Exekutoři zabavují bez skrupulí i důchody

V Česku přibývá důchodců, kteří jsou tak zadlužení, že nedostanou ani celý důchod. Česká správa sociálního zabezpečení z něj musí odvádět splátky exekutorům. Dělá to u invalidních, pozůstalostních i starobních důchodů. Jen od konce loňského roku takových exekucí přibylo 1600. Celkem jde o víc než 72 000 důchodů.

Požadavky bezohledných exekutorů se ale týkají mnohem většího počtu dlužníků. Každý měsíc správa dostane v průměru 80 000 podnětů, které se týkají exekucí nebo insolventních správců.

Srážky jsou věřitelům a exekutorům vyplácené ze všech typů důchodů, tedy invalidních, pozůstalostních i starobních. Je ale stanovená minimální výše peněz, kterou člověk musí z důchodu dostat. Odvíjí se od životního minima, od nákladů na bydlení a od toho, zda příjemce důchodu živí někoho dalšího.

Co je pod touto minimální částkou, musí člověk dostat. Proto také u nezabavitelné výše důchodů nemůže Česká správa sociálního zabezpečení exekuci udělat.

Dluh však nezaniká. Pokud ho příjemce důchodových dávek neuhradí jiným způsobem, správa ho eviduje do doby, než se zvýší částka důchodu nebo se sníží počet vyživovaných osob.

Lidé se od sociální správy o exekuci dozvědí i v případě, že mají tak malý důchod, že se z něj dluhy nehradí. Mají možnost to probrat na okresní správě sociálního zabezpečení. Existuje i klientské centrum nebo call centrum důchodového pojištění.

Pokud někdo není schopný splácet své finanční závazky, může požádat o osobní bankrot, o kterém rozhoduje insolvenční soud.

Zdroj: eSondy

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
60 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
hudryper
hudryper
27. 7. 2014 6:46

V době úřadování Bohumila Sobotky na Ministerstvu financí dostala lobby lichvářů a následně vymahačů zelenou. Sobotka studoval právo,snad ne v Plzni,ale v každém případě ekonomii nerozuměl.Protože na něho měl tehdy obrovský vliv mnohem mazanější Kalousek,v té době předseda vlivného poslaneckého rozpočtového výboru,procházely jeho návrhy s podpisem Sobotky legislativou nenápadně ale soustavně.Oba dva jsou komplici dluhové katastrofy,jež následovala.Z hradu ji až do výbuchu svými výzvami o modernosti dopřávat si věci a zážitky na úvěr pomáhal nastolit i geniální prichvatizér Klaus. Když Sobotka obdržel dopis o postupu lichvářských“podnikatelů“,kteří se do ČR slétli jak supi na mršinu,vůči penzistům,v tomto případě invalidnímu penzistovi,jemuž hned… Číst vice »

LF
LF
27. 7. 2014 7:41

Naprosto nesouhlasím. Dluhy se musejí platit (a zejména nesmějí dělat), a ten hudryperův důchodce si především neměl půjčovat, nebo měl být včas zbaven svéprávnosti. Stejně jako ostatní vyzývači k půjčování si na kraviny; bývají to často pravičáci, ale že by zrovna Klaus? to mi k němu úplně nesedí. Jediný důvod pro půjčku je investice do něčeho (ať už firma nebo vlastní bydlení) a mimochodem právě snadná dostupnost půjček, natož důvěra dlužníků, že se mohou z placení vylhat zcela, nebo zčásti (osobní bankrot) je příčinou přetlaku např. hypotéčních úvěrů a kvůli tomu rostoucí ceny nemovitostí. Jediné, s čím zcela souhlasím, je… Číst vice »

Alena
Alena
27. 7. 2014 8:41

LF napsal Naprosto nesouhlasím. Dluhy se musejí platit (a zejména nesmějí dělat), a ten hudryperův důchodce si především neměl půjčovat, nebo měl být včas zbaven svéprávnosti. Stejně jako ostatní vyzývači k půjčování si na kraviny; bývají to často pravičáci, ale že by zrovna Klaus? to mi k němu úplně nesedí. Jediný důvod pro půjčku je investice do něčeho (ať už firma nebo vlastní bydlení) a mimochodem právě snadná dostupnost půjček, natož důvěra dlužníků, že se mohou z placení vylhat zcela, nebo zčásti (osobní bankrot) je příčinou přetlaku např. hypotéčních úvěrů a kvůli tomu rostoucí ceny nemovitostí. Jediné, s čím zcela… Číst vice »

hudryper
hudryper
27. 7. 2014 8:53

LF napsal bývají to často pravičáci, ale že by zrovna Klaus? to mi k němu úplně nesedí. Vám toho nesedí mnohem víc,ale to už je problém Vaší víry ve spravedlnost systému s modlou zlatého telete.Klausovy pobídky poddaným k dohnání západních zemí v dluhové situaci obyvatel je možno najít v jeho veřejných prezidentských projevech v radiu a TV .Vždyť vyrobení státního dluhu za každou cenu byl jeho nejdůležitější úkol, který plnil podle přání svých loutkovodičů,velká část ukradených peněz v t zv. privatizaci se ihned pucovala formou nákupu státních obligací a pokladničních poukázek,které se za Klause vydávaly jak na běžícím pásu těm,kteří… Číst vice »

Alena
Alena
27. 7. 2014 9:04

Exekutoři(nepaušalizuji, pouze zase praxe) rádi využívají optimalizaci. Částečně zaměstnávají mladé právníky, tito právníci si musí zakládat s.r.o.. Optimalizace spočívá v tomto případě v tom fíglu, že ta s.r.o. pošlou dar neziskové organizaci. Tuto organizaci vlastní děti či příbuzní toho exekutora.Jednoduché, vtipné. Ušetří se na daních slušná částka. Pak se staví baráky i bez hypoték.Co mě s…, že české ovečky taková svinstva ještě podporují, viz nedávno Kvitová.Můžeme pouze konstatovat, dobře nám tak

mirror
mirror
27. 7. 2014 9:10

Češi mají průměrné IQ 100. Budou mezi nimi odpovědní investoři, ale také lidé snadno manipulovatelní a bez schopnosti plánovat výdaje a příjmy. LF je typický zavilý rasista, který doporučuje hlupáky zničit, možná, že i vyhladit jak to dokázali nacisté. Já jsem příznivcem řešení, že by i hlupák měl možnost se vrátit k vyrovnanému rodinnému rozpočtu. Na rozdíl od LF by nesměl nikdo chyb hlupáka zneužít k vlastnímu obohacení. Náš kapitalismus nemá vězení pro dlužníky, ale bandu vyděračů z exekutorů a právníků, kteří dokáží snadno udělat z hlupáka bezdomovce. Znám jen jeden příklad ožebračení rodiny kapitalistickým státem. Je to jen o… Číst vice »

mirror
mirror
27. 7. 2014 9:36

Hudryper bere k zodpovědnosti za exekuce Sobotku. Když Ransdorf zdůvodňoval, proč komunisté nemohou dát důvěru k vládě sociálních demokratů s pravicovými stranami, tak vzpomněl posměšně mladého Sobotku, před jehož životními zkušenostmi bychom se měli všichni poklonit. Dvojka Kalousek a Sobotka jsou oba křesťané a na exekucích je vidět, kam to společnými silami dotáhli. Exekuce nejsou žádnou prioritou současné vlády. Pokud se něco změní, tak to bude kosmetická úprava, která dovolí dosáhnout v tomto podnikání ještě větších zisků. Počkejme si! Pro mne není sociální demokracie už dlouho volitelná a maximální nedůvěru mám k lidem, kteří s touto stranou chtějí nově dělat… Číst vice »

Sugar Ray
Sugar Ray
27. 7. 2014 10:05

LF ty magore koho tady chceš balamutit ? Chceš tvrdit že životní standarty důchodců v ČR jsou na takový úrovni že když už si půjčujou tak jenom na kraviny ? Jinak nemaj důvod ? Koho tady obhajuješ ty svinský mafiány ? Jdi do pr… Já jsem nasranej zase fakt že jo , když už si pujčit tak jako investici , poslouchej mě ty namotávači , to je nutnost protože jestli sis nevšim tak pokud chceš blbej byt v paneláku tak si musíš pujčit , protože z platu na to málokdo v protektorátu našetří a bydlet musíš hned , žrát musíš… Číst vice »

lomikel
lomikel
27. 7. 2014 11:32

Suger Ray – prvni veta je velmi pripadna, jak sleduju diskuse v posledni dobe tak je to asi jedine rozumne reply na vetsinu provo $ kidu. Date mi pravo k masovemu uziti vaseho vyroku ?:)

Jinak skoda casu a nervu, spolecnost je polarizovvan, propaganda se vyostruje a diskuse s ideovymi protivniky pozbyva smyslu krome poukazani na vecne rozpory a odeslani na patricne misto.

mirror
mirror
27. 7. 2014 14:34

Hlasování o valorizaci důchodů
http://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?g=59235

Sugar Ray
Sugar Ray
27. 7. 2014 16:40

lomikely když chceš tak ti dávám copy rights :-) Já už tohle fakt nesnesu , lidi by už tyhle oblbovače měly seznámit s tim že už dál na ty jejich lži skákat nebudou , nesmíme se nechat opít rohlíkem tukovym , náhražkovym v akci za korunu . Už toho bylo dost . Oni si myslí že jsem fakt všichni debilové nebo zbabělci , já nevim . On dělá jako kdyby tady měl důchodce 20 tisíc , ve skutečnosti má 7, 8 nebo 9 , tady to neokecá , platy 10-12 tisíc tak o čem tady mele ten frikulín ? Hodně… Číst vice »

LF
LF
27. 7. 2014 17:38

Paprsku z cukříku :-), medián důchodů je dnes v ČR okolo 11 tisíc Kč. Není to moc, to souhlasím. I na bohatém „Západě“ žije většina lidí v nájemném bydlení, které si během života pořizuje takové, aby bylo ve shodě s příjmem. To jen v ČR je vlastnické bydlení modlou; ale i kdyby, půjčku na koupi bytu chápu, co ale nechápu, je proč si na koupi bytu půjčuje důchodce? Ten už má mít byt dávno splacen. Jinak kdyby se lidé ustavičně nerozváděli a nevyjebávali se svými příbuznými, nemusel by počet bytů v ČR stále stoupat a i jejich cena by šla… Číst vice »

LF
LF
27. 7. 2014 17:43

Zrcadlo: „lidé snadno manipulovatelní a bez schopnosti plánovat výdaje a příjmy“ by neměli mít možnost ovlivňovat své výdaje a příjmy a měli by být pod dozorem statného ošetřovatele. Souhlasím s tím, že by na nich neměl nikdo vydělávat; zaveďme tedy nějaký „test svéprávnosti“ a podrobme tomuto testu všechny žadatele o úvěr. V případě negativního výsledku nechť jsou jmenovaní zbaveni svéprávnosti a banka, která před úvěrem tento „test svéprávnosti“ neprovedla, nechť o své peníze přijde. Akorát nevím, kde by pak levice, tito slibovači pečených holubů, kvantitativně neodlišní od Providentu (ne že by pravice byla v ČR lepší, ta ještě navíc víc… Číst vice »

jaroslav schwarz
jaroslav schwarz
27. 7. 2014 17:52

PRO LF: Dluhy se mají platit OK. Ale nehorázné navýšení původních vymáhaných částek je sprostota!!!. Já také nechci platit zdravotní daň, protože se mi české zdravotnictví hnusí, ale podle Ústavy ČR musím. Poradí mi LF jak to udělat abych nemusel? Proč mám platit něco co nechci využít? Jo LF život není jen černobílý. Já jednu cestu vím, ale tou nemůže jít každý. A víte co LF ono někdy do exekuce může spadnout člověk i nechtěnou shodou okolností.

LF
LF
27. 7. 2014 17:59

jaroslav schwarz: Souhlasím. Proto si taky myslím, že exekutoři by měli konat za pevný tarif (něco na způsob 10% dluhu, min. 3000,-), a být státními zaměstnanci podobně jako notáři. Taky se mi nelíbí, jak si zvlášť některé exekutorské úřady vymýšlejí zbytečné úkony a bezostyšně na tom vydělávají. Ale dluhy se musí platit a většina nesplácejících dlužníků patří za katr. Jinak volte stranu, která vám umožní dobrovolné zdravotní pojištění, maximálně s malou povinnou částí, aby bylo možné zaplatit např. vaši internaci v léčebně, stal-li by se z vás nezvladatelný blázen. Byl bych taky pro, ale zatím to není na pořadu dne.… Číst vice »

Sio
Sio
27. 7. 2014 18:01

Stačí malé opomenutí a máte na krku exekutora. U důchodce věc dost pochopitelná u člověka s IQ pod 80 téměř zákonitá. Takže těmto lidem by dal nějaký LF všem test svéprávnosti a jistě by neprošli. No tak ten milión lidí by to u nás hodilo, počítám.

Alena
Alena
27. 7. 2014 18:03

LF napsal Zrcadlo: „lidé snadno manipulovatelní a bez schopnosti plánovat výdaje a příjmy“ by neměli mít možnost ovlivňovat své výdaje a příjmy a měli by být pod dozorem statného ošetřovatele. Souhlasím s tím, že by na nich neměl nikdo vydělávat; zaveďme tedy nějaký „test svéprávnosti“ a podrobme tomuto testu všechny žadatele o úvěr. V případě negativního výsledku nechť jsou jmenovaní zbaveni svéprávnosti a banka, která před úvěrem tento „test svéprávnosti“ neprovedla, nechť o své peníze přijde. Akorát nevím, kde by pak levice, tito slibovači pečených holubů, kvantitativně neodlišní od Providentu (ne že by pravice byla v ČR lepší, ta ještě… Číst vice »

Béda
27. 7. 2014 18:11

LF napsal Zrcadlo: „lidé snadno manipulovatelní a bez schopnosti plánovat výdaje a příjmy“ by neměli mít možnost ovlivňovat své výdaje a příjmy a měli by být pod dozorem statného ošetřovatele. Souhlasím s tím, že by na nich neměl nikdo vydělávat; zaveďme tedy nějaký „test svéprávnosti“ a podrobme tomuto testu všechny žadatele o úvěr. V případě negativního výsledku nechť jsou jmenovaní zbaveni svéprávnosti a banka, která před úvěrem tento „test svéprávnosti“ neprovedla, nechť o své peníze přijde. Akorát nevím, kde by pak levice, tito slibovači pečených holubů, kvantitativně neodlišní od Providentu (ne že by pravice byla v ČR lepší, ta ještě… Číst vice »

LF
LF
27. 7. 2014 18:12

Alena: Nechce se mi si zvyšovat náklady na úvěr tím, že na mne věřitel přenese cenu za testování blbců.
Zaveďme radši „průkaz finanční gramotnost“; něco na způsob zbrojního průkazu, jehož náklady ponese dlužník. Může se to později doplnit tím, že ověřeně finančně gramotný občan bude mít dva hlasy ve volbách, ale to by se demograti asi podělali. :-)
Rozumnost RPSN je jen a pouze na individuálním zvážení věřitele a dlužníka. Někdy se vyplatí si půjčit na den 50 tisíc za 1000 Kč provizi. A to RPSN stoupá do oblak.

LF
LF
27. 7. 2014 18:15

Béda: Mnoho půjček lidé nabízejí za jistých podmínek a dlouhé doby splatnosti. Situace na trhu se mění průběžně a ti lidé nemají možnost to ovlivnit.
Platí to stejně pro dlužníky, jako pro věřitele. O tom, jak zamezit okrádání nesvéprávných, aniž bychom omezovali ekonomickou aktivitu svéprávným, jsem psal.

Sugar Ray
Sugar Ray
27. 7. 2014 18:15

LF jsi borec , jsem ohromen :-) Mediány a průměrný mzdy si strč do zadele . Ty chytrej blbe , jak si má člověk pořídit bydlení ve shodě s přijmem ? Všude probíhaly privatizace státních-městských bytů , ve vlnách tak jak to měl člověk ovlivnit ? Kdy se kde budou byty prodávat rozhodovalo město , ta jak měly mít důchodci byty dávno splacený ? Pokud si kupovaly byt přes realitku tak to je ještě horší , cenově . Co vim tak si většina lidí brala úvěry i na to aby si ty městský byty koupily a to se bavíme o… Číst vice »

jaroslav schwarz
jaroslav schwarz
27. 7. 2014 18:16

pro LF: jsme v EU takže tady žádná strana nemůže zrušit solidaritu ve zdravotním pojištění ( přesněji dani ) to Vám musí být jasné. Jen jsem se Vám snažil naznačit, že říci dluhy se platit musí, nemusí být 100 procentní pravda. Je x případů kdy to tak není. Např. dluhopisy Řecka také nebyly úplně splaceny ( věřitelé byly donuceni odepsat asi 30 procent jejich nominální hodnoty a přistoupit na nižší úročení ). Takže premisa dluhy se musí platit neplatí vždy. Stejně jako neplatí premisa, že platím jen za to co chci koupit nebo jakou službu chci využít ( viz uvedená… Číst vice »

Sugar Ray
Sugar Ray
27. 7. 2014 18:19

Pro LF , První noc v holobytě , Rum co nás posiluje , však játrům škodí .
A těm co nezaplatí exekutor objeví se :-)
https://www.youtube.com/watch?v=7yaqlgtKfJQ
Plať daně , úroky , poplatky , drž hubu a táhni vole a nejslabší máte padáka , když klopýtneš tak nastoupí mafie SS mani těm fakt chybí už jenom bouchačky a jinak už nic .

LF
LF
27. 7. 2014 18:20

jaroslav schwarz: Mně to jasné je, ale nesouhlasím s tím. Právě proto, že nutnost pojišťovat i narkomany a alkoholiky vede k morálnímu hazardu.
Když si od vás půjčím peníze a vrátím vám 70% s poukazem na to, že se dluhy nemusí platit vždy, pomyslíte si o mně co?

LF
LF
27. 7. 2014 18:21

Sugar Ray: Nechápu, co tím chcete říct. Osud nějakých opilců mě netanguje.

Alena
Alena
27. 7. 2014 18:30

LF napsal Alena: Nechce se mi si zvyšovat náklady na úvěr tím, že na mne věřitel přenese cenu za testování blbců. Zaveďme radši „průkaz finanční gramotnost“; něco na způsob zbrojního průkazu, jehož náklady ponese dlužník. Může se to později doplnit tím, že ověřeně finančně gramotný občan bude mít dva hlasy ve volbách, ale to by se demograti asi podělali. Rozumnost RPSN je jen a pouze na individuálním zvážení věřitele a dlužníka. Někdy se vyplatí si půjčit na den 50 tisíc za 1000 Kč provizi. A to RPSN stoupá do oblak. je to jejich práce. Velké banky před hypotékou či úvěrem… Číst vice »

Dolmen
Dolmen
27. 7. 2014 18:31

Ba, ba, na plné pecky probíhá třetí fáze českého kapitalismu – hon na blbce, jak tuto třetí fázi výstižně nazval psycholog Jeroným Klimeš. I občané s IQ menším než 100, nebo tací kteří se nedokáží bránit krkavcům chytře je manipulujícím do dluhu, jsou součástí tohoto státu a stát by měl umět tomuhle druhu podnikání zabránit, tj. nastavit pravidla tak, aby se nahánění do dluhu nemohlo být výnosným podnikáním, nýbrž aby to bylo pokládáno za trestnou činnost. Takovéhle uvažování je však asi silně za možnostmi pana LF i když má IQ minimálně 150. Avšak co třeba jeho EQ? To by bylo… Číst vice »

jaroslav schwarz
jaroslav schwarz
27. 7. 2014 18:31

Pro LF: tak se spálím a příště už Vám nepůjčím. Jakákoliv půjčka sebou nese i riziko. Proto se také půjčky úročí. Viz např. banky v ČR mají např. úrokové sazby na bezúčelové půjčky i přes 10 procent a na mezibankovním trhu nebo od svých klientů si půjčují do 2 procent. Takže mají marži 8 procent na zisk a pokrytí případných ztrát z nesplácených půjček. Jinak jste do morálního hazardu zapoměl k narkomanům a alkoholikům přidat např. homosexuály. Ty jsou jak známo docela promiskuitní. A taková roční léčba jenom HIV pozitivních pacientů se počítá na desetitisíce Kč.

LF
LF
27. 7. 2014 18:39

jaroslav schwarz: Dobře, já to beru. Ale teď si zkuste představit, že budou dva druhy věřitelů; jedni, co budou odpovědni za špatný odhad dluhu, a druzí, kteří budou vědět, že z dlužníka peníze zkrátka dostanou. U které skupiny dostanu coby dlužník lepší úrok? Který úvěr je pro mě coby rozumného dlužníka schopného odhadu svých možností výhodnější? Proč mám platit za chyby jiných? A co na to Jan Tleskač? :-)
S rizikovostí homosexuality docela souhlas, ale jak ji u konkrétního člověka odhadnete? Nejsou tak evidentní, jako narkomani a opilci.

LF
LF
27. 7. 2014 18:42

Alena: Viz odpověď Jaroslavu Schwarzovi. Nechci platit náklady na testování blbců nebo mít kvůli tomu vyšší úrok.

Dolmen: Budete-li blbce podporovat, bude blbců přibývat. Budete-li se blbcům přizpůsobovat, stanete se také blbcem.
„Blbost neodhalená působí nezávisle na našem vědomí, a je tudíž škodlivá; škodlivější je však blbost odhalená, ale přehlížená a trpěná.“ Mark Twain

Sugar Ray
Sugar Ray
27. 7. 2014 18:44

LF napsal Sugar Ray: Nechápu, co tím chcete říct. Osud nějakých opilců mě netanguje. Bez skrupulí ? OK jsi idiot , nebo záměrně manipuluješ ? O jakých opilcích je tady řeč ? To jsem nepobral , co tě tanguje ? Čísílka ? , co bylo ukradeno musí být vráceno ? , nafouklý dluhy musí být splaceny ? Demokracii musí být učiněno za dost ? Víš co by na to řekl písničkář Jarek Rukavica ? U nás ve vsi říkají mi Ferda Šiška bo už od přírody chytrý jsem jak liška a dál už to znáš . Babička platí v penzionu… Číst vice »

Sugar Ray
Sugar Ray
27. 7. 2014 18:49

A kde ten Provident a jiný lichváři berou prachy na tak masivní pujčování ? HM co to je za šmejdy ? Jsou napojený na bankstery , si ty prachy tisknou nebo co ? Nebo se tam perou špinavý peníze ? Logicky ty vole , si přece člověk musí klást tyhle otázky ne ? Jaktože tak lehkovážně pujčujou ? A každýmu ! , známej co dělal se mnou v chemičce , dělal jeden čas u Providentu brigádu , řiká přijel jsem do Janova mezi dav cikánů a rozdával jsem prachy jak večerníček , každýmu kdo měl OP a podepsal to tak… Číst vice »

LF
LF
27. 7. 2014 18:50

Sugar Ray: Proč jste odstranili babičku do penzionu a nevzal si ji táta k sobě?

jaroslav schwarz
jaroslav schwarz
27. 7. 2014 18:52

pro LF: narkoman a opilec může také začít fetovat nebo chlastat z omluvitelných důvodů. Takže bych je neházel do jednoho pytle. A k těm věřitelům. Dám Vám osobní zkušenost. Ve firmě nám zrušili povinné ručení na služební vozidla. „Chytrý“ manager si myslí, že ušetří na pojistce tím, že odpovědnost převede na zaměstnance, který by si měl uzavřít za sebe pojistku odpovědnosti za škodu. Jenomže po zaměstnanci může zaměstnavatel požadovat, podle Zákoníku práce uhrazení škody jenom do výše 4.5 násobku jeho hrubé mzdy. Takže když se vyskytne ve firmě více případů “ totálních “ havárií tak ten manager nakonec zjistí, že… Číst vice »

LF
LF
27. 7. 2014 18:56

jaroslav schwarz: Neshodneme se. Pokud budeme pořád tolerovat nějaké ty omluvitelné důvody, bude se situace mezi lidmi stále zhoršovat. Jako se tak děje posledních 100 let.

Sugar Ray
Sugar Ray
27. 7. 2014 18:58

LF napsal

Sugar Ray: Proč jste odstranili babičku do penzionu a nevzal si ji táta k sobě?

Ona žije na Meziboří celej život , jenom se přesunula z garsonky města do garsonky soukromýho penzionu kde jí perou atd. o 500 metrů dál , nikdo nikoho neodstranil .
My žijeme v Mostě .
Mám taky dotaz LF proč ty jsi takovej debil ?
Podstatný nech stranou , nemáš patrony že ?

LF
LF
27. 7. 2014 19:03

Sugar Ray: To je strašně smutný, když babička žije sama a potřebuje evidentně něčí pomoc, že rodina žije 10km daleko a pomáhají cizí (je-li to to Meziboří, které myslím).
Mám pocit, že vůbec nechápete, že tyhle argumenty jsou mnohem zásadnější než nějaký prachy.

Sugar Ray
Sugar Ray
27. 7. 2014 19:05

Ještě jedno video pro LF , co s tim souvisí , holobyt a pak jste to co jíte .
https://www.youtube.com/watch?v=_w9UzrL2Bgs
Kde vy na to berete , venku zuří krize a vy si tady žerete !
Nechci si hrát na dámu , vím že se chovám bídně , ale tři kolečka salámu spadnou do mě týdně .

jaroslav schwarz
jaroslav schwarz
27. 7. 2014 19:09

LF: Víte já mám otce bývalého StBáka a inteligenci po mamince na kterou se ten hajzl ve stáří vykašlal. Mám ještě 2 bratry, kteří se na ní vykašlali taktéž. A přesto největší zášť cítím vůči lékařům na LDNce v ČB a Leoše Hegera, kteří mi vzali poslední iluze o tomto světě. Tím chci říci, že už jsem v životě prožil dost abych mohl poměřovat hodnoty, které jsou důležité a které ne. A můžu Vám říci, že kdyby mi dneska dlužník nevrátil třeba 100 tisíc tak to zkousnu. Ale to, že na LDNkách nemají místo aby jste mohl být se svým… Číst vice »

Sugar Ray
Sugar Ray
27. 7. 2014 19:10

LF skoro jsi měl dojal , svou péčí a starostlivostí , vzlyk .
Skoro bych ti to i věřil , odvádíš řeč od tématu , nic ti do toho neni ale ona sama si to vybrala žije tam celej život . Táta by se o ní takhle starat nemohl , pracuje . A jezdí za ní 3x do týdne .
Něco k tématu nemáš ?

LF
LF
27. 7. 2014 19:13

jaroslav schwarz: Ano, tohle jsou mnohem důležitější věci, než peníze. Nechci vaši situaci nijak zlehčovat, sám jsem něco podobného zažil a přes naléhání lékařů jsem nechal babičku zemřít doma, v klidu a s úlevou od bolesti, namísto všelijakých hadiček a vyfikundací. Akutní lůžko umírajícímu neprospěje a já mám holt zkušenosti spíš s takovými lékaři, kteří chtějí nemocného uléčit k smrti, místo aby ho nechali v klidu odejít. Nezkoušel jste tehdy Hospic? Tam většinou prostor pro to být s umírajícím je…

LF
LF
27. 7. 2014 19:16

Sugar Ray: A co ty? Pracuješ? Nebo bys místo plantání na internetu mohl babičce vyprat a chvíli s ní posedět? Mě na vařené nudli neutáhneš, sám mám bohužel se stářím blízkých zkušenosti a vím, že dokud je schopen starý člověk žít „sám“, pomoc zvládne i pracující rodina. A navíc ti lidé nepotřebují ani tak materiální pomoc, jako spíše rodinnou blízkost. Ale o tom se tady nemá smysl bavit.

jaroslav schwarz
jaroslav schwarz
27. 7. 2014 19:34

LF :já jsem při tom ještě chodil do zaměstnání a spal tak 4 hodiny denně. Dospat jsem mohl jen v SO a NE. Jinak maminka by možná neumřela, kdyby lékaři neudělali několik „prasáren“ o kterých mi ani neřekli. Jinak jsem podal na nemocnici trestní oznámení, kdy jsem se následně dozvěděl, že by mi jí domu nedovolili vzít. Takže doma ani zemřít nemohla. Někteří lékaři si totiž hrají na Bohy. Ale hlavně chci říci, že tento systém je totálně prohnilý. Na hodně nemocí zabírá konopí ( ne technické, ale s vyšším obsahem THC ), jenže lékaři to nechtějí pustit. Zkuste si… Číst vice »

Sugar Ray
Sugar Ray
27. 7. 2014 19:35

Námitka vaše ctihodnosti ! To je irelevatní ! :-)
A když píšeš do diskuze ty tak je to co ? Kázání boží ? A když já tak plantání , což ani nevim co je , ty tvoje slova tanguje , plantání . To je svahilština ?
Vyprat bych mohl no na valše bez aviváže , materiální určitě jo jinak by tu už nebyla ty hlavo , pak taky lékařskou ne ?
Pokud už nemáš nic k tématu , tak odkládám jednání a vyhlašuju přestávku na oběd , kauci stanovuju předběžně na 150 tisíc dolarů , to je vše :-)

jaroslav schwarz
jaroslav schwarz
27. 7. 2014 19:39
Sugar Ray
Sugar Ray
27. 7. 2014 19:41

jaroslav schwarz , kdyby lidi přešly na konopí a další alternativní přírodní léčiva tak by se těm šmejdum zbořil celej systém .
Všimněte si jak se všude bojuje proti marihuaně , jak kdyby to byla nějaká lidma chemicky vyráběna droga jako metanfetamin nebo něco , to je přece očividný , snaží se to kriminalizovat , pěstování , kouření .
S těma grown shopama to už muselo dojít každýmu .
Vykašli se na to zlato ty nemůžeš za to jak mi je , nejsi to ty , je to jen chemie .

jaroslav schwarz
jaroslav schwarz
27. 7. 2014 19:47

Sugar Ray pravdu máš. Jenomže první s tím bojem za legalizaci to rozjel pan Dušan Dvořák a já mu s tím chci helfnout.

PB
PB
27. 7. 2014 21:51

hudryper napsal V době úřadování Bohumila Sobotky na Ministerstvu financí dostala lobby lichvářů a následně vymahačů zelenou. Sobotka studoval právo,snad ne v Plzni,ale v každém případě ekonomii nerozuměl.Protože na něho měl tehdy obrovský vliv mnohem mazanější Kalousek,v té době předseda vlivného poslaneckého rozpočtového výboru,procházely jeho návrhy s podpisem Sobotky legislativou nenápadně ale soustavně.Oba dva jsou komplici dluhové katastrofy,jež následovala.Z hradu ji až do výbuchu svými výzvami o modernosti dopřávat si věci a zážitky na úvěr pomáhal nastolit i geniální prichvatizér Klaus. Když Sobotka obdržel dopis o postupu lichvářských“podnikatelů“,kteří se do ČR slétli jak supi na mršinu,vůči penzistům,v tomto případě invalidnímu… Číst vice »

honza
honza
28. 7. 2014 4:20

Ve skutečnosti jsou dluhy splatitelné a pakatelní (aspoň většina), jenže unáhleným a dychtivým převáděním jejich splácení z věřitele na exekutory se zvedá výše dluhů do astronomických výšek a u drtvé většiny důchodců až k nemožnosto zaplacení. Zvláště, když důchodce pravidelně splácí domlvenou a strhávanou částku z důchodu, ale exekutor si každý rok, aniž by vstrčil zadek z kanceláře (cítí totiž v pravidelnosti stráhávání důchodu i pravidelný růst příjmů, napíše nějaké dodatečné výdaje za služební cesty (samozřejmě nutné) a další vymyšlenosti a dluh opět stoupne nejméně o stejnou částku, která byl za rok zaplacena a jede se znova… Pozavírat by měli… Číst vice »

fajt
28. 7. 2014 6:54

Tolik lidu platí lichvářům a nikdo z nich nenašel odvahu se jim radikálně, ale odhodlaně postavit, raději umřou pod mostem – tenhle národ je prostě smrtelně nemocen. ..