O své rozporné minulosti, nelehké přítomnosti, naivních představách a skromných plánech do budoucna hovoří šéfredaktor OM.
INDEX:
00:13 Má být pedagog loajální systému a jít příkladem mládeži?
04:56 Co bylo impulzem k zahájení práce na projektu Outsider Média?
09:07 Jak se člověk stane pravičákem a proč jím přestane být
15:20 Je podstata problému v politické ideologii nebo v lidech, kteří ji reprezentují?
30:29 Co je pravicové a co levicové smýšlení
38:00 Jak by měl ideálně vypadat systém
51:33 Co je spravedlivé, respektive co je pro koho spravedlivé?
01:14:48 Jak u nás funguje právní systém
01:23:36 Dojde někdy k takové nápravě systému, aby Outsider Média přestal vycházet?
Více debat a dotazníků najdete na stránkách Debatního klubu
Nevím jakým způsobem ty rozhovory probíhají – jestli jde o spontánní reakce anebo tázaný dostane rámcově problémy/otázky předem. Jedna věc mi v tom povídání schází (třeba to tam ještě bude – nevyslechl jsem do konce) – a to, že přerozděluje jak pravicově tak levicově uspořádaná společnost, že v jednom i druhém systému je člověk připravován o peníze – v tzv. socialismu daněmi, případně startovním znárodněním, v případě pravice privatizacemi, inflačními kejkly, finančními podvody, vykořisťováním (práce lidí v podřízeném postavení), socializací privátních ztrát, korupcí, zadlužováním státu, anebo jednoduše zabavením úspor …
Další věc: moderátor stále argumentuje zásluhovostí, že to jak je to nastaveno v liberálním živelném kapitalismu je to správně a jakékoliv umělé přerozdělení zasahující do „přirozených“ smluvně-obchodních vztahů je nespravedlivé. Jaksi přitom zapomíná na fakt, že trend, že stále menší okruh lidí postupně vlastnicky požírá úplně všechno a ostatní zadlužuje je důsledkem práve té kapitalistické „přirozenosti a spravedlivé zásluhovosti“. Jestliže to tak půjde dál, tak celý systém musí nutně zkolabovat. Jedni si přivlastní celou Zemi a druzí budou zbyteční a v kapitalismu zcela nevyužitelní – ani jako pracovní síla ani jako konzumenti a koupěschopná poptávka – a každá půjčka má… Číst vice »
Moderátor především moc kecá, než z něj vylezla první otázka, uběhly 2 minuty. Stana si poslechnu ráda.
Zatím jsem to neposlouchal, ale ten poslední bod, jestli u nás přijde takové zlepšení systému, by OM přestaly vycházet… To mi přijde dost ješitné. Budí to dojem, že OM je nějaké opoziční medium, které napravuje svět, nebo se o to alespoň snaží, ba že je systému trnem v oku. Pokud systém nechá bez potíží fungovat médium, které ho ohrožuje, či mu je trnem v oku, není tak špatný…nebo OM nikoho neohrožují. Já si myslím, že OM sledují především vlastní zájmy jako všichni. Bez problémů se přidají na stranu systému, pokud je ten zájem stejný, jako je zájem OM.To jsou třena… Číst vice »
Koukám,že zmizel Aleny komentář, to asi OM napravují svět.
Mě je jasné, že každý systém-a OM jsou samy o sobě systémem, potřebuje cenzuru a nějaký řád.
Jenže…já to vím a respektuji to (nerad) i v realitě.
Nebiju se v prsa, že jsem lepší a napravuji svět.
vittta napsal Zatím jsem to neposlouchal, ale ten poslední bod, jestli u nás přijde takové zlepšení systému, by OM přestaly vycházet… To mi přijde dost ješitné. Budí to dojem, že OM je nějaké opoziční medium, které napravuje svět, nebo se o to alespoň snaží, ba že je systému trnem v oku. Pokud systém nechá bez potíží fungovat médium, které ho ohrožuje, či mu je trnem v oku, není tak špatný…nebo OM nikoho neohrožují. Já si myslím, že OM sledují především vlastní zájmy jako všichni. Bez problémů se přidají na stranu systému, pokud je ten zájem stejný, jako je zájem OM.To… Číst vice »
Myslím, že příspěvek paní Aleny byl v tomto případě hodně pod pás. Kdybych měl tu moc, taky bych ho vymazal.
jo, taky jsem si všimla. Ovšem , co jsem mohla odpovědět Janice, když jí vadily 2 minuty úvodu, když pak následoval dialog přes 1 hodinu? Ať žije cenzura!!! Snad pan Stan svět zachrání
Alena,
dost často vznikají zbytečné konflikty jenom kvůli „přeeksponované“ necitelné formě i když věcný obsah nemusí být ještě sám o sobě chybný anebo špatný.
pane Bédo, škoda , že nesledujete diskusní web Ostrov Janiky. Pravdoláskařství Vás tam uhodí přímo přes čumák. Chápu, jsem provokatér, ale ten NAPROSTO VYGUMOVANÝ příspěvek Janiky, kde ji jen jde o to, že Stan tam nebyl i ty dvě úvodní minuty, lidi mého ražení NUTNĚ musí vyprovokovat. Janice pak doporučuji, kdyby se vyjadřovala k tématu a ne obdivně vzhlížela ke Stanovi
ale není problém mne přece zabanovat navždy. Já jsem odbojná, byla jsem, a budu
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/377172-lide-z-clunu-australie-migranty-z-polorozpadlych-barek-neprijima.html – australie to řeší po svém, tvrdě si mezi imigranty vybírá, žádost se podává předem, než imigrant chce dorazit a lidi na člunech australané rozhazují do anglických kolonií, které jsou pro imigranty peklo, a celé to zdůvodňují : Zdá se, že výsledkem naší krutosti je, že jsme se stali soucitnějšími. ..)
Alena,
a vidíte. Stan ten váš osobní útok vymazal a nezabanoval vás.
bylo by dobré, kdyby se tak stalo. koukám, že zde pro mne místo není
ups, mělo být níže, tedy pod dělohama, sorry. ..)
Bédo, mazat osobní útoky není špatná věc.
U Stana je ten problém, že maže jen některé osobní útoky, jiné (od jiných jedinců) bez povšimnutí nechává.
Tím se systém OM stal nespravedlivým, což by samo o sobě nevadilo, pokud by OM zároveň nemluvily o spravedlnosti.
Žádný systém nepotřebuje odbojné lidi, Aleno.
Ani OM.
Berte to jako komickou ukázku sebestředné slepoty!
Vitta, Alena,
možná by stačilo zamyslet se nad formou a vyvarovat se osobních útoků. Myslím, že oba máte co říct. Žádný systém není prost subjektivity a není ideálně (z pohledu všech) spravedlivý. Jinak bych velice rozlišoval mezi názorovou odbojností a osobní útočností. Nemyslím to ve zlém a již o tom nebudu diskutovat. Každý ať si to přebere po svém.
Béda napsal Co míníte tím OM? Je OM podle vás jenom jeho majitel anebo web včetně autorů a diskutérů? Zdá se vám snad, že je OM jednostranné médium? Jak si pak vysvětlit, že jeho majitel je v otázce migrace v menšině proti zde obecně převládajícímu protiimigračnímu stanovisku? Podle jsou OM určitým systémem s určitou hiearchií. OM podle nejsou jednostranné médium, co mi vadí, že jsou zbytečně sebetředné, dávají si větší morální kredit a vliv, než mají, resp. je miproti srsti, že si vůbec takový kredit dávají, proto jsem nazval jednoho prominenta neochartistou, což podle mě plně vystihuje chování OM. Majitel… Číst vice »
Můj rodinný známý bojoval kdysi v Afgánistánu s Rusákama. Co zažil, to je na samostatnou kapitolu a nemá smysl to zde ventilovat. Asi před deseti léty mi říkal: pamatuj si, přijdou k nám, a já budu mít zbraně, abych se dokázal ubránit. Nechápu, jak to mohl před těmi deseti léty předvídat. Chápu, je to na smazání
Béda napsal Vitta, Alena, možná by stačilo zamyslet se nad formou a vyvarovat se osobních útoků. Myslím, že oba máte co říct. Žádný systém není prost subjektivitya není ideálně (z pohledu všech) spravedlivý. Jinak bych velice rozlišoval mezi názorovou odbojností a osobní útočností. Nemyslím to ve zlém a již o tom nebudu diskutovat. Každý ať si to přebere po svém. Bédo, každý člověk je jiný. Vy třeba jste jedinec nekonfliktní. Takže i když máte čas od času na mě nějaké „kecy“, nikdy jsem vás nenapadl jako jiné. Já reaguji na přímý podmět, je to můj styl, nemohu to změnit, resp.… Číst vice »
Já to chápu…
Předvídat na základě zkušeností není tak složité, jen se takový člověk musí smířit s tím, že ho nebude pomalu nikdo poslouchat a budou ho mít za blázna.
vitta,
řekl bych, že svými příspěvky opakovaně jenom potvrzujete můj prvotní názor, který jsem si vytvořil, když jste se na OM pevně zjevil. Osobně se domnívám, že OM je převážně alternativní (k převažujícímu mainstreamovému) názoru. I když i zde se menšinově objevují mainstreamové názory v článcích a diskusích (viz kupř otázka migrace). Mně osobně to nevadí a mám rád názorově pestré diskuse (ovšem nikoliv osobně útočné s cílem odvádět od věcnosti a emotivně vyhrocovat a polarizovat navzájem proti sobě diskutéry).
Nevidím na tom co jste napsala jediný důvod ke smazání. Právě naopak. Je to slovo do diskusní (věcné) pranice. A já vám v tom co jste napsala nemíním vůbec oponovat.
zajímavý rozhovor ( nechci říci, že interview ), i když druhá strana není přítomná stejně – ale mám pocit, že okolní svět se svým kapitalistickým záchvatem, který se na nás už pár let valí a nabývá na agresivitě a likvidačních, přímo genocidních nárocích, i na českou inteligentní korektnost a zvídavost na úrovni klidného a vyrovnaného pozorovatele nebude brát absolutně ohled. ..)
Béda napsal vitta, řekl bych, že svými příspěvky opakovaně jenom potvrzujete můj prvotní názor, který jsem si vytvořil, když jste se na OM pevně zjevil. Osobně se domnívám, že OM je převážně alternativní (k převažujícímu mainstreamovému)názoru. I když i zde se menšinově objevují mainstreamové názory v článcích a diskusích (viz kupř otázka migrace). Mně osobně to nevadí a mám rád názorově pestré diskuse (ovšem nikoliv osobně útočné s cílem odvádět od věcnosti a emotivně vyhrocovat a polarizovat navzájem proti sobě diskutéry). Bédo, vy jste také útočný. Z hlediska své povahy ale nejste přezíravý a sebestředný. Takže vaše útočnost mě osobně… Číst vice »
Bullshit. Čtete si po sobě ty srajdy?
Pár poznámek Forma rozhovoru je dosti zvláštní. Nazval bych ji estébácké potítko. Protože ten co rozhovor vede, zhusta prezentuje svoje názory, ale před kamerou se schovává. Dokonce nikde není uvedené ani jméno? Musím říct, že pan Blaha je velice trpělivý a s klidem reagoval na tak zfosilizovaná pravicová klišé, že už se ani v mainstreamu nevyskytují. V první půlce se anonym ptá vlastně stále dokola, jak je možné, že bývalý ódéesák Blaha takto otočil a jestli to byla póza. Na to je jednoduchá odpověď. V určitých historických obdobích se prostě většina naprosto upřimně přidá k určitému trendu. Není v tom… Číst vice »
Béda napsal Další věc: moderátor stále argumentuje zásluhovostí, že to jak je to nastaveno v liberálním živelném kapitalismu je to správně a jakékoliv umělé přerozdělení zasahující do „přirozených“ smluvně-obchodních vztahů je nespravedlivé. Jaksi přitom zapomíná na fakt, že trend, že stále menší okruh lidí postupně vlastnicky požírá úplně všechno a ostatní zadlužuje je důsledkem práve té kapitalistické „přirozenosti a spravedlivé zásluhovosti“. Jestliže to tak půjde dál, tak celý systém musí nutně zkolabovat. Jedni si přivlastní celou Zemi a druzí budou zbyteční a v kapitalismu zcela nevyužitelní – ani jako pracovní síla ani jako konzumenti a koupěschopná poptávka – a každá… Číst vice »
je to tak, ten co sa pyta, mal sediet tiez za stolom pred kamerou, potom by niektore formulacie asi boli opatrnejsie, o dost ine, menej mainstreamove. za niektore polozene otazky by si dotycny zasluzil natiahnut na deres…
Ten, kdo vede rozhovor, je překvapujícím způsobem bez rozhledu a představivosti. On si ani nedokáže představit, že korporátní fašismus na konec semele i jeho, s jeho firmou a rodinou. Kritérium úspěchu a cílem jsou pro něj pouze peníze, opakuje pravicové poučky – působí na mně dojmem nepříliš inteligentního, úzce zaměřeného člověka. Pokud společnost významně ovlivňují a vedou podobní lidé – jen proto, že mají majetky a kontakty a správné informace – pak se nemůžeme divit, že jsme dospěli, kam jsme dospěli.
Někde je něco zatraceně špatně.
Čtu.
Ale vy ne, protože konkrétně o tomhle jsem psal.
Majitel slušňáckého webu by měl jít příkladem, když chce jiné jebat!
Bédo, všiměte si Stanovy reakce.
Je velice hloupá, ne snad pro to, jak to označil, ale proto, protože potvrdil to, co jsem psal.
Nyní nastala situce, kdy jsem se stal naprosto mimoděk tím rozesíračem.
On si totiž někdo všimne, že Stan tohle napsal.
Že mu jeho patolízalové vlezou až do análu a pochválí ho, to nehraje roli.
Protože jiní si všimnou, že z pozice majitele webu (tedy v podstatě jakéhosi vládce systému) zneužívá svou pravomoc a porušuje pravidla, která po jiných požaduje.
Jinými slovy, chová se jako mainstream, jako současný systém.
maru66 napsal Ten, kdo vede rozhovor, je překvapujícím způsobem bez rozhledu a představivosti. On si ani nedokáže představit, že korporátní fašismus na konec semele i jeho, s jeho firmou a rodinou. Kritérium úspěchu a cílem jsou pro něj pouze peníze, opakuje pravicové poučky – působí na mně dojmem nepříliš inteligentního, úzce zaměřeného člověka. Pokud společnost významně ovlivňují a vedou podobní lidé – jen proto, že mají majetky a kontakty a správné informace – pak se nemůžeme divit, že jsme dospěli, kam jsme dospěli. Někde je něco zatraceně špatně. A do budoucna (po propojení informačních databází) budou mít násobky informací. Jejich… Číst vice »
Souhlasím, ale žádný strom neroste do nebe. Evidentně mají velké problémy. Třetí světovou se jim zatím rozpoutat nepodařilo – nejsou vždy úspěšní. Je vidět, že alternativní informace na netu jsou pro ně velkým problémem. Možná časem prohlédnou i takové „produkty“ společnosti, jakým je ten zpovídající.
Navíc má systém konkurenta – BRICS.
A dokud bude alespoň nějaký konkurent, nebude tak zle. Doufám jen, že se časem nepropojí.
maru66 napsal Souhlasím, ale žádný strom neroste do nebe. Evidentně mají velké problémy. Třetí světovou se jim zatím rozpoutat nepodařilo – nejsou vždy úspěšní. Je vidět, že alternativní informace na netu jsou pro ně velkým problémem. Možná časem prohlédnou i takové „produkty“ společnosti, jakým je ten zpovídající. Navíc má systém konkurenta – BRICS. A dokud bude alespoň nějaký konkurent, nebude tak zle. Doufám jen, že se časem nepropojí. Podle mě možná ani tak ne. Bojují-pokud si jich vůbec všimnou- proti tomu snadno informačním přehlcením. Čtenářů alternativy podle v česku jsou spíše tisíce než desitky tisíc. A bojují hlavně sami se… Číst vice »
Tak už vím, kdo je Stan. Hmm, jeho odvaha se mi jeví sympatická. Takže, předně by bylo dobré si přirozeně říci narovinu o co se ve skutečnosti jedná. Dycky šlo o dědictví předků, čili o podíly. To je takový zvláštní soubor všech myslitelných a hmatatelných výsledků a principů, které všichni ti, co v mnoha generacích jdoucích po sobě, často neidentifikovatleně, tím vytvořili naši společnou hmotně myšlenkovou základnu, kterou si do hrobů vzít nemohli. Po nich nám zůstala nejen základna, ale i jazyk, zvyky a vlastnosti, které často nejsme schopni v diktátorských režimech uplatnit. Asi by se těžko hledali, v těch… Číst vice »
Sasin napsal Tak už vím, kdo je Stan. Hmm, jeho odvaha se mi jeví sympatická. Takže, předně by bylo dobré si přirozeně říci narovinu o co se ve skutečnosti jedná. Dycky šlo o dědictví předků, čili o podíly. To je takový zvláštní soubor všech myslitelných a hmatatelných výsledků a principů, které všichni ti, co v mnoha generacích jdoucích po sobě, často neidentifikovatleně, tím vytvořili naši společnou hmotně myšlenkovou základnu, kterou si do hrobů vzít nemohli. Po nich nám zůstala nejen základna, ale i jazyk, zvyky a vlastnosti, které často nejsme schopni v diktátorských režimech uplatnit. Asi by se těžko hledali,… Číst vice »
Články s podpisem kolektif normálně neotevírám. Když se týkal Stana, tak jsem jej otevřela, jenže po přibl. 15 minutách jsem odešla. Chtělo se mi sem napsat něco kritického k moderátorovi, který mi připadal jako kolovrátek, s neustálým opakováním slova pravice a pravicový a s neustálým omíláním jednoho a téhož. Neodvážila jsem se, protože jsem nevyposlechla celý rozhovor a mohla bych mít zkreslený pohled. Ale když čtu kritické komentáře od druhých vidím, že jsem se nemýlila. K ohodnocení výkonu kladeče otázek mi těch 15 minut skutečně stačilo.
http://www.zvedavec.org/komentare/2015/08/6544-psychologicky-profil-multikulturalistu.htm
Sdílím názory Vladimira a mnohých dalších. Rozhovor je typický lehkým pravicovým fanatismem pana „tázajícího se“. On ani tak nestojí o názory protistrany, jako se spíše dožaduje od „vyslýchaného“ potvrzení vlastního přesvědčení, získaného z nějakých školení, než z reálného života člověka se zkušenostmi. Na jedné straně by nebylo se čemu divit, pokud tazatel vycházel jen z vlastní víry v určité průběhy určitých dějů a z jejich vysvětlení v literatuře či ve výrocích jiných, jež on pokládá za autority. Jenže jak známo, důvěra v autority je tou nejkratší cestou k upocenému fanatismu, neberoucímu ohled na realitu. Je celkem přirozené, že my lidé… Číst vice »
PPK, díky za upozornění. Ovšem udivuje mne, že s takovou kvalifikací není ve vládě klidně i za ČSSD. Jak uhozená je to doba, když si taková ženská svým postřehem a trefným přirovnáním získá sympatie i lidí přemýšlivých a v jádru soucitných. Život je boj a mne právě napadlo, že i ten soucitný člověk je pro zachování života nucen někdy zabíjet. Zatím – třebas jako já – během jednoho dne 24 odchovaných jedenáctitýdenních hus, které mne od nejútlejšího věku považovaly za svoji mámu a i ten svůj poslední den s radostným kejháním důvěřivě běžely do mé náruče.
Co jsme to za společnost, když nám u muslimů nevadí ani jejich nahlížení a zacházení s ženami? Podle u nás platných zákonů je to na okamžitý zákaz tohoto náboženství a místo toho tady jen samé jalové plky! A co se týká té Vojtekové, tak je mi i s tím deficitem milejší, než zajisté dobrý muž Stan. Když totiž úkladný vrah prohlásí, že jedna a jedna jsou dvě, tak jeho morální profil neznamená neplatnost toho jeho výroku. Dokonce s ním nehnou ani statistiky OSN, jež se týkají porodnosti. Díky Vám přátelé, ale mne pro cestu do krutého temného středověku žádnou vznešenou… Číst vice »
Cesta do krutého temného středověku vede přes předsudky a nenávist.
Nahlížení a zacházení s ženami ČR a SR vs. muslimské země: http://www.lidovky.cz/cesko-kleslo-v-zebricku-rovnopravnosti-zen-po-nem-jsou-rozvojove-zeme-13i-/zpravy-domov.aspx?c=A141029_114057_ln_domov_ele
http://padesatprocent.cz/cz/o-nas/Projekty/equilibrium-between-women-and-men/jsou-ceske-zeny-mene-schopne-nez-jejich-evropske-kolegyne
Skandál! ČR po boku Indonésie a Ázerbájdžánu! Konec jalových plků a nedůstojného zacházení se ženami! Okamžitě zakažme český ateismus a slovenský katolicismus!
Vážení anonymové, lide internetového věku, mající místo jména tajuplný nick, respektive přezdívku. Jste prakticky všichni bez vyjímky lidé s názorem. Proto si vás všechny dovoluji vyzvat k účasti v projektech Debatní klub a Dotazník pro… Formu zvolte podle svého uvážení. Přispívejte svými náměty, navrhujte osobnosti, podílejte se na produkci – organizaci natáčení a samozřejmě jste vítaní jako hosté. Mám jedinou podmínku. Napište mi prosím mail, kde uvedete celé své jméno a eventuálně sdělíte co děláte, aby i ostatní věděli s kým mají tu čest. Těším se na spolupráci s vámi a věřím, že je to oboustrané. Alexandr Vojta Tel: +420… Číst vice »
To je naprosto naivni Stanova predstava, ze si bohate klany neosetri svuj majetek a budou spokojeni, ze stat sebere jejich potomkum majetek stradany nekolika generaci. Ve Statech dani dedice dvakrat. Zdaneni az 40% , kdyz majetek presahuje 5 milionu (tusim) ve federalnich -washingtonskych dani. Druhe zdaneni je od jednotlivych statu, v Karoline tez vysoke. Nasledne si to milionari upravi tak, ze pred jejich smrti, nejpozdeji po jejich smrti se majetek rozdeli do clenu rodiny, vdova, deti, coz je stejne v zajmu primarniho umyslu. Aktivni majetek se predava tem, kteri s nim umi zachazet a casto se firmy predavaji uz za… Číst vice »
Stan napsal Cesta do krutého temného středověku vede přes předsudky a nenávist. Nahlížení a zacházení s ženami ČR a SR vs. muslimské země: http://www.lidovky.cz/cesko-kleslo-v-zebricku-rovnopravnosti-zen-po-nem-jsou-rozvojove-zeme-13i-/zpravy-domov.aspx?c=A141029_114057_ln_domov_ele http://padesatprocent.cz/cz/o-nas/Projekty/equilibrium-between-women-and-men/jsou-ceske-zeny-mene-schopne-nez-jejich-evropske-kolegyne Skandál! ČR po boku Indonésie a Ázerbájdžánu! Konec jalových plků a nedůstojného zacházení se ženami! Okamžitě zakažme český ateismus a slovenský katolicismus! Stane, to co tady předvádíte, je demagogie nejhrubšího zrna! Žádné z v mém okolí se vyskytující náboženství nemá tak perverzní vztah k ženám a sexualitě jako muslimové – a Vy to velmi dobře víte. Nějaký žebříček rovnoprávnosti, založený na srovnávání ženské a mužské mzdy nebo počet žen v politice je ve srovnání s… Číst vice »
Georgius z Raduně napsal Stane, to co tady předvádíte, je demagogie nejhrubšího zrna! Žádné z v mém okolí se vyskytující náboženství nemá tak perverzní vztah k ženám a sexualitě jako muslimové – a Vy to velmi dobře víte. Na demagogický pytel demagogická záplata. Ale vidím, že to Vám vůbec nevadí, abyste mě obvinil z demagogie (oprávněně, udělal jsem to úmyslně v naivní představě, že se chytíte za nos) a v další větě použil demagogii toho nejhrubšího zrna. Docela si Vás dokážu představit jako imáma nějaké hodně radikální mešity, jak motivuje své ovečky k džihádu tím, že „nikdo nemá tak perverzní… Číst vice »
Stan napsal Cesta do krutého temného středověku vede přes předsudky a nenávist. Nahlížení a zacházení s ženami ČR a SR vs. muslimské země: http://www.lidovky.cz/cesko-kleslo-v-zebricku-rovnopravnosti-zen-po-nem-jsou-rozvojove-zeme-13i-/zpravy-domov.aspx?c=A141029_114057_ln_domov_ele http://padesatprocent.cz/cz/o-nas/Projekty/equilibrium-between-women-and-men/jsou-ceske-zeny-mene-schopne-nez-jejich-evropske-kolegyne Skandál! ČR po boku Indonésie a Ázerbájdžánu! Konec jalových plků a nedůstojného zacházení se ženami! Okamžitě zakažme český ateismus a slovenský katolicismus! Nevím co tím chtěl básník říct. Z celkového srovnání plyne, že západní civilizační (řekněme křesťansko-ateistický) okruh je na tom v oblasti rovnoprávnosti pohlaví v oblasti zaměstnanosti, politických, občanských práv mnohem lépe než muslimský civilizační okruh. Jsem rád, že zde doposud nemáme popravy žen kvůli rodinné „cti“, že žena není na milost a nemilost… Číst vice »
Bolí mne, když dva LIDÉ, z nichž každého jsem zatím poznal jako PŘEMÝŠLIVÉHO A TVŮRČÍHO ČLOVĚKA se surově „rvou jako psi“ díky elitami podsunutému „problému“… Měli by jste se potkat, nerozumíte si, ač jste si hodně podobní. Nestavějte se prosím na krajní pozice, ale ani „neházejte kamením“ – v domnění, že „toho druhého to zabolí a chytne se za nos“… Ten „třetí vzadu“ se teď totiž po čtení vašich reakcí cítíc Vaši vzájemnou naštvanost směje… OBA to cítíte správně, ale nestavějte se proti sobě do takto nesmyslně „nesmiřitelných pozic“… Manipulanti nejen na OM právě ty Vaše vyhraněné a „naprosto neslučitelné“… Číst vice »