Diskuze k článku


  • Béda • 9. června 2017

    No tak to řešení má asi vícero rovin – třeba:
    1/ ukončit imperiální války NATO
    2/ ukončit výcvik teroristických skupin bojujících za „demošku“ podřezáváním křesťanských krků – – nebude se líbit CIA, Izraeli…
    3/ velice důležitý bod – Kačeru Donaldovi se asi vůbec nebude líbit = ukončení vyzbrojování sunnitských fundamentalistických režimů (sunnitské monarchie v čele se S. Arábií)
    4/ ukončení logistické, zpravodajské, finanční podpory radikálních islamistických skupin
    5/ ukončemí proimigrační politiky a pomoc muslimům výlučně u nich doma
    6/ potrestání těch, co zavinili válečné agrese v islámských zemích etc..
    7/ uvalení reparací na ty západní firmy, které se nabalily na válkách v islámských zemích
    8/ okamžitá deportace všech muslimů, kteří se dopustí v hostitelských zemích byť jenom přestupku
    9/ ukončení trvalých pobytů a přidělování občanství všem muslimům a jejich rodinným příslušníkům a okamžitý návrat všech hned jak skončí válka v jejich zemích. Do té doby pobyt v uprchlických táborech za životní minimum v dané zemi – pouze jídlo, holobyt, teplo, voda, případná charita neZISKOVEK.
    10/ okamžité uzavření a střežení vnější hranice EU, ukončení a kriminalizace dovozů nelegálních migrantů a ozbrojená ochrana hranic. Deportace migrantů do země původu , v případě odmítnutí, vysazení v nafukovacích člunech u břehů domovské země udané migrantem.

  • peter. • 9. června 2017

    K článku sa radšej nebudem vyjadrovať,lebo po jeho prečítaní nemám v zásobe dosť slušných a politicky korektných slov.

    Ale vyjadrím sa k inému kolosálnemu podvodu – k voľbám vo V.Británii.
    T.Mayová z doposiaľ nie celkom jasných príčin vyhlásila predčasné voľby údajne preto,aby upevnila svoje postavenie pri presadzovaní Brexitu.Nikto ju do toho netlačil a nemusela to urobiť.Dnes jasajúce médiá nehovoria o ničom inom ako o „zdrvujúcej“ porážke Mayovej a o víťazstve populistického ultraľavičiara Corbyna.
    Ja ale tvrdím,že vyhrala Mayová práve tým,že vo voľbách bol dosiahnutý presne taký výsledok,aký potrebovala.Po voľbách je Labour Party silnejšia a Konzervatívci oslabili.Fígeľ je v tom,že teraz sa bude môcť Mayová odvolávať na slabšiu pozíciu,keď už nebude trvať na „tvrdom“ Brexite a pristúpi na „mäkký“.Teda na ten o ktorom pred voľbami vyhlasovala,že naň nikdy nepristúpi.Išlo o to,ako odstúpiť od svojho sľubu presadiť tvrdý Brexit a zachovať si pri tom tvár pred svojimi voličmi a tými,ktorí v referende hlasovali za Brexit.
    A aký je rozdiel medzi tvrdým a mäkkým Brexitom?Značný! Po mäkkom Brexite síce VB prestane byť členským štátom EU,ale prakticky sa nezmení nič.Najlepšie riešenie pre bruselský establišment aj pre tých Britov,ktorí v referende Brexit odmietli.
    http://niesomdoma.eu/2016/10/aky-je-rozdiel-medzi-makkym-a-tvrdym-brexitom/

  • Martin (už bez taky m) • 9. června 2017

    https://www.youtube.com/watch?v=uWLDkStKOmc

  • Dana • 9. června 2017

    Legitimitu a atraktivitu nemohou sebrat muslimum neverici, protoze islamska legitimita a atraktivita se vubec neohlizi na nemuslimy, nezaklada se na nasich hodnotach, ale jeji autorita ma zdroj ciste v islamske vire.
    Nasledne, jestli pohansky kafir v zemi al-Harb vidi jihadisticke akce jako partyzansky boj, nabozensky boj ci boj o rozvoj Allahovy rise, to je fanatickemu muslimovi uplne jedno. On ma svuj cil. Pro nej plati jen jediny svaty zakon a to je zakon dany Bohem zkrze proroka Mohameda.
    I mainstreamovi muslimove uznavaji vysostni zakony Koranu, jen je berou v kontextu te doby, kdy byl Koran sepsan. (Az po Mohamedove smrti, protoze Mohamed neumel psat ani cist).
    Za pet set let mozna budou jako krestane, kteri se take umirnili.
    Islam se siri mecem, jako pred 1000 roky krestanstvi, ma stejne metody a podobne nazorove valky mezi ruznymi druhy nabozenstvi, jako ve stredoveke Evrope.
    Historicky, celkem nedavna Otomanska rise nevznikla tim, ze by nekdo, imperialiste ci krestane, pronikali na islamske uzemi. Bylo to naopak, prectete si neco o janicarich.

    Jestlize se zapadni civilisace nebude branit, skonci jako drive vyspela a pak podrobena Persie, dnesni Iran. . Apropo, ktery kapitalisticky imperialista spachal jihadisticky utok v Iranu?
    Nebo na ostrove Mindanao?

  • japrvni • 10. června 2017

    Spousta řečí a nic…
    Stačí se podívat o „pár“ kilometrů na východ – jak je možné, že v takové veliké zemi s takovým množstvím etnik je celkový klid? Stačí se podívat, jak se k nelegálům chovají tady a tam. Řešení je, ale ovčani zase budou volit ty samé „fuj“ pořád dokola a ČT zase včera excelovala v lezení do zádele naprosté nuly…

  • peter. • 10. června 2017

    8.6.2017 sa v Austrálii hral kvalifikačný futbalový zápas o účasť na MS medzi Austráliou a Saudskou Arábiou.Pred otvorením zápasu bola vyhlásená minúta ticha,za obete teroristického útoku v Londýne.Tú minútu ticha dodržali diváci aj hráči Austrálie.Len hráči Saudskej Arábie ju ignorovali a ďalej sa rozcvičovali na trávniku.Neskôr to ich vedenie zdôvodnilo tým,že držať minútu ticha za obete,nepatrí do ich tradícií,čo vzápätí západní novinári vyvrátili.Píšem o tom preto,že autorov údaj o tom,že neškodných,pracovitých a teror odsudzujúcich moslimských imigrantoch je 98% je celkom zjavne nepravdivý.Skôr sa dá povedať,že 1% moslimov v Európe útoky pácha a 98% tie útoky schvaľuje.
    Takže čo autor radí?Radí,že sa netreba brániť,nechať imigrantov ktorí stále pribúdajú aby sa na nás vybláznili a nádejať sa,že ich to časom omrzí.Lebo mravný človek nepoužije fyzickú silu na svoju obranu.Treba si zvyknúť,absolvovať kurz zdravovedy a radšej budovať nové márnice a nemocnice,aby sme boli dobre pripravení.Len nesiahnuť k obrane.Radšej sa nechať zabiť,lebo ten kto nás zabíja je obeť a my sme za každých okolností vinní za to,že nás zabíjajú, mrzačia naše deti a znásilňujú naše ženy a dievčatá.
    Brániť sa silou proti násiliu je nemravné!Nemravní boli sovietski vojaci pod Moskvou a Stalingradom.Nemravní boli čsl.piloti RAF,ktorí horeli v britských stíhačkách a bombardéroch.Nemravní sú autori Charty OSN ktorí do nej zakomponovali stať o práve každého štátu na obranu pred agresiou.
    Nemravný ste vy Tribun,keď radíte ľuďom,že si majú zvykať a že sa za žiadnu cenu nemajú brániť teroru silou.

  • peter. • 10. června 2017

    peter. napsal
    nemajú brániť teroru silou.

    pokr.
    Rusi majú na to iný pohľad,keď hovoria.Raz aj tak musím zomrieť.Tak keď to má byť teraz,tak nech so mnou zomrie čo najviac mojich vrahov.Lebo,“nebude žiadna sviňa tancovať na našich hroboch“.

  • peter. • 10. června 2017

    Aby som len nekritizoval,ale aj navrhol nejaké riešenie,tak navrhujem toto:
    1 – Okamžite stiahnuť všetky cudzie vojská z krajín kde nemajú čo robiť,a dodržiavať Chartu OSN v časti,kde sa píše,že žiadny štát nemá právo zasahovať do vnútorných záležitostí iného štátu.Ani ozbrojenou silou,ani hrozbou jej použitia.
    2 – Obsaddiť pobrežné vody severoafrických štátov vojenskými plavidlami NATO a každú loď s migrantami vrátiť na pobrežie s krátkej cesty.
    Zrušiť a zamedziť činnosť „ludskoprávnych“,Sorošom platených mimovládok podieľajúcich sa na organizovaní prepravy migrantov do Európy.
    3 – Uvaliť na každý štát v ktorom sa už imigranti nachádzajú povinnosť vykonať ich dôslednú evidenciu a dôkladnú previerku,za účasti tajných služieb.Musí sa to týkať všetkých moslimov,teda aj tých,ktorí sa narodili už v Európe.Treba určiť,kto z nich má nárok na pobyt,komu bude udelený azyl a tých,ktorí nárok na azyl nemajú alebo previerka preukázala ,že sú možnou hrozbou…deportovať.
    4 – trvať na tom,že každý migrant bude rešpektovať kultúrne tradície a zákony hostiteľského štátu,a že nebude presadzovať zvýhodňovanie svojich tradícií a relígie nad tradície a relígiu hostiteľa.
    V Líbyi a tzv.prvých bezpečných štátoch zriadiť tábory,ktoré umožnia dôstojné prežívanie utečencov.Financovať by ich makĺi tie štáty,ktoré sa pričinili o rozosranie BV a ktoré imigrantov do Európy pozvali.

  • Aleš • 10. června 2017

    Kartágo musí být zničeno.Není nad bonmoty.
    http://www.novarepublika.cz/2017/06/showtime-putin-sokoval-stoneho-rekl-co.html

  • Alena • 10. června 2017

    řešením je v první řadě zlikvidovat sluníčkáře a navazující neziskovky v ČR. Likvidací nemyslím fyzickou likvidaci, ale morální pohrdání, tak, aby se člověk otřásl jen při pomyšlení na ně. Něco jako na fašisty po skončení druhé světové.

  • peter. • 11. června 2017

    http://www.zemavek.sk/articles/view/evrope-hrozi-nova-obcanska-valka
    K Albánsku,Kosovu a Macedónsku je potrebné pridať aj Bosnu a Hercegovinu.

  • Bety • 11. června 2017

    Peter, generál Šedivý si myslí, že už lidem vypadl z paměti ten řev médií o zlých Srbech, kteří ubližují pokojným muslimům. Najednou teď z něho vypadne, že už tenkrát tam byli nezvládnutelní wahábisté, ale samozřejmě nedodá, kdo je tam poslal , vycvičil a podporoval. A taky neřekne, pročpak tenkrát mlčel. A – Assad by měl zmizet, ale to bychom pak bojovali proti dvěma protivníkům – no já si zase myslím, že zmizet by měli analytici typu Šedivého, kteří vykřikují, kdo všechno by měl zmizet a ani je nenapadne, že je jim do záležitostí cizího státu houby, pokud si je sám nepozve. Miloševič byl zločinec, Káddáfí byl zločinec, syrský prezident rovněž, všude měla zavládnout demokracie, mír , láska a volný trh. Čím to, když máme tak schopné poradce a analytiky, že se nic z toho nekoná, snad až na ten volný trh, který by měl být správně nazván ozbrojenou loupeží?

    Máme mu být snad vděčni, že nás teď před vycvičenými mudžahedíny varuje?

  • peter. • 11. června 2017

    Bety:
    Asi máte pravdu.No v tomto prípade je dôležitejšie ako charakterové vlastnosti gen.Šedivého jeho konštatovanie,že Bosna a Hercegovina je štát,v ktorom tiká časovaná bomba wahábizmu,schopná ohroziť Balkán a zasiahnuť aj nás.Nehovorí o tom len gen.Šedivý.Sú mnohí ktorí to tvrdia tiež.Keď som sem dával odkaz na ten článok s názorom gen.Šedivého,kládol som dôraz na obsah jeho výpovede.Nie na jeho osobu.

  • peter. • 11. června 2017

    peter. napsal

    Bety:
    Asi máte pravdu.No v tomto prípade je dôležitejšie ako charakterové vlastnosti gen.Šedivého jeho konštatovanie,že Bosna a Hercegovina je štát,v ktorom tiká časovaná bomba wahábizmu,schopná ohroziť Balkán a zasiahnuť aj nás.Nehovorí o tom len gen.Šedivý.Sú mnohí ktorí to tvrdia tiež.Keď som sem dával odkaz na ten článok s názorom gen.Šedivého,kládol som dôraz na obsah jeho výpovede.Nie na jeho osobu.

    Keď tak o tom premýšľam,tak hádam niet iného štátu,v ktorom by pod pokrievkou (pokličkou)vrelo toľko religióznej nenávisti ako v BaH.Žijú tam v jednom štáte pravoslávni Srbi vedľa katolíckych Chorvátov a moslimov.A všetci sa medzi sebou úprimne a z celého srdca nenávidia tou najstrašnejšou nenávisťou.Je to bomba,ktorá určite skôr či neskôr vybuchne.Wahábistický IS môže a aj určite bude tou rozbuškou,ktorá spôsobí taký výbuch,ktorého dôsledky môžeme pocítiť aj u nás.

  • PPK • 11. června 2017

    Jelikož (na rozdíl od Bety, Bédy a petera. autor Tribun mnoha slovy v podstatě jen vymyslel, že „Terorismus porazíme jedině adekvátní reakcí. A tu musíme teprve vymyslet …“, tak to ukazuje, že ani on sám neví, co s tím a tak je schopen pouze planě a papírově jen mluvit a mluvit. Takže to zkusme jinak:

    Co je teror? „Terorismus je nástroj politického nátlaku tam, kde chybí argumenty“ (Radim Lhoták na http://www.zvedavec.org/komentare/2017/04/7229-erorismus-je-nastroj-politickeho-natlaku-tam-kde-chybi-argumenty.htm)

    Jaká je příčina absence argumentů, které Lhoták zmiňuje? Na které straně sporu, končícího terorem jsou či naopak chybí? Skutečně ty argumenty neexistují, anebo jsou záměrně ignorovány? Kým? Je to obranná nebo protiútočná partyzánská reakce proti vojsku, či snad vzpoura utlačovaných otroků, anebo je to teror vlády proti vlastním civilům – pod falešnou vlajkou? Jaký to má motiv a účel? Že by .. odvádět pozornost na náhradní objekty zájmu od skutečných objektů příčin zločinů a politických chyb? Nepotřebuje snad vláda vytvořit obraz cizího nepřítele, aby následnou válkou mohla řešit vlastní vnitropolitickou nebo ekonomickou krizi?

    Co udělat s terorem? Byl identifikován terorista a jeho curriculum vitae? Jaký byl ideologický pramen a finanční toky logistiky toho teroru? Ví vláda, že teror má větší účinnost, pokud se na něj přehnaně mediálně reaguje? Kdo byl organizátor toho teroru? Stát, politikové, náboženské centrum? Kdo jsou finančníci a vůdci těch center? Kdo jsou propagandisté „ještě pevnějšího semknutí lidu s „jejich“ politiky, kteří nic nedělali? Není kořen teroru především v lenosti vlastních politiků? Uvědomují si lidé, že dav, který se vlivem teroru bojí, tak takový dav své vůdce lépe poslouchá a sociálně nereptá? (Ti vůdci to totiž vědí…)

  • Bety • 11. června 2017

    Peter, ale ten generál nosí dříví do lesa. No možná, že se o té tikající bombě díky tomu rozhovoru dozví i lidé, kteří alternativní weby nečtou, to je fakt.
    Ale on pokračoval s tím, že Rusko je v Sýrii proto, aby po Krymu ovládlo Středomoří, že amíci bombardují své cíle proti ISIL cíleně, kdežto Rusové, aby ukázali svou sílu bombardují celé čtvrtě a to mě tak namíchlo, že jsem to ani nedočetla. Začne s muslimy a stočí to na toho hlavního nepřítele na východě….
    Co uvízne čtenáři v hlavě? Téměř nikdy to, co je na začátku.

  • Martin (už bez taky m) • 11. června 2017

    Z Šedivého nic kloudného nevypadne. Je už jen úředník, byl-li kdy vůbec něčím jiným. Spíš než nošení dříví do lesa jde o nošení dříví na hranici. Evropy mj… Narkostát Kozovo je mnohem horší než BaH – ta má tradice, ale Kosovo vyrvali Srbům a Slovanům. Doslova VYRVALI. A tam je ta hrozba reálná. Nenávist se tam přímo skladuje na jedné „základně“, nejspíše se má „v zájmu velikosti Ameriky“ jednou odpálit pod Evropou -. cíleně…

  • peter. • 11. června 2017

    Martin (už bez taky m) napsal

    Z Šedivého nic kloudného nevypadne. Je už jen úředník, byl-li kdy vůbec něčím jiným. Spíš než nošení dříví do lesa jde o nošení dříví na hranici. Evropy mj… Narkostát Kozovo je mnohem horší než BaH – ta má tradice, ale Kosovo vyrvali Srbům a Slovanům. Doslova VYRVALI.A tam je ta hrozba reálná. Nenávist se tam přímo skladuje na jedné „základně“, nejspíše se má „v zájmu velikosti Ameriky“ jednou odpálit pod Evropou -. cíleně…

    Ešte raz chcem zdôrazniť,že v prípade môjho odkazu nejde o osobu gen.Šediváho ale o obsahovú stránku jeho výpovede.Jeho odhad situácie v BaH nemusí byť nepravdivý len preto,že ho vyjadril on.S takýmto hodnotením prichádzajú aj iní analytici,ktorých si vážite viac.Osobnosť gen.Šedivého a jeho charakter v tomto prípade u mňa nezohráva žiadnu úlohu a domnievam sa,že sa viac ako jemu treba venovať situácii v BaH (Albánsku,Macedónsku a Kosove),v súvislosti s plazivým prenikaním wahábizmu do Európy cez Balkán.

  • Bety • 11. června 2017

    Peter, tak jsem to ani nemyslela, vím, že vám šlo o situaci v býv. Jugoslávii a souhlasím s vámi i Martinem – Kosovo se mi zdá být nebezpečnější, a že je tam velká americká základna mě vůbec neuklidňuje.
    Prostě mě nasr.l, no.

  • peter. • 11. června 2017

    Bety napsal

    Peter, ale ten generál nosí dříví do lesa. No možná, že se o té tikající bombě díky tomu rozhovoru dozví i lidé, kteří alternativní weby nečtou, to je fakt.
    Ale on pokračoval s tím, že Rusko je v Sýrii proto, aby po Krymu ovládlo Středomoří, že amíci bombardují své cíle proti ISIL cíleně, kdežto Rusové, aby ukázali svou sílu bombardují celé čtvrtě a to mě tak namíchlo, že jsem to ani nedočetla. Začne s muslimy a stočí to na toho hlavního nepřítele na východě….
    Co uvízne čtenáři v hlavě? Téměř nikdy to, co je na začátku.

    Máte pravdu,bude to asi hňup.Je mi ľúto,že som si vybral z mnohých článkov na tému situácie v BaH práve jeho.Bola to chyba.Chcel som diskutovať o BaH,nie o nejakom generálovi.Podobných generálov ako on,máme aj u nás.Ospravedlňujem sa.Aj p.Martinovi.

  • Martin (už bez taky m) • 11. června 2017

    Nemáte za co, pán peter. Já jen že ten prodejný šťoura sedí v NATO nikoliv na neváznamném fleku. A bere naše – Evropské prachy, no a za co, že…
    Že je BaH tikající bomba, v tom s Vámi zcela souhlasím. Já jen že „roznětka“ je v Kosovu… A dali ji tam zaoceánští šíbři…
    Rusko musí do Středomoří právě proto, že Kozovo…
    Přemýšleli jste prosím někdy, proč RF obsadila tak v pravdě strategický flek jako je Latákija??? Blízko k Izraeli, k šelfu východní č. Středomoří, ke Kypru, k Turecku s kterým se „dá pracovat“ (s Tureckem, ne s Erdoganem)…
    Rus přišel do Tartusu minimálně protože Kozovo tvrdím… Všechny „trouby“ se potáhnou nedaleko, že…

  • Martin (už bez taky m) • 11. června 2017

    https://www.youtube.com/watch?v=jANh4Z3Tho8

  • Martin (už bez taky m) • 11. června 2017

    https://www.youtube.com/watch?v=OZFoJIUyAk4

  • peter. • 11. června 2017

    p.Martin:
    Nedokážem vám dať dôveryhodnú odpoveď na tú Latákiju.Môj odhad je taký,že je to kvôli tej výborne vybavenej leteckej základni ktorá tam je,priazni miestnych obyvateľov ktorú tam Rusi požívajú a iste to má aj odstrašujúci účinok na tých z juhu.Tiež si myslím,že v Sýrii sa RF angažuje ani nie tak kvôli Asadovi ako kvôli tomu,že je pre nich výhodnejšie likvidovať hrozbu ktorú predstavujú radikálni islamisti na cudzom území ako by jej musela čeliť doma.

  • Martin (už bez taky m) • 11. června 2017

    peter. napsal

    p.Martin:
    Nedokážem vám dať dôveryhodnú odpoveď na tú Latákiju.Môj odhad je taký,že je to kvôli tej výborne vybavenej leteckej základni ktorá tam je,priazni miestnych obyvateľov ktorú tam Rusi požívajú a iste to má aj odstrašujúci účinok na tých z juhu.Tiež si myslím,že v Sýrii sa RF angažuje ani nie tak kvôli Asadovi ako kvôli tomu,že je pre nich výhodnejšie likvidovať hrozbu ktorú predstavujú radikálni islamisti na cudzom území ako by jej musela čeliť doma.

    S tím vším souhlas, ale bylo mj. třeba vojenskostrategicky vyvážit to Kosovo.
    A totéž se bude dít ve směru k Libyi, Alžírsku, Tunisu… Ten „žhavý pás“ končí čím dál nestabilnějším Gibraltarem, kam mimochodem po mém soudu pastelky z Kaliningradu doletí… USA samy „zabily“ dohodu o RSD rozvojem AEGIS a PRO na lodích vyzbrojených Tomahawky. Až je nahradí něčím 3x rychlejším -pak by nemusela základna v Sevastopolu stačit. Ale z Latákije lze střílet na JV, na J, JZ…

  • Martin (už bez taky m) • 11. června 2017

    P.S.: ještě jedna poznámka pán peter: Incrlik „stačil“, no ale Incrlik a US v Kosovu – to bylo už příliš…

  • Martin (už bez taky m) • 11. června 2017

    a co na to „ochrana krajinného rázu“??
    https://cs.wikipedia.org/wiki/Camp_Bondsteel#/media/File:Camp_bondsteel_kosovo.jpg
    také viz níže
    http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/ShowArticleMobile.aspx?id=1714

  • peter. • 11. června 2017

    No ! A na pozadí tohoto :
    http://www.parlamentnelisty.sk/arena/monitor/V-Stredozemnom-mori-zachranili-dalsich-1650-migrantov-Do-Talianska-prudi-coraz-
    viac-utecencov-289197
    vyzerajú a zrejme aj sú všetky návrhy na odstránenie teroristických hrozieb v Európe len smiešnou utópiou.Niekto už o našej budúcnosti rozhodol a nemal ani toľko slušnosti a rešpektu k toľko zvelebovanej demokracii,aby sa nás aspoň opýtal na náš názor.O minulosti hovoríme ako o totalite.Ale čo to tá skutočná totalita naozaj je,sa dozvieme za veľmi krátku dobu.A bude nám z toho poriadne zle.
    pozn. Bez tých Sorošom platených mimovládok by to ani nešlo.

  • peter. • 11. června 2017

    Ešte jeden odkaz ktorý korenšpoduje s Tribunovým článkom:
    https://www.protiprudu.org/zamerna-genocida-europskych-narodov/

  • Stan • 12. června 2017

    Z globálně-karmického hlediska je milion uprchlíků a několik desítek obětí teroru v Evropě jen malý trest za miliony zabitých a zmrzačených v Západem rozpoutaných imperiálních válkách. Pokud se však na věc podíváme čistě individuálně, trpí (a bohužel asi ještě budou trpět) jiní lidé než viníci toho všeho.

    A nebo ta vina spočívá v tom, že si my, „Evropský lid“, tak dlouho necháváme po.írat hlavy od „euroatlatntických elit“ v pozici dealerů a marketingových zaměstnanců západních zbrojovek?

  • Martin (už bez taky m) • 12. června 2017

    Tribune, Tribune… proč máme vymýšlet vymyšlené? Vždyť i prostí diskutující zde shrnuli v bodech hodně.
    Evropskou civilizaci – skutečnou – zrazují BÍLÍ límečkové postrkující poblitiky a jiné panáky z úřednické armády poskoků kterou mají k ruce. Ale ta měla přece dělat něco jiného!
    Zdegenerované zbytky demokracie Evropy a touha po pohodlném bytí bez práce, bez námahy, bez rizik a nebezpečí, bez odvahy, bez vytrvalosti, bez houževnatosti… bez schopnosti snášet bolest i dopady okolní reality i vnitřní blbosti… Všechno se to má nejspíše „nějak“ „urovnat samo“…
    Evropané by měli své politiky nahnat do kamenolomů, a muslimům se pokusit pomoci zajistit slušný život u nich doma. Bez ohledu na armádu úřednických vyžírků, kde dnes jeden u počítače nahradí sto dalších zbytečných. Evropa se musí zbavit „zprostředkovatelů“ práce a začít konat skutečnou práci. A šašci z poza louže se musí přestat s.át do celého světa „ve jménu“ své hamižnosti převlečeného do „hidžábu s nápisem demokracie“.
    Stane – každý osobně budeme jakékoliv „globálně karmické hledisko“ přijímat obtížně. Mnohde celé generace lidí „v tom mohou být nevinně“, a jinde celé generace „Pirátů z Karibiku“ mohou mít toho na hrbu tolik… Globálně karmické hledisko aktuální situaci nepořeší.
    Opravdu to chce program mírového rozvoje nejen BV. Dohledatelně poskytnout pomoc u nich, přímo v Africe, ruku v ruce s Asií. I ta by měla pomáhat, ba v pozici Číny už nepochybně koná mnohem lépe. Orinokem zmiňovaný „kraví chlapec“ za oceánem (myšleno obecně) musí přestat vyvážet cizí neštěstí (zbraně) a následně „protiteroristickou a bezpečnostní pomoc“… Celý svět by se měl spojit proti celosvětovému obchodu s útočnými zbraněmi. Zbraně a výcvik pro obranu – prosím, ale doma, či po mezinárodním právem dosažené dohodě. Konec NATO!!

  • peter. • 12. června 2017

    Ej,ej,…ale sa to na neho sype.Možno si mal dať najprv nastrieľať vlasy do lebenice a až potom tie rovnátka na zuby.Moc je najsilnejšie afrodiziakum. No keď sa moc vytráca,tak jeho účinok klesá čo konanie p.premiérovej do značnej miery ospravedlňuje.A možno je za tým statný imigrant s dobre vyvinutou „zbraňou hromadného ničenia“ európskej populácie.Možné je aj to,že keď teraz pred voľbami nadobudol p.premier presvedčenie,že prijímať migrantov je nepatričné tak práve to sa premenilo na tú povestnú kvapku, ktorou pretiekol pohár trpezlivosti p.premiérovej.
    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Rozpad-manzelstvi-Sobotky-Spekulace-o-milenci-Novinari-si-pocihali-na-zenu-premiera-491722

  • Aleš • 12. června 2017

    peter: Až zemře Soros, Nadnárodní americká teroristická organizace si najme jinou řídící strukturu pro výkon své moci/teroru. Pjakin vůbec nemluví do větru.
    A ač mi náš jeden dobrý přítel kladl na srdce, abych už neopakoval moji oblíbenou odrhovačku, neodolám.
    JINÉ ŠANCE Z TOHO NENÍ NEŽ JE NATO ROZPUŠTĚNÍ.
    Včera v OVM v besedě o zdravotnictví ministr přiznal, že nám i celé unii diktuje Washington, jak budou vypadat různé resorty, včera byla zmínka o školství a zdravotnictví. Teroristické organizace mají svoje potřeby, terorizovaný lid se jim musí podřídit. Nejhorší je, že část lidu si už asi neumí bez toho teroru ani život představit. Z takových myšlenek jako výše uvedených pak dostávají KATAR anebo jak by napsal ori p(r)odělávají KATArzi.
    A admin se raději vydal na falešnou stopu vyrábění karmatur.
    Není však nad KOSÁKY, co neopustí svoje Kosovo pole.

  • Bety • 12. června 2017

    I v Radě Evropy se projednávalo – bez odezvy – že Kosovu vládne drogová mafie a že přes Kosovo proudí drogy z Afghánistánu. Již jsem zde zmínila svůj názor, že proti drogám bojují Spojené státy úplně stejným způsobem jako proti teroristům. Kde mají silný vliv, tam se to teroristy a drogami jen hemží.
    Vzpomněla jsem si na opiové války v Číně. Když se Čína bránila dovozu opia z toho důvodu, že jim opium zdravotně ničí obyvatelstvo, západ Čínu vojensky donutil, aby dovoz opia zlegalizovala. Mluví se o tom, že CIA a podobné struktury pašováním drog získávají finanční prostředky na své špinavé akce, dokonce že se na praní peněz takto získaných podílejí i významné banky.
    Co když to není jenom o penězích, co když je to součást programu na ničení nevyhovujícího obyvatelstva a snižování jejich počtu? Stejně jako se těch skutečně bohatých a mocných netýkají teroristické akce, tak stejně tak jim houby záleží na nějakých drogových válkách v ulicích. Jejich farmaceutický průmysl také bohatě profituje na legálních drogách, jako jsou různé pilulky potlačující stres a podobně.
    Přece by se v Kosovu jistě dalo najít dost ochotných, všeho schopných podpindosníků, kteří by přitom nemuseli být přímo drogovými bosy??

  • Martin (už bez taky m) • 12. června 2017

    V Kozovu by to chtělo naKALIBROVAT vzorek skutečné demokracie…
    Ta se už v Evropě dá najít jen v Rusku – jaká to ironie za 28 let…
    „Západ“ který v masmerdiích říká lidu co si má povinně myslet ve svých konzumem vymytých palicích už myšlenku demokracie a svobody naprosto zdiskreditoval…
    Drogy jsou jedním z nejhorších nástrojů ničení obyvatel, dtto neuváženě i alkohol. A obchod s lidmi a jejich orgány – to je jako ta vize „Evropské bezpečnosti 21 století“?!
    Proč mám stále neodbytněji ten pocit, že poblitické „špičky“ Evropy se chovají jako ožralí zdrogovaní pitomci??
    Urážka vypálených vesnic na „Pražské bezpečnostní konferenci“…
    Jak mám vnímat VESKRZE ÚTOČNÝ SPOLEK zastydlých fanatiků ve vycházkových uniformách – kteří nikdy neviděli minometem rozstřílený zákop??
    Jediná skutečná role NATO je ZASTRAŠOVÁNÍ A OVLÁDÁNÍ VLASTNÍHO OBYVATELSTVA!
    Jinak je tento nebezpečný spolek idiotů jen ČERNOU DÍROU NA VEŘEJNÉ PENÍZE!
    O žádném „vstupu“ jsem nehlasoval, a zastávám skromně názor, že nejen z hlediska Evropské bezpečnosti je třeba se na NATO vys.at!!
    Kosovo je labolatoř a roznětka Evropské hrůzy, doklad nenávisti nedopadených nacistů vůči oné nešťastné Jugoslávii. Kolik že jich našlo „pracovní uplatnění“ v Bundeswehru?! A k této „armádě demokracie“ se máme přidat v „pochodu na Východ“??
    NASRAT!!!

  • Bety • 12. června 2017

    Martine souhlas. Ale jelikož se nás „demokraticky“ nezeptali, zda do toho NATO chceme, ani se nás nezeptají, jestli chceme do toho kryptofašistického Bundeswehru. Možná by pomohla další defenestrace, právě proto všem těm dnešním „historikům“ tolik leží v žaludku husité.

  • Martin (už bez taky m) • 13. června 2017

    http://www.novarepublika.cz/2017/06/12_12.html