Domů » Hlava XXII, verze s uprchlíky

Hlava XXII, verze s uprchlíky

by Stan
90 komentáře

Nejprve jsme uprchlíky odmítali s tím, že takovou nekvalifikovanou lůzu, co bude jen parazitovat na dávkách, tady nechceme (a kdyby náhodou neparazitovala, tak nám zase bude brát práci). Pak se ukázalo, že ta nekvalifikovaná lůza je syrská střední třída, relativně vzdělaná, dost kompetentní na to, aby si dokázala najít v jízdném řádu vlak z Budapešti do Berlína, a dost bohatá na to, aby si cestu mohla zaplatit. A je to zase špatně, protože takoví lidé pomoc nepotřebují. Je to vlastně geniálně vymyšlené, ale vymyšlené, tohle jsou instinkty: uprchlíky tady prostě nechceme a neexistuje způsob, jak by takový uprchlík mohl splnit naše nároky tak, abychom ho akceptovali. A ještě jsme to dokázali zaonačit tak, že si za to můžou sami.

Převzato z blogu Tribun

Stanův komentář: http://outsidermedia.cz/pluralitni-kolotoc-zapadu/ http://outsidermedia.cz/kolonialismus-a-migrace/
Hlava XXII platí i pro nás. Pokud nejsme hybatelé děje, můžeme si pouze vybrat typ užitečného idiota, kterým se staneme. Je to těžká volba – buď se stát dobrotivým hlupákem, co zrazuje svůj národ, nebo xenofobem odmítajícím pomoc bližnímu v nouzi.

Může se vám také líbit

90 komentáře

Sio 15. 9. 2015 - 20:25

merlin napsal

Děkuji za dovysvětlení, máte pravdu, jsem to nedomyslela. z tohoto pohledu opravdu není s kým.

No tak to je přece klasický mafiánský stát, ne? Státní moc slabá, vládnou rodové klany, mafie, které proti vnějším nepřátelům drží spolu. Asi nejlepším řešením je nasměrovat je proti sobě?
Nedávno jsem se díval v ruštině na jeden turecký seriál a pochopil z toho, že Turecko se tomu mimo Istambul dost podobá. Klanové struktury, zvyky, podle kterých se zabíjejí dcery atd.

merlin 15. 9. 2015 - 19:18

Děkuji za dovysvětlení, máte pravdu, jsem to nedomyslela. z tohoto pohledu opravdu není s kým.

Viky 15. 9. 2015 - 18:34

Afghanistánu

Viky 15. 9. 2015 - 18:32

Alenko,
V Avghanistánu to šlo. (uplácet). Sověti to ale nedělali. Byla to chyba daná absolutním nepochopením situace. Zato to úspěšně dělali americké zvláštní služby. A protože to dělali bez rozumné brzdy… Pomohli na svět bin Ladinovi.
Tady stát existuje a je docela silný, včetně sociálního systému. Jenže není po západním vzoru centralizovaný. Není žádná Praha s Hradčanama, Akademií Strak (dobře, Strakovou Akademií), není Černínský Palác. A protože tyto „západní“ atributy nejsou, Tak jsou to „jenom ozbrojené bandy extrémistů“ a to je pravda, ale nesmí tam být to „jenom“. Protože proti sovětům stály jednotlivé skupiny, a toto tvoří organizovanou strukturu. Dá se říci, že tohle je úplně nový fenomén. Ale vnější nepřehlednost a nepochopitelnost pro nás, je velmi podobná.

Alena 15. 9. 2015 - 17:38

československý voják , bojující s vojsky SSSR v Afgánistánu má podobné zážitky. Vesnice v horách, každý vesničan má zbraň, stát jako takový neexistuje , pouze rodové klany a jejich představitelé. Takový stát je těžko zkorumpovat, když se neví, koho vlastně.

Viky 15. 9. 2015 - 17:20

Merlin,
doufám, že to nezapadne nejsem si jistý, a snad si to přečtete. Je docela možné, že jste mne ne zcela pochopila. Moje slova, že není s kým a o čem jednat. Jde o to, že onen IS tvoří rozptýlenou strukturu moci. Je to velmi neobvyklé, ale nesmírně účinné. Neexistuje centrum, které vybombardují, existují zesíťovaná centra. Tohle jim dává pořádný náskok, a to je i zásadní bod který je odlišuje od západního pojetí státu. Gerila jako mocenská struktura? tak trochu. S náboženskými fanatiky formálně v čele mají velký problém komunikovat i souvěrci, protože tito extremisté jako by utvořili novou větev islámu. Sunnité? Šíité? všecko jedno, cokoli mimo extrém je nepřítel. A reálně vedoucí tuhle strukturu důstojníci? jsou rozptýlení, mimo dosah. Odtud pramení má slova – není s kým, není o čem.
Samozřejmě, že celá věc působí těžkou hlavu Teheránu. Jednak běženci (kupodivu lidé utíkají i mimo Evropu, ale koho by to zajímalo!), ale IS je hrozbou i pro Teherán. ten je představován jako extrémistický, ale on je pouze výrazněji fundamentalistický. A to je sakra rozdíl. Ale zkuste vysvětlit obnovenou BAASistickou hrozbu pro Írán lidem, kteří mají problém pochopit vztah mezi sunnity a šíity. Jistěže jednají, a vytvářejí Západu nepochopitelné koalice. Kurdové s Assadem, a Turci letí bombardovat IS a místo toho likvidují Kurdy…. Ale přece Kurdové povstali proti Assadovi?! A Turci se staví proti IS?! Jistě, ale košile bližší než kabát. ( a do toho nejmenovaný středoevropský ministr zahraničí pouští moudra o podpoře demokratické opozice, kdyby držel hubu vypadal by alespoň moudře, když už si nevidí na špičku nosu!)

merlin 15. 9. 2015 - 7:39

Měla jsem mysli představitele euroatlantské civilizace s tím ofišl jednáním

merlin 15. 9. 2015 - 7:38

viky – Není s kým jednat, není o čem jednat.
Zatím. Doufám, že nepřijde chvíle, kdy se oficiálně jednat začnou pokoušet a budou muset to zkoušet.. Neoficiálně tam samozřejmě jednají jako vždycky všichni tam zúčastnění se všemi, jak je v kraji zvykem. Tohle tady lidi neumí moc pochopit, že pošlou zbraně jedněm a ti je nakonec prodají druhým/ aktuálním nepřátelům/, za něco jiného směni atd. Tam už neplatí že nepřítel mého přítele je i mým nepřítelem, jo, to asi byly časy. Vznik a rozpad krátkodobých účelových koalic je tak rychlý, že to místy nejde vůbec sledovat, někdy to za zaregisruju až půl roku poté 🙂
Jinak ještě jednou děkuju za odkazy, jsou moc dobré.

Gatta 14. 9. 2015 - 12:20

Z Větvikova blogu:
http://vetvicka.blog.idnes.cz/c/476650/angazovana-mladez-vitezi-nad-odpornymi-nacisty.html

Cituji závěr: „…Uprchliky přijimame, aji kdyby nas to mělo zabit. A navic za nama stoji brusel. A prachy. A moc. A medyja. A všechna multykulturni sila lidstva. A proto zvitězime…“.

A druhý článek na toto téma jinak:
http://vetvicka.blog.idnes.cz/c/476129/je-cas-vystupit-bohusu-bo-realizace-tajneho-planu-na-prisun-56-millijonu-zacala.html

Sio 14. 9. 2015 - 9:48

Viky napsal

Sio,„Štětináč“ jsem již dříve rezervoval pro jednoho yndžynýra z europarlamentu.

No, pak už mi zbývá jen Velký Vont. 🙂

Viky 14. 9. 2015 - 9:26

Sio,
„Štětináč“ jsem již dříve rezervoval pro jednoho yndžynýra z europarlamentu.

Sio 14. 9. 2015 - 6:22

hudryper napsal
Nebral, plantážníku. Holt sis řekl o přezdívku,s tím nic nenaděláš. Taky jsem to původně nemyslel vážně,teď už ale s tím nemohu nic dělat.Merlin se to určitě zalíbilo. A její farmě zvířat jakbysmet.

To je milé. Sio plantážník. Také ti nějakou najdu. Co třeb hudryper štětináč? 🙂

Sio 14. 9. 2015 - 6:21

idiotronic napsal
Nikdo nebere k zodpovědnosti ty , kdož ponechávali prázdné byty, zatímco pracující lidé bydleli v ubytovnách s pravidelnými policejními kontrolami (osobní zkušenost). Po populační explozi sedmdesátých let, která dle demografických měřítek žádnou explozí nebyla, následuje propad, že někde je problém v místě udržet školu.A žvást číslo 2: ,,Matky, přistěhované z oblastí s vysokou porodností mají již v příští generaci stejný počet dětí, jako majorita“. Spočítejte si děti v cikánských rodinách a ty jsou tu čtvrtou generaci (Romea někdy tvrdí, že několik set let).
@SIO: Viděl jsem skutečně syrské středostavovské uprchlíky. Byli se mnou 4 v kupéz Prahy, cestovali do Berlína, já vystupoval v Ú.n.L. Opakuji: čtyři.

No, já asi ještě žádného. Němci už je nechcou, asi teď půjdou z Rakous přes Česko.

Starý doktor 14. 9. 2015 - 6:16

O morálce v politice

Z epizody – Владимир Соловьев „Воскресный вечер“ 13.09.2015 последний выпуск, asi od 52. min.
https://www.youtube.com/watch?v=sr4k55RQQFE

Večer u Solovjova. Téma Sýrie. Jako vždy jsou přítomní západní politici (nebo politologové), tentokrát z Polska a Německa. Přišla řeč na to, že po uregulování syrské krize, je možné tam provést volby a potom, koho si vybere syrský národ, třeba Asad se odstěhuje na „daču“ pod Moskvou.
Na to, rádoby vtipně, reaguje Polák, aby Asad si pospíšil, protože pod Moskvou nemusí zůstat volné parcely, protože už je tam Janukovič..
Solovjev Polákovi připomíná, že Jakukovič je v Rusku, protože země – garanty dohody mezi Janukovičem a opozicí nedodržely své slovo a hned uznaly juntu.
Polák se diví – proč by tu juntu nepřiznali, když pro ně (západ) je to výhodné….a směje se.
Na to mu Solovjev opáčí, že politici by měli dodržovat svá slova. – Smích a nepochopení ze strany Poláka a Němce, kde že to Solovjev žije, politika je nejšpinavější věc na světě. Taková upřímnost vyrazila dech dokonce i ruským liberálům…
Solovjev navrhuje západním hostům, aby mu připomněli, kdy Rusko za posledních 20 let nedodrželo v politice slovo, které dalo. Ticho.Na to Solovjev ukončuje téma frázi – když je politik krypl, tak i jeho politika je kryplovská, čímž západním hostům vzal vítr z plachet a smích je přešel.
http://leva-net.webnode.cz/news/o-moralce-v-politice/

Viky 14. 9. 2015 - 5:42

Merlin,
napsal jsem – „“Jako dcera dříve vysoce postaveného diplomata na Blízkém Východě umí arabsky a dobře se orientuje v prostředí.““ a tím bych Vás mohl uvést v omyl. Otec této novinářky je sám novinářem, a na Blízkém Východě působí. Jeho propojení na diplomatické služby je eeee neveřejné? Stejně jako bývají novináři úkolováni rozvědkou, bývají v souvislosti s neoficiální diplomacií přizváni ministerstvem zahraničí ke spolupráci. (viz Jevgenij Primakov starší a navazování diplomatických kontaktů s Izraelem) Jakákoli diplomatická aktivita otce A. Popovové nemusí být tudíž nikde zmiňovaná.
Všechny tyhle „kádrové materiály“ jsou často okleštěné, nebo přímo zavádějící. Oficiálně ovládá A.Popova anglický a francouzský, já ovšem slyšel jak komunikuje arabsky, nemohu posoudit jeho kvalitu, ale nevypadalo to, že by měla větší problémy.

fajt 14. 9. 2015 - 4:36

hudryper napsal
Vážený Fajte,mohu mít na Vás možná nezvyklou otázku ? Oslavíte své 75. narozeniny 4.4.2016 ?

já slavím každý den, a každý den se cítím na dvacet ( no dobře, někdy na třicet ) – tento datum má být něčím výjimečný ( tahle vámi popisovaná událost, a v tu dobu, mě tedy netrefí ani omylem) , že bych si ho vyryl do svého debilníčku? 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=_w9UzrL2Bgs – občansky je tedy moc nemusím, ale někdy se, prorežimní pravdoláskodmoucí kašpaři, trefí parádně. ..)

Viky 13. 9. 2015 - 22:40

Když se beze srandiček vrátím k IS. Veškeré jádro vedení tvoří důstojníci z někdejší vládnoucí Irácké strany BAAS. Projekt IS je ve skutečnosti oprášený sen BAAS v novém, islámském, hávu. Navíc doplněný o totálně extrémistickou podobu islámu. I když to vypadá jako pokračování Saddámova Iráku, není to tak. Aby různorodý Irák Saddám udržel pohromadě, vedl poměrně světský režim, a navíc autoritativní rukou. Tímto způsobem byla země schopna docela dobře existovat. Sen BAAS o „Velkém Iráku“ byl politicky neuskutečnitelný, a vojensky nežádoucí. Tím, že odstranili emeričani Saddáma, postavili mimo zákon důstojníky věrné Saddámovi a zakázali BAAS, nenastolili žádnou podělanou demokracii, ale otevřeli dveře spojení BAASovských důstojníků s extrémním islámem. To by jinak nebylo možné. A ten začal uskutečňovat sen o „Velkém Iráku“. Zahrnující Sýrii, zahrnující Kurdistán, Libanon…. To je to, co vidíme. Není s kým jednat, není o čem jednat. Přišel chytrý Joe z emeriky se žvejkou v držce a srazil hrdinsky čerta Saddáma, a jaksi zapomenul, že ten Saddám sedí na poklopu, z kterého se vzápětí vyrojí hejno ďáblů. To už se ale Joea netýká. Pravda a láska zvítězila, a za to ostatní přece Joe neodpovídá. Identický postup se používá vůči Assadovi a Sýrii. Ale on je momentálně jediný spolu s Kurdy, kdo tvoří hráz šíření tohoto druhu extremismu.
Já se stejně divím, že ti utečenci nesedí doma a nebojují za opravdickou demošku. To emeričani jsou jiní kádři. Jezdí bojovat za demošku až za moře. pak nasednou na své lodičky a šup domů na kolu a hambáč.

Sasin 13. 9. 2015 - 21:37

hudryper • 13. Září 2015

Sasin napsal
Jó abych nezabudol. Byl tady nějakej Věžák. Von už s váma kvůlívá klapkám na vočích nekamarádí?

Buďte bez starostí ,je živ a zdráv.
========================
No tak všechno dobré i ostatním. Gdyby chtěl náhodou Věžák pojednat, vašim prostřednictvím, nějaké zamyšlení ve smyslu podílového společenství, gde nevládne žádná klika, strana ani mafie a že by se spokojil s rovnoceným neprodejným podílem na půdě a ropočtu a penězách z rozpočtu, který je stejnak fundamentálním výsledkem snažení nebo nesnažení celé národní polulace, udělal by dobrý skutek. Páč nemám takové kontakty, mohl byste to za mě udělat? Potřebuju vytřít zrakk, páč už tady všichni z klapek na očích šíleně šilhaj. Děkuji pěkne Hudrypere za vyřízení a pozdravujte. Heh

hudryper 13. 9. 2015 - 21:21

Sio napsal
Jo, snad jsi to nebral vážně?

Nebral, plantážníku. Holt sis řekl o přezdívku,s tím nic nenaděláš. Taky jsem to původně nemyslel vážně,teď už ale s tím nemohu nic dělat.Merlin se to určitě zalíbilo. A její farmě zvířat jakbysmet.

Sio 13. 9. 2015 - 21:20

merlin napsal
měl byste mu domuvit, aby se nad sebou vážnězamyslel. Místo, aby prodával nůžky na plech a bohatnul, případně stavěl ubytovnya bohatnul, chce klást miny a vědecky materialisticky pojmout pojem egregor.

Jsem chtěl bohatnout na provizi z prodeje těch min … a tak se snažím bezstrukturně dostat do hlav Maďarů ten JEDINÝ SPRÁVNÝ ZPŮSOB. Tak ni to nekaž, uvidíme, z čeho budou větší zisky. Kleště nebo miny? Ha?
Ještě by se dal dohodnout kšeft s ČEZem ohledně těch plotů … vývar zaručen a nůžky by už pak nikdo nechtěl …
A když to chceš vědět, jsi negativní, tudíž pod vlivem šedého egregora všech negativistů.

hudryper 13. 9. 2015 - 21:18

Sasin napsal
Jó abych nezabudol. Byl tady nějakej Věžák. Von už s váma kvůlívá klapkám na vočích nekamarádí?

Buďte bez starostí ,je živ a zdráv. Před týdnem jsme spolu oslavili jeho narozeniny a měli jsme k
večeři kance na víně a na švestkách ,hranolky a salát s domácím zákysem, čínskou zelnou polévku
s masem, dezert se zmrzlinovým pohárem a šlehačkou a k pití burgundské šedé ročník 1984 !
Znamenitý mok. Nepřispívá,protože všechno co nám napsal dopředu se právě děje,tož tak.

Sio 13. 9. 2015 - 21:14

hudryper napsal
Teda Sio, ty mluvíš jako koloniální plantážník. Políčko a minové… jenže nechápeš,že ti první
uvedou miny k výbuchu a 95 % ostatních po nich už přejde bez škrábnutí. Trochu morbidní
humor,nemyslíš ?

Jo, snad jsi to nebral vážně?

merlin 13. 9. 2015 - 21:05

hudryper napsal
Teda Sio, ty mluvíš jako koloniální plantážník. Políčko a minové… jenže nechápeš,že ti první
uvedou miny k výbuchu a 95 % ostatních po nich už přejde bez škrábnutí. Trochu morbidní
humor,nemyslíš ?

měl byste mu domuvit, aby se nad sebou vážně zamyslel. Místo, aby prodával nůžky na plech a bohatnul, případně stavěl ubytovny a bohatnul, chce klást miny a vědecky materialisticky pojmout pojem egregor. 🙂

Viky 13. 9. 2015 - 21:00

Peter, žádné „čavore“! Já chci euráše né problémy. „Šedej eminence“ chce sfouknout cikánskou otázku přes německou odpověď. My se chceme Peter v klidu usídlit na náklady Merkelice, a ne se nechat vyhostit bez eurášů. Protože jsou věci jak jsou, měl byste spíš nazvat cenu, za kterou bychom sebou brali „čavore“. / platíte nám, ne my Vám! aby bylo jasno/
Merlin, já netrvám na placeném usídlení do ČR,SR. Klidně může být i Toskánsko, nebo Provence. Stejně mi okolnosti nedovolí klidně hibernovat doma. Tak jsem si říkal, jestli bychom nemohli stihnout alespoň kus sametové v Provence. Ale vinobraní v Toskánsku a nastupující měkký barevný podzim v Toskánsku… Hlavně ne na bývalou sovětskou základnu v Durynsku.

merlin 13. 9. 2015 - 20:53

Viky napsal

Merlin,
tohle by měl být sestřih z množství oddělených reportáží, rusky samozřejmě.
http://www.vesti.ru/videos/show/vid/475233/– „syrský deník“ to je jádro starších reportáží
http://russia.tv/video/show/brand_id/3957/episode_id/1228511/video_id/1313156/– „cena života“ film je zakomponován do diskusního pořadu, i ten má něco do sebe shlédnout.

DěkujuVám mockrát, jdu na to 🙂

Sasin 13. 9. 2015 - 20:51

Jó abych nezabudol. Byl tady nějakej Věžák. Von už s váma kvůlívá klapkám na vočích nekamarádí? Myslím, že by byl schopen se postavit zdi taky čelem. Muheeeeeee

Sasin 13. 9. 2015 - 20:49

Pane PPK, je to nářez, co? Nevadí. Celou karavanu šakalů jste už překonal. Tak se mějte.

Viky 13. 9. 2015 - 20:29

Merlin,
tohle by měl být sestřih z množství oddělených reportáží, rusky samozřejmě.
http://www.vesti.ru/videos/show/vid/475233/ – „syrský deník“ to je jádro starších reportáží
http://russia.tv/video/show/brand_id/3957/episode_id/1228511/video_id/1313156/ – „cena života“ film je zakomponován do diskusního pořadu, i ten má něco do sebe shlédnout.

hudryper 13. 9. 2015 - 18:38

Sio napsal
Stačilo by nějaké to minové políčko, a hned by byla úroda.

Teda Sio, ty mluvíš jako koloniální plantážník. Políčko a minové… jenže nechápeš,že ti první
uvedou miny k výbuchu a 95 % ostatních po nich už přejde bez škrábnutí. Trochu morbidní
humor,nemyslíš ?

Sio 13. 9. 2015 - 13:24

merlin napsal

sio – škoda, že musíš sedět doma, šlo by si teď snadno přivydělat v Srbsku dovozem. Nechceš to ještě zvážit? Kdybychom zítra dopoledne nakoupili a večer vyrazili ….
…na srbské straně už nelze sehnat kleště na kov a na černém trhu se prodávají za 100 eur (zhruba 2700 korun).
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/380450-do-madarska-dorazilo-pres-4300-uprchliku-do-mnichova-12-200.html

To asi myslí pákovky, ty stojí tak 700. Já se těm Maďarům divím, že se se..u s plotem. Stačilo by nějaké to minové políčko, a hned by byla úroda.

peter. 13. 9. 2015 - 13:01

merlin napsal
já bych dala přednost hibernovat přes zimu doma a Vy byste nás vysadil na tcěh hranicích až s jarem.

To so sebou prináša dva zásadné problémy :
1 -Vypadnete z poradia
2 – Na jar už nezoženiete nijaké „čavore“.Majú jar a leto radšej ako babu Merkel aj s jej peniazmi.Deti vetra,slobodný národ.

merlin 13. 9. 2015 - 13:01

sio – škoda, že musíš sedět doma, šlo by si teď snadno přivydělat v Srbsku dovozem. Nechceš to ještě zvážit? Kdybychom zítra dopoledne nakoupili a večer vyrazili ….
…na srbské straně už nelze sehnat kleště na kov a na černém trhu se prodávají za 100 eur (zhruba 2700 korun).
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/380450-do-madarska-dorazilo-pres-4300-uprchliku-do-mnichova-12-200.html

Sio 13. 9. 2015 - 12:56

merlin napsal
to není chytrý nápad, to by mě mohlo zahubit už v uprchlickém táboře, za čarodějnictví je smrt.
P.S. Hele a nevtírej se, tebe sebou nechci, uspořádejsi svoji samostatnou výpravu za eurama od merkelové

Já čekám doma každou chvíli Angelu s eurama, tak nikam nemůžu. Prý jí tam nechtějí a vyhrožují, takže pokud bude těch eur dost, poskytnu jí azyl.

hudryper 13. 9. 2015 - 12:38

fajt napsal
fajt • 12. Září 2015

https://www.youtube.com/watch?v=eU_xy7ZrHkk

Vážený Fajte,mohu mít na Vás možná nezvyklou otázku ? Oslavíte své 75. narozeniny 4.4.2016 ?

merlin 13. 9. 2015 - 12:27

P.S. ostatně syrští alawité alkohol /přiměřeně/ požívat mohou

merlin 13. 9. 2015 - 12:26

peter, nevím ještě, co na to řekne Viky, ale já bych dala přednost hibernovat přes zimu doma a Vy byste nás vysadil na tcěh hranicích až s jarem. Ušetřili bychom tak za pálenku a Vy za rychlý vývoj nových náročných technologií.

peter. 13. 9. 2015 - 12:21

merlin napsal
s pálenkou

Keby vás pre tú pálenku začal niekto upodozrievať,že nie ste moslimkou,tak sa vyhovorte,že ňou natierate Vikymu kolená,lebo „opodeldok“nezaberá.

merlin 13. 9. 2015 - 12:19

Viky napsal

Merlin, já původně myslel přímo al-Eman. Ale musel jsem francouzské jádro nějak přizpůsobit. Nejsou to sice žádné lingvistické kapacity, ale náhoda je blbec a …
Po nějakém šikovném odkazu se Vám podívám. Problém je, že já tyto info kanály moc nepoužívám. Spíš skoro vůbec.Mne zásobují do mailu dva mí východní přátelé,Obvykle prohlédnu, přečtu a vyhodím. První reportáž cca 4 roky zpátky bude asi větší problém, druhá je stará 10? dní, tak nějak. Věnuje se kompletní cestě migrantů balkánskou cestou. Ta by neměla být větší problém. Hlavně ukazuje pár věcí, které sem nedoléhají. Anastasia Popova(-ová -mně to rve uši, český pravopis vyžaduje) je novinářka působící v Západní Evropě pro ruskou televizi. Jako dcera dříve vysoce postaveného diplomata na Blízkém Východě umí arabsky a dobře se orientuje v prostředí. a tak dělá i některé fakultativní akce mimo Západní Evropu. Nevím jak rychle to bude, buď se mi to povede dnes večer … nevím.

Jste strašně laskavý, ale nechtěla jsem Vás zatěžovat, když to nemáte po ruce. Já to zkusím podle celého jména sama, jsem obstojný hledač pramenů 🙂

merlin 13. 9. 2015 - 12:16

peter. napsal
A ešte vám doporučujem,aby ste si urýchlene pohľadali nejaké vhodné hibernákulum,lebo čo nevidieť udrú mrazy.
Budem vám nosiť humanitárnu pomoc vo forme obnoseného šetstva a dobrej pálenky.Tú zimu prosto musíte „prehibernovať“,utlmiť svoj metabolizmus a túžbu po lepšom živote v Nemecku(alebo kam to vlastne máte namierené).Ubezpečujem vás,že príchod jari bude potom pre vás prekrásny a splnia sa všetky vaše imigrantské sny.Len smelo do toho!

s pálenkou od Vás a Vámi implantovanými hibernačními jádry do hypothalamu od ježka by to snad šlo.

1 2

Zanechat komentář