Multykulturni kolaboranti vam kradu blogy, jinak se v době vaši nepřitomnosti nic zvlaštniho nestalo, sudruh Konárik!

Česko je fajne tym, že všecky věci idu tak, jak byly naplanovane a nic se nemože změnit. Kradlo se a krade se furt, lidi byli lenivi a lenivi su furt a přesto je nam tu tak nějak fajně.

V lednu sem napsal text o tym, jake metody použivaju multykulturni kolaboranti a že by tu nejraději měli milijon černych, bo to pro ně znamena obrovsky byznys za naše prachy. Ono už to tak u socijalistu a jinych multykulturnich kolaborantu chodi. Jejich schopnost zarobit si prachy vlastnima rukama je nizka, a tak hrozně radi vymyšlaju nejruznějši metody, jak podojit stat a pomoci grantu a nejruznějšich nesmyslnych programu vytahnut prachy z našich kapes. A mam ty synky rad, oni su v tom prostě dokonali. Už vloni nam brali z kapes ročně pul milijardy, přestože tu žadni uprchlici nebyli. No a fčil pro ně začina raj. Přestože je 95% lidi proti temu, pro ně to znamena obrovsky byznys. A tak se ani nestydi lhat, použivat salamove a jine špinave metody, jak sem popsal v lednovem blogu „Byznys se Syřanama začina. Přivezte jich milijon!„Jeden multykulturni šašek si z mojeho bloga dokonce zrobil plagat a vyběhnul s nim na ulicu. Ani netušil, jak hezky su jeho metody v blogu popsane. A funguju dokonale! Kdo si dneska vzpomene, že socani v lednu mluvili o 70 ubohych syrskych děckach, v březnu o 700 dobře prověřenych, vzdělanych uprchlikach, v červnu schvalili to, proti čemu celu dobu žvanili a misto povinnych 1500 přijali dobrovolnych 1700, a dneska už se mluvi o desetitisicach… Fajne, no ni?

Multykulturni kolaboranti přes svoju naprostu minoritu vitězi na cele čaře, bo maju sve agenty Mordoru rozlezle na všeckich vyznamnych pozicach ve vladě, parlamentu, policii a zvlaště ve školstvi, kde si tito multykulturni kolaboranti zrobili svoje hnizda, v kerych produkuju desitky a stovky novych, mladych, zblbnutych, nadšenych mladežniku, keři by zrobili pro přistěhovalce cokoliv (hlavně, když to nebude za jejich prachy a přistěhovalci budu bydlet pokud možno daleko od nich).

Ve vladě tež nic noveho, slizky had na deset se zajel podivat do Bavorska, kaj navštivil sudetoněmeckeho tlusťocha a poklonil se pamatce nacistu, kerym při přesunu ubližili zli Česi. U kolaborantu z KDU-SSM nic noveho. Ani bych se nedivil, kdyby podporovali přisun slimaku, bo přece křesťanstvi aji islam maju stejne zaklady od Abrahama. Anebo od Abrahamoviča? Ale to asi ni, to je ten fotbalovy fanda, u kereho hral ten naš synek s tankistycku přilbu. No, za všim su schovane prachy. A tak zatimco slizky had na deset navštěvuje hroby ubohych Němcu, dočasně vyhnanych z Československa, jini slizci hadi pomalu připravuju odškodněni dočasně vyhnanych a jejich navrat, bo přece šlo o genocidu německeho obyvatelstva. Ja, kaj su prachy, tam su multykulturni kolaboranti v čele s KDU-SSM jako prvni. Jen si počtěte, co se připravuje za vašima zadama.

A to je asi tak všecko, co se tady za ten měsic stalo. Nic zvlaštniho, enem ten svět se do te prdele řiti tak nějak rychleji. A tak sem na vikend, kdy všeci naši idyjoti byli nasačkovani ve vychlazenych hytlermarketach, odjel na Gruň, bo tam je svět ještě v pořadku. Tam, kde před 50 rokama byla trava ve Starych Hamrach, a kde pak dalšich 50 roku byla přehrada Šance, je už zase enem trava. Mezi Bilym křižem a Gruni bylo pusto prazdno a U Charbulaka byl perzonal protivny tajak dycky, a tak sem rad, že sem zase u nas doma.

Ladislav Větvička, hlasatel Mlade Fronty Fčil, Charbulak.

Převzato z blogu autora na blog.idnes.cz

Stanův komentář: Jsem ještě normální, pokuď pociťuji sympatie k Milanu Kohoutovi i Laďovi Větvičkovi zároveň? A nebyl by svět nudný, kdybychom všichni měli na všechno úplně stejný názor?

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
100 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Béda
21. 7. 2015 8:31

Jenom pro informovanost pana Větvičky: kradlo se a krade na Západ od hranic ČR. Vždycky. Kapitalismus je systém založený na korupci a krádeži . Soifistikované krádeži. Ať se za komunistů kradlo jakkoliv a přikrádali v malém prakticky všichni, ke skutečným loupežím došlo až za „demokratického, právního, humanistického“ kapíku. Rozdíl je v tom, že malí již krást prakticky nemohou a okamžitě jsou tvrdě potrestáni, kdežto velcí loupí za bílého dne celé fabriky, důlní systémy, bankovnictví, důchody, rozkrádají ve velkém stát a mají to podchyceno legálně. Kdyby náhodou ne, tak je přikreje „spravedlnost“. Pokud jde o multikulturalismus. Jeho původ je ve „vytěžování“… Číst vice »

peter.
21. 7. 2015 8:43

Presne! Článok p.Větvičku hovorí aj o týchto darmožráčskych príživníckych kurvách združených v tzv.“mimovládnych organizáciách“.
http://www.hlavnespravy.sk/treti-sektor-sa-zlakol-domobrany/647700

Béda
21. 7. 2015 8:46

Skutečná levice nemá pražádného zájmu na dovozu levné konkurenční pracovní síly srážající místní mzdy a životní úroveň, zatěžující a postupně likvidující místní sociální systém „hostitelských“ zemí. Skutečná levice má zájem na pomoci běžencům v jejich domovských zemích, ukončení zištných imperialistických válek produkujících jako svůj důsledek migraci. Skutečné levici kupř. vyhovoval systém za M.Kaddáfího, zatímco pravici vyhovuje to, co je v Libyi nyní. Vývoz libyjské ropy v padlém státě obsluhují americké firmy, Libye se stala zdrojem pro ISIL podporovaný USA, zbrojařské firmy Západu mají v Libyi boom, lidé utíkající z Libye do Evropy zatěžují sociální systémy s perspektivou jejich zničení, jsou… Číst vice »

Amenre
Amenre
21. 7. 2015 9:08

Béda napsal Pokud jde o multikulturalismus. Jeho původ je ve „vytěžování“ zdrojů v „rozvojových“ zemích a v imperialistických válkách vedených kvůli individuálnímu (soukromému) zisku. To by si mohl náš pravicový veleduch a satirik uvědomit. Nepřišlo mi, že se LV snaží v článku odhalit kořeny multikulti nebo pozadí uprchlické vlny. Stane, mohl byste mi ( nám ) sdělit, v čem je Vám Milan Kohout sympatický ? Z jeho názorů a projevu je mi na blití. Že takový hulvát, rádoby filosof učí a navíc má prostor v TV, kde není schopen slušně vyslovit jednu rozum nepostrádající větu, mě hlava nebere a je… Číst vice »

Béda
21. 7. 2015 9:27

Amenre,

jenomže LV opakovaně mluví „spatra“ o socialistech, Přitom neoliberální ČSSD jsou užitečnými idioty (ostatně takovými vždycky v historii byli) korporátního kapitálu. Too v podstatě nejsou socialisté, jenom jako socialisté. Klidně své dělníky kdykoliv vymění za pašaliky. Jenom nechápu jestli je to důsledek korupce mocí anebo neschopnmosti dohlédnout dalekosáhlých důsledků nastartovaných procesů.

Béda
21. 7. 2015 9:35

Sledujíc Zaorálka a Sobotku si říkám, že je to asi důsledek obojího.

Béda
21. 7. 2015 9:54

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Vedeli-jste-Pravy-sektor-uskutecnil-akci-v-Praze-A-slibuje-dalsi-Na-Ukrajine-prituhuje-do-akce-jde-velvyslanec-USA-384971

Kde byla Policie ČR? V ČR již není zakázána veřejná propagace fašismu a hnutí potlačujících práva menšin?

vittta
vittta
21. 7. 2015 10:25

Bédo, obávám se,že „skutečná“ levice je dávno jenom snem těch, kteří mají levicové smýšlení. Co to je „levicové smýšlení“ pak není úplně jasné, pro někoho pomoc pro minority a lidská práva pro všechny (kromě občanů) pro jiného antikomunismus, pro dalšího třeba inkluze ve vzdělávání. Příznivci pravice pak samozřejmě zase sní o „skutečné pravici“, přičemž ona „skutečná pravice je právě tak nepřehledná, jako „skutečná levice“. Jedna věc je jistá-ani na pravici,ani na levici to nějak není ono. Ovšem…první starost správného levičáka je znemožnit a zničit levičáky nesprávné, stejně jako je to starost správného pravičáka, který pro změnu ničí pravičáky nesprávné. A… Číst vice »

vittta
vittta
21. 7. 2015 10:27

A Bédo, k těm fašounům na Ukrajině…
To jsem dávno tušil, že se ten „neúspěch“ fašistických stran v ukrajinských svobodných a demokratických rodil ve velkých bolestech a kdesi mimo volební urny.
Neboť neúspěch je to, co západ potřeboval, aby mohl Ukrajině pomáhat.
Samozřejmě, jakkoliv byli fašouni neúspěšní, na jejich faktickou moc to moc vliv nemělo…..

Béda
21. 7. 2015 10:37

Vitta,

skutečnou levici bych charakterizoval asi takto. Je to ta politická síla která vždy a za každých okolností preferuje a hájí zájem lidí živících se prací, nikoliv nejrůznějších parazitů a podvodníků, preferuje mír před válkou a k válce sahá jenom při obraně lidí jejichž politiku prosazuje, jejich vlasti, území, majetku, chrání slabé, prosazuje solidaritu a kooperaci před individualismem, egoismem, zvyšováním konkurence ad absurdum…

vittta
vittta
21. 7. 2015 10:46

Ano, Bédo…čtu si vaše názory, tak takové vidění předpokládám.
Je ale otázka, jestli něco takového vůbec může být, když už to tady zjevně není.

PPK
PPK
21. 7. 2015 12:56

vittta napsal Bédo, obávám se,že „skutečná“ levice je dávno jenom snem těch, kteří mají levicové smýšlení. Co to je „levicové smýšlení“ pak není úplně jasné, pro někoho pomoc pro minority a lidská práva pro všechny (kromě občanů) pro jiného antikomunismus, pro dalšího třeba inkluze ve vzdělávání. Hmm, tak to je zajímavé. Vittta tady nedávno kritizoval kohosi z OM za jeho české národní flagelantství a sám tu předvádí flagelantství levičácké, které prý samo neví, co vůbec chce. Takže, existují tu jen dvě možnosti zdůvodnění takového jednání. Pan vittta si buď ideologicky neví rady sám se sebou, anebo normálně provokuje. Důvody nejsou… Číst vice »

Alena
Alena
21. 7. 2015 13:03

pane PPK, nedávno jste mne podezíral z toho, že jsem placený provokatér,k čemuž stačí prezentovat názor, který Vám nejde pod fousy. Vaše vývody ohledně pana vitty budou , stejně jako u mne, mimo

PPK
PPK
21. 7. 2015 13:16

Alena napsal

pane PPK, nedávno jste mne podezíral z toho, že jsem placený provokatér,k čemužstačí prezentovat názor, který Vám nejde pod fousy. Vaše vývody ohledně pana vitty budou , stejně jako u mne, mimo

Tak vida, situace se už pomalu personálně vyjasňuje, jen ty věcné argumenty ještě chybí.

lomikel
lomikel
21. 7. 2015 13:24
lomikel
lomikel
21. 7. 2015 13:26

kruci, sory uz to tu je.

Gatta
Gatta
21. 7. 2015 13:51

Alena napsal

http://www.ceska-justice.cz/2015/07/cr-je-vstricna-vuci-cizincum-nove-mohou-volit-v-mistnich-volbach-nebo-zakladat-odbory/

Zajímavá je ta tabulka na níž je v článku odkaz.
11 roků k té smlouvě nikdo nepřistoupil a bylo v ní platně jen 7 států.

Zaprodanost našich elit překračuje všechny meze představivosti.

merlin
merlin
21. 7. 2015 16:30

PPK napsal Hmm, tak to je zajímavé. Vittta tady nedávno kritizoval kohosi z OM za jeho české národní flagelantství a sám tu předvádí flagelantství levičácké, které prý samo neví, co vůbec chce. Takže, existují tu jen dvě možnosti zdůvodnění takového jednání. Pan vittta si buď ideologicky neví rady sám se sebou, anebo normálně provokuje. Důvody nejsou důležité. Zásadní je snaha o ten výsledek. Vytvořit ovzduší zdánlivé neřešitelnosti situace. Dobrá práce, vittto. Zbývají dvě otázky: Pod jakou vlajkou se tady právě provozuje to levičácké flagelantství? Ve mně to budí dojem, že pod vlajkou pravice kterou, nese trockistický levičák. A ještě něco:… Číst vice »

paskal
paskal
21. 7. 2015 16:33

No nevím Stane, jestli lidé jako Kohout patří někde na VŠ. Jeho vystupování a jednání je permanentní performace. Vřískat někde do megafonu, provokovat s plakátem na to není třeba nějaké velké nadání. Ale když Čulík muže učit ve Skotsku, pak může tento exot vřeštět Bakalo, kde je domov horníků. Bílý kůň s hubou jak rozšlápnuté vitelo to dozajista slyší a chvěje se bázní.
A kecy toho Poláka (které doporučuješ) bezva slohová práce… by bylo dobré konfrontovat s jejich Glosem ludu. Príma periodikum za naše peníze. Krásně osvětluje multikulti podle polského vzoru. Prakticky předvedené po roce 1938.

Alena
Alena
21. 7. 2015 17:46

PPK napsal
Tak vida, situace se už pomalu personálně vyjasňuje, jen ty věcné argumenty ještě chybí.

ano, situace se vyjasňuje. Pokud salonním levičákům chybí důkazy, neváhají a všechny mimo jejich názory hází do koše. Opravdu, pane PPK, nesnáším laciné názory levicových intelektuálních šmejdů.
Slovo šmejd používám zcela při vědomí- takhle jsou onálepkováni ti největší darebáci, kteří tyjí z neschopnosti starých obyvatel. A o tom levicová politika by měla být- zastat se těch nejslabších- čili dětí a důchodců. Někteří lidé, které poznávám díky těmto diskusím, se mi fakt hnusí

vittta
vittta
21. 7. 2015 17:52

PPK: Pod vlajkou ODS, samozřejmě. S knížetem na klopě. Ale vy jste takový sympaťák a čistá duše, tak vám něco prozradím. Ne každý se někam vysloveně hlásí, vaše složité politické řazení je mi cizí, i když trockistický levičák je pěkné označení. Já si ideologicky sám se sebou rady vím velice dobře, za to s ideologickým uchopením pravice či levice mám značný problém. A největší problém mám s lidmi,kteří se pro mě záhadně kamsi řadí, aniž by to kolikrát splňovalo alespoň základní znaky té případné strany. O to jsou nadšenější. Takový Kohout třeba… to by měl být levicový intelektuál,že? Jeho levicovost… Číst vice »

merlin
merlin
21. 7. 2015 19:37

když já to tak jak Vy vittto nemám, vy máte jasno, já ne. Jak jsem si dělala před časem srandu, že jak by tam byla místo uprchlíků štěnata a jak by se všichni hrnuli aby si je rozebrali, tak jsem si uvědomila, že já taky bych se možná hnala a to mě zarazilo – to ted jsem fakt velmi upřímná. A tak jsem si říkala: Proč štěně jo a urchlík ne? Že je roztomilé a on není ? Nemám fakt tak ráda lidi? Stal se ze mě úplný idiot? Je těžký si některé věci přiznat. Takže štěně jo a válečný… Číst vice »

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
21. 7. 2015 19:38

Vážení debatéři, nemohu se zbavit dojmu, že Vaše debata se mění v proud zlovolných invektiv, přezírání a zesměšňování názorů Vám protivných. Když se sám sebe ptám, proč je tomu tak – pak si musím sám odpovědět: Poněvadž skutečná levice byla v menšině i za režimu minulého – dnes dokonce ze zákona zavrženíhodného. A nový režim nevynechává jedinou sebemenší příležitost, aby mohla být definitivně a úplně zlikvidována. Došlo to tak daleko, že i komentáře k cestopisným filmům z opačného „konce světa“ jsou stabilně plny protilevicové propagandy a zkreslování historie. „Naštěstí“ po rozpadu bipolárního stavu světa došlo k porážce „tábora míru a… Číst vice »

vittta
vittta
21. 7. 2015 19:49

No jo, Merlin, z toho si nic nedělejte. Já to četl, to vaše tápání. Buďte ráda, že nemusíte rozhodovat…“neb koruny vládců tíží“. Můžete být klidně rozpolcená. Já to jinak mám, ale moje milá se mi smála…“ty jo, ty zrovna, byl bys první, kdo by jim dával ruku, ani toho Ci//kána jsi nenechal umrznout“. Podával,asi jo, jednotlivci jo, protože jednotlivec je jednotlivec, jenže skupina už jednotlivec není. Muži, ale i ženy musí také ve válce zabíjet, a zabíjejí lidi, kteří jim mohou být blíž, jak ti, se kterými zabíjí. Ale nakonec…jakkoliv jste vysloveně postoj nezaujala, bylo to „vocaď-pocaď“, takže tak úplně… Číst vice »

vittta
vittta
21. 7. 2015 19:56

No počkejte, Georgiusi, my tady dávno v přátelském duchu žvaníme.
To PPK tady mele totální nesmysly a každého tady podivně ofrankoval jako kdyby to byl chovanec nějakého ústavu.
To jsou divní levičáci, někteří tady, ani se nedivím, že se levice ne a ne najít.
To tedy s těmihle lidmi, nevím nevím.
Levice je mrtvá, ale…třeba se ještě probere.
Bylo by to fajn, ale to už tady nebudu ani já.

merlin
merlin
21. 7. 2015 20:05

vittta napsal

No počkejte, Georgiusi, my tady dávno v přátelském duchu žvaníme.
To PPK tady mele totální nesmysly a každého tady podivně ofrankoval jako kdyby to byl chovanec nějakého ústavu.
To jsou divní levičáci, někteří tady, ani se nedivím, že se levice ne a ne najít.
To tedy s těmihle lidmi, nevím nevím.
Levice je mrtvá, ale…třeba se ještě probere.
Bylo by to fajn, ale to už tady nebudu ani já.

Já bych neřekla, že PPK mele ,,úplné nesmysly,, zkuste si to odosobnit, on brání dobrou myšlenku, která dobře fungovala, /si teda myslím /

PPK
PPK
21. 7. 2015 20:06

Paní merlin a vittta – omluvte prosím opožděnou reakci, nebyl jsem pár hodin u počítače, bude to muset nyní být delší. Zkusím ty problémy pojmout zevrubněji a občas se dotknu i něčeho z vedlejšího vlákna „Fundraising..“ Ano, dnešní politiku také vidím jako silové sociální inženýrství, kombinované s těžkotonážní propagandou. Kdo si co od toho slibuje? Myslím si, že zejména světová pravice, zatímco levice je jako obvykle v obraně. Paní dixi imho velmi správně rozlišuje skutečnou levici od té, která jen přisluhuje pravicovým elitám. Ano, paní merlin, dnešní elity nemají zájem na zachování národních států, ale mají zájem opačný, což potvrzuje… Číst vice »

PPK
PPK
21. 7. 2015 20:07

a citelně ho poníží nebo i existenčně zničí? Pochválí toho vítěze, že uplatnil svou svobodu ve větší síle od přírody jen proto, že život je přece boj? Olízne mu uctivě jako pes botu? Nebude mít trochu primitivní smysl jeho vlastní život? Ad vitttův názor na mé složité politické řazení, které je mu cizí: No, někdy v jednoduchosti genialita sice je, ale musí to být jednoduchost řešení nějakého Problému, nikoliv jednoduchost lajdácké ne-analýzy. Ale zpět a konkrétně k tématům článků zde na OM: Kohout je imho typickým nástrojem pravice na diskreditaci levice metodou pravicových provokací pod cizí vlajkou. Jestli to ví… Číst vice »

PPK
PPK
21. 7. 2015 20:08

však třeba mít zdiskreditovaného soupeře, čili levici. Není proto nic jednoduššího, než buď korupcí u ní získat kolaboranty, anebo na levici vymyslet nějakou past, do které se levice chytí. A když se až tak úplně nechytí, tak alespoň v pravicových mediích a na akcích pravicí zaplacených provokatérů křičet, že se chytli. A tak byly pravičáky a trockisty například společně vymyšleny: Invaze do cizích zemí a válečné loupení a na to konto jako údajný levicový důsledek „akce lidská práva“ a „akce multikulturalismus“. Pod falešnými ekonomickými záminkami se kvalitativně zlikvidovalo školství, přišlo se s inkluzí ve školství – a opět se to… Číst vice »

Sio
Sio
21. 7. 2015 20:24

lomikel napsal

kruci, sory uz to tu je.

Začíná se vyjasňovat. Kapitál tu potřebuje levnější pracovní sílu. Takovou, co pracuje za dolar denně. To se dělalo i dříve. Třeba do Manchesteru se vozili stávkokazi z Irska.

merlin
merlin
21. 7. 2015 20:39

PPK – děkuji za velmi názorný výklad, je vyčerpávající a pomohl.

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
21. 7. 2015 20:42

Sio napsal Začíná se vyjasňovat. Kapitál tu potřebuje levnější pracovní sílu. Takovou, co pracuje za dolar denně. To se dělalo i dříve. Třeba do Manchesteru se vozili stávkokazi z Irska. Sio, v době, kdy bylo před referendem o vstupu do EU, jsem také na toto upozorňoval. Volný pohyb osob, zboží a kapitálu – to jsou bezesporu výhody pro bohaté, kteří na to mají a pro zločince – což jsou mnohdy i ti prvně jmenovaní. Jestliže EU zakládali výrobci ocele a těžaři uhlí, tak si opravdu všechno v tomto spolku zorganizovali především ku svému prospěchu. Ti stávkokazové z chudých zemí Evropy… Číst vice »

Sio
Sio
21. 7. 2015 20:45

@všichni: Ano, levice je v krizi a ztrácí se. Ale přátelé, nezoufejte, nic na světě není definitivní a dialektické zákony vývoje platí. Od mantinelu k mantinelu, ale pokaždé na jiné kvalitativní úrovni. Kde je psáno, že spirála vede jen k lepšímu? „Pokrok nezastavíš!“ jsem slyšel někde mezi mladýma. Ani netušili, že mají pravdu, jen ji chápou poněkud zjednodušeně. Vemte si každého jednotlivce. Každý ví, že má jíst zdravě, cvičit, čistit si zuby a vystříhat se drog všeho druhu. Že by se měl vzdělávat, udržet rodinu v co největší pohodě, dobře vychovat děti, pomáhat starším a nemocný. Také by, ku.wa neměl… Číst vice »

PPK
PPK
21. 7. 2015 20:47

merlin napsal

PPK – děkuji za velmi názorný výklad, jevyčerpávající a pomohl.

není zač, rádo se stalo. Přeji Vám příjemný večer.

Sasin
Sasin
21. 7. 2015 20:53

Mě to tady furt připadá jako kolo u maxima turbuláta. Slova se nahážou do trychtýřa a vylezou sem zformovaná ve štrůdlu jako čerstvě položené howno. Jak dou ta howna po sobě, čeká se že z toho jednou něco vyroste. Možná by to šlo sušit na šňůře, ale furt je lepší, když na to bude mít každý svůj podíl. No a ten podíl na rozpočtu, většině tupců leze důlky, páč dělají ty svá moudra na mnohem větším prostoru než jim přísluší podle všech měřítek. A neříkejte, že né, že to má nějaký smysl! Muheeeeeeee

merlin
merlin
21. 7. 2015 20:56

PPK -tak jsem si to přečetla podruhé a je to skvělá analýza, ještě jednou dík, že jste se obtěžoval

vittta
vittta
21. 7. 2015 21:01

Kde-pak, PPK, tohle je chyba. Podle mě ovšem… Vy jste si spletl pohádkový boj dobra (levice) a zla (pravice) s realitou. Není dle vás na světě nic krásnějšího, než věci levicové, a nic odpornějšího, jak věci pravicové. Při čemž pojem „levice“ má u vás význam v pravdě náboženský. Jakkoliv se vám nedá nadšení upřít, budete to nakonec „vy“, kdo bude zneužit tou tzv.pravicí k diskreditaci tzv. levice. Tímhle pojetím reality polezete lidem kteří se vysloveně nikam nehlásí tak na nervy, že kdokoliv vás „uslyší“ už nikdy nebude chtít o levici nic slyšet. Tam jste také poněkud překroutil můj pohled na… Číst vice »

vittta
vittta
21. 7. 2015 21:08

No, to je celkem dobrý příklad, Merlin. PPK to vzal opravdu od podlahy a nadšeně. Teoreticky dobře zvládnuté, úplně přesně vhodné na levicový web. To se může teoretizovat a třeba bych mohl vyjmout nějaký konkrétní úsek a na tom postavit nějakou oponenturu a bylo by z toho zajímavé vlákno a PPK by jen zářil a vybičoval by se ještě k větším výkonům-a to nemyslím ani ve zlém, ani ironicky. Jenže….. Je to politicky naivní a levice jako taková tím prostě ztratí. Jakýkoliv pravicový soupeř lepší ligy z něj snadno udělá demagoga a snílka-o čemž se klidně mohou hádat a každý… Číst vice »

vittta
vittta
21. 7. 2015 21:17

Hlavně Georgiusi nezapomeňte na to, co musí předcházet tomu, aby se z barevných mohli ti stávkokazi stát. No jistě, redukce sociálních dávek. A co je důležité-s nadšenou podporou poulace, komu by se chtělo živit nějaké čmoudy? To nikomu, ani vám asi ne. To jsou ty morální střety. Nutno ale říci, že to ti „zlí“, řečení tady „pravice“ nějak přehnali s těmi lidskými právy a kde jaký přivándrovalec má taková práva, že se o tom nikomu ani nesnilo za 6000 let lidské existence. Takže lid by to přijal snadno, ale jak přesvědčit všechny ty aktivisty a humanisty, které si celou dobu… Číst vice »

Sasin
Sasin
21. 7. 2015 21:19

Protože to vy gumy stále neberete vážně, zopakuji Každý musí dostat podíl. Na uzurpování základního lidského práva, což je podíl, nemá nárok ani levice, ani pravice ani harpagondechajcká federace. A podílníci o své vlastní vůli, „svobodě“ rozhodují písemně, a bez dlouhých keců, co si každý přeje aby se dělo se společnými úděly. To se spočítá a je jasno. Všechno ostatní je ZLO dějina, ideologická, sprostá, harpagondechajcká, daněná, úročená, uzákoněná, ubřeměněná, ujařměná nebo jak je libo hnusná a odporná nactiutrhačná taškařice. Tvrdit, že je užitečné stále levotočivé otáčení naprotivá pravotočivého otáčení je dobré ve srovnání s čím?, gdyž se ani za… Číst vice »

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
21. 7. 2015 21:34

vittta napsal No, to je celkem dobrý příklad, Merlin. PPK to vzal opravdu od podlahy a nadšeně. Teoreticky dobře zvládnuté, úplně přesně vhodné na levicový web. To se může teoretizovat a třeba bych mohl vyjmout nějaký konkrétní úsek a na tom postavit nějakou oponenturu a bylo by z toho zajímavé vlákno a PPK by jen zářil a vybičoval by se ještě k větším výkonům-a to nemyslím ani ve zlém, ani ironicky. Jenže….. Je to politicky naivní a levice jako taková tím prostě ztratí. Jakýkoliv pravicový soupeř lepší ligy z něj snadno udělá demagoga a snílka-o čemž se klidně mohou hádat… Číst vice »

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
21. 7. 2015 21:49

Vitto, o barevné mi nešlo. Vždyť jsem napsal, že po nich nebylo tehdy ještě ani vidu či slechu. Ale i bez „šengenu“ k nám hned zpočátku legálně přicházeli Ukrajinci a ve stavebnictví pracovali za nestydatě nízké mzdy. Kdyby jen to! Byl mezi nimi vždy nějaký „předák – organizátor“, kterému dělníci museli odvádět značnou část mzdy za to, že pracovat směli a také s odůvodněním, že cestou domů bude třeba zaplatit mafii, která na ně skutečně čekala. A obdobně se chovali naši v Anglii. Stlačovali mzdy domorodcům a nechali se vydírat pro změnu polskou mafií.

Sio
Sio
21. 7. 2015 21:56

Sasin napsal Mě to tady furt připadá jako kolo u maxima turbuláta. Slova se nahážou do trychtýřa a vylezou sem zformovaná ve štrůdlu jako čerstvě položené howno. Jak dou ta howna po sobě, čeká se že z toho jednou něco vyroste. Možná by to šlo sušit na šňůře, ale furt je lepší, když na to bude mít každý svůj podíl. No a ten podíl na rozpočtu, většině tupců leze důlky, páč dělají ty svá moudra na mnohem větším prostoru než jim přísluší podle všech měřítek. A neříkejte, že né, že to má nějaký smysl! Muheeeeeeee Tak nepyskuj a toč klikou.… Číst vice »

Sio
Sio
21. 7. 2015 21:59

Sasin napsal Protože to vy gumy stále neberete vážně, zopakuji Každý musí dostat podíl. Na uzurpování základního lidského práva, což je podíl, nemá nárok ani levice, ani pravice ani harpagondechajcká federace. A podílníci o své vlastní vůli, „svobodě“ rozhodují písemně, a bez dlouhých keců, co si každý přeje aby se dělo se společnými úděly. To se spočítá a je jasno. Všechno ostatní je ZLO dějina, ideologická, sprostá, harpagondechajcká, daněná, úročená, uzákoněná, ubřeměněná, ujařměná nebo jak je libo hnusná a odporná nactiutrhačná taškařice. Tvrdit, že je užitečné stále levotočivé otáčení naprotivá pravotočivého otáčení je dobré ve srovnání s čím?, gdyž se… Číst vice »

Sio
Sio
21. 7. 2015 22:03

@Georg: Nejsem si jist, ale možn Vittta hledá jen lepší způsob, jak být opravdu efektivní. Já jsem pro to vylézt na ten strom a rozšířit si obzory. Někdy to pomůže a člověk ví kterým směrem se vydat za světýlkem. I když na konci září perníková chaloupka a nevíme, kdo v ní bydlí.

PPK
PPK
21. 7. 2015 22:11

@vittta a dnes už naposled – pokud Vás to zajímá, tak při plyšovém převratu jsem vkládal určitou důvěru a opatrnou naději do slov nových elit při přesvědčování občanstva, (dnes bych to nazval pravicově lživým přesvědčováním), že tady zavládne politicky osvícenější a občansky svobodnější demokracie a že – a to zejména – bude důsledně provedeno spravedlivé vyrovnání s minulostí. A co se stalo? Bylo sehráno jen nechutné a předem naplánované politické divadlo s cílem vytvořit novou strukturu vlastnictví. Nic víc. Vyrovnání s minulostí nula, vláda se zodpovědností za prosperitu státu – nula. Naopak hloupá propaganda, že stát prakticky vůbec nepotřebujeme. Tak… Číst vice »

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
21. 7. 2015 22:11

Sio, určitě je to hodná, vlídná a milá stařenka, která to má daleko do supermarketu, má srdce na levé straně a krom chuti na libové šunčičky má i legitku ODS a my proto nyní víme, že se tato občanská demokratka o sebe snaží postarat sama, neboť být „sockou“ se jí odjakživa zajídá.

vittta
vittta
21. 7. 2015 22:47

Moje řeč, Sio, není nad rozšíření obzorů. Tak třeba Georgius neví, že Ukrajinci ve stavebnictví dělali za víc, než Češi, ale nejzajímavější na tom je, že to zároveň píše. Tedy oni sami měli málo ale část jejich mzdy shrábnul boss. Ve výsledku byli drazí. Náhodou dělám ve stavebnictví, ale třeba se pletu. Také Ukrajinec není barevný a tedy nemá ŽÁDNÉ právo. Nebo snad Georgius zná nějakou organizaci, která by se zasazovala o práva Ukrajinců? Pochybuji, ale za to o práva barevných se jich stará za státní prachy desítky. UK žádné dávky nedostane. Barevný dostane cokoliv, takže to poslední, co bude… Číst vice »

Sasin
Sasin
21. 7. 2015 22:47

Sio • 21. Červenec 2015
Ani nevíš proč jsi to napsal. Například sekty, vědí přesně proč lžou a kradou, ale ty to nevíš. Motáš se mezi levicí a pravicí a bereš tu, která ti utře zadek.