Jak se dělá publicistika ve veřejných médiích

Jak se dělá publicistika v Českém rozhlasu

18.1.2016, ČRo Plus

http://www.rozhlas.cz/plus/interviewplus/_zprava/michal-hasek-pravo-saria-uplatnuje-muslimska-komunita-obcas-i-u-nas–1575322

Český rozhlas má příjem 2 miliardy Kč ročně z koncesionářských poplatků. Průměrná mzda v ČRo (2011) je 32 747 Kč měsíčně.

***

Jak se dělá publicistika v České televizi

13.5.2014, ČT 24

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10095426857-interview-ct24/214411058040513

Česká televize má příjem 7 miliard Kč ročně z koncesionářských poplatků. Průměrná mzda v ČT (2014) je 37 829 Kč měsíčně.
http://www.ceskatelevize.cz/vse-o-ct/hospodareni-a-financni-situace/vybrane-ukazatele-hospodareni/

***

Průměrná mzda v České republice (2014) je 25 879 Kč měsíčně

9.12.2015

http://www.novinky.cz/domaci/388730-nejnizsi-prijem-poslance-a-senatora-od-ledna-poprve-sto-tisic-korun.html

***

Oproti Slovensku si veřejnoprávní média u nás žijí královsky

Nicméně dlouhé období podfinancování Slovenskou televizi ve slovenské společnosti trvale poškodilo. „Její image, zejména mezi mladými lidmi, je nenávratně poškozené. O zlepšení se Mikův management cíleně snaží, nicméně i s rozhlasem má k dispozici pouze v přepočtu 3,313 miliard korun. Z porovnání s rozpočtem České televize v objemu 7,054 miliard korun a Českého rozhlasu 2,233 miliardy korun vyplyne míra bačování v České televizi a Českém rozhlase, respektive míra možných úspor. Při porovnání vysílání zpravodajství ČT 24, ČRo Plus a RTVS totiž i laik zjistí, že OBLBOVÁNÍ KONCESIONÁŘŮ je přímo úměrné mzdám a benefitům manažerů, šéfredaktorů, přes redaktory včetně posledního zahraničního zpravodaje. Inu pořekadlo `Koho chleba jíš, toho píseň zpívej´ ani po listopadu 89 nezaniklo, spíš naopak,“ míní Radim Hreha.

POROVNÁNÍ             Rozhlas a televize          Počet obyvatel

Slovenská republika   3,313 miliard Kč ročně   5,4 milionu

Česká republika         9,287 !!!                         10,5

Zdroj 11.3.2015

http://www.parlamentnilisty.cz/tagy/Hreha

***

Výzva všem, kterým už Česká televize leze krkem

9.1.2016

http://www.ac24.cz/zpravy-z-domova/7248-vyzva-vsem-kterym-uz-ceska-televize-leze-krkem-prestante-platit-koncesionarske-poplatky-pise-petr-zantovsky

http://www.databazeknih.cz/zivotopis/petr-zantovsky-3718

http://www.parlamentnilisty.cz/tagy/%C5%BDantovsk%C3%BD

***

Výběr informačních zdrojů

http://www.blisty.cz/

http://www.ac24.cz/

http://www.nwoo.org/

http://www.outsidermedia.cz/

http://www.czechfreepress.cz/

http://www.parlamentnilisty.cz/

http://www.politicke-listy.cz/

http://svobodnenoviny.eu/

http://denikreferendum.cz

http://www.mikan.cz/

http://aeronet.cz/news/

http://www.zvedavec.org/

http://www.protiprudu.org/ine-spravy/

http://www.hlavnespravy.sk/

http://protiproud.parlamentnilisty.cz/

http://news.e-republika.cz/HomePage

http://www.konecvladykorupce.comehere.cz/

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
2 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
PPK
PPK
6. 3. 2016 22:59

Jak se na úrovni vyšších priorit, čili nikoliv jen obyčejným násilím, usiluje o systémovou politickou změnu? Obecně řečeno – vedle ekonomických sankcí je to zejména propaganda. Jak se to dělá? Především tak zvaným propagandistickým spinováním, což spočívá v následujících destruktivně politických metodách: Terčem útoků rozvracečů dosud existujícího systému je v první řadě nahlodávání vědomí národa pomocí lživé propagandy. Pokračuje to (rovněž lživým) překreslováním dějin, strašením budoucností, vnášením beznaděje, malomyslnosti a komplexu méněcennosti do hlav občanů. Dalšími v pořadí jsou verbální útoky zaměřené na podkopávání váhy politického postavení vedoucích sil systému, jinými slovy, jeho vůdců a to i po jejich smrti.… Číst vice »

Béda
7. 3. 2016 5:22

Myslím, že významnou podmínkou profesionální propagandy je: – ODMĚŇOVÁNÍ za provedenou propagandistickou práci (viz zaměstnanci Svobodné Evropy, disident propagandista Havel, novináři mainstreamu, placení redaktoři Blicích listů…) a ÚKOLOVÁNÍ = odborné a metodické vedení propagandistů (viz dnešní státem a Bruselem organizovaná a placená kontra“PROPAGANDA“. Propagandu ( záměrné ohýbání a přizpůsobování fakt za určitým předem stanoveným účelem a cílem, účelové vypouštění nepohodlných fakt) samozřejmě lze vést i bez jakéhokoliv odměňování a metodického vedení pouze s riziky takové činnosti. PS: zajímavé je, že všichni oponenti dnešního systému jsou hozeni do jednoho pytle a označeni jako ruští špiclové a propagandisté, bez jediného důkazu, že… Číst vice »