Jak se dělá publicistika v Českém rozhlasu
18.1.2016, ČRo Plus
http://www.rozhlas.cz/plus/
Český rozhlas má příjem 2 miliardy Kč ročně z koncesionářských poplatků. Průměrná mzda v ČRo (2011) je 32 747 Kč měsíčně.
***
Jak se dělá publicistika v České televizi
13.5.2014, ČT 24
http://www.ceskatelevize.cz/
Česká televize má příjem 7 miliard Kč ročně z koncesionářských poplatků. Průměrná mzda v ČT (2014) je 37 829 Kč měsíčně.
http://www.ceskatelevize.cz/
***
Průměrná mzda v České republice (2014) je 25 879 Kč měsíčně
9.12.2015
***
Oproti Slovensku si veřejnoprávní média u nás žijí královsky
Nicméně dlouhé období podfinancování Slovenskou televizi ve slovenské společnosti trvale poškodilo. „Její image, zejména mezi mladými lidmi, je nenávratně poškozené. O zlepšení se Mikův management cíleně snaží, nicméně i s rozhlasem má k dispozici pouze v přepočtu 3,313 miliard korun. Z porovnání s rozpočtem České televize v objemu 7,054 miliard korun a Českého rozhlasu 2,233 miliardy korun vyplyne míra bačování v České televizi a Českém rozhlase, respektive míra možných úspor. Při porovnání vysílání zpravodajství ČT 24, ČRo Plus a RTVS totiž i laik zjistí, že OBLBOVÁNÍ KONCESIONÁŘŮ je přímo úměrné mzdám a benefitům manažerů, šéfredaktorů, přes redaktory včetně posledního zahraničního zpravodaje. Inu pořekadlo `Koho chleba jíš, toho píseň zpívej´ ani po listopadu 89 nezaniklo, spíš naopak,“ míní Radim Hreha.
POROVNÁNÍ Rozhlas a televize Počet obyvatel
Slovenská republika 3,313 miliard Kč ročně 5,4 milionu
Česká republika 9,287 !!! 10,5
Zdroj 11.3.2015
http://www.parlamentnilisty.
***
Výzva všem, kterým už Česká televize leze krkem
9.1.2016
http://www.databazeknih.cz/
http://www.parlamentnilisty.
***
Výběr informačních zdrojů
http://www.parlamentnilisty.
http://www.politicke-listy.cz/
http://www.protiprudu.org/ine-
http://protiproud.
Jak se na úrovni vyšších priorit, čili nikoliv jen obyčejným násilím, usiluje o systémovou politickou změnu? Obecně řečeno – vedle ekonomických sankcí je to zejména propaganda. Jak se to dělá? Především tak zvaným propagandistickým spinováním, což spočívá v následujících destruktivně politických metodách: Terčem útoků rozvracečů dosud existujícího systému je v první řadě nahlodávání vědomí národa pomocí lživé propagandy. Pokračuje to (rovněž lživým) překreslováním dějin, strašením budoucností, vnášením beznaděje, malomyslnosti a komplexu méněcennosti do hlav občanů. Dalšími v pořadí jsou verbální útoky zaměřené na podkopávání váhy politického postavení vedoucích sil systému, jinými slovy, jeho vůdců a to i po jejich smrti.… Číst vice »
Myslím, že významnou podmínkou profesionální propagandy je: – ODMĚŇOVÁNÍ za provedenou propagandistickou práci (viz zaměstnanci Svobodné Evropy, disident propagandista Havel, novináři mainstreamu, placení redaktoři Blicích listů…) a ÚKOLOVÁNÍ = odborné a metodické vedení propagandistů (viz dnešní státem a Bruselem organizovaná a placená kontra“PROPAGANDA“. Propagandu ( záměrné ohýbání a přizpůsobování fakt za určitým předem stanoveným účelem a cílem, účelové vypouštění nepohodlných fakt) samozřejmě lze vést i bez jakéhokoliv odměňování a metodického vedení pouze s riziky takové činnosti. PS: zajímavé je, že všichni oponenti dnešního systému jsou hozeni do jednoho pytle a označeni jako ruští špiclové a propagandisté, bez jediného důkazu, že… Číst vice »