Nedávno zesnulý František Nevařil určitě neznal webové promluvy-výstupy Valerije Pjakina, neboť tehdy ještě neexistovaly, a přesto pěkně graficky znázornil detailní podrobnosti o existenci globálního prediktoru.
Zajisté že se jedná pouze o naši západní EU-USA civilizaci. Ono totiž Číňané, Indové, Peršané… mají zaručeně také své prediktory a též je mohou graficky znázornit, ale nezveřejňují to, nechlubí se tím.
Čím se tedy takový globální prediktor baví? Predikovat = předvídat. Jsou to tedy věštci a věštkyně předpovídající budoucnost. Je pravdou, že někdy se i strefí. Předpokládám, že v Číně i dnes pořád ještě věští budoucnost z želvích krunýřů.
Ono to totiž vyjde úplně nastejno jako věštění Valerije Pjakina, jehož Globální Prediktor (GP) předurčuje dění světa, předvídá či predestinuje osudy jednotlivých států či jejich seskupení. GP má v plánu učinit z Evropské unie muslimský chalífát. Muslimský svět (dvě miliardy lidí) bude potom řídit teokratický šíitský Írán, a to celkem přijatelně civilizovaně, žádné excesy vzor IS či Saúdská Arábie.
Řízení světa převezme od zprofanované Anglie a USA v poklidu a bezproblémově Čína. Samozřejmě gosudar Putin to s nadhledem vše zpovzdálí pozoruje a nenápadně řídí. Toť celý Pjakin. Osobně jeho vývody nijak neobdivuji. Abych nemusel trávit hodinu pohledem na jeho docela sympatickou tvář a řečnění, tak si raději titulky nechám převést do wordu a během deseti minut nemám co číst. Nic nového se ale stejně nedozvím. Pjakin furt dokolečka dokola omílá pořád jedno a to samé.
Sice poslední dobou už vynechává egyptské žrece a Atlantidu a dokonce vynechává i atlantské dokonalé bezchybné vědění Devíti neznámých. To vyčetl z knihy Bergiera a Pauwelse Jitro kouzelníků: Úvod do fantastického realismu, jejíž český překlad vydalo nakladatelství Svoboda v roce 1969. Četl jsem to tehdy s velkým zájmem. Lze bezplatně stáhnout. Čtení této knihy určitě udělá velikánskou radost milovníkům okultismu, magie, záhadologie, tajných společností a mysticismu (to mám docela rád Mistra Eckharda). Také „probuzení“ jedinci si přijdou na své. Tito „probudilí“ lidé v sobě probudili dřímající potenciál psychické energie a síly, ale při styku s „normálními“ lidmi své mimořádné schopnosti tají.
Globální prediktor ve velmi mlhavém a neurčitém podání Pjakina a jeho neschopnosti přesně popsat, jak funguje současná moc, jeho fandům samozřejmě vyhovuje, protože ponechává velký prostor pro vlastní fantazie. Já osobně ale Pjakina příliš nemusím.

59 comments on “GP Retro aneb Jitro probuzených kouzelníků”
To jsem ráda, že je všechno tak přehledně jasné. To proto jste to v 89 všechno spláchli do záchodu? Abyste se zařadili do některé z těch struktur na obrázku a postoupili po žebříčku výše? Když tady vypíšete pár struktur, tak víte o řízení všechno? No, to jsem ráda. Vzpomeňte si, až budete klečet směr Mekka. I když možná díky Rusku nebudete muset, ale jen díky Rusku, vy sami jste k tomu nepřispěli vůbec ničím. Jen pitomými žvásty, s prominutím. Všechno vím, všechno znám, všude jsem byl dvakrát, že?
A přidejme si Panarina v závěru videa z roku 2010: „Takže v této globální hře je maltézský řád naším spojencem. Dalším je Opus Dei, Jezuité. Na protější straně jsou Ilumináti, Templáři a řada dalších struktur.“
https://www.youtube.com/watch?v=HJEgPXR22l8
Panarinovo dělení totiž s názorem článku (a s vloženou strukturou moci) velmi ladí…. A, bohužel, nejen zdejším článkem je Pjakin dehonestován….
Směr Mekka klečet nebudeme, to si pamatuj. Toho se my nikdy nedožijeme včetně Tebe. A pokud jde o další generace, tak to bude jen na nich.
Schéma je jistě zajímavé, ale v podstatě je statické, zatímco život je pohyblivý. Raději vynechávám slovo dynamický.
Tak například vůbec nereflektuje vznik BRICS. Ne že já osobně bych význam přeceňoval, společenství samo o sobě je hodně antagonistické, ale je tu. A kdykoli se může dostat do velmi aktuální pozice.
Celé schéma je sice přehledné, ale vůbec nereflektuje situaci doláče, stav obchodu s energiemi, a kontext Covidu 19, ať už si o něm myslíme, co chceme.
Nerad bych se za několik let dočkal toho, že o takovém schéma budu psát cosi podobného , jako o přistání na Moonu.
Svět je právě teď rozdělen na několik front, které kapacitně přesahují možnosti každého světového kripla, dokonce i jeho širší skupiny. Nevyzpytatelnost, s jako při různých volbách reagují různě obludé, je kapitolou samou o sobě.
Čím více se budou světově množit různé neplánované animozity, tím více bude skutečnost kulhat za plánem.
Jak si kdo stojí, se ukazuje dnes a denně. Sýrie vypadá patově, ale na jak dlouho? S Libyí je to podobné. Jemen je praktický zapomenutý. Ale jsou i další místa. Všechno už mělo být hotovo. Jak to, že není?
Role Turecka je další otazníkem. Mění se svět a erda přitroublý z toho chce vydolovat osmanský reparát. Turků není zase tak málo. Sice do eurosojuzu posílají islám, ale jinde s islámem válčí. Takže islám je jen vnější forma toho, oč opravdu běží, a to jsou energie. Vodu ponechávám stranou. Alarmisté celého světa se zase nějak sekli. Osobně bych je nahnal do podmáčených luk pomocí šípů.
Včera jsem četl dva matroše o stavu na Středním východě. Pokud by to měla být pravda, tak se na tom schématu podílí i Rusko. Aktivně. Vykonává dozor nad některými oblastmi prostřednictvím USA. Kam zařadit takový myšlenkový špacír údajného odborníka? Od jisté scooby dooby jsem na odborníky docela alergický. Jejich ANALýzy hodně připomínají předpověď počasí.
Přes veškeré modelace a výpočetní zázemí mnohdy připomínají – nebude-li pršet, nezmoknem.
Ta předpověď, že nebudeme klečet směr Mekka se rovná předpovědi v roce 1988, že tu za rok budeme mít kapitalismus?
To jen na připomenutí, jak to jde rychle, když se chce a vše je jak se patří připraveno.
Kdyby Rusko nezasáhlo v Sýrii, tak už jsme na tom koberečku klečeli dneska.
A není to především o energiích ani o vodě, je to o udržení pyramidy, o ničem jiném to nikdy nebylo.
O přerozdělování zdrojů v rámci pyramidy to je, všechno ostatní je podružné, nebo to slouží jen jako zástěrka.
V roce 1988 měl kdekdo iluze. I na tzv. západě. Teprve v momentu, kdy západní kripl , především emerická deepstata, nabyla dojmu, že všechno už může, tak se věci začaly hodně měnit. Především bušista junge nabyl pocitu poté , co držel Putina kolem ramen, že je vymalováno. Dneska je to uznaný válečný zločinec. Klobása z Kansasu , takto Bill Clinton eastwood, se také stačil podepsat. Vlastně už předtím.
Domnělá síla tzv. západu /p/rašila z přesvědčení, že po pádu Sovětského svazu už může cokoli. Dneska všichni vidí, v jakém bludu se nacházela.
Rusko zasáhlo v Sýrii z mnoha důvodů. Válčil tam jeho vlastní kavkazský emirát a potřebovalo dát jasně najevo, že 7 LET UPLYNULO. Kromě toho, jako velmi schopný válečník , jasně vidělo možnost otestovat svoje zbraňové systémy v horkém zápřahu. A to trvá dodneška.
V neposlední řadě šlo samozřejmě také o energie. Loupená ropa přes erdu nakopnutého kurvila ceny ve světovém měřítku.
Pokud by Rusko nezasáhlo, tak by se kromě nafty začal také rozpadat trh s plynem, neb plynový KatarACT měl vlastní představu o trubkách přes syrské území.
Tzv. západ je debil, který má o obchodu velmi svérázné představy. KOřistění, lumpárny, cynismus, nihilismus, sebekakánismus /rozuměj – domněnka o civilizační nadřazenosti/.
A dovolím si tvrdit: Rusko zasáhlo už dříve, a to na Haliči. Sýrie byla dalším článkem v řadě. Po mnoha letech se vrátilo do Libye. Začalo velmi hlídat tzv. Severní cestu , a vytváří si daleko lepší přehled o dění ve střední Asii.
Bez světového povšimnutí prošlo, že Rusko dále navýšilo svoje kapitálové rezervy, a velmi srandovní jsou západní i vnitroruské spekulace o tom, že Putin je něco jako Kolčak a je na kordy s ruskými komunisty.
Blahoslavení chudí duchem.
– Filosof a libomudrn seděli proti sobě u stolu jako při partii šachu. Oba ruce opřené o desku, a hlavy sevřené v dlaních. Patová situace? Anebo myšlenkové zoufalství? Marně se snažili najít dělící čáru mezi kokotinami a píčovinami.
– Éra současného Liberálního kapitalismu opravdu končí. Současně s ním i jeho globální pozadí. Shodly se na tom všechny světové kapacity od prava do leva a zpět. Prozatím se však neshodly, co se ocitlo v globálním popředí. Jestli Světový parazitismus anebo Poučený okultismus
Já ty iluze v roce 1989 neměla, možná v tom je mezi námi ten rozdíl?
Já klíči necinkal, za takovou pítchovinu bych se opravdu styděl. Já osobně jsem už někdy od roku 1986 měl pracovně namířeno do Vídně. Po vrácení pasu mi Přemysl Totáč umožnil výjezdy do Rakouska na „brigády“.
To byla škola života. Sami Rakušáci mě varovali například před mým vnímáním Heidera, který se snažil rozbít rakouský politický duopol. Tak trochu jsem věci vnímal i z druhé strany.
Pokud mně osobně o něco v letech glasnosti šlo, tak o jugoslávskou verzi systémové existence. S několika „jugoši“ jsem makal. Tehdy se to tak nerozlišovalo. Otevřené hranice, silný stát, žádná bloková angažovanost. Už tehdy jsem vnímal kouzlo rakouského přístupu. A viděl i jejich problémy. Například jsem byl svědkem kurdské demonstrace, ale tehdy je ještě nenaháněl erda tuplovaný. Velkou rakouskou ostudou té doby bylo například pančované víno anebo obří pojistné podvody. Za zmínku stojí také turecká černota s cigaretami a chlastem. Stát přicházel zkrátka.
Ale pro mě to byl stát … a je dodnes … který není agresivní vůči vlastním občanům, nesral se do věcí, které stejně nemohl změnit, a věci se snaží dělat v balancované formě. Prostě a jednoduše – rovnovážně.
My tady … prd@lníci, jak se patří … jedeme ode zdi ke zdi. A to je KATAstrofa.
Kdybych makal v Rakousku dodneška , bral bych důchod 30 tisíc v českých.
Za blbost se platí.
U mě osobně nejde o ztracené iluze. Já to vnímám jako posun v čase. Velmi zvláštní a neuvěřitelný: Sasové , Rakušáci a Maďaři se snad dokonce modlí, abychom my Češi něco neposr@li.
No a v tom je právě ta krása umění globálního prediktoru manipulovat lidmi. Jo tam ve Švýcarsku to lidi umí. Zařídili si, že budou celému světu poskytovat bankovní služby. Oni si to zařídili? Dokonce i Hitler je nechal být? Jednotlivé státy nejsou nic jiného než takové menší pobočky jednoho velkého trustu. Co v ústředí rozhodnou, to daný stát bude plnit. Nic víc a nic míň. Jsou ti Bulhaři moc vzpurní? Volí si klidně po 89 neustále komunisty? Nu, tak je ekonomicky pořádně skřípneme, ať rejou držkou v bahně, a oni si to příště rozmyslí. Hle následoval pád měny, zhroucení ekonomiky a od té doby jsou Bulhaři „hodní“. I když už se z toho pádu nikdy pořádně nesebrali. Holt za „blbost“ v podobě svobodného vyjádření své vůle se v „kapitalismu“ platí. A tak dále. Takže takové ty řečičky o Rakušácích, jak ti jsou šikovní a podobně jsou úplně mimo mísu. Stačí otevřít ekonomické kohoutky nebo je přiškrtit a budou se třeba zase Bulhaři vytahovat na Rakušáky, jak jsou šikovní!? My měli dát své zdroje, ty jsme pěkně odevzdali a teď už jenom otročíme. Cíle bylo dosaženo. Na politické scéně je nám rozehráváno divadélko, aby se měli dětičky čím zabavit a zatím vše klape, jak má. Až se rozhodnou tady z toho udělat chalífát, tak prostě zase otevřou hranice a nebude Česko, nebude Rakousko a nebude nejspíš ani Německo. Ale zatím se dál koukejme sousedovi do hrnce, jestli tam nemá o kus masa víc a až přijde na střihání ovcí, tak zaběhneme spořádaně do ohrady všichni, Rakušáci, jako Češi a bude vystaráno. Bohužel to ústředí není na vrcholu nějakého schématu, to je ta věc se strukturním a bezstrukturním řízením. Těch struktur je vždycky víc. Plní své úkoly, ale informace mají roztříštěné. Když některá struktura (stát) selže, tak je společnými silami ten zbytek postaví znovu do latě, nebo prostě odepíše a jede se dál. Jediný, kdo jim do tohoto krásného schématu hodil vidle, byli bolševici se Stalinem. Potom už to vzal znovu do ruky Chruščov a ovce, které netušili, jak moc je ten vršek organizovaný, už jsou zase v ohradě. Trvalo jim to dlouho, je tam zase nahnat, ale nakonec se jim to povedlo, oni mají trpělivosti dost. V Rusku pořád ještě jsou velké ohlasy stalinismu, a je to o tom, jestli znovu prorazí na povrch, nebo to všechno sklouzne do „zažitého“ schématu. Zatím se stále ještě bojuje.
Jo jen tak mimochodem na naší straně, myslím na straně ovcí je ta skutečnost, že nám vždy musí lež balit do hezkých řečiček, ale ona z toho nakonec stejně vždycky vykoukne. To je jejich kámen úrazu. Otrok prostě nechce být otrokem a neustále ho přesvědčovat, že jím není, stojí hodně sil a prostředků. A občas se jim i jejich verbované (ať už vědomě či nevědomě) elitky servou neplánově o nějaké to lepší sousto. To je také dost těžké uhlídat.
Je to pořád doKOLA. Jenže Svět má hrany. Já osobně odmítám konzumovat pučálku jenom proto, abych nevypadal jako konzumní debil. Lidská civilizace je provozním dějem materálního pokroku , ať už se nám líbí nebo ne.
Bez tohoto pokroku by byl Puškin neznámý, svět by nepoznal hrdiny a řEKY, svitili bychom si navzájem holými prd@lemi , a koule v kulečníku by neměla smysl.
Dějinami hýbe snaha člověka mít se líp. Co s tím dělají někteří parchanti je poněkud jiná otázka.
I Stalin měl na mysli občanský prospěch , byť tu snahu pojal mnohdy velmi brutálně.
Světově jELITY, to je nové světové náboženství. Cokoli jim lze připsat jako boží záměr. Není nic, co nemohly.
Jen jejich materální průkaznost má principiální nedostatky.
Vlastně: Nedělejme nic. O všem už je dávno rozhodnuto.
Není!! Stačí jeden jediný urvaný ze řetězu , a NWO domeček z karet letí na tlamu.
Máme jen jediné dilema: Buďto je Putin součástí projektu NWO, a pak je zbytečné vést blábolení, anebo není , a pak má nějaká pyramida světových idiotů jen roli kulisy ve hře úplně jiné.
Svět je už delší dobu přepólovaný. Kdo chce, ten to vidí. A ti ostatní chodí k oltáři jednoho procenta.
Ano, Ori, ano, ještě jednou ano, a pak několikrát jo. Chtít změny, a výrazné změny, dávno neznamená přidávat se k nadšené tlupě, která se září v očích není schopna odpovědět si ani na ty nejzákladnější otázky. A ani necítí potřebu odpovědí.
A iluze? Já je mám. I sny. Žít bez něčeho takového, to je něco strašně temného a beznadějného.
„“Schéma je jistě zajímavé, ale v podstatě je statické, zatímco život je pohyblivý. „“ Jakákoli pohyblivá složka dává věcem další rozměry, a že jich je…
Ale, je zde ještě zjednodušený výklad skutečnosti. Taky moc pěkná věc. Lidi často přiřazují jevům „přímočarý formát výkladu“. Vysvětlím. Před nedávnem jsem použil cosi na způsob „v USA probíhá studená občanská válka“ Ale to VŮBEC neznamená, že konflikt přejde do horké fáze, že se USA už,už rozpadnou, že se rozpadne jejich politický systém…. Kdepáák, tak to není. Pouze se k vnitřnímu politickému boji používají špinavé prostředky studené války.
Konec liberálního kapíku? Ale ano, souhlasím. Ale. Nic podobného nenastává ze dne na den. Různé systémy existují vedle sebe. Současně. Dlouhodobě. Tedy, pokud někdo opravdu chce něco k tomuto tématu říci, musí, MUSÍ, především pojmenovat rysy toho, co nově přichází. Ale o to se mudrcové nijak nesnaží. Nebo jsou jejich odpovědi tak obskurní, že jim snad ani sami nemohou věřit.
Přečtěte si web sobestacnyekonomickysystem.cz a zjistíte, že stačí jen sebrat, co se životně důležitého válí doslova před našima očima. Na Svobodném vysílači o tom s přáteli občas hovoříme. Studujte KSB a pochopíte, kdo a proč s námi hraje betla a jak to změnit. My jsme Změna, tak přestaňme se chovat jako ustrašené ovce! Mezi normálními lidmi je již dost těch, kteří s námi tvoří potřebných 20 % k vyhlášení celonárodního referenda o ústavních změnách, odstranění článku 10a a k následným systémovým změnám. Mravnost až na prvním místě, přátelé!
Mně iluze vydržely až do roku 2006, kdy jsem pochopil, že stojíme před ekonomickou krizí importovanou ze západu a následně objevil alternativní zdroje informací a s nimi i KSB a DVTŘ. Řídit se má ve propěch všech – celého národa bez újmy působené jiným národům a lidem, v mírové spolupráci mezi národy. Můžeme být diplomatickým centrem Eurasie, musíme ale chtít. Můžeme jako nevelká země být opět těmi skvělými znalci, uživateli a tvůrci systémů a improvizátory tam, kde jde o překonání chaosu. Proto pozor na reinkarnaci projektu Mezimoří na popelu C&K R-U mocnářství. Pomocná ruka se nabízí nezištně, proto pozor na ty, kteří slibují pomoc za úplatu nebo s podmínkami. Koronavirus je jen další pokus o redukci globální populace, který se obrátil proti těm, kteří na celém světě parazitují.
Nikdo není neomylný, což se u guru předpokládá. Takže žádný guru, ale to co štve Pjakina, štve i mne a to nejsem občan Ruska.
Ale dávám k uvážení fakt, že si britská královská rodina zajistila pomocí genealogů v rodokmenu přímé příbuzenství s prorokem Mohamedem,
takže zřejmě možnost ovládnutí Evropy islámem berou v potaz. A jelikož jsou spřízněni s evropskou šlechtou, tak její velká část by měla také vystaráno. A myslíte že ti mají špatné informace, nebo podléhají nepodloženým bludům?
Komentovat Pjakina, který vše co povídá zakládá na znalosti Koncepce Společné Bezpečnosti (KSB) a Dostatečně Všeobecné Teorii Řízení (DVTŘ) a na studium těchto v každém pořadu upozorňuje, bez znalosti byť jediné knihy z KSB a DVTR … tak to chce notnou odvahu.
„Globální prediktor ve velmi mlhavém a neurčitém podání Pjakina a jeho neschopnosti přesně popsat, jak funguje současná moc, jeho fandům samozřejmě vyhovuje, protože ponechává velký prostor pro vlastní fantazie. Já osobně ale Pjakina příliš nemusím.“
Autor článku je naprostý hlupák, který nepochopil vůbec nic! A Pjakinovi (a spol)
nesahá ani po kotníky! Ba co víc – autor článku jde pěkně na ruku Globalistům! Ale co už – „Informace znamenají moc“ a každý hlupák v tom je tím nejlepším slouhou.
V.Pjakin a jeho ucenci nikdy zcela nevysvetlili, jak se ve skutecnosti ty zahadne entity s lidstvem- potazmo ‚zreky‘ – dorozumivaji. Telepaticky, predpokladam. Nebo entita z GP prevezme telo recipienta a operuje na pozemske sfere fyzicky ? To by se mi libilo. Neco podobneho se deje v peknem filmu “ Stargate“. Jestlize „zasveceni“ pozemstane rozumi i symbolum ktere ukazuji cestu, pak jim nekdo musel prvne vysvetlit modus operandi, jak symbolum rozumet. Vyryli myslenkovym laserem tabulky na kamennych deskach, anebo se zmocnovali lidske mysle zkrze radiove vlny ?
Za tech 10 000 let, (od Atlantidy), kdy GP udajne ovlivnuje lidsky potencial bych ocekavala, ze si tech 22 entit nastudovalo lidskou psychologii tak, ze by si vypracovali navod k totalnimu porozumeni lidske rasy. :-) Jestlize byli schopni osvitit kneze uz ve starem Egypte a vybudovali obrovske pyramidy, pouzivali stavebni geometrii, znali astronomii, pak dalsi tisice let stagnovali, protoze pocitace se mely logicky objevit uz ve stredoveku. Meli na to 3 tisice let . Jenze evoluce lidstva se nadale ubira prirozenou cestou. Cestou prosazeni silnejsiho, s pudem sebezachovy. A nejen lidstva, prirodni zakon plati pro vsechny organzizmy na planete. Jinak by urcity druh neprezil. I prirodni svet ma svou hierarchii moci.
Celkove, nemam nic proti Pjakinovi, je to celkem mirumilovna sekta.
Patriku, jak to, ze se nic ohromujiciho nestalo v ocekavanem datumu 20 cervna, zatmeni a dokonce i mala kometka proletla blizko Zeme………………………….
Ale, pan Kadubec si notuje s Danou? Není to pro něj důvod k zamyšlení :-)
Vcelku není. Tak například Putin si notoval s Trumpetou ohledně inTERIÉRů. A změnilo to něco na jejich politické ORIENTaci? Ploché vnímání složité topografie vede k Black and White závislosti.
Svět není řízen z jednoho centra, ačkoli o tom hromada světových debilů sní.
Svět dokonce není ani v gesci Pána Boha.
Svět se prostě vyvíjí jako koule v kulečníku. A Putin je velmi zdatný hráč.
Když Putin hrál kulečník:https://www.youtube.com/watch?v=IgFDoihzujU
Je to určitě důvod k na(vy-)kopnutí amerického LGBT-trolla.
Nic se nestalo? Všechny události roku 2020 jsou spojeny s tímto vesmírným úkazem! Stačí si poslechnout P|jakina z února-března, kdy začala celá ta korona a kdy to Pjakin osvětlil jako nejen první, ale i jako jediný! Ale to se hlupákům těžko vysvětluje….
Najděte si Klub 1001 a Opus dei a spojení Grety a video Petrova o konferenci v Johannesburgu, atd., atd…..
Reakce na diskusní příspěvek Patrika (Dan-íčka ignoruji): Neočekával bych, (za ta léta, co OM čtu), že by zde někdo jinému vulgárně a fanaticky vynadal stylem „Autor článku je naprostý hlupák…“, aniž by ten autorův kritik uvedl jakýkoliv faktický a logický argument pro své tak osobní tvrzení. Ostatně, k čemu jsou dobré nadávky v souladu s vlastními představami nějakých AUTORIT? Vždyť přece žádné dogma ani žádná autorita validním argumentem nikdy nebyla, není a ani nebude. Proto mi připadá, že buď „ten“ nadávající má nedostatek doložitelných faktických protiargumentů, anebo protinázor autora článku vyvrátit pouhou logikou skutečností existující reality – je neschopen. Navíc … snížit se k podstrkování schvalování názorů Panarina autorovi článku, to už mi vůbec připadá jako diskusní podpásovka…
Celý článek je o dehonestaci Pjakina, aniž by autor svůj názor doložil patřičnými argementy. Na hrubý pytel hrubá záplata, toť celé. A už jen dodatek: Věta: „Ono totiž Číňané, Indové, Peršané… mají zaručeně také své prediktory a též je mohou graficky znázornit, ale nezveřejňují to, nechlubí se tím.“, tak to si autor dělá z lidí srandu. Protože kdyby chtěl být faktický a tedy důvěryhodný, tak by zmínil rok 2015, tzn. rok, kdy státy „5+1“ (pět stálých členů RB OSN plus Neměcko) vynesly Írán/Persii do té pozice, ve které od té doby je – a od které bylo z Íránu sňato emabargo m.j. na vývoz ropy.
Autorova další věta: „Řízení světa převezme od zprofanované Anglie a USA v poklidu a bezproblémově Čína“, je v tom směšná: Pět stálých členů RB OSN, to totiž jsou Francie, BRITÁNIE, USA, ČÍNA a Rusko. Jistě, USA od dohody s Íránem odstoupily na způsob Rooseveltova „Amerika first“, ale Francie a Británie (francouzští a britští Rothschilldové) na dohodě dále trvají! Autor ale přesto klidně napíše větu: „Zajisté že se jedná pouze o naši západní EU-USA civilizaci.“ A k tomu doplní takovou fantasmagorii, že Číňané, Indové a Peršané mají své prediktory….. Tak já se ptám, kde by Čína, Indie a především Írán byly bez Británie (!), Francie (!), USA (!) a v neposlední řadě bez Německa (!), tzn. bez jaderné dohody 5+1 z roku 2015….
PS: Mohl by autor článku (nebo někdo jiný) doplnit, jaké prediktory mají Číňané, Indové a Peršané? Já totiž o žádných jiných, než o těch, kteří zrovna odepisují Spojené státy a celou evropskou kulturu (a v hledáčku pořád mají i Rusko) nevím….
Irán se svými prediktory, kterými se ale – slovy autora – „nechce chlubit“. Pěkné, ne?
https://www.youtube.com/watch?v=Lpuu1a7SZOw
https://www.youtube.com/watch?v=eztG2FQ4k2s
Já souhlasím s PPK. Vážím si pana Kadubce jako člověka s bohatými zkušenostmi a širokým rozhledem.
A Patriku, já Pjakina čtu pravidelně, ale rozhodně se necítím být povolána odsuzovat každého komu nesedl, a tudíž tak nečiní. Lidé obecně špatně snášejí, když je jim něco vnucováno – a to vy děláte. Už jsem vám jednou napsala, že tím
prokazujete Pjakinovi špatnou službu.
Patrik je chiméra. Muška jenom zlatá.
Jeho slova jsou ovšem svatá.
Moje komentáře nejsou proti panu Kadlubcovi osobně, jsou pouze proti názoru, který pan Kadlubec šíří. Je mi jedno, co si kdo myslí osobně, ale pokud svými názory ovlivňuje veřejné mínění, tak musí počítat s tím, že někdo takový názor označí za hloupý (což se samozřejmě týká i mých názorů, obzvláště pak, pokud by byly prezentovány formou článků – tzn. akce a nikoliv „jen“ reakce – diskusně kritické argumenty beru).
Ovšem už úvodní věta autora: „Nedávno zesnulý František Nevařil určitě neznal webové promluvy-výstupy Valerije Pjakina, neboť tehdy ještě neexistovaly, a přesto pěkně graficky znázornil DETAILNÍ PODROBNOSTI O EXISTENCI GLOBÁLNÍHO PREDIKTORU“, tak ta po rozkliknutí té grafiky přímo křičí, jaký je to nesmysl, protože každý dnes vidí, že kde dnes ty bývalé Spojené státy jsou…. Autor v nich přesto vidí Globálního prediktora… I to by se snad ale dalo unést bez reakce, kdyby ovšem neshazoval Pjakina (a spol)
I ten Panarin, který jede politiku Globalistů (Globálního prediktoru) už v roce 2009 řekl, že Spojené státy čeká stejný rozpad, jako kdysi SSSR
https://legacy.blisty.cz/art/45697.html
čímž jen okopíroval názor Petrova (Pjakin a spol) už z roku 2005
http://old.kpe.ru/press/mera/201/1123/
Autor článku přesto dokonce v roce 2020(!) přinese článek, že Globálním prediktorem jsou Spojené státy! Nemluvě o jeho tvrzení, že Čína, Írán a Indie mají své Globální prediktory….No, tohle nedávám! Autor naprosto nebere v potaz bipolární svět (od konce 2WW do roku 1989), unipolární svět (od 1989 do roku 2015, kdy tažení USA Blízkým východem bylo zastaveno Ruskem v Sýrii a předtím březnovým projevem šéfky MMF v Číně o udržitelném růstu, nemluvě o klanění se čínskému prezidentovi britskou královnou a Obamou ve stejném roce) a od jaderné dohody s Íránem (červenec 2015), tedy o budování multipolárního světa. A hlavně nebere v potaz, že za tím vším je pouze JEDEN Globální prediktor (se kterým právě svádí boj pouze a jen Putin/Rusko!)
PS: Tady zkrácený překlad článku Petrova s grafikou o Globálním prediktorovi
https://aeronet.cz/news/proc-spojene-staty-ceka-rozklad-proc-nesmi-volby-vyhrat-clintonova-a-o-cem-je-soucasne-deni-ve-svete/
Ale kdo chce, ten ať věří tomu, že Globálním prediktorem je grafika podle autora článku.
Dopovím: Panarin i autor článku jsou na stejné lodi: pracují na odpisu Pax Americana. To je jistě záslužná práce, bohužel, je slepá k tomu, že odpis Pax Americana (odpis unipolárního světa) je i v zájmech Globalistů, u kterých to ale nic nemění na tom, jaké zájmy mají s Ruskem (plán „SSSR 2:0“ – viz Kisiljov a Komunistická strana Ruska). Přidávám Pjakina z roku 2013 – Komunistická strana Ruska jako projekt Globalistů
https://www.youtube.com/watch?v=a8Q7i3GETRo&feature=youtu.be
Fajn, tak teď už jen zbývá VYJMENOVAT ty globalisty, aby bylo už konečně jasno.
V takovéto fázi se nachází jedno hrací pole světového j/ELITA. Robot chce řídit svět a přitom mu selhávají vlastní tělnaté funkce.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/Kotrba-Krysy-na-ulicich-fetaci-a-zebraci-to-jsou-USA-Proto-mrtvi-na-COVID-Nepokoje-Ty-v-USA-i-EU-dopadnou-takto-629892
A není jedno jak se jmenují? Jo kdybychom je mohli nakopat do zadku, potom zavřít do kriminálu a zlomit klíč…
Takový ředitel ČT bere svého čtvrt melounu měsíčně s příjemným několikamilionovým bonusem na konci roku
a myslíte že ho zajímá kdo jsou ti někde na vršku té finanční hromady a jaké jsou jejich cíle? Jemu se to vyplatí a to je pro něj podstatné.
To strukturní a bezstrukturní řízení mi dává smysl. Ale všemocní přesto nejsou, i když by chtěli být. A já doufám, že je jednou lidstvo opravdu do toho zadku nakope.
Naslouchejte Pjakinovi a nebudete se muset takto ptát. To ale nesmíte dát na dehonestaci Pjakina, předvedenou autorem článku.Sledujte například ten „panda fond“ WWF
https://en.wikipedia.org/wiki/World_Wide_Fund_for_Nature
jehož jedním ze zakladatelů byl manžel britské královny, který řekl, že v příštím životě by se chtěl stát smrtícím virem,
sledujte Club 1001
https://en.wikipedia.org/wiki/The_1001:_A_Nature_Trust
v obou případech sledujte holandského prince Bernharda
https://en.wikipedia.org/wiki/Prince_Bernhard_of_Lippe-Biesterfeld
A sledujte také Le Cercle – Panevropa, Habsburgové, Kallergi a Vídeň
https://isgp-studies.com/1001-club-of-the-wwf#orgs
Dnes byla repríza dokumentu, který je ještě několik dní k dispozici k přehrání:
https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/11658549087-marie-antoinetta-za-kulisami-versailles/21838256326
Napadla mě u něj ta klasická věta (už nevím, kdo to řekl): „Svět ať válčí, Rakousko, ty se zasnubuj“. Přes svou dceru Marie Terezie řídila Francii – jak aktuální obojí opět je v době, kdy v Praze byl vztyčen Mariánský sloup (a to ve výročí Trianonské smlouvy) a kdy v Praze 6 má být socha maršála Koněva nahrazena sochou Marie Terezie
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/pomnik-marie-terezie-postavi-do-zari-stat-bude-ve-stejnojmennem-parku-20200104.html
Jó, Panevropa, Habsburgové, Kallergi a Vídeň, všechno to jede a samozřejmě se mi u toho vybavil Pjakin a jeho: „Globální prediktor má dvě centra řízení: Vídeň (světské centrum ala knihovna Habsburků) a Prahu (okultní centrum).
A k tomu dodatek: Kdo zrušil Napoleona a položil základy pro konec monarchií (včetně ruské) a tím základy pro tu slavnou demokracii? A tím základy pro vznik Belgie (Brusel)? A kde v té době byly Spojené státy – vždyť ty jen následovaly francouzskou revoluci….
Tak tolik ještě dovětek k názoru autora článku, že Globálním prediktorem jsou Spojené státy….
PS: Není nepodstatné si připomenout, jak Hitler „anektoval“ Rakousko:
„Jisté zahraniční noviny říkaly, že jsme vpadli na Rakousko s brutálními metodami. Na to mohu říci jediné: ani ve smrti nepřestanou lhát. Během svého politického boje jsem již vyhrál mnoho přízně od lidu, ale když jsem překročil bývalé hranice [do Rakouska] byl jsem zavalen takovým proudem přízně, že jsem takový do té doby nezažil. Ne jako tyrani jsme přišli, ale jako osvoboditelé.“
https://cs.wikipedia.org/wiki/An%C5%A1lus
A to je důležité, protože i pro naši současnost platí, že Německo a Rakousko NEJSOU nepřátelé! Pokud jde o konkrétní efekt tohoto faktu, tak se stačí podívat na cestu plynu (a ropy) do Evropy – jedna končí v Německu (Nord Stream 2), druhá v Rakousku a Česku (projekt Nabucco nikam nezmizel). Otázkou ovšem je, jestli cesta plynu do Rakouska opravdu počítá s ruským plynem, anebo s plynem íránským (islámským) – bude-li totiž prosazen plyn íránský, pak stačí, aby Německo zavřelo kohoutky Nord Streamu a bude vymalováno (a to přesně v souladu s islamizací Evropy ala Kalergi a plán Panevropa a dále s v souladu s globalistickými plány o zničení Ruska):
Ruský nebo íránský plyn?
https://gdb.rferl.org/B25D1000-8825-49DD-A546-9DD672FCEF7B_cx3_cy0_cw97_w1023_r1_s.jpg
https://cs.wikipedia.org/wiki/Nabucco_(plynovod)
A je Maďarsko opravdu přítel Ruska
https://www.rferl.org/a/hungary_mol_drops_out_of_nabucco/24558116.html
anebo Rusko potřebuje jako spojence Turecko a především Ázerbájdžán (o Gruzii nemluvě a nemluvě o Sofii – a to obzvláště o té turecké, která je právě VELMI AKTUÁLNÍ
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/hagia-sofia-chram-bozi-moudrosti-turecko.A200709_135144_zahranicni_dtt )
PPS: U psaní se mi vybavil článek, kde rusofobka P. Procházková vyvrací názor, že Nord Stream 2 je past na Rusko a Putina
https://denikn.cz/135749/krym-a-nord-stream-2-jsou-pasti-na-putina-rika-vojensky-expert-mychajlo-samus/
Já ale souhlasím s názorem, že je to past – souhlasím ovšem s tím, že Putin není děbil a že zatímco svět hraje Člověče nezlob se, on hraje šachy. V tomto smyslu za vrcholný tah považuji jeho dohodu o Kaspickém moři, něco o tom např. zde
https://www.lidovky.cz/svet/staty-kaspickeho-more-podepsaly-historickou-dohodu-jednalo-se-predevsim-o-rybolovu.A180812_134529_ln_zahranici_ele
či zde
https://eurozpravy.cz/zahranicni/evropa/232037-staty-kaspickeho-more-podepsaly-historickou-dohodu-jednani-se-vedla-pres-20-let/
PPPS: Význam Kaspického moře – viz obrázek v mém komentáři výše.
Tak Erdogan už to podepsal
https://www.lidovky.cz/svet/chram-hagia-sofia-se-po-85-letech-premeni-opet-na-mesitu-rozhodl-erdogan.A200710_152728_ln_zahranici_ele#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=ln_zahranici&utm_content=main
https://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/clanek/turecko-smi-chram-hagia-sofia-premenit-na-mesitu-rozhodl-soud-40330239
Írán se může radovat, byť jinak jen čeká na odpis Turecka (a to nejlépe přes Arménii, resp. Velkou Arménii). A pro Izrael to také není dobrá zpráva. A to nezapomeňme, že Turci jsou v Německu jako doma a že ti také jistě slaví…
A samozřejmě se raduje i Palestina (hlavní nástroj boje „Írán vs. Izrael“), cituji palestinského aktivistu, žijícího v Německu, z demonstrací pod bystou Marxe (!):
„Protiútok, koordinovaný společně, je absolutně nevyhnutelný“.Předtím pozdravil všechny muslimy obligátním salam alejkum a spustil: “Když nás nechce bránit stát, pak se musíme bránit sami. Musíme se zorganizovat a vydat se po desetitisících do Chemnitzu, aby jsme tam ukázali, že my jsme Německo a že do něj patříme. Nesmíme pouze přihlížet, jak naši muslimští spoluobčané stejně jako naši migranti a sourozenci jsou pronásledováni v ulicích Chemnitzu.” Dále apeloval na všechny muslimy, ať nedovolí, aby ulice ovládli nacisté a ať své bratry a sestry ochraňují v Chemnitzu, Drážďanech i v celém Sasku.
V závěru pak muslimy vyzývá: „Organizujte se konečně Vy Turci, Arabové, Albánci a všichni ostatní v celé Evropě”
https://aeronet.cz/news/demonstrace-v-nemeckem-chemnitzu-pod-bystou-karla-marxe-merkelova-zachranuje-turecko-zadouci-nacionalismus-treti-dzihad-video/
Hlupák Erdogan si myslí, že právě zachránil druhý džihád (osmanský) a vůbec nepochopil, že jen jde na ruku třetímu džihádu – perskému, finálnímu…
…….
Kdo nechápe souvislost Írán – Arménie – Turecko, tak souvislost je zde
https://aeronet.cz/news/na-blizkem-vychode-jde-osud-evropy-do-finale-iran-s-armenii-prave-prebiraji-vladu-rusko-dela-vse-aby-nebylo-vysachovano-a-zradci-nespi/
To je katastrofální sr@cka. Máme půl devate, vlastně jsem se nemylil.
Co NATO admin? Píšou mu sem strojní traktorove stanice myšlenkového jebani, a všechno v poho.
Babičky dobijejte správně aneb Kujebak má prioRIT na straně nezavislosti.
No , všechno jen do casu.
Jak ten výběr KOcab.
Ten nic vlastního nezplodil už asi milion let.
To jsou šílený blaboly. Co NATO Dourova? Neměl by ji stát klitoRYS?
Hele , ty debile, a teď na ferovku. S@ru NATO , co si mysli admin, čím je vazan, a čím je svazan.
V Teheránu to čtyřikrát bouchlo a ty ses ani neusral. Ses aktuální asi jako Seznam a Mimodejka 24.
To ty hovadiny supluje hudryper, aby lejno smrdelo ještě vic?
Irena je něco jako vyšší divci, kdy my jsme ještě ani nepustili cecik od huby.
Tady nás nikdo nemusí poučovat o Rusku.
A dokonce nás ani nemusí koucovat o Svete.
@orinoko
Dva doplňující komentáře (nikoliv reakce na Vás) mi neprošly – zmizely. Tak se můžete radovat.
Konkrétně ty … si v@liz českou Douru. Jsi blb , který ani nepochopil , že admin ti teprve dává čas , abys mohl dale. Dneska všude na světě je to běžná prakse.
Ty jsi neco jako pravidelný , tučně vytisteny, úvodník někdejšího Rudého prava. Ten jsem já osobně četl pravidelně a napjate. Bývalo tam zdaleka nejvíc informaci, které ovšem nebyly určené blbum. Je jenom jeden problém : Ty nejsi žádný úvodník niceho, protože h@vnu rozumis, h@vno vis, a jen prezvykujes cizí traktaty.
Díky čtení uvodniku Rudého práva jsem měl info z prvni ruky. Když jsem v hospodě spustil, že zavřou soudruha Zapadla, takto šéfa embecka, tak si tam u stolu kdekdo tukal na celo. Za tejden to bylo v TV kraksne , a já byl označen za soudruha , pro kterého si ovšem přišli úplně jiní soudruzi.
A proto mám vyhodu: Ty jsi naprosto katastrofální zplozenec , kterému běžné český oblude říká – mesuge.
Co to vlastně blabolis?
Už 100 let plantas, že nás osvobodí Irena z Arku , a skutek nemá vlastní chemický vzorec.
Normalne bych to tu mel na haku, ale s kámošem dáváme dohromady místní kooperatif , kterým chceme udělat venkoncem OutsiderIN.
Čekám na technického Godota a desim se okamžiku , kdy se dvě města nepříliš nakloněna pustí do sebe.
A co že se to deje?:
Projekt soumesti.
@orinoko
A??? Proč mě má zajímat nějaký OutsiderIN? To mi mají chybět komentáře ala „Já,já,já a moje sexuální komplexy“? A zhrzený rádoby „umělecký“ projev, kterým se autor tváří, že on rozumí všemu? Nadšený komentář autora o tom, „jak byl ošukán ženskou“ je nezapomenutelný, ale ukazuje, že než na nějaký „místní kooperatif“ je to na sexuologickou poradnu….
http://www.vodaksb.eu/diskuse/comment-page-134/#comment-329633
A do jaké skupiny z toho % popsání společnosti spadají ( ne žoldnéři) skutečně vnitřně přesvědčení muslimští bojovníci ?
Gatto, i žoldnéři jsou skutečně vnitřně přesvědčení. o žoldu.
Potkali se fatalista , nihilista a skeptik.
Vůbec si nepřejte vědět, co se mezi nimi semlelo.
OM zase v roli inspiromatu.
nic se nesemlelo, vletěli na moralistu.
Viky, to je velmi vhodný námět , jak se poučit z notového listu.
Proč máme na fšechno dva klíče? Houslový a basový? Když by stačilo jen utrhnout petrklíče?
Masomlejn OM už nám nadělí toho správného vokalistu.
Ori, jestliže očekáváme jedno či druhé, nastane možnost osmá. mimochodem, možnost použití houslového PAklíče už někdo zvažoval?
– Vstoupili jsme do okurkové sezóny, což banány těžce nesou. O sametových ordnerech nemluvě.
Nevím jestli plakat nebo se za břicho popadat:
Poradce šéfa Roscosmosu, Ivan Safronov, je podezřelý z práce pro české speciální služby, uvedl jeho právník Ivan Pavlov. (Včera dopo ho zabásli.)
„….Jak uvedl Pavlov, „vyšetřovatel docela jasně a srozumitelně prohlásil, že Ivan (Safronov) byl podezřelý z práci pro …. českou rozvědku, o nichž je známo, že je spojená s americkými speciálními službami“
https://vz.ru/news/2020/7/7/1048846.html
Som z toho, akí sme svetoví, volaky zmätený :-)
…A tšeská strana se k tomu odmítla vyjádřit.
V Roskosmosu moc škod nenapáchal. Je tam hodně krátce. Měl poskytnout množství informací před třemi lety Tehdy ještě jako novinář, Informace důvěrného a tajného charakteru se vztahem k Orientu. Typicky česká oblast bezpečnostního zájmu. Zaverbován pravděpodobně 2012.
Podceňovat českých rozvědčíků je navýsost naivní. Zde pěkný článek o tom jak to TAM i u nás běží:
„Proč je česká rozvědka – UZSI a BIS – tak vysoce ceněna usa v její práci proti Rusku“
https://vz.ru/society/2020/7/8/1048975.html
Ti nejvyšší, které jsou uvedeni ve schématu, nejsou ve skutečnosti nejvyššími, ale pouze těmi nejvýše viditelnými. Skutečnou špičku Benbenu tvoří kreatury přežívající od zániku Atlantidy, psychopatické bytosti, které způsobili zánik Atlantidy, disponující dosud lidstvem neosvojenými technologiemi, jež se vzhledem k nedostatku zdrojů neodvažují použít. GP pracuje zcela bezstrukturně, Rotschildové a jim podobní již více či méně strukturně díky svým přímým kontaktům a vlivu na formální řídicí struktury. Pjakin je v tomto opatrný, protože je známý. Já si to zde mohu dovolit. Proč asi jsme zadlužování? Protože se nikdo s formálních řídicích struktur neodvažuje přimět elity k odpovědnosti a k financování veřejných investic. Přitom by stačilo zavést ostře progresivní sazbu DPFO s opcí vynětí z progrese právě při financování veřejných investic. Naše země by pak nebyla zadlužena. O mně již také vědí, protože mi blokují diskusní příspěvky všude, kde je přihlašování přes sociální sítě. Tak mne neprozraďte, nechcete-li přijít o informovaného znalce globální politiky a snad i příštího odpovědného řídícího s lidskou psychikou.
(@_@)
Mně náhodou připadá poučné a příkladné dávat hodně prostoru pro představivost a myšlení vlastní hlavou. Podobné jako v šachu. Pouhé reprodukce nabiflovaných zahájení či koncovek z vás šachistu neudělají. Strach, že by si pan Kadubec padli s vojíny servisních jelit do náruče nemám.
Iluze jsem v 89 taky neměl. Ale přiznávám, že jsem neměl tucha, že to bude o tolik horší. Ale byl jsem ještě dítě, které nechtělo vidět život v nepěkných barvách.
Fascinuje mě současný pohled na věc. V Rusku udělají referendum skoro se 70 % účastí, kde 75% lidí se shodne. Není to náhodou vrchol demokratických procesů? A komentátoři na západ od Ruska nemají v hubě nic jiného, než Rusko si spojovat s usurpováním moci a totalitarismem.
Chcete se dozvědět něco nového? Pusťte si NOVU. A pak ještě raději českou veřejnobezprávní televizi a tam vám sdělí, co si o tom myslet. Nebo i jak u toho vypadat.
Už jste se naučili číst schéma? Jiné šance pro nás není, než-li NATO opuštění.
Také věštím. Pjatkin je nudný patron, kávová sedlina je nejistá; statistiky, odborníci, politikové a média atd. všechno je to hloupé a prolhané na kvadrát. Místo ze želvích však hádám z krunýřů lidských. Sleduji lidi (včetně sebe), jak chlastají, fetují, fňukají, polykají prášky, kouří, hulí, žerou, tloustnou; jak jim to myslí, jak pracují, uklízejí a jak se pohybují; také jak vypadají, jak se belhají, sotva lezou, hnáty křivé, zadky metrákové, jak rychle stárnou, jak jsou blbí atd. Budete se možná divit, ale stále mi z toho mého hádání vycházejí samé špatné předpovědi, totiž že to s lidmi dopadne špatně, že už to s nimi je fatálně špatné, že naděje na zlepšení u nich žádná není, nebo alespoň v dohledném horizontu stovek let. Nejlepší by byla zase pořádná potopa. Nevím, asi věštím nějak špatně, protože každému koho znám, vycházejí jenom víceméně pouze samé optimistické prognózy. Přičítám to jejich kretenizmu, ale jak říkám, sám v tom také lítám a mohu se mýlit. A byl bych docela rád…
Jitro kouzelníků (viz ke stažení v článku) – tj. těžký zásah do duše vulgárních materialistů, dle kterých je realitou jen to, co vidí, slyší, hmatají, chutnají a čichají, nebo vědecké informace, kterým uvěří. Je to kniha i po nějakých 50 letech (od vydání u nás), stále čtivá. Divím se, proč ty sensualisty (smysláky) tolik rozčiluje, když je někdo podvádí? Pokud by smyslová realita byla taková skutečná, jako si oni myslí, nešlo by přece podvádět…a ekonomika by se nám zhroutila, neboť je na obelhávání a podvádění zcela založena.
Slyšeli jsme slovo boží. Amen..
Já osobně nejraději hudbu poslouchám vnitřním uchem svého niterného JÁ. Těžký ambient. A příjem na vlnách mimosmyslového vnímání.
Takový lidský prd je vlastně jen materiální nedostatek tohoto. světa. Na onom světě prdy neexistují. Zajímavý vývoj OM. Stává se z něj seřadiště esoteriků, vykladačů pyramid, kteří ovšem o těch v Egyptě vědí kulové. Na vrcholu NWO pyramidy je kozel , jemuž je přímo podřízen Bafomet.
Tit znalci by měli vědět celou pravdu o přistání na Moonu, avšak mlčí.. Asi se nenachhází na bázi první prijořitě..👽