Výzva ke stávce

Výzva Českomoravského odborového svazu pracovníků školství

Vážené kolegyně a kolegové,


nevěřme slibům ministra školství J. Dobeše! Vědomě lže. Právě ministr školství prosadil urychlené projednávání vládního nařízení č. 564/2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejném sektoru.
Dne 7. 12. 2011 z jeho iniciativy ztratíte rozhodnutím vlády poslední jistotu – tarifní plat podle délky praxe.
Ministr školství bez jakýchkoliv konzultací se sociálními partnery navrhl do platového předpisu zakotvit možnost, aby ředitel školy mohl stanovit pedagogickým pracovníkům plat v rozpětí.


Ministr školství podrazil pracovníky regionálního školství!


Nemá žádný objektivní důvod, proč po roce zavedení nových platových tabulek pro pedagogy zcela zpochybňuje, že pedagogická zkušenost a dokonalost je získávána z velké míry dosaženou praxí.
Ministr školství bere tímto jistotu slibovaného navýšení platů.


Vážené kolegyně a kolegové,


uvědomme si, že jde o nevratnou změnu!
Tímto krokem ministr školství přenáší zodpovědnot za úroveň odměňování pedagogických zaměstnanců na ředitele škol.
Pro ředitele škol bude závazný pouze 1. platový stupeň a očekávané navýšení tarifů bude plně závislé na výši objemu finančních prostředků, které bude mít k dispozici.
Požadujeme zachovat nárok na určení platového tarifu v závislosti na délce pedagogické praxe.


Předsednictvo Českomoravského odborového svazu pracovníků školství rozhodlo vyjádřit svůj nesouhlas vyhlášením výstražné stávky v den jednání vlády – 7. 12. 2011. Školy a školská zaříezní zahájí svůj provoz až od 9:00 hodin!


Vyzýváme Vás, kteří nesouhlasíte s navrženými změnami z dílny ministra školství, abyste se připojili k výstražné stávce.


Nedejme šanci nekompetentním návrhům ministra!

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
0 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments