take o zodpovednosti za sve chovani. V pripade normalnich Americanu zalezi na tom, zda se ridili bezpecnostnim varovanim ruznych utvaru… Číst vice »

peter.
10. 2. 2016 22:13

To,že tie dievčiny Česi vykúpili…dobre.Iná možnosť nebola.Ale po návrate,mali byť brané na zodpovednosť.Vydali sa na cestu cez nebezpečnú krajinu napriek varovaniu MZV.Išli na vlastnú zodpovednosť a vedeli,že je to riskantné.Spôsobili svojou nezodpovednosťou škodu štátu a zamestnali spústu ľudí.Nejakú zodpovednosť by niesť mali. Nerozumiem takémuto správaniu : http://cestovanie.pravda.sk/ostatne/clanok/5180-preco-cesi-umieraju-v-tatrach/ O niekoľko rokov neskôr sa v Tatrách stal dokonca prípad,keď skupinka mladých,zhodou okolností tiež Čechov,si v lavínovom žľabe postavili tábor.Našťastie lavína nespadla a na druhý deň sa Horskej službe priznali,že o nebezpečenstve vedeli,ale urobili to vraj kvôli „adrenalínu“.Tie dievčiny sa správali rovnako nezodpovedne a zaslúžili by si za to aspoň pár štipľavých po… Číst vice »

peter.
10. 2. 2016 22:37

peter. napsal
zaslúžili by si za to aspoň pár štipľavých po holej riti.

A denne dve hodiny verejno prospešných prác po dobu aspoň jedného roka!

Dana
Dana
10. 2. 2016 22:58

Odpracovavani vykupneho je velmi rozumny navrh….

to je jedno
to je jedno
10. 2. 2016 23:14

Sio napsal Možná ale aspoň trošičku závisí na okolnostech, které k zajetí přivedly? Souhlas, že na okolnostech záleží. S článkem ale jinak naprosto nesouhlasím. Jistěže se s teroristy vyjednává – ideálně olovem, ale rozhodně se jim neplatí peníze! Výměna lidí za lidi, ideálně „oštěnicovaných“ a „očipovaných“ (aby se dali daní únosci ihned pochytat) je snad přijatelná. To asi patří k válce s terorismem, kdy se vyměňují „vojáci“ jedné strany za „vojáky“ druhé strany. Únos teroristům oněch 2 našich namyšlených slepiček vyšel = vydělali na něm velice pěkné peníze, a to je to nejhorší možné řešení ze všech blbých řešení. Zítra… Číst vice »

to je jedno
to je jedno
10. 2. 2016 23:17

Dana napsal

Odpracovavanivykupnehoje velmi rozumny navrh….

To je za každou z nich 75 melounů. Jak to mohou odpracovat? A měli by to odpracovat ty dvě? CO celá rodina? A ani ta na to nebude stačit… Jen si to spočítejte! Možná úředníci a politici, co to výkupné dojednali…

idiotronic
11. 2. 2016 3:50

Kdybych stál před redakčním úkolem zkrátit Tribunův článek za každou cenu, rozhodně bych v něm ponechal poslední větu. Tam je o motivech vlády ČR všechno. Čas se nezastavil a dnešní postoje hlavních protagonistek jsou stále součástí příběhu.
Já čtu postoj ČR jako sdělení: Já jsem tvoje vlast a angažuji se za tebe.
Samozřejmě, nikde není psáno, že historie se opakuje každý týden a stejně tak se můžete v životě dočkat na velkorysé gesto vulgární odezvy.

Gatta
Gatta
11. 2. 2016 6:58

Klasická otázka – „Cena lidského života“.

V Pakistánu, nebo v Ostravě na ulici … pořád je to lidský život. Čím jeho cenu měříte ?
Takže ono to asi nebude o té „neměřitelné ceně za každý lidský život“.
Ono jde spíše o ty okolnosti.

bbb
bbb
11. 2. 2016 7:09

Když si jeden přečte, že jedna z vykoupených jela nedávno s rodiči do muslimské země Tur., zřejmě jako turistka, pak by snad bylo vhodné požadovat po ní splacení vydaných obrovských peněz.
Také nemocnice, pokud jejich chybou dojde ke smrti pacienta, budou se pozůstalým vyplácet 70 miliony korun? Asi by měly?
Druhá prý pracuje v nějakém centru ve prospěch cizinců, to je pěkné. Lze posuzovat, zda by i ona měla aspoň po několik let splácet ze svých příjmů způsobenou škodu.

Sio
Sio
11. 2. 2016 7:10

Gatta napsal Klasická otázka – „Cena lidského života“. V Pakistánu, nebo v Ostravě na ulici … pořád je to lidský život. Čím jeho cenu měříte ? Takže ono to asi nebude o té „neměřitelné ceně za každý lidský život“. Ono jde spíše o ty okolnosti. Také jde o to, jak si cenily svého života ty holky, když šly do takového rizika. Ono nejde jen o to, že by teď mohl někdo další někoho unést. Jde taky o to, že se právě namnožili pitomci, co to po těch holkách možná zopakují, třeba i někde jinde a jinak. Však kdyby něco, stát… Číst vice »

Gatta
Gatta
11. 2. 2016 7:25

Re Sio – líbilo se mi (bylo to v diduzi na Novinkách nebo na iDnes …???) jak tam někdo vyčíslil, kolik se za tu sumu mohlo udělat věcí pro společnost, nebo pro postižené lidi, nebo pro děti.
To jen tak – aby si to obě Milky uvědolily …

fajt
11. 2. 2016 7:53

Gatta napsal Re Sio – líbilo se mi(bylo to v diduzi na Novinkách nebo na iDnes…???) jak tam někdo vyčíslil, kolik se za tu sumu mohlo udělat věcí pro společnost, nebo pro postižené lidi, nebo pro děti. To jen tak –aby si to obě Milky uvědolily … v rajchu se vždycky drželi pravidla, že na chudý lid musí být přísnost a pořádný bič, no a imigranti to je bejkovejc jako cumel – Německo minulý rok mělo rekordní zisky ze své kapitalistické lichvy, takže mergle nejsou problém, ale feudální myšlení ano, tady je to stejný jako všude na světě u bohatých,… Číst vice »

Tribun
Admin
11. 2. 2016 8:36

To je báječné, jak jste všichni zásadoví až do těch hrdel a statků – když jde o cizí hrdla a cizí statky. Už vás vidím, jak v podobné situace sepisujete supliky a petici, aby vám nikdo nepomáhal, protože jako vlastenci znáte svoji povinnost zahynout v zajetí, a že nechcete státu dělat zbytečné výdaje a komplikovat mu vztahy s USA, takže budete jen rádi, když si únosci vaše děti ponechají. No, kdyby šlo vás, tak byste na to měli právo, ale protože o vás nejde, máte povinnost buď pomoct, nebo mlčet. A nebo si přečíst kdyby nic jiného, tak alespoň tohle:… Číst vice »

peter.
11. 2. 2016 9:05

Tribun napsal
Už vás vidím, jak v podobné situace sepisujete supliky a petici, aby vám nikdo nepomáhal, protože jako vlastenci znáte svoji povinnost zahynout v

Tribun:
Ani jeden príspevok neodsudzuje ČR,že zaplatila za tie dve dievčatá výkupné.Každý odsudzuje ich nezodpovednosť.Tak si nevymýšľajte niečo,čo v diskusných príspevkoch nie je a nedrístajte chu…..ny!

Béda
11. 2. 2016 9:12

Ten článek je mimo. Něco jiného je, když se člověk nedobrovolně – objektivními podmínkami dostane do nesnází a něco jiného, když ty nesnáze dobrovolně vyhledává, když jim vychází vstříc. (ostatně, jak se později ukázalo, jedna ze zachráněných českých občanek prý v zajetí konvertovala k islámu a prý se po zaplacení výkupného – 75 milionů z peněz českých daňových poplatníků chtěla vrátit do země, kde byla v zajetí. Co když ji zajmou opět? Pak se nabízí otázka. Byla to záchrana – byly to účelně vynaložené prostředky, když víme že česká vláda nemá 30 milionů na Klokánky a na okologicky nemocné děti… Číst vice »

Béda
11. 2. 2016 9:13

Ještě jedna otázka se nabízí. Bude český stát obdobně přistupovat k řešení každého jednotlivého případu? Má připravených 75 milionů pro každého Čecha, který se octne v život ohrožujících nesnázích?

Gatta
Gatta
11. 2. 2016 9:17

„Balúčistán – vaše zážitková dovolená“.

niky
niky
11. 2. 2016 9:25

Proč tam ta děvčata jezdila? Sympatizují s islámem, ale z průšvihů je potom tahá Česká republika. Pro únosce je to signál, že se to vyplatí někoho vydírat a s jídlem roste i chuť. Teď jde o to, zda nakonec to nebyla dohodnutá hra……
A pak se také musí říct i B,že ty dvě krásky jedna pracuje u sluničkářů a ta druhá konvertovala k islámu a zadržená byla pří útěku v Turecku a vrácena zpět o tom nic se nepíše…..

Béda
11. 2. 2016 9:31

Tribun napsal To je báječné, jak jste všichni zásadoví až do těch hrdel a statků – když jde o cizí hrdla a cizí statky. Už vás vidím, jak v podobné situace sepisujete supliky a petici, aby vám nikdo nepomáhal, protože jako vlastenci znáte svoji povinnost zahynout v zajetí, a že nechcete státu dělat zbytečné výdaje a komplikovat mu vztahy s USA, takže budete jen rádi, když si únosci vaše děti ponechají. No, kdyby šlo vás, tak byste na to měli právo, ale protože o vás nejde, máte povinnost buď pomoct, nebo mlčet. A nebo si přečíst kdyby nic jiného, tak… Číst vice »

Tribun
Admin
11. 2. 2016 9:33

Prostě jsme měli vyslat signál, že jsme barbaři a lidi v nouzi házíme přes palubu. Ale jen tak mimochodem, ale uvědoměle, protože si za to mohou sami.

peter.
11. 2. 2016 9:34

Tribun vyzýva všetkých dobrodružstva chtivých mladých ľudí k tomu,aby kašľali na varovania Ministerstva ZV a cestovali,využívali ten ohromný výdobytok „Nežnej revolúcie“ a vydali sa najlepšie stopom, cez divoký Afganistán,Pakistán až do Indie.Ak ich pri tom nikto neunesie,neznásilní alebo nezabije,tak nech na spiatočnej ceste nevynechajú Irák a Sýriu.Veď sú mladí a patrí im celý svet.A keby ich uniesli,tak nech nemajú obavy.Ich vlasť za nich rada zaplatí výkupné!!!
Tribun! To je na žalobu!!!

Béda
11. 2. 2016 9:43

Tribun napsal Prostě jsme měli vyslat signál, že jsme barbaři a lidi v nouzi házíme přes palubu. Ale jen tak mimochodem, ale uvědoměle, protože si za to mohou sami. Nechoďte na nás s demagogií, pane kolego. Barbaři už jsme kvůli tomu, že je zde milion lidí s exekucí, že lidi umrzají každým rokem na ulicích, že nemají kde bydlet, že pomáháme mezinárodním lupičům v porušování mezinárodního práva a ničení domoviny stamilionů lidí. Máme pro tyto naše anebo cizí chudáky stejnýá metr? Máme 75 milionů pro každého z nich? Přitom mnozí z těch lidí naletěli legalizovaným anebo nelegalizovaným podvodníkům, různým podvodnikatelům… Číst vice »

Tribun
Admin
11. 2. 2016 9:56

Demagog jste vy, Bédo, protože podsouváte, že není na důchody, protože se pomohla dvěma holkám v nouzi, jenže tak to není. To jsou dva odlišné problémy, to není buď, a nebo, ale to i ono. Kdyby ty dvě holky nechali těm únoscům napospas, potřebným u nás doma by to nijak nepomohlo, ba právě naopak, protože by zase stoupla míra otrlosti. Že jsme dokázali pomoci těm dvěma dává totiž naději i těm tisícům dalším, že někdo třeba pomůže i jim. Hodit ty holky přes palubu by naopak znamenalo, že roste pravděpodobnost, že někdo hodí přes palubu i je.

Tribun
Admin
11. 2. 2016 9:57

Víte vy vůbec, kolik stojí léčba některý nemocí, operace, transplantace? Budete každému dědovi po bypassu vyčítat, kolik stál společnost peněz a že si ho nezaslouží, protože a) stejně pil a kouřil a b) stejně brzy umře?

Béda
11. 2. 2016 10:08

Tribun napsal Demagog jste vy, Bédo, protože podsouváte, že není na důchody, protože se pomohla dvěma holkám v nouzi, jenže tak to není. To jsou dva odlišné problémy, to není buď, a nebo, ale to i ono. Kdyby ty dvě holky nechali těm únoscům napospas, potřebným u nás doma by to nijak nepomohlo, ba právě naopak, protože by zase stoupla míra otrlosti. Že jsme dokázali pomoci těm dvěma dává totiž naději i těm tisícům dalším, že někdo třeba pomůže i jim. Hodit ty holky přes palubu by naopak znamenalo, že roste pravděpodobnost, že někdo hodí přes palubu i je. Tribune,… Číst vice »

Gatta
Gatta
11. 2. 2016 10:09

Jsem tem příspěvek na diskuzi iDnes dohledal: Karel Malý 66401 Tak to máme průměrně: 20 7142 dní péče o seniora (567 let) nebo 1 116 velmi dobrých elektrických invalidních vozíků nebo 12 174 dětských invalidních vozíků nebo 12 641 dětských zdravotních kočárků nebo 659 vycvičených asistenčních psů nebo 414 2857 průměrných obědů pro dítě ve školní jídelně (11350 let každý den) nebo 263 636 balení inkontinenčních plen pro seniory nebo 13 499 průměrných starobních důchodů (1124 let pro jednoho) nebo … nebo… nebo….. A to vše náš stát vyhodil oknem. Děkuji našim politikům, že jsem na tohle mohl přispět ze… Číst vice »

Béda
11. 2. 2016 10:33

Tribun napsal

Víte vy vůbec, kolik stojí léčba některý nemocí, operace, transplantace? Budete každému dědovi po bypassu vyčítat, kolik stál společnost peněz a že si ho nezaslouží, protože a) stejně pil a kouřil a b) stejně brzy umře?

Pane Tribune,

já nepsal o „každém“ ale o těch co se nevlastní vinou dostali do život ohrožující situace. Což je diametrálně odlišný případ od těch dvou adrenalinových turistek. Jinak pro vaši informaci – ne každý děda, kterému je prováděn Bypass „pil a kouřil“. Je mezi nimi zajisté řada nekuřáků a naelkoholiků (takových co si dají frťana pouze příležitostně).

Amenre
Amenre
11. 2. 2016 10:43

Hlavně, že má ta sluníčkářská pátá kolona radost.
Za jak dlouho se tu bude článek od Tribuna, kde bude kritizovat vyhozený peníze na něco, co se mu subjektivně nebude líbit a bude to obhajovat podobnými argumenty ?

Amenre
Amenre
11. 2. 2016 10:47

Tribun napsal

Víte vy vůbec, kolik stojí léčba některý nemocí, operace, transplantace? Budete každému dědovi po bypassu vyčítat, kolik stál společnost peněz a že si ho nezaslouží, protože a) stejně pil a kouřil a b) stejně brzy umře?

V sobotu mi zemřel dobrý kamarád na raka.
Ty peníze bych raději vrazil třeba do výzkumu ( a ano, je to můj subjektivní názor do jisté míry ovlivněný touto tragédií ) této nemoci.

Sio
Sio
11. 2. 2016 10:50

Tribun napsal
máte povinnost buď pomoct, nebo mlčet.

„máte povinnost buď pomoct, nebo mlčet.“
No vy jste ale arogantní. Nikdo nemá povinnost mlčet, tyhle fašisující kecy si nechte. Máme tu snad svobodu slova, máte něco proti?

peter.
11. 2. 2016 10:50

A to ani nevieme,či tie unesené vôbec túžili po návrate.Tá,čo konvertovala asi nie.
On,ten štokholmský syndróm dokáže byť niekedy pekná sviňa.

Béda
11. 2. 2016 10:54

Měl bych takové doporučení do budoucna. Jestliže dojde v budoucnosti k podobnému případu jako nyní s adrenalinovými turistkami, to znamená, že se přes upozornění MZV, že daná lokalita není vhodnou turistickou destinací rozhodnou riskovat svoji bezpečnost, stát jim pomůže pod podmínkou, že se předem pojistí na dané nebezpečí anebo zavážou státu splatit případné náklady s řešením situace, kterou si samy svým rozhodnutím přivodí. V opačném případě je to plně na jejich riziko a nebezpečí, pro které se dobrovolně rozhodly. Pak by jim měly pomoct svými prostředky rodina a příbuzenstvo anebo by měly nechat vypsat sbírku pro pomoc uneseným, podobně jak… Číst vice »

Sio
Sio
11. 2. 2016 10:58

Tribun napsal Prostě jsme měli vyslat signál, že jsme barbaři a lidi v nouzi házíme přes palubu. Ale jen tak mimochodem, ale uvědoměle, protože si za to mohou sami. A vy jste hluchý, pokud vám to vyhovuje. Všichni tu zastávají stanovisko – zachránit a potrestat. Tedy já asi jsem barbar, protože říkám, že to záleží na okolnostem. Kdyby chtěli 100 miliard, také byste je jistě vyplatil, z vašeho to nejde. Nebo byste se – nedejbože – se zachoval jako barbar? Moralizátory mám rád. Když za tím stojíte, rozprodejte svůj majetek, postavte se na náměstí a rozdávejte bezdomovcům. Přece jim MUSÍTE… Číst vice »

Béda
11. 2. 2016 11:01

Jinak, pane Tribune

potenciální pacienti si POVINNĚ předplácejí pro strýčka příhodu zdravotní pojištění.

Sio
Sio
11. 2. 2016 11:03

Tribun napsal Demagog jste vy, Bédo, protože podsouváte, že není na důchody, protože se pomohla dvěma holkám v nouzi, jenže tak to není. To jsou dva odlišné problémy, to není buď, a nebo, ale to i ono. Kdyby ty dvě holky nechali těm únoscům napospas, potřebným u nás doma by to nijak nepomohlo, ba právě naopak, protože by zase stoupla míra otrlosti. Že jsme dokázali pomoci těm dvěma dává totiž naději i těm tisícům dalším, že někdo třeba pomůže i jim. Hodit ty holky přes palubu by naopak znamenalo, že roste pravděpodobnost, že někdo hodí přes palubu i je. Ono… Číst vice »

Sio
Sio
11. 2. 2016 11:04

Tribun napsal

Víte vy vůbec, kolik stojí léčba některý nemocí, operace, transplantace? Budete každému dědovi po bypassu vyčítat, kolik stál společnost peněz a že si ho nezaslouží, protože a) stejně pil a kouřil a b) stejně brzy umře?

Jak jsem zmínil, to něco jiného.

Béda
11. 2. 2016 11:10

pane Tribune,

kontrolní otázka v souvislosti s důchody. Za jak dlouho (za kolik let) podle vás dva průměrní důchodci „zkonzumují“ na průměrných (vyplacených) důchodech 150 milionů? Jak dlouho by jim trvalo než by si na důchodovém pojištění předplatili 150 milionů, které by pak mohli čerpat? Kolik důchodců by podle vás při průměrném dožití 20 let konzumovalo průměrný důchod v částce 150 milionů?

Gatta
Gatta
11. 2. 2016 12:16

Možná by nebylo od věci, kdyby stát stanovil taxu na kterou až může jít – neco jako „cena obvyklá v česku“. Určitě takové nějaké číslo existuje pro případy kdy stát je nucen nějak odškodňovat svoji chybu s následkem něčí smrti.

A na vyšší výkupné – ??? – no přeci už tradičně – sponzoři a jiné dobrovolné dary.

peter.
11. 2. 2016 12:57

Koho z tých parazitických pijavíc ešte zaujíma názor väčšiny občanov Európy.Opovrhovaného plebsu.
http://www.hlavnespravy.sk/orban-zacal-sa-realizovat-nemecko-turecky-tajny-pakt-o-migracii/743425
Tribun! Môžete si pokojne tú fľašku s Janikou dať.Monokultúra,ktorej sa tak desíte tu pravdepodobne nebude.Potom môžete začať boj,za genderovú agendu(ČR v týchto dňoch ratifikovala Istambulský dohovor),zahájiť boj proti klasickej rodine,strčiť si pávie brká do zadku a ísť propagovať LGBTI ideológiu.Plnia sa Marcuseho a vaše sny.

to je jedno
to je jedno
11. 2. 2016 15:55

Tribun napsal To je báječné, jak jste všichni zásadoví až do těch hrdel a statků – když jde o cizí hrdla a cizí statky. Už vás vidím, jak v podobné situace sepisujete supliky a petici, aby vám nikdo nepomáhal, protože jako vlastenci znáte svoji povinnost zahynout v zajetí, a že nechcete státu dělat zbytečné výdaje a komplikovat mu vztahy s USA, takže budete jen rádi, když si únosci vaše děti ponechají. No, kdyby šlo vás, tak byste na to měli právo, ale protože o vás nejde, máte povinnost buď pomoct, nebo mlčet. A nebo si přečíst kdyby nic jiného, tak… Číst vice »

Béda
11. 2. 2016 18:03

http://www.zemavek.sk/articles/view/europska-byrokracia-nahle-zistila-ze-vacsina-utecencov-nie-su-utecenci

Prvý podpredseda Európskej komisie Frans Timmermans len nedávno zistil, že podľa oficiálnych údajov je väčšina tzv. utečencov len prúdom ekonomických migrantov. Čísla jedného z najvyšších predstaviteľov EÚ dokazujú, že 6 z 10 nelegálne migrujúcich (60%), ktorí prichádzajú do Európy, sú ekonomickí migranti bez akéhokoľvek práva na azyl. ..

fajt
11. 2. 2016 18:19

nikdo tady ani čárkou nezavadil o tom, proč zrovna tyhle dvě důry česká vláda zachraňovala ( přitom zhruba v 90 % české orgány na své občany v nesnázích házejí těžký bobek) – proč zrovna tyhle dvě slepice, které tak moc inklinovaly k islámu už před cestou, měly vládní pomoc, které by se nedostalo ani Zemanovi v potížích – dokonce se nese informačním prostorem, že jedna porodila v nové vlasti ( tak to i sama cítí) potomka nějakému místnímu náčelníkovi – český stát je silně asociální a čí výše do vrcholných pater moci, tím více psychopatů, takže důvod, který vedl tyhle… Číst vice »

Béda
11. 2. 2016 18:59

Tribune, ještě takovou věc bych vzpomenul. Mluvil jste o tom, co bychom jako rodiče dělali, kdyby to byli naše děti. Zde se jako analogie nabízí případ rodičů, kteří mají onkologicky nemocné děti. Stát jim není schopen pomoct v jejich trápení ani peněžitou částkou v řádu jednotek milionů korun, přičemž ty děti si tu nemoc sami aktivně nepřivodili. Jejich rodiče musejí prosit veřejnost o pomoc – a ne vždy se jim této pomoci (anebo ne včas) dostane. Proč bychom se měli spokojit s tím, že stát vynakládá velké prostředky potřebné jinde na záchranu zcela nezodpovědných osob? (navíc jedna ze zachráněných za… Číst vice »