10. března vznikla nová občanská iniciativa Charta 2022. Chartu 2022 zveřejnili její mluvčí: profesor Jiří Beran a právníci Tomáš Nielsen a Jindřich Rajchl. Připojil jsem svůj podpis.
Charta 2022
In dubio pro Libertate
Preambule
My, občané České republiky, s obavami sledujeme odklon společnosti od dodržování principů humanismu, demokracie a zákonnosti, které jsou zakotveny v Listině základních práv a svobod a v Ústavě České republiky.
Tendence zapomenout na závazek k budování společnosti založené na zásadách vzájemného respektu a tolerance, ohleduplnosti a solidarity, se počala projevovat v březnu roku 2020, kdy život v naší zemi plně ovládl virus SARS-CoV-2, a přetrvává i nyní, počátkem roku 2022. Pouhé dva roky stačily, aby společnost zapomněla, co musela snášet po dobu padesáti let minulého století, aby dovolila, že praktiky státní moci, které se zdály být pohřbeny na smetišti dějin, znovu spatřují světlo světa.
Listina základních práv a svobod zavazuje každého z nás chránit svobodu jednotlivce jako základní kámen svobodné společnosti, dbát o blaho každého člověka jako o prostředek k dosažení všeobecné spokojenosti a míru. k dosažení všeobecné spokojenosti a míru.
Majíce na vědomí útrapy, kterými lid této země prošel v minulosti, jsme vázáni povinností dodržovat základní zásady demokratického právního státu, z nichž vyzvedáváme zejména důslednou dělbu státní moci a dodržování zásady autonomie vůle každého člověka. Omezit svobodu myšlení a svobodu rozhodování není ve svobodné společnosti přístupné. Do Listinou zaručených práv a svobod jednotlivců nesmí státní moc zasahovat jinak, než Listina výslovně připouští. Pokud tak činí, musí tak navíc činit krátkodobě, minimalisticky s jasným, vážným, prokazatelným a přezkoumatelným odůvodněním. V pochybnostech státní moc zasáhnout nesmí – In dubio pro libertate (v pochybnostech ve prospěch svobody).k dosažení všeobecné spokojenosti a míru.
Blaha společnosti nikdy nelze dosáhnout na úkor blaha jednotlivců. Z naší i světové historie víme, že každý pokus o dosažení blaha jednotlivce prostřednictvím principu vyššího dobra skončil neúspěchem. Zdravé společnosti nelze dosáhnout jinak než tím, že ji budou tvořit zdraví lidé. A šťastné společnosti nelze dosáhnout jinak než tím, že ji budou tvořit šťastní lidé. Povinností státní moci není diktovat lidem, jak mají se svým životem a zdravím naložit, povinností státu je vytvořit takové podmínky, aby měl možnost převzít odpovědnost za svůj život a své zdraví každý sám.
V posledních dvou letech jsme byli svědky úkazu, který většina z nás dosud znala pouze ze studia historie. Státní moc uplatňuje politiku jedné pravdy a k upevnění své ideologie zneužívá nástrojů nejhorších – lidského strachu a skryté manipulace. Ty, kteří vyjádří odlišný názor, dehonestuje, nálepkuje a označuje za nepřátele společnosti. Restrikce uplatňuje nikoli proto, aby společnost ochránila, ale proto, aby ji ovládla.
Prožíváme období, kdy státní moc společnost rozděluje, namísto jejího stmelování. Období, kdy státní moc omezuje základní lidská práva a svobody a značná část společnosti to poslušně toleruje nebo dokonce schvaluje. Ocitli jsme se na rozcestí, na kterém se rozhoduje o budoucím směřování naší společnosti, a je pouze na nás, abychom se rozhodli, zda se vrátíme zpět k principům demokratického právního státu, nebo se vydáme cestou totality.
My, níže podepsaní občané České republiky, prohlašujeme, že za jedinou přípustnou cestu považujeme cestu demokracie, kde rozhoduje většina s respektem k právům menšiny a kde jsou důsledně respektovány principy, na nichž je vystavěna Listina základních práv a svobod.
Můžete se připojit ZDE
Komentáře jen na vlastní nebezpečí, Stříž má oči ostříží…
58 komentáře
Myslím si, pánové Šifrine, Bergporo a „Patriku“, že byste měli buď začít myslet logicky (a nikoliv jen ideo-logicky) a dát za pravdu této Chartě, anebo teď a tady přesně a bez mlžení – čili konkrétně funkčně a strukturně – vydefinovat tu vaši představu „tradiční Slovanské občiny“ – a tím konkrétně dovodit a fakticky dokázat, jak právě a jen – tahle vaše představa – automaticky a spravedlivě zajistí pro všechny „Slovany“ (včetně např. banderovských Ukrajinců?) právě tu společenskou shodu a spravedlnost.
Přičemž každý už teď víme, že ani ta vaše „občina“ to ale vůbec nedokáže bez existence společenské smlouvy, čili (opět) nějaké politické smluvní „Listiny“, coby zákona. Proto má, podle mne, pravdu pan orinoko a iniciátoři Charty 2022 a nikoliv vy tři, kteří za vším v politice jen hledáte nepoctivost, peníze a vydíratelnost, jako podmínku něčí vedoucí funkce. Takže právě proto, trochu mi ta vaše představa „prosperity společnosti“ připomíná jen ono staré přísloví – „podle sebe soudím tebe“. Hezký den! PPK.
P.S. Paní Alvo, ten obrázek o „Minsku II“ je velmi výstižný!
Zdravim
V zàveru možná budu zase trochu otravny s tou knihou jednoho Američana.
Cela dnešni situace mi pripomína IWW.
Jen neni zákopová, ale hospodárská.
V kazde válce se bojuje vzdy o neco cenného.
Odkazy na osobni cest a narodni hrdost jsou jen opiàtem pro kanonfutery.
Ubohy ukrajinský lid …
A zde se nehraje o Ukrajinu ale o Rusko.
Jakkoli to na Ukrajiné skonci, tak to bude jen predehra.
Jde tu o prosty boj mezi velmocemi o zdroje.
Proste (ted to prijde) ☺
„Kolapsy slozitych spolecnosti“
Spolecnosti rozvijejíci svoji slozitou dokonalost, na kterou jim casem prestavaji stacit klesající mezni výnosy ze stagnujících ci slàbnoucích zdroju.
Tedy pokud nezvitezi rozum a nejaka „zradna“ obchodni dohoda (coz si myslim byl Trumpuv pristup k veci), tak nas ceka dlouha opotrebovaci, snad jen obchodni valka, pri ktete ztrati vsichni zucastneni a zbohatmou ti nezucastneni.
U zucastnenych klesne zivotni uroven a nastane povalecne vetsi ci mensi prenastaveni spolecnosti a jeji uskromeni ve vsech smerech. Takovy mensi nebo vetsi kolaps.
Pan Fiala nas uz na to uz nakonec otevrene pripravuje.
Kdyby raději prakticky dělal něco aby nás kecama zas až tolik připravovat nemusel. To se mu to hezky připravuje, když ho platíme dostatečně aby se jeho to snížení životní úrovně nijak významě nedotklo.
Podle mne je otázkou, zda sociální celky kolabují jen kvůli složitosti, anebo především kvůli vadnému řízení. Mám zato, že je příčinou to druhé, protože je-li řízení bezchybné, tak vlastník Systému si u něj předem řádně nadimenzoval zdroje a zároveň si vnitřně zkorigoval event. chyby původního projektu. Ostatně, když je např. vymyšlen nový software, také je nejprve dán k dispozici alfa a beta testerům, aby zdrojové nároky a chyby byly odhaleny. Problém společenských kolapsů tedy jen ve složitosti nevidím. Jiná věc však je pracovitost a motivace řídících kádrů budoucích generací „společenských šéfů“, ten systém dál pečlivě a poctivě řídit, aniž by se pomýšlelo na krádeže cizích zdrojů pomocí dobyvačné války.
Skoda, ze si nerozumime.
Slozitost a drahy blahobyt – to je prece ta vysnena „civilizace“.
Jiste, my jsme byli vychovani ve vire v rozum, inteligenci a postupnou všeobecnou vzdelanost. Moc se to nepovedlo a skoncili jsme u nynejsiho direktivismu.
Dnes se ukazuje, ze stary indiansky nacelnik, ktery musel myslet na 7 geneaci dopredu mel vic rozumu, nez vsichni poválecni politici dohromady.
Nad rozumem zvitezilo 7 hlavnich hrichu a bohuzel ale jsme dnes tam kde jsme.
Vyspele civilizaci chybi zdroje.
Od chvile, kdy zacali v USA krakovat břidlice a u nás mluvit o řepce do aut a elektromobilech mi to bylo hned jasné o co jde. A zatim jsem si ten nazor nemusel upravovat.
Nemohu si pomoci, ale vždy když čtu vyjádření podobná těm od výše oslovených pánů, nabývám dojmu, že kdybych je požádal o radu jak se mám odtrhnout od městské kanalizace, uslyším že si mám vedle paneláku vykopat latrínu.
Protoindicky -weik- znamena klan, spolecnost druzenou okolo spolupracujicich domacnosti. Nemusi byt vyhradne slovanska, byt ta je nam nejblizsi. Treba africka ci jihoamericka tradicni obec funguji na temer shodnych principech, vychazejicich ze spravedlive delby ekonomickych statku.
Pojem spravedlivost je v dnesni dobe chapana jako jakasi mocenska dohoda nad sebou samymi (spolecenska smlouva), coz tak neni, nebot je to presne naopak: tradice neni smlouva, ale dusledek ekonomicke zkusenosti, zformovane moralnimi pravidly.
Jako obecny uvod do teorie obscin doporucuji tuto knihu:
https://knihy.abz.cz/prodej/ekonomie-prirodnich-narodu#a_popis
Obscina se neda vnutit, ta se musi pouze najit a proto ji nelze ani predem definovat, nejde o socialne inzenyrsky produkt. A nejde ji ani nikomu vnutit, proto ani nema smysl ji kritizovat.
Zastancu demokracie bych se rad zeptal, kolikrat jiz volili a kolikrat byli ze sve volby uspokojeni.
A jak jsou spokojeni s vetsinovou stavajici vladou, jez je, dle demokratickych pravidel, zastupuje a ridi jejich osudy. Radi potahnete na Belehrad?
Vážený pane bergporo, argumentovat „autoritou“ nějakého kulturního antropologa Justoně je sice hezké, ale pořád je to jen pouhá „argumentace autoritou“, nic víc. Krom toho, dnes většinoví lidé už dávno nežijí v prvobytně pospolné společnosti a některé národnostní kultury už dokonce poznaly i společensky spravedlivý socialismus. Apropos, morální pravidla a tradice se netvořily samy, odjakživa je vymýšleli a udržovali šamani a později kněží, takže nikdy neexistovaly jen tak samy od sebe „bez údržby“ příslušných ideologů.
Ale ja preci neargumentuji Justonovou autoritou. Kdyz nechcete, tak neberte, ja vam nic nenutim. Predstava, ze moralni tradice vytvari a udrzuje saman (ci jina osobnostni autorita) samozrejme patri k vire v demokracii, to je prukazne.
To se jeví jako adorace anarchie. Anebo jako robotizace jednoho každého, aby měl stejnou představu o životě a společnosti jako ten druhý, protože jinak to nemůže fungovat. Soudruh Bergpora musí milovat soudruha Švába, který nás všechny až na výjimky hodlá uložit právě do takové lobotomicke společnosti s chiliastickym vyústěním. Je ovšem velmi zvláštní, že vyznavači doby Lovců mamutů neváhají využívat internet pro hlásání pitomosti z paralelních světů. Ani židovsky kibuc neni založen na lidských robotech.
Vam je hej, orinoko, vy se lobotomicke spolecnosti obavat nemusite, v ni se budete citit jako doma.
Kecej k věci, ty zasvěcený zednáři. Za existenci OM jsem zažil tuny zasvěcených matrošů, jejichž výskyt se vždycky neomylně načasoval na dobu značně vychýlenou z jakési normality. U Tyburna je seřadiště stejných exotů jako seš ty, mamutíku.
Přála bych si, aby někdo z velikých státníků, politiků, analytiků, vojenských stratégů, ekonomů a majitelů věštěckých koulí napsal aspoň jednu jeinou věc, za kterou V. V. Putin NEMŮŽE!
Protože už je odpovědný i za neschopnost naší vlády.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Fiala-ze-studia-prosil-Cechy-Budte-rozumni-nekupujte-tolik-pohonnych-hmot-Putinovy-ceny-695751
„Premiér Petr Fiala (ODS) prohlásil, že ruský prezident Vladimir Putin vede válku nejen s Ukrajinou, ale vlastně i s Evropu a vlastně s celým civilizovaným světem. Za hranicemi Ukrajiny lidé Putinovu válku cítí v cenách energií i pohonných hmot. „Ceny energií, ceny pohonných hmot, to jsou Putinovy ceny. To jsou ceny způsobené jeho konfliktem. … On nás chce rozložit,“ konstatoval Fiala.“
Rozložit? To už není třeba. Syrečky jsou proti jurskemu Sametu vůně. Copak si teď myslí čeští vojáci a policajti s mozkem? Ať ten fialový amok z Ruska nic nebere. Jednoduché a praktické.
On pan premiér se v tom článku „dopustil“ i jiné perly a skoro mnohem lepší, přímo geniálně odpozorované z politického života.
„A vysvětloval, proč musíme zůstat jednotní a dál tlačit na Rusko a dotlačit ho nakonec až k jednacímu stolu. Kvůli Ukrajině samotné. „Představte si, že vám vybombardují dům, že vybombardují infrastrukturu ve vaší čtvrti, nemáte jídlo, nemáte topení. A to je realita dnešní Ukrajiny. Západ přitom dělal všechno pro to, aby se našlo diplomatické řešení. A ten, kdo to nechtěl, a ten, kdo rozpoutal válku, byl Vladimir Putin,“ popsal Fiala to, co se dnes děje.
A tady si dovolím znovu odkázat dřívější odkaz – myslím, že od „Botiček od Diora“ – krásný příklad západní diploacie.
https://ic.pics.livejournal.com/colonelcassad/19281164/3033792/3033792_900.jpg
Podepsal i „demokrat“ s tímto názorem:
orinoko
Reply to
no one
13. 3. 2022 0:17
Za to vy, dvě hovada, jste jedna vývěva.
https://outsidermedia.cz/tucker-carlson-jsme-ve-valce-s-ruskem/#comment-110392
Jestli podle všech těch chartistů boj za svobodu slova vypadá ala „Já, já, já, jenom já“, tak děkuji, nech(ci)si!
Veliké PS: Neplatí pro pana Bláhu – a díky, že tohle nejsou stránky orinoka, to by byla jóóó cenzúra….!!
Mazat zas@rací plachty je jen nezbytný úklid po esoterických blbečcích, kteří si pletou webové adresy s wc.
Jedno ovšem dokázat můžeš. Že už na OM nepošlu ano vorla.
@ orinoko
Aj tak sa dá … A má-li být vydírání cesta, jak „svobodně“ prosadit svou jedinou pravdu, pak ustupuji.
Jdi třeba do prd@le.
OK, jdu tam, kam mě posíláte – čas je pro mě čím dál tím větší vzácnost a svým způsobem je pro mě ulevující ta nemožnost vyjadřovat se k dění jak články, tak diskusními komentáři už ani tam, kde to ještě je možné. Vy si zde svou dominantní a tím cenzorskou pozici financujete a na to já nejen nemám, ale – ač naprosto chápu, že bez peněz dnes nic nejde a panu Bláhovi, resp. jeho webu, přeji co nejvíce finanční podpory – tak mi pro Vás nedá nezdůraznit tento postoj OM:
Outsidermedia je nezávislý informační server, který chce svým čtenářům poskytnout pohled z hlediska dolních 99 % občanů. Nestojí za námi žádné oligarchické struktury ani zahraniční korporace.
Pokud nás chcete podpořit, máte tyto možnosti:
Stanislav Blaha, Editor
Mých článků je zde spousta (a nejen Vy moc dobře víte, které to jsou). Věřte, že mě stály spoustu zcela dobrovolně (a bez jakéhokoliv očekávání finančního ohodnocení) času a nasazení, což platí i pro mé diskusní komentáře. Ale pokud jste si Vy dle bodu 4) přivlastnil právo vyděračsky odsud vyštvat každého, kdo si dovolí byť jen vstoupit do diskuse, tak si tedy užívejte, jaký jste to „mistr světa“..
PS1: ad 7) Příbuzným, přátelům, známým a kolegům ze zaměstnání o těchto stránkách říkat nebudu – mohli by chtít napsat něco do dnes vzácně ještě existující diskuse, odkud by je ovšem orinoko právem ad 4) poslal tam, kam mě.
PS2: Panu Bláhovi velmi, velmi děkuji a přeji mu všechno jen a jen dobré!!!
PS3: Osamocených bojovníků na způsob „Sám voják v poli“, je čím dál tím více, jak ale lidský život plyne, tak asi díky za pro mě tentokrát internetově finální orinokovo doporučení „Jdi třeba do p@dele“. Pro mě internetově nic nového. Ale ono věci asi jsou tak, jak mají být – vnoučata jsou vysoko, vysoko! nad komentáři a doporučeními nějakého orinoka a jsou dokonce i nad každým časem a nasazením, mnou obětovaným nejen jakémukoliv diskusnímu komentáři, ale hlavně a především napsání jakéhokoliv článku!
PS4: Obávám se, že takových, kteří vidí více než ti, kteří se denně ke všemu „analiťicky“ vyjadřují (tzn. chrlí článek za článkem ala Aeronet a chrlí komentář za komentářem ala orinoko) ubývá a než aby se k čemukoliv vyjadřovali, tak se raději odmlčují. A po celkovém zhodnocení ani pro mne nebude žádná škoda, když se přidám k těm, co už se dávno tomu ke světovému (globálnímu) dění nevyjadřují a přenechávají vyjadřovací prostor jen těm, kterým vůbec nejde o hledání pravdy ve stylu Pjakina „Informace znamenají moc“, ale kterým jde a jen o jejich ega (i ten mnou dlouho uctívaný levanet Pjakina zakopal/zrušil/odsoudil, čímž se postavil na stranu Aeronetu a notuje si i s orinokem, který se pasoval do role vůdce OM, bo kdo platí ten má pravdu….)
PS5: Zdarec! – hlavně ale zdarec všem těm, kteří i z alternativy odešli do té p@dele, čímž velmi, velmi zdravím nejen „no one“, ale ještě více (a „no one“ jistě pochopí) Jéňu!
@Patrik
Doufám, že si toto přečtete, píši jen narychlo, protože jsem do úterka až středy většinu času offline. Zjistil jsem, že jste mi o víkendu napsala nějaké odpovědi, jen jsem je ještě nestačil pročíst.
Každopádně takové, jako orinOKO, je třeba ignorovat, protože jejich vyjadřování se podobá vyjadřovaní nějaké hodně špatně sestavené umělé inteligence.
Nicméně mě mrzí, že opět odcházíte, ale naprosto to respektuji a chápu. Budu se opakovat, ale o to víc mě mrzí, že Vás neznám osobně. Pokud máte kontakt na Jéňu, vyřiďte mu prosím moje pozdravy. Stejně tak přeji jenom to dobré a zdraví Vám a Vaší rodině.
Doufám, že se někdy někde zase sejdeme, třeba na nwoo 🙂
K ostatním Vaším komentářům napíšu někdy v druhé polovině týdne.
Patrik „napsala“? On nemá koule? POZORovaTELKA jako Patrik. To jsou ty spojené „náhody“.
@no one
Děkuji za Vaši reakci a potvrzuji její přečtení.
Můj komentář to nechce pustit v plné verzi, tak posílám verzi zkrácenou, resp. posílám jen tento odkaz
https://www.konceptualcz.cz/post/ot%C3%A1zka-odpov%C4%9B%C4%8F-v-v-pjakina-ze-dne-28-02-2022
V diskusi úplně dole najdete komentáře Jéňi a příležitostně tam možná také něco napíšu – obzvláště, až tam bude Pjakin ze 7.3.2022, kde hodně mluví o roli Česka, Zemana, V4 i Československa
https://xn—-8sba0bbi0cdm.xn--p1ai/qa/video/vopros-otvet-ot-7-marta-2022-g
@no one
V takové výročí, jakým je datum 16.3., se nedalo mlčet. Tak Vám tady díky stránkám pana Blahy ještě sděluji, že dle mě maximálně výstižné (ostatně, jako vždycky) komentáře Jéňi a nově už i dva moje můžete najít pod Pjakinem ze 7.3.2022 zde
https://www.konceptualcz.cz/post/ot%C3%A1zka-odpov%C4%9B%C4%8F-v-v-pjakina-ze-dne-07-03-2022
Jasné a bez WC. Přímo k věci. Oproti idiotům z automatu vědy.
https://www.youtube.com/watch?v=HdjpIeBhNMk
Myslím, že zklamu podpůrce podobných kroků. Toto jsou iluze. Velmi nebezpečné iluze. Veškerá moje studia společenských jevů ukazují na to, že tzv. „právní stát“, „dělba moci“, „autonomie“ (svoboda) a nemluvě již o „Listině“ jsou pouze ideologické výmysly, nemající oporu ve společnostech živých tvorů. Nenašel jsem jediný případ, kdy by toto mělo nějaký přínos. Pokud totiž budeme mluvit o nějaké „prosperitě“ takové společnosti, pak v takovém případě to je VŽDY na účet někoho jiného. Vynikajícími příklady jsou Pax Britannica a Pax Americana. Dnes však jednak nejsou již žádné další cizí zdroje, když Rusko svoje přestává „Západu“ poskytovat, jednak Západ dnes bude podobné zdroje hledat u nás.
My máme jedinou šanci: obrátit se k tradiční Slovanské občině, zřízení, v němž žili naši předci skoro 10000 let, vlastně až do Bílé Hory.
Plky. A jak se to realizuje v praxi? Obzvlášť když globalnyj prediktorcik už neví, kde mu golova skáče.
Pod dohledem „velkého bratra“ ne. Museli bychom opustit rodinu s bratry (už se nám ti velcí bratři nějak přemnožili) a starat se sami
.
Bohužel pro mnohé by to znamenalo i to, že přidou o hamburgery a pizzy dovážené až před dveře a budou si je muset upéct sami.
Rozvoz hamburgerů a pizzy musí rozvozce uživit tak, aby mohl v 65 létech odejít do přijatelného důchodu (musí mu umožnit dostatečný odvod ze mzdy).Je to podobné jako pořídit si do domácnosti služku
(automatická pračka je výhodnější).
Spíš jsem to myslela tak, že nemusíme být závislí na „dobrodiní“ moderních technologií a zapomenout na umění přežít „vlastními silami“ – bez polotovarů, bez rozvozu hotových jídel apod. Nebyla by to žádná tragédie, spíš naopak.
Protože jestliže si nebudeme umět uvařit sami ani brambory, použít smeták místo auomatického vysavače, nemít doma dostatečnou zásobu dezinfekce, aby nás probohla nenapadl nějaký virus – nepřežijeme.
I když by to snad taková škoda ani nebyla.- udržovat při životě něco neživotného, co přežít samo nechce – bez „burgerů“
To horujete pro nějakou tu paralelní společnost? To považuju za nerealizovatelnou představu. Leda tak po protažení naší civilizace hodně úzkým hrdlem láhve.
To ani ne, to mě napadlo při slovech V. V. Pjakina – svět není jen euroatlantická civilizace. Porovnejme počty.
A co nás vede k tomu, myslet si, že ONI nejsou civilizovaní, tedy je neuznávat za lidi s právem na život podle JEJICH představ, které nám mohou být mnohdy bližší než ty naše dnešní, moderní, „pokrokové“. Proč jim neustále nutit naši „demokracii“, která už je jen slovo – klacek, kterým nás mlátí, když je potřeba, když neposloucháme přikázané, když si dovolíme myslet jinak.
„Tento svět není jen tím rozvinutým Západem,který byl lídrem této globalizace, není tak jednotný.
Jen si to vezměte.
V Číně je půl druhé miliardy lidí.
V Indii je téměř půl druhé miliardy lidí a je tu mnoho dalších států, na planetě Zemi.
A za těmi je třeba jít, o ně se opřít, jim to ukazovat.“
https://pjakin.blogspot.com/2022/03/otazka-odpoved-vv-pjakina-07032022.html
Ovšem, svět není jenom euroatlantická civilizace. Ale je vládnoucí nebo přinejmenším všemi prostředky se snažící tu nadvládu udržet. A odcházet není dovoleno. Co je dovoleno a co není nám jasně ukazuje fialová vláda. Moloch, i když je v křeči si své hlídá, byť třeba zběsilostí a hysterií. Kalich hořkosti vypijeme společně, neboť člověk sám není ničím.
100% souhlas, pane Sifrine, tzv. demokracie se svym systemem volenych zastupcu a pravnich listin je podvod na obcanech, vychazejici z iluze mozne delegace moci (svych zajmu) na institucionarni zastupce v podobe osob, anebo zakona. Iluze toho, ze institucionalni zastupce bude jednat autonomne, v zajmu sveho mandanta.
Tato delegace a autonomie se ovsem nekona, jde o uplne bezny podvod, pri kterem je odevzdany mandat zneuzit mandatarem ve vlastni prospech a i prospech treti osoby. Rafinovanost systemu spociva v zatajeni faktu, ze instituce, na nez byla moc obcanu delegovana, se nachazi ve sprave (moci) skupiny osob, jejiz zajmy jsou opozitni k zajmu obcanu.
Prelozeno do lidsky pochopitelneho prikladu: Mate uspory, jez byste rad nekam ulozil a v dobre vire je sverite osobe, jez je dluzna cloveku, ktery vas chce okrast.
Obscina, v niz stoji vlastnicke vztahy az na druhem miste, toto dokaze zvladnout, ovsem pred tim je treba jeste vyresit otazku funkce penez (aby se obsciny nezmocnili kulaci skrze dluh).
Podpis pod Chartu je priznani se k statusu ovladaneho, coz, jak uvidite ve zdejsich diskusnich prispevcich, maloktery ovladany pochopi, natoz aby to dokazal akceptovat.
Vyžvaněno nejméně milionkrát. A co dál? Co je nového? Jaký je manuál? Kdo bude ve předu, kdo vzadu, kdo dole, kdo nahoře? Kdo bude Pjakin, kdo Kvakin, kdo to bude organizovat, jak a za kolik?
Poděl se s ovládanými o svoje vládnoucí a nadřazené nástroje. Co děláš denně? Žereš? Piješ? Prdneš si vůbec? Na hajzl chodíš pravidelně? Pokud ANO, tak jsi ovládaný předpoklady přežití. Ačkoli to vypadá, že svoje myšlenky neustále taháš ze středověkého septiku.
Na tohle nemate, orinoko, vase originalni orinokovina ma sve mentalni hranice, netrapte se tim dale, nema to pro vas smysl.
S tebou rovněž. Akademické bláboly vedoucí odnikud nikam a nordický nadhled namyšlených vědátorů jsou prakticky vždycky jen zásypky senilátorů.
Já jsem pro to, aby si každý dělal co chce, to už se dlouho nezkoušelo.
Demokracie měla jakýs takýs smysl v městských státech antického Řecka, kde se všichni oprávnění voliči – a těch nebylo mnoho – vzájemně znali. Ta současná euroatlantická demokracie je grandiózní podvod postavený na zneužívání naivní prostoduchosti lidí…. a vychází z exaktně ověřené zkušenosti, že naivních prostoduchých lidiček je v populaci naprostá většina Už jen ten název DEMOKRACIE je geniálně vymyšlený podvod.
Jen doplnim.
V tech Athenach byl obcanem – opravnenym volicem jen ten, kdo vlastnil otroky.
Benatska demokracie na tom nebyla lepe – take liga bohatých.
Aby se kvůli Ukrajině náhodou na něco přinejmenším stejně důležitého nezapomnělo, tak … na internetu se objevil přísně tajný dokument o prověřování následků vakcín Pfizer a Moderna
Zvuk lze klidně vypnout, jsou tam cz titulky.
https://rumble.com/embed/vub92b/?pub=rmxfb
Prymula už před pár dny prohlásil, že je třeba nabídnout běžencům z Ukrajiny dobrodiní vakcinace. Ti nevědí, do jaké žumpy lezou. Čekají, že je Evropa přivine do své náruče a nabídne jim vše, co zde máme nejlepšího.
Však nic lepšího ani nemáme.
Privine je do chadneho objeti zelezne panny.
Je to hnus, ale je s podivem, jak se to daří oficiálně utajit.
A alternativa je fejk! :-((((
I já jsem podepsal. Spojeme se.
Pro pobavení – jistě vám není neznámá postava Petra Cibulky a jeho kyvadélka.
Tak tady se podívejte, jak teprve dnešní doba dokáže ocenit a uznat precizní práci siderického kyvadélka. :-)))
https://www.stream.cz/stastne-pondeli/uz-pred-sesti-lety-predpovedel-co-bude-s-ukrajinou-co-prognozuje-dal-64327322#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=sznhp.vidpbox&dop_req_id=oiZF77ivUn7-202203121845&dop_id=64327322&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest189_panel_sluzeb_varAA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Také jsem podepsal ale nepřišel mi žádný ověřovací e-mail. Na síti jsem zaznamenal komentáře o tom že je podepisování nějak blokováno. Tak teď nevím jestli se můj podpis přidal nebo ne. Nevíte někdo jak se to dá zjistit?
Ch 2022 je pod DDoS útokem. Na Trubce si to fialový hnus a Svěrač řitní nemůžou dovolit.
Taky mail nepřišel. Možná ale přijdou chlapci v kožených kabátech.
Podpísal som,žiadna odozva ale môj podpis je určite zaregistrovaný!Viem to podľa toho,že je v zozname uvedené mesto kde žijem,Prešov.
A víš i to kolik Prešovanů podepsalo před tebou (nebo současně s tebou) abys měl jistotu že právě tvůj podpis tu sumu navýšil? Já tedy o Pražanech takový přehled nemám, takže se podle toho orientovat nemohu. Jediné co vím je to že podpisy přibývají, protože když jsem podepisoval tak jich bylo něco přes 13000 a o dva dny později už něco přes 20000.
Našiel som 4x Košice,5x Bratislavu,1x Častú…..Prešov iba raz,niekde okolo 13 000 podpísaných,Ten jeden Prešov som mohol byť s povedzme 90% pravdepodobnosťou len ja.Skontroloval som si to asi hodinu po podpise a vtedy tam bol Prešov len raz.
Myslím,že v tomto prípade je dôležitejšia snaha podpísať sa pod správnu vec ako to,či bol môj podpis zaregistrovaný!
„Myslím,že v tomto prípade je dôležitejšia snaha podpísať sa pod správnu vec ako to,či bol môj podpis zaregistrovaný!“
V tomto s tebou, Peter, plně souhlasím. Ale i přesto by mne zajímalo nakolik může být ta snaha mařena. Počet podpisů je vyjádřen číslem posledního podpisu. Už je jich 28504.
Kamil !
Niekedy v januári či februári som napísal,že pandémia končí a musí priletieť nejaká „čierna labuť“,ktorá prekryje zločiny spáchané na ľudstve vypustením laboratórne vytvoreného vírusu Sars-Cov-2 a násilným experimentom s tzv. „vakcínami“. Pripomeniem video od PPK :
https://rumble.com/embed/vub92b/?pub=rmxfb
a počet obetí Covid-19,ktorý dosiahol čísla 6 miliónov.
Úlohu tej „čiernej labute“ plní Rusko-Ukrajinský konflikt,ktorý sa však pre ZM (zlatú miliardu)komplikuje začínajúcim sa škandálom s biolaboratóriami objavenými na Ukrajine.Môže sa stať,že práve tento škandál obráti pozornosť ľudstva späť ku zločinom „pandémie“a následnej vakcinácie.Tomu musí ZM zabrániť a preto sa dá očakávať,že vojna na UA sa vystupňuje a počet civilných obetí rapídne stúpne. Lebo je na mieste otázka ! Aký veľký musí byť zločin,aby prekryl smrť 6,04 milióna ľudí (počet úmrtí na Covid-19 k dnešnému dňu) ???
Chci doufat, že tohle je jen zdramatizovaný vývoj. Jinak mnou zmińovaná bída v ulicích bude jen neškodná story o euro-atlantické civilizaci.
https://www.youtube.com/watch?v=iBcfldC8AH4
Občan Babák je v nemocnici. Po desátém boostru na prezidentistu se mu neudělalo dobře. A pravděpodobně ho dohnala i vrbeticka chřipka.
Tak to jsme dva. Ale bacha, existuje i podvodná stránka soudruha baseda. Časem ji nejspíš použijí jako Antichartu, již povede Svěrač řitní.