Domů » Obama

Obama

by Stan
26 komentáře

obama

Někdo potřebuje k hodnocení odcházejícího prezidenta celé stránky. Já to mám jednoduché. Tak jako u prezidenta Havla všechno, co udělal, překryje negativně „humanitární bombardování“, tak vše, co snad vykonal prezident Obama překoná jediné slovo – Libye. Neumím si představit nic tak dobrého, co by vykonal, aby se na tuhle hrůzu, na takový monstrózní zločin dalo zapomenout.

Co zbyde po prezidentu Trumpovi, to je zatím ve hvězdách.

Převzato z ostrova Janiky

Může se vám také líbit

26 komentáře

fajt 22. 1. 2017 - 18:15

peter. napsal
Sonet Duo nestačil?

tak já byl spokojenej i z A3 http://www.ps-service.cz/archiv/Starestroje/starestroje.blog.cz/0805/magnetofon-tesla-a3.html , ale jak píšu, tohle byl fakt sen, který se jaksi i realizoval 🙂 musím říci, že dodnes je považován za klenot mezi kotoučáky ( i technicky, nezničitelné glazz hlavy a frekvenční rozsah taky super no a dizajnově v tehdejších časech – i dnes – prostě pohádka). ..)

peter. 22. 1. 2017 - 17:52

fajt napsal
stroj svých snů Akai gx 620,

Sonet Duo nestačil?

Dolmen 22. 1. 2017 - 17:27

koloděj napsal
opravdu v tom juesej Obama VLÁDL ? Podepisoval se pod papíry, které mu byly předloženy. Tak jak se na prezidenta, jenž byl vyslán do šaškárny jménem „volby“ svými loutkaři – kde se parádně OSOBNĚ u těchto zadlužil – sluší a patří. Kdyby ho ručičky nechtěly poslouchat, tak bylo dost materiálu o jeho neamerikánství po ruce, aby skončil na Guantanámu i s celou svou familii.

Odsuzovat je tak snadné. Bez viny samozřejmě není, ale plácat tady ( to není o vás ) že má na svědomí Libyi a podobné perly .. no to je na léčbu ..

Je to tak. Maně mě napadlo, jak musel poslouchat i takový „vyhlášený diktátor a vrah“ Stalin. Jeho obmyšlené vrahounství a diktátorství berou i jinak velcí vzdělanci jako axiom a nikdy o něm nezapochybují. (Musí se uznat, že to se tedy Nikitovi velmi povedlo.) Faktem je, že byl taky inteligentní a tvrdý a jakmile se naskytla příležitost, tak s těmi, co mu šli po krku dokázal nemilosrdně zatočit. Poslouchat ale musel i nadále, poslouchat i trávu růst – a to byl nějaký „diktátor“. Což teprve v takové demokracii – Obama je černý, takže na něm nebylo vidět, jak je občas bledý strachy.

fajt 22. 1. 2017 - 17:18

peter. napsal
peter

no vidíte Peter, já první džiny měl z poutě ( jsem si je vystřílel, světskej mi je ale nechtěl dát a druhý den je vyměnil za kola ke svý maringotce – za to kámošům díky ), vím, že na Slovensko se jezdilo pro bony, do Práglu taky, ale tam to bylo drahý a pak vexláci nenažraní ( esenbáci taky) – pro mne ale rifle nebyly hlavním artiklem, který jsem v tomto kaufu chtěl koupit, nakonec se mi to podařilo a já tehdy vyplázl 4100 v TP za stroj svých snů Akai gx 620, dnes se tomu směju a nechápu, ale tehdy to byla docela pasia, uzaleznienie. ..)

peter. 22. 1. 2017 - 16:58

fajt napsal
já myslel, že na Slovensku byly bony za levnějc, prý před tuzákem v Košicích ( který prý byl mimochodem v takovéomšelé budově mimo centrum ) měly babky tyhle poukázky směňovat až 1:3 ( měla to být údajná prekompenzace z ruské strany) z takových proutěných košíků jak od Karkulky, ale nevím, tehdy se to hezky poslouchalo . ..)

Cena bola pohyblivá.Od 4 do 5,50 Kčs.Východ bol na bony požehnaný,lebo v každom druhom dedinskom dome mali niekoho v Amerike.Najbohatší boli na Zemplíne – Michalovce a okolie.Prílev bonov končil obyčajne po prvej návšteve „Amerikánov“v rodnom kraji.Prišli,uvideli a povedali:“Nasrať vám!Veď vy si tu žijete lepšie,ako my doma.
Chcel som napísať,že džínsy vôbec neboli problémom pre nikoho.A keď niekto tvrdí,že v minulom režime to problém bol,tak bohapusto klame.Mal ich každý.Ani si nepamätám,že by som na potulkách Slovenským rajom videl čundrákov v iných gatiach.
Dnes už čundrákov s gitarami na stanici v Kysaku,v piatok popoludní nevidno.A keby som si chcel na Košariskách pri Hornáde zapálil ohník,tak by ma asi odstrelili.

fajt 22. 1. 2017 - 16:30

peter. napsal
peter.

já myslel, že na Slovensku byly bony za levnějc, prý před tuzákem v Košicích ( který prý byl mimochodem v takové omšelé budově mimo centrum ) měly babky tyhle poukázky směňovat až 1:3 ( měla to být údajná prekompenzace z ruské strany) z takových proutěných košíků jak od Karkulky, ale nevím, tehdy se to hezky poslouchalo . ..)

peter. 22. 1. 2017 - 15:07

zedd napsal
Lévi je Strauss a Strauss je valčík. Vídeňský kongres nás ale ještě zdaleka nečeká.

zedd:
Spomínam na časy,keď som iné džínsy ako“lewisky“nechcel.Stáli v Tuzexe 120 bonov (po 5 Kčs).Neskôr to boli Wranglerky a H.I.S.
Potom niekedy začiatkom 80-tich rokov začali šiť v Prešovských OZKN v licencii Lee Cooperky a tak som si kupoval tie.Zlaté časy!

zedd 22. 1. 2017 - 14:26

V CZ bych Lévyho přirovnal k Halíkovi říznutýmu Sokolem … ale to Sokolovi trochu křivdím. Spíš Halík říznutej Kurasem a možná Hermanem … ale žádnej z nich nemá mozek Lévyho, takže ten Sokol tam musí nakonec zahnízdit. Dokázat nutnost bezdomovectví v 21. století chce holt kumšt nejspíš nejednoho borce.

Nemůžu si odpustit: Lévi je Strauss a Strauss je valčík. Vídeňský kongres nás ale ještě zdaleka nečeká.

Bety 22. 1. 2017 - 14:15

Koloději, já jsem přece nenapsala že vládl. Napsala jsem, že byl vývěsným štítem. Ale prezidentem se přece nestal proti své vůli, nebo snad ano? Máte pravdu, že odsuzovat je vždy lehké, ale kam se dostaneme, když viditelné vládce zbavíme vší odpovědnosti? Chtějí moc – viditelnou- , tak by také měli nést následky.

zedd 22. 1. 2017 - 14:09

@Peter: od Bernard-Henry Lévy jsem četl reminiscenci na Tocqueville/Demokracie v Americe. Zvedal se mi z toho žaludek. Mlíko mi teklo po bradě, ale věděl jsem, že prostě a sprostě lže. Bylo to zvlášť nechutný ve srovnání s bytostným humanistou Tocquevillem, kterým se zaštiťoval. Později sem narazil na pár jeho výměšků k aktuální situaci … tuhle hnidu by dějiny měly zapomenout.

fajt 22. 1. 2017 - 13:25

i podle logiky liberálů Obama za svinstva americké korporace odpovědný taky je – u presstitutů liberálního chlívu bych zavedl pravidlo třikráte a dost, tedy třikráte zalže a už by se propagandou nesměl živit, u majitelů mediálních firem na masáž ovčanů bych byl ještě přísnější. ..)

koloděj 22. 1. 2017 - 12:27

Bety, opravdu v tom juesej Obama VLÁDL ? Podepisoval se pod papíry, které mu byly předloženy. Tak jak se na prezidenta, jenž byl vyslán do šaškárny jménem „volby“ svými loutkaři – kde se parádně OSOBNĚ u těchto zadlužil – sluší a patří. Kdyby ho ručičky nechtěly poslouchat, tak bylo dost materiálu o jeho neamerikánství po ruce, aby skončil na Guantanámu i s celou svou familii.

Odsuzovat je tak snadné. Bez viny samozřejmě není, ale plácat tady ( to není o vás ) že má na svědomí Libyi a podobné perly .. no to je na léčbu ..

jinak všem hezkou neděli

koloděj 22. 1. 2017 - 12:00

Admirál napsal
Alespoň to tak při pohledu z vnějšku vypadalo. Občas mi také připadalo, že Obamovi role toho, kdo má rozpoutat armagedon příliš nesedí.

Několikrát zkřížil plány sionistů. Proto měl i zákaz přímých přenosů v TV. Využíval i mezinárodní setkání k okopávání kotníků, byť byl jen loutkou. Kdoví, jaký byl ve skutečnosti. USA vládlo simulákrum s tváří Obamy.
Pamatujete, jak se bál, více toho, že v Chicagu (nebo kde) bouchne atomovka víc než toho , že Rusko napadne jiný stát ? ( v Normandii to tuším prohlásil ) …
Byl fakt jen loutkou, co dodat .. teď mi bleskl myslí krátký film Pet goat 2 tuším … má i „vysvětlující video“ protože sám o sobě je tak napraný detaily a symboly, že bez jejich pochopeni je podstatě o nicem.

peter. 22. 1. 2017 - 10:34

Bety napsal

Jistěže byl Obama jen vývěsním štítem. Ale pokud budete vždy argumentovat tak, že ta „figurka“ vlastně za nic nemůže, tak mu tím dáváte punc beztrestnosti a za ten štít se nikdy nepodíváte…. Byl v čele státu? Měl určité pravomoci kterévyužil tak, že k válce došlo? Před soud s ním!!!
Člověk bez „funkce“ žádnou ochranu nemá, žádnou imunitu , která by jeho zločinyzařadila do kategorie beztrestných. Necháváme je aby vládli bez jakékoli odpovědnosti!!!

Máte pravdu.Nechal som sa ovplyvniť nadpisom článku.No stále budem tvrdiť,že je len jedným z vinníkov.
Celé sa to odvíja od pádu budov WTC.Ak sa ukáže,že to bolo dielo vlády USA a ak vezmeme do úvahy vyjadrenie generála Wesley Clarka z r.2007,tak celý ten průser s Líbyou bol pripravovaný ešte pred nástupom Obamu do funkcie.
Medvedev bol tým človekom,ktorý to zastaviť mohol a neurobil to.Tak potom je treba premýšľať o tom,kto je viac vinný.Obama,alebo Medvedev.

Admirál 22. 1. 2017 - 10:22

koloděj napsal

ja bych to zlo tak nepersonifikoval do Obamy, Muzeme hovorit o „období prezidentovani“ Obamy, ale ten clovek byl jen „nezadírající se“ kolečko – byť na první pohled vypadá jako nejdůležitější motor – které je úplně nejviditelnější.

Jeho činy a jednání byly objednány mezinárodní sionistickou mafii snad dříve, než podal přihlášku k účasti ve volbách. Vždyť v druhém volebním období měl zákaz přímých přenosů v TV..Toho Havel nikdy „nedosáhl“.

Vše, co se za jeho prezidentování dělo, byly reakce mafie na kroky jiných mafii a celkovou situaci a její plány. Obama je vinen snad jen tím, že se nezastřelil.

Také bych řekl Vašimi slovy, že Obama byl kolečko v soukolí.

Na rozdíl od Vás si myslím, že Obama v některých okamžicích chod věcí tlačený neocon brzdil – viz couvnutí od zahájení úderu na Asada po opreaci „použití chemických zbraní“.

Alespoň to tak při pohledu z vnějšku vypadalo. Občas mi také připadalo, že Obamovi role toho, kdo má rozpoutat armagedon příliš nesedí.

Bety 22. 1. 2017 - 10:04

Jistěže byl Obama jen vývěsním štítem. Ale pokud budete vždy argumentovat tak, že ta „figurka“ vlastně za nic nemůže, tak mu tím dáváte punc beztrestnosti a za ten štít se nikdy nepodíváte…. Byl v čele státu? Měl určité pravomoci které využil tak, že k válce došlo? Před soud s ním!!!
Člověk bez „funkce“ žádnou ochranu nemá, žádnou imunitu , která by jeho zločiny zařadila do kategorie beztrestných. Necháváme je aby vládli bez jakékoli odpovědnosti!!!

peter. 22. 1. 2017 - 9:36

Odhliadnuc od prognóz gen.W.Clarka,ktorý už 3.októbra 2007 hovoril vo svojej prednáške v San Franciscu o tom,že už 10 dní po útokoch na WTC 11/9 bol prijatý plán na bombardovanie 7 arabských štátov vrátane Líbye,sa ponúkali ešte tri možné príčiny zničenia Kaddáfího Džamahírie.
-Európsky lídri,obzvlášť Sarkózy,takto riašili svoju zadĺženosť voči Líbyi.To sa mi ako „casus belli“nezdá.
-Kaddáfí sa chcel odstrihnúť od dolára a zaviesť tzv.“zlatý dinár“pre celú Afriku.To za možné považujem.
-Zničiť Líbyu ako hrádzu ktorá zadržiava milióny imigrantov do Európy.To je pre mňa najpravdepodobnejšia teória.

fajt 22. 1. 2017 - 9:23

koloděj napsal
Obama je vinen snad jen tím, že se nezastřelil.

Obamovi dělala jeho omezená moc ( které byla aplikovaná hlavně v jeho potřebě zabíjet chudáky v třetích zemích ) moc dobře, přesně podobně jako Havlovi, který svou závislost potuploval humanitárním bombardováním. ..)

koloděj 22. 1. 2017 - 8:54

ja bych to zlo tak nepersonifikoval do Obamy, Muzeme hovorit o „období prezidentovani“ Obamy, ale ten clovek byl jen „nezadírající se“ kolečko – byť na první pohled vypadá jako nejdůležitější motor – které je úplně nejviditelnější.

Jeho činy a jednání byly objednány mezinárodní sionistickou mafii snad dříve, než podal přihlášku k účasti ve volbách. Vždyť v druhém volebním období měl zákaz přímých přenosů v TV.. Toho Havel nikdy „nedosáhl“.

Vše, co se za jeho prezidentování dělo, byly reakce mafie na kroky jiných mafii a celkovou situaci a její plány. Obama je vinen snad jen tím, že se nezastřelil.

fajt 22. 1. 2017 - 8:43

peter. napsal
peter

Medvěděv je ta horší skupina sluhů ruských oligarchů ( dokonce nechal ruské lidi v Libyi v problémech ) a stále hrozí, že se po Putinovi dostane na jeho carské místo. ..)

asym 22. 1. 2017 - 8:26

Peter, vzhledem k tomu že černoch měl pádný důvod v podobě nedodržování nepsaného úzu o SSa jako svět.hegemonu č. 1 a Kadáfí dělal úplně vše proto aby se Líbye tímto neřídila, tak je dle „Ob(k)amovy břitvy“ nejpravděpodobnější že to má černoch (jako vstupenku do pekla) na svědomí.

peter. 21. 1. 2017 - 21:25

peter. napsal
Je možné,že práve Obama to nebol.

Jedno je isté….Pravda o tom,kto mal na zničení Líbye najväčší podiel viny by mohla vyjsť na povrch len v prípade súdneho procesu s vinníkmi.Za vraždu Kaddáfího nesie nespornú vinu H.Clintonová.Kto však napísal scenár….nevedno.A už sa to ani nedozvieme.Bol by to upokojujúci pohľad,vidieť na lavici obžalovaných všetkých vinníkov.Sarkózym počnúc,Clintonovou končiac.

peter. 21. 1. 2017 - 20:53

Ešte nevedno,kto pri tom zverstve v Líbyi zohral hlavnú úlohu.Je možné,že práve Obama to nebol.
Človek,ktorý sa priam hystericky domáhal zrovnania Líbye so zemou bol francúzsky prezident Sarkózy.Prehovoril ho k tomu „filozof“Bernard-Henry Lévy,ktorý bol účastný pri všetkých svinstvách ktorých sa západ a NATO zúčastnili, od bombardovania Juhoslávie až po Sýriu.Pri pohnútkach Sarkózyho by bolo zaujímavé zistiť,kedy a prečo sa jeho postoj ku Kaddáfímu tak prudko zmenil,že sa rozhodol vymazať Líbyu z mapy sveta.Kaddáfí ho považoval za priateľa.
A netreba zabúdať ani na podiel viny ruského prezidenta Medvedeva,ktorý návrh Francúzska v RB OSN nevetoval a umožnil tak všetko to,čo sa v Líbyi stalo.Včítane následkov,ktoré ako imigračnú krízu dnes prežívame.

Zanechat komentář