P. C. Roberts: Tohle není čas  pro bezstarostnost – Demokraté zamýšlejí puč

Jestliže prezident Trump nedosáhne znovuzvolení přesvědčivou většinou hlasů, tzn. tak, že o něm nebude sporu, Demokraté a prestitutky jeho vítězství nepřijmou.

Noviny, televize, NPR, twitter a další internetové stránky budou přeplněny obviněními, že Trump výhru ukradl a že Putin volební stroje nechal seřídit tak, aby výsledky hlasování zfalšovaly. Média odmítnou vyhlásit vítěze voleb a Biden svou prohru neuzná. Výsledkem této kampaně bude požadavek přepočítat volební hlasy, které byly doručeny poštou (průzkumy ukazují, že většina Demokratů zamýšlí odeslat svůj hlas poštou). To zabere několik dní a možná i týdnů, během nichž Demokraté své protesty vystupňují a presstitutky budou jejich lži po zemi rozšiřovat. Všechny budou pochopitelně hovořit stejným hlasem a všechny, včetně twitteru, odepřou Trumpovi poskytnout pomoc.

Města a státy řízené demokraty nejen dovolí, ale vyprovokují výtržnosti a rabování – a to ve jménu „mírového protestu“ proti nacistovi v Bílém domě, který prohlašuje, že vyhrál volby, které ovšem ve skutečnosti prohrál. Anebo ještě pravděpodobněji je ukradl ve shora už zmíněné poště.

Demokratičtí starostové, městské rady, guvernéři a oblastní soudci policii od tohoto dění buď odstřihnou, nebo ji zdemoralizují. Demokraté Trumpovy podporovatele, kteří se rozhodnout bránit jak sebe, tak svůj majetek, vezmou do vazby a naopak volnou ruku dají žhářům a výtržníkům. Zákon a pořádek budou dány stranou, aby tak byl odpor proti puči neutralizován strachem a zoufalstvím.

Všechno to jsme už viděli na ukrajinském Majdanu, v Bělorusku, ve Venezuele i v Hong Kongu. Lži donekonečna opakované se stanou pravdou a metody amerického Hlubokého státu teď na své vlastní kůži pocítíme též u nás doma.

Trump se nachází ve velmi zranitelné pozici. Jeho podporovatelé žijí ve středu Ameriky, nikoli tedy ve Washingtonu. Nejsou zorganizováni a byli globálními korporacemi, které jejich pracovní příležitosti vyvezly zejména do Číny, ožebračeni. Obama vyřadil z armády 200 nejvyšších vojenských velitelů a nahradil  je oportunisty, kteří své hřbety ohýbají podle toho, jak vítr fouká.  Trump udělal chybu, když obětoval generála Flynna, který by se dokázal aspoň s jistými částmi armády za prezidenta  postavit. Nu a peníze a moc uctívající generálové, které Obama posadil do sedla, se chtějí Trumpa zbavit. Nepřeje totiž jejich válkám a chce jim vzít i jejich „ruského  nepřítele“ ospravedlňujícího jejich moc i přebujelý vojenský rozpočet. Nu a tajná služba byla zredukována, a poté, co se zúčastnila vraždy prezidenta Kennedyho, je její spolehlivost ve hvězdách.

Výtržnictví a žhářství, povolené i podněcované demokratickými městy a jednotlivými státními vládami, mělo za následek tu skutečnost, že masivně vzrostl počet majitelů pistolí. Ale jde o jednotlivce bez organizace, kteří, jestliže se budou jako jednotlivci bránit, stanou se bezmocnými  oběťmi démonizace a demokratických žalobců. Jedině velké organizace ozbrojených mužů, vybavených mocí uplatnit svou jurisdikci, by mohly ochranu lidem poskytnout. Problémem ovšem je, že existence těchto organizací je úzce spojena právě s těmi silami, které touží prezidenta Trumpa svrhnout. A navíc: Všechny pokusy vytvořit organizace pro obranu proti násilí budou infiltrovány agenty FBI a jejich vůdci budou zatčeni.

Mnozí bezstarostní Američané řeknou: „To se zde nemůže stát.“ Ovšem pravda je taková, že se to děje už teď. Děje  se to v Portlandu, Seattlu, Chicagu, Minneapolisu, Philadelphii, New Yorku, Atlantě, St. Louis a dalších městech.

Jinými slovy: To, co prožíváme, je souhlas a smíření, nikoli tedy odpor. Hluboký stát, levice a černoši se sklonem k výtržnictví vidí a vnímají nedostatek naší sebedůvěry a vůle k obraně a využijí chatrnou situaci, do které jsme my, Američané, sami sebe uvrhli.

Spojené státy upadají, pomalu ale jisté už dlouhé roky. Ale konečný kolaps by mohl být náhlý.

Zdroj: Paul Craig Roberts

Vybral a přeložil Lubomír Man

 

 

4.1 7 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
52 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Patrik
Patrik
2. 11. 2020 20:50

Jeden by si řekl, co tak asi může přinést datum 02.11.2020 – a ono tady máme Vídeň (!) a v ní útok na synagogu
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/utok-synagoga-viden-strelba.A201102_204616_zahranicni_lesa#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=zahranicni&utm_content=main
Antisemitský Aeronet a jeho antisemitský VK musí juchat globalistickým blahem ala Marx a J. Attali….

Ale aktuální je teď jiná věc: Věří tady někdo, že Trump ve volbách prohraje?

Patrik
Patrik
Reply to  Patrik
2. 11. 2020 21:04

Bezpečnostní pracovníci židovské obce v Rakousku vyzvali všechny židovské spoluobčany, aby neopouštěli své domovy.“

Útoky na pravoslavné církve, nyní útok na synagogu v tak významné datum a v tak významném městě… každý ať si probere podle sebe….

Patrik
Patrik
Reply to  Patrik
2. 11. 2020 21:18

A ono by to nemuselo být až tak hodné pozornosti, kdyby Le Cercle (rozuměj kruh = „korona“) nemělo centrum ve Vídni (plus Francie a Německo)
comment image

Patrik
Patrik
Reply to  Patrik
3. 11. 2020 9:32

Rakousko vyhlásilo tři dny smutku, Praha posiluje ochranu synagog
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/utok-synagoga-viden-strelba.A201102_204616_zahranicni_lesa

Někdo se může radovat, já tvrdím, že co je nachystáno na židy, je nachystáno i na křesťany, Slovany především. Že nejvíce se samozřejmě raduje Írán, to už dodávám jen tak na okraj.

Patrik
Patrik
Reply to  Patrik
3. 11. 2020 9:35

Můj předchozí komentář nebyl úplný – ještě očekávám nějaký oslavný článek na antisemitském globalistickém Aeronetu.

bergpora
bergpora
Reply to  Patrik
3. 11. 2020 10:03

Ne, vas komantar opravdu neni uplny, utok se uskutecnil na restauraci, lezici v blizkosti synagogy a vidensti zide prijali nasledne bezpecnostni opatreni.
Utok nebyl veden na synagogu a namiren proti zidum.
Tohle je klasicka KSB: prani otcem myslenky a vysledkem je zavadiva analyza.

Patrik
Patrik
Reply to  bergpora
3. 11. 2020 10:17

Útoků bylo několik a na několika místech, vložené odkazy jsou především o videích
zdea zde

bergpora
bergpora
Reply to  Patrik
3. 11. 2020 10:31

Ale zadny z nich nebyl veden na synagogu a na zidy. Mrtvi jsou od te restaurace, klamete telem, Patriku.

Patrik
Patrik
Reply to  bergpora
3. 11. 2020 11:51

A Vy byste chtěl jaký závěr, jakou analýzu? Že útok byl v pořádku a že za tím stojí židé, protože chtějí, aby to vypadalo, že to byl útok na synagogu? Tak tady si dovolím upozornit, že jednou už taková ideologie právě z Vídně přišla a že tomu Rakušanovi na ní skočil celý svět, byť šlo o ideologii, která byla primárně vedena proti Slovanům-proti Rusku.Ale jestli chcete oslavovat islám, tak i v tom máte k tomu Rakušanovi blízko – o jeho spojenectví s islámem si dnes můžete dohledat spoustu odkazů.

bergpora
bergpora
Reply to  Patrik
3. 11. 2020 12:33

Sytem mi moji odpoved splachnul, protoze v ni bylo sproste slovo, takze to zkusim slusne:
Tohle nechutne posunovani svinstev, co si ja o cem preji slyset, si laskave nechte od cesty.
Vy jste tu klamal a manipuloval: Dle videnske policie nebyl utok veden ani proti synagoze, ani proti zidum. A to je vsechno. Pravy motiv necht vysetri prislusne organy.
To je tak vzdycky, kdyz si clovek zada se sektarem: Je-li usvedcen z manipulace, bud se ztrati, anebo zacne nechutne napadat oponenta. Vy jste bohuzel ten druhy pripad.

Patrik
Patrik
Reply to  bergpora
4. 11. 2020 1:09

„To je tak vzdycky, kdyz si clovek zada se sektarem: Je-li usvedcen z manipulace, bud se ztrati, anebo zacne nechutne napadat oponenta.“ To je argument jako blázen…! Přitom já Vaše vysvětlení útoku neberu, protože na rozdíl od Vás vidím i jiné souvislosti: „Stadttempel je hlavní synagoga ve Vídni V srpnu 1950 zde byly vystaveny ostatky duchovního otce židovského státu Theodora Herzla a jeho rodičů předtím, než byly znovu pohřbeny v Izraeli. Dne 29. srpna 1981 se synagoga stala terčem útoku členů palestinské teroristické organizace, dva lidé přišli o život a 30 jich bylo zraněno.“ Rozdíl mezi oběma akcemi je pouze v tom,… Číst vice »

orinoko
Reply to  Patrik
4. 11. 2020 6:20

“ … celá akce je o něčem úplně jiném, než je Váš plytký pohled. “ …. No to dá rozum, kolo nemůže být o čtverci, ty teflonový kujebáku. Pod rouškou hodiny mezi psem s vlkem sem nalezeš a dál sem kydáš svoje dyslektické co co ti ny.
Ty ani neumíš pořádně česky.
Shodu předmětu s fabulačním vyústěním lze snad přirovnat k lovu zajíců pomocí háčků na ryby.
To je katastrofa, jakými d@bily je svět také vybaven, ale ještě více překvapuje splachovací nátura, která po několikerém výprasku nutí lézt úchyla do parku a honit si aortu před procházejícími.
Tfujtaxl.

Patrik
Patrik
Reply to  Patrik
2. 11. 2020 21:34

Tip na výsledek amerických voleb tady očividně nikdo nemá. No, to možná proto, že všichni zdejší, kteří se pasují do role, že všemu rozumí intelektuálně nejvýše, v zásadním názoru žádný názor nemají… A tím jsme u těch analytiků a „analiťiků“, na které je dělí Pjakin (ale také u toho, proč mnozí zdejší Pjakina neberou – no, bodejť by brali, když ho nejen neposlouchají, ale hlavně a především mu nenaslouchají….)

no one
no one
Reply to  Patrik
2. 11. 2020 22:20

@Patrik Odpovím pouze velmi narychlo. V posledních dnech mám v hlavě v souvislosti s US volbami slova Pjakina, a sice, že i když neokoni náhodou to vítězství urvou pro Bidena (kterého má GP mj. také pod palcem), tak rozhodně se nestane, že by Trump (GP) prohrál, tzn. i když ve volbách nevyhraje, tak rozhodně neprohraje. A proč? Protože úřadujícím prezidentem bude ještě pár měsíců a za tu dobu se dá stihnout plno věcí, jako třeba vytáhnout ty největší esa z rukávu. Každopádně Trumpův Twitter je jasný a myslím, že se blíží finální porážka unipolárního světa. Útok ve Vídni, no já… Číst vice »

Last edited 4 let před by no one
no one
no one
Reply to  no one
2. 11. 2020 22:34

A dodatek z dneška (!).
„Božský“ Khája:
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/schwarzenberg-stredoevropskou-migracni-nesolidaritu-by-eu-nemela-tolerovat-40340948
„Bohužel i rakouská vláda přistoupila k tomu, že názor zemí Visegrádu sdílí. Rakousko přitom hodně migrantů přijalo a mnozí z nich se příkladně integrovali. Na to může být Rakousko pyšné,” dodal Schwarzenberg.

K tomu asi není co dodat.

Patrik
Patrik
Reply to  no one
3. 11. 2020 9:23

Jo, Kalergigo Vídeň! Není co dodat, jen Khája asi nechápe, o čem je Třetí Řím.

Patrik
Patrik
Reply to  no one
3. 11. 2020 8:06

11.11.v 11 hodin je výročí konce 1. světové a v naší době, kdy je nově skládáno to, co tehdy bylo rozloženo – viz role Rakouska a Maďarska na jedné straně a Německa a Francie na druhé, oficiálně pojmenováno jako dvourychlostní Evropa. Dohodnuto to bylo v Cáchách , jaká to „náhoda“, a bylo navázáno na odkaz Konrada Adenauera, jednoho ze zakladatelů EU „Dohoda navazuje na Elysejskou smlouvu z roku 1963, kterou uzavřeli jejich někdejší předchůdci Konrad Adenauer a Charles de Gaulle. V Česku nová smlouva vzbudila kontroverzní reakce.“ https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/2712464-merkelova-a-macron-navazuji-na-elysejskou-smlouvu-v-cachach-podepsali-hlubsi-spolupraci 11.11.v roce 2020 proto může být obzvláště zajímavé datum. Pro mě ale… Číst vice »

Patrik
Patrik
Reply to  Patrik
3. 11. 2020 8:11

J. Attali například zde, cituji:

„Není ve Francii problém s antisemitismem?

„Nula! Žádný. Je to lež. Je to čistá lež. Není to pravda. Existují někteří známí antisemité, ale na národní úrovni to není problém.“

Mezi francouzskými Židy existuje trend přistěhovat se do Izraele a mnozí z nich tvrdí, že je to kvůli antisemitské atmosféře.

„Myslím, že to není pravda. Myslím, že je to propaganda, izraelská propaganda.“
https://www.haaretz.com/1.5255188

Patrik
Patrik
Reply to  no one
3. 11. 2020 8:59

Jak já to sleduji, tak se opakuje scénář „Trump-Clintonová“. Tehdy proti Clintonové byla rozpracována spousta tahů, nejvýznamnější byl rozjetý jako „Pseudoskandál H. Clintonové“ A tehdy se po volbách také přepočítávaly hlasy, ovšem jen proto, aby se potvrdilo, že Trump zvítězil ještě větším rozdílem, než bylo původně hlášeno. Iniciátorkou nového sčítání hlasů přitom byla Jill Steinová, prezidentská kandidátka za Green Party. To by ale nebylo až tak zajímavé, jako to, že o rok dříve se Jill Steinová zúčastnila večeře na počest výročí ruské RT a ocitla se tak ve společnosti m.j. Putina, ale také M. Flynna, který později musel rezignovat, ale… Číst vice »

Patrik
Patrik
Reply to  Patrik
3. 11. 2020 9:02

A to si tehdy všichni mysleli, že Jill Steinová přepočítávání hlasů iniciovala proti Trumpovi a přitom to bylo úplně naopak, protože se tak dělo ve prospěch Trumpa!. Ale někteří anaľiťiky to vyhodnotili jako její prohru viz „Přepočet hlasů ve Wisconsinu skončil pro Jill Stein naprostou blamáží. Donald Trump má po přepočtu dokonce o 131 hlasů více!“
Opravdu blamáží??? Tak já jen, že kolem opětovných amerických voleb je opět nutné vybírat mezi zprávami a „Z“právami (a mezi analytiky a „analiťiky“)

bergpora
bergpora
3. 11. 2020 6:54

Patrik: Věří tady někdo, že Trump ve volbách prohraje?
Ano, i kdyz slovo vira je moc, spise si myslim, ze Donik nasekal tolik chyb, ze volici a volitele vsadi na nekoho jineho, tedy Bidena.
Druhym argumentem je, ze vitezstvi Trumpa predpokladaji priznivci KSB, kteri se temer vzdy myli.

orinoko
Reply to  bergpora
3. 11. 2020 7:10

KSB? Komunistické strany Bulharska?

orinoko
Reply to  bergpora
3. 11. 2020 8:54

Je právě tolik, kolik právě je !! Ale my začínáme vždycky včas. !! Bigbeat klekánic :
3G, 4G, 5G.
To jsou rozdíly.

https://www.youtube.com/watch?v=8MWVo1fjRsQ

Gatta
Gatta
Reply to  orinoko
3. 11. 2020 10:21

Poul je dobrej.

Ale od tohohle se mnozí učili. Boužel už hraje jinde …
1956 – https://www.youtube.com/watch?v=2OfhmVmhL7s

Rocker jednou – rocker navždy …
https://www.youtube.com/watch?v=RCYGNtyktlg

Last edited 4 let před by Gatta
Patrik
Patrik
Reply to  bergpora
3. 11. 2020 9:16


Svatá prostoto, která si myslíte, že voliči mohou něco změnit – a to dokonce proto, že máme tu demokracii!. A nemusíte mít nastudováno KSB (já také nemám), ale z logiky globálního(!) dění Vám musí být jasné, že Trump prohrát nemůže. Jak výše píše „no one“, unipolární svět – rozuměj globalizace ala Pax Americana – prostě skončil. Nový světový řád, to nejsou Spojené státy, jak se tady někteří pořád snaží tvrdit (a to dokonce i videem z roku 2007 či tím, co kdysi hlásal Bush).

bergpora
bergpora
Reply to  bergpora
3. 11. 2020 9:32

Patrik: „Ale z logiky globálního(!) dění Vám musí být jasné, že Trump prohrát nemůže.“ Pjakin kdysi rikal, ze z logiky globalniho deni nikdy nemuzou propustit Savcenkovou, protoze by to znamenalo konec ruske statnosti, coz si GP nemuze dovolit. A kdyz ji pustili, tak rikal, ze to byl genialni gosudaruv tah, plne v souladu s logikou globalniho deni. (Oboji lze dohledach v prislusnych dilech.) Vymluvit se lze tak, ze puvodne nemohl rici, ze ji musi propustit, tak rekl, ze ji nepropusti. Az vyhraje Biden, nepochybuji, ze zastamci KSB budou tvrdit, ze je to genialni tah GP, ktery musel kazdy veci znaly… Číst vice »

Patrik
Patrik
Reply to  bergpora
3. 11. 2020 10:55

Moc dobře vím, co máte na mysli a dohledávat nemusím, protože přesně vím, kam sáhnout. K Savčenkové Pjakin řekl ještě jinou věc, cituji: „Vesmír se vyvíjí spirálovitě, cyklicky, to znamená, že věci z historie se opakují. A mnohé z toho, o čem budu hovořit, bude potřebovat čas, aby se potvrdilo. Vydání Savčenkové a brexit spolu velmi, velmi souvisí. Savčenkovou se uzavírá jedna situace“.  Savčenková už nebyla tak důležitá, jako Brexit. Psal se červen 2016 a do zvolení Trumpa zbývalo cca 5 měsíců. Po Brexitu se věci daly do pohybu -hned v červenci 2016 došlo k tzv. puči v Turecku, o… Číst vice »

bergpora
bergpora
Reply to  Patrik
3. 11. 2020 11:22

No ale pokud Pjakin rekne, ze vydani Savcenkove neprichazi do uvahy, protoze by to byl konec ruske statnosti a pak ji propusti, neexistuje zadna vymluva na to, ze to tak nebude. Tedy berete-li Pjakina vazne.
Ale on se jen vymlouval, mluvil o souvislostech, vyvoji a podobne. Ale u jeho puvodnihu vyroku zadne souvislosti, ani avyvoj neprichazi do uvahy: Propusti-li ji, je konec ruske statnosti. No a propustili:
https://outsidermedia.cz/v-v-pjakin-otazky-a-odpovedi-ze-dne-30-5-2016/
A jiste, Trump vyhodil Floyda pouze opticky a toho ted popotahuji u soudu a hrozi mu za ono „opticke propusteni“ basa…to snad neni pravda, co tu konfabulujete.

Patrik
Patrik
Reply to  bergpora
3. 11. 2020 11:55

Dáváte odkaz na Pjakina z 30.5., Brexit byl 23.6. A to už bylo všechno jinak. Floyd je komplikovaná postava, to by se mi sem nevešlo.

bergpora
bergpora
Reply to  Patrik
3. 11. 2020 12:11

Jisteze davam odkaz na 30.5., protoze tam se Pajkin marne snazi vysvetlit, jak to puvodne myslel, i kdyz to nebylo mozno myslet jinak, nezli to rekl.

Gatta
Gatta
3. 11. 2020 10:32

Kdo má čas a zájem – volby v USA:

https://www.foxnews.com/

https://edition.cnn.com/election/2020

Patrik
Patrik
Reply to  Gatta
4. 11. 2020 0:16

Foxnews – jediná tv, se kterou Trump spolupracuje a je to globalistická tv, která fandí republikánům, tedy D. Trumpovi. Majitelem je mediální magnát Rupert Murdoch ,co je nejzajímavější, tak pobočku má i v Rusku jako Tv Cargrad a v jejím čele dlouho stál A. Dugin. Tv Cargrad pravidelně vyráběla reportáže z Ukrajiny v tom duchu, aby tam byla rozpoutána válka s Ruskem, velebila proto hlavně Strelkova a samozřejmě Dugina, kteří oba na rozpoutání války na Ukrajině pracovali – tady Strelkov: Dugin pak pravidelně u Alexe Jonese o situaci na Ukrajině informoval tak, jak potřebovali globalisté, po jeho videu „Zabíjej, zabíjej… Číst vice »

Patrik
Patrik
Reply to  Patrik
4. 11. 2020 0:27

Více o tv Fox News a její roli v Rusku
A. Dugin – velká válka kontinentů začala

Dugin u A. Jonese
comment image

Patrik
Patrik
3. 11. 2020 12:50

U mých komentářů klasicky mínusy, ale názor, jestli Trump vyhraje volby, veškerý žádný… Intelektuální povýšenecké polemiky, to jo, ale aspoň kousek nějakého konkrétního názoru pro konkrétní událost veškerý žádný… Ách jo s těmi všemi akademiky, je to všechno jedna povýšenecká sekta, která každý jiný názor vypíská, protože jen „domácí“ mají „pravdu“…

Točmistr
Točmistr
Reply to  Patrik
3. 11. 2020 13:06

To našinec nemůže vědět. Moc relevantních informací k tomu nemám, a nejsem si ani moc jistý co případná výhra nebo prohra může znamenat. Než se situace zlepší, bude se muset nejdřív ještě hodně zhoršit. Ať vyhraje kdo chce, nevěřím ve světlé zítřky.

bergpora
bergpora
Reply to  Patrik
3. 11. 2020 13:15

Vsak jsem vam psal, ze, dle meho, vyhraje Biden, protoze Trump udelal zavazne chyby. Shrnu-li je vsechny dohromady, pak neudelal skoro nic z toho, co velkohube slibil. Ale nerikam, ze nemuze vyhrat, ruka volice a volitele je nevyzpytatelna. Co se tyce nazoru, jestli na volicich zalezi, anebo ne, pak to je otazka pohledu. V zasade samozrejme ne, ale do vyznamne miry zase ano. Kdyby na nich totiz nezalezelo, pak o ne nebude mainstream od rana do vecera bojovat. To je argument, ktery neni mozno prehlizet. Mozna hlasy nerozhoduji, ale spolecenska nalada uz ano. Coz je denodenne dokazovano medii. Asi by… Číst vice »

bergpora
bergpora
Reply to  bergpora
3. 11. 2020 13:29

Konecne, Bideny podporuje a i plati Cina, budouci to centrum globalizace ;-)
A vase teorie je na cucky.

Patrik
Patrik
Reply to  bergpora
3. 11. 2020 14:25

A kde jste přišel na to, že americko-čínská aliance je žádoucí? A to jak pro Američany, tak pro globalisty? H. Kissinger to totiž vidí jinak
http://www.zvedavec.org/komentare/2017/01/7146-co-ma-v-planu-henry-kissinger.htm

Já přidávám, že žádoucí naopak je americko-čínská konfrontace (!) a to především z hlediska nové měnové politiky. A jestli na tom někdo pracuje, tak je to právě Trump, nikoliv Biden… Skákat na „první dobrou“, to někdy je účel aby věci vypadaly tak, jak na první pohled mají vypadat pro davy.

bergpora
bergpora
Reply to  Patrik
3. 11. 2020 15:00

A kde jste z meho textu o tom, ze Cinane strani Bidenovi, vycetl, ze cinskoamericka aliance je zadouci? To se mi snad jen zda. Vymyslite si nesmysl, vrazite ho druhemu do pera a pak ho vyvratite.
Vy jste mi tedy analytik- no snad to spoludiskuterum tady dojde, co jste za ptacka.
Konfrontace USA- Cina neni otazkou zadosti, nybrz nevyhnutelnosti. Jakou formu bude mit, to se nechame prekvapit.
Ale co treba globalni medialni domy, jako AP, AFP, Reuters a dalsi, procpak asi nenechaji na Donikovi ani nit suchou?
Ze by konecne „druha dobra“ a hanobenim Donikovi pomahali ke zvoleni?

orinoko
Reply to  bergpora
3. 11. 2020 15:09

Přesně, teď jsem to chtěl napsat. Kujebák si složí vlastní mozaiku, nasadí jí jako psí hlavu druhé straně , a pak s tím začne pracovat, jako by šlo o faktický předmět názorového jádra.
Dyslektik diskuse. Mimoň s nakládáním s fakty.
KISSinger z roku 2017 je bernou mincí pro jeho současnou existenci na nočníku, když do mísy se už netrefí.
Od té doby uplynuly tři roky emerických sankcí všemi azimuty a v mezičase stačil natáhnout brkana Březák. Ten taky plkal , co mu slina na jazyk přinesla.

orinoko
Reply to  bergpora
3. 11. 2020 15:11

On nemá spoludiskutéry. On trpí trojjediností boží.

bergpora
bergpora
Reply to  orinoko
3. 11. 2020 15:51

Ale mistrovani mu jde na vybornou. Citim z nej, ze kdyby mohl, tak nam bude davat znamky a udelovat tridni dutky a jine rafinovane tresty. Nam ingnorantum.

orinoko
Reply to  Patrik
3. 11. 2020 14:32

Ty nemáš přece žádné názory. Ty sem jen plantáš fantasmagorické prefabrikáty o danosti koloběhu světa a královně Koloběžce. Gdo by měl hodnotit tvojí Rubikovu kostku, když si s ní vystačíš sám? A skládáš jí už hodně dlouho, vlastních prokázaných blábolů nedbaje. Jedna vjec je v emerice prakticky jistá. Ať vyhraje Losna nebo Mažňák , tak se půjde do ulic. Lui Vuiton, Bandi a podobná banda už překrývá svoje výlohy deskami před rozzuřeným davem. Pentagon kontrolluje, jestli fungují všechny tanky a drony a zatím čeká na průběh emerické volební meleny. Ty bys měl sedět v CNN české jejich štěkně. Tam to… Číst vice »

bergpora
bergpora
Reply to  orinoko
3. 11. 2020 15:07

„Ať vyhraje Losna nebo Mažňák , tak se půjde do ulic.“ A to je take otazka! Podle mne ne, ale mohu se mylit. Samozrejme, sarvatky probehnou a budou probihat jeste dlouho, ale stavu obcanske valky strety nedosahnou. Dle meho proto, ze obema stranam jde o tolik, ze rozvrat statu si uz dovolit nemohou. Demokrate rozpoutanim poulicnich bojuvek a stahnutim policie hraji sice velmi vysokou hru, ale je to hra na kure a vazne ji uplne moc nemysli. Nakonec cuknou a Donik jim da generalni pardon. A to i kdyz vyhraje Biden. Uvidime za par dni, dle meho budou jakoby prepocitavat… Číst vice »

orinoko
Reply to  bergpora
3. 11. 2020 16:02

Tak něco se dá tušit z nového článku, kde je zmíněna Národní garda. U mě osobně je asi přání tak trochu otcem myšlenky. Pomlátit by se tam mohli. Už kvůli Indii, Brazílii, Saudům, českým a dalším podobným vyhulovačům. Abychom ve hlavni měli nabito a nikoli nablito, když použiji někdejší výrok Věžáka. Emerika, třískající se na vlastním území, fialový hnus by zaplesal. Dost platí / a málo se zdůrazňuje/ gerontologická sněť současné emerické politiky. Ale může být, že je to sněť napříč generacemi. Osobně tipuji, a psal jsem to už dříve, že si bez ohledu na výsledky voleb různé vlivové skupiny… Číst vice »

bergpora
bergpora
Reply to  orinoko
3. 11. 2020 16:19

Souhlas, takze uvidime. Ja si jen myslim, ze obcanska valka je prilis velke sousto i pro etablovane korporace, ale to uz bych se opakoval. Samozrejme neni vylouceno, ze saze bouchnou a cirkus bude!

bergpora
bergpora
Reply to  orinoko
3. 11. 2020 16:32

A hele, hlas ulice hovori pro vasi teorii:
Obchodnici se pripravui na nepokoje.

Gatta
Gatta
Reply to  orinoko
3. 11. 2020 21:19

Celá česká TV, Radiožurnál a všichni experti ví v tuto chvíli úplný p*d.
Podststné je co vyleze jako výsledek voleb a na sledování se mi nejpřehlednější grafika v této chvíli jeví Fox.
https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results

A co bude dá ?? O tom potom…
Zcela jistě je oběma stranami vypracována spousta scénàřů, ale budoucnost, te je vždy nejistá.

Bety
Bety
3. 11. 2020 20:16

Jestli se jim tam po volbách rozjede majdan dobře jim tak. Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá a USA zase ztratí nějaký ten bodík ze svého renomé.

Patrik
Patrik
5. 11. 2020 19:22

„V Detroitu demokraté odmítli ke sčítání „poštovních“ klasů pustit republikánské pozorovatele, prostě je vyhodili a místnost zabednili, aby se nikdo nemohl dívat zvenku přes sklo a měli tak „klid na práci“ + video

Z bohaté diskuse zde

Patrik
Patrik
Reply to  Patrik
5. 11. 2020 19:47

„Dav se shromáždil před TCF Center v Detroitu, když volební úředníci řekli desítkám republikánských voličů, že nemohou znovu vstoupit do místnosti, protože to by byla nadměrná kapacita.“

Covid je nakonec dvojsečná zbraň – na jedné straně umožnil korespondenční hlasování, což je pro Trumpa nástroj, kterým se může bránit, na druhé umožňuje omezovat množství hlasujících v místnosti. A není žádný div, že s informací přišla tv foxnews
https://www.foxnews.com/politics/detroit-chaos-republican-vote-challengers