Domů » Renesance fašismu v EU

Renesance fašismu v EU

by Stan
86 komentáře

Celkem bez povšimnutí přešla naše novinářská i internetová obec (výjimkou byl web OutsiderMedia) rezoluci OSN, která vyzývá státy, aby efektivně bojovaly s heroizací nacismu a jinými formami rasové diskriminace. Dokument navrhlo Rusko. Za schválení rezoluce hlasovalo 115 států ze 193. 55 delegací, včetně členů EU se zdrželo hlasování a 3 hlasy byly proti. Tři státy, tedy USA, Kanada a Ukrajina, otevřeně podpořily fašismus! Státy EU včetně České republiky se zdržely hlasování, tudíž z toho logicky vyplývá, že nemají žádné problémy ohledně apoteózy nacistického hnutí v jakékoli formě, s oslavováním neonacismu a bývalých příslušníků organizace Waffen-SS, včetně stavění památníků a pomníků a s prováděním veřejných demonstrací. Nemají vůbec žádné námitky proti rasismu a xenofobii, asi to berou jako svobodně vyjádřený názor v demokratické společnosti, na který má každý právo. Také tím nehlasováním vyjadřují podporu heroizaci nacismu. Rozhodnutí Ukrajiny, USA a Kanady už komentovalo ruské ministerstvo zahraničí. Vyjádřilo krajní lítost, a zvlášť na adresu kyjevské vlády uvedlo: „Stanovisko Ukrajiny je skličující a vzbuzující obezřetnost. Je těžké pochopit, jak může národ, který sám na sobě naplno zažil hrůzy nacizmu, hlasovat proti dokumentu, odsuzujícímu jeho heroizaci.“

U nás v Česku se nedávná historie (ale i dávná) přepisuje přímo neuvěřitelným a neskutečným způsobem. Obrana proti této nepříčetné falsifikaci historie je v podstatě nemožná. Do televize a vůbec do oficiálních sdělovacích prostředků se solidní nepředpojatí a racionální historikové vůbec nedostanou. Že občas na nezávislých webech vyjdou spolehlivé dokumenty vyvracející oficiální stanoviska mocenských orgánů, je v podstatě marginální záležitostí, kterou nikdo nebere v potaz. Takže se už na základních školách učí, že komunismus je zvrhlé a zločinné učení a kdo bojoval proti komunismu, je hrdina hodný následování. Třeba státní vyznamenání bratrům Mašínům, brutálním vrahům, znamená pro mládež toto: „Berte si z nich vzor. Zabiješ-li komunistu, uděláš dobrý a hrdinný skutek.

Docela logicky z toho vychází, že nacisté a fašisté, kteří bojovali proti komunismu v Sovětském svazu, jsou hrdinové. Tak dokonale je infikovaná mladá generace. Proto jim vůbec nepřijde na mysl, že fašismus je zrůdný systém. Vždyť přece nacisté hrdinně bojovali proti komunismu, tudíž zasluhují úctu a pocty. Stačí zajít do knihovny či do knihkupectví a starší člověk zírá, kolik oslavných publikací fašismu na křídovém papíře s barevnými ilustracemi je na pultech. Pravicoví ekonomové navíc zdůrazňují, že Hitler uznával a ctil soukromé vlastnictví, které je posvátné a nedotknutelné, kdežto komunisté znárodňovali, což je zločinné jednání. Nějak se ovšem opomíjí skutečnost, že komunistický Sovětský svaz už čtvrt století neexistuje a že Putin není generálním tajemníkem komunistické strany. Přesto intoši pořád dnešní kapitalistické Rusko ztotožňují se SSSR a Putina vykreslují jako komunistického diktátora. No jo, intoši. Přitom komunistická Čína jim problémy nedělá, tu berou jako kamaráda.

Lze se potom divit, že fašismus v EU docela kvete, a že celá EU neochvějně kráčí k nastolení fašismu?

U nás taková Naděžda Kavalírová v podstatě znehodnotila a zlikvidovala zásluhy protifašistického odboje. To stejně akorát komunisti vedli protifašistický odboj, ale tehdy bylo potřebné a nutné bojovat proti komunistům, ne proti nacistům a fašistům. O protifašistickém odboji zásluhou Kavalírové se v podstatě nemluví. A když není vyhnutí a je nutné se přece jenom zmínit i o odbojářích, tak protifašistický odboj je znevažován a bagatelizován, vždyť ti odbojáři stáli na nesprávné straně, místo aby podpořili Hitlera v tažení proti komunismu, tak se postavili proti němu.

Kdoví, co by na to řekl můj bratranec Jan (John), který osvobozoval jako příslušník americké armády Plzeň. (Můj strýc Jan emigroval do USA ještě před I. světovou válkou.) Kdyby se dověděl, že Hitler byl vlastně moc dobrý, hodný vegetarián a morálně vysoce vyspělý člověk a že osvobozovat Plzeň od fašistů vlastně byla chyba. Kdoví, co by k tomu pověděl. A co asi by pronesl strýc Franta, který se vrátil po pěti letech za odbojovou činnost z koncentráku a vážil pouhých 48 kilogramů, kdyby mu někdo řekl, že bojovat proti fašismu byl jeho životní omyl? Že měl bojovat proti komunismu a ne proti fašismu.

Holt časy se mění a pohledy na svět též. Když pražská židovská obec odpustila nacistům holokaust, tak to už je co říct. Ještě že židé nejsou jednotní, stát Izrael hlasoval pro rezoluci OSN. No co víme, třeba za pár let také změní názor.

Jsem si jistý, že Číňané a Indové názor na fašismus nezmění. Indie má smutné zkušenosti s anglickým fašismem, i když ona koloniální nadvláda se obkecává přinášením kultury a civilizace do zaostalé země (tzv. úděl bílého muže). Koloniální nadvláda ovšem měla typické charakteristické rysy fašismu a rasismu – záměrně vyvolávané hladomory, Indové byli podlidé, sám Winston Churchill si na ně s chutí zastřílel a odpravil osobně tři podlidi, jak vzpomíná ve svých Pamětech.

Čína má také neblahé zkušenosti s fašismem anglickým i japonským. Na ta japonská zvěrstva obyvatelé Číny jen tak lehce nezapomenou, stejně tak nezapomenou na rozstřílení císařského paláce provedené Angličany a na uzavření potupné smlouvy s Británií. V Británii je historie kolonizace popisována jako vysoce kulturní a civilizační přínos podřadným národům, kdežto historie kolonizovaných zemí totéž popisuje jako barbarství a loupežení neuvěřitelného rozsahu. Když člověk čte ty hrůzy, kterých se dopouštěli angličtí gentlemani, francouzští či nizozemští kavalíři a japonští nacisté, vstávají mu hrůzou vlasy na hlavě a nechápe, jak je možné, aby tzv. „civilizované“ národy prováděly taková zvěrstva v dějinách světa nevídané.

Takže evropské státy skutečně a očividně podporují fašismus, nacismus a rasismus. Už je běžné dělení obyvatel na nadlidi, což je tzv. elita politická, finanční, podnikatelská, kulturní, osvětová (novináři a televizní redaktoři) a na masu pracujících a na spodní příčce jsou podlidi, tedy nezaměstnaní, cikáni, bezdomovci. Ghetta a předměstské slumy jsou běžnou realitou. A skoro nikomu to nepřipadá zvrhlé. Copak toto není jeden z charakteristických znaků fašismu?

Nedávno, ještě před vánočními svátky, jsem četl krátký rozhovor s poslankyní ruského Parlamentu (Dumy), ve kterém vyjádřila odhodlání předložit Dumě návrh zákona, kterým by se zakázalo prodávat plyn a ropu státům, které odmítly onu rezoluci OSN ohledně nacismu a fašismu. Tedy přerušit obchodní vztahy se státy EU, týkalo by se to i naší republiky.

A je to tady! Nečekal jsem, že ruská reakce přijde tak brzo. Rusko odmítne dodávat ropu a plyn zemím, které podporují fašismus a nacismus a souhlasí se zaváděním středověkého mučení. Rusko má zkušenost z minulosti. Sověti dodávali obilí Hitlerovi, už se pár týdnů válčilo, ale ruská pšenice se v německých přístavech ještě pořád z lodí vykládala.

Jenom si představme, kdyby to skutečně ruský parlament odsouhlasil. Zatím je to pouze návrh, následovalo by první, druhé a třetí čtení a teprve potom by se hlasovalo. Takže je to záležitost nejméně na půl roku. Bez peněz za ropu a plyn od Evropy se Rusko klidně obejde, budou bohatě dostačovat platby z Turecka.

Jak budou nadšeni naši pravdoláskaři, když plyn ani ropa už vůbec z Ruska nepůjde, nadšením budou hýkat, konečně diverzifikace bez účasti Ruska. „Slava EU! Slava gerojam!“

Předpokládám, že by se to týkalo i tzv. Severního potoku vedeného po dně Baltského moře. Přes Ukrajinu by zajisté nešlo vůbec nic. Nějaké zásobníky máme, klidně rok vydržíme, možná i roky dva. Mezitím bude vybudována trasa do Turecka. Rusko bude dodávat a prodávat plyn a ropu Turecku! Evropské státy tudíž nebudou kupovat od Ruska ani ň! Budou kupovat od Turků. Pěkná představa, že? Turecko se tím pádem stane nejdůležitější zemí. Ale ani my v Česku nepřijdeme zkrátka, protože přes naše území bude proudit turecká ropa a plyn do Německa. Maďaři a Slováci na tom také vydělají, neboť přes jejich území bude proudit plyn na Ukrajinu.

No není to překrásná vize budoucnosti?

Turkům bude lhostejné, zdali státy EU podporují či dokonce nastolují fašismus, důležité pro ně bude, zdali budou platit.

Že by první bronzový pomník Hitlera v nadživotní velikosti byl postaven v Čechách? Ani bych se moc nedivil.

Může se vám také líbit

86 komentáře

Béda 9. 1. 2015 - 9:11

tamtéž!!! „…Redaktorka: Ako to, že je americký agent? Vysvetlite nám, ako je to možné?

Šejk Nabeel Naim: Je známe, že USA ho pustili z väzenia a on minul 20 až 30 mil. dolárov, aby založil tieto ISIS skupiny a prvé kempy ISIS boli založené v Jordáne a Jordán neumožňuje zakladanie kempov zadarmo. Keď Jordán založil kempy na trénovanie teroristických skupín, nerobili to z dobrej vôle, oni nie sú charita. Na tieto kempy dohliadala US Námorná pechota, a tiež ozbrojovanie ISIS mám celé na svedomí USA… A ako zariaďujú svoje výdavky? Mal som na starosti kemp so 120 ľuďmi, míňali sme tisíce a tisíce… jedlo, nápoje, zbrane, munícia, tréning,

Redaktorka: Prepáčte, hovoríte o ISIS? Mali ste na starosti ISIS kemp?

Šejk Nabeel Naim: Nie, vravím vám, že raz som mal na starosti kemp o 120-ich mužoch a v tom čase sme míňali tisíce dolárov. Predstavte si, koľko míňa ISIS?! Niečo vám poviem… ISIS ranení počas teroristických operácii, sú ošetrovaní v Libanone? Nie, ani v Sýrii, ani v Saudskej Arábii, ani v Egypte, kam ich teda posielajú? Idú do Izraela. V tomto momente je 1500 mužov ISIS a Nusra (Front) v nemocniciach v Tel Avive…“

Béda 9. 1. 2015 - 9:04

http://www.hlavnespravy.sk/vypoved-byvaleho-vysokopostaveneho-clena-al-kajdy-isil-je-zoldnierom-usa/497743

Redaktorka: S nami v štúdiu sa nachádza Šejk Nabeel Naim, bývalý zakladateľ Džihádistickej Organizácie a expert na islamistické skupiny, vitajte…

Vzhľadom na to, že ste boli v Afganistane s Osamom Bin Ládinom a Dr. Aymanom Zawahrim, bývali ste, a tiež ste boli vo väzení s Dr. Aymanom Zawahrim, môžeme povedať, že ste z Al-Kájdy odišli do dôchodku?

Šejk Nabeel Naim: Ani nie, oni sú tí, ktorí sa odchýlili, my sme tam išli, aby sme bojovali proti sovietskej invázii do Afganistanu, medzi islamskými duchovnými nastala takmer jednohlasná dohoda, že je čas (na džihád proti Sovietom), potom sa odchýlili a zamerali svoje aktivity proti islamským a arabským krajinám, a spáchali zakázané, čo je zabíjanie moslimov a v tom istom čase, po smrti Osama Bin Ládina, al-Kájda sa zmenila na žoldniersku skupinu…Redaktorka: Ste jedným zo zakladateľov skupiny Džihád v Egypte a boli ste pri zrode Al-Kájdy, môže sa člen tak vysokej hodnosti vzdialiť od Al-Kájdy, opustiť organizáciu? Nechá ho organizácia na pokoji? Niektorí hovoria, že niečo také je v ideológii organizácie neprijateľné…

Šejk Nabeel Naim: Nie, organizácia sa odchýlila, oni sa stali takfírmi (moslim, ktorý obviňuje iných z odpadlíctva), zabíjajú moslimov… Vediem džihád, aby som išiel do pekla alebo chcem ísť do neba?!

Aká je príčina džihádu? (Ktokoľvek, kto zabije veriaceho úmyselne – jeho odmenou je Peklo, kde bude naveky a Allah sa naň hnevá a preklial ho a pripravil veľký trest (Korán 4:93)

Gatta 9. 1. 2015 - 7:31

cnemo napsal

Můj příspěvek k tématu: Princip lokální netolerance https://nautilus2.wordpress.com/2015/01/08/princip-lokalni-netolerance/

Četl jsem – naprosto souhlasím.

Jen navážu na ten úvod o přírodě.
Jak píšete, všechny rozdílnosti mohou existovat na základě oddělenosti. I (třeba) teplá a studená voda – v jedné nádobě se vždy po čase smísí do vlažné. Stejně tak ty úžasné formy života – po jisté době „v jedné ohrardě“ zůstane jen několik nejživotaschopnějších. Ne lepší, či dokonalejší – ale životaschopnější – tedy lépe adaptované na podmínky, lépe a rychleji se reprodukující, agresivnější.

Stejně tak s kulturami „v jednom multikulturalismu“- časem vznikne buď společná „vlažná“ multikultura, kde už ani rozdílné nevnímáte původní zdroje jako konfliktní. Nebo nedojde k tomuto smíšení, hranice i v rámci „multikultury“ zůstanou (nebo se znovu vytvoří) a pak nastává ten tvrdý konkurenční vývoj – a časem zůstanou jen ty životaschopnější.

Multikulturalismus, v tom dobrém slova smyslu, by se dal tedy chápat jako snaha o vytvoření nové globální kultury čerpající to lepší ze všech svých zdrojů To sice za cenu ztráty tradičních původních kultur, ale k zabránění právě toho nelítostného Darwinismu.
O to se nakonec snažili i ve starém Římě.
Problém ale je, pokud narazíte na dost silnou komunitu „barbarů“, která s tímto plánem není srozuměna. Zvláště, když je s existencí té jejich kulturu spojena otázka přístupu k hmotným statkům a mnohdy i jejich samotného přežití.

PS
Zkuste si tu rajskou uvařit sám. Ne jako babička- sladkou z kečupu, ale jako Italové – vychucenou z rajčat. Stačí i z konzervovaných. 🙂

Alena 8. 1. 2015 - 17:47

Neználek napsal

Jinak co se týče pařížského atentátu, tak podle mě vidíme pouze předzvěst toho, co se začne dít, až vyhraje volby Národní fronta Marie LePenové.Povšimli si toho i někteří blogeři ze zahraničí. Operace Gladio právě začíná.

Zajímavé, ještě před hodinou bylo video na tomto odkazu funkční
http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/5338-tony-cartalucci-utok-ve-francii-byl-proveden-profesionaly-ve-stylu-gladio

Neználek 8. 1. 2015 - 16:52

Jinak co se týče pařížského atentátu, tak podle mě vidíme pouze předzvěst toho, co se začne dít, až vyhraje volby Národní fronta Marie LePenové. Povšimli si toho i někteří blogeři ze zahraničí. Operace Gladio právě začíná.

Béda 8. 1. 2015 - 16:47

Spekulant, který má prsty v ukrajinském puči by měl sám nasypat těch 50 miliard a ne to žádat po Evropě a sám vyzobávat jako vždy rozinky z té spouště. http://czech.ruvr.ru/news/2015_01_08/Pro-ekonomickou-stabilizaci-potrebuje-Ukrajina-50-miliard-USD-2233/

Neználek 8. 1. 2015 - 16:39

Ad Peter

Ne, to vědět nepotřebuji, mě pouze zajímá, proč pořád někdo řeší žumpu zvanou Blisty.

Irena 8. 1. 2015 - 16:18

Ještě k těm muslimům. Je jistě záslužné rozčilovat se nad jejich přílivem do Evropy. Také si nemyslím, že je to dobrý nápad, ale nemyslím si, že řečmi se jejich příliv zastaví. Musí se odstranit primární příčina, proč do Evropy proudí

http://www.zvedavec.org/komentare/2015/01/6288-kolik-muslimskych-zemi-usa-bombardovaly-nebo-okupovaly-od-roku-1980.htm

Jak se Amerika snaží „degradovat a nakonec zničit“ ozbrojence Islámského státu v Sýrii, přeměnila se třetí irácká válka nepozorovaně na bojiště Velkého středního východu XIV. Tedy Sýrie se stala nejméně 14. zemí v islámském světě, kterou americké síly napadly nebo okupovaly nebo bombardovaly, a ve které američtí vojáci zabíjeli nebo byli zabiti. A to jen od r. 1980.
Odškrtněme si je: Írán (1980, 1987-1988), Libye (1980, 1986, 1989, 2011), Libanon (1983), Kuvajt (1991), Irák (1991-2011, 2014-), Somálsko (1992-1993, 2007-), Bosna (1995), Saúdská Arábie (1991, 1996), Afghánistán (1998, 2001-), Súdán (1998), Kosovo (1999), Jemen (2000, 2002-), Pákistán (2004-) a nyní Sýrie. No tě bůh.

peter. 8. 1. 2015 - 13:13

Botičky od Diora napsal
Mimochodem, fašismus se nezrodil v Itálii a Německu,

S dovolením,pridám k vášmu príspevku tento odkaz :
http://nadhlad.com/content/fasizmus-je-politologicky-gulas

Botičky od Diora 8. 1. 2015 - 11:48

Botičky od Diora napsal

U nás také pořád pozoruji mladé lidi, kteří mají sklon používat „jednoduché a správné“ řešení, bez znalosti historie a souvislosti, předkládají různé nesmyslné protesty až revoluce, co v naivitě a v konečném důsledku nadělají více škody než užitku. Čistě a třeba i fyzikálně proto, že přibývajícím chaosem nestoupá zároveň pořádek, a existuje velká skupina lidí, kteří umí chaosu využít v prospěch svého posunutí směrem na úkor ostatních. Někteří proste lépe vědí, že jsou něco víc. Hloupost a neschopnost generuje sklon k fašizmu, který někteří veřejní manipulátoři obratně využívají. Vůbec nejde jen o korporativismus a paktování vláda/korporace, není dobré omezit fašizmus na Machiavelliho výrok. Podstatou je bezohlednost a podobné základní lidské vlastnosti. Schopnost sociálního soužití. Otázka hospodářské soběstačnosti a tichých kolonií. Tady někde jsou kořeny.
Dovolím si zmínit něco z historie. V meziválečném období vypěstovaly takzvané západní demokracie fašismus, což dokazuje nesporné pokrevní spojení mezi jejich demokracií a hitlerovci. Také předvedli morální meze pádu své civilizace. Mimochodem, fašismus se nezrodil v Itálii a Německu, ale ve „staré“ „dobré“ Anglii. Britská koloniální politika – to byla čistě fašistická politika. Nejdůslednějšími nositeli fašistické ideologie byli britští koloniální úředníci a důstojníci, kterým patří prvenství ve vytvoření prvních koncentračních táborů v novodobé historii během anglo-búrské války v letech 1899-1902 a tajné společnosti „Ztracená legie“. Tento prototyp budoucích vojsk SS oslavoval R. Kipling, když napsal, že v legii mohli sloužit „jen lidé se srdci vikingů.“ Co se týká jednoho z prvních národů, který se stal obětí britského kolonialismu – Irů, …

… tak během hladomoru v roce 1847, ne nějaký zkostnatělý maloměšťák, ale anglický filozof Thomas Carlyle navrhoval nabarvit na černo dva miliony Irů a prodávat je jako otroky do Brazílie. Ve skutečnosti byl Thomas Carlyle duchovním předchůdcem fašismu. To on, aniž by připustil jakékoliv pochybnosti, zformuloval tuto filozofickou perlu: „Koho nebe učinilo otrokem, toho žádné parlamentní hlasování neučiní svobodným člověkem“. Vynikající indický spisovatel a myslitel Rabíndranáth Thákur hořce poznamenal: „Jen se podívejte, jak Anglie ztučněla z jídla hladovějící Indie! Ale mnoho lidí v Británii věří, že krmit je – to je velké poslání Indie! Co na tom, že v zájmu prosperity a růstu Anglie žije celý národ v otroctví. Cizí civilizace, pokud se to dá nazvat civilizací, nás oloupila. Přijde den, kdy z vůle osudu budou Angličané nuceni opustit Indii, která je zatím ještě součástí jejich říše. Jakou Indii, jakou děsivou bídu zanechají po svém odchodu, jaké zpustošení!“ Hitler byl pouze žákem britských kolonialistů. Považoval za rozumné a spravedlivé, že „stovky tisíc lidí v Anglii si mohou užívat odpočinek, protože na ně pracují miliony pracujících „cizích ras.“ V tomto ohledu se v mentalitě západní elity nic nezměnilo ani dnes. Rasismus, xenofobie, nenávist, násilí – všechny tyto ideologické atributy fašismu v jejím myšlení dominují. Nějací cameronové, olandové, merklové se od přímočarého Thomase Carlyle liší pouze tím, že u těch prvních jsou všechny jejich carlylevské perly maskovány závojem náboženského pokrytectví a vzletného politického žvanění o demokracii a svobodě.

Botičky od Diora 8. 1. 2015 - 11:48

U nás také pořád pozoruji mladé lidi, kteří mají sklon používat „jednoduché a správné“ řešení, bez znalosti historie a souvislosti, předkládají různé nesmyslné protesty až revoluce, co v naivitě a v konečném důsledku nadělají více škody než užitku. Čistě a třeba i fyzikálně proto, že přibývajícím chaosem nestoupá zároveň pořádek, a existuje velká skupina lidí, kteří umí chaosu využít v prospěch svého posunutí směrem na úkor ostatních. Někteří proste lépe vědí, že jsou něco víc. Hloupost a neschopnost generuje sklon k fašizmu, který někteří veřejní manipulátoři obratně využívají. Vůbec nejde jen o korporativismus a paktování vláda/korporace, není dobré omezit fašizmus na Machiavelliho výrok. Podstatou je bezohlednost a podobné základní lidské vlastnosti. Schopnost sociálního soužití. Otázka hospodářské soběstačnosti a tichých kolonií. Tady někde jsou kořeny.
Dovolím si zmínit něco z historie. V meziválečném období vypěstovaly takzvané západní demokracie fašismus, což dokazuje nesporné pokrevní spojení mezi jejich demokracií a hitlerovci. Také předvedli morální meze pádu své civilizace. Mimochodem, fašismus se nezrodil v Itálii a Německu, ale ve „staré“ „dobré“ Anglii. Britská koloniální politika – to byla čistě fašistická politika. Nejdůslednějšími nositeli fašistické ideologie byli britští koloniální úředníci a důstojníci, kterým patří prvenství ve vytvoření prvních koncentračních táborů v novodobé historii během anglo-búrské války v letech 1899-1902 a tajné společnosti „Ztracená legie“. Tento prototyp budoucích vojsk SS oslavoval R. Kipling, když napsal, že v legii mohli sloužit „jen lidé se srdci vikingů.“ Co se týká jednoho z prvních národů, který se stal obětí britského kolonialismu – Irů, …

Béda 8. 1. 2015 - 8:28

http://www.nwoo.org/2015/01/07/piloti-za-pravdu-o-11-zari-911-intercepted-cz-titulky/

Válečné hry, neskutečné radarové záznamy, letadla překračující jejich maximální možnou rychlost o více než 130-150 uzlů, nepřesné udávání polohy letadel, nepravdivé údaje letadel, letadla spojující se, kdy letí spolu v útvaru a pak se zase oddělí od tak zvaného 9/11 letadla, stihačky poslány na opačný směr, letadla zdánlivě stále ve vzduchu poté, co došlo k tak zvanému útoku, špatná komunikace, nefungující telefony … Co se stalo ráno, 11. září 2001? Pro byla naše obrana neúčinná? Piloti pro pravdu o 9/11 analyzují jak reagoval NORAD. Zvukové záznamy a radarové informace byly dodány vládními orgány. Další z klíčových dokumentů odhalující cenzurované skutečnosti o 9/11 má 41 minut.

Béda 8. 1. 2015 - 8:27

http://www.nwoo.org/2015/01/07/kdo-jeste-potrebuje-mmf-a-svetovou-banku/

Mezinárodní měnový fond (MMF), Světová banka a Asijská rozvojová banka (ADB) už stále víc dosluhují. Rozvojové země, které potřebují peníze, se raději obrátí na Čínu a skupinu BRICS. Nemají totiž zájem o instalaci západního systému, ku prospěchu západní finanční oligarchie.

S vytvořením ,,Asian Infrastructure Investment bank“ Čínou a ,,New Development Bank“ skupinou BRICS, vznikla mocná protiváha dominujícím americkým finančním organizacím jako je MMF, ADB a Světová banka. Mezitím, se z Číny stal dokonce nejdůležitější investor v Africe a na rozdíl od američanů a evropanů, je vítaná.

peter. 8. 1. 2015 - 8:20

Neználek napsal

Nevymlouvejte se Mirrore, já se vás ptám, proč se těšíte na Čulíkovi bláboly jako na večerníček.

a nechcete náhodou vedieť aj to, na čo sa teším ja,keď idem na záchod?Vy teda máte otázky!

Béda 8. 1. 2015 - 8:20

Vtip o Ukrajině: http://eportal.parlamentnilisty.cz/Articles/7233-nejlepsi-vtip-u-ukrajine-a-majdanske-revoluci-jaky-jste-kdy-cetli.aspx

Jednou se takhle na ukrajinském náměstí Nezávislosti shromáždili… Velvyslanci USA, Francie, Španělska, Německa, Dánska, představitelka vlády USA Victoria Nuland, senátoři USA Chris Murphy a John McCain, ministr zahraničí Německa Guido Westerwelle, ministr zahraničí Nizozemska Frans Timmermans, vrchní komisařka pro zahraniční vztahy a bezpečnost EU Catherine Ashton, bývalý prezident Gruzie Mikheil Saakashvili, europoslanec Jacek Protasiewicz, litevský ministr zahraničí Linas Linkevičius, mluvčí litevského parlamentu Loreta Grauzhinene, bývalý premiér Polska Jaroslaw Kaczynski, český senátor Jaromír Štětina…

…a obvinili Rusko z vměšování do vnitřních záležitostí Ukrajiny.

Béda 8. 1. 2015 - 8:12

http://svobodnenoviny.eu/tony-blair-by-mohl-celit-obvineni-za-valecne-zlociny/

Ministři britské vlády uvedli, že bývalý premiér Tony Blaire by mohl čelit obvinění za válečné zločiny.

Ministři řekli v úterý Parlamentu Sněmovny lordů, že až bude zveřejněná zpráva tzv. Chilcot report into the Iraq war in 2003, Blair by mohl čelit obvinění z válečných zločinů…Soud vede šetření o tom, jak Blair vtáhl Británii do války v Iráku v roce 2009 a bylo očekáváno že zveřejní svá zjištění do 18 měsíců.

Zveřejnění výsledků bylo zdrženo kvůli kritice hlavních postav Blairovy vlády. Kromě toho vydání zprávy rovněž zpozdilo diplomatické jednání mezi USA a Velkou Británií o tom, co může být zveřejněno z korespondence mezi Blairem a bývalým americkým prezidentem Georgem W. Bushem.

Očekává se, že tato zpráva bude velmi kritická vůči Blairovi, který je obviněn z klamání britské veřejnosti o důvodech pro vstup do války z Irákem v roce 2003.

USA a Velká Británie podnikli invazi do Iráku pod záminkou hledání zbraní hromadného ničení, které měl údajně uskladněné bývalý irácký diktátor Saddám Husajn, čímž jednoznačně porušili mezinárodní práva. Žádné zbraně hromadného ničení nebyly v Iráku doposud objeveny.

Béda 8. 1. 2015 - 8:09

http://www.stripkyzesveta.cz/cz/media/946/richard-becker-morbidni-konto-vyjimecnosti

„Kolik lidí zabije v Americe policie? Přesně se to neví. Federální agentura, která by je evidovala, totiž neexistuje. FBI vede jen roční statistiky ´legitimních usmrcení´. Za rok 2013 jich hlásí 461,“ píše Richard Becker…

Mozaiku, bližší realitě, tak nabízí jen disent. V Americe ho neživí žádné ambasády, natož cizí služby. Fakta tak má jen ze zdrojů, dostupných veřejně. Ta na dané téma sbírá hlavně pro web Zabiti policií (KilledByPolice.net). Životů, zmařených policejní zbraní, zdokumentoval předloni 748 – v daném případě však až od května. Od ledna do prosince 2014 pak na 1.100. „Reálný počet je nepochybně vyšší, zdaleka ne všechny případy se totiž zveřejňují.“ A v silách nevládní organizace, již žádný erár nekorumpuje, je „sledovat jen zlomek z desetitisíců médií“… „V Anglii, rovněž kapitalistické zemi s letitou historií rasismu, použila policie v roce 2013 střelné zbraně třikrát“ – a „fatální následky to nemělo ani jednou“. Za celé „roky 2010 až 2014 k nim došlo celkem v pěti případech“ – „v Anglii s 52 milióny obyvatel“. Zato v americkém „Albuquerque. N. M., kde žije jen 1 procento populace Anglie, zmařily policejní projektily za tytéž roky 26 životů“.

Kompletní srovnání nabízí statistiky za rok 2011. V USA tehdy, dokládá KilledByPolice, zabila ruka zákona víc než 1.100 lidí. „V Anglii to byli dva.“ Na srovnatelný počet obyvatel tak americká policie zabíjela minimálně stokrát víc, než anglická.

V „Německu policie usmrtila šest lidí“. A jelikož tu žije „asi čtvrtina populace Spojených států“, „´na hlavu´ zabila lidí 40krát méně, než v Americe“.

Šest mrtvých rukou policie hlásila i Kanada. Ta má obyvatel, v porovnání s USA, asi 12 procent. Policie tu tak – v přepočtu „na hlavu“ – zabíjela zhruba 20krát méně, než u jižního souseda.

Neználek 8. 1. 2015 - 7:35

Nevymlouvejte se Mirrore, já se vás ptám, proč se těšíte na Čulíkovi bláboly jako na večerníček.

Sio 8. 1. 2015 - 7:08

No a také by lidem mělo být vysvětlováno, že taková podpora imigrace je úmyslným zločinným krokem elit vedoucím k rozeštvávání lidí.

Sio 8. 1. 2015 - 7:07

cnemo napsal
Sio

Ó nikoliv. Pokud bráníme imigraci s vysvětlením, že díky kulturním rozdílům dojde následně k izolaci a ponížení na straně imigrantů a naopak vzteku a pronásledování ze strany většiny domorodců, pak jde jen o férové konstatování nejpravděpodobnějších důsledků.
Nemusí to být konstatováno s jakoukoliv přezíravostí k potenciálním imigrantům s jakoukoli apriori nenávistí k nim a strachem z jejich porodnosti. Na parlamentní úrovni by mělo být o tom hlasováno, ba dokonce referendum by mělo býti uděláno. Lidem by mělo být vysvětlováno systematicky, v čem je problém, a totiž v tom, že imigranti se nebudou schopni i při nejlepší vůli dostatečně asimilovat a že pro ně nemáme práci.
Co je na tom xenofobního?

idiotronic 8. 1. 2015 - 2:55

Tolerance vůči fašismu začíná organizací muzeí proti vyhánění. Pravidlem je, že historie začíná okamžikem odsunu a žádný válečný konflikt nepředcházel, jen to tam není explicitně uvedeno. Pak se jeví odsun jako nehumánní teroristický čin, mezi jehož oběti se počítají i četné sebevraždy, jakési hnutí protiněmeckého nacionalismu z české (nikoliv polské) strany. Ze Edvard Beneš patřil před soud v Haagu nám řekl Čech z nejčeštějších, který si den co den prozpěvuje národní hymnu.
Dokonce při prezidentské volbě ze samé skromnosti odevzdal neplatný hlas. Ale podepsal smlouvu o spolupráci se Saudskou Arábií.
Roku 2012 vyšla kniha Můj život s Reinhardem (myšlen šéf Interpolu 1940-1942). Má ji každé knihkupectví , mají ji i veřejné knihovny , například Knihovna města Plzně hned 10 kusů. Recenze je k dohledání na webových stránkách CRo
(Pavel Hlavatý).
Lenka Procházková a Marek Rezanka při pokusu o připomenutí Pražského povstání u pamětní desky na hl.n. v Praze s překvapením zjistili, že Wilsonovo nádraží je pronajato
italské firmě a ta s akcí nesouhlasí
http://www.blisty.cz/art/73139.html

idiotronic 8. 1. 2015 - 2:28

mirror napsal
Mezi politiky a charakterními disidenty (Uhl) mají Rómové mnoho zastánců. Práci jim však nikdo z nich nedá jako to udělala zločinecká KSČ.

Když už jmenujete Uhla, tak Saša Uhlová z DR vystudovala romistiku. Což vůbec nevím, co je, protože v Německu se Sinti distancovali od míchání jejich osudů s romskými. A s tou prací to teprve bude malér. Začalo to tím, že na výkop telefonní sítě ve vesnici počátkem devadesátých let přijali ukrajinské učitele (uměli rusky, pochopitelně a četli výkresy) a na kritická místa přijel minibagr
a odhrnutí posledních zbytků hlíny zvládla jeho obsluha. Monopol na krumpáč zmizel. Tato generace ještě mohla najít uplatnění při opravách domů. Ale ta byla zvyklá se živit prací.
Další generace už ani uplatnění nehledá, východní konkurence ji převálcovala a oni skončili v hernách. Bydlí v domech po vysídlených ,,Němcích“ , které se asi
po třiceti letech od jejich nastěhování zbourají. Jejich předkové tu před převratem nebydleli. Problém už je typu ´,,multikulti“, většinová populace se jim musí přizpůsobit. Přestalo se zahrádkařit, zmizely ovocné stromy, zavedly se thúje.
Včely mohou zatím zůstat beze změny. Městem ráno běhají příslušníci majority
s košťaty. Potřeba generovat pracovní příležitosti ovšem zůstává. Zametáním listí v prosinci státní dluh nesplácíme.

mirror 7. 1. 2015 - 22:13

Neználek napsal
Na to se vykašlete, stejně bude za pár měsíců tvrdit něco úplně jiného.

NeználekCitovat

Mezi politiky a charakterními disidenty (Uhl) mají Rómové mnoho zastánců. Práci jim však nikdo z nich nedá jako to udělala zločinecká KSČ.

Neználek 7. 1. 2015 - 21:14

mirror napsal

Jsem zvědav, co se dozvíme od Čulíka? Chlapec kritizuje protiromské vtipy, Prorok Mohamed se zesměšňovat může?

Na to se vykašlete, stejně bude za pár měsíců tvrdit něco úplně jiného.

PPK 7. 1. 2015 - 21:05

peter. napsal
Voľakde som čítal,že židom je každý,kto má židovskú mamku,bez ohľadu na to,či vyznáva judaizmus,kresťanstvo,budhizmus,husitstvo alebo bongo-bongo.
Mne osobne je jedno,či sú národom alebo nie.Len mi vadí,že ostatným národom vnucujú niečo,čo sami v tom Izraeli nechcú.

Teorii o dědění národnosti po matce a podobná další tvrzení, to všechno považuji jen za ideologický výmysl stejně tak, jako každou jinou ideologii a přiznám se, řešit to, vidím jako ztrátu času podobně, jako výroky pana Netanjahua, jemuž jde rovněž jen o sionistickou politickou ideologii. Ostatně, vždyť on se tou politikou přece živí, že? No a že ostatním národům sionisté vnucují cosi, co oni sami nechtějí, tak to asi s podobnou politickou strategií vůbec nejsou na světě sami. Před lety jsem zde na OM kdysi citoval jednoho neznámého internetového diskutéra, který napsal: „Sionista je Žid, který za peníze druhého Žida, posílá třetího Žida do Palestiny, aby tam svou prací v kibucu obnovil židovský náboženský a politický národ“ (konec citátu). A zdá se mi, že ten neznámý měl docela pravdu … BTW, Palestinci jsou prý historicky také Semité, takže co je to vlastně ten tolik kritizovaný antisemitismus? Je to popírání či pomlouvání nějakého národa Židů či Palestinců, anebo je to jen nesouhlas s nějakou náboženskou ideologií, která opět není ničím jiným, než pouhým lidským výmyslem? A není přece tím nejdůležitějším v tom všem, zda to či ono ze všech těch lidských výmyslů lidem nějak škodí nebo jim to naopak v životě jakkoliv pomáhá?

mirror 7. 1. 2015 - 20:57

Jsem zvědav, co se dozvíme od Čulíka? Chlapec kritizuje protiromské vtipy, Prorok Mohamed se zesměšňovat může?

peter. 7. 1. 2015 - 20:38

peter. napsal
PPK
Tak mi prosím vysvetlite toto:
http://www.parameter.sk/sk/sekcia/spravy/2014/11/16/netanjahu-presadzujem-zakon-o-izraeli-ako-o-narodnom-state-zidov
Však ja netvrdím,že existuje alabo neexistuje židovský národ.To tvrdí premiér Izraela a ten by hádam o to mal niečo vedieť.Alebo sa mýlim?

Voľakde som čítal,že židom je každý,kto má židovskú mamku,bez ohľadu na to,či vyznáva judaizmus,kresťanstvo,budhizmus,husitstvo alebo bongo-bongo.
Mne osobne je jedno,či sú národom alebo nie.Len mi vadí,že ostatným národom vnucujú niečo,čo sami v tom Izraeli nechcú.

Béda 7. 1. 2015 - 20:36

hudryper,

ano, někomu by so to další rozeštvávání (rozděl, přitáhni a panuj!) mohlo sakramentsky hodit. Někomu kdo s prominutím rozesral okolí Evropy, destabilizuje zásobování Evropy životně důležitými surovinami, dlouhodobě dělá všechno pro multikulturalizaci Evropy (vznik nových „samostatných“ islámských států v EU, tlačení Turecka do EU, někomu kdo vyvolal nacisty ze záhrobí a tlačí ukrajinskou černou díru do EU. Někomu kdo všechny špicluje a chce získat nad EU smluvní nevypověditelný diktát (podobně jako je nekonečné členství v EU pokud do něj vlezeš). Toto vysvětlení je jedna z možností a má určitou logiku, protože je zde velmi silný motiv. Tím netvrdím, že za tím musely být USA (taky by za tím mohl být třeba Izrael jehož „specnaz“ má v takových akcích praxi). Je to jedna z verzí. Že bude opět přitvrzeno a rozpoutá se kolem mediální mainstreamová hysterie, přihřejí si svou polívčičku tajné služby a generalisimové z NATO to je na tuty.

peter. 7. 1. 2015 - 20:17

PPK napsal
Židovský národ neexistuje, existuje jen židovské náboženství. (To není z mé hlavy, autorem těchto myšlenek je izrael

PPK
Tak mi prosím vysvetlite toto:
http://www.parameter.sk/sk/sekcia/spravy/2014/11/16/netanjahu-presadzujem-zakon-o-izraeli-ako-o-narodnom-state-zidov
Však ja netvrdím,že existuje alabo neexistuje židovský národ.To tvrdí premiér Izraela a ten by hádam o to mal niečo vedieť.Alebo sa mýlim?

duro trulo 7. 1. 2015 - 20:15

Díky hoši za smysluplnou a korektní diskusi na tak závažné téma. Pokud tak budeme pokračovat a občas se setkáme v hospůdkách z očí do očí a ukujeme pikle, tak se mají korporátní fašisti na co těšit.
Přeji mírový rok 2015 celému lidstvu a těm hajzlům z volstrýtu ať je ušlapou afroameričani!

Neználek 7. 1. 2015 - 20:02

Hlavní argument je, jak mohli tak snadno zmizet, když je kamera na každém rohu.

hudryper 7. 1. 2015 - 19:27

Dovoluji si ctěné panstvo upozornit na mimořádně hodnotný Hájkův článek na dnešním protiproudu k předmětné tématice. Zdá se,že jeho i mne napadly některé myšlenky současně.

1 2

Zanechat komentář