Zakažte matematiku!

Za dobu „studené“ války
se stalo studenými víc lidí
než za první polovinu 20. století,
ve kterém byly dvě světové.

Po pytlovině u nás klesl HDP
na osobu na čtvrtinu.
V Rusku po rozpadu Sovětského svazu
jenom na polovinu.

Jen vznik vrstvy restituentů
stál každého v průměru víc,
než kolik komunisté vzali
v průměru každému vyvlastněnému.

Také exekutoři si přijdou
každý rok na víc,
než kolik komunisté zabavili
při celém svém znárodňování.

Navíc exekutoři každý rok
přímo nebo nepřímo zavraždí víc lidí,
než kolik jich připravili o život
komunisté za čtyřicet dva let.

Církevní privatizace
jsou mnohonásobkem znárodnění.
Sto miliónů na každého faráře –
dejte jim ještě do kasičky!

Reparace za škody způsobené
„sudetskými“ Němci,
s obvyklým penále 0,2 % denně,
v létě překročí váhu Slunce ve zlatě.

Němci tu nebyli 1000 let,
ale jenom 500: 200 let byli,
100 let nebyli, 100 let byli,
100 let nebyli a 200 let byli.

USA osvobodily 3 % našeho území
a při náletech povraždili 12 tis. lidí.
Na celé území by to bylo 400 tis.
Nacisté za šest let zavraždili 365 tis.

Zákaz dovozu aut starších pěti let
prý byl proto, aby se zabránilo
stárnutí vozového parku
o průměrném stáří aut čtrnáct let.

Roku 2000 jelo do zahraničí
o 62 % méně lidí než roku 1989,
nově včetně nového
zahraničí – Slovenska.

Podobně jelo na „západ“ roku 2000
o 20 % méně lidí než v roce 1989,
včetně nového západu –
východního Německa.

Ženy prý mají o 22 % nižší platy.
Nevím. Ale jen to, o kolik
berou důchod déle než muži,
jim navyšuje příjmy o 30 %.

Kdyby dřív lidé měli tolik dětí,
jako se dnes říká,
povrch lidské biomasy
by se rozpínal rychlostí vyšší světla.

Nejvíc keců o tom,
že během pár let vymřeme je,
když se desetimiliónový národ
za rok zmenší o deset tisíc.

Největší „strach“, kdo bude
pracovat na důchodce je,
když na každého nového důchodce
dorostou dva do pracovního věku.

Nejvíc řečí o přesexualizované
společnosti je tehdy,
když se množství sexu
limitně blíží nule.

Zakažte už konečně tu matematiku,
nebo aspoň prosaďte zákon,
že kdo spočítá jediný takový příklad,
bude od maturity vyhozen!

1. března 2017 ▓

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
21 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petrpavel
Petrpavel
15. 3. 2017 7:09

Proč nikdo nepřipomíná 15.březen 1939? !!!
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2017/03/15/absurdita-dnesniho-dne/

Aleš
Aleš
15. 3. 2017 8:57

V zemi, kde na každý milion ukradený zkurvyssynem jako je Kalousek přijde schudnutí každého občana o částku výrazně vyšší, by z hlediska vyššího principu mravního slušelo každého neliberálního gaunera podstoupit mechanismu jejich oblíbeného přirozeného výběru a hodit je do výběhu hladových medvědů, tygrů či aligátorů, dle jejich poblitické orientace. Petrpavel: Protože se připomíná jako významný den 12. březen jako den vstupu do Nadnárodní Americké Teroristické Organizace. Kdo by připomínal den z historie, kdy jsme tvrdě doplatili na netečnost světa vůči agresi, dnes jsme přímou součástí sil agresora, ještě mu uctivě platíme výpalné, a sdílíme s ním stejně úchylné a pokrytycké… Číst vice »

fajt
15. 3. 2017 9:36

povedené, přeposílám dál. ..)

Admirál
Admirál
15. 3. 2017 13:48

Kromě matiky je taky statistika pěkná svině.

Kdo se nějaký čas statistikou a gaussovou křivkou zabýval, neuvěří, že některé události jsou náhoda.

Dolmen
Dolmen
15. 3. 2017 19:50

Není to tak dlouho, co byla matematika zařazena mezi nepřátele demokracie. Hned za komunisty a Putina.

zart
zart
16. 3. 2017 13:40

Zejména matematikou byla vynalezena fatální zbraň na definitivní vyhlazení lidstva…

J. W.
J. W.
16. 3. 2017 15:56

Nevím, co mají někteří proti demokracii (zlodějně). Především je nám demokracie ukradená a potom dokud nebude všechno rozkradeno, dokud nebude ukradený celý vesmír a nezmizí, klid nebude. Jinak než bez matematiky – tj. mate(ní)mat(i)ky, matení matky či přírody, to není možné.
Například každého analfabeta, když z něj dělají ve škole idiota, učí, že 10-5=5, ale nikdy mu neřeknou, kam se těch podělo jedněch 5 nebo dokonce i těch druhých 5, kam to zmizelo. Pak snadno okrademe 10 mil. nebo 7 mld. takových občanů (idiotů)….

peter.
16. 3. 2017 16:06

J. W. napsal
Například každého analfabeta, když z něj dělají ve škole idiota, učí, že 10-5=5,

Sorry jako! To chcete ržíct,že nevím kolik je 10 – 5 ? Já pane viem aj kolik je 10 + 5!

Gatta
Gatta
16. 3. 2017 17:44

Re peter: Děti učí, že 10-5=5, ale neučí je „Má dáti – Dal“ a co z toho plyne.

Kropac
Kropac
16. 3. 2017 18:17

Pokoj má čtyři rohy a v každém rohu sedí kočka. Před každou kočkou sedí tři kočky. Kolik celkem koček sedí v pokoji?

hudryper
hudryper
16. 3. 2017 19:26

Z logiky zadání vychází,že jsou tam všeho všudy jen ty 4 kočky v koutech. To je také matematika ?

Kropac
Kropac
16. 3. 2017 20:59

hudryper napsal

Z logiky zadání vychází,že jsou tam všeho všudy jen ty 4 kočky v koutech. To je také matematika ?

Ano, jsou tam 4 kočky. Matematika to není, jen počty logicky aplikované. Neznám střední školu, ve které vyučují formální logiku. Nejspíš je to všechno pro kočku.

J. W.
J. W.
16. 3. 2017 21:38

Kropac napsal Ano, jsou tam 4 kočky. Matematika to není, jen počty logicky aplikované. Neznám střední školu, ve které vyučují formální logiku. Nejspíš je to všechno pro kočku. Má to možná tu chybu, že v takovém postavení by kočky nikdy nebyly, jedině, že by to byli třeba plyšáci. Jedná se jen o nereálnou abstraktní představu. Matematika je abstraktní představa, že například existují dvě věci (čísla/pojmy), což je ovšem naprostý nesmysl. Pokud s tím nemyslem provádíme výpočty, logické kalkulace atd., jenom se stále více zaplétáme do nesmyslu. Matematika je víra, náboženství. Ostatně nevznikla jako taková? Abyste odečetli od čísla 10 číslo… Číst vice »

zart
zart
16. 3. 2017 21:48

Kropac napsal

Pokoj má čtyři rohy a v každém rohu sedí kočka. Před každou kočkou sedí tři kočky. Kolik celkem koček sedí v pokoji?

Souhlasím s JW. V pokoji, žádná kočka ani kočky nesedí. Žádný pokoj neexistuje, natož aby měl čtyři rohy. Je to jenom chorobná představa chorobné mysli…

Martin (už bez taky m)
16. 3. 2017 22:06

Fantaskní, poněkud „kulhavá“ logika. Živá kočka může sedět pouze v koutě, nikoliv „v rohu“. „Přísně logicky vzato“: „pokoj“ skutečně může mít jen 4 rohy (trojúhelníkový půdorys, jeden bod jako „vrchol stropu, tedy trojboký jehlan. Pak nevím ale v takovém pokoji mohou být kočky jen 3 – tedy pokud by měly jen „sedět“. Běžnější pokoj má rohů 8, ale kulovitý či elipsovitě-kulovitý, „bramboroidní“ taky nemusí mít roh žádný, atd….záleží na vnímání a vymezení „vnitřního“ prostoru. Kočky živé (jde-li o plastiky a sochy mělo by být logicky označeno jinak, pak by „mohly“ tvořit výstupek, nikoliv „klasický“ roh (pokud se nejedná o roh… Číst vice »

hudryper
hudryper
17. 3. 2017 0:47

J. W. napsal Matematika je abstraktní představa, že například existují dvě věci (čísla/pojmy), což je ovšem naprostý nesmysl. Pokud s tím nemyslem provádíme výpočty, logické kalkulace atd., jenom se stále více zaplétáme do nesmyslu. Matematika je víra, náboženství. A takhle to kropáči dopadá v českých kotlinách vždy,když se moci domohou výlučně humanisté ! Dodnes si pletou počty s matematikou,a jakýkoliv náznak čistého myšlení okamžitě zaplevelují svými pseudonápady a celé to pak vysvětlují „špatně položenou otázkou“,kterou si na rozdíl od té dobře položené pokládají sami,jsa pořádné odpovědi neschopni.Když neumím násobilku, tak předmět označím za víru,jak vidno i za náboženství. S kterým… Číst vice »

Martin (už bez taky m)
17. 3. 2017 7:17

Tak jsem asi humanista? Asi ano. Pozn: k čistému myšlení- pokud by základnu pokoje tvořil čtyřboký jehlan, musel by mít místo špičky polokulovitou či z elips složenou klenbu aby měl čtyři roky (dole), kočky „u nich“ mohly sedět…, pak by byl počet koček v pokoji opět jiný… Základna pokoje by ale mohla být také složená ze dvou -dejme tomu- navzájem se prolínajících elips. Pak by měl pokoj skutečně jen čtyři ROHY (směřující v tom případě dovnitř), ovšem jen za předpokladu, že složenou klenu by tvořily žebra také navzájem na sebe kolmých elips. Počet koček v tomto případě si hudrypere jistě… Číst vice »

Martin (už bez taky m)
17. 3. 2017 7:22

oprava: roky má být rohy
klenu má být klenbu
Přesnost někdy „diktuje“ pokračující polyneuropatie rukou.

Martin (už bez taky m)
17. 3. 2017 7:31

Nakonec ohledně mnohem spíše ne-moci nežli moci musím usoudit, že asi skutečným humanistou (takto výše naznačeno definovaným) nejspíše nebudu. Zůstanu roto už nejspíše u jakéhosi patvaru, který si říká a snaží se chovat jako to co ho učili že je člověk.
A to podotýkám, že bez ohledu na počet „rohů“ které mám, byť se někdy cítím jako skutečně korunovaný vůl, a dva rohy by mi tedy nemusely „stačit“…

Martin (už bez taky m)
17. 3. 2017 7:41

Ještě jednu chybu a možnost chyby mi polyneuropatie zajistila, původně jsem měl na mysli dvě elipsy v základu pokoje se protínající a to kolmo na sebe, prolínat (protínat se jen ve dvou bodech také jistě mohou).
Vzájemné protínání kruhových a trojúhelníkových tvarů v základně pokoje s elipsovitými klenbami už raději uvažovat nebudu… ne/jeden by se pak z toho „konečně přesně definovaného“množství koček také mohl úplně zcvoknout…

Velekněz Ratata
Velekněz Ratata
17. 3. 2017 9:14

Nesouhlas hlavně s Hudryperem. A kočkopříklad je velmi případný. Netroufám si řešit „jestli je to matematika“ nebo jak by se „to“ mělo zaklasifikovat. Jsem si ale zcela jist, že náš starý fyzikář (který nám vysvětloval drsně leč účinně i matiku místo příslušného pedagoga, který nám dělal v hlavách guláš ještě horší než měl sám) by se rozblikal a nedal pokoj, dokud by neuslyšel, v čem je zadání nepřesné. (Že by následovalo expozé o matematizaci reálné situace „pro blbce, což jste tu všichni až na N.N.“ a pokud „to“ není „matika“, tak formalizaci, radši rychle zapomínám). No, pane profesore, vy přece… Číst vice »