V. V. Pjakin: Otázky a odpovědi ze dne 31. 1. 2017

Vražda ruského velvyslance v Turecku * Letecká havárie v Soči * Bidenova návštěva v Kyjevě * Hybridní válka * Hloupé otázky novinářů * Prokrustovo lože kultu osobnosti * Astanské jednání o Sýrii * USA vs. Čína * Odstoupení velmistra Maltézského řádu * Kádrová nouze globalistů * KOB: Měňte svoji mravnost a staňte se lidmi * Kdo nás bude nakonec zkoušet?

Překlad a titulky: Irena

Knihy VP SSSR jsou volně ke stažení v CZ/SK překladu na Leva-net. V tištěné podobě je můžete získat na http://ksbpress.cz/.

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
33 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Béda
9. 2. 2017 8:27

Za všechno může FED a jeho tiskárny. Bilióny nekrytých dolarů. Padne impérium? Vládní politika Spojených států selhala Jack Burns se zabývá prognózami kongresmana Rona Paula hovořícími o nevyhnutelnosti ekonomického kolapsu Spojených států v následujících dvou letech Pokud má bývalý republikánský kongresman a prezidentský kandidát Ron Paul pravdu, přichází ekonomický Armageddon. Druhá finanční bublina, daleko větší než ta předchozí, brzy praskne a není nic, jak by se tomu dalo zabránit. Všechno je zapříčiněno – říká Paul a nejen on – tím, že americký FED (Federal Reserve) vytiskl v letech 2008 a 2009 bilióny dolarů, které nikdy neměly sjet z rotačky. Tím… Číst vice »

Velekněz Ratata
Velekněz Ratata
9. 2. 2017 9:11

Nekrytým dolarům bych jako rozuměl, ale jedenáct žreců hierofantů a podobně, to už mi příliš připomíná Foucaltovo kyvadlo. Je taky možné, že ve skutečnosti všechno stojí na čtyřech slonech a želvě, ale to je už na mě moc vysoká dívčí. Hyperkapitalisti si třeba sami mezi sebou potrpí na mystiku a okázalé rituály (a služebné elity to napodobují, jako když Cameron v Oxfordu strkal mrtvému praseti do tlamy svůj nadějný konzervativní úd), ale že zásadní rozhodnutí dělají na této bázi, to bych spíš pochyboval. S tím túčkem se Pjakin snaží jako naznačit, že v něm seděl ještě někdo ? Nebo jde… Číst vice »

Gatta
Gatta
9. 2. 2017 9:40

Re Velekněz Ratata – krásný příspěvek.

peter.
9. 2. 2017 11:42

Gatta napsal S tím túčkem se Pjakin snaží jako naznačit, že v něm seděl ještě někdo ? Nebo jde o jinou mrtvolu jinde ? Odkazovaná Chestertonova Tiež som nad tým premýšľal.Dokonca tak,že som si tú poviedku od Chestertona prečítal.Ide v nej o to,že generál St.Clair je vlastne podliak,zradca pri svojej účasti v koloniálnych vojnách sa neštítil ničoho,len aby nazhŕňal čo najviac zlata a bohatstva.Major Murray na to prišiel a St.Clair ho preto zabil mečom ktorý sa pri tom zlomil.Nosnou myšlienkkou na ktorú Pjakin poukazuje je toto: Ak chceš schovať mŕtvolu,schovaj ju medzi mnoho mŕtvol Ak nemáš veľa mŕtvol vyrob si… Číst vice »

Béda
9. 2. 2017 12:17

peter. napsal Tiež som nad tým premýšľal.Dokonca tak,že som si tú poviedku od Chestertona prečítal.Ide v nej o to,že generál St.Clair je vlastne podliak,zradca pri svojej účasti v koloniálnych vojnách sa neštítil ničoho,len aby nazhŕňal čo najviac zlata a bohatstva.Major Murray na to prišiel a St.Clair ho preto zabil mečom ktorý sa pri tom zlomil.Nosnou myšlienkkou na ktorú Pjakin poukazuje je toto: Ak chceš schovať mŕtvolu,schovaj ju medzi mnoho mŕtvol Ak nemáš veľa mŕtvol vyrob si ich.St.Clair aby schoval mŕtvolu Murraya,poslal svoj regiment na jatky,kde bol zmasakrovaný.Vytvoril „veľa mŕtvol“ V lietadle TU-154 boli prítomní len dvaja generáli.Generál Chalilov-Uzbek a moslim,ktorý… Číst vice »

Velekněz Ratata
Velekněz Ratata
9. 2. 2017 17:59

V té povídce je vlastně ještě jeden moment, na který Pjakin mohl elegantně narážet (doopravdy asi ne, ale když už tu tak pěkně špekulujeme, neodpustím si, ostatně tu schovávanou mrtvolu jsme taky neidentifikovali). Ta koloniální bitva se odehrála v Brazílii a Britové tam válčili s oddíly vlasteneckého prezidenta, myslím, že mu GKC říká Olivier. Všichni zbylí vojáci drželi basu. Vždy šlechetný idealista Olivier je, jak bylo jeho dost nepraktickým zvykem, po bitvě obratem propustil ze zajetí. Takže jak přesně zahynul hrdina St. Clare vlastně nikdo neví. Všeobecně se ale má za to, že slušňák Olivier nechal jediného generála kdovíproč popravit… Číst vice »

peter.
9. 2. 2017 18:10

Velekněz Ratata napsal
Takže jak přesně zahynul hrdina St. Clare vlastně nikdo neví. Všeobecně se ale má za to, že slušňák Olivier nechal jediného generála kdovíproč popravit (a Angláni to vlastně

No.V poviedke sa píše,že slučku(oprátku)založila na krk spolu so zlomeným mečom anglická ruka.A ešte ďalej je napísané,že to bol kapitán Keith,milenec a neskôr manžel St,Clairovej dcéry.

peter.
9. 2. 2017 18:52

Velekněz Ratata napsal
Kategoricky říká akorát to – to nebyli globálčíci.

Je to ťažké.V priebehu 2-3 rokov sme podľahli Pjakinovej „terminológii“(GP,globaščici,ľavé a pravé krídlo GP….) a už rozmýšľame len v limitoch ktoré ona vymedzuje.Máte pravdu v tom,že jeho „múdremu napovedz“nám v tomto prípade nepomáha.A možno nie sme dosť múdri na to,aby sme jeho „nápovedu“pochopili.Alebo si z nás jednoducho iba urobil prču.

hudryper
hudryper
10. 2. 2017 10:15

peter. napsal možno nie sme dosť múdri na to,aby sme jeho „nápovedu“pochopili.Alebo si z nás jednoducho iba urobil prču. peter.Citovat Ani jedno,p.Peter,a myslím,že ani to druhé. Náznaky kdo stál za havárií tůčka byly natolik mnohoznačné,že z nich je schopen vytvořit aspoň trochu pravděpodobnou spekulaci pan Pjakin a po něm jenom ti zločinci,kteří umístili bombu do zavazadlového prostoru éra. Pro mne je tato část obnovených otázek a odpovědí zajímavá tím,co Pjakin řekl zcela jednoznačně.:“ Už jsem řekl příliš, už chvíli překračuji limity,jež mi byly nedávno důrazně stanoveny“. Takhle se prča z posluchačů nedělá. Signalizuje ale podmínky,za jakých bude Pjakin ještě nějakou… Číst vice »

Velekněz Ratata
Velekněz Ratata
10. 2. 2017 11:14

A připouštíte možnost, že také inteligentnímu člověku s mnoha zajímavými myšlenkami může prostě hrábnout ? Vylučuje skutečnost, že trpím neléčenou paranoiou, možnost, že po mě opravdu jde CIA ? Odpovím si sám, přátelé a soudruzi: u té CIA vaše paranoia nevylučuje naprosto nic, záleží ovšem na vašem významu a cost-effectiveness, kdyby však otázka stála, zda jsou to ufouni…hmm… Rubem mince je to, že, jednak, uplynulé století je lemováno osudy nešťastníků, kteří se ke spolupráci s ufouny nepřiznali čistě pro to, že ausgerechnet tohle z nich nikdy nikdo vymlátit nepotřeboval, a potom – když jsme u noblesních literárních aluzí: v tom… Číst vice »

hudryper
hudryper
10. 2. 2017 11:38

Velekněz Ratata napsal
A připouštíte možnost, že také inteligentnímu člověku s mnoha zajímavými myšlenkami může prostě hrábnout ?

Samozřejmě, nikdo není proti něčemu takovému dokonale pojištěn. Pokud jsou před kamerami,
nejde většinou o nic nevratného,fatálního.Horší je,když začne hrabat lidem,co mají předpřipravené
systémy k mačkání červených tlačítek.

Irena
10. 2. 2017 11:57

A připouštíte myšlenku, že někteří lidé prostě nejsou schopni dostat se ze svých zajetých kolejích a přehodit výhybku někam jinam, odkud by se mohli na věci začít dívat jinak, než byli dosud zvyklí, i kdyby ta kolej měla být slepá, přesto jiná? Protože i jiný pohled ze slepé koleje dokáže obohatit, nebo alespoň přinést informaci, tudy cesta nevede. Přestože na začátku se myšlenkám takových lidí dala věnovat pozornost, neboť se přece jen odlišovaly od zbytku šedé masy, teď už je to pouze únavné neustále dokola číst ta jejich stokrát omílaná klišé, nad která nejsou schopni se povznést? A tato poznámka… Číst vice »

peter.
10. 2. 2017 13:03

Pjakin nám predsa len niečo povedal o páde toho „tučka“.Z jeho slov na túto tému jednoznačne vyplýva,že ruské médiá klamú keď tvrdia,že išlo o letecké nešťastie spôsobené chybou kopilota alebo technickou poruchou na vztlakových klapkách.Išlo o atentát a Pjakin o inej možnosti ani neuvažuje.

fajt
10. 2. 2017 13:26

okno se zavřelo … i v Rusku. ..

peter.
10. 2. 2017 13:49

Velekněz Ratata napsal
kdyby však otázka stála, zda jsou to ufouni…

A čo ak sú „ufouni“práve títo?
comment image

fajt
10. 2. 2017 17:11

pravda je křehká a citlivá věc, která potřebuje vnímavé a kvalitní prostředí – lež je houževnatý plevel, který vyroste kdekoli a na komkoliv. ..)

hudryper
hudryper
10. 2. 2017 19:50

Irena napsal http://leva-net.webnode.cz/news/jak-americke-tanky-nahodou-vjely-do-ceskoslovenska/ Jde o článek,který se snaží přesvědčit čtenáře,že černá je bílá a naopak. Samotná kniha je výrobek, jenž se snaží dodatečně ospravedlnit poslední možné řešení problému,který GRU odstartovala na lednovém zasedání ÚV KSČ odvoláním A. Novotného z funkce generálního tajemníka. Začal tzv. lednový a spíše polednový proces,který se však soudruhům z GRU poněkud vymknul z rukou. Kdyby byl problém instalace raket středního doletu v ČSSR řešen civilní rozvědkou KGB,asi by nemuselo dojít k vojenské invazi a odpor A.Novotného by byl vyřešen inteligentnějšími prostředky. Vojáci jsou holt vojáci a ti zpravidla volí jednoznačná řešení. Když útok,tak dle pravidel musí… Číst vice »

Irena
13. 2. 2017 6:32

Hudryper: Já přece vím, že jste na slovo vzatý odborník, který vždy ví, co by měli dělat ti nahoře. A v roce 68-69 jste nebyl v prvních řadách těch, kteří by nám tu bezhlavě zaváděli demokracii o dvacet let dřív než nastoupila.

Aleš
Aleš
13. 2. 2017 8:06

Irena: Vy jste tu někde potkala nějakou demokracii? A kde a kdy? Již 37 roků chodím po světě a je to čím dál nedostatkovější zboží… V 87. otec klidně poslal soudruhy do kéla a ještě mohl cestovat po světě a dostal se třeba do Mongolska, kde se my dostaneme stěží. Naopak, když slušně pošlu podnět na obec, kvůli pochybnostem v plnění jejich povinností a ohrožení zájmů občanů, vrhají se na mne Kalouskovi nohsledi a snaží se vydírat rodinu a házet jim klacky pod nohy doma i v práci. Dnes aby se člověk musel bát, že dopadne hůř než Pjakin. Jen… Číst vice »

Aleš
Aleš
13. 2. 2017 8:48

Stateční občané Československa, o nichž se nemluví, pak pomohli (myšleno s tou nekrvavostí) Gorbymu jen už v tu dobu s neodvratným, ale nekrvavým dokonáním díla jeho předchůdců… A ironií osudů se stalo, že ti „Miloušovi Jakešovi“ konfidenti si pak přivlastnili onu sametovost. Ale to fašisté rádi… Nechybělo mnoho a loni na podzim zase měli příležitost, tentokrát jim byl mejdan překažen zvenčí (konec Schapirátu a volba Trumpa) a i zevnitř (pevný občanský nesouhlas s fašizací, nezájem rozhodné části vlády se toho účastnit, měnící se informační pole širokých mas obyvatelstva). Vyvrcholení 68 byť je tedy pro nás mementem, abychom neodkladně učinili nutná… Číst vice »

Irena
13. 2. 2017 9:26

Aleši: Není mojí vinou, že nepoznáte ironii. Nepleťte se tedy do výměny laskavostí, které nerozumíte.

hudryper
hudryper
13. 2. 2017 10:58

Irena napsal Já přece vím, že jste na slovo vzatý odborník, který vždy ví, co by měli dělat ti nahoře. Mýlíte se Ireno,ten kdo vždycky ví,co by měli dělat ti nahoře jste Vy, vždy zrovna v té chvíli,kdy překládáte slova pana Pjakina před kamerou.Události Pražského jara jste nezažila ani jako občanka na ulici a Vaše názory na vojenskou intervenci Varšavské smlouvy jsou převzaty od posametových hístorizujících analytiků sloužících novému režimu. Vaše spekulace o tom,v které řadě jsem v 68.roce stál či nestál, je nepřijatelná. Jisté je,že kromě této narážky vše ostatní,co jste čtenářům k událostem Pražského jara sdělila,jsou názory normalizačních… Číst vice »

Irena
13. 2. 2017 11:08

hudryper napsal Mýlíte se Ireno,ten kdo vždycky ví,co by měli dělat ti nahoře jste Vy, vždy zrovna v té chvíli,kdy překládáte slova pana Pjakina před kamerou.Události Pražského jara jste nezažila ani jako občanka na ulici a Vaše názory na vojenskou intervenci Varšavské smlouvy jsou převzaty od posametových hístorizujících analytiků sloužících novému režimu. Vaše spekulace o tom,v které řadě jsem v 68.roce stál či nestál, je nepřijatelná. Jisté je,že kromě této narážky vše ostatní,co jste čtenářům k událostem Pražského jara sdělila,jsou názory normalizačních nepřátel před rokem 1989 a rovněž dobráků okolo Klause a Havla. Je mi líto,vážím si Vaší překladatelské práce,ale… Číst vice »

Aleš
Aleš
13. 2. 2017 11:09

Ireno, vidím, že máte jasno v mých kognitivních funkcí, zda rozpoznám ironii…

Irena
13. 2. 2017 11:46

Aleš napsal

Ireno, vidím, že máte jasno v mých kognitivních funkcí, zda rozpoznám ironii…

Já mám jasno ve vašich zmiňovaných funkcích a vy zase v tom, v čem se potřebuji nechat poučit.

hudryper
hudryper
13. 2. 2017 12:55

Irena napsal
Já bych si v 68 na majdanutého Ukrajince nehrála a v 89 jsem klíči nezvonila, to je asi tak, co se k tomu dá říci.

Jistě, řekla jste to nakonec o sobě sama. Je toho opravdu málo,co jste schopna “ k tomu“říct.

Bety
Bety
13. 2. 2017 14:10

Vladimír Vondruška (historik a spisovatel) ve své knize Breviář pozitivní anarchie napsal, že podle jeho názoru poměrně dobře doloženým majdanem je II. pražská defenestrace. Čeští protestanti sice měli důvody ke stížnostem, ale nebýt toho, že němečtí protestanti potřebovali nadrobit katolickým Habsburkům potíže a problémy a proto podpořili několik klíčových osob z českých protestantů, naslibovali mohutnou podporu (že vám to něco připomíná?) asi by se ten začátek třicetileté války nekonal. Až na pár osob bylo takové vyhrocení situace pro valnou většinu protestantů v Českých zemích nemilým překvapením – byli postaveni před hotovou věc. Poté, kdy Habsburkové měli plné ruce práce se… Číst vice »

Irena
13. 2. 2017 14:59

hudryper napsal
Jistě, řekla jste to nakonec o sobě sama. Je toho opravdu málo,co jste schopna “ k tomu“říct.

No nemůžu se pochlubit, že ze mě udělali blbce, to máte pravdu. Kolikpak těch dnešních Ukrajinců si nikdy v životě nepřizná, že z nich ty blbce udělali? Co myslíte Hudrypere? Oni také přece měli ty vyšší ideály, když do toho šli.