Rodina nad zákon

Byl jsem tu i onde opakovaně osočen (kromě jiných zločinů jako je vlastizrada, válečné štvaní [toho jsem se měl dopustit odmítáním války], xenofilie a nedostatku smyslu pro vlast, krev, čest a národ) z toho, že nestavím blaho své rodiny nade vše a nejsem ochoten kvůli němu porušit při boji proti uprchlíkům všechny zákony a zábrany, co jich jen naše kultura a právo znají.

Tak bych k tomu ocitoval odstavec z článku z tištěné mutace Českého slova s názvem, který nutně musí zahřát u srdce každého dobrého islamobijce – Nepřizpůsobujme se imigrantům! – a obsahem, který si přečte s vděkem a radostí, že konečně někdo napsal „pravdu“, v tomto případě německá policistka píšící o nebezpečných a nepřizpůsobivých imigrantech:

Vyrůstají prý v prostředí ovlivněném strachem a násilím, v němž je pevná společenská role a čest celého klanu přednější, než osobní svoboda nebo německé zákony. (…) Muslimové v Německu podle Kambouriové [to je ta německá policistka řeckého původu] vytvářejí vlastní, paralelní struktury k německým policejním a soudním orgánům.

A teď mi řekněte, v čem je tak zásadní rozdíl mezi nadřazováním rodiny nad pravidla a zákon na straně jedné a paralelními strukturami k policejním a soudním orgánům na straně druhé, že to je v jednom případě výraz osobní a občanské odpovědnosti a ve druhém příčina tak akutního a extrémního ohrožení, že proti němu musí být zakročeno i za cenu omezení lidských a občanských práv a svobod?

Převzato z blogu Tribun

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
106 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Béda
18. 11. 2015 15:53

Asi tak: 1/ Porušování zákonů: zákony porušují migranti. Velká část z nich již při vstupu na území státu: – zbavila se kvůli ztížení identifikace dokladů (protože ani nepochází z válečných oblastí), ilegálně překračují na tahu za lepšími ekonomickými podmínkami NELEGÁLNĚ hranice několika států, porušujíc Dublinskou dohodu o prvním bezpečném státě. 2/ Rodina a zákon: jestli jste sledoval německá videa o situaci na smíšených školách tak asi víte, jaký vztah mají muslimové i jejich rodiny a mládež k zákonům hostitelských (v našem případě vynuceně hostitelských protože jsou pro většin u obyvatel – kde zůstala demokracie? vnucenými nezvanými hosty) zemí. 3/ Že… Číst vice »

Béda
18. 11. 2015 16:09

Svědectví z Německa:Všichni imigranti z táborů v Turecku dostali od Erdogana turecké občanství,nejsou to tedy uprchlíci Zdeněk Chytra, žijící v Německu, popisuje, co se děje v Německu, jaké problémy má Německo s imigrací. Erdogan si nabral uprchlíky do táborů a všem dává turecké občanství. Získal tak nové voliče, protože původní obyvatelstvo ho moc nemiluje. Do Evropy tedy z Turecka proudí lidé z tureckým občanstvím, kteří nemají nárok na azyl…Migranti sebou přinesli do Evropy občanskou válku ze svých zemí. V německých migrantských čtvrtích je vysoká nezaměstnanost, vysoká kriminalita, berlínské podsvětí je ovládáno 12 arabskými klany. V Německu se objevují neznámé choroby,… Číst vice »

Asfalt
Asfalt
18. 11. 2015 17:00

Nějak nevím, o čem je řeč. Rodina přece v tzv. západní civilizaci není nadřazana státu ani není nějakou paralelní strukturou k jeho moci. Vztahy v rodině i každý člen rodiny podléhají jednomu jedinému státnímu právu. Jistě, autonomie vůle v mezích zákona všech osob soukromého práva tím není dotčena. V čem pak spočívá oprávněnost komparace rodiny s nějakými paralelními strukturami ke státní moci? Já tomu nerozumím. Stát je založen na teritoriálním principu moci. Pokud autor připouští, že by bylo možno zrušit tento základní princip státu a nahradit jej rodinami, mafiemi či klany, pak by to byl návrat o desetitisíce let lidského… Číst vice »

Béda
18. 11. 2015 17:07

https://www.youtube.com/watch?v=SO5_QQVYlpA Přednáška o genezi islámu a džihádu – cz. titulky

cnemo
18. 11. 2015 17:17

Tuto debatu o rodině a zákonech jsem více méně nechtíc vyprovokoval já. Protože zdejší server nabírá trochu jednostranný směr, kontext k tomuto článku najdete buď na Tribunově nebo mém blogu. Možná se pletu, ale bez tohoto kontextu působí článek ještě perverzněji, než vypadal původně. Člověk, který považuje ochranu svého lidského mikrookolí před vyhrožujícím vnějším nepřítelem za „paralelní strukturu“, musí být opravdu zmatený. Pokud se jedná o „omezování lidských a občanských svobod“ jsou argumenty velmi směšné. Řítí se sem nositelé ideologie, pohrdající jakýmikoli lidskými právy. Proto se přiznám, že mne žádná práva těchto lidí nezajímají. Oni totiž žádná nemají, je to… Číst vice »

Béda
18. 11. 2015 18:29

Asfalt napsal Nějak nevím, o čem je řeč. Rodina přece v tzv. západní civilizaci není nadřazana státu ani není nějakou paralelní strukturou k jeho moci. Vztahy v rodině i každý člen rodiny podléhají jednomu jedinému státnímu právu. Jistě, autonomie vůle v mezích zákona všech osob soukromého práva tím není dotčena. V čem pak spočívá oprávněnost komparace rodiny s nějakými paralelními strukturami ke státní moci? Já tomu nerozumím. Stát je založen na teritoriálním principu moci. Pokud autor připouští, že by bylo možno zrušit tento základní princip státu a nahradit jej rodinami, mafiemi či klany, pak by to byl návrat o desetitisíce… Číst vice »

Bety
Bety
18. 11. 2015 18:31

Já také něčemu nerozumím. Tribun, pokud vím, hovořil ve jménu lidu a za lid. Vy jak se mi zdá preferujete neomezenou svobodu jednotlivce. Nemám nic proti svobodě jednotlivce, pokud je omezena tím, že ve jménu své svobody nesmí omezovat jiné, nebo jim škodit. Zákony by měly tvořit přijatelné /ne ideální, protože to je nemožné/, tedy přijatelné prostředí pro všechny. Pokud určitá část populace, zatím menšinová, neuznává zákony státu ve kterém se nachází, dochází, a to přímo zákonitě k porušení svobody a práv většiny, která se zákony řídí. Jelikož se Evropa k přijatelnému zákonodárství dopracovávala dlouho a dost těžce a stále… Číst vice »

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
18. 11. 2015 19:00

peter. napsal Georgius z Radune: Podľa mňa by to mohol byť prívrženecNovej ľavice,zakorenený v neomarxizme. Svojim článkom vyjadruje túžbu po takomto postavení rodiny v štáte : http://www.hlavnespravy.sk/francuzsko-ma-prveho-odsudeneho-do-vazenia-za-nosenie-symbolu-rodiny-na-obleceni/112130 Peter, zatím se vyjádřil v tom smyslu, že rodina se přežila a do nové doby se nehodí. Rodina se nehodí především těm, kteří by chtěli na rozatomizovanou společnost na shluk sobeckých a tvrdě si konkurujících jedinců, kterým lze lépe vládnout, poněvadž jim v krizových situacích nikdo nepomůže. Každá maličkost, k vyvolávání chaosu a vedoucí v konečném důsledku k poklesu populace, je přece dobrá. I ta „jiná sexuální orientace“ není k zahození a proto… Číst vice »

Asfalt
Asfalt
18. 11. 2015 19:08

Béda napsal Asi kouzlo nechtěného u autora. Ne rodina „hostitelského“ občana (neislámce)podřizujícího se místním zákonům a zvyklostem ale rodina islámských přistěhovalců je nad zákon – islám neuznává místní zákony, dokonce ani státní hranice. Aha. Tak se zpochybněním teritoriální nebo personální výsosti už nechci nic mít :) OT: Rusko provádí vojenskou akci v Sýrii na základě mandátu od Assada. Přibralo k sobě Francii jako spojence, ale Assad prohlásil, že Francie nemůže bojovat proti terorismu, když podporuje Katar a Saudskou Arábii. Chápu, že Rusko vítá (potřebuje) spojence nikoliv z vojenských, ale politických důvodů. Jenže si nejsem jist, zda souhlas Ruska se zapojením… Číst vice »

Béda
18. 11. 2015 19:17

Asfalt napsal Aha. Tak se zpochybněním teritoriální nebo personální výsosti už nechci nic mít OT: Rusko provádí vojenskou akci v Sýrii na základě mandátu od Assada. Přibralo k sobě Francii jako spojence, ale Assad prohlásil, že Francie nemůže bojovat proti terorismu, když podporuje Katar a Saudskou Arábii. Chápu, že Rusko vítá (potřebuje) spojence nikoliv z vojenských, ale politických důvodů. Jenže si nejsem jist, zda souhlas Ruska se zapojením Francie do bojů na syrském území může nahradit souhlas Assada. Patrně asi dojde k nějaké dohodě, ale přece jen třeba předávat syrské operativní informace (se kterými Rusové jistě pracují) přes Francii kdovíkam,… Číst vice »

Béda
18. 11. 2015 19:19

oprava – jediné spolu s Íránem….

Sio
Sio
18. 11. 2015 19:25

Rodina domorodců je plně integrována ve státě, ve kterém se nachází. Ví, co se má, nemá, smí a nesmí. Ví, jak se tu uživit a co se stane, když překročí zákon. Rodina imigranta naopak integrována není vůbec a pokud je z muslimského prostředí, má šanci to dokázat jen malé procento. Snaží se tedy vytvořit zde mikrodomov, kde bude platit všechno tak, jak to zná. To je ale v přímém rozporu se snahou o integraci. Myslím, že to skoro vůbec nezjednoduším, když to omezím na jednu otázku: *** „Chce se muslimský imigrant skutečně integrovat do naší společnosti a pokud ano je… Číst vice »

Irena
18. 11. 2015 19:28

Asfalt napsal Chápu, že Rusko vítá (potřebuje) spojence nikoliv z vojenských, ale politických důvodů. Já se obávám, že ho Rusko vůbec nevítá, že se spíš jejich současnou aktivitu snaží brzdit a to i tím, že je prohlásí za spojence a vnitřně jim pak dá najevo, kde jsou toho spojenectví meze. Musí zabránit jakékoliv pozemní operaci prováděné někým jiným než státní syrskou armádou a jak myslíte, že se toho dá dosáhnout? Nejlépe je prohlásit je za spojence, potom je teprve chytit pod krkem a ukázat jim hranice, ke kterým si můžou hrát na vojáčky a ISIL potlačující hrdiny. Rozhodně je to… Číst vice »

Béda
18. 11. 2015 19:30

Stan napsal Bédo, každou tu informaci byste měl pečlivě odzdrojovat, člověk, který řeční na demonstraci islamofobů a říká věci, které jsem předtím nikde neslyšel, pro mě sám o sobě spolehlivý zdroj není. Stan, Proč? Každý má právo věřit anebo nevěřit čemu chce. Každý si to kriticky přebere podle svých doplňkových informací, které buďto daná tvrzení potvrzují, doplňují anebo vyvracejí. Pokud mohu soudit, tak velká část těch migrantů se na Západ tak jako tak tlačí nelegálně (aťsi mají turecké občanství, falešné doklady anebo migrují skrze x států za lepším z ekonomických důvodů – jinak by zůstali v prvním bezpečném státě (píšu… Číst vice »

Béda
18. 11. 2015 19:45

Stan napsal Přesně to se píše v článku, Bédo. Rodina onou policistkou zmiňovaného islamistického občana je „nad zákon“, otec rodiny dle své libovůle trestá ty, co se provinili proti její „cti“, islamofobům se to nelíbí, a proto horují pro zavedení systému, kdy budou „nad zákon“ oni a budou moci dle své libovůle trestat ty, co „urazili čest vlastního národa“. A autor se ptá, v čem je potom rozdíl mezi islamistou a islamofobem. Takže kouzlo chtěného. Nechte, bratři bojovníci proti islámu, konečně být islám na pokoji, v jeho státních hranicích, přinuťte své vlády a korporace, aby místo drancování a bombardování platily… Číst vice »

Asfalt
Asfalt
18. 11. 2015 19:46

Béda: Uvidíme. Irena: Myslím, že koalice France a Ruska se dá daleko hůře kritizovat než akce samotného Ruska. A kritiky bylo a bylo by budoucnu ze strany Západu asi dost. Tím jsem myslel ty politické důvody a Rusko si myslím na důležitosti svého image zakládá. Nevylučuji ale, že důvody mohou být i ty Vaše. Nicméně nemyslím, že Západ se do pozemní operace hrne a že spojenectví není prostředkem způsobilým něčemu podstatnému zabránit (ale vím, jak to myslíte). Každopádně bez svolení Assada je jakákoliv akce v Sýrii jen protiprávní agresí. S mandátem OSN agresí dovolenou mezinárodním smluvním právem, ale pořád jen… Číst vice »

Béda
18. 11. 2015 20:05

Stan napsal Ten chlap tvrdí, že Erdogan dal všem uprchlíkům turecké občanství a tím u mě pozbývá jakékoliv věrohodnosti. Jednak by se to neutajilo, jednak to je pitomost z hlediska turecko-arabských vztahů, jednak je to i technicky nemožné. A pokud ho tady s dalšími projevy islamofobních pošuků a hoaxy, které už nemám ani čas ani chuť vyvracet, postujete, říká to, při vší úctě, i něco o Vašem úsudku. P. S. Trošku jsem to prohledal a věc se má tak. Syřani mají v Turecku „dočasné útočiště“. Nesmějí si tam hledat práci, děti narozené uprchlíkům v Turecku jsou „bez státního občanství“, sňatky… Číst vice »

Sio
Sio
18. 11. 2015 20:16

To jsem zvědavý, jak „rodina nad zákon“ v případě muslimů vyjde s politickou korektností. Například týrání žen a dětí. Dnes stačí dát dítěti na prdel, někdo to uvidí a máte popotahovačky. Z tohoto hlediska začínám chápat ten norský Barnevernet. Pokud to uplatňují důsledně na všechny, tak muslimské rodiny jsou bez dětí.

cnemo
18. 11. 2015 20:18

Stan napsal cnemo >Rodina onou policistkou zmiňovaného islamistického občana je „nad zákon“, otec rodiny dle své libovůle trestá ty, co se provinili proti její „cti“, islamofobům se to nelíbí, a proto horují pro zavedení systému, kdy budou „nad zákon“ oni a budou moci dle své libovůle trestat ty, co „urazili čest vlastního národa“. Tak to není, nejde o žádnou čest. Islamofilové pouští nepřítele do opevněného města zadní branou proti vůli obránců. Jsou to obyčejní zrádci. Pokud chcete islám, jeďte do SA či jinam, je jich na světě dost, toto není země pro ně a nebude. Myslí si to většina občanů,… Číst vice »

Béda
18. 11. 2015 20:23

Sio napsal To jsem zvědavý, jak „rodina nad zákon“ v případě muslimů vyjde s politickou korektností. Například týrání žen a dětí. Dnes stačí dát dítěti na prdel, někdo to uvidí a máte popotahovačky. Z tohoto hlediska začínám chápat ten norský Barnevernet. Pokud to uplatňují důsledně na všechny, tak muslimské rodiny jsou bez dětí. Jsou tam i jinačí rodinné věci, třeba „vražda ze cti“, anebo rodinné soudy, zabití konvertity – od islámu. Tito noví občané a jejich kultura je velkým obohacením západní multikulturizující se společnosti. Skutečnost, že migraci islámských komunit podporují dychtiví multukulturalisti – idealisti, třeba studentky zvyklé na zdejší volnost,… Číst vice »

Béda
18. 11. 2015 20:37

Stan napsal Nikde jste se nesetkal s tím, že si to islamofobové chtějí nejdříve radikálně vyřídit s místními „zaprodanci a zrádci“? A že zaprodanec a zrádce je v jejich pojetí každý, kdo s nimi nesouhlasí? Já se s tím bohužel potkávám dnes a denně i na svém vlastním webu. Nemůžeme bojovat proti středověkému klanovému a nábožensky nesnášenlivému myšlení středověkým klanovým myšlením s rasovým a náboženským podtextem. Je to, i kvůli naší současné (a bohužel dočasné) technologické převaze cesta do pekel. Islamismus s bombami zabíjí po stovkách, korporátní fašismus s jadernými bombami už dnes zabíjí po statisících, a pokud se mu… Číst vice »

Béda
18. 11. 2015 20:47

Stan napsal Než jsem to dopsal, máte to, Bédo, černé na bílém. Že jsem slovo čest napsal v uvozovkách, nevadí. Oni jsou „obránci hodnot“ a „demokraticky“ rozhodují, kdo je a není nepřítel. „Oni“ zatím nestřílejí a nekamenují, ale pouze sestavují seznamy a kupují zbraně. A „oni“ vědí, že jsme kolonie, ale nehnou proti tomu prstem, protože o tom rozhodl „někdo náš nahoře“. Zato si nebudou váhat kopnout či vystřelit do těch „jiných dole“. Říká se tomu „logika války“. Jak jednou začne, všichni dostanou na výběr. Buď se obléci do mundúru a jít zabíjet „ty druhé“, nebo bít zabit od těchhle… Číst vice »

PPK
PPK
18. 11. 2015 20:50

Dovolte, abych vyjádřil svůj názor na tuto diskusi: Člověk, který manipuluje významy pojmů a záměrně pro ty pojmy vymýšlí nové definice tak, aby ostatním vnutil svou vlastní a objektivně nesprávnou představu světa, je manipulátorem pojmů. Musím konstatovat, že Tribun od jisté doby právě toto nepochybně a vědomě mediálně dělá (zde konkrétně manipuluje např. s pojmy rodina, náboženství, paralelní struktury, fobie, obrana a pod). V psychologii vytváření světonázorů lidí to není nic nového. Ostatně, dějovou a metodickou analogii známe již z biblického babylónského zmatení jazyků, vymyšlenou právě za tím účelem, aby se lidé neshodli na společném komunikačně informačním poli v prostředí,… Číst vice »

Béda
18. 11. 2015 21:06

Vzhledem k oslabení napětí ve vztazích Ruska, Evropy a USA investoři se znovu zaměřili na ruská aktiva, píše agentura Bloomberg. Společnost Swedbank Robur ve Stockholmu si pořídila balíček akcií ruských státních společností, a NN Investment Partners v Haagu řekla, že přehodnocuje svůj názor na ruská aktiva poté, co na summitu G20 se začalo mluvit o sblížení Ruska a USA v boji s terorismem. Forbes: operace Ruska v Sýrii postrčí EU ke zrušení sankcí „V úterý ruské akcie a obligace značně zvýšily cenu v celém světě na spekulacích o tom, že dané sblížení bude mít za následek oslabení sankcí, zavedených proti… Číst vice »

Béda
18. 11. 2015 21:07

Francouzský prezident Francois HollandeThe Fiscal Times uvedl tři důvody, proč Paříž nepožádala NATO o pomoc

Více: http://cz.sputniknews.com/nazory/20151118/1708068/duvody-proc-pariz-nato-pomoc.html#ixzz3rsakpIJn

cnemo
18. 11. 2015 21:11

Stan napsal Než jsem to dopsal, máte to, Bédo, černé na bílém. Že jsem slovo čest napsal v uvozovkách, nevadí. Oni jsou „obránci hodnot“ a „demokraticky“ rozhodují, kdo je a není nepřítel. „Oni“ zatím nestřílejí a nekamenují, ale pouze sestavují seznamy a kupují zbraně. A „oni“ vědí, že jsme kolonie, ale nehnou proti tomu prstem, protože o tom rozhodl „někdo náš nahoře“. Zato si nebudou váhat kopnout či vystřelit do těch „jiných dole“. Říká se tomu „logika války“. Jak jednou začne, všichni dostanou na výběr. Buď se obléci do mundúru a jít zabíjet „ty druhé“, nebo bít zabit od těchhle… Číst vice »

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
18. 11. 2015 21:17

cnemo napsal >Rodina onou policistkou zmiňovaného islamistického občana je „nad zákon“, otec rodiny dle své libovůle trestá ty, co se provinili proti její „cti“, islamofobům se to nelíbí, a proto horují pro zavedení systému, kdy budou „nad zákon“ oni a budou moci dle své libovůle trestat ty, co „urazili čest vlastního národa“. Tak to není, nejde o žádnou čest. Islamofilové pouští nepřítele do opevněného města zadní branou proti vůli obránců. Jsou to obyčejní zrádci. Pokud chcete islám, jeďte do SA či jinam, je jich na světě dost, toto není země pro ně a nebude. Myslí si to většina občanů, takže… Číst vice »

Bety
Bety
18. 11. 2015 21:17

Stane, já myslím, že vám rozumím. Obáváte se fašizace Evropy. Nicméně je jasné, že jsme se ocitli mezi Skyllou a Charybdou – islamizací a fašizací, což je obojí zkázonosné a nepomůže nám, když jednu z těchto obou špatných možností budeme popírat. Jediné přijatelné řešení nabízí Rusko a to zničení Isl. státu, aby se utečenci mohli vrátit domů. Myslím, že nikdo z těch, které považujete za islamofoby by nic nenamítal proti pomoci při obnově např. Syrie a následné hospodářské spolupráci za rovnocenných podmínek. Já osobně ze srdce doufám, že se to Rusku podaří.

merlin
merlin
18. 11. 2015 21:18

PPK – přesně: ,,Cíl? Vymazat realitu v informacích a nahradit ji významově posunutým bludem a ten časem uzákonit, dokud si toho lidi nepovšimnou, aby to ještě dokázali zarazit. Z mravního hlediska je to pěkné svinstvo a poprvé jsem se tímto postupem setkal (mimo jiné) např. u „historika“ Krystlíka a „jeho“ filmového režiséra Zelenky.,, Na ostrově se definuje sluníčkář, chválí se pozitivní definice a janika vzájemně s tribunem, tak já dám jednu tribunovi sem.Jeden typ sluníčkářů – vítači, patří k lidem, kteří se za každou cenu snaží ze všech sil cenzurovat realitu/at již úkolově, z víry nebo z blbosti/ a nikdo… Číst vice »

merlin
merlin
18. 11. 2015 21:26

P.S. to neznamená, že se mi líbí Konvička a jemu podobní. Bohužel tendence realizovat onu fixní ideu některých mocných a udělat z nás násilím jeden milující euronárod nepovede k ničemu dobrému a výsledek je nepředvidatelný. Je to prachsprosté sociální inženýrství kupodivu podporované nekterými lidmi, u kterých bych čekala daleko větší míru příčetnosti.

peter.
18. 11. 2015 21:26

merlin napsal
Mně patrně s nimi a pak je bohužel nestihnu už ani zmlátit jako koně.

p.merlin:
Keby sa tu dávali za súhlas s príspevkom prsty hore,tak ja by som vám ich dal hore všetkých jedenadvadsať.Neviem ako sa vkladá smajlík,tak si ho len predstavte.

merlin
merlin
18. 11. 2015 21:27

Ještě jednu poznámku – Konvičku tam snad museli nastrčit, takový hňup v čele musí každého se zbytkem mozku odradit po pár větách

Béda
18. 11. 2015 21:29

Mladiství muslimové terorizovali gymnázium v Göteborgu http://www.zvedavec.org/vezkratce/11699/

http://www.zvedavec.org/vezkratce/11698/
Švédsko zvýšilo úroveň hrozby teroristického útoku na stupeň 4 – z pěti možných.

merlin
merlin
18. 11. 2015 21:31

peter. napsal
p.merlin:
Keby sa tu dávali za súhlas s príspevkom prsty hore,tak ja by som vám ich dal hore všetkých jedenadvadsať.Neviem ako sa vkladá smajlík,tak si ho len predstavte.

Děkuji, Peter.

Sasin
Sasin
18. 11. 2015 21:35

Já ti to řeknu tribune takto Neotočil jste kabát s hesly o rodině nad zákon včas. Vás přece zajímala a zajímá jen práca co spadla do kanálu a daně ze všeho na co se normální člověk ještě smí podívat. Nálepku nesundáte hned a ani o tom nepřemýšlíte, jste „IN“ / to je englicky/, ale jsou to jen mé výsledky z nevyžádaného pozorování. Váš roblém asi nebude v tom, že byste nevěděl jaká je zrovna politická móda, ale čekáte kdo začne veřejně nosít černý pytel na hlavě a nechá se dobrovolně vodit bílým psem. P.S. Patříte prostě k těm mnoha poblázněným… Číst vice »

Béda
18. 11. 2015 21:35

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Polistopadovy-sef-KSCM-a-reziser-Svoboda-Havel-byl-statecny-clovek-v-disentu-ale-jeho-ambice-ziskat-evropskou-funkci-ho-zavedly-408507 Události ve světě poslední doby, ať už na Ukrajině, válka v Sýrii či migrační krize jsou podle mnohých největší výzvou pro Českou republiku od roku 1989. Vypovídá reakce na ně v českém prostředí něco o demokracii, o nás samých a o tom, kam jsme se od listopadu 89 dostali? Vypovídá především o tom, že odvěké české sny a iluze o nezávislosti a suverenitě národní existence jsou pouze projevem falešného vědomí – ve skutečnosti nejsme subjektem rozhodování, které činí vláda, nýbrž jen objektem, který vláda pasivně přijímá, tedy musí přijímat. Rozhodnutí, která probíhají mimo kompetenci voleného parlamentu a vlády. Pro… Číst vice »

merlin
merlin
18. 11. 2015 21:38

fajt napsal

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Ministr-Pelikan-varuje-Sirit-nenavist-proti-islamu-je-trestne-A-Zeman-408824

kdyby sem šli v tom nezvladatelném množství Indové nebo Hispánci, problém by ležel na stole v podstatě stejně.

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
18. 11. 2015 21:38

fajt napsal

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Ministr-Pelikan-varuje-Sirit-nenavist-proti-islamu-je-trestne-A-Zeman-408824

Ministr spravedlnosti by měl prostudovat korán a naši ústavu včetně zákonů vztahujících se ke svobodě vyznání a pak iniciovat nové jednání o zákazu islámu parlamentem. Jak jsem už psal, nejen v tomto státě se nedodržují platné zákony.
Stane, za tohoto stavu opravdu brzy pro většinu lidí bude logickým východiskem fašismus. Máme vlastně štěstí, že Hitler tu svoji ideologii nenazval náboženským vyznáním!

Dana
Dana
18. 11. 2015 21:46

Pro mne je rozdil ve vnimani spolecenske role rodiny prave tento priklad, ktery jasne ukazuje zapadni hodnoty. Rodina v civilisovane zemi je zakladem statu, statniho usporadani, kteremu podleha v pripadech zneuzivani. Ve vyspelejsich pak dostava financni podporu na deti a rodina je uprednostnovana v socialni oblasti. Zakony zohlednuji postaveni rodiny. I kdyz to tak nekomu nepripada, zakony si delaji obcane ve sve zemi, pripadne si je upravuji dle situace aby celili vyzvam a problemum . V kazdem pripade je tu nadeje na lepsi system. V islamskem konceptu statu a spolecnosti zmeny nemuzou uz z principu existovat. . Vse je na… Číst vice »

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
18. 11. 2015 21:53

Stane, tak mne právě napadlo, že Hitler byl vlastně Prorokem toho fašistického náboženského vyznání a teď už jen zbývá poučit se z historie vzniku islámu a „na sprosťáka“ vše okopírovat. To proto, aby fašismus mohl být u nás legalizován a tím pádem by přestal být pro mnohé nebezpečným. Nejenže by ustalo pronásledování jeho příznivců a vyznavačů, ale byl by naší vládou a zákony chráněn proti nezodpovědným lumpům, jaký jsem například já.

Aleš
Aleš
18. 11. 2015 21:54

Jaká konvice, takový čaj. Užitečného idiota na jedno použití využít a zahraniční politiku nasměřovat zcela rozumně na Rusko. Jestli něco důležitého z minulosti by se mělo realizovat, tak znovuzavedení domovského práva. I spisovatel Jaromír Tomeček na něj ještě v 80. letech s nostalgií vzpomínal. Vše ostatní jsou nejapné plky. 50 žadatelů o azyl není problém. Problém jsou choré mozky v pentagonu a blbci v euroatlantidě, kteří jim lezou do zadku. Korán má s tím společného asi jako jiné důležité knihy. Nic víc, nic míň.

Alena
Alena
18. 11. 2015 22:01

Georgius z Raduně napsal
Ministr spravedlnosti by měl prostudovat korán a naši ústavu včetně zákonů vztahujících se ke svobodě vyznání a pak iniciovat nové jednání o zákazu islámu parlamentem. Jak jsem už psal, nejen v tomto státě se nedodržují platné zákony.
Stane, za tohoto stavu opravdu brzy pro většinu lidí bude logickým východiskem fašismus. Máme vlastně štěstí, že Hitler tu svoji ideologii nenazval náboženským vyznáním!

pan ministr Pelikán je bílá vrána naší vlády. Jeho bratr konvertoval k islámu, a ministr má k tomu nakročeno

Alena
Alena
18. 11. 2015 22:16

Stan napsal Pokud prostudovat korán, tak i talmud a bibli. A zakázat i judaismus a křesťanství, obojí je, vzato doslova podle písem, neslučitelné s naší ústavou. Na druhou stranu Ústava garantuje svobodu vyznání všem, co při praktikování své víry neporušují zákony této země. Proto je dle mého názoru činnost IVČRN jednoznačně v rozporu s naším ústavním pořádkem a Konvička na tribuně s prezidentem je opravdu velké selhání Miloše Zemana. Jinak souhlas s merlin – nedivil bych se, kdyby se za pár let ukázalo, že Konvička byl do své role od začátku pečlivě obsazen. on je velký rozdíl mezi koránem samotným… Číst vice »

Aleš
Aleš
18. 11. 2015 22:26

Stane: Horší než postavit se na podium vedle idiota, je ty hovadiny papouškovat.

Sio
Sio
18. 11. 2015 22:33

Béda napsal Jsou tam i jinačí rodinné věci, třeba „vražda ze cti“, anebo rodinné soudy, zabití konvertity – od islámu. Tito noví občané a jejich kultura je velkým obohacením západní multikulturizující se společnosti. Skutečnost, že migraci islámských komunit podporují dychtiví multukulturalisti – idealisti, třebastudentky zvyklé na zdejší volnost, feministky (v islámu je příkladná robnost žen a mužů),gay-lesbické komunity (v islámských státech se o tyto komunity velice pečlivě starají) je pro mě velkou inspirací k přemýšlení na téma masochismus a jeho vliv na zušlechťování. Bédo, pokud umíte rusky, (ale možná to pochopíte i bez porozumění řeči, nevím) podívejte se na on-line… Číst vice »

Alena
Alena
18. 11. 2015 22:35

Demonstrace, která a došla až před úřad vlády, tam dlouho nevydržela. Byla násilně rozpuštěna policií ČR, která si zřejmě vzpomněla na tu před 26-ti léty a chtěla se taktéž pochlapit, a pár lidí pozatýkáno se zdůvodněním, že zakrývat tvář je zakázáno. Doufám, že toto pravidlo si občané zapamatují, a každou zakrytou tvář, kterou od nynějška uvidí, budou vzorně hlásit na policii ČR