Michail Veličko: Rozmluvy o životě XIII

Společensko-ekonomická formace * Veřejné instituce * Rodina * Nebezpečí chaotických sexuálních styků *  Proces početí je mravně a eticky podmíněn * Děti jako zrcadlo neřešených problémů rodičů * Pokolení moudrých Vasilis * Car Mikuláš II. – podpantofelník * Probritská carevna * Rozvracení mravnosti dorůstající generace v Rusku * Role osobnosti v dějinách * Úloha matky ve formování osobnosti * Typologie rodin * Výhody mnohogenerační rodiny * Problémy adopce a rodových egregorů * Situace v Rusku není ještě beznadějná

0 0 hlas
Hodnocení článku
Odebírat
Upozornit na
7 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Alena
Alena
25. 7. 2015 15:39

přes monotónní výklad to bylo tentokrát zajímavé a napínavé. Srovnejte si postavení rodiny u nás a ideální nastíněný stav zde. Se stejnými poznatky a vědomostmi pracuje totiž GP. Takže rodina je rozrušována: – upřednostňování homosexuality a naprosto uvolněná morálka, která je normou -zaváděním juvenilní justice- hon na děti -vysoké náklady na výchovu dítěte -migrace z kulturně naprosto odlišného prostředí Tento mix , který na nás uplatňuje GP, pomalu ale jistě ničí tradiční rodiny a dosáhne tak toho, že tento národ vymře. Přičemž se postupuje tak rafinovaně, že mnozí , ať z naivity či z vychytralosti( kdo nepotřebuje peníze?), tento trend… Číst vice »

mirror
mirror
25. 7. 2015 16:35

Alena napsal
naši rómové přežili komunistickou převýchovu

Romy nikdo nepřevychovával. Nepamatuji případ, kdy účasti Roma na politickém vzdělávání. Romové dostali práci, často v těžkých provozech jako slévárna, čistírna odlitků a kovárna, a proto dost vysokou. Vozili v obrobnách špony, třísky po obrábění. Devastace tohoto etnika začala až za demokracie. Získali lidské právo a svobodu být nezaměstnaný.

Alena
Alena
25. 7. 2015 16:43

mirror napsal
Romy nikdo nepřevychovával. Nepamatuji případ, kdy účasti Roma na politickém vzdělávání. Romové dostali práci, často v těžkých provozech jako slévárna, čistírna odlitků a kovárna, a proto dost vysokou. Vozili v obrobnách špony, třísky po obrábění. Devastace tohoto etnika začala až za demokracie. Získali lidské právo a svobodu být nezaměstnaný.

převychováním Romů myslím jejich přizpůsobení naší civilizaci. A to se nikdy zcela nepodařilo. Nemyslím tím politické školení

Bety
Bety
25. 7. 2015 18:04

Na přizpůsobení etnika s odlišnou mentalitou je třeba několika generací. Dařilo se to docela dobře tam, kde byli rozptýleni mezi většinu. Takový Chánov (soustředění na jedno místo) byl pokus evidentně nevydařený, nebo řekněme poněkud předčasný. Pokud se z tohoto hlediska podíváme na příliv imigrantů do Evropy, vidím zádrhel mimo jiné v tom, že právě vytvářejí uzavřené komunity. Není se čemu divit, protože pomineme-li jazykovou a možná i vzdělanostní bariéru, je pochopitelné, že hledají pomoc a podporu u svých, zvlášť když u domácího obyvatelstva cítí hodně měkce řečeno určitý odstup. No a masová imigrace vytváření takových ghet jen posiluje. V kombinaci… Číst vice »

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
25. 7. 2015 19:50

Alena napsal převychováním Romů myslím jejich přizpůsobení naší civilizaci. A to se nikdy zcela nepodařilo. Nemyslím tím politické školení Paní Aleno, neberte to, prosím, jako škodolibou provokaci – avšak já si po rozsáhlejších zkušenostech s tímto etnikem – tady je nesmím pojmenovat způsobem v dobách mého mládí obvyklým a na lživost upozorňujícím – naopak myslím, že se velmi dokonale přizpůsobili všichni bez výjimky a bez převýchovy. Jsou mezi nimi užiteční pracanti i příživníci. Ti příživníci jsou však znevýhodněni odlišným historickým vývojem i rozdílnou mírou vzdělání a proto marně v úspěšnosti soutěží s těmi „našimi“, kteří jsou přece jen kulturně vyspělejší… Číst vice »

Irena
27. 7. 2015 19:23

Pokud se někdo zajímáte o Koncepci sociální bezpečnosti, tak je to celkem dobře rozebrané v tomto videu, kde přes některé nepřesnosti při komentování politických událostí (nikdo nemůže znát a pamatovat si všechno) je celkem dobře vidět směřování lidí, kteří jí zastávají a jak přes ní vnímají události a částečně tam na začátku vysvětlují fungování supersystémů a rozdíl mezi blokem a konglomerátem.

https://www.youtube.com/watch?v=NvWMfl36XFk