„Jestliže lidé definují situace jako reálné, jsou tyto reálné ve svých důsledcích.“ W. I. Thomas
Thomasův teorém je základním teorémem sociálních věd. Podobně ho už před Thomasem vyjádřila i celá řada dalších učenců, včetně Marxe a Freuda. Je to takové „sebenaplňující se proroctví“. Vzniká tehdy, když jsou lidé záměrně uváděni v omyl, nebo jejich předsudky zamlží vidění reality.
Počátkem sebenaplňujícího se proroctví je nesprávná definice situace, jež vyvolává takové chování, díky kterému se původně mylná představa stane pravdivou. „Prorok“ to potom uvede jako doklad toho, že měl od samého počátku pravdu.
Některé nejobvyklejší a nejznámější příklady:
- Jakmile dostatečné množství vkladatelů uvěří pověstem o nesolventnosti banky, žádná poměrná likvidita jejích aktiv jí nepomůže a banka se opravdu stane nesolventní.
- Nervózní student, přesvědčený, o tom, že určitě propadne, věnuje více času starostem než studiu, a není se co divit, že pak podá slabý výkon.
- Předsudky a diskriminace zaměřené proti cizí etnické, národnostní, rasové skupině jsou zakořeněny hluboko ve struktuře naší společnosti a sociální psychice jejích členů. Člen cizí skupiny je odsuzován systematicky, v podstatě bez ohledu na to, co dělá. Očekáváme vždy to horší. Například říkáme, že Cikáni kradou. V důsledku toho Cikána nikdo nezaměstná a on je opravdu nucen krást.
- Pokud od lidí očekáváme něco špatného, vysíláme k nim nevědomky odpovídající negativní signály a lidé se podle toho začnou chovat. Jak napsal Tribun: „Chovejte se k lidem jako k prasatům a začnou chrochtat.“ Známý je příklad z My Fair Lady – Líza se začala cítit a chovat jako dáma poté, co se k ní plukovník Pickering začal jako k dámě chovat.
- Příklad s válkou by měl být výstražný: Lidé se domnívají, že válka mezi národy je nevyhnutelná. Představitelé těchto národů, poháněni tímto přesvědčením, se navzájem stále více odcizují a odvetně odpovídají na každý „útočný“ krok z druhé strany „obranným“ opatřením na straně vlastní. Rozšiřuje se zbrojní potenciál, zvětšují se zásoby surovin a narůstá počet mužů ve zbrani, až nakonec očekávání války pomůže vytvořit skutečnost.
Trochu jiným případem jsou situace, ve kterých se sice mylná představa neuskuteční, ale my trpíme některými příznaky, jako kdyby se stala:
- Čekáme, že bude pršet, tak se vláčíme s deštníkem, i když potom neprší.
- Dítě se v noci bojí strašidel. Strašidla se samozřejmě nestanou realitou, ale dítě může strávit bezesnou noc ve strachu (a nejen dítě, noční „bubáky“ znají i dospělí).
Thomasův teorém údajně platí jen v lidské společnosti. Myslím ale, že to není tak docela pravda. Sleduji naše kocoury. Jeden se bojí, že ho ten druhý napadne a začne tedy utíkat. Druhý kocour ho začne honit, i když to původně vůbec neměl v úmyslu.
A souvislost s Putinem a otevřením velké mešity v Moskvě? Putin si zřejmě uvědomuje, že každá akce vyvolává reakci a každý útok na islám se velmi pravděpodobně vrátí v kruté podobě. Dehonestování muslimů, vyvolávání nepřátelských a nenávistných nálad je totiž především nepředvídavé.
***
P.S.: K tomuto článečku mě inspirovaly informace ve dvou komentářích merlin na OM.
Převzato z ostrova Janiky

142 comments on “Proč Putin staví mešity”
Díky „spontánní“ migraci toto bude dříve….
Konec evropské kultury – islamizace Evropy
https://www.youtube.com/watch?v=T2ij_qtGy6Y
není náhodou přestavěná z kostela?
Připadá mi kýčovitá
top mešity světa
http://www.top10list.cz/top-10-nejkrasnejsi-mesity-na-svete/
Docela mi to pobavilo, přemýšlím, zda takový článek někdo napíše z omezenosti nebo díky své drzosti.
Ano, Thomasovo pravidlo platí, ale jen do určité míry, každý jen trochu hloubavý člověk na to přišel sám. Doporučoval bych autorce i Tribunovi nejméně 5x denně se zastavit a nejméně 30x ho jako mantru zopakovat. Anebo se alespoň zamyslet, jak se dá aplikovat na ně samotné. Trochu pomůžu:
1. Můžete klidně přistupovat ke všem imigrantům jako k profesorům a doktorům a pevně věřit tomu, že takoví sem přicházejí. Ujišťuji vás, nestanou se z nich profesoři ani doktoři. Zůstane to tak, jak to je. Mnozí neumí pořádně číst a psát ani v jejich jazyce, a jen mizivé procento z nich se to tedy naučí v tom našem.
2. Můžete si klidně myslet, že všichni odpůrci imigrace jsou xenofobní a rasističtí a navíc, že jsou hloupější, než vy. Protože jste to přece vy, kdo správně vidí realitu. A nestane se to pravdou. Nejen, že vidíte realitu hodně zkresleně a poslední události v Kolíně už nutí i zapřisáhle vítače otáčet kormidlo o 180 stupňů. Navíc nejste ani o nic chytřejší a vzdělanější, než vaši odpůrci.
3. Ale máme tu i případ, kdy Thomasovo pravidlo platí. Dryáčnické vyřvávání a dehonestace většiny občanů v médiích z některých opravdu udělaly rasisty a xenofoby. K tomu vám i vašim přátelům gratuluji, ač s hořkostí. Nemám z toho radost.
4. A nakonec k tomu Putinovi, vy vševědi. Putin má v zemi podle některých údajů 25 miliónů muslimů. Žijí převážně ve svých enklávách, ve kterých žijí PO STALETÍ. Mají své autonomní republiky a vlády. Má je tedy kdo zastupovat a umějí si mezi sebou udělat pořádek. Proč by s nimi neměl Putin dobře vycházet, když jeho zemi neohrožují a jsou plně integrovaní? Je to naprosto jiná situace, než v současné Evropě.
pane Sio, pěkně napsáno
děkuji Sio, opravdu přesné zhodnocení!
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/schauble-konec-eurozony-muze-nastat-behem-nekolika-dni/
Ohledně tohoto odkazu mám dotaz na místní osazenstvo, kde očekávám fundovanou odpověď, která bude zároveň srozumitelná. Takže nějaký Schauble tvrdí, že když se zavedou hraniční kontroly, prý to povede ke kolapsu eura. A dále ,,Bez Schengenu, bez volného pohybu pracovníků a bez svobody cestování ve prospěch všech Evropanů euro nemá smysl.“ Tohle zase řekl ten Juncker. A dále, že „Ten, kdo zruší Schengen, přivede vnitřní evropský trh do hrobu. Problém nezaměstnanosti bude již těžko zvládnutelný.“ No já tomu vůbec nerozumím. Přestavme si teoretickou situaci, že se opět zadrátuje hranice, obnoví se pohraniční stráž a kontroly dokladů a třeba kufrů aut. Proč by tohle všechno mělo znamenat kolaps eura ? Když lidi jedou za hranice ČR, tak se přece nebrodí bažinami, loukami, řekami a lesy. Normálně jedou po silnici, nebo vlakem po kolejích, případně sednou do letadla, nebo třeba v létě na kolo a udělají si túru třeba do Vídně. jedou přes normální přechody. To samé platí pro pohyb zboží, služeb a samozřejmě to platí i pro pohyb jakékoliv měny. Chci tím naznačit, že ten fyzický plot a ti fyzičtí pohraničníci, přece tomuto pohybu nemůžou vadit. pouze by lidi na hranicích ukázali třeba pas nebo OP a občas by se ten pohraničník někomu podíval do kufru. Jen by se zlepšil přehled o pohybu lidí v rámci Evropy. To samé by platilo i o pohybu zboží. Proč by Euro z toho mělo hroutit a i ten vnitřní obchod. Vždyť by i poté tak jako tak lidi, kapitál a zboží svobodně překračovali hranice. Evropa už není rozdělena na socialistickou a kapitalistickou část. Dnes už přece nikdo nikoho ve státu nedrží jako před rokem 89.
Pokračování …
Nechápu, proč by se Evropa z toho měla hroutit ? Šlo by jen o větší kontrolu nad pohybem lidí a tím o minimalizaci případného maléru ? Prosím o vysvětlení, ale vysvětlujte mě to, jako kdyby mě bylo deset let. Já tomu opravdu nerozumím. Proč se Brusel těm plotům a kontrolám tak brání ? I za socialismu bývalá ČSSR obchodovala s kapitalistickým západem prostřednictvím PZO a zboží a peníze přes hranice klidně proudily. Jen normální lidi to měli složitější s cestováním. Dnes nejde o zadržování lidí v republice. Prostě jen ukáží pas třeba. Co je na tom nedemokratického, proč se to euro kvůli tomu musí hroutit ?
Dobré!Stotožňujem sa s komentom v plnej miere.
Výborně Sio ! Dobře napsáno. Tenhle Tribun s Janikou … to je přímo hrůza ! Jsou čím dál tím horší a militantnější.
lidé jsou v podstatě svině ( čest výjimkám ), proto je i jejich realita svinská – od jisté doby žádné perly v hnoji nehledám ( předcházím stavu, který trápil pouze hledače ) no a pokud jsou tam, tak buď se vynoří a nebo příroda s nima. ..)
V souvislosti s článkem zůstává otevřená otázka, kdo ze dvou vzájemně si oponujících skupin v otázce migrace (z muslimských zemí) si fabuluje fakta a projektuje virtuální realitu a kdo se fakt drží.
V této souvislosti by nám Janika mohla říct jestli
1/je pravdou, že převážná většina přijíždějících migrantů z nejrůznějších muslimských zemí (jsou mladí muži. Je to fakt anebo smyšlenka?
2/ jestli záběry z nejrůznějších zemí o ignorování místních policistů při vstupu do prvnmího státu EU jsou fakt anebo smyšlenka?
3/ jestli výsledek průzkumu uvedeného dokonce ČT, že většina migrantů požaduje ve své komunitě v EU zavedení práva šaría je fakt nebo smyšlenka?
4/ jestli postavení ženy jako méněcenné a muži zcela podřízené bytosti zakotvené v Koránu a prakticky uplatňované v muslimských zemích a v muslimských komunitách v EU je fakt anebo smyšlenka?
5/ jestli události v Kolíně nad Rýnem a z jiných EU měst o Silvestru 2015 jsou fakt anebo smyšlenka?
6/ jestli výzvy radikálního muslimského duchovenstva (ISIL, ale i v EU) vyzývajícího ke nesmiřitelnosti případně džihádu vůči „nevěřícím“ (nemuslimům) jsou fakt anebo smyšlenka?
7/ jestli muslimské no go zóny v evropských městech jsou fakt anebo smyšlenka?
A takhle by se dalo pokračovat ještě dlouho.
pane Bédo
jestli myšlenková konstrukce, uvedená na svobodném rádiu, že do Evropy má přijít v roce 2016 8 až 10 mil.imigrantů, přičemž Německo přijme jen 1 mil.,
je fakt nebo smyšlenka?
https://www.youtube.com/watch?v=1YJ-yUELWEQ
Kdybyste byl na jejich postech a pobíral měsíční základní plat 32 000 Euro,vy byste nebránil dosavadní svoje koryto a s tím i korýtka
zhruba 25 000 příslušníků t.zv.bruselského lidu ?
Ono to bude mnohem složitější, paní Aleno. Mamá Merkel, aby Německoé nemuselo přijmout další migranty tlačí na integraci muslimského Turecka (v Turecku je cca 99% muslimů a pouze cca 1% nemuslimského obyvatelstva), které podporuje džihádisty, provádí genocidu Kurdů a má volně prostupné hranice směrem k džihádistům. Takže půjde o pověstné 3 v jednom. Dostaneme v jednom balíku mugranty, 75 milionů tureckých muslimů a džihádisty k tomu. Evropa, jestli se EU nerozpadne se díky matince Merkel má věru na co těšit.
Víte já bych to řekla jako Pjakin. Položil jste otázku a sám jste si na ní rovnou správně odpověděl – žádnou. Teď se ptejte dál. Proč to tedy tvrdí? Chtějí snad zakrýt pravý důvod proč hranice uzavřít nehodlají? Odpověď: Oni si tu ty migranty přejí mít. A pročpak si je tu přejí mít?… můžete zase pokračovat zase vy.
„definovat“ situaciu ako realnu je nezmysel. realna situacia je alebo nie je, pokial je, nevyzaduje ziadne definicie, snad opis toho co je. „definicia“ to je to, co sa odohrava v hlavickach humanitnych vzdelancov, ktori by chceli nejako kompenzovat nedostatok informacii o realite, pripadne ospravedlnit neschopnost svojho chapania reality – obavam sa, ze clanok opisuje prave ten druhy pripad…
Já myslím, že odpověď tu většina lidé, včetně vás, zná. A tak bych to odbyl parafrází jedné ze slavných vět Františka Palackého.
Byli jsme i před EU, budeme i po ní.
Bédo, ale vy asi s odpovědí ani moc nepočítáte, že, vy kujóne? :-)
Česká ekonomika je na té německé životně závislá. Čekají nás těžké časy, počítám. Jedině, že by německé elity ponechaly všechno v německém chalífátu a přestěhovaly se do Čech.
Že by totiž Švýcarsko i protentokrát bylo ušetřeno, to pochybuji.
http://www.hlavnespravy.sk/chorvatsky-kick-boxerista-ivan-jurcevic-ktory-v-novorocnu-noc-v-koline-branil-nemky-pred-moslimskymi-utocnikmi-ziskal-ludovy-titul-hrdina-kolina/731762
Premiér Bavorska a hlava strany, vládnoucí v koalici v SRN, Křesťansko-demokratické unie (KDU) Horst Seehofer dal kancléřce Angele Merkelové ultimátum: jestli během dvou týdnů nebude zajištěn pořádek na německé hranici, je rozhodnut podat žalobu k Ústavnímu soudu (ÚS) Německa…
Více: http://cz.sputniknews.com/politika/20160116/2146597/premier-bavorska-merkelova-ultimatum-uprchlici.html#ixzz3xQVHYk1c
Podobnosti mezi Islámem a nacismem:
1. Teorie o nadřazenosti jedné skupiny lidí nad jinými
– Islám: Muži nad ženami, muslimové nad nevěřícími
– nacismus: árijská rasa nad Slovany či nad židy
2. Právo pro nadřazené lidi utlačovat podřadné lidi:
– Islám: lze bít ženy, lze žádat zvláštní daně po nevěřících či je zabít
– nacismus: lze zotročovat Slovany, vybíjení židů či Romů a Slovanů
3. Požadavek teritoriální expanze pro nadřazené lidi vůči podřadným lidem všemi formami a tedy i násilně:
– Islám: džihád po celém světě dokud se celý svět nepromění v jednu ummu
– nacismus: požadavek na lebensraum pro árijskou rasu a vyhlazovací válka na východě Evropy
4. Požadavek populační expanze nadřazených lidí vůči podřadným lidem:
– Islám: ženy muslimky i nemuslimky mají hlavně rodit děti svým mužům muslimům, hlavně chlapce
– nacismus: AH řekl, že ženy by měly být hlavně v domácnosti a rodit árijské děti a vychovávat Německé muže – bojovníky.
5. Nenávist k židům a homosexuálům.
6. Pohrdání demokracii.
7. Požadavek po velmi tvrdém trestání i malých zločinů.
8. Ničení populací jiných skupin lidí:
– Islám: kradení dětí nemuslimům a jejich převýchova (např. hojně provozované Osmanskou říší – viz. např. janičáři) + násilné konverze
– nacismus: program lebensborn a poněmčování rasově vhodných lidí…
9. Spojenectví se světovým kapitálem:
– Islám: financován přes rod Bin Ládin, přes rod Saudů atd., vřelé vztahy s rodem Bush atd.
– nacismus: financován předními finančními klany Evropy, vztahy s rodem Bush atd.
10. Historie vzájemných vřelých vztahů mezi muslimy a nacisty. Muslimské SS divize s turbany. Obdivné výroky muslimských muftíů na adresu Hitlera a naopak Hitlerovy obdivné výroky na adresu Islámu.
10. Historie vzájemných vřelých vztahů mezi muslimy a nacisty. Muslimské SS divize s turbany. Obdivné výroky muslimských muftíů na adresu Hitlera a naopak Hitlerovy obdivné výroky na adresu Islámu.
11. Prosazování svých cílů i terorem i lhaním:
– Islám: dnešní i historický terorismus, nauka Taqtiya o přetvářce muslimů
– nacismus: terorismus v Československém pohraničí, nedodržování podepsaných mezinárodních smluv.
12. Oběti:
– Islám za 14 století prý až 270 mil. nepřirozeně zesnulých osob ( viz. zjištění historika Billa Wernera)
– Nacismus 50-60 mil. osob za 2WW.
13. Regulace sexuálního života:
– Islám: žena muslimka se nesmí vdát za nemuslima a přísné tresty za nemanželský pohlavní styk
– nacismus: rasové zákony mimo jiné zakazující pohlavní styky Němců s jinými etniky.
Neměl by svět s tímto něco udělat? Vždyť s touto náboženskou ideologii v budoucnu zanikne: svoboda, spravedlnost i vše hezké…
Dobrý seznam, je to opravdu k zamyšlení, ne?
Putin stavi mesity, aby se zavdecil normalnim muslimum a take doufa, tedy doufal, ze svou vstricnosti odradi nektere od zradikalisovani se. Ovsem to se nestalo, islam ma jinou logiku.
Videla jsem na TV pompesni otevreni moskevske mesity v Moskve, recneni o mirumilovnem islamu a svetovem souzneni, o pratelstvi muslimskych bratru vsude na svete. Vsak take nejvice na mesitu venoval bratr miliardar-muslim z Dagestanu, sulejman Kerimov. .Cestni hoste byli dalsi krivaci T.Erdogan a M.Abbas. S Erdoganem se jeste v zari minuleho roku Putin objimal, nu, jeho predstava, ze kdyz bude pratelsky a ocekavat jen dobro, tak z se mu to dobro vrati, se nesplnilo. Islamska vira doporucuje lhat nevericim, coz je pojem takiya. Jiste v te dobe, kdy se Erdogan s Putinem kamaradil a sliboval pratelstvi, tak uz tajne konspiroval, jiste uz v te dobe dal instrukce armade, aby cihali na zatoulane ruske bombardery a jejich sestreleni… Jinak neni mozne, aby bez planovani zachytili kratky prelet asi 17 vterin, museli mit uz musku zamerenou a cekat. . Zde se udal velky podraz na Putina, dyka do zad za pratelstvi, ne ze bych Putina litovala, to ma za to, ze se punktuje s hady…..
Tento příspěvek z lůna us.armády je důkazem toho,že se i oficiální politika USA vůči některým nepohodlným „spojencům“ mění. Když k tomu přičteme, že :
http://www.novarepublika.cz/2016/01/primator-ankary-doporucil-velvyslanci.html , dává to
docela pěkný signál do budoucna. Rusko i dříve SSSR dělali nejefektívnější národnostní politiku
ve světě,mají v tom velké zkušenosti,z nichž profituje zejména Putin. Co dokázal na čečenském
Kavkaze,to se podobá spíše zázraku,než dosažení politického cíle. Rovněž okamžité uklidnění na
Karabachu v posledních týdnech ukazuje jasně,že kdo umí,ten umí. Kdo neumí,ten jenom čumí.
http://www.csfd.cz/film/410755-sazka-na-nejistotu/videa/?type=9&video=157709410#play-video-157709410 ( http://www.ulozto.cz/xNiVSjxv/sazka-na-nejistotu-2015-cz-titulky-avi ) – doporučují, sice ukazuje jenom špičku ledovce (sice dost v mlze ) a jakýsi samočistící imperativ amerického banksterského kapitalismu, ale i tak je to čistý pohled do propasti. ..)
Turek Mustafa Kamal v tom měl taky jasno. Byl antimuslim a ateista. A říkal, že Islám zotročuje. Asi se nyní v Ankaře v hrobě obrací… Islám zotročuje nejvíce své věřící, kterým za odměnu dává pocit, že dobývají svět… a přitom jej stahují do bažiny. Považte: 5x denně se modlit! Kolik času tomu muslim dává týdně? 25 hodin? Rusko se snaží s muslimy nějak vyjít, a asi to dělá dobře. Ale tamní Islám má svá specifika: 1. Kdo dal peníze na mešity, může ovlivňovat kázání a školení uvnitř! 2. Tamní muslimové mají svá tradiční území, jako Tatarstán, Baškirie, Čečna, Ingušsko…
Tak jsem se na to podívala a přemýšlím, oč těm autorům vůbec jde. Podle nich je porodnost Evropanů na sestupu a prý se to nedá zvrátit= l. LEŽ .(Vždy to jde, stačí jen aby lidi věřili, že nebudou mít s nakrmením dětí problém).
Islamistů je už v Evropě tolik, že islamizace je neodvratná.= 2. LEŽ . (Tady právě platí ta poučka – uvěřte, že se s tím nedá nic dělat, tedy nebraňte se nevyhnutnému)
A ZASE – co vlastně chtějí? Na jedné straně se naříká nad tím, že je lidí příliš mnoho, na straně druhé, že je jich příliš málo.
ZÁVĚR – Islamizace je neodvratná, přijměte to jako fakt, nemůžete tomu zabránit.- Oni tu islámskou Evropu chtějí, NWO potřebuje lidi vykořeněné a bez zázemí.
To já se nad tím zamýšlím pořád. Jsem přesvědčen, že byl tyto informace měly jít k muslimům a ti by měli tu svou víru nějak zreformovat, nebo se jí vzdát… Jinak stáhnou lidstvo – tedy i sebe – do bažiny…
Islám je expanzivní a bude i nadále dobývat svět. Je to jednoduché-
1. jsou povoleny čtyři ženy, mužům je zakázáno masturbovat. Zatímco v normální evropské rodině se může narodit max. 1 dítě za rok, v bohaté muslimské rodině jsou to čtyři děti ročně
2. ve společnosti je neustálý přebytek mužů- co s nimi? dobývat svět
Bez změny pravidel uvnitř islamské rodiny jednou opravdu dobudou celý svět, a teprve pak se budou kultivovat, pokud se ovšem nevyhubíme navzájem
Aleno, já to myslela jinak. Chtěla jsem tím poukázat na to, že videa tohoto typu jsou manipulativní – tváří se, že nás varují před nebezpečím, ale zásadní sdělení je v tom – nechte to být, vidíte přece, že už je na všechno pozdě.
Nadnárodním korporacím je úplně u zadele, jestli dobytek ,který je živí, je islámský, křesťanský, budhistický …
Myslím si, že Putin žádné mešity nestaví. Pokud se mohu domejšlet, nepostavil ani žádný kostel. Věřím tomu, že nepostavil ani řídící středisko vojenských operací.
Bety • 16. Leden 2016
Nadnárodním korporacím je úplně u zadele, jestli dobytek ,který je živí, je islámský, křesťanský, budhistický …
A co tak je nakopat do perdele rovnou? Škrtem pera jidášské papalášské pracky, kterou povede a bude držet silná ruka podílníka na půdě a rozpočtu, jim rozčmárá všechny ksichty i s jejich lejstrama a papírama na každou proradnou šmelinu. Já se už na to těším až zblednou a zesmrtkovatí. Muheeeeee
P.S. Škrtem pera v naších rukou!
A je to tady :
Rakousko vrací pohraniční kontrolu a tím částečně pozastavuje svou účast v Shengenské dohodě. Řekl to v interview novinám Österreich spolkový kancléř Werner Faymann.
„Teď na (naší) hranici je nutno předložit doklad, potvrzující totožnost. Jestliže se Evropské unii nepodaří zajistit bezpečnost vnějších hranic, tak plnění Shengenské dohody celkově bude zpochybněno. V takovém případě každá země musí kontrolovat své hranice“, řekl hlava rakouské vlády.
Podle slov kancléře od 17. ledna vláda bude usilovně kontrolovat pohyb migrantů a vyhošťovat ty, kteří nemají právo na azyl nebo nepodali příslušnou žádost. Předseda spolkové vlády také slíbil, že bude blokovat poskytování finanční pomoci všem zemím, odmítajícím přijímat přistěhovalce.
Více: http://cz.sputniknews.com/politika/20160116/2147498/rakousko-pozastavi-ucast-schengen.html#ixzz3xRuqc3LZ
Dělejte jak umíte. :-) PŠM
Kto sú Rusi? Kto sú Slovania?
Furt lepší než jewrohujeři, muheeeee
https://www.youtube.com/watch?v=SV0IpIOUleQ
Proč Putin staví mešity?
Ad Dana • 16. Leden 2016 – … ne ze bych Putina litovala, to ma za to, ze se punktuje s hady … Islamska vira doporucuje lhat nevericim, coz je pojem takiya.
Pan Dana nechce litovat Putina, že se punktuje s hady, přičemž připomíná, že islám doporučuje lhát nevěřícím, což je pojem takiya. Inu, ono to není jen specialita islámu, ale je to typická vlastnost náboženství všech (pokud vím). Doporučuji proto panu danovi, aby si např. přečetl některé „Perly z rabínské literatury“ na
http://pistis.webnode.cz/news/citaty-z-talmudu/
(viz Sanhedrin 57a nebo Baba Kamma 37b nebo Baba Kamma 113a, přičemž obzvláště pikantní je např. Menahoth 43b-44a)
a také, aby si uvědomil, že ani v Desateru se nehovoří o všeobecném zákazu lhát, ale pouze o nepodávání křivého SVĚDECTVÍ (zřejmě u soudu) PROTI bližnímu svému. Navíc je tu i otázka: KDO jsou ti ve víře(?) bližní a kdo jsou ti ostatní a jak je možné, že si nejsou (zřejmě tam) všichni právně rovni?
Ergo, zejména v mezilidských vztazích a speciálně v politice se lže neustále, lže se komukoliv a lže se vždy, pokud to lhářům vyhovuje.
Nu a pokud jde o toho Putina: Proč by lidem zakazoval víru v cosi, jestliže to nepodkopává stát? Co to ale znamená?
1/ Aby se stát nezhroutil, tak žádné náboženství se nesmí stát základem politické ideologie vlády.
2/ Stát dovolí hlásat náboženství jen tak a jen těm, pokud k tomu udělí státní souhlas.
3/ Stát si musí legislativně zajistit, aby mohl všechny církve kontrolovat a ovládat centrálně.
4/ Pokud někteří náboženští vůdci stát rozvrací, pak jim stát jejich činnost zakáže.
Důvod je jednoduchý: Náboženská svoboda je svoboda věřit. Není to svoboda státy rozvracet.
A je to. Velmi souhlasím s příspěvky paní Bety a pana Sio (začínajícím slovy „Docela mi to pobavilo,..“)
Ještě poznámku ke zde uvedenému odkazu na video Konec evropské kultury – islamizace Evropy na
https://www.youtube.com/watch?v=T2ij_qtGy6Y
Tam se říká, že s úbytkem populace ubývá i původní kultury. Není to pravda a bohužel, (když pominu mýlku těch, kteří se nad tím zamysleli jen málo), je to jen pouhý manipulační výmysl tzv. kavárenských intelektuálů a některých „ekonomů“, obhajujících globalizaci.
Důvod: Pokud stát má skutečnou suverenitu, pak jen on rozhoduje o tom, koho (nejprve jako hosta a event. později i jako integrovaného občana) na své území přijme a koho ne. Poměr porodnosti totiž udává jen stav, kolik je v tom státě obyvatel a jsou-li schopni právě takto ekonomicky dobře existovat. Nic víc.
Proč? Protože současná věda, technika a automatizace výroby produktů stále úspěšněji nahrazuje dosud potřebný počet lidí ve výrobě a v zemědělství. Je logické, že za takového stavu pak není (např. s výjimkou nezaměstnanosti a budoucnosti financování důchodců) už co řešit.
Čili ještě jednou: Buď dovolím, abych měl v domě někoho, kdo ctí mé tradice a zvyky a s kým si rozumím, pak je vše ok. Pokud ne a on si přesto u mně doma dělá, co chce, pak já suverenitu svého domova nemám a mohou za to politici mého státu. Pak ovšem, je pouze jen na mně, abych takové politiky mého státu z jejich funkcí a pravomocí velmi rychle v nejbližších volbách (ne-li rovnou ihned) vyhodil.
A ještě něco: Co je to suverenita? Je to stav, kdy stát má adekvátní obrannou armádu, kdy je soběstačný, má svou měnu, umí si ochránit hranice a kdy právo toho státu NENÍ podřízeno právu korporačně nadnárodnímu včetně mezinárodních smluv, uzavřených jen mezi politiky. Smluv, které lid neschválil referendem. Takže je tu otázka: Platí to pro ČR? Pokud ne, tak od kdy už to neplatí?
hudryper,
ten Faymann, to je ale dílo. Najednou, když jde o jeho zemi, začíná mít obavy o hranice Schengenu. Dokud se invazní armáda valila skrz Maďarsko a hlavní proud nesměřoval skrze Rakousko, tak Maďary kritizoval. Najednou uvažuje dokonce o tom, že by každá země měla kontrolovat své hranice. (Maďary je od začátku – v souladu s Dublinskou smlouvou kontrolují a tím zajišťují také hranice Schengenu). Nechápu, kde „demokraté“ typu Faymanna berou drzost vyhrožovat všem, kteří si příjímání cizích hostů natrvalo neodsouhlasili! Jak to, že „demokraté“ Merkelová, Faymann a spol. nemají zájem zeptat se lidí v daných zemích, jestli souhlkasí s takovou finanční a jinou zátěží natrvalo? Jak to, že si tito obskurní pitomci (jednotlivci) volení na 4 roky usurpují právo rozhodovat bez účasti lidu své země o věcech, které zcela mění osud jejich země, natrvalo zatěžují jejich obyvatele? Kde zůstala proklamovaná demokracie? Jak to, že tito „demokrati“ zakazují a přikazují jiným zemím (jiným vládám a jejich obyvatelstvu) co mají a musí dělat? Co je to za diktaturu?
Ke lhaní politiků a náboženských vůdců ještě poznámku: Výhoda demokracie je v tom, že nám občanům lhaní politici vždy na své konkurenty spolehlivě prozradí, pokud z toho pro ně a pro jejich politickou stranu vyplyne nějaká výhoda pro následující volby.
U náboženských vůdců je to složitější. Oni totiž i zjevné lži mohou odkázat na dogmata (nějakých a jen lidmi zcela vymyšlených) náboženských knih a věřícím tvrdit, že ty výroky jsou písemnou zprávou, nějakým božstvem těm vykladačům věr tajemně zjevenou.
Fakt, že lžou, to potom opět odhalují jejich náboženští konkurenti, event. to často a naprosto spolehlivě odhalí i věda.
Aby však náboženští vůdci alespoň trochu předešli odhalování svých lží a sociálně manipulačních pokusů, tak se v poslední době navíc i snaží někteří jednotlivci z řad zednářů a podobných spolků, o tzv. ekumenismus, čili o spolupráci církví a náboženství a to pouze za jediným účelem: Posílit své postavení ve vlivových a mocenských ideologiích, přičemž globalizační režim činnosti kapitalistických elit to prozíravě a tiše podporuje.
Za takových okolností to znamená, že mít velký církevní vliv je totéž, jako mít možnost od politiků získávat i velké církevní (dříve státní) majetky. Takže, potom je i klidně a v pohodě možné, že veřejně a ve státní televizi je schopen se např. takový Duka shodnout se svým ideovým soupeřem (a patrně zednářem) Halíkem, přičemž po celou tu dobu se dokážou na sebe přátelsky usmívat, jak nedávno právě v čt českým věřícím krásně, teatrálně a transparentně předvedli. On totiž ten fakt, že mít mediální vliv, mít peníze a mít pro své církve (a tím i pro sebe) velké hmotné statky, to je (nejen) pro mnohé české preláty tou hodnotou nejvyšší.
Jenže, kdo na to má čas a kdo je schopen, si tohle všechno v plné šíři uvědomit?
o imigrantech z praxe zde
http://www.zvedavec.org/prispevky/2016/01/6741-jsem-dozorce-v-dachau.htm
Tak přemýšlím o tom, zda by uprchlíci měli takový vztah k jídlu , oblečení a ubytování, pokud by si na to měli vydělat. To je dát jim kus pole, les a říci- postavte si obydlí a vypěstujte si a zpracujte si potraviny sami.
Imigranti a sluníčkáři se v mnohém podobají navzájem.
To jest ničení hodnot, které tady budovaly generace po tisíciletí
Pokud je milarda muslimů ve světě srovnatelná s nacisty (viz třináctibodové srovnání nicku „tojejedno“), tak se Putin podřizuje nacistům a měli bychom ho za povolení stavby katedrální mešity v Moskvě kritizovat. Nebo platí, že nemůžeme všechny muslimy házet do jednoho pytle a můžeme Putina dávat ostatním za příklad. Ze současné diskuse se zdá, že většina diskutujících si tento rozpor neuvědomuje a je ochotna současně souhlasit s „13 body“ a současně chválit Putina. Osobně bych byl pro to hodnotit s řádným odstupem a komplexně jak miliardu muslimů, tak Putina, jinak jsme v pozici nekritických fotbalových fanoušků.
Co se týče podstaty články, tedy Thomasova teorému, je to jen z psychologie známý tzv. „haló efekt“ vztažený na skupinu a rozpracovaný do sociálních věd. Nejen že funguje v běžných vztazích, ale je masivně zneužíván v reklamě a propagandě.
No a ještě si neodpustím poznámku k opakovaným už několikrát vyvráceným demografickým bludům: Problémem je evropská porodnost kolem 1,5 dítěte na ženu, která je opravdu dlouhodobě neudržitelná a pokud se o ní nezačne vážně diskutovat a nezačnou se přijímat opatření, špatně to s námi dopadne. Můj článek o porodnosti v muslimských zemích, z nějž vyplývá, že situace je úplně jiná, než jak ji líčí islamofobové, je zde: http://outsidermedia.cz/delohy-muslimskych-zen-jako-zbrane/
A pro zajímavost, v Číně nedávno zrušili politiku jednoho dítěte.
Aha, takže podle této teorie by nejlepším krokem v boji proti neonacistům bylo postavení Hitlerova mauzolea:) Myslel jste to tak, pane autore?
K tomu lhaní. Pochopitelně pravda a lež jsou dialektické pojmy. V každé Pravdě je kus Lži a naopak, pokud opustíme bezpečné vody formální logiky, která samozřejmě používá pouze dvoustavový (binární) model.
Jde o to, jaký je přístup subjektu (lháře) k faktům, zda je nevybírá účelově a vědomě nezatajuje podstatné, nepozměňuje je atd. Hodně se mluví o přímé demokracii, jako o skutečné demokracii. Málo se probírají rizika s tím spojená. Naivní a špatně informovaní občané mohou být utaženi na vařené nudli třeba k odhlasování stavby plynových komor, kde se zcela demokraticky budou spalovat ti, co jsou v menšině.
Proto bych viděl skutečně jako prioritnější vyčištění informačního prostoru od manipulativních lží. Jelikož egregor, alespoň v mém pojetí, je kvantum informace o nějaké entitě, parazitující (nejsou jen škodliví parazité) v prostoru lidských mozků, mohu se pokusit zavést pojem Lživě-Manipulativní Egreror – LME. Stejně jako ostatní egregoři, i všichni LME si žijí svým životem. Ale navíc patří k těm šťastnějším, které určití lidé přiživují v médiích reklamě atd.
Záludnost LME je v tom, že si jejich přítomnost neuvědomujeme, i když se zrovna pasou na našich mentálních zdrojích. Kradou nám čas, děsí nás, požírají energii a přitom jsou uvnitř našeho mentálního prostoru. Proto je důležité dát jim jméno a popsat je. Kdo chce, ať se nad tím zamyslí a přidá svůj názor.
K porodnosti.
Proč je situace trvale neudržitelná, Stane? Vždyť technologie jdou stále víc kupředu, automatizace a produktivita ve výrobním procesu i ve službách stále rostou a je připravena 4 – tá technologické revoluce. Navíc obyvatel na Zemi rychle přibývá. Má to tak jít snad do nekonečna? K čemu podle vás dojde když porodnost bude trvale nad 2% a technologická revoluce půjde napřed, a globální konkurence (závody ke dnu) budou dál srážet mzdy? Navíc, když už (tedy připustíme výklad, že porodnost je potřeba uměle zvýšit napuštěním cizí migrace z jiného hodnotového prostředí). Je cesta muslimské invaze jediným řešením?
Jste si jist, že LME je tak stabilní a rozsáhlý jako např.egregor katolické církve či fotbalových fanoušků? Ty existují po staletí, zatímco LME, pokud ovládne větší prostor než pouze názory jednotlivců, a vytvoří tak určitou sílu a moc, počne své lživé názory realizovat i v pozemské praxi. V tom okamžiku ovšem dojde ke zhroucení celých systémů( viz.např.nacistické Německo či dnes banderovci na Ukrajině), a najednou LME nemá potravu od lidí, protože už by tomuto LME nikdo nevěřil. Dospívám k názory, že LME neexistuje, ale co existuje je egregor násilí,válek a strachu, který vždy vymyslí nějakou odnož manipulace, kterou se snaží ovlivňovat jiné egregory. A tento egregor násilí, válek a strachu je opravdu mocný a silný
pokud se řekne a, je zapotřebí říci i B
A v Rusku se staví mešity
B v Rusku byla přijata nová bezpečností doktrína,kde mimo jiné hrozbu představují i radikální nacionalisté či skupiny klonící se k extremní náboženské ideologii. Žádnému z těchto subjektů nesmí být dovoleno, aby ničily tradiční ruské mravní hodnoty.
zapomněla jsem na odkaz
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zapomente-na-to-co-vam-vyklada-CT-Oskar-Krejci-zjistil-vice-o-vyhledech-valky-v-Syrii-417537
Ano,
demokracie je velké téma. Otázkou zůstává co to vůbec je? Formálně je to vláda lidu ale ve skutečnosti vládne (10 milionům) skupinka ministrů, šířeji skupinka 200 zvolených politiků, kteří lidu nejsou vůbec odpovědni ani nemohou být lidem bráni k odpovědnosti. A ten vtip o tom, že příště již nemusí být zvoleni – když předtím navodí takový neměnný legislativní rámec )třeba fotovoltaiku, privatizaci a tunelování, církevní restituce, zatažení státu do NATO a nekonečného seriálu jejich válek…), který lid natrvalo ožebračí a poškodí připomíná příběh bezdomovce, který přišel o bydlení podle nového Občanského zákoníku, protože se neodvolal v promlčecí 3-leté lhůtě pro úřednímu omylu, který mu pod zadkem přepsal nemovitý majetek (barák se zahradou) na někoho koho v životě nikdy neviděl. Co si pak na kom vezme? Kde se dovolá spravedlnosti? Jak změní svůj krutý osud, který i s celou rodinou připravil o dědictví i o majetek, který v potu tváře zveleboval?
U toho neměnného stavu jsem opomněl zmínit zdravé nesplatitelné zadlužení…
Proč Putin staví mešity? Třeba je staví proto, aby je měl lépe na očích – když už muslimy zdědil v Rusku a má je doma. (rozdíl oproti Makrele je, že si nepozval domů do Ruska věčné hosty – on je prostě zdědil po předchůdcích a musí s nimi chtě nechtě žít ve společném domě. Nebyla to jeho volba – jako u Makrely.Alena správně připomněla, že muslimům po čečenské válce „vykolíkoval“ mantinely. Vědí, kam mohou a kde jsou již „za čárou“.
ještě k té porodnosti. Paní Bety má pravdu v tom, že na jedné straně se lká, jak je země přelidněná, budou chybět přírodní zdroje, a takto nelze dále. Na druhé straně se tvrdí, že Evropa vymírá a MUSÍ nastoupit muslimové.
Nebylo by přirozenější, že tak, jako Evropa vymírá- což je vlastně dobře, protože šetříme přírodu, tak by měla být i regulována populace muslimů?
Je to přece logické, že ano!
Porodnost:
1. Je třeba porovnávat porodnost muslimů v mnoha muslimských zemích a muslimů v EU. A bohužel zde v EU je jejich přístup vážně jiný!
2. Je třeba se zamyslet nad tím, zda ty statistiky jsou opravdu vždy správně. Předpokládám, že ano, ale stín pochybností zůstává – jako u všeho. Jestli to je tak, pak to pokládám spíše za pozitivní fakt = ti lidé se od nás zase tak neliší! A to nejpodstatnější. 13-bodový seznam je pravdivý! Jde o popis nábožensko-politické ideologie. Druhá věc jsou lidé – a ti se tou ideologii vůbec nemusí řídit. Oscar Schindler byl taky nacista – a v rozporu s tou ideologii zachraňoval židy! Osobně jsem přesvědčen, že kdyby ty oblasti B.V. a S. Afriky kdysi nedobyl Islám se svou zkázonosnou anticivilizační povahou, pak by tamní obyvatelstvo dnes bylo vyspělejší, jak jsme my, neb mají za sebou delší-kulturně-civilizační historii, jak máme my – což se nějak muselo zapsat do genů a místních egregorů! To dobré a kvalitní v genech i duchu se stále má tendenci projevovat. Ti lidé jsou tedy dobří navzdory té ideologii a ne díky ní. A já se zde obávám, že kdybychom zde v Evropě byli muslimy, byly bychom možná horší, jak ti orientálci! Ostatně něco v tom duchu řekl Hitler – prý kdyby Němci před 1000 lety přijali Islám, tak ten v kombinaci s Německou disciplínou a důkladností by způsobil, že Němci by již dávno vládli světu! Kněz zla Hitler velmi dobře rozuměl této problematice a jen tak nekecal!
3. Ano, dlouhodobě nízká porodnost je problém. Krátkodobý pokles populace však ne… Podle mě to souvisí s hledáním nového paradigmatu v politice, rodinném, ekonomickém i spirituálním životě atd. Evropanů… Evropané se dnes, dle prodávaných knih, hodně zajímají o spiritualitu!
Bédo, já tady na rozdíl od několika jiných nemávám fangličkami, ale upozorňuji na to, že při takové porodnosti během několika generací jako národ vyhyneme. Že uprázdněný prostor zaplní migranti odjinud, je v podstatě přírodní zákon, proti kterému ani milion diskusních příspěvků na internetu nic nenadělá. Pozitivní čin („zploď syna, zasaď strom, postav dům“) určitě zabere víc.
Pod tímto článkem naposled shrnu své návrhy ve věci migrace, už se ze mě také pomalu stává kafemlejnek:
1) Udělejme si pořádek u sebe, ujasněme si naše hodnoty a priority.
2) Přestaňme se podílet na bombardování zemí na druhém konci světa.
3) Místo nesmyslného hádání a nálepkování se pokusme na chvíli „obout do cizích bot“ a potom hledat oboustranně akceptovatelná řešení.
4) Smiřme se s tím, že některá řešení vyžadují více času. Platí totiž Murphyho zákon, že každý problém má jedno rychlé a zaručeně špatné řešení.
5) Dbejme po celou dobu na to, abychom nesmlouvavě trvali na dodržování našich platných zákonů pro všechny – bílé, žluté, černé, chudé, bohaté, křesťany, muslimy, židy…
http://www.lajkit.cz/zpravy/item/338-ruskem-se-siri-nebezpecna-vyzva-rusove-vymysleli-zpusob-jak-neplatit-bankovni-uvery :-)
Doplňuji:
4. Rusko a Putin: Ano, je v tom rozpor, jak píšete. Ale co Rusko se svou početnou muslimskou populací může dělat? Má za sebou dlouhou historii Rusko-Tatarských válek a nechci si to asi opakovat, a atd.; chce být velmocí; nechce vypadat jako stát potlačující lidská práva, jako to bylo za SSSR. Rusko tedy hledá vlastní způsob, kdy do náboženství „neryje“, využívá toho, že je opravdu obrovskou zemí ve které Islám má svá území, snaží se apelovat na to dobré, co je v lidech – tedy snaží se mít kontrolu nad tím, co se děje v mešitách a přitom využívat faktu, že jsou různé verze Islámu, neb Korán je mnohdy nejasný atd. A nyní, jak jsem pochopil z objevení se Dostatečně všeobecné teorie řízení i Koncepce společné bezpečnosti..,. nabízí všem jakousi novou státní ideologii určenou všem… Zkrátka pro Rusko platí úplně jiná historická i civilizační logika – ne lepší a ne horší jak pro nás, prostě jiná, jako by tu zemi řídily jakési jiné lokální egregory… a až čas ukáže, jestli se RF dala správným směrem. Pokud se RF dala správným směrem ve svém jednání s muslimy, a ukáže se, že společně s nimi lze mít prosperující i kvalitní občanskou společnost, vždy zbytek světa může začít kopírovat jejich přístup. V tuto chvíli je však třeba říkat pravdu, i když je nepříjemná – viz. 13 bodů. Na druhou stranu je však ještě větší pravda, že hluboko uvnitř je většina muslimů dobrými lidmi – jen ten současný extrémní wahhábi Islám je nějak křiví.
I kdyby byla pravda (jakože je diskutabilní jestli to tak nutně musí být – jak to, že za Husáka byla porodnost v „cajku“ a najednou není? Co je toho příčinou? Nedá se to změnit? jestliže ano, co je pro to potřeba udělat, že? Jestliže se má porodnost uměle navyšovat nějakou cizí migrací, budou migranti v časové perspektivě v otázce plodnosti podléhat těm samým tendencím jako „domorodci“? Proč by neměli? Vždyť Češi taky do hadráku byli docela plodní. Další věc. Co migranti přinesou z hlediska ekonomiky, když už zde je početná armáda nezaměstnaných domorodců, přichází 4-tá vlna technické revoluce a migranti neovládají jazyk, jsou většinově nekvalifikovaní a pravděpodobně po rekvalifikaci budou schopni pouze málo kvalifikovaných prací, které právě další vlna technické revoluce vytlačí t pracovního cyklu? Když už migranti: Proč právě migranti z muslimských zemí? To neexistuje žádné jiné řešení?
1/ ano, ujasněme si hodnoty a priority. A zodpovězme si otázku, jak do těchto hodnot a priorit zapadá islám. Co má společného a rozdílného s tzv. demokracií a lidskými právy. Jaké jsou tendence spoužití islámu s „neislámem“ v muslimských zemích, jak tam mají na růžích ustláno jiné ideologie, světonázory (kupř. křesťané a ateisté), jaká je tendence šíření islámu, př. „neislámu“ v nich a jaké je soužití islámu s „neislámem“ v evropských zemích, Rusku, Číně…
2/ alespoň v něčem se v otázce migrace shodujeme
3/ ano. Ovšem je otázka jestli je předkládané „oboustranně akceptovatelné řešení“ nejlepší, resp. jediné možné. Copak nejsou jiná řešení? Jestliže je toto řešení nejlepší možné, proč musí být vnucováno násilím a nedemokraticky? (migrantům i státům kvóty a ohled na převažující mínění veřejnosti se nebere, sliby „sluníčkářů“ migrantům typu Merkel o Německu jsou rázem zapomenuty)
dalším ruským prezidentem ( carem ) by se klidně mohl stát i čečenec ( pak by se islám stal velmi mocným náboženstvím). ..)
4/ není náhodou Merkelové „řešení“ šito horkou jehlou? Není to náhodou „řešení“ v zájmu korporátních elit?
5/ výborně. Začít by se mohlo třeba Dublinskou smlouvou, předpisů o státní hranici, tím, že lid je suverénem v rozhodování na českém státním území. To by mohlo hodně pomoct.
český národ v tomto století zanikne, ani miliony diskuzních příspěvků tomu nezabrání. ..)
+++++++
smajlíky neumím
Stane, matematicky máte pravdu, že pokud někde index fertility obyvatel poklesne pod 2, pak začne lid vymírat. Zde uznávám, že pouhý výčet podmínek ve smyslu „.. není .. už co řešit ..“ jsem nenapsal přesně. Je tu však otázka, co vyřeší, jen se politicky chovat tak, že se otevřeme přistěhovalectví lidí z nekompatibilních(!) kultur.
Ono to totiž začalo už v devadesátých letech, kdy propagandisté tvrdili dogmata o individualismu, sex-genderismu, LGBT a zejména o „mobilitě pracovních sil“. Přitom byly zlikvidovány mnohé pracovní příležitosti, výroba se přesunula do 3. světa a výživa do importu. Vzrostla robotizace a automatizace, plus zde naskočil vysoký podíl nepřizpůsobivých lidí na sociálních dávkách, z nichž mnozí tak žijí již ve 3. generaci.
Jak kdysi podpořil Husák fertilitu? Stavěly se (nyní prodané) školy a školky a byty pro mladé manžele. Byty byly místně vázány na fungující podniky a družstva. Pamatovalo se na důležitost rodin a možnost pracovat v místech pobytu lidí.
Jinak, srovnání islámu s nacismem je sice opticky „zajímavé“ a dalo by se odmítnout jako naprostá pitomost. Má to ale Thomasův háček: Zatím, co nacismus je pohřben v historii, militantní a teroristická forma islámu existuje vinou některých imámů a jejich vlád. Nikdo kromě Rusů, se však nemá k tomu, aby to analyzoval, natož likvidoval. Ono to totiž západním elitám vyhovuje, protože války potřebují.
Siův LME egregor je zajímavý, ale imho není schopen naprostého zobecnění do přímé demokracie, protože pracuje s předpokladem, že všichni lidé jsou nemyslící idioti. Nejsou. Jistě, je třeba dát tomu jméno, ale je třeba i uvážit, že
a/ v přímé demokracii lidé nesou klady i zápory toho, co rozhodnou a tudíž je zmanipulovat lze jen jednou
b/ cokoliv, co se nesprávně uzákoní, lze změnit k lepšímu.
Doplňuji:
5. Ohledně Islámu, i já si uvědomuji, že nelze házet muslimy do jednoho pytle. Klíč k řešení k zcivilizování Islámu ale bude ležet kdesi v dějinách prvního Chalifátu. Co jsem si já o tom četl, nabyl jsem dojmu, že civilizační úspěchy té doby spočívaly v tom, že po té, co muslimové vojenskými výboji vytvořili velký stát, ve kterém shromáždili hodně chytrých lidí z předchozí před Islámské éry…, že se následně moc neřídili Islámem – a vlastně ani nemohli, neb teprve dávali dohromady písemnosti (prý se snad až 100 let od smrti Mohameda po Chalifátu toulali 4 různé koránové sbírky), když pak měli posbíraný Korán museli posbírat i paměti současníků Mohameda… tzv. Hadísy a Síra…, pak teprve mohl proběhnout vývoj Šárie… Pro mě závěr: První Chalífát zase nebyl tak muslimský, jak si dnes kdekdo myslí! Muslimové byli jen jakousi vládně-vojenskou elitou, a z této elity ještě ne všichni, a z těch co byli, tak ti Islám aplikovali asi jen částečně, neb se s ním teprve spíše seznamovali a zkoumali, co prorok řekl či neřekl… Chápete?
pane fajt, přiznejte si, jak Vás to s..e, a jak byste to rád zvrátil. Čím více bude racionálně uvažujících lidí, a čím méně sluníčkářů, pravděpodobnost, že český národ zanikne, se prudce bude snižovat. A k tomu musíme dopomoci, my, obyčejní lidé- Češi a Moravané a Slezané.
otázka je, do jaké míry je radikální Islám dobývající celý svět reformovatelný.
25 miliónov je priveľa.Udáva sa 11 – 16 miliónov aj s gastarbajtrami.
http://www.1sg.sk/www/data/01/projekty/2013_2014/unicorns/moslimovia/moslimoviavosvete.html
ne, já to jenom konstatuji, zvýšeni národní populace je čistě fyzický proces, který by měl dát skoro každý primitiv – ale pak je otázka co s takovým materiálem, podobná otázka se řešila po Bílé hoře a Habsburkové to zvládli způsobem, který tento národ definuje a civilizačně eliminuje dodnes – o Moravu ( a hlavně severní) obavu nemám, ta stejně kulturně patři někde jinde a asi co nevidět ( i zásluhou pražské kavárny, když jeden z jejich mocných členů selhal jako uhlobaron) se zasune k sousedovi. ..)
No, otázka je, jestli český národ také nevymře, když přijme početnou muslimskou komunitu?
Taky ja otázka, jak bude zdejší společnost fungovat, když k místním nezaměstnaným z rozhodnutí „elit dobrovolně“ přibere většinově nízce kvalifikovanou a slabě placenou pracovní sílu, resp. další nezaměstnané?
prozatím naše “ elity“ dělají vše proto, aby vymřel. Přijímají zákony jako na běžícím pásu, které plně podporují americkou agendu. Jedním z negativních zákonů bylo i to, že neodsouhlasili český jazyk jako prioritní( tuším tento zákon byl návrhem KSČM)
našla jsem odkaz, paměť dosud mám, odkazy si ovšem musím zpětně najít
https://www.kscm.cz/z-medii/101806/kscm-navrhla-jazykovy-zakon-za-jeho-poruseni-by-hrozila-pokuta
http://www.vlasteneckenoviny.cz/?p=151709
Hodnoty na nichž stojí společnost a potažmo stát, tak ty nejsou vytvářeny státem, ty se dědí. Rusko zdědilo své muslimy stejně jako hodnoty ruské civilizace, ve které jsou ruští muslimové organickým domácím prvkem, nikoliv prvkem cizím. Nelze srovnávat Rusko se západní Evropou. To je jako srovnávat dva přírodní živly a mudrovat nad tím, proč jsou tak rozdílné, když jsou přece oba přírodní.
bez dalsieho bolo by chybou robit z tej porodnosti nejaky fetis. dnesne mesta su preplnene, parkoviska a cesty plne, neviem si predstavit narast napriklad na 1,8 to by znamenalo kolaps dopravy a byvania, plus narast nezamestnanosti sposobovany dokonalejsimi technologiami vyroby. takze imigranti nic nevyriesia beztoho, aby nevznikli nove projekty miest a osidlovania vidieka…
Nárůst na 1,8 znamená jen mírné zpomalení úbytku. Na prostou reprodukci je třeba 2,2.
Nemá smysl se hádat , jakým nožem se vykucháte.
Evidentně nepochopené příčiny.
Tak jen opravdu namátkou..
1) Jedni plačou, že ženy mají jedno a půlku dítěte. No šak za ty prachy ani hlt. :-)
2) Další plačou, že lidi nesází stromy, neplodí děti a nestaví domy. Dyk by se museli vystěhovat zpátky domů, ale kde domov můj, že? :-)
3) další vytyčí „problém“ se čtvrtou vlnou průmyslové revoluce, která vyhazuje automaticky lidi od práce, co by za to předci dali, a jak by si zpívali“ Už máme uděláno, už máme semleto, nevídáno atd…“ jenže ve skutečnosti je z toho problém, který řeší nasunováním islámské pracovní síly. :-)
4) Další si leta ujasňují priority a furt nevědí, že bez podílu na půdě a rozpočtu, o kterém budou rozhodovat oni, né banksteři, lupiči a korytáři z parlamentní kantýny, si můžou ujasňovat jejich hodnoty až do soudného dne. :-)
5) Perla nakonec. Hlavně dodržujte zákony, které vám byly šmejdy ušity na míru. :-)
Konec hlášení
Radikální Islám reformovatelný logicky není. Jeho problém je, že je anticivilizační, že je živ z petrodolarů a tedy introdukován do našeho světa hlavně klanem Saudů…, a že ničí duše samotných muslimů… R.I. se „snad“ dá jen vykořenit, a to asi nějak takto:
– Vykořeňování se nedá dělat ústupky (lidé infikovaní danou ideologii to nechápou jako projev dobré vůle a civilizovanosti, nýbrž jako projev slabosti, což je v jejich jednání ještě více povzbudí),
– Vykořeňování se nedá provést bez nabídky nějaké jiné a lepší civilizační ideje, a musí to být provedeno tak, že by tito lidé z toho zároveň netrpěli pocity ponížení z vnucování této ideje
– Vykořeňování se nedá provést bez komunikace ryzí vědecké pravdy k těm lidem, a tedy urážení, takové ty „hate projevy“, věci jistě škodí = nejlepší pravdy jsou ty sdělované věcným klidným rozumným hlasem a s porozuměním pro to, co to udělá s duševními pochody u toho, koho se snažíme vyvést z jeho pro všechny destruktivních omylů = chápejme, že někdo, kdo se do toho narodil, má s tím spojené kladné vzpomínky navázané na dětství a lásku k rodičům, atd., = a ten se nebude jen tak tohoto vzdávat = to dovedli jen ti největší duševní titáni z jejich řad! Zášlehy nenávisti z našich řad tedy na ně podle měna ně nebudou působit…Klidný vytrvalý hlas pravdy a rozumu snad ano…, a když pochopí, že zaostalost jejich světa má své kořeny v Islámu, budou snad ochotni od toho odejít a oprášit hodnoty jejich světa z dob před Islámských… 13-14 století není zase tak dávno…
Děkuji za zajímavé komentáře, autora vždy potěší, když je jich pod článkem co nejvíc. Bohužel se netýkají obsahu článku, takže nemám na co reagovat.
Přeji všem hezký zbytek víkendu.
Zdravím,
Má někdo videozáznamy, jak Putin staví ty mešity ? docela rád bych viděl, jak maká u míchačky nebo tak … :D .. když hraje hokej, lítá … se vším .. ťuká na klavír .. vlastně proč ne.
Mimochodem .. kolika z vás na levatnetu smazali příspěvek po oponenci jedinému správnému názoru ? :D
k.
Máte pravdu, měl jsem si to ověřit.
Myslíte jako část BÝVALÉHO Polska se přičlení k Německu nebo se přičlení k Rusku? :-)
Janiko, tak se vyjádřete.
třeba přímo k podstatě „problému“.
Prejav Muammara al Kaddáfiho na VZ OSN 23.10.2009 – kolonializácia a jej následky
https://www.youtube.com/watch?v=b6wQVTABn9M
P.S. Řeknu to jednou Kaddáfiho větou z kafemlejnku. Vraťe nám co jste nám ukradli. Podíly na půdě a rozpočtu, ze kterých jste si užívali na náš účet. Tož tak
Druhá věta. Už nigdy kolonizování ostatních. To ale sedí na tento psychopatický systém jako prndel na kakáč. Šmejdi zkolonizovali vlastní lidi. Tož tak
Já měl hned na začátku diskuse příspěvek,který vyjadřoval výhrady vůči manipulatívnímu stylu Vašeho článku. Nejprve byl pozastaven kontrolou webu,poté zveřejněn,pak zmizel,po mém protestu
znovu zveřejněna od dnešního rána opět z diskuse zmizel. Obraťte se na Stana a požádejte ho o znovuvystavení.Budete mít po čertech na co reagovat,vážená Janiko. Kromě toho bych docela rád
viděl Vaši reakci na příspěvek Sio,napsaný v podobném duchu,jako byl ten můj.
Nie.Ani Česi,ani Slováci nie sú ani xenofóbni ani rasisti.A ľudí,ktorí si to zaslúžia majú radi a uznávajú ich bez ohľadu na farbu kože.Ale úctu si imigranti musia vydobyť svojím životom a začlenením sa do hostiteľského prostredia.
prostredia .
http://ceskolipsky.denik.cz/zpravy_region/odchod-oblibeneho-lekare-vyvolal-vlnu-solidarity-20160115.html
Také prípady,keď moslimovia požívajú úctu okolia sú aj u nás.Dokonca niektorí z nich úspešne kandidovali vo voľbách do samospráv.
Prípad z Českej Lípy je zaujímavý aj preto,že v neďalekej minulosti boli obyvatelia práve tohoto mesta obviňovaní ľudskoprávnymi slniečkármi z rasizmu v súvislosti s protirómskymi demonštráciami.
Nevím, co chcete slyšet, sasine. Celý ten projev jsem jako jediná v čr přeložila, zveřejnila a moje názory v tomto ohledu jsou známé. https://janica9.wordpress.com/2012/12/16/historicky-projev-muammara-kaddafiho-na-valnem-shromazdeni-osn-23-zari-2009/
Sio je mimo. Podsouvá mi něco, co jsem nenapsala, ani si to nemyslím. Na to reagovat nehodlám., notabene když je to orámované urážkami.
Janiko, mě zajímá, jestli souhlasíte s tím, že koonizování musí skončit?
Připodotkl jsem druhou větou, že kolonizování má mnoho podob, například kolonizace vlastního obyvatelstva, které nese úplně stejné atributy. Přes tento oslí můstek, byste mohla přihodit pár zrnek do kafemlejnku.
Zkuste to nějak v tomto duchu rozvést.
Píšu proti nejrůznějším formám kolonizování už několik let. Když se mě na to potom někdo zeptá, tak nevím, co si mám myslet.
jak funguje tzv.thomasův teorém je jasně vidět na příkladu Německa. Vzorná, disciplinovaná společnost, která vítala imigranty radostnými plakáty a vzorně se o ně starala.
Ovšem Thomasův teorém jaksi nezabral, viz silvestrovská noc 2015. Otřesené německé ženy již podaly přes 500 oznámení o sexuálních útocích.
Kdepak se stala chyba, Janiko a merlin?
Co vy na to, paní Janiko? Anebo je to taky jenom fabulace reality? Že by byl premiér Bavorska nějaký islamofob? Proč se netěší, že jeho region bude nejvíc obohacen a vyhrožuje Mutti Merkel ústavním soudem?
p.Alena:
To čo prebehlo v Kolíne a iných európskych mestách bola len nová hra vymyslená v moslimskom svete,ktorá sa menuje – „Ter taharrush game a“((bližšie informácie sa dajú vyhľadať vo vyhľadávači).Táto hra má európu kultúrne obohatiť.Len neviem,ako by na pokusy kohokoľvek zahrať si túto hru na Slovensku, v Maďarsku alebo v Srbsku zareagovali miestni muži.Keďže tam muži svoj názov „Muž“ ešte nosia oprávnene,tak by sa už pravdepodobne ďalší pokus o túto hru neuskutočnil.
Ono ten Thomasův theorém může migrační invaze potvrzovat – ovšem trovhu jinak než by si někteří mohli myslet. Realita může vyvracet mýty o nekonfliktní vlně obohacovačů, kterými nás zde setrvale oblbují mainstreamová oblbovadla.
Janika • 17. Leden 2016
Sasin napsal ..
===
Píšu proti nejrůznějším formám kolonizování už několik let. Když se mě na to potom někdo zeptá, tak nevím, co si mám myslet.
===
Šmarjá, píšete, že kolem toho píšete několik let a nevíte co si máte o otázce myslet a nějak smysluplně dle návodu odpovědět. Muheeeeeee
Dovětek: která navíc skutečnost úspěšně zatajují před veřejností (viz případ vysoké kriminality migrantů, kolínské laškování…)
copak Slovensko, Maďarsko a Srbsko! Ale co Rusko- Thomasův teorém by tam neměl šanci- nakládačka by byla ohromná
hudrypere, nejste sám, který zde je a není, byv mazán. Ale abych věcně objasnil onu tíhu kolonialismu. V oblasti Perského zálivu byla situace 18. století následující. Usedlý obyvatel, třeba Dubaje, musel mít ony čtyři ženy, a s nimi třeba dvanáct dětí, protože úmrtnost na parazitární nemoci byla zhruba 70%. Obyvatelé jímali vodu v zimních měsících do nádrží na střechách, a vydržela jim tak dlouho, že ji pili i plnou parazitů. Nebylo zvykem vodu převařovat, ono pokud je venku 45 celsia, může to být obtížne, zvláště pokud topíte velbloudím trusem. Palmy byly jen v oázách, a zkuste jim nějakou vykácet na topivo. Pak přišli Britové, s nimi uhelné stanice pro parníky, s parníky připluli britští lékaři, a začalo být lépe. Dvacáté století pak problém parazitárních nemocí, vyjma malárie, vyřešilo. Perský záliv byl pro Brity předpolím indického vicekrálovství, které tehdy zahrnovalo i dnešní Pákistán, obchodně bylo zajímavé perlami, které lovily ženy z dhau (lodí). Ty umíraly přečasto na kesonovou nemoc. Neboli, kolonialismus leckde rovnal se výrazné zlepšení zdravotní péče.
p.Alena:
To máte pravdu,lenže v Rusku podobným zábavám legislatívne predchádzajú,keď prijímajú zákony slúžiace uchovaniu tradičných duchovných hodnôt
http://www.isstras.eu/cs/2016/01/07/tradicni-hodnoty-jsou-pro-rusko-strategii-narodni-bezpecnosti/
hmmm- v Rusku asi sluníčkáři hlavní slovo nemají
Janika napsala: Předsudky a diskriminace zaměřené proti cizí etnické, národnostní, rasové skupině jsou zakořeněny (…) Člen cizí skupiny je odsuzován systematicky (…) Například říkáme, že Cikáni kradou. V důsledku toho Cikána nikdo nezaměstná a on je opravdu nucen krást.
Jednání ovlivňují naše postoje, jež pak mohou být formulovány jak uvedenými předsudky, ale i objektivními skutečnostmi. Thomasovým teoremem pak nelze zdůvodnit krádeže těch, kteří postoj ostatních k nim svými krádežemi právě vytvořili. Například nemyslím, že znásilňovaní žen v Německu lze zdůvodnit Thomasovým teoremem, ale že naopak toto znásinování teprve bude zdrojem postojů k lidem určité kultury (jež pak samozřejmě ovlivní další chování v sociálním systému).
Jistě, při formulování tohoto postuje bude uplatněn princip kolektivní viny, jež bychom měli považovat za zakázaný, ale šedá je teorie a zelený strom života.
Lidé se rodí sobě rovni, ale sociální vzorce lidí určité kultury mohou být v jiné kultuře problematické. Sociální inženýrství, které nedbá bezpečnosti lidí na daném území (základní funkce státu), pak považuji za nelegtitimní a myslím, že některým by slušelo projevit více úcty k té naší kultuře. Naše kultura není ani vyjímečná, ani nikomu nadřazená, jak si myslí a myslel Obama a Hitler, ale je naše. Cizí kulturu respektujme v příslušné cizí výsosti. To není diskriminace, neboť diskriminací je upření práva z iracionálního důvodu, zatímco bezpečnostní a jiné obavy v souvislosti s masovou migrací jsou racionální a legitimní, s jejich redukcí na pouhé předsudky bych nesouhlasil.
Máte Peter pravdu až na malou nepřesnost. Ta kolektívní agrese k ženám nevěřících není vůbec žádná novinka. Dcera,která studovala před 20 léty v Paříži se s tím setkávala už tehdy a naštěstí ji nezradila její silně vyvinutá intuice,která dokázala okamžitě nalézt správnou a účinnou reakci,i když musela vstoupit mezi automobily jedoucí po bulváru v několika řadách oběma směry.Pak se útočníkům už jejich oběť zdála příliš náročně dostižitelná a raději se věnovali vyhlížení jiné,méně nezbytnou intuicí vybavené ženě.
Až rigidní sexualita uvnitř muslimských rodin má na jejich mladé a svobodné výpěstky ( v ruštině= pitomce )za následek tendenci řešit všechny situace násilným způsobem. Většinou nepracují a
zábavu řeší kohoutími,nebo psími „zápasy“, na marijánku,nebo hašiš jim dává nenápadně sám
francouzský stát s tím,že se to omezovalo na ghetta a tímto způsobem si tyhle nadržené dobráky
kupuje. Jakmile policie zasáhne proti jejich zábavě s neopatrnými ženami nevěřících,začnou hořet
auta a pařížská policie je nakonec zato,že tomu“ dala příčinu“ kritizovaná. Jde o velice složitý sociálně politický komplex,který všude,nejen ve Francii,kde ve snaze vychovávat muslimy zašli nejdále,prokázal mimo jakoukoliv pochybnost nevhodnost multikulturalismu pro společnosti,
které jsou ve svém civilizačním vývoji o celý řád před příchozími a jejich kulturou.
Pro Janiku : Nezlobte se,ale v příspěvku Sia jsem nezaregistroval žádné urážky,ani že by Vám něco podsouval. Vaše reakce na výzvy k argumentaci jiných,Vám nepříjemných otázek a faktů,je zcela
nepřijatelná a ukazuje bohužel na realitu,kterou jste vyjádřila slovy :
“ Píšu proti nejrůznějším formám kolonizování už několik let. Když se mě na to potom někdo zeptá, tak nevím, co si mám myslet.“
p.hudryper:
Ďakujem za upresnenie.Nech mi ako ospravedlnenie slúži to,že až do včerajšieho dňa som nikdy nepočul o „Ter taharrush game a“.Viete ak nejaký chlap u nás siahne do gatiek 11 ročnému dievčatku a chytia ho,tak za pedofíliu dostane dlhoročnú basu,v tej base si ho podajú väzni ktorí majú vonku deti a ak to prežije a dostane sa na slobodu,tak sa buď musí podrobiť chemickej kastrácii alebo je doživotne pod dozorom.
A potom príde Silvester a s ním „Ter taharrush game a“ a ak na to poukážeme a vyslovíme s takým niečim nesúhlas,nabehne Janika,Tribun a spol.aby nás poučili o tom,že máme byť tolerantní a láskaví k imigrantom.Zaujala tá metodika ktorú používa p.Janika.Ona zadá otázku napr.“Kto podpaľuje vo francúzsku autá na Silvestra?Celý svet vie,že je to tradícia zavedená muslimským dorastom žijúcim v getách.Ale ak to napíšete,tak ste xenofób,rasista,blbec ktorý nevie nič.
tentokrát otázka znie .“Prečo Putin stavia mešity?“No hlupáci skúste odpovedať!Nechám vás,aby ste sa vykecali a potom to víťazoslávne uzavriem.Ani jedna z odpovedí sa netýka toho,na čo som sa vás pýtala.Ste nevzdelaní idioti a nebudem už s vami strácať čas.
úsměvné, dalo se to čekat
http://leva-net.webnode.cz/news/migranti-v-nemecku-kamenovali-transgendery/
klidně i pod Ordensstaat, jenom ne Klausoland chráněný pražskou kavárnou. ..)
Aj toto je srandovné:
http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/14839-tak-to-je-gol-clenove-rodiny-hlavy-statu-k-sobe-prijali-uprchlika-ciperny-mladenec-je-okradl-o-statisice.aspx
Netvařte se, že vás ještě nenapadlo, jak moc je Putin namočený do pletich „tajemného“ nepojmenovaného prediktora. Má se jednat o podivnou síť Skynet, která si sebe uvědomila k vládnutí nad lidmi, o jejichž plánech se nám může všem jenom zdát.
Dvacáté tahy šachových partijí pro ni prý nejsou žádnou tajenkou, páč jede staletí podle plánu. Jaký plán to je, ovcím neřekne. Pokrytec. Říká se jen, že nejdemogratičtější vynález pro ovce vznikl při slabobosti početí prediktorského nápadu. Ten zní demograticky přibližně takto. :-)
Demográca je, gdyž dva vlci hlasují s ovcí co bude k snídani, obědu a k večeři. Ovce to oFFšem berou jako Zemanům bonmot. Tak tleskají za dobrý přednes. Vůbec to něchtějí pochopit a tlemí se tomu v masokombinátu od rána do večera. :-)
Tak milé děti. a těď do hajan. Muheeeeeeeee
No, jak se tak dívám, podle Janiky jsem reagoval na něco jiného, než se snažila vyjádřit. Selaví, já už dobře vím, co chce vyjádřit na základě jiných článků od ní, tento to jen dokresluje. Docela mi stačí, že podle reakcí na můj první komentář , dost lidí pochopilo, co chci říci. Janika ať klidně hraje mrtvého brouka, na poznámky k věci jsem od ní nikdy nedostal na přímé tvrzení přímou odpověď, takže bych to ani teď nečekal.
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Evropske-elity-touzi-po-muslimech-jsou-to-idealni-poddani-Hraji-o-cas-aby-jich-prislo-co-nejvic-nez-se-lide-vzbouri-Strach-a-fanatismus-jak-za-stalinismu-Hovori-Petr-Hampl-417605
No a teď se děti Babilónu vrací domů, k rodičům. Touží po tobě
Rivers of Babylon
https://www.youtube.com/watch?v=9ybv4DOj-N0
U řek Babylonu, tam jsme se usadili
ye-eah plakali jsme, když jsme si vzpomněli na Sión. :-)
Když ti hříšní
nás odváděli do zajetí
chtěli po nás píseň.
Jak teď máme zpívat Boží píseň
v cizí zemi.
Teď slova z našich úst
a meditace v našem srdci
budou vyslyšeny v Tvém dohledu dnes v noci.
U řek Babylonu, tam jsme se usadili
ye-eah plakali jsme, když jsme si vzpomněli na Sión
U řek Babylonu,
(hrubé kusy Babylonu)
tam jsme si sedli
(Slyšel jsi lidský pláč)
ye-eah plakali jsme,
(Potřebovali svého Boha)
když jsme si vzpomněli na Sión.
(Ooh, mít tu moc)
:-)
Pamatujete??
Ottawan – Hand’s up 2002
https://www.youtube.com/watch?v=XWsvzko1fkY
Ruce vzhůru, miláčku, ruce vzhůru,
Dej mi Tvoje srdce, dej mi, dej mi
Tvoje srdce, dej ho, dej ho.
Ruce vzhůru, miláčku, ruce vzhůru,
Dej mi Tvoje srdce, dej mi, dej mi
Tvoje srdce, dej ho, dej ho.
Všechnu Tvou lásku, všechnu Tvou lásku.
Andělská tvář, já miluji Tvůj úsměv,
Miluji Tvé cesty, mám rád Tvůj styl.
Co mám dělat, abych se dostal blíž k Tobě.
Nemysli dvakrát nebo počítej do deseti.
Nedej na rady, neptej se mě proč.
Teď přichází má metoda, nejdříve mě polib a řekni:
Ruce vzhůru, miláčku, ruce vzhůru,…..:-)
https://www.youtube.com/watch?v=TRjH_gJbUqQ
https://www.youtube.com/watch?v=SBjQ9tuuTJQ
Český Rasputin :-)
https://www.youtube.com/watch?v=-8AajzH8ugE
Tak co myslíte, dojde na rošádu?
Putin- ‚Rasputin‘ by Boney M Parody
https://www.youtube.com/watch?v=yDirOjaiZMM
Bonus. A ještě jedna parodie :-)
https://www.youtube.com/watch?v=NaACx-L3Ofw
Dobrou noc
„Proč Putin staví mešity?“ no protože je nestaví. (takhle obrázek Putina s lopatou u míchačky na pozadí rozestavěné mešity by nebyl? přidal bych si ho do sbírky. Putin na rogalle v čele hejna tažných ptáků, Putin – lovec amfor, Putin s levhartem, Putin v Ladě „Kalina“, Putin u míchačky…) Říkáte Janiko, že jsem demagog, že se vysmívám Vašemu obraznému vyjádření. Tak ani obrazně Vaše slova neplatí. Putin (ruský stát) podporuje omezeně všechna tradiční náboženství (s tradicí v RF). Mešita na obrázku je přestavěná původní, mnohem menší mešita. Takhle je to s většinou církevních staveb. Poměrně málo vzniklo na „zelené louce“… a podíl státu (Putina)? Nóooo, nepřekáží a nebrání aktivitám, které nejsou zjevně extrémní.
—„“A souvislost s Putinem a otevřením velké mešity v Moskvě? Putin si zřejmě uvědomuje, že každá akce vyvolává reakci a každý útok na islám se velmi pravděpodobně vrátí v kruté podobě. Dehonestování muslimů, vyvolávání nepřátelských a nenávistných nálad je totiž především nepředvídavé.““—
VíteJaniko, ono má rusko problémy s muslimy, ne že ne. Jen ty problémy nejsou střetem islámu a křesťanství. Jsou to problémy s kulturně-ekonomickou růzností migrantů ze Střední Asie, (+ vznikající jazyková bariéra), podobné problémy s lidmi ze Severního Kavkazu. Ale to nejsou problémy s islámem.
I s tím jsou problémy, ale jmenují se – převážně importovaný fundamentalismus, a na něj navazující extremismus. A obojí je v RF již přítomno. Fundamentalisticko-extremistická literatura se do RF nepašuje, tiskne se v Kazani a Moskvě. Jak je to možné? Jednoduše. Neexistuje ta cenzura a nesvoboda, jak o ní rádi někteří mluví. A skutečných odborníků na problematiku extremismu je zoufale málo. „“Putin si zřejmě uvědomuje…“ (že je rozdíl mezi tradiční vírou, a extrémem )
http://www.novinky.cz/domaci/392077-babis-to-za-rozhovor-pro-pravo-schytal-od-sobotky-i-belobradka.html
a v diskusi to schytali v poměru 9:1 Sobotka s Bělobrádkem za své názory na Babišův názor. (jinak Babiš prý před časem měl názor na migranty dost odlišný od toho dnešního) Suverénem moci by ale měl být v demokracii lid. Máme to vepsáno v ústavě. Proč se politici nikdy neptají lidu na jeho názor na klíčové věci? Proč, když nejde jenom o 4 roky, po které jsou u moci ale o budoucnost a osud národa? Co to je za demokracie, ve které na názoru lidu vůbec nezáleží?
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/kolinsky-imam-nemecke-zeny-provokovaly-oblecenim-a-parfemem/
Správně volá Janika
zbytečná je panika,
jelita však zkázu volí,
připravme se na cokoli.
Provokuje imám, protože ví, že se mu nic nestane.
Kéž by se to změnilo.
http://www.hlavnespravy.sk/stoiber-merkelova-musi-problem-s-utecencami-vyriesit-do-konca-marca/732482
Kresťanskosociálna únia (CSU) bude v diskusii o obmedzení počtu utečencov zachovávať zdržanlivý postoj iba do krajinských volieb v Bavorsku, ktoré sa uskutočnia v marci.“(Kancelárka) Angela Merkelová musí zmeniť svoju pozíciu teraz, pretože inak to bude mať pre Nemecko a Európu katastrofálne dôsledky. Dúfam, že tak urobí,” povedal v rozhovore pre dnešné vydanie novín Süddeutsche Zeitung bývalý bavorský premiér Edmund Stoiber.
Na otázku, čo sa v opačnom prípade stane, niekdajší predseda CSU odpovedal: “Potom sa po marcových voľbách nebude dať vyhnúť konfrontácii.”..
Ak sa nepodarí na vonkajších hraniciach zastaviť utečencov bez nároku na azyl, Nemecko musí znovu zabezpečiť svoje hranice. “Na hraniciach máme teraz bezprávny stav. Vôbec nevieme, kto prichádza do našej krajiny,” povedal Stoiber.
Negatívom v súčasnej dobe je aj to, že ostatné európske krajiny tvrdia, že ide o nemecký problém, pretože drvivá väčšina utečencov chce ísť do Nemecka. “Musíme sa postarať o to, aby problém utečencov bol považovaný za európsky problém. Musíme obnoviť nemecké a európske právo. A to hovorí: Ak prichádzaš z Rakúska, prichádzaš z bezpečnej tretej krajiny,” konštatoval Stoiber.
V princípe to podľa neho znamená úplné uzavretie hraníc. Ak Nemecko povie, že na svoje územie nepustí žiadneho utečenca z bezpečnej tretej krajiny, “ostatní Európania veľmi rýchlo uvidia, že je to európsky problém”.
Imám, německé ženy, politikové, novinářská žumpa i internetoví diskutéři tak hájí „vznešené euroatlantické západní hodnoty“. Se svými kolonizátory na věčné časy a nikdy jinak. Každý svojí cestou, svým právem na svá fakta. Aby se imámovi něco stalo, musel by se protivit zahraniční a vyděračské ekonomické politice elit Saúdské Arábie, Izraele či USA. V tom všem u vyznavačů západních hodnot spočívá dnes terorismus, potlačování lidských práv a vojenské agrese totalitních režimů. Co se protiví, dostane jednu z těchto nálepek. Když je to žádoucí, dojde k uvedení v bezživotí. Vše ostatní je marginální. Někdy to dojde do tak absurdních situací, že už jde jen o rozklad, beznaděj a bezmocnost, samo o sobě. Předpoklad pro budoucí světovládu velkého bratra.
Ať bude sídlit kdekoliv.
Ale smrdutý čezký rybníček se bude vysmívat hrdinům jako mladíku Vejvodovi, lékaři Obrtelovi nebo těm dávným, ať to byli hrdinové meče, slova či činů. A naši ekonomové mi připadají, že sklouzli k Palackého vývojovému stádiu, „Kdyby nebylo Rakousko, museli bychom ho vytvořit“. Tentokrát se však nebojí života bez císařpána ale petrodolaru. A díky tomu, že této víře svět podléhá, si zatím bez dolaru ani ten Gazprom neuprdne. Jinak by se nám tankery neobracely uprostřed oceánu.
https://www.youtube.com/watch?v=vhgd1GdDVGI
Životní jistoty kolaborantů tím však nezůstanou nedotčeny, přestože si myslet mohou cokoliv.
Víte co je zajímavé? Všichni tady v diskuzi berou katastrofální úbytek porodnosti jako fakt. Přece nás neustále vodí za nos. PROČ TOMU TAK VĚŘÍTE?
V rodinách v mém okolí nevidím žádné jedináčky. Fakt je, že většina lidí si za současné hospodářské situace netroufne mít víc dětí než dvě, ale vícečetné rodiny také znám. Za socialismu jsme si zvykli považovat právo na vzdělání pro své děti za samozřejmou věc. A to je také jeden z důvodů, proč lidé za současné ekonomické situace mají převážně jen dvě děti, protože těm (i když někdy s velkými potížemi) mohou vzdělání dopřát.
Je přece docela možné, že malý úbytek porodnosti je zveličován – např. jak odůvodnit pozdější odchod do důchodu? Jak odůvodnit výši důchodů? A v neposlední řadě – jak odůvodnit masovou migraci?
V migraci vidím jedno velké nebezpečí, a to je v případě jejího úspěchu ohromné zvýšení vlivu církve. Křesťanské církve svůj vliv na řízení státu ztratily. Ztratily také svůj donucovací aparát a nikdo už nemůže být podle církevního práva např. upálen. Církevní právo staví na dogmatech. Stanovím dogma a není proti němu odvolání . A tresty jsou natolik kruté, že se poslušnost obyvatel automaticky notně zvýší. V muslimské víře je spoustu sekt a směrů. Některé z nich jsou zákonitě také mírumilovné a snášenlivé – a ty podle mého podporuje Putin.
Ovšem pokud převládne směr jiný, a to se v případě snahy o ovládnutí nového prostoru stává, tak sbohem demokracie, diskuze a všechno, co k tomu patří.
Bety, máte pravdu. Většina diskutujících se nenamáhala podívat se na demografické tabulky. Snížení porodnosti tu je, ale nikoliv katastrofální. A co se stane, když nás tu za 50 let bude dejme tomu 8 mil namísto 10 mil? Pořád nás bude víc, než je třeba Slováků a ti nebrečí, že jich je 5 mil.
5,42 milióna. A keby vlády po roku 1989 zachovali výhody pre mladých ktoré spôsobili vznik tzv „Husákových detí“,tak by nás už bolo 6 + milióna.Aj bez dovozu afrických a arabských samcov.
Jasně, nic takového nepotřebujete ani vy ani my. Těch 420000 budou možná Slováci jen podle občanky, na druhé straně, kolik Slováků se u nás změnilo v Čechy, to taky nevím.
Pročítám diskuze a nestačím zírat, mnohé názory souzní s mými a to z obou stran, myslím zde a na spřátelených vebech. Co mne však překvapilo, je to neustálé útočení proti Janice a Tribunovi, až nenávistné. Co se to s lidmi děje, že takto agresivně vystupují proti lidem, kteří mají umírněné názory, pomalu aby začali mít strach říkat, že jsou proti nenávisti a fanatismu. Z obou stran . Kdo Janiku čtete už delší dobu přece víte, že do pražské kavárny nikdy nepatřila a patřit nebude
http://www.nwoo.org/2016/01/18/czechnews-tv-studioreport-18-1-2015/
od cca 23 min. do 30 min
trefná charakteristika žen- vítaček 26:02
Keby aspoň niekto z tých politikov ktorí majú toto všetko na svedomí otvorene a verejne povedal: Vieme,čo prílev imigrantov rôzneho druhu spôsobí nie len našim ženám.Ale musíme to obetovať v prospech…čoho pre Boha?Aký je ten konečný ciel,pre ktorý nás nami zvolení politici klamú,zatvárajú ústa novinárom,policajtom,utajujú zločiny ktorých sa migranti dopúšťajú,povyšujú politickú korektnosť na teror proti svojim voličom a vlastným spoluobčanom?Čím vlastne odôvodňujú toto svoje správanie sa,ktoré nemá obdobu v žiadnom doterajšom režime ani v tom Hitlerovom?Kam nás to bez našeho súhlasu,bez toho,aby nás o tom informovali chcú dostať?Prečo nám nepovedia,čo majú s nami v úmysle urobiť? Čo do riti plánujú za svinstvo keď to nesmieme vedieť a nesmieme ani klásť otázky a prípadne sa brániť?Prečo sa boja svojho ľudu?
pane peter, uvažovala jsem o jiném. Svinstva ,podvody a manipulace byly vždy. Doba se ale zásadně změnila, nezdá se Vám? Třeba to přinesl internet, ale informovanost normálních lidí je daleko větší a zlé pohnutky se rozmotají v řádu měsíců, ne let.
Proto se nám dnešní doba zdá hnusnější, než kdykoliv předtím. Možná nic nevědět a nechat se vláčet okolnostmi by pro nás bylo jednodušší.
Co za svinstvo plánují? NWO čili korporátně-oligarchický fašismus. Viz http://www.novarepublika.cz/2016/01/tisa-je-treti-z-novych-obchodnich-dohod.html
Dohoda o obchodu ve sféře služeb (Trade in Services Agreement,TISA).Prvořadým cílem TISA je právě „likvidace sociálních funkcí státu (školství, zdravotnictví, komunální služby), majících přejít do rukou nadnárodních struktur“. Hned nato však i „zrušení státní regulace finančního sektoru ekonomiky, především bank a pojišťoven“. S cílem podřídit i je výlučně „regulaci nadnárodními orgány“…Pravým klientem šarády je horní patro nadnárodních korporací a bank. Trojlístek nových mezinárodních smluv hrne pod jejich nadvládu nejen světový obchod, ale celou „ekonomiku, sociální sféru a politiku zemí, zatažených do uvedených partnerství“. Aby je „zbavil i většiny prerogativ státní suverenity“. ..Cílem je vymahatelně zakotvit, že „na trhu služeb nebudou určovat pravidla hry národní státy, nýbrž jakési nadnárodní instituce“. A to samé i v opačném gardu: „státy už na přijetí jakýchkoli zákonů a norem, limitujících byznys na trhu služeb, ztratí právo“.
Ta „regulace“ vzhůru nohama se nemá týkat jen „komerčních služeb (dopravy, turistiky, hotelového byznysu, komunikace atp.)“. Závazná má být i pro „ty, které jsou klíčovými funkcemi státu. Hantýrka TISA jim říká ´státní služby´.“ Stát má „na vlastní servis pro obyvatelstvo postupně rezignovat a odevzdat tuto sféru soukromému byznysu“. Součástí nadílky, připravované pod zkratkou TISA, je i „převod veškerého platební styku do bezhotovostního režimu“…TISA má zavést i „tvrdou kontrolu sféry informačních služeb …
Nepovedia,Peter,musíme si seriozně odpovědět sami. Před chvíli jsem se dověděl od čtenářky OM v USA,že podle všeho do Washingtonu přiletěvšího krále Huseina(Jordánsko)ostentatívně nikdo
nepřivítal a ani Bílá chýše nedala vůbec najevo,že by ji snad tento panovník,jenž určitě nepřiletěl bez předem projednaného protokolu,zajímal. A můžeme si z této epizody zkonstruovat ,proč asi ?
Ovšem že můžeme,vždyť předevčírem vyšlo najevo že :
http://www.hlavnespravy.sk/dolezity-clen-zapadnej-koalicie-jordansko-prebehol-pod-kridla-moskvy/732552
Urážlivé chování k jordánskému hostovi nám jasně dokladuje,je ta zpráva je pravdivá a že si s ní poněkud zaskočení politikové USA nevědí rady. Když vezmeme v úvahu,jak intenzívně bylo a je dosud Jordánsko využíváno ve válce proti legální syrské vládě a jejímu prezidentovi Asadovi, pak
jde o jasný důkaz toho,že USA jsou na SV v pozici hráče,kterému se naprosto nepovedlo vnutit
ostatním svou problematickou hru a mohou se pouze snažit zmírňovat svůj neúspěch v očích na
volby se orientujících Američanů. Vítězství Clintonové vidím s vývojem odhalování její vražedné role v „arabském jaru“ jako naprosto nepravděpodobné a na republikánské straně ne a ne vidět
osobnost,která by se mohla postavit jako Trump na bedýnku a jednoduše vysvětlit voličům,proč
mají volit právě jeho. I když zahraniční politika nehrávala v tamních volbách hlavní roli, letos ji
zřejmě hrát bude a překvapivá nabídka na spolupráci s Putinem se nekonečnými americkými válkami unaveným Američanům může poslouchat velmi dobře. Kdyby zvítězil Trump,bylo by to
od J.F.Kennedyho poprvé,co by do Bílého domu přišel někdo,koho tam skuteční vládcové,nebo
alespoň jejich značná část,neradi uvidí. Nejspíš se ho pokusí zmáknout taky, bude to chvíli trvat
a za tu dobu se toho může tolik přihodit….
p.Alena:
V Ústave máme napísané,že „štátna moc pochádza od občanov,ktorí ju vykonávajú prostredníctvom svojich volených zástupcov,alebo priamo“.Nikde v ústave nenájdete,že tí komu občania zveria moc,môžu následne občanov klamať,zatajovať im informácie a nasadzovať im náhubok politickej korektnosti.
Máte pravdu!Doba sa zmenila a ako vidno,prudko sa mení aj dnes,a zase je tu tá otázka:majú na prijímanie takýchto opatrení mandát od občanov od ktorých „pochádza štátna moc“?
https://www.youtube.com/watch?v=5tn_5hD-0GE
Peter,
jenom bych doplnil a upřesnil). Podle ústavy lid je zdrojem vší moci (tedy i zákonodárné, kterou sice vykonává skrze své zastupitele ale také nemusí a může ji vykonávat přímo.)
Hudryper,
také stojí za o zodpovězení otázka: proč si nyní v RF podávají dveře islámské monarchie? Já bych se přiklonil k odpovědi – proto, že se jim všem již začíná zajídat protektorát (ropné monarchie) a diktát (všichni včetně RF) USA a protože všichni (včetně Ruska) mají společný zájem, aby se ceny ropy vrátily na vyšší cenovou hladinu, protože stávající cena vybuzená americkou břidlicovou konkurencí je pro jejich předtím přebytkové ekonomiky smrtonosná.
p.hudryper:
Prajem si aby sa Rusko presadilo a stalo sa rešpektovanou veľmocou.Už len preto,že bipolárny svet je väčšou zárukou mieru vo svete ako unipolárny.Presvedčilo nás o tom uplynulých 25 rokov.A ešte očakávam od toho akoby víťazstva Ruska to,že sa zastavia sociálne experimenty ktoré na nás ,bez nášho súhlasu vykonávajú vládnuce špičky,nech už sídlia v NY,Londýne alebo v Tel Avive.Mám na mysli multikulturalizmus,rodovú ideológiu,presadzovanie práv sexuálnych deviantov,likvidáciu národných štátov a klasickej rodiny.Očakávam,že budeme môcť nadväzovať spoluprácu a priateľské vzťahy na základe nášho vlastného rozhodnutia a vzájomnej výhodnosti.Nie na základe príkazu,ako je to dnes.
Ale že to zmení niečo aj v prospech sociálnej spravodlivosti u nás,neverím.
Čo sa týka vami spomínaného Jordánska a Blízko východného konfliktu,tak úprimne hovorím,že sa v tom veľmi nevyznám.Podľa mňa najväčšími hráčmi v tomto konflikte nie sú ani tak USA a RF,ale ten tretí vzadu ktorý sa tvári,že sa ho ten konflikt netýka – štát Izrael.
Ještě k těm Saudům a možným motivům jejich častějších návštěv v RF- http://www.nwoo.org/2016/01/19/je-zde-velka-snaha-k-odtajneni-28-stran-o-tajemstvich-ktera-ukazuji-na-zapojeni-zahranicni-vlady-do-udalosti-911/
(najednou vzniká potřeba odtajňovat citlivé informace. Dlouho taková potřeba vůbec nebyla, dokud saudská diktatura byla vzorovou podřízenou „demokracií“)
Švédsko v rámci programu integrace nabízí imigrantům sniperský kurs. Zájem je velký, v době návštěvy reportérů se na snajpry cvičilo asi padesát imigrantů.
Viz Zvědavec, krátké zprávy.
Co říkáte, to je teprve za správná multi-kulti výměna.
Ještě že Švédsko nemá jaderný program.
Stane, Vy zde již po několikáté opakujete, ,,Problémem je evropská porodnost kolem 1,5 dítěte na ženu, která je opravdu dlouhodobě neudržitelná a pokud se o ní nezačne vážně diskutovat a nezačnou se přijímat opatření, špatně to s námi dopadne.,, ale populačn prognozy spolu s přepověďmi počasí patří mezi nejčastější zdroje nenaplněných katastrofických scénářů. Je tomu tak proto, že i nepatrný růst nebo pokles populace rychle vede k velkým změnám její velikosti, pokud by se udržel po několik generaci. A tak i nevelká nevelká intenzita rozmnožování, kterou zde uvádíte, 1,5 na osobu /což ostatně odpovídá rodině se třemi dětmi/, stačí k otmu, aby se populace během šesti generací zdeseteronásobila, pokud by to bylo 0,5/rodina s jedním dítětem/, naopak by za stejnou dobu poklesla na desetinu. Skutečné populace ovšem udrží jen málokdy takovou rychlost růstu nebo poklesu, takže Vámi předpovídané nevyhnutelné vymření čechů potažmo evropanů není vůbec pravděpodobné.
Já nevím, kde to pořád berete, ale zkuste to ještě probrat s někým, kdo se tomu věnuje profesionálně. mám pocit, že je někde zádrhel.
Ten zádrhel je u Vás. To není rodina se třemi dětmi, ale dvě rodiny se třemi dětmi dohromady…
No, merlin, to není na osobu, ale na ženu. Chlapi se do toho nepočítají, je to tři děti na dvě rodiny.
merlin • 20. Leden 2016
To je přece jasný. Počítat 1,5 dítěte na 1 ženu může jen sociopat, masový vrah, debil nebo papaláš v parlamentní kantýně. ;-)
Vytvořit pro ně nezaměstnanost dokáže jen psychopat a harpagondechaj, kteří se o zisk, který jim šlohli z podílů na půdě a rozpočtu, šábnou dle nařízení nějakého „prediktora“. Psss, to se neví gdo to je. Muheeeeee
Přídopotek
No a ještě tahle věc. Takhle mluví ziskuchtivý zaměstnavatel inseminátora nebo farmář. Jeden hledí na přírůstek telat či prasat.., dodávky masa na trh, a druhý má zájem na zisku při zvýšení výnosu plodin.Takže buď mluvíte o mase nebo o plodinách a komu a za kolik se prodají. Mluvíte ještě o lidech? :-?
A gdyž už tenkrát Karel IV, kterého spousta z vás miluje, „nevím proč“, dotáhl do našich zemí tu pátou cizáckou kolonu a nasadil je místním do kožichů jako vši aby si nevyskakovali s podíly na půdě a rozpočtu, (celá Makrela) o co mu ve skutečnosti šlo? Myslíte, že Karlovi IV šlo jen o daně, nebo snad kvůli zaměstnanosti (celej Zeman), nebo že by už plnil plány šmejdů a zmrdků ze západu aby si našim lidem mohli pohodlnějí zasednout na kobylku nebo mu šlo o katolickou multikulti nebo snad přmo o rekatolizaci, čili „převedení“ majetků od nekatolíků ke katolíkům, „“ukaž prstem na čarodějnici (a zkus říct něco proti), kterou smíme dle svolení vrchnosti (prediktora) upálit veřejně na rynku““, ale né von už tenkrát chtěl více než 1,5 dítěte do masokombinátu. Chtěl určitě po proškolení u papežů lepší cicvilizácu, která by fungovala tak nějak automaticky. Bez řečí. Ale nešlo to. Tak se zavedla demográca.Teď už je to ten nejvýnosnější způsob. A legální.
Okrádaný otrok a bezzemek si myslí, že je svobodný.
Je celý život připravován a stimulován systémem. Neuvěřitelné a legální?! To je tedy ten správnej způsob, gdy ze školního pásu vyjedou vydlabaní otroci, co se čumí na své „bejvávalo“ podíly na vlastní půdě a na podíly na vlastním rozpočtu přes výkladní skříň cizáckého hypermáretu. Karel IV by jásal a dostal by další vyznamenání největších pohrobků harpagondechajckého svazu šmejdů. Tak to je vážení už masochizmus pár exceláns.
Něgdy si říkám, že totál anál fekál už nestačí. Heh.
sio jasně, muži opravdu nerodí, ale donutil jsi mě otevřít poslední sčítání lidu, 2011 , kde je to 1,58/ na ženu, chceš -li to takto.
tady je to odjinud http://www.celysvet.cz/vyvoj-zmeny-v-case-celkova-mira-porodnosti?country=108 – zase jinak :-)
Merlin, hoďte nějakej kec o tom co jsem vám napsal.
Máte 1,5 nebo 1,85 dítěte? Muheeeeee
P.S. To odpovdá. Gdo chce kam, tak ať si tam laskavě vleze sám. Muheeeeeee
Buonarroti Michelangelo Výtvarník, básník, architekt Itálie IQ 180
http://www.celysvet.cz/iq-test-zdarma-i-s-vysledky
;-)