Domů » Kolik stojí muslim?

Kolik stojí muslim?

by Stan
15 komentáře

Včera po poledni při čekání na zelenou jsem na přechodu pro chodce zaslechla hovor několika školáků. Mohli tak chodit do páté třídy. Zasvěceně, s úctou a obdivem, mluvili o drogách. Z řeči vyplynulo, že vzorem jim byli starší zkušení spolužáci.

Naše generace byla v šedesátých mimo jiné odchována „májovkami“. Především to byly známé širokoúhlé filmy s Vinnetouem a dalšími postavami, a potom dokonce začaly vycházet některé knihy od Karla Maye. Komunistická cenzura připustila určitou kulturu ze Západu, dokonce i z tzv. divokého. Mělo to nebývalé následky. Skoro všechny děti i ty dospívající si hrály na indiány. Dokonce i dospělým strašil Vinnetou a jeho bílý bratr v hlavě. Dnes se víceméně pohlíží na „májovky“ s velikým despektem. Pokud se například na vás provalí, že v televizi občas nostalgicky sledujete Vinnetoua, okolí vás bude považovat za politováníhodného infantilního hlupáka.

Co čert nechtěl, předevčírem jsem z odpadního kontejneru vytáhla knihu K. Maye, Do země mandarínů. Někdo ji tam s opovržením a nečtenou zahodil jako nějaký naivní brak. Nedalo mi to a otevřela jsem ji. Nebudu opisovat ty tři pro naši dobu velice aktuální stránky o rozhovoru amerického křesťanského idiota (misionáře) s jedním moudrým Číňanem, který rozlícený prohlásil, totiž ten misionář: „Chrámy pohanů musí padnout! Nesmí být Allaha ani Mohameda, nebude Zoroastry, Buddhy ani Konfucia!“

Za zmínku snad stojí v knize uvedená novinová zpráva, Co stojí Holanďany válka: „Válka Holanďanů na ostrově Sumatře proti domorodcům sultanátu z Atibehu stála dosud 45.600.000 hfl. Při tom bylo zastřeleno přibližně 40.000 domorodců. Stál tedy jeden zastřelený domorodec Holanďany 1.150,- hfl. Při tom je dobře vědět, že v boji ztratilo život přibližně 20.000 holandských bílých i domorodých vojáků, kteří jednak podlehli utrpení a nemocem, jedna padli zbraněmi domorodců. To je celkem 60.000 mrtvých v boji, který ještě dlouho nebude skončen. Snad by bylo moudřejší, kdyby za částku, vynaloženou na tuto válku byly zakoupeny pozemky a celá věc vyřízena smírem.“ Upozorňuji, že v úryvku je uvedeno: „Snad by bylo moudřejší…“. Zdůrazňuji to proto, aby to někteří čtenáři nepřehlédli a nedomnívali se, že jsem úplně hloupá, a že K. May byl naivním hlupákem.

Dnes máme kulturu, o které se nám nesnilo, a o které můžeme bez obalu jízlivě říci, že máme takovou kulturu, jakou jsme chtěli a jakou chceme. Nebo snad nikoliv? Možná vám také chodí od známých spousty mailů, které vás velice důležitě a srdnatě upozorňují na to, jak jsou muslimové špatní, zlí, hloupí, zaostalí a zdegenerovaní. Nikomu není divné, že se „národní buržoazie a maloburžoazie přitulila k proletariátu“? Není divné nám, obyčejným občanům, že máme chránit tzv. „svoji“ euroatlantickou a západní kulturu?

Nemá smyslu uvádět, jaká je to to „naše“ kultura. Kdo se v ní vyžívá, bude ji chránit s nasazením života někoho druhého. Nějak jsme zapomněli, že jsme v počátcích „naší“ křesťanské kultury ve jménu lásky, pravdy a vítězství dopadli jako ti nebozí domorodci na Sumatře nebo američtí Indiáni. Proti komu chtějí ti správní, dobří, vzdělaní a ušlechtilí občané bojovat? Proti komu se nadýmají ti hrdinové a ufňukaní a zakomplexovaní ubožáci, kteří bez mrknutí oka připouštějí, aby jejich děti byly tak vydatně krmeny „ušlechtilou“ západní kulturou plnou drog, násilí, zločinu a sprostoty?

Může se vám také líbit

15 komentáře

Bety 25. 9. 2016 - 12:29

Dana jakože nesouhlasí s multikulti a zároveň nám podsouvá, že se přece do těch západních „hodnot“ nemusíme zapojit, infiltrace je na dobrovolné bázi…..
To by bylo k smíchu, kdyby to spíš nebylo k pláči. Celý stát je pod kuratelou západních bank, zadluženi jsme až do třetího kolena, to stěhování národů nám také zařídili – co z toho bylo na dobrovolné bázi??? Mohu osobně odmítnout drogy, bordely, bezbřehé násilí v TV a počítačových hrách, neposlouchat a nečíst lži v médiích – a co mi to bude platné a jak mi to pomůže oddlužit náš stát a vrátit mu aspoň částečnou suverenitu??? A k tomu nám laskavě radí, abychom si zachovali to, co nám zbylo! Jedna faleš nevynuluje tu druhou, obě jsou ze stejného pytle.

peter. 25. 9. 2016 - 7:47

Lena napsal
nám natvrdlejším čtenářům

Lena:
Za takýto „coming out“si zaslúžite obdiv!

Martin (už bez taky m) 25. 9. 2016 - 7:00

Jako člověk, který zažil útok zfetovaných a zdrogovaných mám nulovou toleranci k drogám. V té chvíli na Vás totiž neútočí člověk, v případě již poškozeného či návykem zotročeného jde de facto o vraždící stroj.
Samozřejmě, že ve formě léčivek „drogy“ v medicinském provedení pěstuji sám. Všem doporučuji zejména šalvěj jako vynikající a velmi silné antiseptikum s širokými účinky, tymián a měsíček, meduňku… K radosti, vůni i veselým barvám stačí i malý záhonek, či pár truhlíků na balkóně…
Mnoho jiných „drog“ (např. bez a hloh) lze v naší přírodě celkem bez rizik nasbírat stále i při běžných procházkách. Zvyk donést si vždy něco pěkného z přírody z výletu pomáhá – i pár listů podzimu či žaludy pro zvířata.
Lidský život může být stále krásný a ona „syrová realita“ je přes vše stále mnohem lepší, než jakékoliv „útěky“ do světa drog, počítačových her bez omezení či připitomělých seriálů. A řešením našich problémů není ani ono „Alláhu akbar“ doprovázené výstřelem improvizované munice do civilních čtvrtí- jak to předvádí US establishmentem dopovaní „bojovníci za svobodu“ v oné nešťastné Sýrii.
Přeji všem muslimům šťastný a spokojený život v jejich zemích. Ale ctěme a respektujme se prosím navzájem.
Ne – nejsem šťastný z toho, že ruské bomby a rakety v Sýrii zabíjejí – ovšem pokud fanatiky a teroristy rozvracející kdys vzorový sekulární a „multináboženský“ stát – pak to snesu. S hořkostí, ale snesu.
Co ale odmítám, je „euroamerické“ zneužívání prostých a jimi po staletí ožebračovaných chudáků k rozvracení a vytváření chaosu – kdekoliv na světě!
Uchovat si zdravý rozum a soudnost sice „něco stojí“, ale vyhne-li se člověk mainstreamovým merdiím, nenechá-li si vymývat hlavu „poblitiky“ a debilizujícími seri-IÁ-ly – je to při skromné snaze o zdravý životní styl stále možné.

Martin (už bez taky m) 25. 9. 2016 - 6:34

Souhlas s Bety, většinou toho co tentokrát napsala značka Dana.
Autorce bych vytkl neautentičnost, dost násilné slepování myšlenek do „jednotného textu“, nedůvěryhodnost.
„Poblouznění“ dílem K. Maye je vlastní prakticky všem lidem které znám, i celkem povedenými filmy, tam vyzdvižené lidskosti a ušlechtilosti se vysmívá málokdo. Neznám případ mayovky v odpadu- pokud majitel zůstal soudný.
Chránit „euroatlantické hodnoty“ se ale rozhodně nechystám.
Jsou jimi nejspíše právě ona – nám podstrkovaná – bezbřehá bezohlednost, chamtivost, brutalita i ony drogy v západním provedení „říznutém orientem“…
Máme svou, skutečně středoevropskou kulturu a zvyklosti, nepotřebujeme přejímat odjinud.
Ne, netvrdím že vše v Americe či na „Západě“ je špatně, ale vybrat si mohu sám, resp. může každý- sám co chce a co ne.
Degenerace „Západu“ a „Ameriky“ (USA dneška) je ale bohužel zcela zjevná, stejně tak degenerace a degradace původně snad i dobře míněných a demokracii se v něčem podobajících hodnot v korporátní fašismus…
Děti a mladiství jsou jako my – snad již dospělejší – schopni různých hloupostí. Ale napsat, že mládež či děti „hovořili o drogách s úctou…“ svědčí o problému někoho jiného.
V dětství a dospívání jsem zažil krvavé, surové rvačky s jinými dospívajícími kteří fetovali toluen, a v lese který miluji dodnes si budovali svá feťácká doupata, která jsem jim usilovně ničil… Chci tím říci, že i reálsoc. měl své drogy a návykové látky ničící zdraví, a prakticky vždy šlo o zdraví či přímo o život.
Ale to, co zde zavlekla „euroamerická civilizace“, to s jak žalostnými výsledky se potýká „boj“ s drogami v USA a na „Západě“- to je prostě šílená přetvářka!
Drogy jsou tam součástí konzumní pakultury přepjatého individualismu – o níž teda rozhodně nestojím – stejně jako o šaríju!

peter. 24. 9. 2016 - 21:55

Dana napsal
Jak na clanek pohlizet ?
Normalni multikulturni agitka, predstirajici, ze se opira o ceske kulturni hodnoty, ktere jsou jakoby infiltrovany zapadem. Totalni blbost, infiltrace je na dobrovolne bazi, protoze kazdy, kdo neschvaluje ten ci onen trend se nemusi do mechanizmu zapojit..

Dana:
Súhlasím a hneď vás mám radšej.

Dana 24. 9. 2016 - 21:40

Jak na clanek pohlizet ?
Normalni multikulturni agitka, predstirajici, ze se opira o ceske kulturni hodnoty, ktere jsou jakoby infiltrovany zapadem. Totalni blbost, infiltrace je na dobrovolne bazi, protoze kazdy, kdo neschvaluje ten ci onen trend se nemusi do mechanizmu zapojit..

Tyto dobrovolne zapadni hodnoty, oproti hodnotam zaostaleho sveta se postupne vyvijely po staleti, kdyz jeste byla ceska kotlina v rannem stredoveku casti feudalniho radu. Spolu s ostatnimi evropskymi narody a smery, kterymi se v techto erach ubirala evropska civilisace. Takze nejsou jen nabozenskeho razu. Kultura rovnopravnosti zen, touha si vladnout primou demokracii, socialni sit, to vse zde funguje a nema to nic spolecneho s tim, ze je take svoboda pro ty, kteri toto vse zneuzivaji.. Je na kazde spolecnosti, aby se s tim vyporadala..
Pro Cesko si dovolim radu:
Zachrante, co ze zakladnich piliru fungujici spolecnosti jeste zbylo.

V muslimskych statech je neustaly brajgl a chaos, uz po staleti, kmenove valky a nasilne potlacovani kazdeho, kdo projevi jen malinkou znamku individualismu.
Pravda, v islamu se drogy potiraji dle zakonu sharia. Za zlodejnu useknuti rukou. Znasilnena zena je potrestana, protoze nasilniky vyprovokovala. A mnoho a mnoho jinych prikladu osekavani lidske svobody a dustojnosti.
Demokraticky system lze porazit zkrze netolerantni praktiky a pak uz neni cesta zpatky, protoze diktatorsky rezim se meni jen pretezce- zakonite jen krveprolitim.
Tak si to dobre rozmyslete, vy humanitarni revolucionari.

Mimochodem, kolik stoji muslim ?
Pro zacatek, asi milion korun.
Evropska komise chce pouzit metodu „cukr a bic“, tedy davat clenskym statum kolem milionu za muslimskeho uprchlika a naopak trestat staty, ktere se na tento navrh nehrnou. No, nekupte to. 🙂

Bety 24. 9. 2016 - 20:18

Kolik stojí Čech?
Ať se se svou minulostí srovnají Holanďané, Anglosasové.. atd., atd. Co je mi do nich? To jsme jako povinně na sebe s rokem 89 převzali jejich hříchy? To jako nestačí, jak se na nás finančně zahojili? Ať přestanou lézt do cizích zemí a bombardovat je , plánovat NWO a jednotnou světlehnědou rasu s jednotným náboženstvím ( kde pak vlastně bude to slavné multikulti? ) a já s muslimy žádný problém mít nebudu.
Proto, že nám sem natahali drogy, připitomělé seriály, nablblé nafoukané manažery atd., atd. tak bychom to měli ještě vylepšit tím, že odepíšeme všechno, co nám ještě zbylo a vrhneme se do náruče muslimského náboženství a práva?
No děkuji pěkně, ale nechci.

peter. 24. 9. 2016 - 13:56

Takáto je kultúra ktorá sa pripravuje pre naše deti.K ľuďom,ktorí dokážu toto robiť s deťmi,by som nemal ani minimálnu zhovievavosť.Nemajú právo na život.
https://cont.ws/post/380678

Sio 24. 9. 2016 - 11:13

Autorka má zjevně problémy sama se sebou. Její myšlení ohledně dnešní (křesťanské?) kultury je zjevně negativní, přílišné moralizování (ne, že by třeba s drogami neměla kus pravdy, ale vidí to dost černobíle) ve mě budí dojem, že má v duši konflikt mezi vírou a realitou. Ještě tu visí otázka jakou vírou. Je bigotní křesťankou, muslimkou nebo něco na ten způsob? Každopádně její tvrzení jsou jen polopravdami přetaženými až k prasknutí směrem ke kritičnosti k naší kultuře. (Zobecnění jejích problémů s bezprostředním okolím?)
Zajímavé, proč se tedy zrovna do té naší zkažené kultury ti muslimové tak hrnou?
Celý článek bych charakterizoval jediným slovem – neadekvátní. Autorce přeji, aby ve svém duševním a materiálním životě dosáhla větší vyváženosti, působí na mě dojmem nezralosti, nedospělosti. Pokud je to tak, má stále šanci.

Lena 24. 9. 2016 - 10:37

zart napsal

Autorka se rozhodně mýlí. Je neseriózní. Já jsem v našem kontejneru před panelákem žádnou knihu Karla M. ani Karla Hynka M. nenašel. Prosím Vás pánové, napište sami něco lepšího, ať si počteme vaše zasvěcené blábloly.

Také máte ten pocit, že zde pořád stále jenom kritizují a diskutují nějací důležití školáci v přechodu? Jako by to byla nějaká „lidově demokratická“ cenzura, nepřipouštějící názory, kterým nerozumí?

zart 24. 9. 2016 - 9:32

Autorka se rozhodně mýlí. Je neseriózní. Já jsem v našem kontejneru před panelákem žádnou knihu Karla M. ani Karla Hynka M. nenašel. Prosím Vás pánové, napište sami něco lepšího, ať si počteme vaše zasvěcené blábloly.

hudryper 24. 9. 2016 - 9:02

peter. napsal
Neverím vám,že ste „co čert nechtěl,predevčírem vytáhla z odpadního kontajneru knihu…“.Ibaže by tá vaša „kultúra“ pokročila už tak ďaleko,že sa musíte prehrabávať sv „odpadních“kontajneroch!Ak vaša kultúra upadla tak ako to popisujete,tak si pokojne naberte imigrantov koľko chcete,lebo horšie to už u vás byť nemôže.

Máte můj naprostý souhlas,peter. Přes propagandistický neúspěch v předchozím vystoupení nicka
Aperto se tento zakamuflovaný troll pokouší získat důvěru čtenářů OM. On to však ani zdaleka neumí tak dobře,jak to předvádějí někteří skutečně skvěle informovaní lidé některých nezávislých webů.Jde o blábol jen o malý stupínek „kvalitnější“,než nám dosud předváděl nick guma leho. Na něco takového může skočit jen poslabší jedinec a takových se na OM vyskytuje jen nepatrný počet.

Lena 24. 9. 2016 - 8:58

To jste milí, hodní a úžasní, že jste nám natvrdlejším čtenářům obsah článku tak rychle upřesnili, abychom věděli, jak jej máme číst. Co bychom si bez vás počali? Pěkný den!

peter. 24. 9. 2016 - 8:41

Ja sa na Vinetoua pozerám aj s vnúčikmi (9 a 6 rokov) rád a nikto ma preto nepovažuje za „politováníhodného hlupáka“.Neverím vám,že ste „co čert nechtěl,predevčírem vytáhla z odpadního kontajneru knihu…“.Ibaže by tá vaša „kultúra“ pokročila už tak ďaleko,že sa musíte prehrabávať sv „odpadních“kontajneroch!Ak vaša kultúra upadla tak ako to popisujete,tak si pokojne naberte imigrantov koľko chcete,lebo horšie to už u vás byť nemôže.No ale my považujeme našu kultúru za dedičstvo našich predkov,ktoré sme sa zaviazali rozvíjať a nie ničiť.A to aj chceme robiť.Je neslušné vnucovať niekomu hostí bez toho aby sa dotyčného aspoň opýtal,či s tým bude súhlasiť.
Len si vy D.Aperto žite tam kam ste ušla a nechajte naše národy,aby sa oni same rozhodli v akej kultúre chcú žiť.

zajoch 24. 9. 2016 - 8:03

Nevím jak mám na článek pohlížet. Autor (autorka) píše za nás s pojmem západní a euroatlantická kultura. Ale kultura přece není jento co je v článku zmíněno, tedy „ušlechtilá“ západní kultura plná drog, násilí, zločinu a sprostoty“. Mohu soudit jen podle situace tady a vidím kolem sebe ještě ve značné míře empatii, slušnost, ochotu pomoci, vstřícnost a porozumění pro trable druhých. Samozřejmě, že se to netýká všech, ale určitě většiny. Možná je to místem ve kterém žiji, možná by mi to někdo vyvracel.
To co nám servírují mnozí současní kulturní pracovníci, ano, z části to vidím stejně jako autor článku, ale není to jenom takové. Nepřebírají všichni, jako to dělá naše TV, pokleslé žánry zaoceánského hegemona.
Kultura určitého společenství přece nejsou jen zvyklosti, které právě panují (jsou v módě), ale všechno to co bylo i v minulosti a to snad u nás, kteří prý patříme ke kultuře Západu, nebylo tak špatné. Podle slovníku cizích slov je kultura soubor hmotných a duchovních hodnot vytvořených lidstvem. Nepřipadá mi, že by tento soubor byl u Čechomoravanů veskrze odsouzeníhodný.

Zanechat komentář