Ukrajina zakázala Ruským společnostem využívat vzdušný prostor Ukrajiny. Což je další krok podřezávaní si vlastní větve. Znamená to další propouštění zaměstnanců v letecké dopravě. Ukrajina ročně přijde o 50 milionů USD za neuskutečněné přelety letadel RF. Nevrátí se jí všechny investice do letištní infrastruktury spojené s mistrovstvím Evropy ve fotbale v roce 2012.
Přeprava poklesla o 40 %. Po pádu malajského Boeingu 777 s označením MH17 už přes Ukrajinu nelétají žádné západní společnosti. Z ukrajinského trhu odešli všechny zahraniční společnosti. Zánik konkurence znamenal zvýšení cen o 34 %. Letecká doprava se dostala na úroveň roku 2006.
Ukrajinci masově používali leteckou společnost AEROFLOT nejen k letům do RF, ale kvůli nízkým cenám i pro lety do oblastí východní Asie. Kvůli geniální ekonomickým tahům Jaceňuka mají radost okolní státy, které doufají, že Jaceňuk bude ještě dlouho u vlády. „Sériová“ výroba letadel na Ukrajině představuje 1 až 3 kusy letadel Antonov. Malý výrobce letadel ATR například vyrobí ročně 50-60 letadel.
Česko svojí politikou nezaostává za Ukrajinou. Po zavedení sankcí se ruský vlastník Letu Kunovice, Aircraft Industries, a.s., rozhodl přenést výrobu L 410 do Jekatěrinburgu a investoval tam už 460 mil. korun. Zda úplně přenese výrobu, nikdo neví.
Vypadá to, že současná vládnoucí klika má od SS jediné zadání. Totální rozvrat Ukrajinské státnosti k následné legitimizaci uzurpování území a nerostných zdrojů. O Ukrajince jako národ zřejmě v zadání nikdo nestojí a proto zřejmě platí: Čím hůře pro Ukrajince, tím lépe pro klanové korporace.
СЛАВА УКРАЇНІ! Sláva hrdinům! :-)
toto sa dalo očakávať:
http://www.srspol.sk/clanek-vynos-ruskych-hospodarskych-opatreni-voci-turecku-11788.html
Ale toto som naozaj neočakával :
http://aloban75.livejournal.com/1365296.html
http://megazine.cz/2015/11/moskva-upozornuje-ze-bojovy-letoun-nesestrelilo-turecko-nybrz-cia-podivejte-se-na-dukazy/