Diskuze k článku


  • Martin (už bez taky m) • 15. prosince 2017

    fajt napsal

    https://www.novinky.cz/krimi/458030-za-skladovani-zakazane-munice-ve-vrbeticich-nikdo-potrestan-nebude.html

    Holt „právní“ „stát“…
    Ne – oni si nás s tou „Čečnou“ nepletou jen tak pro nic za nic…
    Navrhuji z min postavit „zeď nářků“ před příslušné „ministerstvo“…
    Ale nyní vážně: Francouzi by tam snad alespoň převrhli ten vůz s hnojem.
    Ale kdyby u nás prostí lidé postavili i jen z papírových „min“ nějakou podobnou legrácku např. před náš „Justiční“ palác- nepochybně by je jako nebezpečné teroristy jistě ihned pozavírali, zaměstnavatelé by je „pro jistotu“ propustili, a naši „hlídací psi“ demoGrácie by je jistě roztrhali na kusy i s rodinami. A nakonec by justiční mafie (pardon- „orgány“) nazvala „Agenty Kremlu“ a za viníka označila nepochybně Vladimíra Putina…
    Prostě se čeká, až to skutečně někde „bouchne“…
    Bohužel to asi jednou nebude Silvestrovský ohňostroj.
    Co kdyby si nějaký otec rodiny v Sýrii či Libyi usmyslel, že když ty zabijácké nástroje které mu poničily dům či rodinu pocházejí z…- tak „tělo“ odpraví tam kde je nejspíše od min „HLAVA“??
    Co když založí „společnost“ a provedou to v několika desítkách případů najednou??
    Budeme pak všichni „na befel“ Charlie??

  • Dolmen • 16. prosince 2017

    Tady se vše děje tak nějak samospádem, samo od sebe. Munice se ve Vrběticích skladovala tak nějak sama od sebe a sama od sebe si jaksi bouchla, most ve Studénce spadl na vlak sám od sebe a ty lidé ve vlaku zemřeli sami od sebe, lávka v Tróji spadla sama od sebe a nakonec i ten zlý a nepříjemný Ransdorf umřel taky tak nějak sám od sebe. Hlavně že máme „nezávislou“ policii, žalobce a justici. To potom ta naše demokratůra běží úspěšně taky tak nějak sama od sebe.

  • fajt • 16. prosince 2017

    Dolmen napsal
    Dolmen

    no, ale zkuste z hladu ukrást rohlík, říkat nahlas pravdu a poukazovat na zjevné nepravosti a přitom všem nemít známé, vliv a peníze – pak jste velmi rychle apartní mrtvolou, na které budou všichni zdejší zkurwení parazitní liberálové dokazovat přirozenost společenských procesů – a tohle tady už jede tisíce let a přesto se opičák nepoučil. ..)

  • Starý doktor • 16. prosince 2017

    Zajímavé a výmluvné….
    http://www.nwoo.org/2017/12/15/sit-neziskovek-spojenych-s-georgem-sorosem-v-ceske-republice/

  • Dolmen • 16. prosince 2017

    fajt napsal
    fajt

    Pokud jde pouze o „rohlík“, umí naše závisle „nezávislá“ justice pachatele exemplárně potrestat, otom žádná. Říkat nahlas pravdu můžete doma na WC, případně polohlasně v zapadlé venkovské hospodě, máte přece „svobodu slova“. Poukazovat na nepravosti v horních společenských patrech a mít pro to, nedejbože, nějaký důkaz, tak to se můžete stát nebožtíkem raz dva, podobně i když někdo z těch horních pater zblbne (eufemismus pro probuzené svědomí) a začne tzv. „kalit vodu“. Potom vám buď selže v těle nějaký životně důležitý orgán, příp. se stanete obětí autohavárie…., ale nikdo nemůže tvrdit, že jste se stal obětí politického procesu. A to je to podstatné, čím se liší „demokracie“ od „diktatury“.

  • peter. • 16. prosince 2017

    fajt napsal
    no,ale zkuste z hladu ukrást rohlík, říkat nahlas pravdu a poukazovat na zjevné nepravosti a přitom všem nemít známé, vliv a peníze – pak jste velmi rychle apartní mrtvolou,na které budou všichni zdejší zkurwení parazitní liberálové dokazovat přirozenost společenských procesů – a tohle tady už jede tisíce let a přesto se opičák nepoučil. ..)

    fajt:
    Quod licet Iovi,non licet. bovi
    Vždy to platilo a platí aj teraz.Len dnes to platí v porovnaní s minulým režimom dvojnásobne.
    Od dávna hovoria starí a múdri tým mladším : „Nekradni,lebo ťa zavrú! A keď už kradneš,tak ukradni toľko aby si sa z tej basy vedel vykúpiť a aby ti ešte aj zostalo“.

  • fajt • 16. prosince 2017

    peter. napsal
    peter.

    přesně, a stále platí římské – proč čistou morálku tam, kde platí jenom sordida pecuniam – proto taky když mi v reálu někdo vypráví pohádku o tom, že tady máme demokracii a že platí tahle pravidla a trvá si na svém, tak ho mám za pitomce a nebo darebáka, když tedy je hodně vlezlý a ten svůj hnůj si ještě vynucuje, dostává lekci, která šupákovi dává jasně najevo, že tady narazil . ..)

  • Martin (už bez taky m) • 16. prosince 2017

    https://www.youtube.com/watch?v=aDz3qlqPts0

  • Martin (už bez taky m) • 16. prosince 2017

    https://www.youtube.com/watch?v=uGajJ40j0WQ

  • Vaska • 16. prosince 2017

    https://www.novinky.cz/domaci/458001-hanba-hanba-stovky-lidi-demonstruji-proti-konferenci-s-le-penovou-a-wildersem-v-praze.html – šmarja vy tady brečíte že lidi nejsou schopný se spojit a tady to krásně jde – chacha rád bych věděl která sorosova neziskovka to (z našich daní) financuje a nebo to je soudruh shapiroo ?
    pro Dolmena – myslím žes to trefil přesně – s tou municej a pod. – jak říká Pjakin : náhody jsou sice možný ale jsou tak vzácný že jsou vpodstatě nemožný.
    K tomu sledování: stačí když jenom mrknete na nějaké „nevhodné“ stránky a už Vás maj – jak občas říkám svému okolí „až mě v obyváku na schodech přejede náklaďák tak to nebyla ale opravdu nebyla náhoda“

  • fajt • 16. prosince 2017

    Dolmen napsal
    Pokud jde pouze o „rohlík“, umí naše závisle „nezávislá“ justice pachatele exemplárně potrestat, otom žádná. Říkat nahlas pravdu můžete doma na WC, případně polohlasně v zapadlé venkovské hospodě, máte přece „svobodu slova“. Poukazovat na nepravosti v horních společenských patrech a mít pro to, nedejbože, nějaký důkaz, tak to se můžete stát nebožtíkem raz dva, podobně i když někdo z těch horních pater zblbne (eufemismus pro probuzené svědomí) a začne tzv. „kalit vodu“. Potom vám buď selže v těle nějaký životně důležitý orgán, příp. se stanete obětí autohavárie…., ale nikdo nemůže tvrdit, že jste se stal obětí politického procesu. A to je to podstatné, čím se liší „demokracie“ od „diktatury“.

    njn, lidi jsou prostě svině, a čím výše po pyramidě, tím více parchantů. ..)

  • Martin (už bez taky m) • 16. prosince 2017

    fajt napsal
    njn, lidi jsou prostě svině, a čím výše po pyramidě, tím více parchantů. ..)

    Fajte ano, v mnohém máte pravdu. Ale…
    Nejsme všichni svině, ani parchanti.
    Doufám, že „neparchanti“ nakonec vlivem pořeváží.
    NELZE ŽÍT s neobjektivním ryze naivním pohledem, ano to nelze přežít. Ale s ryze negativním náhledem na lidi a život nelze také přežít, ba nestálo by mnohým ani za to dále žít.
    Je nemalá skupina „neparchantů“ kteří nejsou bez vlivu již nyní. Minimálně proto, protože racionálně vědí, znají, že všichni parchanti prostě nejen že nejsou, nemohou být a ani nechtějí jimi být a pod jejich nadvládou živořit.
    Souhlasím s názorem, že v případě parchantů opravdových je nutno konat odpovídajícím způsobem. Ale stejně tak MUSÍ být i důvod věřit nejen v příští den.
    Jinak mají všichni rodiče a prarodiče děti zbytečně.
    A v to snad nikdo z nich věřit nechce.
    Za krásné dny a roky, desetiletí se zmenšující se mocí parchantů díky konkrétním činům a spolupráci neparchantů!

  • idiotronic • 17. prosince 2017

    Macht geht vor Recht.
    To je taková německá fráze, znamená, že ,,moc jde před právem“ , nebo ,,moc předchází právo“. Dal jsem to do gůglu a vyšlo hafo (údajně milión) odkazů nejen v němčině, ale i v jiných jazycích, ačkoli heslo bylo zadáno jen německy. V češtině žádný. I přeložil jsem do češtiny oběma uvedenými způsoby, zagůglil – a relevantní odpověď žádná. Ale … vždyť i to je docela relevantní odpověď, ne?

  • koloděj • 17. prosince 2017

    Starý doktor napsal

    Zajímavé a výmluvné….
    http://www.nwoo.org/2017/12/15/sit-neziskovek-spojenych-s-georgem-sorosem-v-ceske-republice/

    alternatíva vrací úder ?

  • peter. • 17. prosince 2017

    idiotronic napsal

    Machtgeht vor Recht.
    To je taková německá fráze, znamená, že ,,moc jde před právem“ , nebo ,,moc předcházíprávo“.Dal jsem to do gůgluavyšlo hafo(údajně milión) odkazůnejen vněmčině, ale i v jiných jazycích, ačkoli heslo bylo zadánojen německy. V češtině žádný. I přeložil jsem do češtiny oběma uvedenýmizpůsoby, zagůglil – a relevantní odpověď žádná.Ale … vždyť ito je docela relevantníodpověď,ne?

    idiotronic:
    No ide s najväčšou pravdepodobnosťou o citát,alebo výrok nejakej známejšej osobnosti.
    Podobných výrokov je potom na internete dosť veľa napr.
    „Každý má toľko práva,koľko má moci“ a „Každý má toľko moci,koľko má peňazí“
    Na tému peniaze – moc – právo sa potom píše dosť veľa.
    Súvisí to aj s výrokom „Peniaze a moc sú najsilnejším afrodiziakom“…
    Mne sa najviac páči tento výrok týkajúci sa tých,ktorí nemajú dosť peňazí na to,aby získali moc nad právom.Takí ľudia „majú jedinú moc.Moc nekecať!“

  • fajt • 17. prosince 2017

    Martin (už bez taky m) napsal
    Martin (už bez taky m)

    já neříkám, že všichni, ale nahoře na dobráka a lidumila rozhodně nenarazíte https://www.lidovky.cz/tejc-miri-do-babisovy-vlady-stane-se-namestkem-ministra-spravedlnosti-1zu-/zpravy-domov.aspx?c=A171217_161405_ln_domov_mpr

  • fajt • 17. prosince 2017

    peter. napsal
    Takí ľudia „majú jedinú moc.Moc nekecať!“

    a vo tomto je, mi se líbí, že když někdo vybavený vědomostmi a mozkovými závity, které se jen tak nevidí, pochopí prosté zákonitosti středověku, který trvá a nikdy neskončí, že si své významné postřehy, poznatky a pohledy na svět nechá pro sebe a pro chamtivce markyruje vědu, techniku a okleštěný pokrok … tohle nakonec aplikoval i Albert na své méně chápavé a vědeckou fantazii kolegy , kteří se s radosti socializovali s chamtivou mafii a v podstatě je zavedl do slepé uličky ( tím taky asi zachránil okolní vesmír před „člověkem“ ). ..)

  • Martin (už bez taky m) • 17. prosince 2017

    fajt napsal
    a vo tomto je, mi se líbí, že když někdo vybavený vědomostmi a mozkovými závity, které se jen tak nevidí, pochopí prosté zákonitosti středověku, který trvá a nikdy neskončí, že si své významné postřehy, poznatky a pohledy na svět nechá pro sebe a pro chamtivce markyruje vědu, techniku a okleštěný pokrok … tohle nakonec aplikoval i Albert na své méně chápavé a vědeckou fantazii kolegy , kteří se s radosti socializovali s chamtivou mafii a v podstatě je zavedl do slepé uličky ( tím taky asi zachránil okolní vesmír před „člověkem“ ). ..)

    Fajte,
    Vy jste vlastně ve skutečnosti nesmírně optimistický člověk, když věříte na toto.
    :-)

  • fajt • 17. prosince 2017

    Martin (už bez taky m) napsal
    Fajte,
    Vy jste vlastně ve skutečnosti nesmírně optimistický člověk, když věříte na toto.

    no vidíte, Martine, když pánbůh dá, tak se ještě dožiju nějakého evropského císaře pána a poběžím na Moskvu :-)

    včera jsme se s koleši bavili o maníkovi, co si vzal půl miliardy od nějaké agentury a dnes ( snad) žije někde mimo kolonii, nepadlo ani slovo o tom, že by ho někdo za to peskoval, všicky jsme mu to přáli ( tedy doufejme, že žije ) a dali jsme jednu rundu na něj, takových kapitalismu více . ..)

  • Aleš • 17. prosince 2017

    Když v míře ne menší než zdraví škodlivé člověk pozoruje euroatlanťany, ve slabší chvíli pak může zavrávorat a připustit, že je tomu tak. On ten fajt je opravdu ještě optimista. Ten euroatlantský matroš, to je fakt síla hulivo… Když jsem slyšel, co za svinstva valí do hlav svým ovečkám v kostelích politrukové KDU. A to si říkaj demokrati, slušní, poctiví a kdo ví co ještě. Jdu ven blejt, velebnosti…

  • peter. • 17. prosince 2017

    peter. napsal
    výrok týkajúci sa tých,ktorí nemajú dosť peňazí na to,aby získali moc nad právom.Takí ľudia „majú jedinú moc.Moc nekecať!“

    To je súčasná realita.
    Potom si ale otvorím Ústavu SR a hneď v prvom článku sa dočítam,že „Všetka moc pochádza od ľudu (občanov)ktorí ju vykonáva prostredníctvom volených zástupcov alebo priamo“. Z toho je zrejmá zvrchovanosť ľudu v našom štáte.Tak som sa pozrel,čo sa o zvrchovanosti ľudu píše na Wikipédii a tam je uvedená táto definícia : „Zvrchovanosť ľudu znamená,že moc pochádza od ovládaných,nie od vládcov.Vládcovia ktorých si zvolí ľud(zvrchovaný samozrejme)musia spravovať štát v záujme ľudu a so súhlasom ľudu“.Ak vládcovia zneužívajú svoju moc,má ľud právo povstať proti nim.
    Len si predstavte o akú neuveriteľnú a sprostú manipuláciu sa jedná,keď sa ľudom „zvolení“ vládcovia neustále oháňajú uvedenými definíciami.
    Dnes už predsa každý vie,že každý má toľko moci koľko má peňazí(alebo koľko peňazí sa za jeho moc postaví).Že to klišé „moc pochádza od ľudu“je lžou a potupným výsmechom skutočných vládcov a že nech si zvolíme kohokoľvek,vždy bude slúžiť peniazom a nie ľudu.
    Už sme (my – ľud)tak otupeli,že keď ideme k voľbám tak už dopredu vieme,že ideme voliť jedno zo ziel a to,že volíme zlo ktoré je podľa nášho názoru menšie v nás vyvoláva akési zvrátené uspokojenie z toho,že sme svojou voľbou odmietli väčšie zlo. A to čo sme volili sme pre vlastné uspokojenie,alibisticky po voľbách povýšili z „menšieho zla“,na „dobro“.Aké upokojujúce!….a pri tom by sme podľa definície“zvrchovanosti ľudu“ mali povstať.Lebo nami volení vládcovia zjavne a bez hanby svoju moc „pochádzajúcu od ľudu“zneužívajú už 28 rokov proti nám(ľudu) a na náš úkor.Za tú dobu nás len ožobráčili,dostali do morálneho úpadku a teraz sa nás chystajú doraziť úplne svojimi sprostými a zvrátenými sociálnymi experimentami.

  • Aleš • 17. prosince 2017

    http://www.novarepublika.cz/2017/12/porcovani-medveda-v-poslanecke-snemovne.html
    Černochová, Šlechtová, Feri – Kalouskova trojka v akci, jestli taková moc dostane důvěru, to je podivné, kde se válí ty hlasy, které volily úplně někoho jiného? Demokratická většina musí trpět diktát menšiny? Nebo prostě a jednoduše Babiš splňuje Kalouskovy předvolební sliby… Jen v případě přidání si na platech prý všichni jednomyslně hlasují pro. Takže budou předčasné volby?

  • fajt • 18. prosince 2017

    peter. napsal
    peter.

    neustále volení menšího zla je to největší zlo, taková salámová metoda jak se psychopat chtivý moci a lidského masa dostane všem na krkavici . ..)

  • peter. • 18. prosince 2017

    fajt napsal
    neustále volení menšího zla je to největší zlo, taková salámová metoda jak se psychopat chtivý moci a lidského masa dostane všem na krkavici . ..)

    Keď sme prvý krát po novembri 89 volili svojich zástupcov – vládcov,tak sme si vo svojej naivite neuvedomili,že v nasledujúcich voľbách už nebudeme voliť svojich zástupcov, ale len potvrdzovať legitimitu po prvý krát zvolených parazitov a škodcov ľudu.A tí škodcovia sa môžu nazvať ako len chcú.Ľavicou,pravicou,kresťanmi aj ľudovcami,socialistami,liberálmi…..vždy sú to len škodcovia a paraziti ľudu.
    V tej spomínanej definícii „zvrchovanosti ľudu“je napísané aj toto:cit.: …“teoreticky – v prospech ľudu, môže vládnuť aj absolútna diktatúra.Svojho času sa to nazývalo -osvietenský absolutizmus,prípadne blahovoľná diktatúra“kon.cit.Ja som presvedčený,že len takáto „blahovoľná diktatúra“môže pretrhnúť ten bludný kruh pokrytecky a bezdôvodne nazývaný „zastupiteľská demokracia“.(nie je ani zastupiteľská a už vôbec nie demokracia).Vždy to boli silné vodcovské osobnosti,ktoré na čele más,menili pomery a zapisovali sa do histórie.Čaká sa na takú osobnosť aj dnes.Mnohí ju vidia v Putinovi a tak je pochopiteľné ich sklamanie,ak sa ich očakávanie dostáva do rozporu s jeho skutkami.Argument,že práve on dokázal pozdvihnúť pojeľcinovské Rusko a navrátiť mu Krym,už nestačí.
    Z konania Ruska sa vytráca dynamika,sústavné zotrvávanie v defenzíve je demotivizujúce a únavné.Chýba perspektíva ďalšieho vývoja a vytýčený,jasne definovaný cieľ.Nastúpila stagnácia.

  • Dolmen • 18. prosince 2017

    peter. napsal
    V tej spomínanej definícii „zvrchovanosti ľudu“je napísané aj toto:cit.: …“teoreticky – v prospech ľudu, môže vládnuť aj absolútna diktatúra.Svojho času sa to nazývalo -osvietenský absolutizmus,prípadne blahovoľná diktatúra“kon.cit.

    Naprosté většině lidí je úplně u zadele, zda žijí v demokracii, nebo v diktatuře, oni chtějí jen žít dobře. A tenhle požadavek může osvícená diktatura naplnit mnohem lépe, než jakákoliv demokracie. Demokracii hlasitě vyžadují jen ti, kteří potřebují ukojit svoje pochybné ambice predátorů. Jakmile se tito jednou zmocní vlády, už je nelze nikdy odstavit demokratickou cestou.

  • peter. • 18. prosince 2017

    Dolmen napsal
    tenhle požadavek může osvícená diktatura naplnit mnohem lépe, než jakákoliv demokracie.

    Áno!
    Presne to mám na mysli.

  • fajt • 18. prosince 2017

    peter. napsal
    Keď sme prvý krát po novembri 89 volili svojich zástupcov – vládcov,tak sme si vo svojej naivite neuvedomili,že v nasledujúcich voľbách už nebudeme voliť svojich zástupcov, ale len potvrdzovať legitimitu po prvý krát zvolených parazitov a škodcov ľudu.A tí škodcovia sa môžu nazvať ako len chcú.Ľavicou,pravicou,kresťanmi aj ľudovcami,socialistami,liberálmi…..vždy sú to len škodcovia a paraziti ľudu.
    V tej spomínanej definícii „zvrchovanosti ľudu“je napísané aj toto:cit.: …“teoreticky – v prospech ľudu, môže vládnuť aj absolútna diktatúra.Svojho času sa to nazývalo -osvietenský absolutizmus,prípadne blahovoľná diktatúra“kon.cit.Ja som presvedčený,že len takáto „blahovoľná diktatúra“môže pretrhnúť ten bludný kruh pokrytecky a bezdôvodne nazývaný „zastupiteľská demokracia“.(nie je ani zastupiteľská a už vôbec nie demokracia).Vždy to boli silné vodcovské osobnosti,ktoré na čele más,menili pomery a zapisovali sa do histórie.Čaká sa na takú osobnosť aj dnes.Mnohí ju vidia v Putinovi a tak je pochopiteľné ich sklamanie,ak sa ich očakávanie dostáva do rozporu s jeho skutkami.Argument,že práve on dokázal pozdvihnúť pojeľcinovské Rusko a navrátiť mu Krym,už nestačí.
    Z konania Ruska sa vytráca dynamika,sústavné zotrvávanie v defenzíve je demotivizujúce a únavné.Chýba perspektíva ďalšieho vývoja a vytýčený,jasne definovaný cieľ.Nastúpila stagnácia.

    +++++

  • peter. • 18. prosince 2017

    Adela krásou nevyniká,no o to viac vyniká (vzhľadom na svoj vek)intelektom.
    https://www.hlavnespravy.sk/adela-podla-boha-ktoremu-sa-klaniame-sa-aj-spravame/1245616

  • fajt • 18. prosince 2017

    peter. napsal
    peter

    všechny politiky světa ( i v Rusku ) bych nechal přejet parním válcem, kdo by to, nedej bože, ustál, ten by byl ještě prověřen nějakým významným útrpným nástrojem ( tady bych preferoval něco čistě katolického, co se ověřilo inkvizitorům a dovolilo této sektě přetrvat tisíce let u lizu, zanechávajíc odkaz boha a i jeho desatera na hnoji ) , jinak ať za mnou nechodí s nějakou volební a zastupitelskou důvěrou. ..)