S idiotem kolem světa

Možná jste už také viděli ten seriál „S kuchařem kolem světa“. Je to pořad s takovým mlsným idiotem, který pořád jezdí a létá po světě, aby všude možně ochutnal všechen možný humus a sajrajt, co kde různí lidé a občané jedí, nebo lépe řečeno, žerou.

Ten idiot má spoustu nadšených diváků, mnohdy také idiotů, kteří jeho pořad velice rádi sledují. Pokud vám ten libozvučný název vadí a domníváte se, že vám patří neprávem, klidně si místo něj dosaďte nějaký důstojnější a ctihodnější výraz, například „občan“. Dnes je přece normální, že se nic nenazývá pravým jménem. Tak není žádného důvodu se rozčilovat. Leda, že by dotyčný byl skutečně doopravdy „občanem“.

Zrovna dnes (ČT 2, 16.23 hod.) byli k jídlu mravenci. Napřed bylo nutné je ulovit, což jistě zabralo asi jednu hodinu práce. Potom bylo potřeba jim utrhat křidélka, nožičky, kusadla a hlavu. Stále živý a bolestí se hýbající zbytek se potom hodí na rozžhavenou pánev, kde se asi 1,5 hodiny opéká. Výsledkem té namáhavé a dlouhé práce plné bolestivých kousanců od mravenců je chabá hrstička hmyzí pochoutky. A také libý a blažený pocit nad tím, jakým jste skvělým „občanem“.

Nad brutalitou deviantních „občanů“, kteří pro ukojení svých zvrhlých gurmánských vášní jsou ochotní porcovat a tepelně připravovat živé tvory za živa, zůstává rozum stát. Kulinářská bestialita nachází široké pole působnosti a těší se obrovskému zájmu veřejnosti.

Žijeme ve vyspělé svobodě a demokracii. (Pozor, dnes se nic nenazývá pravým názvem.) Jsme nevinní a slušní občané a „občané“. Zasloužíme si kvalitní život a blahobyt, již jenom z toho prostého faktu, že prostě existujeme. Nejíme již z nutnosti a hladu, neboť toto je nekulturní zvrhlé a primitivní chování nehodné civilizovaného „občana“. Proto mučíme, porcujeme, vaříme, smažíme a pečeme živé tvory za živa. A to jen tak, pro své potěšení, abychom naplnili naše žaludky a „občanská“ práva.

A víte, co nás pak třeba dokáže strašně rozčílit?  Například, když se najednou objeví nějaký terorista, nějaký A. Hitler nebo J. V. Stalin, nebo nějaký jiný masový vrah či diktátor, a nám nevinným a slušným „občanům“ začne bezostyšně, jen tak jako by se nechumelilo, trhat za živa nohy, ruce, hlavy a trupy.  No, to je nehorázná nespravedlnost, co?! (Nějakou souvislost s mravenci pečenými za živa v krematoriu to rozhodně žádnou nemá.)

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
69 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Sio
Sio
26. 8. 2015 19:45

Teda pane Waschek, nějak vás opouští smysl pro humor. Nebo už zase nerozpoznám srandu? Pokud je to tak, mrkněte na film „Boj o oheň“, tam je to naživo. Byla to taková sranda, že si to pamatuju už cca 20 let. Ani smajlík nepřidám, jak se za břicho popadám. Možná je to tím, že je mi z toho šoufl.

Sasin
Sasin
26. 8. 2015 20:15

Připlaťte si za lístek a můžete jet se Sioaem na společnou slevu. Muheeeeee

Kamil Mudra
Kamil Mudra
26. 8. 2015 20:38

Sio napsal
Teda pane Waschek, nějak vás opouští smysl pro humor.

No, popravdě řečeno, ani mě tento způsob přípravy jídla nepřijde zrovna humorný. Připomenu-li si k tomu ještě např. žraloky s uřezanými ploutvemi, házené přes palubu coby odpad a nepřeberně dalších lidských konání s cílem naplnit něčí kulinářské choutky, přejde mne nejenom humor, ale i chuť k jídlu :-(

bigi25
bigi25
26. 8. 2015 21:48

Tak tentokrát je za idiota akorát Jaroslav Waschek… Jistě, že lidé se kvůli své rozcapenosti dopouštějí spousty zvěrstev (ty žraločí ploutve jsou trefným příkladem), ale hysterčit takhle kvůli mravencům je trochu přehnané 1) když jakémukoliv živému tvoru utrhnu hlavu, tak z něj udělám mrtvého tvora, takže se asi těžko ti mravvenci bez hlavy smaží zaživa… 2) mravenci jsou hmyz!!! mají úplně jiné vnímání (nejen bolesti), než savci… v říši hmyzu je naprosto běžné, že predátor požírá oběŤ ZAŽIVA od zadní části těla, vosičky kladou vajíčka přímo do těl housenek, které pak ZAŽIVA slouží jako spižírna vylíhlím larvám, pavouci rozpouští ZAŽIVA… Číst vice »

Béda
26. 8. 2015 23:21

„…A víte, co nás pak třeba dokáže strašně rozčílit? Například, když se najednou objeví nějaký terorista, nějaký A. Hitler nebo J. V. Stalin, nebo nějaký jiný masový vrah či diktátor, a nám nevinným a slušným „občanům“ začne bezostyšně, jen tak jako by se nechumelilo, trhat za živa nohy, ruce, hlavy a trupy. ..“ Nebo třeba G.Bush mladší a Obama. Ti začali trhat lidem v jiných zemích, kam díky „hlídacímu psu demokracie“ není vůbec vidět – hlavy, ruce i nohy a díky nim se rozbujel terorismus a začal se šířit do světa. Obama za plané sliby dostal dokonce nejvyšší humanitární Nobelovu… Číst vice »

J. W.
J. W.
27. 8. 2015 3:57

Sio napsal Teda pane Waschek, nějak vás opouští smysl pro humor. Nebo už zase nerozpoznám srandu? Pokud je to tak, mrkněte na film „Boj o oheň“, tam je to naživo. Byla to taková sranda, že si to pamatuju už cca 20 let. Ani smajlík nepřidám, jak se za břicho popadám. Možná je to tím, že je mi z toho šoufl. Sio, jestli se chcete velice zasmát nad bídou života, kterou přec máme rádi, tak si v diskusi přečtěte názor typického idiota, odvážného hrdiny bez bázně a hany „bigi25“. Ještě štěstí, že jsou mimo takového idiota ještě i idioti atypičtí, uvědomělí… Číst vice »

J. W.
J. W.
27. 8. 2015 4:07

bigi25 napsal Tak tentokrát je za idiota akorát Jaroslav Waschek… Jistě, že lidé se kvůli své rozcapenosti dopouštějí spousty zvěrstev (ty žraločí ploutve jsou trefným příkladem), ale hysterčit takhle kvůli mravencům je trochu přehnané 1) když jakémukoliv živému tvoru utrhnu hlavu, tak z něj udělám mrtvého tvora, takže se asi těžko ti mravvenci bez hlavy smaží zaživa… 2) mravenci jsou hmyz!!! mají úplně jiné vnímání (nejen bolesti), než savci… v říši hmyzu je naprosto běžné, že predátor požírá oběŤ ZAŽIVA od zadní části těla, vosičky kladou vajíčka přímo do těl housenek, které pak ZAŽIVA slouží jako spižírna vylíhlím larvám, pavouci… Číst vice »

J. W.
J. W.
27. 8. 2015 4:15

Sasin napsal

Připlaťte si za lístek a můžete jet se Sioaem na společnou slevu. Muheeeeee

Připlácíme si rádi. Se Siem už tak přece dávno jezdíme po jídelních slevách. Kvůli tomu spolu vyvoláváme hysterické nálady, aby se ozvali vhodní hostitelé. Díky za rychlou ozvu. Brzo k vám přijedeme na oběd. Hádejte, kdo bude jako hlavní chod? Váš milý a oddaný Ňam Ňam

J. W.
J. W.
27. 8. 2015 4:30

Hádejte, kdo bude také jednou k večeři? Jestli pak víte, jak chutná třeba Ukrajina, Česko nebo Americko zapékané spolu s raketami s polochou dráhou letu, smažené na atomových hřibech a s radioaktivní omáčkou? Těším se na shledanou, váš Ňam Ňam

zart
zart
27. 8. 2015 5:09

Nedávno jeden karbanátek zabalený v koženém alobalu zvedl nejméně ve stokilometrové rychlosti za hodinu ve městě motorku na zadní kolo. Aby tak svojí mužností ohromil defilé případně přítomných dam (které by stejně v tom jeho obalu nepoznaly, o jakého super samce se konkrétně jedná). Rozbil motorku a sebe na pekáči ulice. Pomocí motorky si připekl obličej a ukousnul si nohy. Teď bude moci na vozíku přemýšlet nad tím, kdo to na něj vlastně dostal chuť.

hudryper
hudryper
27. 8. 2015 5:31

Nazdar Jaroslave , s chutí jsem si Tě přečetl už včera večer,hned poté co Tě Stan vylepil. Je to bohužel tak, skutečný a nefalšovaný zájem ,který dávají najevo ovečky s demokraticky vypláchnutou hlavou,se týká jejich žrádla. Na TV už léta nekoukám,ale je to znát na tom obrovském počtu knížek s „žrádelní tématikou“,nejlépe střihnuté autobiografickými žvásty českých pitvořících se hééérců a heeereček,tzv.VIPů plnících bulvární čtivo všeho druhu. Ubohý stav duše dnešního průměrného občana je samozřejmě žádoucí výsledek komplexního oblbování občanstva mainstreemem a chytlavými srágorami hollywoodské provenience i jejich napodobovatelů. Jestli se majitelům FEDu něco dokonale daří , pak je to právě… Číst vice »

Janika
Janika
27. 8. 2015 5:51

Souhlas s bigi.
Tento pořad mám velmi ráda. Je úžasné, jak pestrá a zdravá strava je v zemích, do kterých bychom to neřekli, které považujeme za zaostalé a barbarské. A přitom oni nás hravě strčí do kapsy. Vždycky si představuju tu hrůzu, jakou bychom asi nabídli my. Co se u nás dá běžně sníst na ulicích? Pomalu nic, člověk kolikrát málem chcípne hladem, když prochází ulicemi plnými heren, barů, zastaváren, drogerií, realitek, butiků, suvenýrů a tretek a marně hledá aspoň stánek s buřty. A jaké šlichty se vyrábějí v domácnostech i restauracích… Jídlo je součástí kultury, není to nic opovrženíhodného.

J. W.
J. W.
27. 8. 2015 6:13

hudryper napsal NazdarJaroslave , s chutí jsem si Tě přečetl už včera večer,hned poté co Tě Stan vylepil. Je to bohužel tak, skutečný a nefalšovaný zájem ,který dávají najevo ovečky s demokraticky vypláchnutou hlavou,se týká jejich žrádla. Na TV už léta nekoukám,ale je to znát na tom obrovském počtu knížek s „žrádelní tématikou“,nejlépe střihnuté autobiografickými žvásty českých pitvořících se hééérců a heeereček,tzv.VIPů plnících bulvární čtivo všeho druhu. Ubohý stav duše dnešního průměrného občana je samozřejmě žádoucí výsledek komplexního oblbování občanstva mainstreemem a chytlavými srágorami hollywoodské provenience i jejich napodobovatelů. Jestli se majitelům FEDu něco dokonale daří , pak je to… Číst vice »

Aleš
Aleš
27. 8. 2015 6:20

Hořko sladká symfonie každodenní reality Ze života hmyzu. Mně to připomíná okamžik na om, kdy jedna diskutérka horující pro jednu mocnost, která si moc neláme hlavu s osudy živáčků hmyzáčků lidáčků se dotčeně rozčilovala nad fašistickými výlevy jednoho dlouholetého přispěvatele. No a proč se najednou tak rozčilovala, když ji to v milionech případů jindy nevadí. Protože dostala strach, že by se sama mohla dostat také do nemilosti a být anihilována. Do té doby striktní, přestože nenápadná, ale nenávistná nota…
https://www.youtube.com/watch?v=Vuh4Q-8ZFmM
https://www.youtube.com/watch?v=ntYrAQVQZKs

J. W.
J. W.
27. 8. 2015 6:20

Janika napsal Souhlas s bigi. Tento pořad mám velmi ráda. Je úžasné, jak pestrá a zdravá strava je v zemích, do kterých bychom to neřekli, které považujeme za zaostalé a barbarské. A přitom oni nás hravě strčí do kapsy. Vždycky si představuju tu hrůzu, jakou bychom asi nabídli my. Co se u nás dá běžně sníst na ulicích? Pomalu nic, člověk kolikrát málem chcípne hladem, když prochází ulicemi plnými heren, barů, zastaváren, drogerií, realitek, butiků, suvenýrů a tretek a marně hledá aspoň stánek s buřty. A jaké šlichty se vyrábějí v domácnostech i restauracích… Jídlo je součástí kultury, není to… Číst vice »

Aleš
Aleš
27. 8. 2015 6:25

JW:
Snídá buček,
svačí ovar,
je duševní polotovar.
Džamila S. je vlastně smrtelně vážný Borat z Feratu.
A k tomu ji dopomáhej Pražský výběr. Alláh akbar!

peter.
27. 8. 2015 6:31

Na VŠ sme mali v prvom semestri aj „Ruský Jazyk“.Učila nás originál ruská „bábuška“,dosť podobná tej macoche z „Mrazíka“.Hneď na prvej hodine položila zásadnú otázku :Prečo je dôležité aby sme sa učili Ruský jazyk?No,odpovede boli rôzne,spomínali sa ruskí vedci,socializmus ktorý bude vládnuť vo svete a pod.Bábuška nás nechala trápiť sa s odpoveďami dobrú polhodinu,na každú odpoveď pokrútila nesúhlasne hlavou, aby to trápenie napokon ukončila otázkou :Nu i kto vas osvobodil?A potom nám vysvetlila,že my Slováci sme v podstate nekultúrny národ,čo zdôvodnila svojim zážitkom z akejsi estrády v košickom Dome odborov.Účinkoval tam jasnovidec,ktorý si na pódium zavolal 5 náhodne vybraných divákov.Potom… Číst vice »

peter.
27. 8. 2015 6:43

p.Waschek:
Elementárne túžby našich národov sú aj predmetom ľudovej tvorivosti z ktorej vyšla aj známa vojenská pesnička v ktorej sa spieva cit.:….my sa vojny nebojíme,my všetko vydržíme.Keď domov prídeme DOBRE sa NAJEME,potom si zaje..me.kon.cit.

panda
panda
27. 8. 2015 7:00

NJN, lidi nevi samou roztaznosti, co by do ty huby dali :-) Nevi nekdo kolik bere na hodinu? Mozna by byl levnejsi, nez postrik proti mravencum :-))) Nebo mu je muzem dodavat do nejake jeho VIP restaurace :-)))

J. W.
J. W.
27. 8. 2015 7:07

peter. napsal p.Waschek: Elementárne túžby našich národov sú aj predmetom ľudovej tvorivosti z ktorej vyšla aj známa vojenská pesnička v ktorej sa spieva cit.:….my sa vojny nebojíme,my všetko vydržíme.Keď domov prídeme DOBRE sa NAJEME,potom si zaje..me.kon.cit. Vládnout masám občanského rukojmí je převelice jednoduché. Pokud jim budete naznačovat nebo říkat, že jsou idioti, budou se na vás zlobit, nenávidět vás a budou utvrzovat se ve svém idiotizmu. Pokud je budete nehorázně mrzačit, okrádat a zabíjet, a přitom jim budete dávat najevo, jak jsou skvělí, úžasní, jedineční, chytří a krásní, tak vás budou milovat. Bodejť by nebyli tací, tak pěkně kuchyňsky připravení,… Číst vice »

J. W.
J. W.
27. 8. 2015 7:16

peter. • 27. Srpen 2015 Na VŠ sme mali v prvom semestri aj „Ruský Jazyk“ : Co máte proti Slovákům? Asi to, co máme proti Čechům. Ty problémy u mne nastaly nedávno, když nás vykastrovali a přestali jsme být Čechoslováci a my jsme tu nechutnou operaci s klidem nebo nadšeně přijali…. Tak nikde neříkám, že jsem Čech, ale Čechoslovák (ostatně nejen z přesvědčení, ale i geneticky), a že nejsem z ČR, ale z Protektorátu Böhmen u. Möhren. A v cizině, zvláště pak v Němcku, mi kupodivu rozumí. Víte například, že prý zákony Třetí říše po II. světové válce v Německu… Číst vice »

peter.
27. 8. 2015 7:22

J. W. napsal
když nás vykastrovali a přestali jsme být Čechoslováci a my jsme tu nechutnou operaci s klidem nebo nadšeně přijali

J.W. :
podpisujem.

peter.
27. 8. 2015 7:51

Elementárne túžby národa musí poznať každý nádejný politik,aby v predvolebnej kampani mal na čom stavať,aby mohol nasľubovať to,čo mu zaručí žiadúci volebný výsledok.Po voľbách sa tie sľuby dostanú do polohy,že síce áno,sľúbili sme,ale aby ste sa mohli v budúcnosti dobre najesť,tak si teraz musíte utiahnuť opasky a aby ste vedeli ako dobre potom niekedy v budúcnosti budete jesť,tak si môžete v TV pozrieť ako sa pripravuje biftek z pravej sviečkovice,marinované pávie jazýčky a jemne údený jeseter s kaviárom,pražené mravce a žabie stehienka.Účelom je,dobre nasrať ľudí,ktorí sú nútení živiť sa lacnými kurčatami dovezenými bohvie odkiaľ a viac pekárenskými ako mäsovými výrobkami… Číst vice »

Petrc
Petrc
27. 8. 2015 8:01

Kdybychom studovali čínskou medicínu, nebo sebe, tak bychom zjistili, že mužská soulož je beznadějný pokus dostat se zpět do břicha ženy, neboť muž se odtud narodil. Protože to nejde, tak to plné břicho naplňujeme náhražkovým materiálem – přecpáváme si žaludky (p)otravou. Pocit plnosti břicha pak u indoletních občanů vyvolává spokojenost, kterou završí porodem – vykonáním velké potřeby. Odtud také pochází láska mužů a mužatek k míčovým hrám, místo k ..íčovým. Football nebo hockey, není to úžasné, když pak někdo jiný vsítí do brankářovy brankové vaginy genitální (případně geniální) gól a míčové nebo pukové sperma za vás? Pak křičíte a řičíte… Číst vice »

Sio
Sio
27. 8. 2015 8:22

J. W. napsal Sio, jestli se chcete velice zasmát nad bídou života, kterou přec máme rádi, tak si v diskusi přečtěte názor typického idiota, odvážného hrdiny bez bázně a hany „bigi25″. Ještě štěstí, že jsou mimo takového idiota ještě i idioti atypičtí, uvědomělí a sympatičtí. Vzpomenul bych zde klasika … … Já, povídá brabenec se taky rád hlasitě chechtám, chechtám, když pupenec kyselinou leptám. Vím, totiž ten brabenec brabenečník, že se mě neptá pozře mě ať se chechtám nechechtám Kampak by to došlo třeba s pouhou ponravou kdyby měla plakat že je ptačí potravou ty ač nejsi brabenec se taky… Číst vice »

Sio
Sio
27. 8. 2015 8:23

Teď se dívám, že máte společné iniciály s velikánem českého humoru.

Sio
Sio
27. 8. 2015 8:31

Tahle se taky hodí
Přišla žabka kvečeru k zelenému jezeru,
rejdily tam kačice, vítaly ji křičíce:
Vítej, žabko, přišlas vhod, slavíme dnes rybí hod,
budeš naším hostem dnes, co ti libo, pij a jez!

Hned mezi ně přisedla, chutných jídel pojedla,
na zdraví všem připila, tuze všechno chválila:
Ach, kačičky, čím, ach, čím ubohá se odvděčím?

Ach, to je věc lehounká – máš dvě chutná stehýnka.
Ty scházejí jedině naší slavné hostině!
A už divý kačí rod trhá žabku o závod.

http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/dobes-pavel/zabka-230507

Gatta
Gatta
27. 8. 2015 8:47

Všechny ty kulinářské „zvláštnosti“ jako žáby, hlemýždi, mušle a ústřice, kobylky, larvy, potkani i opičí mozky … se dostaly na jídelní stůl ze dvou důvodů. Nejprve z hladu a prosté potřeby přežít, tedy prostě zkusit sežrat v zoufalství vše co se sežrat dá. Často i docela chutně. A potom z rozežranosti, kdy nudící se elita už neví „co by – jak by“ a jak by dokázala svoji vyjimečnou elitnost. No, takový recept na špenát z kopřiv, mouku z žaludů, salát z pampelišek … se možná ještě bude někdy hodit. A nebude v tom ani póza ani snaha o zdravou stravu.… Číst vice »

Amenre
Amenre
27. 8. 2015 9:03
Aleš
Aleš
27. 8. 2015 10:10

Sio: původně i s Voskovcem

J. W.
J. W.
27. 8. 2015 11:00

Sio napsal

Teď se dívám, že máte společné iniciály s velikánem českého humoru.

Jo, to mne napadlo, asi proto, že jsem velikán českého humoru (neuznaný), ale až po vás…

Bety
Bety
27. 8. 2015 11:06

peter. napsal A niekedy sú to fakt „lahôdky“,za ktoré by bol predávajúci v minulom režime postavený pred súd za ohrozenie verejného zdravia.    Citovat Přesně to jsem také chtěla napsat. Čím větší humus /stále ještě nazývaný potravinami/ jsme nuceni kupovat, neboť jíst se musí, tím víc se v TV vaří a vaří. Možná nechtějí lidi přímo nasrat, možná tím chtějí vyvolat pocit méněcennosti – Kdybyste byli co k čemu, také byste se mohli ládovat tou pravou svíčkovou, grilovat lososa atd., mohli byste navštěvovat vynikající restaurace s těmito vynikajícími šéfkuchaři a dát za jeden rodinný oběd polovinu své nynější měsíční výplaty….… Číst vice »

J. W.
J. W.
27. 8. 2015 11:10

Gatta • 27. Srpen 2015 Všechny ty kulinářské „zvláštnosti“ Vycházíme z toho, co nám nakecali ve škole, totiž že země byla pustá a nesličná a my jsme ji zvelebili faunou a florou. A my jsme trpěli hladem, žízní, horkem a jinou nepřízní, jak jsme se tu vzali. To vypadá jako blbost, ne? A proto máme být vděční Hospodáři, Gospodinu a Ekonomovi této králíkárny, jak se o nás tak pečlivě a obětavě stará, jak léčí naše pelichání, zakrněné údy, nemoci, a plísně, jinak bychom bez něj chcípli. A proto všechno žereme, neboť jsme všežravci – a nedáme pokoj, dokud všechno nesežereme…… Číst vice »

Aleš
Aleš
27. 8. 2015 11:18

Bety: Někteří kulináři grilují rozdělené národy, někteří jen přilévají oleje. Neboť kdo maže, ten jede.

Bety
Bety
27. 8. 2015 11:18

K článku- je dobrý, ale musím přiznat ,že to spojení Stalin- masový vrah mne irituje. Zkuste si něco o něm na internetu přečíst, možná změníte názor a přestanete toto spojení, tak oblíbené u všech liberálů, používat.

peter.
27. 8. 2015 12:07

Vysvetlenie výrazov „gurmán“ a „gurmet“
http://pixy.cz/pixynergia/2008/02/25/gurman-vs-gurmet-%E2%80%93-past-na-snoby

Gatta
Gatta
27. 8. 2015 12:12

Nevypadá to jako blbost, ale o Hospodáři, Gospodinu toho moc nevím.
Nám spíše vládne ten starořecký Dionysos – bůh divokého nespoutaného života a bezstarostného neodpovědného sexu – princip popsaný třeba i v darwinistických názorech postav Jacka Londona.

Alena
Alena
27. 8. 2015 12:22

v české stravě je hojně zastoupeno pojídání hmyzu. Nevěříte? Co tak si udělat třešňovou bublaninu ze sadu, který není stříkán proti vrtuli?
A jací jsme sadisti. Ještě živé červy pečeme.

Bety
Bety
27. 8. 2015 12:54

Aleno, zasmála jsem se. Dík.

cnemo
27. 8. 2015 12:55

Ten článek není sranda? Bral jsem to jako dobrý vtip!

Ale vážně, v tomto jsou nejkrutější rostlinožravci, kteří svou kořist na rozdíl od lidských masožravců konzumují převážně živou:)

BTW, v přírodě se potrava až na výjimky téměř zásadně konzumuje živá a všichni humanitní intoši jednohlasně vrní: jaká to moudrá příroda:)

cnemo
27. 8. 2015 12:57

A co třeba práva rostli, i takoví idioti se najdou: ) http://www.sedmagenerace.cz/text/detail/prava-rostlin-v-rheinauskych-tezich

J. W.
J. W.
27. 8. 2015 13:43

Bety napsal K článku- je dobrý, ale musím přiznat ,že to spojení Stalin- masový vrah mne irituje. Zkuste si něco o něm na internetu přečíst, možná změníte názor a přestanete toto spojení, tak oblíbené u všech liberálů, používat. Ke kritice: Je dobrá, ale mimo mísu. Na začátku odstavce je uvedena věta: „A víte, co nás pak třeba dokáže strašně rozčílit?“ Obsahuje zájemeno „nás“, což znamená, že autor uvádí většinové hledisko a spojení, tak oblíbené u všech buržoazních liberálů a liberální buržoazií zpracované většinové konzumní masy (masy určené ke konzumu), která se rozčiluje, když na ní dojde řada. Názor jsem žádný… Číst vice »

J. W.
J. W.
27. 8. 2015 13:49

cnemo napsal A co třeba práva rostli, i takoví idioti se najdou: ) http://www.sedmagenerace.cz/text/detail/prava-rostlin-v-rheinauskych-tezich Sedmou generaci nečtu, neboť před více lety odmítli můj skvělý a velice umírněný článek. Mrknu na to, ač nevím jestli tam nepřestali být tací naivními pitomci. Jinak vás omlouvá neznalost Vědeckého negativizmu, který praví, že vegetariáni jsou ještě větší pakáž než masožravci, protože žerou rostliny, které předně nemohou vůbec ani uhnout před řezníkem, a které hlavně živí všechent ten celý bordel v živočišném patře nad sebou, a protože zpracovávají sluneční světlo pro všechny. Možná těm tvrdým občanským mozkům, tvrdším než kámen, jednou dojde, že i kámen… Číst vice »

J. W.
J. W.
27. 8. 2015 13:59

cnemo napsal

A co třeba práva rostli, i takoví idioti se najdou: ) http://www.sedmagenerace.cz/text/detail/prava-rostlin-v-rheinauskych-tezich

Díval jsem se na tu anotaci článku, a Sedmá generace se asi polepšila, a je vidět, že všude nejsou tací pitomci, jako u nás. Ostatně i u nás je jakýsi neopovedený a nedotažený zákon na ochranu života a zdraví rostlin. To pouze mrtví lidé považují rostliny, zvířata, kamení, vzduch atd. za mrtvé, a pak píší takové voloviny jako například někteří diskutéři výše, kteří mají neblaze vštípenou žebříčkovou nervovou soustavou ve svém mrtvém mozku.

J. W.
J. W.
27. 8. 2015 14:02

Alena napsal

v české stravě je hojně zastoupeno pojídání hmyzu. Nevěříte? Co tak si udělat třešňovou bublaninu ze sadu, který není stříkán proti vrtuli?
A jací jsme sadisti. Ještě živéčervypečeme.

Máte svatou pravdu, že v české stravě je hojně zastoupeno pojídání občanského hmyzu. Žereme a užíráme se navzájem. Také si rád pochutnávám a rožním ten hmyz zaživa. Jako on ostatně mne také…

J. W.
J. W.
27. 8. 2015 14:58

Magnus Maximus • 27. Srpen 2015 Je to jasné. Mají na nás chuť. To je za ty námi sežrané mravence, kyselé zelí, vepřové a knedlíky. Jsou to nezvaní hosté, aspoň pro ty, které sežerou. Ještě neví, co je čeká: Požívání potravy pojímá mnoho obtížných, neefektivních a nepříjemných fází. Jsou to: Sehnání potravy, příprava potravy, pozření potravy, strávení potravy, vyzvracení nestrávené potravy a vyměšování strávené potravy. A pak to trápení začíná zase znova, bezútěšně až do udolání a úplné ztráty vědomí. Je to práce tak namáhavá, že každý organizmus se posléze unaví a dozajista tu Sisyfovskou dřinu vzdá a raději zhebne.… Číst vice »

Sio
Sio
27. 8. 2015 15:10

J. W. napsal
Sio

Jo, ale já jsem velikánem humoru nezávisle na tom, jestli se o to snažím, či ne. Takže nezaslouženě. A vás uznávám, pane zneuznaný.

orinoko
27. 8. 2015 15:14

Petrc … to je naprosta bomba. Zitra budu skolit na novem pracovisti. … Mimochodem, za cely tyden jsem tu nezahledl jedinou kravatu. Mam neuveritelny problem rozeznavat hierarchii podle obleceni. A kancelare vubec nevypadaji jako kancelare. Fakt je ten, ze ajtaci maji sveho druhu klidovou zonu, ale neco tak atypickeho se hned tak nevidi.

Ted jsem souloz z hlediska muzskeho koeficientu vylozil barmance, zadny rev smichu nenastal, ale bylo videt, jak ji to vniklo do hlavy … a zabralo to tam kus mista.

Kropac
Kropac
27. 8. 2015 18:03

To vše pro lásku k Česku.
Váš Kaufland.